Η Φρουτοπία ξαναχτυπά!

Ίσως αρκετοί από σας να έχετε δει, καιρό τώρα, στην εφημερίδα «Ο Κόσμος του Επενδυτή» (την οποία αγοράζουν -όχι απαραίτητα διαβάζουν- φανατικά πολλοί γονείς με πιτσιρίκια, για τα άπειρα παιδικά CD και DVD που βάζει τόσο καιρό τώρα) τη σειρά CD με απαγγελίες ποιημάτων από τους ίδιους τους ποιητές -το είχε γράψει ο AfMarx, εδώ, και ομολογώ ότι το αγοράζω από την αρχή, μια και αγαπάω και τα ποιήματα και τους ποιητές τους, κι αυτή η σειρά είναι σπουδαία. Πάνω που κοντεύει να τελειώσει, λοιπόν, και να πω «τέλος», διαβάζω στο εξώφυλλο του ένθετου Culture το περασμένο Σαββάτο:

Φυσικά το διάβασα τρεχάλα -πώς μπορούσα να μην συγκινηθώ; Γνώριμες «φάτσες» ο Αιμίλιος, η Μαρουλίτα, ο Θάνος, ο Βλάσης… Όσοι είστε 20+, καταλαβαίνεται σίγουρα τι λέω – η Φρουτοπία ήταν από τις πιο αγαπημένες παιδικές σειρές της γενιάς μου -και των επόμενων. Οι πιο φανατικοί την είδαμε ξανά το καλοκαίρι, μαζί με τα πιτσιρίκια μας (υπάρχει όλο και στο διαδίκτυο, μην στενοχωριέστε). Και κάποιοι, πιο φανατικοί, θα είχατε/είχαμε από πριν αγοράσει τις ιστορίες εικονογραφημένες από τον Νίκο Μαρουλάκη. Θα θυμάστε, ή θα ξέρετε ότι η ιστορία δεν τέλειωσε ποτέ : για άγνωστο μέχρι τώρα λόγο, που όπως λέει κι ο συγγραφέας «ίσως κάποιος άλλος δημοσιογράφος, εξίσου δαιμόνιος με τον Πίκο Απίκο θα πρέπει να διερευνήσει διεξοδικά», η εκπομπή κόπηκε από την ΕΡΤ πριν το τέλος της. Ε, να που ήρθε η ώρα να το μάθουμε, μετά από τόσα χρόνια. Ο Ευγένιος Τριβιζάς λέει:

  • ο πρώτος στόχος μου είναι κάτι που το χρωστάω στους θεατές και αναγνώστες, που χρόνια τώρα περιμένουν να μάθουν το τέλος: να δημοσιευτεί ολοκληρωμένη η πλήρης σειρά, δηλαδή και τα τρία ταξίδια του Πίκου Απίκου. Το επόμενο στάδιο είναι να συνεχιστεί το έπος μελλοντικά, με έναν τέταρτο κύκλο περιπετειών του δαιμόνιου δημοσιογράφου στη θρυλική αυτή χώρα.
  • Η ιδέα της Φρουτοπίας ξεκίνησε την εποχή που έγραφα στο παιδικό περιοδικό «Το Ρόδι», όταν το εξέδιδε η Δροσούλα Έλιοτ. Εκεί πρωτοδημοσιεύτικε μια συνέντευξή μου με ένα μήλο ονόματι Αιμίλιο, το οποίο καταγόταν από το μήλο που είχε πέσει από το κεφάλι του Νεύτωνα και παραπονιόταν για την ευνοϊκή μεταχείριση των ροδιών από το περιοδικό. Η συνέντευξη αυτή άρεσε στον τότε διευθυντή του παιδικού προγράμματος της ΕΡΤ Νίκο Πιλάβιο, ο οποίος έτυχε να τη διαβάσει και μου ζήτησε να γράψω μια σειρά από παρόμοιες συνεντεύξεις με φρούτα και λαχανικά.
  • Η «Φρουτοπία» είναι έργο διαχρονικό και δι-ηλικιακό. Απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους αναγνώστες. Το παράδοξο είναι ότι το κενό που άφησε η μη ολοκλήρωση της τηλεοπτικής σειράς αύξησε το ενδιαφέρον και πολλαπλασίασε τις τάξεις των οπαδών της «Φρουτοπίας». Τόσα χρόνια μετά την πρώτη εμφάνισή της κατακλύζομαι από ηλεκτρονικές επιστολές ενηλίκων που ζητούν να τους βοηθήσω να βρουν τα επεισόδια που έχουν χάσει ή να πληροφορηθούν το φινάλε του έργου.

