Wiki-Βικι παίχνιδο..!

Πάντα (από πολύ μικρή) μου άρεσε να τραγουδάω -όπως και στο 99% των Ελλήνων, καμία πρωτοτυπία… Στο γυμνάσιο ήμουν στη χορωδία, και η καθηγήτρια μάλιστα μου έλεγε ότι έχω καλή φωνή -τέτοια εποχή πάντα έκανα πρόβες για την 25η Μαρτίου, και κάποιες χρονιές είπα και σόλο τραγούδια… Και μετά, στη δευτέρα γυμνασίου, έπαθα την πρώτη μου φαρυγγίτιδα -ο ΩΡΛ, αφού τον βεβαίωσα (και κατάφερα να τον πείσω, με πολύ κόπο) ότι δεν καπνίζω, μου είπε να προσέχω: η δυνατή (πολύ, όμως!) φωνή που έχω καταπονεί τρομερά τις φωνητικές μου χορδές, ακόμα κι όταν μιλάω… Κι έτσι, πάνε τα όνειρα για διεθνή καριέρα!!!! (:p)

Κι έρχεται τώρα ο φίλος μου ο Ίνδικτος, και η μαμά του Σβούρα, η Tassoula, να μου «ξύσουν πληγές» : να βγάλω, λέει, CD! (μα γιατί μου το κάνατε αυτό;!;!) Κι επειδή έχω 2 προσκλήσεις, και πάντα κάνω ζαβολιές στα blogoπαίχνιδα (στα άλλα, ποτέ!), κι επειδή έχω και το απωθημένο, θα βγάλω 2 ! (σιγά μην άφηνα την ευκαιρία!!!)

Πάμε, λοιπόν!

Ο πρώτος:

Hendrick Hertzberg

  1. Union-Castle Line
  2. Muscle Energy Technique
  3. Riverwalk (Metromover station)
  4. Lake Ashenge
  5. HalbiFree space
  6. Mutawatir
  7. Fiumi di parole
  8. Fanboy (comics)
  9. Pays de Buch
  10. Niagara Falls
  11. Antoine Lavoisier
  12. (bonus track) Hen’s Teeth and Horse’s Toes!

(αυτό το τελευταίο, θα γίνει σίγουρα τοπ!)


Κι ο δεύτερος, με ελληνικό στίχο:
(είπαμε διεθνή καριέρα, αλλά εμείς είμαστε του ελληνικού ρεπερτορίου, τι να γίνει!)

Περιμένοντας τα Σύννεφα

  1. Διθύραμβος
  2. Φελίπε Σανσόν
  3. Θεοβάλδος Γ’ του Μπλουά
  4. Νέμεσις
  5. Νουούκ
  6. Έβρος
  7. Ευρωμπάσκετ 2007
  8. Αφθαρσία της ύλης
  9. Σέλας
  10. Σγιουφν
  11. Ταμερλάνος
  12. λινάρι
  13. Αριάδνη

(τα ελληνικά, μ’ αρέσουν περισσότερο!)

Συνεχίστε το όλοι, έχει πλάκα!!!!

(οδηγίες:

1. Μπαίνεις στη wikipedia ή στη Βικιπαίδεια,

2. Αναζητάς την επιλογή “random article” (πάνω αριστερά). Πατάς μια φορά. Το λήμμα που θα βγει είναι το όνομα της μπάντας σου.

3. Πατάς άλλη μια φορά το “random article”. Το λήμμα που θα βγει είναι ο τίτλος του άλμπουμ της μπάντας σου.

4. Πατάς “random article” άλλες έντεκα φορές. Τα λήμματα που θα βγουν είναι το track list του άλμπουμ.

Καλημέρες, καλή εβδομάδα! 🙂

40 thoughts on “Wiki-Βικι παίχνιδο..!

  1. Καλημέρα…
    Τουλάχιστον έχεις σταθερό ρεπερτόριο…
    Το Νο 11 (Antoine Lavoisier) από τον ξενόγλωσσο δίσκο σου διατύπωσε την αρχή του Νο 8 (Αφθαρσία της ύλης) από τον ελληνόφωνο δίσκο σου…
    Γκραντ σουξέ!
    🙂

  2. Βρε ζαβολιάρα, σταμάτα να κλέβεις λέμε!
    Εντάξει το (λαπ)τόπι; μπορούμε να παίζουμε σε όλα τα γήπεδα πλέον 🙂
    Καλημέρα!!

