τέλος, κι αρχή;…

Έγραψα κι έσβησα άπειρες φορές τούτο το κείμενο… Δεν ξέρω τι να πω, δεν ξέρω τι να ευχηθώ φέτος 

Δεν έχω ξανακάνει πιο «αμήχανες» γιορτές… 

Έκλεψα λοιπόν, μια ζωγραφιά του Άκη από το αγαπημένο του βιβλίο, το Μικρό Πρίγκιπα….

αντί για άλλα λόγια 

κι αντί για  ευχή….

– Τώρα και εκατομμύρια χρόνια, τα λουλούδια πετάνε αγκάθια. Κι όμως, τώρα και εκατομμύρια χρόνια, τα αρνιά τρώνε τα λουλούδια. Δεν είναι, λοιπόν, σοβαρό θέμα να προσπαθείς να καταλάβεις γιατί τα λουλούδια κουράζονται τόσο πολύ για να ξεπετάνε αγκάθια που ποτέ δεν χρησιμεύουν σε τίποτα; Δεν είναι σημαντικό πρόβλημα ο πόλεμος ανάμεσα στα αρνιά και τα λουλούδια; Δεν είναι πολύ πιο σοβαρό και πιο σημαντικό από τους λογαριασμούς ενός χοντρού κόκκινου κυρίου; Κι αν εγώ ήξερα ένα μοναδικό στον κόσμο λουλούδι, που δεν υπήρχε πουθενά αλλού, εκτός από τον πλανήτη μου και που ένα μικρό αρνί μπορεί να το καταστρέψει με μια χαψιά, έτσι, ένα πρωί, χωρίς να καθόλου να σκεφτεί αυτό που κάνει, αυτό δεν είναι σημαντικό και σοβαρό θέμα;

 

Κοκκίνισε, ύστερα πρόσθεσε:

– Αν κάποιος αγαπάει ένα λουλούδι που δεν υπάρχει παρά μόνο ένα δείγμα του μέσα σε εκατομμύρια και εκατομμύρια αστέρια, αυτό είναι αρκετό για να νιώθει ευτυχισμένος όταν το κοιτάζει. Σκέπτεται «Το λουλούδι μου είναι κάπου εκεί…» Μα αν το μικρό αρνί φάει το λουλούδι, θα ‘ναι για κείνο σαν να είχαν ξαφνικά σβηστεί όλα τ’ αστέρια! Κι αυτό δεν είναι σημαντικό!…

natasa-001

«Voici mon secret. Il est très simple: on ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.»

«Αυτό είναι το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό. Μόνο με την καρδιά μπορεί κάποιος να δει σωστά – αυτά που είναι πραγματικά σημαντικά δεν μπορούν να τα δουν τα μάτια».

..και, όχι το πιο αγαπημένο μου τραγούδι, αλλά σίγουρα αυτό που άκουσα πιο πολλές φορές τη χρονιά που πέρασε
και που –σπάνια μου συμβαίνει– από την πρώτη φορά ένιωσα ότι το έχουν γράψει για μένα 🙂

Να μ’ αγαπάς (Gente que si), Τρίφωνο – Λίνα Νικολακοπούλου/Carlos Libedinsky (Προσοχή Τρίφωνο, 2008)

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά

Να με κρατάς αγκαλιά σφιχτά γιατί μου πήρε πολλά το εφτά
εκτός κι αν είπα εγώ το έλα σ’ όλα αυτά

Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό
να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό

Στα μαξιλάρια και στο χαλί να ξεχαστώ να μου λες πολύ
Κι ας κάνει ο φόβος κι άλλη τρύπα στο νερό

Να περπατάμε χέρι-χέρι ως το πρωί
Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν, δεν μπορεί
Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν
Μικρά τα ονόματα που όλα τα χωρούν

Να μ’ αγαπάς με τα λάθη μου όλα στη σειρά
Στο σινεμά στο κορμί μου κόλλα τρυφερά
Δεν ειν’ ο κόσμος ιδανικός, για το ταξίδι είναι δανεικός 
Για να ‘χει όνειρα να κάνει ο ενικός

