9 !

Ενάμισι περίπου χρόνο τώρα, η μαμά μου γράφει σ’ αυτό το blog. Και, ενώ το ονόμασε NatassAki, και είπε τόσες φορές ότι είναι δικό της και δικό μου, ούτε τους κωδικούς της μου δίνει, ούτε με αφήνει να γράψω ό,τι θέλω -μόνο ζωγραφιές ξέρει να ζητάει κάθε τόσο! Σήμερα όμως, της την έφερα… Βρήκα ανοιχτό το λαπτόπι της, μπήκα κανονικά (έκανε το λάθος να αποθηκεύσει τους κωδικούς της, χιχιχι!) και είδα στα πρόχειρα ότι ετοιμάζει ποστ για τα γενέθλιά μου, χωρίς να με ρωτήσει! Μα, δείτε τι τούρτα βρήκε να θέλει να παραγγείλει!!!!

Ελπίζω να μην την κάνει και στ’ αλήθεια, ρεζίλι θα γίνω στους φίλους μου με τις πασχαλίτσες… Προτιμώ μια τέτοια, καλύτερα:

ή έστω μια σαν αυτή, να μπω στη «μύτη» του μπαμπά και του θείου μου (και του e-θείου, επίσης :p)

Θα σβήσω 9 κεράκια, επιτέλους! Δεν είμαι μωρό πια, κι ας λέει η μαμά μου όλη την ώρα «το παιδάκι μου», «το καμάρι μου»… ουφ! Πηγαίνω Τετάρτη δημοτικού, έχω μωβ ζώνη στο καράτε και δεν θέλω πια να μου λέει όταν με αφήνει στην πόρτα του σχολείου: «Φιλάκι;» [στο σπίτι,όμως, την αφήνω να με φιλάει και να με αγκαλιάζει που και που, γιατί ε, κι εμένα μ’ αρέσει 🙂 -μην το μάθει αυτό…]

Πώς μου φαίνεται ο κόσμος, 9 χρόνια τώρα; Χμ… Περίεργος. Δηλαδή, έχει τα καλά του -φίλοι, παρέες, παιχνίδια, βόλτες.. αλλά έχει και πρωινό ξύπνημα… και σχολείο [καλά, μ’ αρέσει το διάβασμα, αλλά είναι ανάγκη να πηγαίνουμε ΚΑΘΕ μέρα σχολείο;] και υποχρεώσεις, λένε οι γονείς μου, γιατί όποιος θέλει να έχει δικαιώματα πρέπει να είναι εντάξει και στις υποχρεώσεις του και να τηρεί τους κανόνες. Δίκαιο φαίνεται αυτό, αλλά το να συγυρίζεις το δωμάτιό σου αντί να παίζεις στον υπολογιστή δεν είναι και το καλύτερο που μπορεί να σου συμβεί!

Τι άλλο έχει εδώ; Α, ένα τραγούδι! Τι να είναι άραγε;

Κατάλαβα.. η μαμά μας κοπανάει συνέχεια ότι είναι «της Άνοιξης», ότι αγαπάει την άνοιξη, ότι άλλη εποχή δεν έπρεπε να υπάρχει -άντε και το καλοκαίρι- και ονειρεύεται από τώρα λουλούδια ανοιξιάτικα… Βέβαια, η μαμά μου λέει ότι την Άνοιξη την έχουμε μέσα μας, και την φέρνουμε γύρω μας όποτε θέλουμε. Εκτός αν ήθελε να πει ότι εγώ της έφερα την άνοιξη από τη μέρα που γεννήθηκα -να θυμηθώ να τη ρωτήσω… Α, έχει και σημείωση στο τέλος: το τραγούδι λέγεται Κουδούνια, είναι του Γιάννη Ρίτσου και του Λουκιανού Κηλαηδόνη, τραγουδά η Δήμητρα Γαλάνη και μας το χάρισε ο «συνήθης ύποπτος» (δεν ξέρω ακριβώς τι είναι αυτό, αλλά το λέει συχνά η μαμά μου, δεν θα είναι και κακό..) e-θείος. Ποιος ξέρει τι σκάρωναν πάλι αυτοί οι δύο, όλη την ώρα ψάχνουνε διάφορα για τραγούδια στο γούγλη, τους έχω πάρει χαμπάρι!