  3. Α θα τα πάρω και τα δύο παρακαλώ, και μάλιστα σε συλλεκτική έκδοση! Θέλω ΚΑΙ αυτόγραφο!!! (ο Αστράκης φυσικά έχει κάνει την παραγωγή ε?) Φιλιά!

  4. καλησπέρα νατασσάκι!!!

    Δεν ξέρω για το ξένο cd

    Το Ελληνικό όμως σίγουρα θα γίνει πλατινένιο
    χαχαχα!!!

    Καλή βδομάδα να εχεις!!!

    τσίου!!!!

  5. Νατασσάκι μου εγώ θα χρειαστώ καμμιά εβδομάδα για να μου δουλέψει αυτό το παιχνίδιι (μιλάμε μπούφος)!
    Ι noticed the feed !! much appreciated !!! Σε φιλώ

  6. Aπό εδώ το πήγες, από εκεί το πήγες, πάλι τους άλλαξες τους όρους του παιχνιδιού!

    Το ελληνικό CD είναι ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!

    Καλή εβδομάδα!
    Φιλάκια! ;-)))

  7. @ μαγισούλα μου, mille merci!!!:)

    @ mamma mia, μιλάς εσύ, που το έκανες το παιχνίδι -από CD, menu?????
    🙂
    (και ήταν τέλειο, λέμε!!!)

    *** το τόπι δεν παίζει ακόμα….που θα μου πάει όμως!!!!!

    Φιλιά στα μουτρα σας!

    @ θαλασσινό μου μικρούλι, γι΄ αυτό; ΜΟΝΟ;;;;;;
    😆

    Φιλάκια 🙂

    @ Καλημέρα, Καμηλιέρη μου!
    (μη με προκαλείς, θα ακούσεις τις πρόβες στο κουτί, σου λέω!!!! 😉 )

    Τη Δευτέρα έχει γιορτή ο αστερΆκης, και την Τρίτη παρέλαση!!!

    @ Καλησπέρα Jo μου!
    (υπομονή, λέμε 😉 )

    @ Νεραϊδόσκονή μου, 😆

    (μην στενοχωριέσαι, κάνεις άλλα, καλύτερα!! 😉 )

    Φιλάκια πολλά στα μικρούλια σου

  8. Σγιουφν!!!
    Μα Σγιουφν!!!

    Θα το κυκλοφορήσουμε σε σιγκλάκι και θα το κάνω πρώτο χιτ ΣΕ λέω (διεθνή καριέρα, Βανδή και πάνω)
    😆
    Well done

  9. @ το καταδιασκέδασα tassoula μου, με τα αποτελέσματα!!!
    Ευχαριστώ, φιλάκια στο σβουράκο!!!
    🙂
    (θα σας στείλω τα πρώτα αυτόγραφα! :p)

    @ Φυσικά, Στράτο μου -κι από μένα κι απ’ τον αστερΆκη!!!
    (και με φωτογραφίες μας, αποκλειστικές! 😉 )

    Φιλάκια από όλους μας -πότε θα ‘ρθεις; 😉

    @ κι εγώ στο ελληνικό βασίζομαι, καλέ μου karaflokotsifa!!! 😆
    Ευχαριστώ, φιλιά στο κοτσυφόπουλο!

    @ Γιατί Πηνελόπη μου; Ευκολο είναι, και τ’ αποτελέσματα έχουν πολύ πλάκα!!!
    (κι από δω τα μπράβο μου, με το καλό το βιβλίο!)

    Φιλιά 🙂

  10. Ελληνικά παιδί μου…. πάν οι καιροί που τρελαινόμασταν με το ξένο ρεπερτόριο (εγώ τουλάχιστον)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  11. το 3ο κάτι μου λέει σαν «Λουδοβίκος των Ανωγείων», το 8ο πολύ φιλοσοφημένο, το 7ο όμως ΌΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

    Καλή εβδομάδα και… καλά έσοδα :))))))))

  12. @ γατί μου, οι κανόνες σ’ αυτά τα παιχνίδια είναι για να παραβιάζονται!
    (από μένα, σίγουρα..!)

