Τραγούδια για το «Σ’ αγαπάω»…

Πάλι παιχνίδια, γέμισε η blogoσφαιρα!

Αλλά τούτο, black-and-white015.jpgτουλάχιστον, που με κάλεσαν το αγαπημένο «τέρας» και η φίλη μου η diavatis έχει ωραίο θέμα: Με τι τραγούδι θα ‘λεγες ή θα ‘θελες να σου πουν «σ’ αγαπώ».

Εμένα πάλι, μ’ αρέσει να λέω και να μου λένε «σ’ αγαπάω» (τα έχουμε πει, αυτά..)

Δύσκολο να διαλέξω, αφού είναι τόσα πολλά τα τραγούδια που θα μπορούσα να σκεφτώ, και πολλοί φίλοι έχουν ήδη βάλει μερικά από τ’ αγαπημένα μου. Αλλά ένα από τα πρώτα τραγούδια που αφιέρωσα ποτέ, σαν «σ’ αγαπάω», ήταν αυτό:

Ζήτα μου ό,τι θες, Άλκηστις Πρωτοψάλτη- Χάρις Αλεξίου (Δικαίωμα, 1987)

-που, το είπε μοναδικά κι η ίδια η Αλεξίου, μαζί με τον Κώστα Χατζή -δεν είναι τέλειος, με την βραχνή φωνή του;

Ζήτα μου ό,τι θες, – Κώστας Χατζής,Χάρις Αλεξίου (Η Αλεξίου τραγουδάει Χατζή/Live, 1991)

και αρκετά χρόνια αργότερα, το τραγούδησε υπέροχα και μόνη της:

Ζήτα μου ό,τι θες, – Χάρις Αλεξίου (Ένα φιλί του κόσμου, 1997)

Και πώς γίνεται, χωρίς τραγούδι του Βασίλη; Από τα πιο τρυφερά, τα πιο γλυκά, που μου ‘καναν παρέα για νύχτες ατέλειωτες, λιωμένο το βινύλιο… – με λόγια και μουσική της Αφροδίτης Μάνου:

Πάρε με, Βασίλης Παπακωνσταντίνου-Αφροδίτη Μάνου (Χαιρετίσματα, 1988 )

Λοιπόν, κι αυτό το είπε, αργότερα, η Χαρούλα!

Πάρε με, Χάρις Αλεξίου-Αφροδίτη Μάνου (Ψίθυροι, 2000)

(δεν έκλεψα..πολύ, ε; 2 τραγούδια έβαλα!Τώρα πώς κατάφερα και τα ‘κανα πεντάδα..)

Να προσκαλέσω τους επόμενους:

Θα σ’ αρέσει, mamma mia!

Κι άλλη μπιρίμπα, φιλενάδα!

Στο στοιχείο σου ελαφάκι!

Τραγουδάκια, θαλασσινό μικρούλι μου!

tassoula και Stavro, ξεχωριστά!

Μαρία, ευκαιρία για τραγούδια πάλι!

gattάκι, δεν έχεις πάρει άλλη πρόσκληση, ε;

Ρόδο του κανενός, το ξέρω ότι δεν σ’ αρέσουν τα παιχνίδια, αλλά αυτό είναι τραγουδιστό! 😉

Ζουζούνα, κι εσύ θα έχεις αγαπημένα τραγούδια, δε μπορεί..

Daisy, (δεν το ξέχασα)  🙂

Παπικουλίνι, κι εσύ! 😉  (κι ο Σεφ, φυσικά)

Ίνδικτε, Στράτο (θα καταφέρετε να βάλετε μόνο 2;)

Οι κανόνες του παιχνιδιού (όπως τους αντέγραψα από το τέρας):

@ Διαλέγεις ένα ή δυο τραγούδια με τα οποία θα έλεγες το σ’ αγαπώ (Σ’ αγαπάω είπαμε!) στον-ην σύντροφο σου ή κάποιον-α που σε ενδιαφέρει.
@ Σε περίπτωση που επιλέξεις δύο κομμάτια, απαραιτήτως το ένα θα πρέπει να έχει αντρικά και το άλλο γυναικεία φωνητικά.
@ Δεν υπάρχει περιορισμός ανάμεσα σε σόλο καλλιτέχνες ή γκρουπ. Επιλέγετε ότι σας εκφράζει περισσότερο.
@ Προσοχή, οι Prince και Mika θα θεωρηθούν γυναικείες φωνές οπότε αυτόματα η συμμετοχή σας κηρύσσεται άκυρη.

Καλημέρα, καλή εβδομάδα! 🙂

49 σκέψεις σχετικά με το “Τραγούδια για το «Σ’ αγαπάω»…

  1. «Αγαπάω κι αδιαφορώ
    και κρατάω τον κατάλληλο χορό
    το λοιπόν θα αγαπάω και μένα
    όπως εσένα…»

    Καλημέρα φίλη μου… 🙂
    Ήρθα ακάλεστη στο παιχνίδι σας…Πειράζει???

  2. καλημέρες!!!!!!