(κλικ στις εικόνες, για ολόκληρη τη συνέντευξη, αν θέλετε να τη διαβάσετε)

Δεν ξέρω εσείς, αλλά εγώ για τις επόμενες (πολλές) εβδομάδες, θα έχω σταθερά κάθε Σάββατο κάτι να διαβάσω με τον αστερΆκη -ίσως ξαναδούμε και τα επεισόδια, και ίσως ξανασκεφτούμε με ποιους μοιάζουν οι χαρακτήρες στη «Φρουτοπία» -το κάναμε αυτό, μικροί…

Πάντως, ένα μικρό ταξίδι στο χρόνο (προς τα πίσω) θα το κάνω -όχι που δεν ήθελα!

Κι επειδή με τις διακοπές και τις βλάβες και τα προβλήματα -γενικά- αρκετά, είπα να σας το πω, να το ξέρετε.. Και να μη λέτε ότι δεν ενημέρωσα, ε;

Καλημέρα!!! 🙂

**συγχωρήστε μου τις «δυσκολίες» στην επικοινωνία αυτές τις μέρες -ελπίζω να αποκατασταθεί, σύντομα.

68 σκέψεις σχετικά με το “Η Φρουτοπία ξαναχτυπά!

  1. @ Jo, τι χρωστάω, καλέ;
    (έχεις mail! 😉 )

    @ mamma mia! Να το πάρεις και να το διαβάσεις με τον Τρομερό Υιό σου -θα του αρέσει -και θα σας γράψω σε CD τα επεισόδια, να έχει να βλέπει 😉

    Κόλλα πέντε!
    (και φιλιά )

  2. Μωρό μου ολο δικαιολογίες εισαι. ολο το ρευμα φταίει.. Θα σε ξεσκεπάσω, εντάξει ;
    Καλά, αυτά τα πολυ παιδικά δεν τα αντέχω.Κατι για ωριμες κυριες δεν εχεις ; Εγω ανεβασα για μια δυστυχισμένη που δεν ξέρω τί κουβαλάει η κουτρα της, αλλά καλά δεν την βλέπω…

  3. «Πάμε» με 1000 τον Ευγένιο Τριβιζά…
    Κι ένας παραπάνω λόγος είναι ότι τα έβαλε με την coca-cola και νίκησε…
    ——-
    Και κουράγιο… Τι είναι 50 εβδομάδες;
    Σκάρτα ένας χρόνος.
    Θα περάσουν…
    🙂

  4. @ Ριτσάκι μου γλυκό, ξέσκεπη είμαι -και κρύωσα κιόλας, και βήχω από το πρωί!!!!!!!!! 😉

    (για ώριμες κυρίες, αργότερα -ή πήγαινε να διαβάσεις τη mamma, που έχει κάτι πολύ καλό!!!!)

    @ Σιγά μην στενοχωρηθούμε για τις 50 βδομάδες, AfMarx μου!!!! 🙂
    (τίποτα, μπροστά στην αιωνιότητα! :p)

    Και βέβαια τον «πάμε» και τον αγαπάμε και τον διαβάζουμε σε κάθε ευκαιρία -για όλα. 😉

  5. @ Θαλασσινό μου μικρούλι, όλα αυτά εγώ; 😆

    Φιλάκια, καλημέρες!

    @ εμείς πάντως τον αγαπάμε πολύ, νεραϊδόσκονή μου, και το δείχνουμε και το λέμε και το γράφουμε!

    Ποιος «δεν;» Η Coca~Cola, ίσως! 😉

  6. Φρουτοπία λατρεμένη – την είδαμε και σε θεατρικό μουσικοχορευτικό με επιμέλεια Ρήγου (δύο φορές κιόλας)!
    Τριβιζάς από τους πολύ αγαπημένους! Μπράβο νατασσάκι!

  7. Ένα παραμύθι του με νούμερα, εκείνο με τις δύο φάλαινες, είναι το αγαπημένο της κόρης μιας φίλης, της οποίας της το διαβάζω σχεδόν κάθε φορά που είμαι σπίτι τους… μιλάμε για πολύ γέλιο!

