Φρουτοπία ξανά

Froutopia

Το βρήκα στα σημερινά ΝΕΑ, και χάρηκα:

Η «Φρουτοπία» είναι η πραγματικότητα όπως τη βλέπει κάποιος μέσα από το πρίσμα της φαντασίας, κατά τον δημιουργό της Ευγένιο Τριβιζά, που πιστεύει πως οι κάτοικοί της, τα ζαρζαβατικά δηλαδή, πάντα θα υψώνουν ανάστημα όταν κάποιοι καταχρώνται την εξουσία ή λειτουργούν δίχως αίσθημα ευθύνης

«Όσο υπάρχουν καρπούζια που θέλουν να γίνουν καρπουζοκράτορες και κολοκυθάκια τα οποία ονειρεύονται να δείρουν μανάβηδες, η «Φρουτοπία» θα μας αφορά», λέει σιβυλλικά ο Ευγένιος Τριβιζάς. Δεκατέσσερα χρόνια ύστερα από την πρώτη μετάδοσή της, η «Φρουτοπία» του Ευγένιου Τριβιζά επαναπροβάλλεται από την κρατική ΕΤ1. Τα αλληγορικά μηνύματα που «κρύβει» την καθιστούν διαχρονική και δίνουν αφορμή για συζήτηση με τον εμπνευστή της. Αν και (σχεδόν) μόνιμος κάτοικος της πόλης Ρέντινγκ της Αγγλίας (νότια του Λονδίνου) ρίχνει ματιές στην Ελλάδα και περιγράφει τους τρόπους με τους οποίους ο Πίκος Απίκος θα κάλυπτε δημοσιογραφικά τις εξελίξεις. Για την καταστροφική πυρκαγιά στην Πάρνηθα για παράδειγμα ο Απίκος «θα έδινε με τη φαντασία του φωνή στα χαμένα πτηνά και τα καμένα δέντρα. Θα τα άφηνε να του μιλήσουν για την απονιά, την αδιαφορία και για τις κοντόφθαλμες ενέργειες των ανθρώπων».

Ο Πίκος Απίκος θα ήταν του Τύπου ή της τηλεόρασης;
Μάλλον του γραπτού Τύπου θα ήταν, αλλά δεν αποκλείεται να είχε και ένα δικό του τηλεοπτικό πρόγραμμα. Θα λεγόταν «Μάπες Σόου»και θα φιλοξενούσε διακεκριμένες προσωπικότητες.


Για τη «Φρουτοπία», αν κι έχουν περάσει τόσα χρόνια, ο δημιουργός της θεωρεί πως δεν τίθεται ζήτημα «φρεσκαρίσματος». «Ευτυχώς το θέμα αυτό το έχει ήδη επιλύσει ο Φραγκίσκος το φραγκόσυκο, ο μεγάλος εφευρέτης της Φρουτοπίας ο οποίος ως γνωστόν εκτός από το μηχάνημα που αφαιρεί από τους μανάβηδες το «μανά» και τους κάνει… βίδες, έχει ανακαλύψει τις σταγόνες της αιώνιας φρεσκάδας. Από τότε τα φρούτα της Φρουτοπίας δεν μαραίνονται ποτέ.
Στη «Φρουτοπία» η πραγματικότητα πού συναντά τη φαντασία; Η Φρουτοπία είναι η πραγματικότητα ζωγραφισμένη με την παλέτα της φαντασίας. Τότε, το 1983, στη «Φρουτοπία» είχαν προκληθεί αναταραχές όταν έγινε γνωστό πως καταστρωνόταν σχέδιο συνωμοσίας με σκοπό την παράδοση της εξουσίας στους αδίστακτους μανάβηδες. Σήμερα τα φρούτα και τα λαχανικά θα ξεσηκώνονταν «στην περίπτωση που κάποια πολυεθνική ή μάλλον πολυεχθρική εταιρεία, προσπαθούσε να τα κάνει πάλι αναψυκτικά και φρουτοχυμούς.

Froutopia 2

Πάμε, λοιπόν, μαζί : Είναι μία, μόνο μία, η ονειρεμένη Φρουτοπία….

ΙΝFΟ

Η «Φρουτοπία» του Ευγένιου Τριβιζά σε παραγωγή- σκηνοθεσία Φαίδωνα Σοφιανού, καθημερινά στις 09.00 από την ΕΤ1. Ακούγονται: Δημήτρης Πιατάς, Ντίνα Κώνστα, Άννα Παναγιωτοπούλου, Δάνης Κατρανίδης κ.ά.