Τώρα που είπα γούγλη, μου ξέφυγε και το είπα και στην κυρία μου πριν λίγες μέρες… Μας είχε βάλει να ψάξουμε κάτι για μια εργασία στη μελέτη, και εγώ έψαξα κυρίως στον υπολογιστή μου -με μαθαίνει η μαμά μου σιγά σιγά. Μου είπε η κυρία την άλλη μέρα ότι είχα τις καλύτερες πληροφορίες, κι όταν με ρώτησε «ποιoς σε βοήθησε;» της απάντησα : «ο Γούγλης!». Την κούφανα τελείως! 🙂 Αναγκάστηκα να εξηγήσω τι εννούσα, ούτε η κυρία μου ούτε οι περισσότεροι συμμαθητές μου ήξεραν…

Νομίζω, για πρώτη φορά, αρκετά είπα. Τώρα θα το προγραμματίσω να ανέβει στη σωστή ώρα, και θα κλείσω. Να δω τι θα κάνει η μαμά μου όταν θα το πάρει χαμπάρι..!

Χα! Μου ήρθε ιδέα: Θα της χαρίσω κι εγώ ένα τραγούδι που αγαπάω πολύ από μικρός: (ΚΑΙ ανοιξιάτικο, λουλουδένιο, ΚΑΙ Νταλάρας που ήθελε τόσο καιρό!!! :p)

Το Κυκλάμινο, Γ. Νταλάρας – Γιάννης Ρίτσος/Μίκης Θεοδωράκης (Τα 18 Λιανοτράγουδα της πικρής πατρίδας, 1974)

Α, και πώς τελειώνει πάντα τα ποστ της;

Καλημέρα 🙂

Καλή βδομάδα 😉

————–

ΑστερΆκης 😀

89 thoughts on “9 !

  1. Χρόνια πολλά Αστερ-Άκη.
    Πάντα να δίνεις και να παίρνεις μεγάλες χαρές
    Να σε χαίρονται ο αστερομπαμπάς και η αστερομαμά.
    Αλλά oi τούρτες (μεταξύ μας όλες) χάλια.
    Να μια καλή εδώ

  2. Χρόνια πολλά στον Άκη ,και στη μαμά του που αντέχει 9 ολόκληρα χρόνια την καρδιά της να περιφέρεται έξω απ το σώμα της…Να την προσέχεις την καρδούλα της μαμάς Άκη μου…
    Φιλί και στους δυό σας κράτα το καλύτερο εσύ !!!:)

  3. Να ζήσεις αστερόπαιδο… και ολα να σου πάνε καλαααααααα!!!!!!
    Να σε δει η αστεράτη μανούλα σου… όπως σε ονειρεύεται….και να σε καμαρώνει πάντα!!!!!!
    Νατασσάκι…. να τον χαίρεσαι κοριτσάρα μου… και να τον καμαρώνεις…
    Για τα παιδιά… ολα αξίζουνε… και όλα είναι μαγικά…
    Διασκέδασε το… όσο μπορείς… δυστυχώς μεγαλώνουν!!!!!!

  4. Χρόνια πόλλά μικρούλη μου.,Νασαι παντα αστερΑΚΗΣ και γερός και με πολλες ζώνες καράτε,α φοβος, ευγενικός και σπουδαίος άνθρωπος. Τη μαμα και τα μάτια σου και να θυμάσαι, η αγκαλια και το φιλί μακραίνουν τη ζωή. Μην της το στερήσεις ποτε/
    Ευχές και στη μαμα που κορδώνεται σαν γαλλος, παπαγάλος…ναναι κι αυτή γερή και να σε χαιρεται. Κι ο μπαμπάς επίσης.
    Και Αστερακη, να γραφεις ετσι ομορφα και περιεκτικά πάντα…
    φιλια
    ριτς

  5. θερμες ευχες για τα καλυτερα . αγνωστε Ακη χαιρομαι που τοσο μικρος γραφεις τοσο ομορφα κ εχεις μορφοποιησει την σελιδα σου. δεν χαιρομαι ομως που εισχωρησες στο blog της μαμμαε σου χωρις την αδεια της .ας ειναι τα πραγματα ξεκαθαρα απο νωρις γιατι μπορει στην αρχη να ειναι αστειο ομως μεγαλωνοντας δεν θα ξερεις τι ειναι δικο σου κ τι οχι. Καληνυχτα νατασσακι !!!