Να μου μιλάς μεσημέρι, βράδυ και πρωί
Στα ξαφνικά, στο μικρό μπλακ άουτ της Δ.Ε.Η.
Και μέχρι να ‘ρθει ξανά το φως, αυτός ο λόγος ο πιο κρυφός
θα δει ν’ ανοίγουμε μια πόρτα στη ζωή

Να μ’ αγαπάς εαυτέ μου, σ’ έψαχνα παντού
Κι ενώ ενοχές κι αντοχές μου ‘δίναν ραντεβού
απ’ τα ακριβά μου στα πιο φθηνά κι απ’ τη φωλιά μου στο πουθενά
συναντηθήκαμε στη μέση του καιρού

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά
Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή, πρωτοχρονιά
Να μου μιλάς σιγανά στ’ αυτί γιατί σ’ ακούνε την νύχτα αυτή
παλιά μου όνειρα που χρόνια είχαν κρυφτεί….

 

Καλημέρα 🙂

Καλή -καλή -καλή 

καλύτερη χρονιά..!  🙂

53 σκέψεις σχετικά με το “τέλος, κι αρχή;…

    1. @ Καλή Χρονιά, αγαπημένο μου τερατάκι..!
      Κι ότι ευχηθείς εσύ, να γίνει 🙂

      @ Μακάρι, venceremos, μακάρι! 🙂
      Καλή Χρονιά να έχουμε,
      καλύτερη…
      🙂

      @ Καλή Χρονιά και σε σένα Άννα μου, πάντα έτσι!
      🙂

      @ Καλή χρονιά, θαλασσομπερδεμένη φιλενάδα μου! 🙂

      @ Πολλά πολλά φιλιά, Δημητρούλι μου -και σε σένα, και στο μικρούλι σου
      και να σας προσέχεις, ναι;
      🙂

  1. καλυτερη χρονια λοιπον…
    ας ειναι καλυτερη ας ειναι πιο αγαπησιαρικια και πιο αποτελεσματικη….
    φιλια καρυστινα

  2. Όσα χωρούνε στ’ όνειρο
    κι ό,τι ο νους σου βάνει,
    ο νέος χρόνος πού ‘ρχεται
    χαρές να σου τις κάνει

    Λύρες, λαγούτα, μπαλωτιές,
    Πρωτοχρονιά στην Κρήτη,
    Χαρά-ευτυχία, δύναμη
    Και στο δικό σας σπίτι

    1. @ Καλή χρονιά, Ίνδικτε (άσε τα no more, μη σφαχτούμε, ναι; )
      Τα έδωσα τα φιλιά, ελπίζω και τα δικά μου να πήγαν στα κορίτσια! ;
      😉

      @ Καλή Χρονιά Μαρία μου! Καλώς ήρθες στην WP, δεν το είχα πάρει χαμπάρι! Θα έρθω να σε δω 😉
      Φιλιά πολλά

      @ Καλύτερη χρονιά να έχουμε όλοι, roadartist καλή μου 🙂
      Φιλιά πολλά!

      @ Αστεράκι μου, Καλή Χρονιά για όλους μας 🙂
      δεν πειράζει για το «χώρο», κι εγώ θέλω να γυρίσει πίσω ο φίλος μου, αλλά αν αυτό θέλει….

      @ Να είσαι καλά, super if μας! Να είσαι χαρούμενη και να έχεις ότι πιο πολύ θες τούτη τη χρονιά!
      🙂 Φιλιά

      @ Να είναι γεμάτο όμορφες μέρες για σένα, Έφηβε! Και για την οικογένεια και τους φίλους σου 🙂
      Ξέρω πως το τέλος του 2008 σας ζόρισε, πιο πολύ απ’ όλους μας.
      Να είναι τούτη η χρονιά καλύτερη, αυτό μονάχα…

      @ Καλή χρονιά και σε σένα, Νelli Nezi! Και στην οικογένειά σου και σ’ όσους αγαπάς.
      Και μακάρι, να είναι καλύτερα από δω και πέρα 🙂

  3. Λατρεύω τον μικρό Πρίγκιπα, αγαπώ πολύ πολύ αυτό το τραγούδι!!!
    Τι καλύτερο για ποστ πρωτοχρονιάτικο;;
    Να σαι καλά, εσύ και όλοι όσοι αγαπάς!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ@!!