    Καλή βδομάδα και σε σένα, φιλάκια πολλά !
    🙂

    @ ίνδικτέ μου, αν αναλάβεις την παραγωγή και την προώθηση, (σε ελληνικό τραγούδι!) πάμε!!!
    🙂

    Φιλάκια στις κούκλες σου -όλες

    @ Βάσκες, ευχαριστώ -καλώς ήρθες!
    🙂

  13. @ Γλαρένια μου, εγώ πάντα του ελληνικού ήμουνα -όχι που δεν ακούω ξένα, δλδ, αλλά προτιμώ τα ελληνικά!
    🙂
    Φιλιά πολλά

    @ »τέρας» μου τρομερό, ΥΠΕΡευχαριστώ!
    Φιλιά 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, άνοιξε τα ηχεία !!!
    :p

    @ ευχαριστώ πολύ, διαβάτιδά μου!
    Καλή βδομάδα και σε σας, πολλά φιλιά στα κορίτσια

  14. νατασσακι εγω δεν θα παιξω γιατί δεν μπορώ αλλη διασημότητα.Μου φτάνει οση εχω και την υπολοιπη σου τη χαρίζω γιατί κι εσύ καποια στιγμή πρέπει να γίνεις διάσημη. Ως τραγουδίστρια εννοώ. Τώρα δεν ξέρω αν μπορείς να είσαι ποπ-ροκ, ελαφρολαϊκό, εντεχνο, ρεμπέτικο, κάουντρι….. αυτό θα το βρεις στη διαδρομή…Αντε και καλή δύναμη
    ριτς

  15. Καλημέρα όλη μέρα και σήμερα!!! 🙂

    Μα πως καταδέχεστε και με κάνετε παρέα όλοι εσείς οι διάσημοι εμένα την άσημη!!!!! 😛

    Θα πέσω σε μαύρη μελαγχολία!!!! 😎

  16. Ωραιότατη μπιρίμπα … μας κάλεσες να παίξουμε;;;;;;; ε;;;;
    Καφές Νο 8 και εντελώς χαζοκαφές εδώ …. αν συνυπολογίσεις το lag και κάτι μυριάδες margaritas καταλαβαίνεις πως ειναι η φιλενάδα σου τώρα στο απογευματινό break: ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ!
    Σμααααααααααααααααααααααααακ

  17. @ Ριτσάκι μου, εσύ τι να την κάνεις τη διασημότητα -κι άλλη;;–, άσε και για μας λίγη!!!

    (θα το βρω το στυλ, μην ανησυχείς!!!)

    Φιλιά, καλό βράδυ πια

    @ Jo μου, εμείς δεν θα σε κάνουμε παρέα, εσένα; Μα είσαι η πιο διάσημη σχολιάστρια!!!
    😉

    Φιλιά πολλά
    (υπομονή, είπαμε!!)

  18. @ Καμηλιέρη μου, θέλω ασύρματο μικρόφωνο, λέμε!!!
    :pp

    Καλημέρες! 😉
    🙂

    @ Καλησπέρα, καλή μου Δηιάνειρα!!!

    @ Υπομονή κάνω, νεραϊδόσκονή μου!
    (που θα πάει όμως….)

    Φιλάκια πολλά

    @ ε, καραφλοκότσυφά μου, τι να γίνει….
    Έχουμε μεγάλη γκάμα!!!!
    ;P

    Φιλιά στο μικρούλι σου

    @ Φιλενάδαααααααα μου!!!!!
    (εδώ τώρα τελειώνει ο καφές -την άλλη φορά, ΚΑΙ καφετιέρα στη λίστα! 😉 )

    Και βέβαια σας κάλεσα – φυσικά!!!!!

    Σμαααααααααααακ! πολλά
    (να περνάς καλά και για μας )
    😉

  19. Aντε και πλατινένια και τα δύο 🙂
    Εγώ διάλεξα το πιο ταιριαστό μου χιτάκι το Σγιουφν :)))) Γιατί :
    «Η έβδομη (από τις Ασύνγιουρ) είναι η Σγιουφν. Προσπαθεί να αλλάξει τα μυαλά των ανθρώπων με έρωτα, και των γυναικών και των αντρών, και από το όνομά της ο/η ερωτευμένος/η ονομάζεται sjafni.»

  20. @ Giasafox, αφού σ’ αρέσει, να το κάνεις κι εσύ !
    Καλημέρα 🙂

    @ κι εσύ αυτό, φίλε μου adaeus? – Αυτό είναι σίγουρο hit – έχουμε ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του!!!!

    (άσε που μ’ αρέσει η σκανδιναβική μυθολογία…!)

    Καλημέρα, πολλά φιλιά 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.