8 !

Πέρασαν 8 χρόνια….σαν χθες μου φαίνεται…

— Σε είχα μαζί μου ολόκληρους 9 μήνες, μα τον τελευταίο τον κατάλαβα «πολύ»

Είχα βαρύνει, κι εξακολουθούσε να κάνει ζέστη, και μετά από το σεισμό του Σεπτέμβρη, είχα και μια ανησυχία…. Ο γιατρός μας βεβαίωνε ότι όλα ήταν καλά, κι ας γύρισες «ανάποδα» λίγες μέρες πριν – απλά δεν θα μπορούσαμε να αποφύγουμε την καισαρική. Δεν με ένοιαζε καθόλου, μου αρκούσε να ξέρω ότι είσαι καλά. Ήθελα να σε δω – προσπαθούσα να σε φανταστώ, από τις εικόνες του υπέρηχου.. πως να είναι η φατσούλα σου… Σε βλέπαμε να «κολυμπάς», να κάνεις στροφές γύρω από τον εαυτό σου…

Τα βράδια σου τραγουδούσα – «ήτανε μια φορά….», για να κοιμηθείς – και στ’ αλήθεια ηρεμούσες.

Τα πρωινά, σε χαϊδεύαμε, και περιμέναμε να μας κλωτσήσεις, να δούμε ότι μας κατάλαβες, ότι ξύπνησες.

Σου μιλούσαμε, να μας μάθεις, να ξέρεις τι θα βρεις όταν έρθεις στην συντροφιά μας, να μας γνωρίζεις.

Και σου διάβαζα – δυνατά, για πρώτη φορά στη ζωή μου – ότι αγαπούσα, να τα αγαπήσεις κι εσύ.

Όταν έφτασε η μέρα, ήμουν έτοιμη. Και ανυπόμονη. Και κουρασμένη πια από την αναμονή.

θα κάνεις ολική νάρκωση;

Όχι, επισκληρίδιο – θέλω να τον δω μόλις γεννηθεί – αμέσως!

Μα….

Δεν υπάρχει «μα»

……………!

………….και ήρθες, επιτέλους! Ένα μωρό ήρεμο, ήσυχο, καθαρό και λαμπερό. Σε έβαλαν στην αγκαλιά μου. Και με κοίταξες – και αυτό ήταν!

Ήσουν το μωρό μας, πια – το παιδάκι μας, τώρα. Πότε πέρασαν 8 χρόνια!
————————————————-
Διάλογος [αυθεντικός :]

Άκη μου, ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι;

Το «ήτανε μια φορά»

(το έχω ξαναβάλει στο blog) Άλλο;

Το «Καλημέρα Ελλάδα!» των Goin’Through

(δεν ταιριάζει) Άλλο;

….. των Goin’Through, πάλι – τι θέλεις, μαμά, επιτέλους;

Ένα άλλο αγαπημένο σου τραγούδι που να ΜΗΝ είναι των Goin’Through!

Δες το mp3 μου, όσα έχω είναι αγαπημένα μου.

…!

..και αρχίζω : Goin’Through, Παπακωνσταντίνου, Νταλάρας, Αλεξίου, Γαλάνη, Cure, Bon Jovi , Πυροβολάκης, Ξυλούρης, 3-4 μελοποιημένα ποιήματα του Ελύτη και του Ρίτσου, Λοϊζος …. Το δικό του mp3 είναι αυτό;; Αν δεν ήταν οι Goin’Through, θα είχα αμφιβολίες!

(εννοείται ότι τα τραγούδια τα διαλέγει στον υπολογιστή και τα βάζει μόνος του.)

…παρακάτω:Παπαρίζου,Κατσιμίχες, Μαχαιρίτσας….να το : τερατάκι της τσέπης! Μάλιστα.

Σήμερα , ο αστερ- Άκης μου έχει γενέθλια, γίνεται 8…

Όπως καταλαβαίνεται, θα έχουμε «εορταστικές εκδηλώσεις», διήμερες – αλλά δεν θα σας άφηνα χωρίς κέρασμα!

Γλυκάκι;;;

Καλημέρα🙂

Καλό Σαββατοκύριακο.

55 thoughts on “8 !

  1. 🙂 Χρόνια Πολλά !!!
    Να είναι γερός και χαρούμενος πάντα ο Αστερ- Άκης σου. Να τα εκατοστήσει, και εσείς να τον χαίρεστε και να τον βλέπετε να γίνεται όλο και πιο λαμπερός!!!