  6. Γεια σου Αστεράκη. Χρόνια σου πολλά. Να γίνεις μεγάλος και δυνατός και χαρούμενος. Γράφεις πολύ ωραία το ξέρεις; Και έχεις και μια πολύ γλυκιά μαμά, το ξέρεις; Δώσε της φιλιά από μένα.

  7. …συνέχεια (μας έφαγε η ταχύτητα…)

    Όλα να τα έχει όπως τα σκέφτεται.

    Μια συμβουλή.

    Μουσική και ομάδα να ρωτάει θείο και μπαμπά.
    Η μαμα δεν ξέρει απο αυτά…

    Αααααα….

    Τώρα που μεγάλωσε μπορεί να βγάλει την Άφρο κανένα βράδυ. Εγώ ναι θα πω ( 🙂 )

  8. Να τα εκατοστήσεις ΑστερΆκη!!!!! Να είσαι χαρούμενος και γερός και πολύ πολύ γελαστός! Ανοιξιάτικος σαν την μαμά σου!!!!
    Σμααααααααακ

  9. Για πρώτη φορά τα πήγες περίφημα μικρούλη. Η μαμά θα είναι υπερήφανη για σένα και κάθε χρόνο που θα σβήνεις ένα κεράκι στην τούρτα σου είμαι σίγουρη πως εκείνη θα προσθέτει ένα χρόνο ευτυχίας στη ζωή της.
    Χρόνια σου Πολλά!

  10. Χρόνια πολλά (στον Χανουμάκη) Αστεράκη!! :p
    Άντε, εύχομαι να δεις την ΑΕΚ πρωταθλήτρια!!

    ΥΓ: Εδώ που τα λέμε κι εγώ ως Παναθηναϊκός, δεν βλέπω και τίποτα καλύτερο…

  11. Πρώτον, τώρα κατάλαβα την αλλαγή σε νατασσάκι!!!! Δεύτερον, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις μαννούλα!!!!
    Φιλιά και στους δυό σας!!!

  12. Να ζήσεις ΑστερΆκη
    και χρόνια πολλά
    να σε χαίρεται το νατασάκι
    σαν θα ‘χει χιόνια στα μαλλιά…

    Νατασσάκι μη βαράς παιδί μου… μακροζωία και στους δυο σας ευχήθηκα..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  13. Χρόνια Πολλά Αστερ-Άκη!!!

    Έχεις φιλιά και από τα κορίτσια μου!

    (καλά ΜΕ βάζει η Μαμά σου να ακούω Νταλάρα, ΜΕ βάζεις και εσύ; )
    Πολλά φιλάκια.

    Μαμά ετών 36+1, να τον χαίρεσαι και να σου δίνει πάντα χαρές.

  14. Εδώ είναι αυτό το καλό το παληκάρι που έχει γενέθλια και μεγαλώνει και γίνεται μέρα τη μέρα σοφότερο 😉 και πού θα πάει θα τους βάλει μυαλό να διορθώσουν την ΑΔΙΚΙΑ!!!!
    ΔΕΝ ΠΑς ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΣΟΥ, ΛΕΜΕΕΕΕ!!!
    Χρόνια πολλά Αστέρη να σε καμαρώνουμε και σένα και τις ζωγραφιές σου και τα κείμενά σου 🙂

    Μάναααα και πατέρααααα…ζηλεύωωωω… με την καλή έννοια ε;)

  15. Χρόνια Πολλά στο Αστέρι σου Νατάσσα μου! Να το χαίρεσαι και να το δεις όπως επιθυμείς!

    Κι εσύ Ακη μου να χαίρεσαι που η μαμά έχει την Ανοιξη μέσα στην καρδιά της κι αν πρέπει να κάνεις μια ευχή γι΄ αυτήν είναι να μην χάσει ποτέ αυτή την Ανοιξη!

    Φιλιά πολλά και στους δυο σας!!!