  8. Στράτο μου, όχι ότι είχα αμφιβολίες για σένα !!! Το παραμύθι είναι «Η Φιφή και η Φωφώ οι φαντασμένες φάλαινες» και είναι πάρα πολύ καλό!
    Εμένα βέβαια το αγαπημένο μου είναι τα Τρία μικρά Λυκάκια, και τα 88 ντολμαδάκια !!!

    Καλημέρες, φιλιά 🙂

  9. αν σου πω ότι δεν την έβλεπα;;; χάλια ε;;
    😦

    πάντως αν κατάλαβα καλά η Φρουτοπία είναι και εκπαιδευτική ε;;

    ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα :-))

    Φιλιά

    ΥΓ: πολύ καλά θα κάνεις να διαβάζεις με τον ΑστερΑκη…

  10. Καλημέρα Νατασσάκι! Τέλεια η φρουτοπία. Ρε συ κάτι που δε κατάλαβα; Θα’χει και dvd η εφημερίδα κάθε Σάββατο; Ή μόνο τις ιστορίες ένθετο;

  11. Τόσο γρήγορα ξεχνάς???? 😦

    Ώστε δεν έχει παραμυθάκι πριν κοιμηθώ??? 😦

    Δεν έρχομαι τότε….

  12. Όχι το ρεύμα να σου κόψουν, όχι το πισί σου να καεί, όχι να σε δέσουν χειροπόδαρα, εσυ θα βρείς τρόπο να μας ενημερώσεις, να μας φτιάξεις τη μέρα. Να είσαι καλα!

    (free frutonatassaki)

  13. @ Λευκή μου φοραδίτσα, (ωραίο το νέο nick!) δεν πειράζει που δεν την έβλεπες, όταν θα αποκτήσεις πιτσιρίκι θα τα δεις και θα τα διαβάσεις μαζεμένα!
    Και βέβαια είναι και εκπαιδευτική, γενικά τα έργα του Τριβιζά έχουν πολλά επίπεδα ανάγνωσης -για μικρούς και μεγάλους.

    Με τον αστερΆκη διαβάζω από πριν γεννηθεί..!
    🙂

    Φιλάκια

    @ Ραδιοκέφαλή μου, θα έχει μόνο τα τεύχη της «Φρουτοπίας» εικονογραφημένα η εφημερίδα -τη σειρά μπορείς να τη βρεις και να την δεις ολόκληρη στο νετ (αν θες, να σου στείλω mail που και πως)
    Η εφημερίδα «ΚτΕ» βάζει πολύ καιρό τώρα παιδικά DVD αλλά με άλλους ήρωες -καρτούν, κυρίως.

    Καλημέρες!

    @ Όμορφη μέρα σήμερα, καραφλοκότσυφα μου, ε; Λιακάδα!
    Χαίρομαι που και το δικό σου μικρό θα το διαβάσει ! 🙂
    Φιλιά να του δώσεις

    @ Jo μου παραπονιάρα, είπα εγώ ότι ξέχασα;
    (νόμιζα ότι κάτι είχα να σου στείλω, αυτά που υπόσχομαι όμως δεν τα ξεχνάω, να το ξέρεις!!!)

    Ελα να το διαπιστώσεις!!! 😉
    Φιλιά

  14. μίλα μου για μήλαααααα
    μη μου μιλάς για πρασινάδες και για φύλλααααα
    μίλα μου για μήλαααααα
    μη μου μιλάς για τον Κομφούκιο ή τον Ατιλαααααα
    (τι? πώς? παράφωνη? τι πά να πει παράφωνη????)

  15. @ Αγαπητέ μου κούκο, που γράφαμε μαζί,
    σου χρωστάω ένα μεγάλο φιλί μόλις σε δω, να το ξέρεις!
    (merci!)

    **θα το κάνω σύνθημα 🙂

    @ meniek μου, εσύ παράφωνη;
    Εγώ μια χαρά το άκουσα το τραγούδι!!!!!!!!!!!

    🙂

    Φιλιά πολλά

  16. Πάρε καλέ την παράφωνη από ‘δω!!! 😀
    Μας πήρε τα αυτιά πάλι!!!!

    Αλλά ξέρω εγώ τι τιμωρία χρειάζεται: ΘΑ ΤΗ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!! 😆 😆

    Όχι – όχι να μου τραγουδάς!!! Ξέχνα το καλή μου!!!!