    @ Μπορείς να βάλεις και (χμ!) βιντεάκι, Ίνδικτε, αλλά θα στενοχωρήσουμε πάλι τη Jo -άρα, ψάξε!!!!!

    Φιλιά 🙂

    @ Daisy μου, ναι -θες να παίξεις;
    Σε προσθέτω πάραυτα! 🙂

    @ Καλημέρα, Jo!!!!!!!!

    Ακάλεστη; Εσύ; ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!
    (να μην αρχίσω πάλι να γκρινιάζω, να φτιάξεις blog!!!!!!)

    Κι αυτό -λατρεμένο τραγούδι, του Άσιμου -και δες σύμπτωση: είναι κι αυτό από τα Χαιρετίσματα (τον έχω λιώσει, μιλάμε, αυτό το δίσκο) και το είπε κι αυτό αργότερα η Χαρούλα!!!!
    🙂

    @ Καλημέρα, καλή βδομάδα Κούκο μου!
    Χαίρομαι που σ’ άρεσαν -κι εμένα μ’ αρέσουν αυτά που βάζεις!!!!!
    🙂

  3. ΣΕ ΜΕΝΑ θα πεις από που είναι και ποιανού είναι το τραγούδι Νατασσάκι???? 😯

    Πρόσεξε γιατί….ΜΑΛΩΝΩ!!! 😆 😆

    Όχι, μπλογκ ΔΕΝ θα κάνω!!! Αλλά μερικά παιχνίδια….τα ζηλεύω!!!!

  4. @ μαγισσούλα μου, κι έτσι…
    Τα μάτια πάντα «λένε» αυτά που θες!
    🙂

    Καλό μήνα!

    @ Καλημέρα «τέρας» !!!!!
    🙂
    Φιλιά κι από μένα, κι ευχαριστώ !
    (κι εγώ σ’ αγαπάω)

    @ Το ήξερα, Στράτο μου!!!!
    Ζορίσου λίγο, λέμε
    (κι αν θες, κλέψε και λίγο, δεν πειράζει, παιχνίδι είναι !)
    Καλημέρες, φιλιά πολλά

    @ Καλά βρε φιλενάδα, μη φωνάζεις!!!!
    Για τους άλλους τα έγραψα!!!!!
    (μη μου θυμώνεις, όταν ξαναδώ το Βασίλη θα σε πάρω τηλέφωνο να του μιλήσεις 😉 )
    Φιλιά

  5. Καλημέρα Νατασσάκι!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!

    ΥΓ. Εχει δίκιο ο Αλουφάνης, σε άγγιξε η Ανοιξη!

    Πολλά φιλιά!

  6. Έτσι μπράβο!!! Τώρα τα είπες σωστά τα πράγματα!!! 😀

    Και ναι να πάρεις! Θα περιμένω!!! 😉 Φιλιά στον Billy μου! 😉

  7. @ γατί μου, ναι, την Άνοιξη νομίζεις περίμενα!
    :ppp
    (αλλά φτιάχνει τη διάθεση, αυτό είναι αλήθεια! 😉 )

    Φιλιά πολλά
    (αυτός ο AfMarx, πολύ πειραχτήρι σου λέω!)
    🙂

    @ Εμ, ξέρω τι σου λέω, Jo μου!
    Εκτός αν θες να πάμε μαζί, με την ευκαιρία να έρθεις κιόλας! 😀

  8. Μάάλιστα φιλενάδα : Άάάάάάάνοιξη, λουλουδάκια, πεταλουδίτσες … Ωραιότατα ξεκίνησε ο Μάρτης σας βλέπω !!! :))))

    Καλημερούδια και καλή εβδομάδα !!! Σμααααακ

  9. Παράθεμα: Love Songs « INDIBLOG
  10. @ Ίνδικτε, 😆
    Φιλάκια

    @ Σεφ μου, καταπληκτικό τραγούδι, επίσης!
    Και ο Γερμανός έχει φοβερά τραγούδια για την περίσταση, το ξέρω (και τα έχω χρησιμοποιήσει, αναλόγως… 😉 )

    Καλημέρες, φιλιά πολλά και να προσέχετε με τις ιώσεις!
    (τα μισά πιτσιρίκια που ξέρω είναι με πυρετό)

    @ Καλησπέρα, Δηιάνειρα μου! Γιατί δεν γράφεις και τις δικές σου; 🙂

  11. αυτό το «πάρε με» του Παπακωνσταντίνου είναι πράγματι πανέμορφο. Εύγε νατασσάκι μου

    φιλάκια και καλή μουσικοεβδομάδα… 🙂

  12. ξέχασα να αναφέρω πριν οτι από τον Χατζή μου αρέσει πάρα πολύ το τραγούδι που μιλάει για τον κόσμο που μοιάζει σαν ζωγραφιά όταν τον κοιτάς από ψηλά…
    δεν το θυμάμαι καλά, αλλά μια και ασχολείσαι δεν το βάζεις και αυτό καμιά φορά, ε;

    σε ευχαριστώ

  13. @ Καλή μου διαβάτιδα,
    χαίρομαι που σ’ αρέσει κι εσένα, το έχω αγαπήσει πάρα πολύ αυτό το τραγούδι….
    (και καμιά φορά, έχει σημασία με τι θα συνδέσεις το τραγούδι, τι θα σου θυμίζει.. 🙂 )

    Το τραγούδι του Χατζή, το έχω βάλει ήδη, εδώ -και όλα τα τραγούδια που είναι σ’ αυτό το blog μπορείς να τα κατεβάζεις στον υπολογιστή σου, με δεξί κλικ και αποθήκευση πάνω στον τίτλο τους!