  16. Χρόνια Πολλά ρε παίδαρε.
    Γουστάρω που είσαι πνεύμα αντιλογίας και τη σπας στο μπαμπά, τη μαμά και τον e-θείο, αλλά ΑΕΚ ρε παιδάκι μου;
    Ελπίζω μεγαλώνοντας να μάθεις 🙂

  17. Μπράβο Allu Fun Marx. Έβαλες τα πράγματα στη θέση τους, με τη δική σου τούρτα-δώρο στο μικράκι.
    Μωράκι, ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!…

    *—}—}—}—}—–

  18. Τυχερό ΑστερΆκη που λαμπυρίζεις στο στερέωμα της αγάπης σου εύχομαι χρόνια πολλά πολλά, αμέτρητα να ζήσεις όπως εσύ επιθυμείς!
    Να τον χαίρεσαι,μανούλα!!

  19. ψιτ! ΑστερΑκη…
    καθε παιδι που σεβεται τον εαυτο του στα χρονια μου διαβαζε το κοκκινο βιβλιαρακι των μαθητων
    στα δικα σου χρονια, θα εκανε δωρο στη μαμα και τον μπαμπα στα δικα του γεννεθλια, αυτο!!!
    (πως το κανει το διαολακι ο θειος Darthiir γμτ!;)

    και που ‘σαι, ΑστερΑκη..! φιλί;;;;;;;;;! 🙂 🙂

  20. Χρόνια πολλά Αστεράκη από τον Pabo και τη μαμά του.

    Νατάσσα, να χαίρεσαι το καμάρι σου.

    Κυριάκο, μόνο στα ξένα σπίτια ξέρεις να κάνεις προπαγάνδα υπέρ του Ολυμπιακού 😛

  21. χρόνια καλά μικρούλι Αστεράκη!

    νατασσάκι να τον χαίρεσαι. Να μεγαλώνετε μαζί και να κρατάτε (ο Αστεράκης σιγουρα) την παιδικότητα μέσα σας…

    φιλιά πολλά, να περάσετε όμορφα 🙂

  22. να ζήσεις αστεράκη και χρόνια πολλά
    μεγάλος να γίνεις με μαύρα μαλλιά
    παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως
    και όλοι να λένε να ένας σοφός!!!

    νατασάκι μου να τον χαίρεστε και να είναι πάντα χαρούμενος, κι εσείς μαζί του!

  23. Μικιο μου θηριακι χρονια σου πολλα, 9 χρονων αντρας, πω πω πω !!!! τι να πω!!!!!και με μωβ ζωνη στο καρατε και τεταρτη δημοτικου και ΑΕΚζης!!!!! Τελεια μικρε μου αστερακι ,καποια στιγμη θα σε περιμενω να τα πουμε απο κοντα.Νατασσα μου να τον χαιρεσαι καλη μου.Φιλακια

  24. Ο Άκης είδε όλα τα σχόλια, τα διάβασε κι ευχαριστεί πολύ όλους σας, γνωστούς και «γνωστούς» -αφού πολλούς σας ξέρει από κοντά 🙂
    Και φυσικά, έγιναν όλα όπως έπρεπε: τούρτες, κεράκια, κέρασμα στο σχολείο, και αργότερα και το πάρτι .

    Και του χρόνου 🙂

  25. @ Στράτε μας, ευχαριστούμε όλοι μας πολύ -πολλά φιλιά κι από μας 🙂
    [πότε θα ‘ρθεις;]

    @ Ριτσάκι μας, να μην καμαρώνει η μαμά δλδ;
    😉

    Και τα δικά μας φιλιά, ευχαριστούμε!

    @ venceremos, να ξεκαθαρίσω ότι το «πήρα τους κωδικούς της μαμάς» ήταν…ποιητική αδεία -μαζί το γράψαμε φυσικά, και βέβαια έχουμε κανόνες και όρια 🙂
    Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές!

