11!

Και να που περπατάμε (ναι, μαζί «περπατάμε»!) στα έντεκα -καινούρια δεκαετία για τον Άκη, μαζί με αλλαγές στη ζωή του -στη ζωή μας. Που τις αντιμετωπίζει με θάρρος, χιούμορ, δύναμη και χαμόγελα -ειδικά αυτά τα χαμόγελα, ξέρω από πού τα κληρονόμησε :).

Μεγαλώνει, ωριμάζει, τρέχει με χίλια -όπως η εποχή του. Κι ενώ καιρό τώρα έπαψε να είναι το «αγοράκι» που ήξερα, κι έχει αρχίσει κι είναι ένα έφηβο αντράκι (ο άντρας του σπιτιού, πια -έτσι κι αλλιώς), εμένα θα είναι πάντα ο Πιτσιρικάς μου -έχει «τις συμπτώσεις» του, άλλωστε, το τραγούδι: κυκλοφόρησε περίπου τις μέρες που γεννήθηκε ο Άκης!

Έχω γράψει εδώ μέσα πολλά για τον Άκη -στα 8, στα 9, στα 10. Και άλλες φορές, για το πως περνάμε, για τα ζωάκια του, για το καράτε και τις ζώνες του, για τις ζωγραφιές του. Τούτο το blog λειτουργεί και σαν ημερολόγιο, τελικά -γυρίζω πίσω, θυμάμαι και χαμογελάω. Κι ελπίζω πάντα έτσι να είμαστε -με χαμόγελο, ακόμα και στα πιο δύσκολα.

Χρόνια Καλά, Γιε! Και πολλά, και χαρούμενα -να είσαι γερός. Τι άλλο να σου πω;

Η «μάνα» (κουράγιο;;; Χμμ… 😉 )

Καλημέρα! 🙂

75 σκέψεις σχετικά με το “11!

    1. να είσαι καλά Αντώνη μου -δεν αργούν τα 11 και για τον δικό σου, να δεις -σα νερό περνάνε τα άτιμα τα χρόνια!!!!

      Θα τον φιλήσω -κι εσύ τη φιλενάδα μου και το μικρό 😉

    1. Να είσαι καλά Παύλο μας -με τα τρεχάματα και τις «καθημερινές χαζομάρες» χαθήκαμε και σας έχουμε πεθυμήσει κι εμείς!

      Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ! 🙂

    1. Αγαπημένε μου (ξ)αδερφέ, σ’ ευχαριστούμε πολύ κι οι δυο
      έχεις ένα φιλί απ’ τον καθένα μας 🙂

      Να χαίρεσαι και το δικό σου καμάρι!

    1. Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές, roadartist μου
      (μεταξύ μας, πολλά πηγαίνουν δύσκολα, αλλά.. θα τα καταφέρουμε στο τέλος, πού θα πάει… ;)))

      Φιλιά!

  1. ευχομαι να σου ζησει. Και ο γιος και το ιστολογιο.
    Ισως μεθαυριο να ειναι εκεινος αυτος που θα το αξιολογησει στον τροπο που το εγραφες και στον τροπο που εκεινος μεγαλωσε :[

  2. Χρόνια Πολλά, ΝατασσΆκια μου! Όλα τα καλά κι όλες οι χαρές του κόσμου να είναι δικές σας. Πάντα γελαστά, πάντα γελαστά, πάντα γελαστά και τρελαμεεΕΕΕναα [αυτό είναι παράφραση Μητροπάνου 😀 που λέει και κάτι άλλα για «…στα τρελά τους όνειρα δοσμένοι» κ.λπ. Ε, αυτό! 😉 ]

    :*******

    1. χαχαχαχαχαχα!!!!
      Παπάκη μουυυυυυυυυ!!!!!!

      Το ξέρεις ότι σ’ αγαπάμε πολύ, κι οι δυο 🙂
      Ευχαριστούμε -κι ο Μητροπάνος είναι θεός, λέμε! 😉

  3. ήρωας!
    ήρωας αυτό το παιδί!
    11 χρόνια με αυτή τη μαμά!!!!….;!!!!
    ποιος θα το πιστευε!
    :)))))))))))))))))))))))))))

    Νατάσσα, υγιής και δυνατός να μεγαλώνει και να χαίρεται τη ζωή δημιουργώντας!!!
    κι εσύ να χαίρεσαι να τον βλέπεις έτσι… :))

    πολλά φιλιά και στους δυό σας..