    Φιλιά πολλά στα κορίτσια, καλημέρες!
    🙂

  14. μα αυτό δεν είναι ένα απλό blog, είναι μια νατασσακοπαίδεια (όπως wiki…)

    το σκότωσα… χαχαχααχχχχχ

    το έλαβα και παίζει συνέχεια! tnx

    φιλιά

  15. Μπορεί να είμαι αντικοινωνικό υποκείμενο και να μην παίζω μπλογκοπαίχνιδα αλλά σου στέλνω ένα μεγάαααλο ευχαριστώ μαζί με ένα μεγάαααλο φιλί για να το μοιραστείς με τον ΑστερΑκη! 🙂

    (ξανάδαμε σήμερα το φασολίδιο!) 🙂

  16. @ Γλαρένια μου, το ‘ξερα!
    🙂
    Δεν είναι καταπληκτική φωνή, μαγική; Και του γιου του, που είναι σχεδόν ίδια;

    Φιλιά πολλά

    @ το προσπαθούμε για τον αστερΆκη, kitsosmitso μου -η πρώτη συναυλία που πήγε ήταν του Βασίλη, η δεύτερη της Αλεξίου… 🙂
    (φυσικά, στο σπίτι έχει εντατική «κλασσική» μουσική εκπαίδευση: Λοΐζο, Χατζιδάκι, Θεοδωράκη κλπ.)
    Καλησπέρα σου 🙂

    @ Ότι θες να μου λες, διαβάτιδά μου! 😉 Χαίρομαι που σ’ άρεσε!
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Ρόδο του κανενός (αλλά μαμά του φασολιού-γατονιού) προσγειώθηκε το φιλί !
    (κι εμένα με ζορίζουν μερικά από τα παιχνίδια, μη νομίζεις! Αλλά πιο πολύ με «ζορίζουν» – και το χαίρομαι- κάτι κείμενα σαν το δικό σου σήμερα, αυτό διάβαζα!!!!!! 🙂 )

    Φιλί και στο φασολάκι – να προσέχεις τώρα

  17. θα τραγουδούσα αλλά μου το έχει απαγορέψει ο Adaeus. λέει είμαι τόσο παράφωνη που τρομάζω όοοολη τη blogoσφαιρα 🙂

  18. Έλαβα την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ πάραυτα… άργησα γιατί είχαμε πέσει κάτω και τα δυό μας, μας μπήκε με πατιλίκια η Άνοιξη αλλά δε μασάμε…
    Φοβερά τα δυοπέντε τραγούδια, τόσο ερωτικά, αααχχχχχ!!!!! Άνοιξη
    😀

  19. @ meniek μου, θα τραγουδήσω εγώ για σένα,
    (κι εσύ στα κρυφά, μη σ’ ακούσει, ναι; )

    Φιλιά πολλά

    @ μούργο, όλα όσα έχει γράψει/τραγουδήσει η Χαρούλα, τα λατρεύω (εντελώς αντικειμενικά, σου λέω!!!)
    🙂

    @ mamma mia, σιγά μη μασήσουμε, εμείς !!!!!

    Άνοιξη, αχ, και ξανά αχ, λέμε!! 😀

    Φιλιά, όλα να περάσουν γρήγορα
    (πολύ γρήγορα, όμως! 😉 )

  20. snif snif
    το λατρεύω, νατασάκι μου, μόλις γυρίσω σπίτι θα κατεβάσω όλες τις εκτελέσεισ του τραγουδιού
    και επίσησ θα παίξω κι εγώ!
    😉
    φιλάκια πολλά

  21. Καλημέρα 🙂

    Πάλι τραγουδάει η ΜΕΝΙΕΚ??? Για πείτε της να σταματήσει!!! 😀

    Καλά βρε Ίντι….Ούτε Άσιμο πια???? 😦
    Τι θα κάνουμε μ’ αυτόν βρε Νατασσάκι??? 😀

  22. @ παπικουλίνι μου, να παίξεις, έχεις κι επίσημα πρόσκληση!
    😉

    Καλημέρες!

    @ Jo μου, γιατί καλό μου το λες αυτό για την μενιεκ; Τόσο χάλια τραγουδάει;
    (αποκλείεται, δεν σας πιστεύω!)
    🙂

    Πρέπει να τον εκπαιδεύσουμε, σου λέω -καλά να μην ακούει γενικά ελληνικά, αλλά και Άσιμο;
    🙂

    Καλημερούδια !

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.