  4. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά νατασσΆκι μου, να είσαι πάντα ευτυχισμένη εσύ και η οικογένειά σου!
    ….συγχώρεσέ μου που κλέβω λίγο από το χώρο σου, αλλά νοιώθω την ανάγκη να το κάνω…

    Indi σε παρακαλώ άλλαξε γνώμη…!

  5. Υπεροχο το παραμυθι του μικρου σου πριγκηπα.. 🙂 Υπεροχες, τρυφερες, αγαπησιαρικες, οικογενειακες, εικονες. Σου ευχομαι ολοψυχα, καλη χρονια, με υγεια, αγαπη και ευτυχια! Πολλα φιλια. Ιφ.

  6. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ !! ΑΣ ΓΙΝΕΙ Η ΑΜΗΧΑΝΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΦΕΤΟΣ! ΥΓΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ….ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ!

    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2009 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!

  7. Δεν έχω ξανακάνει πιο αμήχανες γιορτές…τι ωραία που το πες μικιό
    Από χτες δεν ξέρω πως να τις ονομάσω αυτές τις περίεργες γιορτές…αμήχανες πολύ μάρεσε
    Καλή -καλή – καλύτερη χρονιά!

  8. Καλή Χρονιά Νατάσσα μου! Μακάρι να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, μακάρι αυτά που έγιναν να αποτελέσουν αφορμή να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, λιγότερο αδιάφοροι.

    Πολλά φιλιά σε σένα και το αστέρι σου!

  9. Νατασσάκι μου καλό
    εύχομαι για όλους μας αυτή η χρονιά να είναι η αρχή για νέα πράγματα , θετικά και δημιουργικά. Να είναι το τέλος για οτιδήποτε αρνητικό και μη παραγωγικό!

    Χαίρομαι ππου ο Αστεράκης αγαπάει πολύ αυτό το βιβλίο! Να μου τον φιλήσεις και να μου τσιμπήσεις το αριστερό μαγούλι!

    Να είσαστε πάντα καλά , πάντα με βροντερά χαμόγελα!!
    Σας φιλώ πολύ!!!!

  10. Ολα του χρονου τα καλα
    ναρθουν εκει σιμα σου
    κι απο του γελιου το μπελα
    να καυτουν τα σωθικα σου

    Στο γιο σου και τον κυρη σου
    χιλια καλα να φερει
    ναναι το σπιτι σου γερο
    η ψυχη σας περιστερι

    Ολους να τους ανεχεσαι
    με πεισμα και λατρεια
    ν’ αφηνεις πορτα ανοιχτη
    και στων καιρων τα «κρυα»..

    εις ετη πολλα
    κι απ’ τα καλα λαχεια
    ναχετε ματια μου
    δικια σας την υγεια..!

    πολλά φιλιά
    σε ευχαριστω που συναντηθηκαμε στη χρονια που περασε :))

  11. …να’σαι καλά ,να παίρνουν κι αυτοί που σ’αγαπάνε(με),δύναμη…
    Καλη ,δημιουργική,αγωνιστική γεματη υγεία και ευτυχία χρονιά ΜαμΑκη!
    Φιλιά στ’άντράκια σου…

