Παιχνίδι της Παρασκευής…

Κυκλοφόρησε καινούριο παιχνίδι στη blogoγειτονιά : «που θα θέλατε να δείτε το λογότυπο του blog σας», λέει… Και με κάλεσε η Μαρία – και δεν μπορώ και να της αρνηθώ… Η πρώτη μου σκέψη ήταν «πουθενά».(Σιγά το σπουδαίο blog, να το διαφημίσουμε κιόλας!)

Μετά, σκέφτηκα καλύτερα… βοήθησαν και φίλοι (ευχαριστώ! 😉 )

και ορίστε:

Θα μου άρεσε να γίνω γκράφιτι στον τοίχο… (νεανικά απωθημένα είναι αυτά)

made_at_www_txt2pic_com.jpg

Θα μπορούσα να διαφημιστώ για τις μαγειρικές μου ικανότητες… (στο κινέζικο, λέμε τώρα..)

china-food.jpg

Θα μπορούσα να είμαι κατάστημα με παιδικά ρούχα ή παιχνίδια..! 😉

store-shopping-bag_www-txt2pic-com.jpg

Θα ήθελα όμως κι ένα τέτοιο εξώφυλλο:

Λοιπόν, tassoula, Natassa, Φαίη-μετεωρίτη, mamma, ειρήνη, KV, αα-παπάκι, Θαλασσινή, if.. ιγένεια, Θαλασσομπερδεμένη και AfMarx, που θα θέλατε να δείτε το λογότυπο του blog σας? Για να σας δω! 🙂

Καλημέρα – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ σήμερα, ε; 😉

64 thoughts on “Παιχνίδι της Παρασκευής…

  1. χαχαχαχαχα 😀 Νατασάκι, έγραψες! Το εξώφυλλο δε, όλα, μα όλα τα λεφτά! χαχαχαχα!!! Τώρα έχετε και τον Φρέντυ, μην ξεχνιόμαστε ε; Φιλάκια καλημέρες 🙂

  2. Ευχαριστώ που άνοιξες την αγκαλιά σου και με έβαλες στην παρέα σου, και ναι, θέλω πολύ να παίξω. Μόλις το διάβασα, ήξερα κιόλας “που θα ήθελα να δω το λογότυπο του blog μου”.
    Θα προσπαθήσω να το φτιάξω, αν δεν τα καταφέρω θα το περιγράψω με λόγια.

  3. @ Ευχαριστώ Μαρία μου – (και για τη βοήθεια)
    Καλό Σαββατοκύριακο – και καλό κουράγιο!
    🙂

    @ κι εμένα μου άρεσε, Βιργινία – καλώς ήρθες 🙂

    @ Πολύ το χαίρομαι που γέλασες Ίνδικτε – κι εγώ ! 😉

    @ Καλημέρα tassoula μου – να σε δω! 😉

    @ Tnx αδερφέ, με πρόλαβες στο τσεκάρισμα, το διόρθωσα 🙂

    @ όποτε θες, Νατάσσα μου – Καλό Σαββατοκύριακο και σε σας ! 🙂

  4. Oλα πολύ καλα Νατασσάκι 😆 .Πολύ καλό αυτο με τη κινέζικη κούζινα.Την καλησπέρα μου.

  5. To καλύτερο ήταν το τελευταίο!!!
    Με τον φρέντι, χα, χα, χα!!!
    Ο φρέντι πότε θα γίνει blogger;!

    Νατασσάκι μου, έχω δουλίτσα (εντάξει με το άλλο που σου έλεγα, πέσαν οι τόνοι!!), θα σε πάρω πιο μετά ή από το σπίτι, ναι; 🙂

  6. @ Ευχαριστώ Donald μου – και σε σένα !
    🙂

    @ κι εμένα μ’ αρέσει, ελαφάκι μου – απωθημένο είπαμε! 😉
    Φιλιά, καλή συνέχεια

    @ Φαίη μου αυτό μας έλειπε! Δεν φτάνει που θέλει να γίνει ο Άκης και ο Κυριάκος – με το Γιάννη, είπαμε – να έχουμε και το Φρέντυ τώρα! 😆
    Άσε, θα γράφω εγώ τα νέα του 🙂

    (χαίρομαι – φιλιά να του πεις 😉 )

  7. Ωραίο παιχνίδι, απίθανες οι προτάσεις σου και μοναδικές εικόνες.

