Τα νέα του Φρέντι (I)

Είπα στους φίλους μουΛ.Μαχαιρίτσας-Ελ.Ζουγανέλη

Επειδή προβλέπω πολλά επεισόδια…στο έργο

«Ο Φρέντι, ο Άκης και άλλες περιπέτειες»

θα αρχίσω τώρα το μέτρημα έτσι, κι όπου πάει…!

Λοιπόν: ακόμα δεν ήρθε στο σπίτι μας, κατάληψη στις σκέψεις μας έκανε… Συνέχεια γι’ αυτόν μιλάμε – παραμελήσαμε και τον καημένο τον Τουίτι μας – και ο μικρός όση ώρα είναι σπίτι, πάνω από το κλουβί του είναι… εχθές έτρωγαν ταυτόχρονα, και μετά του διάβαζε την Ιστορία και τα αγγλικά του… Με το ζόρι τους χώρισα το βράδυ! Κι ο Φρέντι, όμως, ξεθάρεψε, και βγαίνει πια από το σπιτάκι του – και κάθεται να τον χαϊδέψει ο Άκης – με προσοχή, βέβαια, τα δοντάκια του είναι πολύ κοφτερά… 😉

Οι φωτογραφίες είναι του Άκη φυσικά – με την φωτογραφική στο χέρι συνέχεια, το έχει τρελάνει το ζωντανό! Και σήμερα που δεν έχει σχολείο, η καλύτερή του: και το γάλα τους μαζί το ήπιαν! (του Φρέντι του αρέσει πολύ το γάλα!)

Καλημέρες – κι όπως είπαν ο Στράτος και η Φαίη: Freddy’s rulezzzzz! 🙂

**το τραγούδι είναι άσχετο με το θέμα, αλλά μ’ αρέσει!  😉

57 σκέψεις σχετικά με το “Τα νέα του Φρέντι (I)

  1. @ τσαπερδονάκι μου γιατί βρε; Μη μου πεις ότι τους φοβάσαι!
    Είναι πολύ γλυκός, βρε – αφού κάθεται και αντέχει τον Άκη να τον χαϊδεύει 10 ώρες την ημέρα! 🙂

    @ Ναι, Ιφιγένεια, είδες; στην τσαπερδόνα να το πεις!!! 😉

  2. χι, χι!!
    γούτου-γούτου!!
    (κατάλαβες… όταν βλέπεις ζωάκι, όταν βλέπω δηλαδή… ε, κάτι παθαίνω!!
    Να το χαίρεστε, βρε, να το αγαπάτε, να το φροντίζετε και να του δίνετε πολλά φουντούκια, χι, χι!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
    (σκοπέυω να σε πάρω σπίτι μεσημέρι, αν θες πάρε κι εσύ, μετά τις 2.00..)

  3. Εγώ είμαι α-παι-τη-τι-κός αναγνώστης.
    Στο επόμενο τεύχος «τα νέα του Φρέντι» εκτός από φωτογραφίες, θέλω και μια ζωγραφιά του Άκη που να απεικονίζει τον Φρέντι.
    Διότι ως γνωστόν, η φωτογραφία είναι τεχνική, ενώ η ζωγραφική είναι Τέχνη…

  4. @ Αντε βρε Φαίη, που έλεγες ότι το φοβάσαι δηλαδή!
    🙂
    (Θα σε πάρω. σπίτι είμαι)

    @ Εσύ, απαιτητικέ μου αναγνώστη, να το πείς στο φιλαράκι σου – εγώ δεν ζωγραφίζω! 🙂
    (το ξέρουμε ότι είσαι των Τεχνών ντε! 😉 Φιλιά σου στέλνει – και στην ετοιμάζει τη ζωγραφιά 🙂 )

  5. Έχουν να δουν πολλά τα μάτια σας ακόμα με τον Φρέντυ, Νατασσάκι μου… :-Ρ Καλά, είναι απίστευτος όμως 🙂 Φιλάκια!
    Υ.Γ. Έχεις πρόσκληση!

  6. @ Μαρία μου – ήρθα, είδα – να δω πως θα το κάνω τώρα… 😉
    Ευχαριστώ! 🙂

    @ Ίνδικτε, τα βελανίδια τα έφαγε ΣΕ λέω! Είναι πολύ λαίμαργος! 😉
    Η ουρά του δεν είναι φουντωτή, σαν τα σκιουράκια του δάσους – θα προσπαθήσω να τον πετύχω να τη δείτε.

    @ Φαίη μου – έρχομαι! 🙂

  7. Είναι γλύκας και έχει πολύ ωραίο ποπό στην 1η φωτό! Πότε σας ερχόμαστε;;; ΧΕΧΕ! 🙂

  8. @ Θα το παλέψω, Μαρία μου – αν χρειαστεί όμως, ξέρω που θα σε βρω! :p
    Ευχαριστώ ! 🙂

    @ Θεία, ελάτε !!!!!!!!!! 🙂
    (κι εμένα πολύ μου άρεσε αυτή η φωτό!)