    1. αγαπημένη μας Orelia, η αλήθεια είναι ότι κι εγώ απορώ μερικές φορές -πώς με αντέχει…!
      :)))))))

      Να είμαστε γεροί, να αντέχουμε, λοιπόν!

      Σ’ ευχαριστούμε και σου στέλνουμε φιλιά, πολλά
      ξυπόλητα 😉

    1. ΑΦΓιάννη!!!

      (αυτό το «δεξιά» το καταπίνω μόνο και μόνο επειδή είσαι φίλος μου, να το ξέρεις!!!! 😆 😆 )

      Φιλιά κι από μας -στην επόμενη συνάντηση θα τον ξαναφέρω να τον δείτε 😉

  4. Καλησπέρααα!

    Χρόνια Πολλά και super ntouper!xixi
    Να τον χαίρεσαι…και εύχομαι κάθε ευτυχία και επιτυχία στην ζωή του!Να ναι πάντα καλά και πάντα περικυκλωμένος απ αγάπη!

    Καλο μεσημεράκι!
    Φιλάκι και αγκαλίτσα! 😉

    1. Μα δεν είναι πολύ όμορφο το 11 ????
      και ήταν και η μέρα «αρμονική» 20/10/2010!

      (και ήταν αλήθεια μια όμορφη μέρα 😉 )
      Σματς Αγραμπελάκι μας 🙂

  5. Νατασσ—-Άκι !!!
    Να χαίρεσαι τον Άκι σου…και πάντα να τον καμαρώνεις…υγιή και χαρούμενο!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ Χ 1000! 🙂

    1. Αγαπημένη μας Άιναφετς!!!!
      Κι από μας άπειρα ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ
      και την αγάπη μας, το ξέρεις
      κι ευχαριστούμε -κι όχι μόνο για τις ευχές!!!
      🙂

  6. Χρόνια Πολλά! Να είσαι καλά αγόρι μου, να χαίρεσαι τη ζωή σου.

    Πολλά φιλιά από τον Παύλο, τον Κώστα κι εμένα.

  7. να τον χαίρεσαι και να αγαπιέστε για πάντα το ίδιο, τα φιλιά μου κι ελπίζω να τα πούμε όταν ηρεμήσουμε γενικώς…

  8. ΑστερΆκι μας, να είσαι γερός και δυνατός και χαμογελαστός πάντα! Χρόνια Καλά και Πολλά και Χαρούμενα!
    Φιλενάδα μου, να τον χαίρεσαι !!!!

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααακ

    1. Φιλεναδα μου, μας έχεις λείψει!!!!!!

      Πολλά φιλιά κι αγάπη κι από τους δυο μας, e-θεία 🙂
      κι άντε να δω πότε θα τα καταφέρουμε να σε δούμε επιτέλους!
      Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααακ!

  9. Χρόνια πολλά και Καλά!!! Να τον προσέχεις. Να μεγαλώσει, να είναι ευτυχισμένος και χαρούμενος (βασική προϋπόθεση να αφήσετε το παιδί να υποστηρίζει την ομάδα που θα του δίνει μόνο χαρά, ξέρεις πια…).

    Μα καλά βρε Νατάσσα, στα 19 σου γέννησες;;;

    1. Καναλιώτη!!!!!
      Θα του το πω, όπως το έγραψες -για την ομάδα εννοώ
      και θα σου μεταφέρω την αντίδρασή του 😉

      (χαχαχαχα! Σκέψου να μην έγραφα και φαρδιά πλατιά την ηλικία μου παντού, τς!)
      (Σου χρωστάω κέρασμα, πάντως -πες ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό 😉 )

  10. Νατασσάκι μας, να τον χαίρεσαι τον ‘Ακη σου και ΜΑΣ, το αστέρι σου, που είναι το χαμόγελο και το φως της ζωής σου και στέκεται πλέον σαν άντρας στο πλευρό σου και προσέχει και αυτός με τη σειρά του τη μαμά του…..να τον δεις όπως επιθυμείς, με υγεία, χαρά, πρόοδο, όλα τα όνειρά του να εκπληρωθούν, και εσύ να του γράφεις πολλά πολλά μπλογκ ποστς ακόμα στα γενέθλιά του, και μεις να χαιρόμαστε μαζί σας! :-)))

    να μου τον φιλήσεις, και σύντομα και από κοντά!!!