UPDATE:

Η Φρουτοπία είναι μια χώρα μακρινή. Συνορεύει με τις παρακάτω χώρες:

  • Βόρεια με το Νησί των Πυροτεχνημάτων
  • Ανατολικά με το Πιπερού
  • Δυτικά με το Αυγατηγανιστάν
  • Βορειοδυτικά με τη Χώρα του Χασμουρητού

Στα μέσα της δεκαετίας του 80 υπήρξαν κάποιες αναταραχές, σχετιζόμενες με την μυστηριώδη εξαφάνιση του Μανώλη του μανάβη. Τότε είχε σταλεί ο Πίκος Απίκος, ο δαιμόνιος δημοσιογράφος της εφημερίδας Τρέχα Γύρευε, προς δημοσιογραφική κάλυψη των γεγονότων, από τον αρχισυντάκτη της εν λόγω εφημερίδας, Αριστομένη Σφιχτοχέρη. Με την βοήθεια του Πίκου Απίκου απεκαλύφθη και απετράπη μια συνωμοσία, που είχε σαν σκοπό την παράδοση της εξουσίας στους αδίστακτους μανάβηδες.

Η Φρουτοπία έχει 2 ποδοσφαιρικές ομάδες, τον Πανκιτρινιακό και την Κόκκινη Θύελλα. Παίκτες του Πανκιτρινιακού είναι τα λεμόνια, τα πεπόνια, οι μπανάνες.
Παίκτες της Κόκκινης Θύελλας είναι το κεράσια, τα παντζάρια.

Εθνικός Ύμνος της Φρουτοπίας

Είναι μια πόλη μακρινή
Μια πολιτεία φανταστική
Όπου ζουν μόνο φρούτα και λαχανικά
Δίχως ανθρώπους, μόνο αυτά

Είναι μία, μόνο μία, η ονειρεμένη Φρουτοπία
Είναι μία, μόνο μία, δεν υπάρχει άλλη καμμία

Εκεί τα βλήτα δεν είναι κουτά
Και τα παντζάρια δεν είναι δειλά
Κάθε κρεμμύδι μοσχοβολά
Τα κολοκύθια είναι δυνατά

Είναι μία, μόνο μία, η ονειρεμένη Φρουτοπία
Είναι μία, μόνο μία, δεν υπάρχει άλλη καμμία

Ζουν απ’ το βράδυ ως το πρωί
Δίχως του μανάβη τη φωνή
Κι όσο τα χρόνια θα περνούν
Δεν πρόκειται ποτέ να μαραθούν

Είναι μία, μόνο μία, η ονειρεμένη Φρουτοπία
Είναι μία, μόνο μία, δεν υπάρχει άλλη καμμία

Σημαντικοί κάτοικοι της Φρουτοπίας

  • Ο Αιμίλιος το μήλο, δήμαρχος της Φρουτοπίας.
  • Ο Θάνος το κολοκυθάκι, πρωταθλητής πυγμαχίας της Φρουτοπίας.
  • Η Μαρουλίτα το μαρούλι, αγαπημένη του Θάνου.
  • Ο Φραγκίσκος το φραγκόσυκο, μέγας επιστήμονας και εφευρέτης, που η τρομερή του εφεύρεση, το τρομερό Φρουκτήνος, έβγαζε τη μάνα από τους μανάβηδες και άφηνε μόνο τις βίδες. Ήταν ένας από τους βασικούς υπόπτους για την εξαφάνιση του Μανόλη του μανάβη.
  • Η Πιπεριά η φαρμακόγλωσσα, γνωστή κουτσομπόλα της γειτονιάς, που δεν αφήνει κανέναν σε χλωρό κλαρί (φρούτα και μη).
  • Ο Βλάσης το βλήτο, που δεν είναι και τόσο βλήτο όσο νομίζει.
  • Ο Ανανίας το πεπόνι, που είχε χάσει την βούλα του και την βρήκε με την βοήθεια του Πίκου Απίκου.
  • Ο Βρασίδας το κρεμμύδι, με τα πολλά πουκάμισα, ερωτευμένος με την Μαρουλίτα.
  • Η Μάτα η ντομάτα, η οποία χρησιμοποίησε τη βούλα του Ανανία για να αρέσει στον Βρασίδα.

Πηγή : Koproskilo.gr

(εκεί θα βρείτε και βιντεάκια!)

105 thoughts on “Φρουτοπία ξανά

  1. @ Ειρήνη: Το κρεμμύδι ήταν ο Βρασίδας, με τα πολλά πουκάμισα που ήταν ερωτευμένος με την Μαρουλίτα! Και με τη φωνή του Κοντογιαννίδη, super!

    @ Ρενατομηλαράκι, είδες;;Ποτέ δεν είναι αργά! Και, τα φρούτα της Φρουτοπίας δεν μαραίνονται ποτέ, λέει ο συγγραφέας! 🙂

    @ Αδερφέ, άρχισε χθες, κάθε μέρα στην Ετ1 στις 9 το πρωί – θα βάλω το βίντεο από τώρα 🙂

  2. Καιρός ήταν να «παίξει» και μια παιδική εκπομπή με νόημα… κι ειδικά η εργάρα αυτή του Τριβιζά (ο οποίος αγνοούσα ότι διαμένει Αγγλία πλέον)!