  9. ήθελα να σου πω πως το σκιουράκι θα πρέπει να είναι πολύ ευτυχισμένο με μία τόσο γλυκιά μαμά!!
    Μιλήσαμε και μου έφτιαξες τη μέρα,
    γλυκο-νατασσάκι!!
    Φιλάκια!!

  10. Φοβερός ο Φρέντι! Φάτσα απίστευτη! Σαν τον Τσιπ (ή τον Ντέηλ αν προτιμάτε) είναι!!!

    Νατασσάκι, διόρθωσε το λινκ (θενκς), με έχεις κάνει μετεωρίτη!!!! LOL

  11. @ Φαίη μου – κι εμένα, και το ξέρεις! 😉
    Πολλά φιλάκια κι από μας – όταν είναι ο Άκης στο σπίτι, κι όταν κουράζεται να πιλατεύει το Φρέντι, κάνει κατάληψη στον υπολογιστή! 😆

    @ Στράτο μου – σαν και τους δυο μαζί!
    Το διόρθωσα – συγνώμη!!!! 🙂

    @ μαγισσούλα μου, δεν είναι γλύκας; 🙂

  12. @ tassoula μου – να σε έχω από μια μεριά να δεις! 🙂

    Έχει, λες, ε; Θα δούμε που είναι καλύτερος! 😉

    @ Κρυβότανε, καμηλιέρη μου – άρχισε να ξεθαρρεύει, από τη δεύτερη μέρα. Το σπιτάκι είναι από την άλλη μεριά, και έτσι κι αλλιώς βγαίνει για να φάει! 😀
    (είσαι πονηρός, όμως! Πες μου ότι έχεις κι εσύ σκιουράκι! 😛 )

  13. ωραιος ειναι φανταζομαι ο μικρος στο μελλον το κοβω να κοιμαται μαζι του και να τον πηγαινει καμια βολτα εξω….να περνατε καλα..τελικα θα παρω κανενα σκιουρο για μενα…πως πειθω τον αδερφο μου δεν ξερω αλλα κατι θα βρω…besitos…

  14. @ να τον πείσεις damian – στο τέλος θα το αγαπήσει, σου λέω! Καλό βράδυ 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, να πάρεις!
    Ο μικρός ενθουσιάστηκε με την ιδέα – δεν ήξερε πως να τον κάνει να βγαίνει… 😆

  15. Ρε σύ,κουκλί είναι το άτιμο. Κριμα που το βαφτισατε.Θα μπορούσαμε να το βάλουμε στην κολυμβήθρα ( κουβά, δηλαδή) και να το αλείψουμε με λαδάκι, να νοιωσει κι αυτός ότι ανήκει καπου. Α, ναι, να μάθουμε τα καθολικά κόλπα γιατί το Φρεντι καθολικισμό μου θυμίζει
    Ε ρε Ακη , ‘ιντα εκαμες αγορι μου
    ριτς

  16. Ριτσάκι μου 😆 😆

    Φρέντερικ το βάφτισε ο Άκης – δεν ξέρω πως του ήρθε – και το «κόψαμε» για ευκολία μας! 🙂
    Άρα δεν έχει λάδια και κολυμπήθρες – που μάλλον δεν θα τα άντεχε το ζωντανό, δηλαδή… 🙂

  17. Πολύ γελάκι, παρατηρώ Νατασσάκι. Μεστην καλή χαρά είσαι με το ζωντανό, το εγκλωβισμένο, το κακομοιριασμένο…δεν το λυπάσαι μωρε το δόλιο ;

  18. Νατασσάκι με το Φρέντυ που έχεις αναρτήσει δεν βλέπω ασπρη μέρα .Πού να περάσει ο δικός μας από το blog σου, εγω ετοιμάζω κατάσταση, δηλαδή φωτογραφίες, κείμενα κλπ. για περικυκλωση για να πιαστεί στη φάκα! και εσύ εδώ φάτσα κάρτα (ετσι το λένε? δεν θυμάμαι) το Φρέντυ! Τι να σου πω και μετά με λες χίτλερ!

  19. Καλα δεν μπαίνω στη Ριτς το Σαλόνι γιατί θα με πιάσει ασφυξία από τη βαρβατίλα, πατείς με πατώσε σου λέω. Φιλιά και καληνύχτα

  20. @ καλή μου mamma, παρεούλα καλή είναι – τώρα κοιμούνται κι οι δύο.
    Φιλιά και στον δικό σου το μικρούλη.

    @ penelope μου, 😆
    Σιγά μη διαβάσει ελληνόφωνα blog! Στο δικό σου έχουμε ελπίδες – έρχομαι να δω!!
    *Ναι, στη Ρίτσα παραγίνανε οι «ζόρικοι» !!!

    Καλό βράδυ – φιλιά

  21. Πίνουνε γάλα τα σκιουράκια ;;;; 🙂 Για δοκίμασε και λίγο καφεδάκι!
    Καλημέρα ! Γλύκας είναι!