  17. Jo μου, εγώ θα σου τραγουδάω και η meniek θα σου διαβάζει, ναι;
    (έλα σου λέω!! Θα έχουμε και τα μικρά, τον αστερΆκη και τον Pabo να παίζετε !!!! 😆 )

  18. διάβαζα το Post σου όταν ήρθε η Ηλιάνα…
    – α, μαμά τον ξέρω αυτόν τον δημοσιογράφο…
    – από πού;
    – από την φρουτοπία
    – και πού την ξέρεις εσύ την φρουτοπία;
    – το διαφημίζει η τηλεόραση!
    – εγώ μένω άφωνη. Δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση και δεν ξέρω τι γίνεται…

    όπως κατάλαβες , θα το πάρουμε το ενθετάκι μας και εμείς. Πρώτα για να θυμηθώ εγώ και έπειτα να μάθουν και τα μικρά

    χαίρομαι που επέστρεψες
    φιλιά

  19. φρουτοπία οε οε οε οε οε οε!!!!!!!!!!!!!!
    φρουτοπία οε οε οε οε οε οε…………!
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ
    S FOR SANTSOS

  20. Μα τι όμορφα που παρουσιάζεις τα θέματά σου!
    Πλημμύρισε πάλι ο τόπος χρώματα, αρώματα, ήχους και νοσταλγία. Την «Φρουτοπία» δεν την έχω παρακολουθήσει όσο θα ήθελα, όμως σίγουρα αξίζει τον κόπο, αφού και μόνο το όνομα του Τριβιζά είναι εγγύηση.

    Τώρα όμως που μιλάς για τον «Κόσμο του Επενδυτή» κατάλαβα γιατί «πάσχεις» κι εσύ από έλλειψη χώρου. Δέκα δέκα τα μοιράζει ανά τεύχος τα CD kai ta DVD, πώς να μην πήξεις;
    Το ίδιο παθαίνω κι εγώ με τις προσφορές των εφημερίδων.

    Επ΄ ευκαιρία να πω κάτι ψιλοάσχετο: Mερικές εφημερίδες μας δουλεύουν κανονικά όσον αφορά τις προσφορές τους. Εχω δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα.
    Το ένα είναι οι Ελληνες ζωγράφοι που μοίραζαν
    «Τα Νέα». Αρχικά είχαν πει ότι είναι οχτώ. Τους αγόρασα κι εγώ η ψιλοάσχετη με την τέχνη να μάθω και πέντε πράγματα. Μετά όμως οι οκτώ τόμοι έγιναν δώδεκα και τελικά ούτε που θυμάμαι πού σταμάτησαν (κάπου 20 πρέπει να είναι τελικά). Και όσο νάναι από μια στιγμή και μετά αρχίζει να σε ζορίζει και το ποσό. Ειδικά αν αγοράζεις παράλληλα και κάτι άλλο.

    Το ίδιο έγινε και με πρόσφατα. Εχει την προσφορά με τις όπερες, ήξερα ότι είναι 25, τις αγόρασα και το χαιρόμουν, αλλά μόλις έπιασα στα χέρια μου την 25η, ευχαριστημένη που ολοκληρώθηκε το έργο (αλλά και θα σταματήσει να αιμορραγεί η τσέπη μου…)
    διαβάζω στην εφημερίδα ότι «το μεγαλειώδες έργο συνεχίζεται με άλλα 12 βιβλία – CD.» Κι η πλάκα είναι ότι αυτές που θεωρούνται πιο γνωστές και αγαπημένες είναι σ΄αυτό το δεύτερο πακέτο.

    Τι κάνεις σ΄ αυτή την περίπτωση;
    Παρατάς εξοργισμένος το έργο στη μέση επειδή σε κορόιδεψαν, ή το συνεχίζεις …βράζοντας;

    (Σόρρυ, για το άσχετο του θέματος, αλλά ήθελα κι εγώ να πω κάπου τον πόνο μου, κάπου που με καταλαβαίνουν…).

    Πολλά φιλιά!!!

  21. Ατιμη λογοκρισία! :-p To ίδιο έγινε και με το «Βήμα» πρόσφατα, έγραφα , αλλά εξαφανίστηκε…

  22. @ Jo Μου, δεν ξαναλέω τπτ -έλα!!!!!!!! 😀

    @ super if μου, να το το τραγουδάκι!!!!!