    @ Λενάκι μου, κι από μας πολλά φιλιά!
    🙂

  26. @ Καναλιώτη, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές – και για την «άδεια»
    (αν και, σιγά μη μας ρωτήσουν… )

    Τώρα, για τη συμβουλή…. τι να σας κάνω, που συμπαθώ τα κόκκινα γενικά, και δεν μπορώ να μιλήσω -άσε που τον έχω το γαύρο μέσα στο σπίτι μου! 😉

    @ Φιλενάδα μου, ευχαριστούμε πολύ πολύ πολύ!
    (Ανοιξιάτικος; Είναι καλό τώρα αυτό; ….)

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    @ Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε Meniek μας 🙂
    (κι εσένα από την τούρτα του AfMarx θα σου φυλάξω, ξέρω… )
    Φιλιά σε όλους σας 🙂

    @ Ευχαριστούμε πολύ Κιτσομίτσε 🙂 🙂
    Έχεις φιλιά κι από τον Άκη

    @ Σ’ ευχαριστώ πολύ, pandora 🙂
    Η μαμά παραείναι περήφανη…
    🙂

    @ Rizobreaker, με μπαμπά γαύρο είμαι τυχερή που έγινε ΑΕΚ, σου λέω!!!!
    (τα είδαμε και τα δικά μας χάλια, άσε…)

    Ευχαριστούμε! 🙂

    @ Λάκη Φουρουκλά, είναι το πιο κολακεύτικο σχόλιο για τη μαμά, σε βεβαιώνω!!!

    Ευχαριστώ πολύ, καλώς ήρθες 🙂

  27. @ Το έχω πει από την αρχή Radio Markoni μου, η URL του blog ειναι natassaki γι’ αυτόν το λόγο 🙂
    Φιλιά πολλά κι από μας, και στα δικά σου καμάρια 🙂

    @ elie μου, σου κρατώ κομμάτι 😉
    Φιλιά πολλά, ευχαριστούμε!

    @ Καμηλιέρη μας, να του το πεις live, να σε ακούει η μανούλα! :pppp
    😆

    Φιλιά βρε! Κι ευχαριστούμε 🙂

  28. 🙂 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΕΡ-ΑΚΗ 🙂

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑΤΑΣΑΚΙ
    ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ! ΑΓΚΑΛΙΑΖΕ, ΤΟΝ ΖΟΥΛΑ ΤΟΝ, ΦΙΛΑ ΤΟΝ ΟΣΟ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΤΗΝ ΦΑΣΗ ΚΟΑΛΑ, ΤΩΡΑ Η ΜΟΝΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΦΗ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ο ΑΓΕΡΩΧΟΣ ΕΦΗΒΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΞΕΜΠΛΕΚΩ ΤΗΝ ΧΑΙΤΗ …

    ΦΙΛΙΑ

  29. @ (ξ)αδερφούλη, κι εσύ Βρούτε;;;
    😆
    (τι έχει ο Μάλαμας δλδ, φαγωθήκατε πια! Θα αναλάβετε εσείς τη μουσική του παιδεία, ο ένας με τα τούρκικα και τα ρεμπέτικα, εσύ με τα σκαθάρια και τις πέτρες, θα μου το καταστρέψετε το παιδί! :pp)
    😆
    Ωραίο το βιντεάκι, του χρόνου θα σε φτιάξω εγώ!!!
    Φιλί γλυκό

    @ Δεν βαράω γλαρένια μου!:) Ευχαριστώ πολύ για την ευχή -κι εσείς να ζήσετε ευτυχισμένοι και τα επόμενα 30+30+30 χρόνια!
    Φιλιά.

    @ 😆
    Είπαμε να σε βασανίσουμε οικογενειακώς, Ίνδικτε -χε χε χε!

    να μου τις ξαναφιλήσεις, θα σου πάρω τη μια σίγουρα, να το ξέρεις!
    (ειδικά αν της δείξω τις μπάρμπι μου, και ξέρω και να τις ντύνω, όχι σαν εσένα!!! )

    Φιλιά σε όλους σας κι από δω
    κι ευχαριστούμε πολύ

    @ Ρουλιώ μου, είδες κατάσταση; Να κάνουμε μια απεργία, μια διαμαρτυρία, μια κατάληψη, κάτι τέλος πάντων….