    Ωραιότατο κέρασμα !!!! :)))))
    ΠιΕς Συνέχισε να του γεμίζεις το mp3 με αυτά που αγαπάς!

  2. πω πω πω τι ιστορια βρε…να τον χαιρεσαι καλο μου. μαγικες ιστοριες, μαγικες επιλογες στη μουσικη του γιου σου..σαν εσενα, εεεε;;; καλα να περασετε, ευχαριστουμε πολυ για το γλυκακι!!!1
    καλο υπόλοιπο!!

  3. @ KV μου!
    Ευχαριστώ πολύ! 🙂

    και βέβαια θα συνεχίσω – το καλό είναι ότι το γεμίζει μόνος του πια, μα έχει μάθει να επιλέγει! 😉

    Φιλί.

    @ ψιθυράκι μου, ευχαριστώ πολύ!
    καλό υπόλοιπο και σε σένα ! 🙂

  4. Άκη, χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.
    Και κοίτα μη σε τουμπάρει η μαμά με ένα ποστ στο μπλογκ και μ’ ένα τραγουδάκι mp3.
    Eξήγησέ της ότι θέλεις κανονικό δώρο.
    Δώρο-δώρο και όχι δώρο e-δώρο.🙂

  5. Νατάσσα μου να σου ζήσει το αγγελούδι σου! Να το ζης πάντα χαρούμενο και να είναι καλότυχος!!!

    Η τούρτα υπέροχη! (Δεν μου λες, το τουτού εκεί μήπως σου βρίσκεται σε φυσικό μέγεθος;)

    Καλή διασκέδαση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μια ρακί για μένα, ε;

  6. 🙂🙂🙂
    Χ Ρ Ο Ν Ι Α🙂🙂🙂
    Π Ο Λ Λ Α
    Κ’
    ΚΥΡΙΩΣ Κ Α Λ Α !!!!🙂🙂🙂
    Να είναι ΠΑΝΤΑ γερός και ευτυχισμένος!
    Πολλά φιλιά!!

  7. αν και δε μου πάει καρδιά να χαλάσω τα 8 comments…

    να τον χαίρεστε και να τον δείτε όπως επιθυμεί…

    πολλά φιλια🙂

  8. Ανηψούδι’μ χρόνια πολλά!!! Έχω πάρει το δωράκι σου και σε περιμένει!!! Αυτό που μου ζήτησες είναι!!! Κι ας ήσουν μετά ευγενικός που μου είπες «είναι όμως ακριβό θείε!!!»😉
    Ότι καλύτερο αγάπη μου και από τους 4 μας, που στα ‘παμε και στο τηλέφωνο βέβαια!!!

  9. Akidion το Νατασικον χρονια πολλά μωρό μου. να γινεις γεράκος με μαυρα μαλλιά , καθ ότι στην εποχή σου η εμφύτευση θα ξεκινάει από τα 35!
    ευχες και αγαπη Ακουλη

  10. Χρόνια Πολλά στον Άκη, να τα εκατοστήσει!
    Και να είναι πάντα καλά, χαρούμενος κι ευτυχισμένος!

  11. Έυχομαι χρόνια πολλά και παντα ευτυχισμένα για το αστερ-Άκη σου Νατασσάκι.Να το δεις πραγματικά όπως επιθυμείς,χαρούμενο και ευτυχισμένο παντα.

  12. Αν και δεν πρόλαβα, μα ξέρω ότι γεννήθηκε πρωί, οπότε δεν έχει περάσει ακόμα το 24αωρο:
    Χρόνια Πολλά, και καλά, κι ευτυχισμένα!
    Και να μου τον προσέχετε,
    γιατί 2 κόρες έχω, δεν μπορεί!😉

    Μαρία (και Γιώργος)

  13. Να σου ζήσει!!! εύχομαι να σκάει πάντα από χαρά υγεία και καλή τύχη και σεις να είστε πάντα καλά να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε να καλομεγαλώνει!!!
    Υ.Γ. ευχαριστώ για την πρόσκληση🙂 φυσικά θα συμμετέχω ! (έλειψα 2 μέρες και δεν το πήρα χαμπάρι …)

  14. Γλυκειά Μανούλα Νατάσσα

    να σου ζήσει το κοπέλι να είναι πάντα γερό και δυνατό!! Με συγκίνησες!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΗ!!

  15. Καλημέρες !