    @ διαβάτιδά μου, κι εσείς λοιπόν – τη θεωρώ από τα καλύτερα «έργα» που έχουν γραφτεί για παιδιά, και όχι μόνο

    Φιλιά και στις δυο σου κούκλες
    🙂

    @ σ.Αμετανόητε, και με τις πράξεις του, και μέσα από τα έργα του -γι’ αυτό του αξίζουν τα μπράβο μας!
    🙂

    @ sasantsos , χαίρομαι που σου άρεσε!
    Καλώς όρισες και καλή αρχή
    🙂

  23. Θα συμφωνήσω με τον Κούκο!!
    Αυτό το ένθετο δεν θα το χάσουμε!!
    Καλό απόγευμα και φιλιά στον καλλιτέχνη 🙂

  24. @ γλυκό μου γατί, ευχαριστώ ! (αλλά είπαμε, δεν κοκκινίζω! 😉 )

    Για τις προσφορές, που λες, έχω γίνει αναγκαστικά πάαααρα πολύ επιλεκτική πια, και για το θέμα του χώρου, και το οικονομικό, φυσικά. Παρ’ όλα αυτά, δύσκολα μπορώ να αντισταθώ σε μερικές (αυτή με τις όπερες, ευτυχώς τη γλίτωσα, τις είχα ήδη τις περισσότερες) κι έτσι συνεχίζουμε πάλι!!!
    🙂

    Φιλιά πολλά, και κουράγιο ! 🙂

    @ Γλαρένια μου, είναι δύσκολο να έχεις δυσκολίες στην επικοινωνία και στη δουλειά σου -κάνουμε υπομονή!
    Και ήμουν σίγουρη ότι θα σ’ άρεσε κι εσένα ο Τριβιζάς!!!
    Φιλάκια 🙂

    @ tassoula μου, θα σου απαντήσω όπως και στον κούκο, λοιπόν: φιλιά πολλά, και στο σβουράκο σου -κι από τον καλλιτέχνη!
    🙂

  25. Να προσθέσω ότι ο Τριβιζάς εκτός από τα παιδικά του βιβλία, έχει γράψει ένα βιβλίο που αξίζει να το διαβάζουν και οι μεγάλοι. Είναι «Η τελευταία μαύρη γάτα», μια αλληγορία ενάντια στο ρατσισμό και την προκατάληψη.

    Το πρώτο κεφάλαιο του βιβλίου μπορεί κάποιος να το διαβάσει εδώ

  26. Έδωσες ανενεργό λινκ γατί μου;

    Πάντως από σένα το περίμενα πως θα το είχες διαβάσει το βιβλίο! Φοβερό, ναι;
    Καλό βράδυ! 🙂

  27. @mamma: Αστα, είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως! Τσάμπα τα μαθήματα που μου έκανες για το link!

    Πραγματικά είναι φοβερό το βιβλίο!

    Καλό βράδυ και σε σένα 🙂

  28. @ Giasafox , χαίρομαι που αρέσει και σε σένα!
    🙂

    @ γατί μου, mamma mia: Η Τελευταία Μαύρη Γάτα είναι καταπληκτικό βιβλίο, για μικρούς και μεγάλους, όπως και τα περισσότερα του Τριβιζά, άλλωστε !
    Το λινκ του γατιού είναι μια χαρά!!!!! 🙂

    (καλά, βοήθησα κι εγώ -εδώ μπορούμε να διορθώνουμε τα σχόλια!!!! 😉 )

    Φιλάκια και στις δυο σας

  29. Τώρα που το διόρθωσες, δεν αισθάνεσαι άσχημα που έχω σχολιάσει κάτι που δεν ισχύει 😛
    Μα πως με εκθέτεις έτσι;

    Φιλιά και καληνύχτα!

    ΥΓ. gatti λέγε, πόσα της έταξες…

  30. @mamma: Τίποτα δεν της έταξα! Κι εγώ άλλο σχόλιο έγραφα, αλλά στο μεταξύ η Νατάσσα το διόρθωσε και έτσι άλλαξα το δικό μου και πρόλαβα να μην γίνω – ακόμα περισσότερο – ρόμπα…

    ΥΓ. Ας πρόσεχες! Πόσοι θα προλάβαιναν να το δουν; Αλλά εσύ εκεί! Ετρεξες να πεις την παρόλα σου! :-ppppppppppppp

    @νατασσάκι: Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΥΓ. Εχεις κάνει ζημιά στη mamma! Εχει αγχωθεί στην προσπάθειά της να γίνει beep-beep! Χαλάρωσε λίγο τους φρενήρεις ρυθμούς σου, μη μας πάθει τίποτα!