    Θα έχεις ζωγραφιά να σε περιμένει, promice!
    Φιλιά πολλά κι από μας

  30. @ Ευχαριστούμε γατί μου, για όλα -και για τις ευχές και στους 2 μας

    Φιλάκια πολλά πολλά

    @ Να τους χαιρόμαστε, παλιο»τέρας» μου

    Κι ευχαριστώ, για όλα. πολύ πολύ 🙂
    Φιλιά

    @ αμετανόητε Πρίαμε, τι να γινόταν το παιδί με μαμά πράσινη και μπαμπά γαύρο, ε;
    😆

    Φιλιά στους Τρώες σου και στην ηρωίδα, ευχαριστούμε!!!

    @ Vloutis, ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές -κι εσύ «κόκκινος»; Αμάν!!!

    Καλώς ήρθες, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω 🙂

    @ Και στο δικό σου αστέρι-φασολάκι τα ίδια, λουλουδομανούλα!
    και θα έχουν και κοντά γενέθλια, χε χε χε !
    (τα μπιμπερό να προσέχεις!)

    Φιλί στην πατούσα της

    @ Να είσαι καλά Γιώργη μου

    @ Θεία Orelia, το άσμα το «κοπανάει» από πέρσι, κυρίως στο μπαμπά του 😉

    Το κρατάμε το φιλί, και σου φυλάξαμε τούρτα λέμε!

    @ Ευχαριστούμε, Lyke μας
    να είσαι καλά!

    @ mammma, πες τα!!!
    Να ξέρει ο κόσμος, δλδ!
    (χο χο χο)

    Ευχαριστούμε πολύ, φιλιά και στους 3 σας

    @ Ευχαριστούμε, να χαίρεσαι κι εσύ τα κορίτσια σου διαβάτιδά μου
    Φιλάκια

    @ Ευχαριτούύύύύύύύύύύύύύύύμε Νιόβη μου!
    Να χαίρεσαι τα αστροπελέκια σου!

    @ Μαγισσούλα μου, το ήξερα! 🙂
    Ευχαριστούμε πολύ πολύ

  31. @ Φιλαράκι, ευχαριστούμε πολύ!!!!

    Φιλιά στη φιλενάδα μου, και με το καλό και τον δικό σας τον παίδαρο!

    @ Να είσαι καλά, Θαλασσομπερδεμένη μου

    @ Ελένη μου, σ’ ευχαριστούμε πολύ πολύ!
    (Σοφός δεν ξέρω αν θα λένε, για «αλπινιστής» το βλέπω πιο εύκολο…. 😉 )

    Φιλιά, θα τα πούμε εμείς

    @ Από τις πιο όμορφες ευχές που διάβασα,Αϊάσανθε Ίων -σας ευχαριστούμε πολύ!
    Να είστε καλά 🙂

    @ Ευχαριστώ γειτόνισσα, κι εσύ να καμαρώνεις τους δικούς σου!
    Φιλιά, θα μιλήσουμε 🙂

    @ Ευχαριστούμε πολύ, Ναύτη!
    Καλώς ήρθες -πήρες γλυκό; 😉

    @ Να είσαι καλά, roadartist μου, ευχαριστούμε για τις ευχές!!!
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Κάβειρε, το ξέρεις ότι έχεις την αγάπη μας και τα φιλιά μας -να δω πότε θα βολέψει να τα ξαναπούμε
    Ευχαριστώ πολύ!! λέει ο φίλος σου 😉

    @ Αχ Αθηνά μου, τη βλέπω να φεύγει τη φάση Κοάλα (καλό!) σιγά σιγά….

    Ευχαριστώ για της ευχές, καλό κουράγιο με τον οργισμένο!!!

    Φιλιά

  32. Να τον χαίρεσαι τον Αστερ-Άκη σου!!!!!!!! Τώρα μόλις το διάβασα και μου έφτιαξες τη μέρα 🙂 Μήπως να τον αφήνεις να γράφει πιο συχνά ; Σε πειράζω… 😉 Τι τούρτα προτιμήσατε εντέλει; Μην μείνω και με την απορία ε; Πολλά πολλά φιλάκια κι απο μένα να του δώσεις. Καλημέρα και στους δυό σας…

  33. Πω πω τι γίνεται από επισκέψεις μέχρι να δώ το κουτάκι για να γράψω σχόλιο είδα και επαθα. Χρόνια πολλά στο 9 του Αστεράκη μας λοιπόν πολύ γούρικος αριθμος 😉

  34. @ Να είσαι καλά Νατάσσα μου, να χαίρεσαι κι εσύ το δικό σου μικρούλι!