    Σας ευχαριστούμε, όλους, πολύ για τις ευχές. Ο Άκης τις διάβασε όλες, κι ευχαριστεί πολύ – και ξεχωριστά,
    το θείο Μάνο (για όλα, μα και για το δώρο-επιθυμία! 😀 ! )
    και τον e-θείο AfMarx, για τις συμβουλές! (τηρήθηκαν κατά γράμμα, τα δώρα παραδόθηκαν στην ώρα τους 😉 )

  16. @ Δεν θα του ξαναδείξω τα μυνήματά σου, να το ξέρεις, αγαπητέ μου e-φίλε! Μου τον «χαλάς» (μάλλον το έχουν οι «θείοι» )
    Χμμ… θα πω κι εγώ τα ίδια στον δικό σου, να μάθεις!🙂

    @ Dr σταφύλι μου, ευχαριστούμε για τις ευχές, να χαίρεσαι κι εσύ τα δικά σου κουκούτσια!
    -όχι, δεν το έχω σε φυσικό μέγεθος – κλαψ!
    -ΟΚ, για την καράφα, παραγγελιά εκτελέστηκε!😉

    @ μούργο μου, σ’ ευχαριστώ πολύ!🙂

    @ Ευχαριστώ, tassoula μου – κι εσύ να χαίρεσαι το Σβουράκο σου !🙂 🙂 🙂
    Πολλά φιλιά να του δώσεις.

    @ ελαφάκι μου, να είσαι καλά – και πολύ καλά τα χάλασες τα «8» .

    @ Αδερφέ, μας κακομαθαίνεις – αλλά ευχαριστούμε γι’ αυτό. Φιλιά στον Ιωσήφ, και στις πατούσες την μπεμπούλας.
    Αναστασία, κουράγιο 🙂

    @ Ρίτσα μου, χίλια ευχαριστώ ! (γελάσαμε απίστευτα με το παρατσούκλι! ) Να χαίρεσαι κι εσύ τα παλικάρια σου – και θα δεις, όλα καλά θα πάνε!

    @ Φαίη και Γιάννη, σας ευχαριστώ πολύ-πολύ – και που να τον γνωρίσετε, κιόλας!😉

    @ Ν Κ, ευχαριστούμε – τα πήρες τα φιλιά;;;; 🙂
    και για το δωράκι – αν και θέλουμε και κανονικό, τώρα – μας έδωσαν συμβουλές, βλέπεις!😉

    @ Donald πολλά ευχαριστώ – κι εσύ να χαίρεσαι τα ανιψάκια! 🙂

    @ Ευχαριστώ, Κρεμμυδοφαβάκι!
    (ακόμα αυτή η σουπερ-ντούπερ σύνδεση;;; )
    Φιλιά🙂

    @ Μαρία και Γιώργο, φιλιά στα κορίτσια,
    (για τη μικρή έχω κάποιες ελπίδες..! )🙂

    @ τσαπερδονάκι μου,😀
    Ευχαριστώ !

    @ νατάσσα μου, κι εσύ να χαίρεσαι το δικό σου μπομπιράκι – θα δεις, ούτε που θα το καταλάβεις πως μεγαλώνει!
    Περιμένω να δω τις κούπες σου!🙂

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, 🙂
    Ευχαριστώ πολύ – κι εσύ ένα, σύντομα!
    Φιλιά πολλά.

    @ Βίκη, τα κατάφερες, ε;; Άντε, και με δικό σου blog!😉

    Φιλιά σε όλους σας.

    @ KV μου – στο διόρθωσα😉
    Φιλί
    (νο 4 και πάμε για φαγητό σε λίγο, το απόγευμα έχει βόλτα )

    Καλή εβδομάδα, σε όλους! 🙂

  17. Με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, σας εύχομαι να γιορτάσετε τα γενέθλια του Άκη και όταν θα γίνει οκτακοσίων – όχι μηνών, αλλά… ετών!
    Δεν μπορώ να σας περιγράψω με λόγια το πόσο με συγκινήσατε!
    Κι αυτές οι μουσικές προτιμήσεις του Άκη, μοιάζουν σαν να επαληθεύουν εκείνο που είχε τραγουδήσει η πρωθιέρεια η Χάρις: «Έλα αγάπη μου έλα, να κάνουμε έναν Έλληνα ακόμα…»
    Να είστε καλά!