    Μπράβο στην ΕΡΤ, και μπράβο και σε εσάς Νατάσσα για την κομματάρα της Φρουτοπίας! 😉

  3. Καλημέρα και απο εμένα!
    Μακάρι να την βάζουν συνέχεια.Να μπορούν να την καταλαβαίνουν καλύτερα κάθε φορά τα παιδιά.Μακάρι οι γονείς να ανοίγουν την tvστα παιδιά τους όταν παίζει η Φρουτοπία.Σε ευχαριστώ που μου την θύμησες.

  4. Είναι μία, μόνο μία, είναι μία, μόνο μία… η Ονειρεμεεένη Φρουτοπίααααα!!!

    Natassaki μου, μου φτιαξες τη μέρα… άσε που έχω φίλους διάσημους που παίζουν ΚΑΙ στην τηλεόραση… ψώνιοοοοο….

    Χωρίς πλάκα, την ΛΑΤΡΕΥΑ τη σειρά, όπως και το περιοδικό «το Ρόδι»… όλη η παιδική μου ηλικία είναι εκεί… Τι χαρά να μπορώ να το μοιραστώ… οι περισσότεροι δια ζώσης γνωστοί, γουρλώνουν τα μάτια με απορία όταν αναφέρομαι σ΄αυτές μου τις άγκυρες…

    Δυστυχώς δουλεύω και μου έχει καεί το βίντεο… (τιμωρία μάλλον που δεν ήρθα στην πορεία… ) οπότε… δεν μπορώ να την βλέπω… μπορώ όμως να τραγουδάω μαζί σας, ε;

    Είναι μία, μόνο μία, είναι μία, μόνο μία… η Ονειρεμεεένη Φρουτοπίααααα!!!

    Καλημέρα natassaki μου 🙂

  5. Ζήτω!!!
    Από τις πιο αγαπημένες μου σειρές
    Έτσι καλά νέα να μας φέρνεις

    Κι ευχαριστώ την Έλενα που μου θύμησε το Ρόδι…

  6. @ tassoula: Καλημέρα. Νομίζω πως στο χέρι μας είναι – ΕΜΕΙΣ είμαστε οι γονείς, τελικά! Έχω εντυπωσιαστεί, ξέρεις, όχι μόνο από την παρέα μου, αλλά και από εδώ μέσα, πόσοι «ψάχνουμε» γι’ αυτά – δες τα τελευταία στατιστικά του Παραμυθά, και θα καταλάβεις…. Ξέρουμε, κι εμείς και τα παιδιά μας, να ξεχωρίσουμε το καλό, λίγο ψάξιμο θέλει! 🙂

    @ Έλενα, πολύ σκληρή τιμωρία! 🙂 (κι εμένα μου κάηκε το DVD εγγραφής, και μέχρι να το φτιάξω…άσε!) Θα ψάξω να βρώ 2-3 βιντεάκια που είχα πετύχει και θα σου τα στείλω, και μπορώ να σου προτείνω και τα βιβλία του αγαπημένου Τριβιζά, όχι μόνο τη Φρουτοπία. Δεν είναι το ίδιο, αλλά θα παρηγορηθείς – και θα κάνεις και προπόνηση! 😉 Κι επειδή σε ξέρω πια, ξεκίνα με «Τα τρία μικρά λυκάκια» – θα το αγαπήσεις!

    Και κάπου έχω κι εγώ τεύχη από το «Ρόδι», θα κατέβω στην αποθήκη…. 🙂

    @ αλκιμήδη: Τελικά είμαστε πολλοί με κοινές μνήμες, ε; Τι καλά! Καλημέρα 🙂

  7. Εγώ, ως η νεότερη της παρέας, τη Φρουτοπία την είδα αποσπασματικά και σε επαναλήψεις. Ελπίζω να την δείχνει και η ERTSat, να την ξαναδώ. (Αν όχι, ας είναι καλά το greek-movies).
    Ο Τριβιζάς διδάσκει Εγκληματολογία στο Πανεπιστήμιο του Reading και μαζί με κάτι φίλες μου είπαμε του χρόνου να του κάνουμε επίσκεψη (κάτι γνωστοί μας είναι φοιτητές του και μας υποσχέθηκαν να το κανονίσουν).

  8. @ en vain encre – ακτινίδιο, κι εγώ αυτό περιμένω! 😉 🙂

    @ Βασίλη, έχει ήδη αρχίσει από τη Δευτέρα! Να την βλέπουν τα πιτσιρίκια, τώρα στις διακοπές ! 🙂

    @ Πριγκίπισσα Ράπσμπερυ, θα βάλω το link από τα κλιπάκια που κυκλοφορούν (τώρα γύρισα από τον οδοντίατρο – ωωωχ!) και σίγουρα κάποιος θα βρεθεί να ανεβάσει και τα υπόλοιπα!
    Θυμάμαι είχα πάθει σοκ όταν έμαθα ότι ο Τριβιζάς διδάσκει Εγκληματολογία ! Δεν το περίμενα με τίποτα! Αν πας και τον δεις, θέλω αυτόγραφο!!!! 🙂

  9. Νατασσάκι, πολύ μου άρεσε το σημερινό σου περί Φρουτοπίας, 😀
    Αγαπημένη Φρουτοπία και φυσικά διαχρονική.
    Για δέστε και εδώ όσοι δεν αντέχετε το πρωινό ξύπνημα… ή είστε μπίζι κείνη την ώρα…

    http://www.greek-movies.com/series1980.html

    Τρεις κύκλοι Φρουτοπία μαζί!