  12. ╔══╦══╦══╦══╗
    ╚═╗║╔╗║╔╗║╔╗║
    ╔═╝║║║║║║║╚╝║
    ║╔═╣║║║║║╠═╗║
    ║╚═╣╚╝║╚╝╠═╝║
    ╚══╩══╩══╩══╝
    ¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
    ¨°º¤ø„¸ HaPpY ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°¨ NeW yEaR“°º¤ø„¸
    ¸„ø¤º “°º¤ø„¸ ¤ø…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  13. «Το λουλούδι μου είναι κάπου εκεί»…
    Και οι ελπίδες μας για μια καλύτερη χρονιά κάπου εκεί είναι…
    Χρόνια πολλά στον Αστερ-Άκη σας…
    Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα σε όλα τα Αστερ-Άκια της οικουμένης…
    Χρόνια πολλά σε όλους

  14. Ο νέος χρόνος που ΄φτασε
    χαρές πολλές να δώσει…
    κι αν ήταν λίγες του παλιού
    να σας τις συμπληρώσει!!!!

    καλή και ευτυχισμένη χρονιά
    χρόνια πολλά μικρό λαμπερό ΑστερΆκη!!!

    Υπέροχο το τραγούδι!!!!

  15. πολυ πολυ τρυφερό κείμενο, όμορφο σαν και σας, και οι λέξεις του Ακη όμορφες κι αυτές..
    ναμαστε καλα. Τί άλλο ;

  16. Καλή χρονιά! Μακάρι να είναι καλύτερη για όλους τους μικρούς πρίγκιπες και τις μικρές πριγκίπισσες της γης! Να τον χαίρεσαι! Υπέροχος είναι… ταλεντάκι! 🙂

  17. …εύχομαι μέχρι να τελειώσει ο χρόνος να έχεις βρει ευχές :)))))
    … αν και από την άλλη, τι καλύτερο από Μικρό Πρίγκηπα????
    Καλή χρονιά λοιπόν!!!!

  18. ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΗ ΣΟΥ!

    ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ ΡΟΔΙΑ ΤΥΧΕΡΑ …

    ΦΙΛΙΑ

  19. χρονια πολλα να εισαι χαρουμενη ευχομαι με την οικογενεια σου ..

    αψουυυυυυυυ σορρυ μυξες μωρε

    φιλιαααααααα

  20. Καλή χρονιά, με όλα όσα ποθείς κι ακόμα περισσότερα! Υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα, αντοχή κι ελπίδα!
    Όλα τα καλά στα πόδια σου 🙂

  21. @ Αμήχανες, Ρουλιώ μου –να μην ξέρεις αν χαίρεσαι ή αν λυπάσαι, αν τρομάζεις ή αν αντέχεις…
    Η πιο καλή χρονιά να είναι, μακάρι!!!
    Φιλιά, Ρουλιώ μας 🙂

    @ Καλή χρονιά να είναι γατί μου –κι αν γινόταν να είναι και πράσινη… :))))
    :***

    @ Για σένα θα είναι σίγουρα διαφορετική, θαλασσινό μου μικρούλι!!! Έχεις το δικό σου αστεράκι πια, και τι αστεράκι!!!
    Να μου φιλάς τα πατούσια –χωρίς τα παντοφλάκια τάρανδου, βέβαια!!!
    :))))

  22. @ Orelia, αγαπημένη μας, αν έκανα απολογισμό θα ήσουν από τα πρώτα θετικά του :)). Το χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα. Και που τα λέμε. Και για τις ευχές, και για το χρόνο που έκανες να το γράψεις, και για τα φαιά κύτταρα που έκαψες!!! :p
    Φιλάκια κι από μας.