  18. νατασσάκι μου… ευχαρίστως!!!
    Να τον γνωρίσουμε από κοντά και να τα πούμε!
    Με τα πιτσιρίκια έχει να πει κανείς τόσα πολλά…!
    Όπως πάει το παιδί θα έχει το δικό του blog πολύ σύντομα!

    Τι καλά που τα γενέθλια ήταν Σάββατο, ε;!

  19. Να το χαίρεστε το γλυκΑκη :»)
    Να είναι όμορφο, δημιουργικό και ευτυχισμένο.
    Να του δώσεις και μια αγκαλίτσα από μένα παρακαλώ!
    Και φυσικά μένω άφωνη μπροστά στις μουσικές επιλογές του 8Ακη!..
    :*****************

  20. Πατατάκι μου,

    ίσα που πρόλαβα τους εορτασμούς (έχει περισσέψει κανένα κομματάκι για τον καημένο φοιτητή;)!!!!!!

    Να τον χαίρεσαι τον αστερ-Άκη σου που από ό,τι καταλαβαίνω μεγαλώνει και προδιαγράφεται για μεγάλο αστέρι! Να είναι πάντα γερός κι ευτυχισμένος -κι εσύ μαζί του!

    Φιλιά Νατασσάκι!!!! (τελείωσα με εργασίες, κερνάω καφέ και μηλόπιτα!!!!!!!!!!!!!)🙂

  21. Να είναι γερός , αλλά κι εσείς γεροί και μακρο-ζωισμένοι … να τον χαρείτε και να του γιορτάσετε και τα 88στά του γενέθλια .
    Και …. που είσαι ;…. Δεν ξέρω βέβαια , αν έχεις κι άλλον ….. αλλά , άκουσέ με … αν δεν έχεις μην μείνεις μόνο μ’ αυτόν …. Κάντου αυτό το μεγάλο δώρο …. Έναν αδελφό ή μια αδελφή …. Ξέρω τι σου λέω …. Μοναχοπαίδι είμαι …. πίκρα…

  22. Δέχεσε τελευταίες και καταιδρωμένες ευχές??? Να σας ζήσει το νατασσοπαιδάκι!!!! Να τα χιλιάσει και να είναι πάντα χαρούμενο!!! Μήπως μπορείε να του δώσετε και ένα λαχανί φιλάκι?? (και χωνάκι?? <3)

  23. Αν δέχεσαι τις καταιδρωμένες ευχές δέξου και τις δικές μας!!Να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα χαρούμενος..Λογικά κομματάκι από την Τούρτα δεν προλάβαμε αλλά δεν πειράζει!
    Καλό Βράδυ!

  24. Δεν το πιστεύω πως το έχασα αυτό…

    Χίλια συγνώνη για την καθυστέρηση, η ύστερη… Χιλιόχρονος κι ευτυχισμένος πάντα να΄ναι ο αυτοσχέδιος γεωργός-ζωγράφος μας..

    Να του δώσεις τεράστιο φιλί από μένα.

    Φιλιά και στη μαμά. Πολλά πολλά!

  25. @ Ίων, χαίρομαι που σας άρεσε το κείμενο, και είναι τιμή μου που συγκίνησε ανθρώπους που ούτε καν γνωρίζω… Το γούστο του στη μουσική είναι βέβαια επηρεασμένο από το τι ακούει με τους φίλους του, μα νομίζω πως του έχουμε δώσει τις «βάσεις» – και τώρα διαμορφώνει δική του άποψη. Η πρώτη συναυλία που παρακολούθησε ολόκληρη, και συμμετείχε τραγουδώντας σχεδόν όλα τα τραγούδια, ήταν το καλοκαίρι, της Χαρούλας, για το Μάνο Λοϊζο, πάντως!
    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές🙂

    @ φαίη μου, και Σάββατο να μην ήτανε, εμείς Σάββατο θα τα κάναμε – με τους ρυθμούς που ζούμε, δεν έχουμε κι άλλη επιλογή!
    Για δικό του blog – δεν θα τον αφήσω σύντομα, αλλά σίγουρα θα γίνει κι αυτό, έτσι όπως πάει!
    Πάντως, παρακολουθεί το δικό μου, του θείου του (Manos S.) και συχνά και άλλα, όπως του e-θείου, που του έχει αφήσει και σχόλιο παλιότερα!🙂
    Φιλιά, θα τα πούμε