  10. Οσο για το Ρόδι και τις Ροδοπαρέες, επιτέλους άνθρωποι που τα ξέρουν/τα θυμούνται, να είστε καλά!

  11. Παπάκι ΑΑ, μόλις το είδα δεν άντεξα! 😉
    Ήθελα να το μοιραστώ!
    Οικογενειακώς το βλέπουμε, και διαβάζουμε και τα βιβλία μαζί!
    Και πρέπει οπωσδήποτε να πάω να ψάξω για το Ρόδι, τελικά είμαστε πολλοί!

    😀 😀 😀

    Και μεγειά το νέο αβατάρι, πολύ γλυκό είναι! 🙂

  12. Το λαχανιαμένο λάχανο ξέχασες!! Νομίζω Αρχέλαος, για τους φίλους!!!Αυτό το γκρικ μούβις είναι πολλά χρόνια μπροστά!! Θα κάτσω να τα δω όλα σήμερα!!! 😀

  13. Natassaki έχω τα άπαντα μέχρι την Τελευταία Μαύρη Γάτα. Τον λατρεύω. Μέχρι και αρχείο συνεντεύξεων έχω, όσων έπεσαν στα χέρια μου δηλαδή…. Έχω περάσει ΩΡΕΣ ατελείωτες παίζοντας 88 ντολμαδάκια… λες γι΄αυτό να πήρα κιλά τελευταία; 🙂

    Πολλά φιλιά μάτια μου,
    Ε.

  14. ΥΓ. Έχεις τεύχη από το ΡΟΔΙ??? Μιλάς σοβαρά??? Πότε, που, πως????

    Ένας φίλος μου είπε πρόσφατα, συζητόντας για το πως χαθήκαν τα ΡΟΔΙα μας, ότι, αυτός είναι ένας από τους λόγους που, τελικά, μάλλον θα πάμε στην Κόλαση… Αφήσαμε να μας τα πετάξουν….

  15. Πόσο χαίρομαι που λέω «το Ρόδι» και υπάρχουν άνθρωποι που καταλαβαίνουν τι εννοώ 🙂

    Ευτυχής συγκυρία καρδούλα μου… κι αλήθεια… τίποτα δεν είναι τυχαίο…

    Κι εσείς ντολμαδάκια ε??? υπέροχο δεν είναι??? Έχει τη δική του, ξεχωριστή θέση, στη βιβλιοθήκη μου, μαζί με τα «Μαγειρικά» βιβλία… κι όλοι μπερδεύονται 🙂

    Πόσο χάρηκα… τελικά σωστό ήταν το προαίσθημα ε?
    Μακάρι να σηκωνόμαστε όλοι συχνότερα τραγουδώντας… και στην πορεία να μας προκύπτουν τέτοια καλά 🙂

    και συνεχίζω:

    Είναι μία, μόνο μία, είναι μία, μόνο μία… η Ονειρεμεεένη Φρουτοπίααααα!!!

    Καλό απόγευμα μάτια μου 🙂

    Φιλια,
    Ε.

  16. και η Φρουφρου η Φράουλα καλέ! Πώς την ξεχάσατε?

    πωπω, έχω κατασυγκινηθεί!

    επειδή 9 είναι 8 σε μας, δλδ νωρίς, και τότε τρέχουμε να ντυθούμε για να πάμε στη δουλειά,
    ευτυχώς που υπάρχει το γκρικ μουβις! μερσι, Παπί!

    η Μάτα η Ντομάτα δεν ήταν που ήταν λίγο βαμπ?

  17. Πω πω σα να βλέπω όλη τη φρουτοπαρέα μπροστά μου… Νομίχω πως έτσι έλεγαν τη ντοματούλα… πάω να δω κανένα από τα παλιά επεισόδια που έχω στο pc…. φροντιστήριο λοιπόν… Σας φιλώ… Καλησπέρεεεςς!!!!

  18. @ Ροδάκινο, ναι, και η Φράουκα!
    Θα τα δούμε όλα ξανά, θα τα θυμηθούμε!
    Και η Μάτα ήταν που προσπαθούσε να «ρίξει» το Βρασίδα, νομίζω η φωνή της Παναγιωτοπούλου, τέλεια!

    @ Ειρήνη, μπορείς να τα δεις και στο γκρικ μουβις, στο λινκ του παπιού…

    @ Καμηλιέρη μας, εγώ να σε κάνω να νιώσεις μειονεκτικά; Ποτέ!
    Κι εμένα μου άρεσε η Λιλιπούπολη, εδώ έχω βάλει και τραγουδάκια! Αλλά δυστυχώς η «αγαπημένη» μας ΕΡΤ δεν έχει σώσει παρά καμιά 10αριά εκπομπές.
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη, να μας έρχεστε με τις καμήλες σας! 🙂

  19. wow δεν το είχα προσέξει… χμμ εξοπλίζομαι (καρπούζι σε φέτες- χυμούς) και θα είναι όμορφο το βράδυ τούτο… Ευχαριστωωωωωωωω

  20. ε, μα θα ξέχναγα ΕΓΩ την Φρουφρου τη Φράουλα? ποτέ!!