    @ Coco, σ’ ευχαριστούμε πολύ!!!!
    🙂 🙂

    @ Θεία Orelia, ότι λέμε το κάνουμε, εμείς! 😉

    @ Λατρεύω να με πειράζουν, Αικατερίνη μου -κι εγώ το κάνω, οι άνθρωποι που αγαπάω «δεινοπαθούν» συνήθως…. 😉

    Θα τον αφήνω να γραφει πιο συχνά, αφού σας άρεσε!
    Μια τούρτα με το σήμα της Άεκ προτίμησε, είπαμε, για να μην μπορεί να φάει ο μπαμπάς του -χε χε χε

    Έχεις την αγάπη μας και τα φιλιά μας 🙂

    @ Μπαμπάκη μου, με πατέρα γαύρο, καλά που έγινε ΑΕΚ να λες!
    Ευχαριστώ για τις ευχές, κι εσύ να χαίρεσαι το δικό σου 🙂

  35. @ Πηνελόπη μου, γιορτή είχαμε, ήρθε κόσμος!
    🙂
    Ελπίζω να πρόλαβες να κεραστείς, έστω λίγο -αν και εσένα το κέρασμα στο χρωστάμε, δεν ξεχνάω το «μπακλαβα», κανόνισε! 😉
    Φιλιά στα κορίτσια σου 🙂

    @ Καμηλιέρη μου….
    Αν σε πιάσω στα χέρια μου, εσένα και τον τούρκο σου… :pppp

    😆 😆

    @ Ποιό από όλα του Φοίβου, θεία Orelia? Τον ακούμε γενικά στο σπίτι, αλλά αν εννοείς εκείνο το υπέροχο που έχει γράψει για το μπαμπά του, το έχουμε κι εδώ 😉
    (χε χε χε)

    Φιλιά, θα τα πούμε εμείς. 🙂

    Καλημέρεεεεεεες!!!!

  36. το άλλο;
    εκεινο που λεει για την ..περι ης ο λογος που μοιαζει στη μαμα…; ω! μη με βαζεις να το τραγουδησω…!
    αστο
    ειναι για πιο μεγαλα παιδια..!
    😈

  37. Νατασσάκι μου,
    χρόνια σου πολλά, πάντα καλά και κάθε χρόνο και καλύτερα, με υγεία, γέλιο, επιτυχίες, όνειρα, ιδέες, αγάπη, περιπέτεια και όμορφα τραγούδια!
    Νατάσσα, να χαίρεσαι τον Άκη!
    Άκη, να χαίρεσαι τη Νατάσσα και να μην ξεχνάς πως είσαι πολύ πολύ τυχερός 😉

    Παφ! Με το μαγικό μου ραβδάκι σου έστειλα ένα βέλγικο σοκολατάκι, με γέμιση φράουλα και μπόλικα αμύδγαλα! Να ζήσεις!

  38. @ Βασίλη μου, σ’ ευχαριστούμε και οι 2 🙂
    Να χαίρεσαι κι εσύ τα δικά σου καμάρια

    @ Δεν έχει παρακάτω, Καμηλιέρη παιδί μου -το παρακάτω live!
    (εδώ το κόβει η λογοκρισία :ppp)

    @ Το ξέρουμε κι αυτό, θεία Orelia, αλλά είναι για πιο μεγάλα παιδιά (ελπίζω, δλδ..)
    🙂
    (το έμαθες το διαβολάκι, ε; 😆 )
    Φιλιά

    @ Ευχαριστούμε πολύ πολύ για τις ευχές,Theorema μου, και πιο πολύ για το σοκολατάκι -είναι το αγαπημένο μας το γεμιστό με φράουλα !
    🙂 🙂 🙂

  39. καλησπέρα σας και από εμενα. Να ξαναπώ χρονια πολλά, οι ευχές >Αστεράκι μου δεν εβλαψαν ποτέ κανέναν… Νατασσακιον, το φιντ του ντινου χαθηκε καλο μου….
    φιλια…το μωρό της μικρης μας καλα ειναι ;

  40. Άκη, χρόνια σου πολλά και καλά! Καλή πρόοδο και ό,τι επιθυμείς!
    Νατασσάκι, να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε να μεγαλώνει γερός κι ευτυχισμένος!