  22. Καλημέρα!!! 🙂
    Να τον αγαπάτε τον Φρέντι σας….σαν πραγματικό μέλος της οικογένειας!
    Σωστά? 😉
    Αν και είμαι σίγουρη γι’ αυτό!!! 🙂

  23. πω πω σωστό μοντέλο ο μικρούλης ε??? σε λίγο θα έχει πιο πολλές φωτογραφίες και από την καγιά!!! ψιτ να σε πω.. μην πάθει κατάθλιψη το έρμο το πτηνό… στο λέει γιατί ένα παλια που είχαμε μόλις πήραμε και δεύτερο και δεν ασχολούμασταν όπως πριν με το πρώτο μελαγχολησε…
    αυτά!
    φιλιά!
    καλημερούδια σε όλη τη φαμίλια!

  24. καλημέρα νατασσάκι!
    Ιδανικός κάιρός σήμερα και για τον Φρέντι (που σίγουρα κάνει τούμπες) και για μένα (και εγώ τούμπες κάνω, έτσι, χωρίς λόγο, απλά νιώθω καλά και με έχει πιάσει το χι-χι μου σήμερα…!

  25. καλημέρα Νατασσάκι μου!! όποτε μπορείς πάρε με τηλ. να σου πω για το Σαββατο.Εγω δεν θα είμαι γιατί είμαι λίγο κρυωμένη..

    ματσ μουτσ

  26. είχες δίκιο για τον Τσιπ και Ντέυλ τελικά…κοιτάζω τις φωτογραφίες και παω πίσω στα παιδικά μου χρόνια…φλασιά…
    (θα έρθω να τον χαιδέψω από κοντά)

  27. @ πίνουνε, φιλενάδα – κι εγώ δεν το ήξερα…!
    :))
    Για τον καφέ, άστο καλύτερα – δεν πρόλαβα να το βουτήξω στη χύτρα, είναι αργά τώρα ! 😉
    Καλημέρες – φιλιά 🙂

    @ Τον αγαπάμε πολύ, Jo μου! Να μη σου πω ότι ο Άκης τον έκανε ήδη αδερφό του ! 🙂

    @ έχεις δίκιο, ειρήνη μου – το κατάλαβα ευτυχώς, και επανορθώσαμε, τώρα τα προσέχουμε εξίσου! 🙂
    Φιλιά και σε σένα.

    @ Καλημέρα Φάιη – τούμπα! Πολύ καλό να είσαι χιχιχι που και που – σήμερα με τον ήλιο κι εγώ καλύτερα ! 🙂

    @ Περαστικά Θαλασσινή μου – κι από δω σμουτς – θα τα πούμε

    @ όποτε θες, ελαφάκι μου!

    μόλις μου είπε ο Άκης: σήμερα γράψανε στο σχολείο έκθεση για το αγαπημένο τους ζωάκι! Και μάντεψε για ποιόν έγραψε – μόλις τους τις επιστρέψει η δασκάλα, θα σας τη «διαβάσω» 🙂

    @ Στράτο μου 😀

    Καλημέρες!!!!!!!

  28. Natassaki ποίος είναι αυτός ο κύριος για τον οποίον μιλάει η Ριτς στο άλλο παράθυρο ? Δεν τόλμησα να ρωτήσω για να μην μου επιτεθούν οι υπόλοιποι; ήδη έχουν τα νεύρα τους με το τρόπου που γράφεται το όνομα του…. φαντάσου τώρα και μένα να ρωτάω !

  29. καλημερα!! καλα ειναι κουκλι!!! δεν θελει πολλη φασαρια ε…βαζε ιδεες βαζε κ με βλεπω με νεο ζωακι!! να γυρνοβολαει στο σπιτι… καλο σκ!!!!

  30. @ penelope μου – το είδα το πρωί… ένας φιλόσοφος είναι, αν τον ψάξεις στο γούγλη, θα καταλάβεις…
    :))

    @ είναι καλή παρέα, ωκεανέ μου – και εύκολο να το κρατήσεις .. 🙂
    Καλό ΣΚ και σε σένα !

    @ alepouditsa μου, σου λέω με το ζόρι τον ξεκολλάμε από δίπλα του! 🙂
    Φιλάκια, καλό ΣΚ και σε σας! 🙂

    @ η αλήθεια είναι πως αγαπήθηκαν πολύ γρήγορα – σχεδόν «κεραυνοβόλα» trelofantasmeni μου ! 🙂
    Καλησπέρα – καλό ΣΚ 🙂

  31. Penelope….Natassakion : Καλέ ποιος κύριος ;
    Τί συνωμοτείτε πίσω από την πλάτη μου ; Πού πηγε η σοβαρότης σας ; Ποιός διέκρινε βαρβατίλα στο μπλογκ μου ; Και ποιος είναι αυτός που φοβάται να εκθεσει φατσα καρτα τις απόψεις του ; Στην Ελλάδα ζουμε. Ο,τι θεμε , λεμε.

    ΥΓ Νατασσακιον, το ζωντανό δικό σου μωρό μου ολόκληρο. Εγω μονο με σκυλάκια συμβιβάζομαι, αντε και με κανενα στριμμένο σιάμ…τελεια.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.