    κι εγώ παιδάκι της Λίλι είμαι… έχει βγει cdάκι με τα σκετσάκια, το μυριστήκατε? όόόχι από την ΕΡΑ βέβαια, όόόόχι. Κάποιοι είχαν κρατήσει κασετούλες…

  21. Πω πω με γυρισατε πισω… Λιλιπουπολη… Εχω λιωσει το cd με τα τραγουδια… και την κασεττα του «Μορμόλη»…. πω πω… ολα παιδια ειμαστε μωρε… παιδια…

    1. ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ CD ΤΗΣ ΦΡΟΥΤΟΠΟΙΙΑΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ;;;;;; ΑΝ ΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ «ΜΟΥ», ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

      1. @ Ζαχαρούλα, από όσο ξέρω δεν κυκλοφορεί CD ή DVD της Φρουτοπίας…
        Υπάρχουν κάποια επεισόδια στο internet, αν κάνεις αναζήτηση στο youtube νομίζω θα βρεις.

        Το τραγούδι των τίτλων πάντως μπορείς να το «κλέψεις» από δω, με δεξί κλικ στον τίτλο του (κάτω από τη φωτογραφία του Ε. Τριβιζά), και αποθήκευση.

  22. ειρήνη, το δίσκο της Λιλιπούπολης τον έχω σε βινύλιο, και τον έχω αντιγράψει σε cd, γιατί μ’ αρέσει το κρατς-κρατς που ακούγεται….
    Και όταν γεννήθηκε ο γιος μου, του το ξαναγόρασα σε cd, για να είναι το πρώτο του!!!! (για να καταλάβεις, δλδ…) 🙂

    Το Μορμόλη δεν τον έχω, αλλά τον είχα δει στο θέατρο….

    Και ΦΥΣΙΚΑ είμαστε παιδιά ! Γιατί;; Τι το κακό βρίσκεις;;;; 😆

  23. Βλέπω πιο πολλές λεπτομέρειες ανέβασες! Μπράβο! 😀 Αφήστε να βγει το παιδί που κρύβουμε όλοι μέσα μας! 🙂

    Φόρτσα κόκκινη θύελλα! 🙂 (Βρήκε ο γύφτος τη γενιά του! 😉 )

  24. δεν ειπα οτι ειναι κακο! παρεξηγησις! τρυφερο εννοουσα… 😉 χα και συ τον ειχες δει? ειχαμε παει 3 φορες με τον αδερφο μου στο θεατρο… και ακομα οι θειοι μας κοροιδευουν επειδη μετα βαζαμε την κασεττα και παιζαμε το θεατρο… 😆

  25. ναι, ναι, τα έχω, είναι 4 ή 5! τα είχα πετύχει στο Μετρόπολις του αεροδρομίου.

    αλλά για πήγαινε και εδώ
    http://arxediamedia.blogspot.com/2006_04_02_archive.html
    http://arxediamedia.blogspot.com/2006_04_09_archive.html

    νομίζω όμως πως δεν τα έχουν βάλει όλα.
    αλλα΄αν τα θέλεις, με μια καλή τιμούλα, τα βρίσκουμε, χεχεχε!

  26. @ Ρενατομηλαράκι, βρήκες ευκαιρία, ε;;;

    @ ειρήνη μου, ποια παρεξήγησις;;; εγώ το λέω πρώτη! Κι εγώ 2 φορές είχα πάει, και μετά σχεδόν σε όλα της Καλογεροπούλου!
    Και όταν μεγάλωσα και «ντρεπόμουν» να πηγαίνω μόνη, έβρισκα ανίψια, βαφτιστήρια…τάχα να τα πάω! 🙂

  27. Και συνεχίζουμε…

    Ο Μορμόλης είν΄Μορμόλης, κι εμείς είμαστε εμείς,
    ο Μορμόλης ειν΄Μορμόλης, κι εμεις ειμαστε εμείιιιιιις.

    Όσο για τα σκετσάκια της Λιλιπούπολης..παρακαλώ.. κι εγώ θέλωωωω!!!

  28. Πριν έλεγα τη Φρουτοπία… τώρα τον έπιασα τον Μορμόλη… Μήπως θέλετε να πω και Λιλιπούπολή… ευχαρίστως. Έχω ρεπερτόριο, όχι αστεία 😉

    Μια τρελή βραδιά στη Λιλιπούποληηηηη….