    σνουποφιλάκια τόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσα! 😀

  41. … πολύχρωμος,
    με τέτοια μαμά και τέτοιο μπλογκ θα έχει πάντα στη ζωή του χρώματα…
    Μόνο μην πάρει τη μαύρη ζώνη και μας κάνει μαύρους όλους :))))

  42. βρε μανια να με θεωρεις παιδι

    καλεεεεεεεεεεεεεε κιτσο πες πες οτι ειμαι 32 πεςςςςςς

    ( η συμπεριφορα μου θυμιζει μεγαλη ε?)

  43. βρε μανια να με θεωρεις παιδι

    καλεεεεεεεεεεεεεε κιτσο πες πες οτι ειμαι 32 πεςςςςςς

    ( η συμπεριφορα μου θυμιζει μεγαλη ε?)

  44. Δεν σου έχω ξαναστείλει μήνυμα, αλλα σε διαβάζω και σε παρακολουθώ συχνά. Μου αρέσει πολύ η παρέα σας.!!
    Χρόνια Πολλά για το αστερ’Ακη της ζωής σου!!!
    Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις !!!

  45. ΑστερΆκη μου να εχεις χρονια πολλα
    και καλα!!!
    Χρονια ευτηχισμενα !!!
    Να σε χαίρεται η μανούλα και όποιοι
    σε αγαπουν….να τους χαρίζεις μόνο
    χαμόγελα και περηφάνια

    Πολλα κοτσυφοφιλάκια σε σένα
    και στην μανούλα !!!

    τσίου!!!

  46. υγ.
    συγνώμη για το λάθος μου στην λέξη
    ευτυχισμένα…δεν αλλάζει την πρόθεσή μου
    Καθώς και για την αμέλεια να σου πω μπράβο
    για την πραγματικά όμορφη αυτη ανάρτησή σου

    τσίου!!!

  47. @ Ριτσάκι μας, τα είπαμε τα νέα στην ώρα τους, ναι;
    Καλημερούδια τώρα, καλή βδομάδα 🙂

    @ Μαράκι μου, καμιά ευχή δεν είναι καθυστερημένη!
    Ευχαριστούμε!!!!

    @ μαριλίτσα, γλυκιά μας δασκάλα, ευχαριστούμε πολύυυυυυυυυυυυ!
    🙂

    Κι από μας, φιλάκια πολλά πολλά 🙂

    @ μενιεκ μου, ποτέ δεν θα πω όχι για μια αγκαλιά 🙂
    κι από μας, και πολλά φιλιά και στην Ν.

    @ adaeus μου, εσύ δεν έχεις να φοβηθείς, λέμε!
    Σ’ αγαπάμε, αφού..!

    Φιλιά, ευχαριστούμε για τις ευχές 🙂

  48. @ σκουλικάκι μου, βρε καλό είναι να σε θεωρούν παιδί!!!!
    😆 😆 😆

    (ο υπότιτλος στο blog μου είναι: ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω! 😉 )

    Και μ’ αρέσει που φωνάζεις και μάρτυρα τον κίτσο, χωρίς το μήτσο :ppp

    Φιλάκια

    @ Ντίνο μου, την παρέλαβα -θα απαντήσω 🙂
    Merci!

    @ marian σ’ ευχαριστώ πολύ 🙂
    Χαίρομαι που σ’ αρέσει η παρέα μας, να μας «μιλάς» πιο συχνά!

    @ Σ’ ευχαριστούμε πολύ καλέ μου Καραφλοκότσιφα!
    Να είσαι καλά, χαίρομαι που σου άρεσε!!!
    🙂

    Φιλιά στον Αρίσταρχό σου 🙂

    @ Ευχαριστούμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε νησί μας!!!!!!

    🙂 🙂

    @ σκουλικάκι μου 🙂
    (δεν πειράζει βρε! )

    @ sevial μου, σ’ ευχαριστεί πολύ, κι εγώ !
    🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.