    Φιλιά και στις δύο! :-***

  31. τώρα εσείς κοιμάστε βέβαια, αλλά εγώ μιά που επέστρεψα νωρίς είπα να περάσω και να πώ ένα γειά.
    Δεν γράφω γιά το πόστ κάτι, γιατί αν ξανακούσω για Λιλιπούπολη, Φρουτοπία, Στρουμφάκια, φραουλίτσα και κάτι μικρομέγαλα που τραγουδάν στο Άλτερ τα Σαββατοκύριακα ΘΑ ΠΑΘΩ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ

  32. «Χθες παιδί… σήμερα παιδί…!»
    Ας μείνουμε πάντα παιδιά… 🙂

    Καλημερούδια! 🙂

  33. Μιλάμε για τέτοια μανία που τον πρώτο καιρό που ξεκίνησα να κατεβάζω βίντεο από Ίντερνετ η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά ήταν η Φρουτοπία!
    Απλώς, κορυφαία!!!

  34. Την φρουτοπία δεν την θυμάμαι…μόνο τα ονόματα των πρωταγωνιστών…Μπορεί και να μην την έχω δει αλλά θα πάω να την αγοράσω.Πότε ξεκινάει η παράδοση μπιπ μπιπ;Και σε ποιό έντυπο;

  35. Καλημέρες, καλημέρες!!!!!
    🙂

    @ Φωτεινούλα μου, εσύ είσαι και μικρό παιδάκι, έχεις δικαιολογία !!
    (ενώ εμείς!!!!!!!)

    🙂

    @ Ίνδικτε, καλέ μου φίλε, τόσο καιρό ΣΕ λέω να έρθεις εδώ και να αναλάβω εγώ τη μουσική εκπαίδευση των κοριτσιών -με όλο το ρεπερτόριο ΚΑΙ της Φραουλίτσας, ΣΕ λέω!!! 😉

    Φιλιά, σε όλους σας!

    @ Γλυκό μου «τέρας» – εγώ το δήλωσα από την πρώτη μέρα : «ξέχασα να μεγαλώσω – ευτυχώς!»
    Τέλος! 😉

    Καλημέρες 🙂

    @ λίγο έμεινε, καλό μου μικρούλι!!!!
    (μουτς!)
    🙂

    @ Καλημέρα, νεραϊδένια μου ! Φιλάκια πολλά, καλά να περάσετε το ΣΚ!!!
    🙂

    @ Ρσδιοκέφαλή μου, αναμείνατε στο mail-box σας! 😉

    @ Σιγά που δεν θα σου άρεσε, εντεκάρη μου!
    🙂

    Φιλάκια

    @ kitsosmitso, κι εγώ!!!!!! 🙂

    Καλό ΣΚ

    @ νησί μου, όπως σου είπα ήδη και αλλού, σήμερα ξεκινάει, με τον Κόσμο του Επενδυτή
    —καλά, εσύ είσαι και μικρούλης, που να θυμάσαι! :p

    Φιλάκια, καλά να περάσεις και αυτό το ΣΚ!!!
    😉

  36. 200 ευρώ. Τόσο στοιχίζει το κόμικ. 50 τεύχη επί 4.00 ευρώ η εφημερίδα. Πήρα σήμερα το πρώτο τεύχος αλλά δεν θα συνεχίσω. Έλεος κύριε Τριβιζά μου !

  37. Ωραιο ποστάκι για την φρουτοπία… Εδώ μεταξύ μας γιατί το καταργήσαμε; Όμορφο ήταν. Καλημέρα

  38. Παράθεμα: -6-
  39. Ζητω η φρουτοπία. Η ξένοιαστη φρουτοπία. Μας έκανε τόσο καιρ΄να ξεχάσουμε οτι γινεται γύρω μας και να ταξιδεψουμε στην μαγικη φρουτοπία. Καλο μας ταξίδι

    (δεν υσχιει αυτο για τους μαναβηδες)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.