  29. ξεκινησατε παρτυ και δε σφυριξατε?????????? απαπα… δε σας προλαβαινω!!!!! 😆
    wow το ποπ κορν και το πασατεμπο για την προβολη που τα αφηνω????????? παω να παρω και κατι μπαλονια και κατεφθασα!! 😛

  30. αχ Ρόζα Ρόζα Ροζαλίαααα
    πάμε μαζί στην συναυλίααα
    ν’ανθίσει μ’όλα τα βιολιά
    μια ροζ μεγάλη βυσινιά
    στο πρώτο μας φιλίιιιιι

  31. Αχχχ! Να σασ πω και το άλλο για το Ρόδι, θυμάστε εκείνα τα ημερολόγια που έδινε κάθε χρόνια; Ημερολογιάκια κατασκευές; Και τα σπόρια του Ροδιού σε ένα κόμικσ, πώς τα έλεγαν γμτ;

    😥

    Το πιστεύετε ότι μετά από τόσα χρόνια είναι η πρώτη φορά που βρήκα ανθρώπους να το θυμούνται;

  32. Τέλειο αφιέρωμα το post σου! Πόσο πίσω με έστειλες. Αλλά είναι ότι καλύτερο για τα παιδιά μου!
    Καλημέρα!!!

  33. Καλημέρα!!!!

    @ ειρήνη, πήγα για ύπνο νωρίς γμτ, και το έχασα κι εγώ! Αλλά να το ξανακάνουμε, κράτα τα μπαλόνια, ναι; 🙂

    @ Ροδάκινο, και : Το χοντρό μπιζέλι χορεύει τσιφτετέλι,
    χορεύει τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών…..

    (ετοιμάσου! Θα το έχω soundtrack όταν έρθεις! 🙂 )

    @ παπάκι, (τι βάρδια;;) Τα σπόρια του Ροδιού στη τελευταία σελίδα, ε;;; Τι μου θύμισες….και τα ημερολόγια και μπλουζάκια και καπελάκι πρέπει να είχα, αχ…. Θα ψάξω!!!!!!

    @ Ροδάκινο, το Ρόδι ήταν παιδικό περιοδικό της εποχής μας, δεν το διάβαζες;;; – όπως και τα χελιδόνια – τα θυμάται κανείς, άραγε;;;;;

    @ adiple: Κι άλλη μαμά! Πολύ χαίρομαι! (δεν έχεις blog;)
    Είναι όμορφο να γυρνάς πίσω…και είναι όμορφο να δείχνεις στα παιδιά σου πράγματα με μια ποιότητα, με ένα μήνυμα που λείπει, πια…. Καλώς ήρθες!

  34. Καλημέρα,

    Να πω και την Τενεκεδούπολη που την έχω καημό από χτές ε? ε?

    Φιλάκια φιλενάδα 🙂

    ΥΓ. Σήμερα θα ψάξεις ε?

  35. μάλλον εσείς οι γεννημένοι το 72, είχατε άλλα που δεν είχαμε εμείς του 77! 🙂

    Έλενα, αχ, ο Μελένιοοοοοοος!!!
    λέτε να υπάρχει και η Τενεκεδούπολη πουθενά?

  36. @ Έλενα: Ντενεκεδούπολη, ντενεκεδούπολη, είσαι ωραία τρανη
    Ντενεκεδούπολη, ντενεκεδούπολη, σε αγαπάμε πολύ! 🙂

    Κι εγώ από χθες τη σκέφτομαι! Και έχω σκοπό κάτι να κάνω γι’ αυτή, αλλά
    πρέπει να ρωτήσω πρώτα (την κα Φακίνου)

    Θα ψάξω το ΣΚ, promice!

    @ Κερασάκι μου, Καλημέρα!
    (περνάω, διαβάζω…δύσκολα, καλή μου! Πώς μπορείς;;;) 🙂

    @ Ροδακινάκι μου, είμαι το ’71 😛

    Δυστιχώς η Ντενεκεδούπολη δεν υπάρχει πουθενά. Η ίδια η Φακίνου έχει μόνο 1 επεισόδιο! Περισσότερα, αργότερα…. 🙂

    @ Βασιλική, μη δίνεις σημασία…στην καρδιά σου τι έχεις!
    Κερασάκια…. 🙂

  37. γλυκο μου πατατακι εγινε πια συνηθεια…
    ποναει το αγκαθι…
    γυρναει καθε τοσο η μνημη και ποναει…

    η αδικια…
    αυτη ειναι που με ποναει…
    η αδικια σε πραγματα, σε καταστασεις, σε αισθηματα…

    αστα ομως τα δικα μου…
    το 71;;;;
    μικρο μου εσυ…

  38. Και συνεχίζουμε:

    Τα τρυπια τενεκάκια, Σαν μεινουν αδειανάααα,
    Βρίσκουν εδώ ____ (τι βρίσκουν, δεν μπορώ να θυμηθώ?)
    Σπίτι, φαί δουλειάαααα