    @ παπάκι μου, ευχαριστώ! Όχι, δεν ήταν η τούρτα μας αυτή – δεν κάναμε τόοοοσο μεγάλο πάρτι, ακόμα – λίγο αργότερα, και θα την παραγγείλω έτσι! Να σου κρατήσω κομμάτι από την πραγματική;😉

    @ N.Ago, ευχαριστώ, κι εσύ να χαίρεσαι τα δικά σου πιτσιρίκια!🙂

    @ Κάβειρε, ευχαριστώ για την ευχή!🙂

    @ Μαργαριτούλα μου, φυσικά ! Για σένα, και έξτρα γλυκό θα έβγαζα!🙂
    Χαίρομαι που ξεμπέρδεψες – καλή ξεκούραση τώρα!
    Φιλιά

    @ Silia, Ευχαριστώ πολύ – όχι δεν έχουμε άλλο, ακόμα δεν το έχουμε βγάλει από το πρόγραμμα το δεύτερο, μα …. δύσκολο, θα δούμε! Κι ο μπαμπάς του μοναχοπαίδι είναι , τα ίδια λέει! 🙂

    @ Ίνδικτε μου, ευχαριστώ – είδες; Θα στο θυμίσω του χρόνου!😉
    Πολλά φιλιά και σε σας .

    @ Ρίτσα μου βρέχει ακόμα… να δούμε, για καλό θα είναι ;;

    @ Λαχανάκι μου λαχανιασμένο, και βέβαια δεχόμαστε! και το φιλάκι θα του δώσω – και το χωνάκι!
    Φιλάκι και σε σένα 🙂

    @ τρελλοτουρίστες, φυσικά και έχει και για σας τούρτα! έρχομαι να την αφήσω σπίτι σας! 🙂

    @ ζαφειρένια μου, φιλενάδα, οι ευχές ποτέ δεν είναι καθυστερημένες – πάντα χρειάζονται, κι οι δικές σου που είναι από καρδιάς, ακόμα πιο πολύ🙂
    Φιλιά, θα τα πούμε!

    @ doremi – ευχαριστώ ! Καλορίζικο το blog – θα σου φτιάξω το link,να σε βρίσκω! 🙂

  26. Ναι ναι. Εν τω μεταξύ αφήσαμε ο ένας στον άλλο την ίδια ώρα σχόλιο…
    Που την βρήκε αυτήν την λέξη;;!! Και εκείνη είναι…χαχα:)))

  27. Τις ευχές μου -έστω και καθυστερημενες- για το μπουμπούκι! Πολύχρωμος κι ευτυχισμένος να είναι!🙂

  28. Νατασσάκι μου, να τον χαίρεστε!!!!!🙂 Να είναι πάντα γερός και δυνατός κι εσείς να οτν καμαρώνετε🙂 Συγκινήθηκα, συγκινήθηκα, συγκινήθηκα… Υπέροχο το κέρασμα🙂 Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

  29. Τώρα το είδα, αλλά μια ευχή γενεθλίων δε χάνει ποτέ τη δύναμη της (νομίζω).
    Μικρέ μακάρι να κρατήσεις όλα σου τα χρώματα ζωντανά και δυνατά για πάντα..
    Υ.Γ. Γλυκό δε θα πάρω έτσι για τιμωρία που καθυστέρησα (αυτό πόνεσε, αλλά έχω αρχές εγώ) :)))))))

  30. @ γιαγιά Duck ευχαριστώ πολύ – και για το πολύχρωμος!🙂

    @ Μαρία μου, ευχαριστώ καλή εβδομάδα και σε σένα🙂

    @ Τρελλοτουρίστρια, ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @ νερίνα μου τι λες;; Δεν έχει τιμωρίες εδώ – θα σε κεράσω φρέσκο γλυκό, μόλις φτιάξω – ευχαριστώ για τις ευχές, πολύ-πολύ – κι οι ευχές ποτέ δεν χάνουν τη δύναμή τους (κι εγώ νομίζω) 🙂

  31. Nα το χαίρεσαι Νατάσσα μου το αστέρι σου! Πάντα γερός και δυνατός να είναι και να τον καμαρώσεις όπως έχεις – και έχει – ονειρευτεί.

    Τέλειο το κέρασμα, τέλειο και το τραγουδάκι!

    Πώς τα καταφέρνεις και βγάζεις στο ποστ τόση τρυφερότητα; Είναι μαγικό!

    ΥΓ. Ολα όσα επιθυμεί και ένα πρωτάθλημα στην ΑΕΚ του εύχομαι!

Τα σχόλια είναι κλειστά.