    @ Κι εσύ στα κορίτσια σου, ΜΖ!!! Να είμαστε καλά, να αντέχουμε είπαμε –όλοι μαζί, καλύτερα.
    Να μου τις προσέχεις, ναι;
    😉

    @ Καλή Χρονιά, Κώστα Β.!!!! :)))

  23. @ Ευχαριστούμε, AfMarx μας –και ανταποδίδουμε. Κι ευχόμαστε οι ελπίδες μας να κατέβουν από τα αστέρια….
    Χρόνια Πολλά και στο δικό σου Αστέρι 🙂

    @ Καλύτερη Χρονιά, Μenik μας!!!
    Φιλάκια :))

    @ Τι καλές ευχές, marian – σ’ ευχαριστώ! Καλή χρονιά και σε σας :)))

    @ Κι αγάπη, μαγισσούλα μου –κι ελπίδα, και χαρές 🙂

    @ Κι απλά ανταποδίδω τις ευχές, Λεμέσια! Καλή Χρονιά και σε σένα! 🙂

  24. @ Ελπίζουμε όλοι, Vad – και θα το δούμε στην πορεία, εδώ θα είμαστε! 🙂

    @ Καλή Χρονιά κι από δω, φιλαράκι! Με το καλό ο πιτσιρίκος 😉
    Φιλιά και σε σας

    @ Καλημέρα, Φάρε μακρινέ 🙂 Καλή μας Χρονιά. Για όλους μας

    @ καλή χρονιά με πολλά ταξίδια, Στράτε μας! Και προς τα δω 😉

    @ Τίποτε άλλο, Ριτσάκι μας –να είμαστε καλά! 🙂

    @ Καλός είναι, Μαριάννα (ευτυχώς που το «φούσκωμα» από το καμάρι της μαμάς δεν φαίνεται εδώ..! 😉 )
    Καλά να είμαστε 🙂

  25. @ Καλή χρονιά Καμηλιέρη παιδί μου –δεν ξέρω αν είναι μυρωδάτο το λουλούδι της τσουκνίδας, αλλά το φύλλο της κάνει μια πίτα..!
    ;)))

    @ Κι εσύ, Κάβειρε φίλε μας 🙂

    @ Έχω μια δυσκολία με τις ευχές, έτσι κι αλλιώς adaeus μου –το έχω ξαναπεί/γράψει εδώ μέσα… Δύσκολα νομίζω ότι θα βρω. Αλλά ο μικρός Πρίγκιπας είναι έτσι κι αλλιώς αγαπημένος.
    Κάθε Χρονιά 🙂
    Φιλιά.

    @ Πώς αλλιώς, Λενάκι μας;
    Καλή χρονιά, υγεία και αγάπη και σε σένα! :)))

    @ Καλή Χρονιά και σε σένα Λυγερή –και καλό κουράγιο στον αγώνα που κάνεις!
    Σ’ ευχαριστώ! :))

  26. @ Πολλά φιλιά κι από δω, Αθηνά –κι εσύ να χαίρεσαι το καμάρι σου!

    @ Σπουδαία τα κάλαντα της Αφροδίτης, Καναλιώτη –μας άρεσαν, οικογενειακώς 😉
    Φιλιά να της δώσεις, καλή χρονιά!

    @ Αχ βρε σκουλικάκι μου! Πήγες στα Παρίσια και γύρισες άρρωστο! Και στα έλεγα, πρόσεχε παιδί μου –κανείς δεν ακούει τις μανούλες, πια!
    Καλή Χρονιά μικρό, ελπίζω να είσαι καλύτερα πια…!

    @ Πάντα παίρνω ανάσες όταν περνάω από τα blog σου, Λυγερή μου! Μπορεί να μην σχολιάζω πάντα, αλλά σε διαβάζω, να το ξέρεις.
    Φιλιά πολλά

    @ Καλή Χρονιά κι από δω, γειτόνισσα! να χαίρεσαι το ασκέρι σου 🙂

    @ Και στα δικά σου καλή μου Theorema, και στα δικά σου πόδια όλα τα καλά να είναι!
    Φιλιά!!

  27. @ Ελένηabttha , εγώ να δεις 🙂
    Φιλιά πολλά κι από μας

    @ Κώστα Β, 🙂 🙂 🙂

    @ Coco μου, σου υπόσχομαι αλεπού σε επόμενη ζωγραφιά 🙂

    @ Καλή Χρονιά Σνουπίτσα!!!
    Φιλάκια 😉

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.