    Krot μου, έχω ένα βιβλίο «Τενεκεδούπολη» αλλά από επεισόδια, τίποτα 😦

    Πατατάκι, γνωρίζεις την κα Φακίνου??? Αχχχ, ζούλεψα τώρα 🙂

  39. @ Ράπσμπερυ, είσαι μικρούλα, το καταλάβαμε!!!!! 😛

    @ Έλενα ..βρίσκουν εδώ σπιτάκια,….
    έχω όλα τα βιβλία!!!! 🙂

    Κερασάκι μου, σιγά τη διαφορά που έχουμε!
    Μια χαρά είσαι! 🙂

  40. Γλυκοπατατακι, γεια, ειμαι περαστική από Αθήνα και φεύγω το βραδυ για αλλη γη αλλα μερη. Ωραια στη Σίκινο, μη κοσμικά, μη κοσμοπλημμυρικά, πολύ καθαρά, λαμπερά, αραιά κλπ κλπ….
    Από τη Φρουτοπια καταλαβαίνω ότι όλα είναι θαύμα και το ευχομαι ολοψυχα. Τα λέμε….Κάτι ανέβασα. Ρίξε μια ματιά
    φιλια
    Ριτς

  41. @ Έλενα, τι θυμήθηκες πάλι…!

    @ Καλημέρα Ρίτσα, σ’ εσένα ήμουν….
    Η Φρουτοπία είναι αφορμή να ξεφύγουμε και να χαμογελάσουμε…
    να βγάλουμε το «παιδί» που κρύφτηκε τρομαγμένο από το χρόνο, ξανά στην επιφάνεια…
    Καλή συνέχεια στις διακοπές σου… 🙂

  42. μάτα η ντομάτα, η αδυναμία μου 🙂

    ΥΓ: στέλνω τη ζήλια μου στον προηγούμενο σχολιαστή που θα πάει εκεί που θα ήθελα να είμαι εγώ 😛

  43. Τόσο μεγάλο είναι το Κεράσι!?!? και δνε του φαινόταν, ωωωωω!!!

    Μπορεί κάποιος να λογοκρίνει τα σχόλια του βρομο-ράσπμπερυ που με έχει εκνευρίσει τα μάλα?

    Ελενα, βιβλιαράκια έχω κι εγώ… αλλά θέλω να δω τον Μελένιο, σνιφ! 😦

  44. Ροδακινάκι μου, σε αγαπάω αλλά λογοκρισία δεν μπορώ…δεν την αντέχω!

    το Μελένιο τον είδα πέρσι, σε μια εκδήλωση που είχε κάνει η «μαμά» του στον ΙΑΝΟ για τα 30 χρόνια της Ντενεκεδούπολης.Είναι καλά στην υγεία του και σε χαιρετάει, λέει…. 🙂

    Δεν υπάρχει σε βίντεο, δυστυχώς!!! Η ίδια η Φακίνου έχει μόνο 1 – και μισό – επεισόδιο, κι αυτό σε κακή κατάσταση…. 😦

  45. Το Κεράσι είναι πιο μικρό από μένα! 😉 Μη μου το στενοχωρείτε, λοιπόν, να μη σας μαλώσω η μεγάλη ! 😛 (Σεπτέμβρης του ’67)

  46. έχουμε λαλήσει, λέμε!!!!
    Ληξιαρχείο μου το κάνατε!!!! 😆

    Ρενατομηλαράκι, πόσες του Σεπτέμβρη;;;
    (να ξέρω, να έρθω για το κέρασμα!!!)

    Κερασάκι μου, αλίμονό τους αν ξαναπούνε κουβέντα οι μικρές για τις ηλικίες μας!!!!! 😛

  47. Καλησπέρα! να ομολογήσω για άλλη μια φορά ότι είμαι εντυπωσιασμένη από τα όσα γράφετε… να δηλώσω ότι θα ψήσω και πίτσες για το σημερινό πάρτυ…. και να ενημερώσω 23 Αυγούστου 1974!!! Φιλιάααααααααααααααααααα

  48. Με προκαλείτε να πω την ηλικία μου και να σας βάλω όλες κάτω αλλά δε θα το κάνω γιατί την έχω κι εγώ λερωμένη τη φωλιά μου, όλο με συνομήλικούς σας δαγκώνω λαμαρίνες και δε συμμαζεύομαι!

  49. αχα! εκτός από ξινό, είναι και έκφυλο το ράσμπερυ!!!
    αν ξαναπει γριά εμένα δνε θα προλάβει να λογοκριθεί! Θα τεμαχιστεί!!!

    όλα αποκαλύπτονται σιγά σιγά!!!

    βρε κερασάκι, μη θυμώνεις! για καλό το είπα!

    (η μόνη παρολίγον eighties εγώ είμαι εδώ μέσα?)

  50. @ ειρήνη μου, να ετοιμαζόμαστε σιγά-σιγά… 🙂

    @ Ράπσμπερυ, σου είπα να μην ξανασχολιάσεις την ηλικία μας, γιατί θα θυμηθώ και τη θεία Λένα!!!!! 🙂

    @ Ροδακινάκι μου, εσύ είσαι καλά;;;; Μήπως άρχισες να κοκκινίζεις;;;; 😳 😉

  51. Κλέλια μου, ήταν ευκαιρία να χαλαρώσουμε λίγο, να ξεφύγουμε, να «ξεχάσουμε» τα σοβαρά και τα «κρυμμένα» – και να βρούμε λίγο ένα παιδάκι ο καθένας μας….