    1. Γλυκιά μου κι αγαπημένη μας Ειρήνη, εσένα θα στα πω από κοντά 😉

      Σ’ ευχαριστώ πολύ, όμως -κι από δω
      και σ’ αγαπάμε κι οι δυο επίσης 🙂

  11. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΊΡΕΣΑΙ!! ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΜΑΜΑ! Η ΧΑΡΑ ΜΕ ΕΦΕΡΕ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΦΛΙΨΚΡ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΑΜΑ..ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ‘ΑΝΔΡΑ» ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΛΑ»
    ΝΙΚΟΣ

    1. Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου, Νίκο
      και σ’ ευχαριστώ για τις ευχές, κι εσένα και τη Χαρούλα που μας χάρισε τόσο «αστεράτη» φωτογραφία 🙂

  12. Από καρδιάς ευχές σας στέλνω …
    για ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ χαρούμενα με υγεία και ΚΑΛΗ ΠΡΟΟΔΟ !!!
    Η αίσθηση του να μεγαλώνει το βλαστάρι σου είναι ανεπανάληπτη …
    Το κακό είναι πως γρήγορα μεγαλώνουν και μας κουνάνε μαντήλι !!!
    Νά ‘στε καλά …

    1. Το κακό είναι πως μεγαλώνουν, ε ;
      🙂
      Τι να σου πω βρε Σιδερη μου, εσύ το έχεις ζήσει ήδη 🙂

      Ευχαριστώ για τις ευχές, κι εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου!
      Φιλιά!

    1. Σωτήρη μου, αυτό είναι που με νοιάζει -να είναι γερός και καλός άνθρωπος
      (κι εσύ κάνεις πάντα τις καλύτερες ευχές, το ξέρεις ;))

      Φιλί
      και σ’ ευχαριστώ πολύ -να χαίρεσαι και τους δικούς σου γιους 🙂

    1. Ποιά 38 -18 και κατεβαίνω, Λύκε μου 😉

      Κι εγώ σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ, κι από δω κι από αλλού
      και να χαίρεσαι τα κορίτσια και τα εγγονάκια σου -με το καλό τον νέο 🙂

      Φιλιά πολλά!!!

  13. @ΑΣΤΕΡ*ΑΚΗ
    Στα έντεκα που περπατάς
    εμπόδιο μη σου τύχει.
    Κι άμα σου τύχει το πηδάς
    και ξεπερνάς τον πήχη.
    ——
    Χρόνια Πολλά!
    Kαι να προσέχεις τη μαμά σου, που (ευτυχώς) ξέχασε να μεγαλώσει.
    🙂

    1. Αγαπημένε μου φίλε, e-θείε του Άκη
      είσαι πάντα υπέροχος 🙂
      (κι ας είσαι κόκκινος, τι να γίνει… :p)

      Σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ
      και σ’ αγαπάμε επίσης πολύ, κι οι δυο
      Να χαίρεσαι κι εσύ το καμάρι σου
      Φιλιά!

  14. Γειά σου συναδέλφισσα μαμά! Να χαίρεσαι το αστέρι σου (και είμαι σίγουρη πως το κάνεις κάθε ώρα και κάθε στιγμή!). Θα σε παρακολουθώ, απ΄ό,τι κατάλαβα είσαι από τις «παλιές» στην μπλογκλόσφαιρα.

    Πέρνα κι από το δικό μου ψηφιακό σπίτι να γνωριστούμε
    http://newagemama.wordpress.com

    1. Καλώς ήρθες, συναδέλφισσα μαμά!
      (αν και μου φαίνεται κάπου σε έχει πάρει το μάτι μου 🙂 )

      Θα έρθω να σε δω -σ’ ευχαριστώ για τις ευχές!

  15. Ρε Άκη, άργησα λίγο, αλλά ελπίζω να έχεις αφήσει τουρτοκομματάκι στο ψυγείο…
    Χρόνια σου καλά, πολλά, δημιουργικά κι ευτυχισμένα!
    Νατασσάκι, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!

    Φιλιά πολλά και στους δυο σας! 🙂

  16. Εγω από δω δεν ειχα πει χρονια πολλά στον αντρακλα της οικογένειας. Λοιπόν Ακη μου νασαι καλα και γερός και ευτυχισμένος και ούτε μυγα στο σπαθί, που λεει ο λαός.
    φιλια

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.