    Χρειάζεται, ξέρεις, κι αυτό….καμιά φορά……..

    Φιλιά πολλά κι από δω.

  52. να θυμωσω;;; μα πως να θυμωσω με ενα τοσο γλυκο ροδακινακι!
    🙂
    -καλοπιασματα ειναι γλυκοπατατακι… με ειπε καλε οτι φαινομαι μικροτερη!!!! 😆 –

  53. Νατασσάκι, σεργιανίζω στο Blog σου και έχω πάθει με την σοβαρότητα που προσεγγίζεις τα θέματά σου και συνάμα την φρεσκάδα που αναδύει όλος ο αέρας εδώ μέσα.
    Μπράβο.

  54. το κεράσι είναι ισορρπιστής! αμ, δεν γίνεται να τα έχουμε καλά με όλους!
    ας είναι όμως, επειδή η γλυκοπατατα μας είπε για την φρουτοπία…

    το άλλο όμως το ξινόμουρο…. γρουμφ!!!

  55. κρατκαγια μου δεν ειναι εφικτο να ειμαι συμπαθης απο ολους… το γνωριζω αυτο. απο την αλλη σεβομαι και εκτιμαω τον καθενα που εχω απεναντι μου και μιλαμε. ετσι και σενα. ετσι και την νατασσα. ετσι και ολους. δεν ειναι θεμα ισορροπιας της καθε σχεσης. ειναι πιστευω μου. μου εισαι πολυ συμπαθης. και εσυ και η νατασσα. μπορει να το σοβαρεψα λιγο αλλα θελω να εξηγουμαι εξ’ υπ’ αρχης για να μην παρεξηγουμαι. να ξερει ο αλλος τι νιωθω και γιατι…

    μεχρι εδω ομως τα σοβαρα…

    παγωτακι εφαγεςςςςςςςς;;;;; και αν εφαγες εγω γιατι δεν εφαγαααααα;;;;
    🙂

  56. Κροτ εγώ είμαι eighties and proud of it! Αν μάλιστα ήμουν και nighties θα ήμουν even more proud of it!

    Και γιατί έκφυλη; Επειδή το target group μου έχει πάνω κάτω την ηλικία του γκοργκοντόλα;

  57. @ Βασιλική μου, κανείς δεν μπορεί να είναι συμπαθής από όλους…..
    Το βασικό είναι αυτό που είπες: σεβασμός στον απέναντι, ακόμα κι αν διαφωνείς….

    Φιλί, και όταν φάω παγωτό, θα σε έχω υπ’ όψιν μου! 🙂

    @ Ράπσμπερυ, τι να πω! ! ! Θα το πληγώσεις ανεπανόρθωτα το Ροδάκινο…
    (τα θέλεις κι εσύ όμως, μικρή!) 🙂

  58. Οχι ρε γμτ, έχει αρχίσει και έχω ήδη χάσει 5 επεισόδια
    :(((
    Να σαι καλά γλυκοπατατάκι! Από αύριο ΦΑΝΑΤΙΚΑ

  59. lupa, αν δεις παραπάνω στα σχόλια του παπιού, δίνει link για όοοολα τα επεισόδια!!!
    Μπορείς να δεις εκεί αυτά που έχασες… 😉

    Καλώς ήρθες.

  60. Πόσο χαίρομαι και πόσο συγκινούμαι όταν διαβάζω ή ακούω για τη Φρουτοπία! Και φαντάσου πως όταν μικρή την έβλεπα κάποιες φορές με φόβιζε…Μεγάλο παιδικό τραύμα ο τραυματισμός του Θάνου(κολοκυθάκι).
    Φιλώ σε νατασσάκι μου, Μάτα η ντομάτα και με τη βούλα της Γαλαζοαίματης 😛

  61. Ντομάτα-Μάτα, έχω ενημερωθεί σχετικά – το ληξιαρχείο της μπλογκο-Φρουτοπίας μου το έχουν καταντήσει εδώ μέσα! 😆 .
    και είδες, αυτό ο Θάνος το κολοκυθάκι έχει σημαδέψει πολλούς, τελικά!

    Φιλιά πολλά, και 😛 και σε σένα!!!!!!

  62. γεια σου!Ακομα μια φανατικη της φρουτοπιας χαιρεται που εντοπισε το μπλογκ σου!Εχω μια ερωτηση,ειδα οτι εχεις τον υμνο της φρουτοπιας!Ξερεις που θα μπορουσα να τον βρω,το τραγουδι εννοω.Σε ευχαριστω!

  63. Καλημέρα και σε σένα! Αν κάνεις δεξί κλικ στο link του τραγουδιού

    (Πάμε, λοιπόν, μαζί : Είναι μία, μόνο μία, η ονειρεμένη Φρουτοπία….)

    μπορείς να το αποθηκεύσεις στον υπολογιστή σου. Δεν νομίζω να κυκλοφορεί σε cd, τουλάχιστον εγώ δεν το έχω δει πουθενά…….

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.