    Καλό σαββατοκύριακο Νατασσάκι 🙂

    ΥΓ. Μπαϊδεγουέι, αληθεύει ότι φτιάχνεις το καλύτερο κινέζικο και ο ζούμπερμαν αδερφός σου είναι το καλύτερο ντιλίβερι της πιάτσας; 😉

  8. Μολις πηγα να σε προσκαλεσω, ειδα οτι ειχες ηδη παιξει και μαλιστα πολυ καλα! Στα μαγειρικα συμπεσαμε, αν και με διαφορετικο στυλ! Ευγε και καλο σαββατοκυριακο. 🙂

  9. ελήφθη! όβερ! μεσα στο σ/κ 8α έχεις νέα!!! 😀 αλλά πώς το κάνω με τις εικόνες? να γράφω εννοώ το όνομά μου? (ασχέτου και αδαούς γωνία…)

  10. @ if.. ιγένεια μου να προσπαθήσεις – κι εγώ κόλλησα στην αρχή, αλλά τελικά είχε πλάκα!
    Καλό ΣΚ! 🙂

    @ Και γιατί τον έχουμε τον σούπερ – ντούπερ ήρωα? Πάρτον τηλέφωνο να σου φέρει, Αναστασία μου ! 😉

    @ giagiaduck , υποψιάστηκα ότι θα σε προσκαλέσει το φεγγαρόπαιδο γι’ αυτό δεν σε έβαλα εγώ..!
    🙂
    κι εγώ ζήλεψα την «αφιέρωση» – στο είπα! 😉
    Καλό ΣΚ και σε σας 🙂

    @ ειρήνη μου, να το κάνεις – αλλά πρώτα δες το mail σου! 😉

  11. Λοιπόν πιάσε μερικά sping rolls κοτόπουλο satay και καντονέζικο ρύζι! Α καιμερικά μπισκοτάκια της τύχης παρακαλώ!!!

    You are απιστεύταble!!!!
    Smak!! 🙂

  12. Δεν κατάλαβα το ιππονοούμενο.
    Εμένα γιατί με ιππονομεύετε έτσι και με καλείτε σε ένα παίγνιον τόσο χαμηλής ιπποστάθμης;
    Με θεωρείτε ιπποανάπτυκτο;
    Ή μήπως πιστεύετε ότι ιπποβόσκει μέσα μου έστω και το ιπποτυπώδες ίχνος ψωνίσματος;
    Για κάντε μου την χάρη… Θα με ιπποχρεώνατε δηλαδής.
    🙂

  13. Αυτό το τεύχος Μίκι Μάους πώς μου έχει ξεφύγει εμένα; ε;
    😀
    Από την άλλη στο μαγαζί με τα παιδικά, θα σε προτιμώωω, γιεσ!
    Νατασάκι μου, ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα προσπαθήσω 😉

  14. Ω, ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΔΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΜΑΣ!!!!
    αγαπητό μου Νατασσακι εισαι ταλεντάκι. Ενθουσιάστηκα με τον Φρέντι. Κοιτα να δεις είπα : εκμετάλλευση ζώου από άνθρωπο!!
    σας φιλω
    ριτς

  15. καλημερα…βλεπω ολοι σιγα σιγα μπαινουμε στο παιχνιδι πρεπει να βρω χρονο για να το κανω…καλο σαββατοκυριακο..και φυσικα besitos στον frenty…

  16. αχαχαχαχαχ
    με ξετίναξε η επίσκεψη στον chip & sick!

    υγ α! όλα κι όλα! έτσι έπρεπε να λέγονται!

    υγ μα καλά πως το κάνετε αυτό με τις φωτο??????????πείτε μουουουουουοου.πως γράφετε πάνω???????????????

  17. @ Ριτσάκι μου εκμετάλλευση ζώου από άνθρωπο!!
    ναι, το ομολογώ : μας εκμεταλλεύεται ασύστολα το ζωντανο – άσε που μένει σε μαιζονέτα! 😉
    :))
    Φιλιά – καλημέρες

    @ Στράτο μου – κι εγώ !
    Καλημέρα, φιλιά πολλά 🙂

    @ damian να το κάνεις κι εσύ – έχει πολλή πλάκα! 🙂

    @ τσαπερδονάκι, τσέκαρε το mail και το facebook σου – και αναμένεις πρόσκληση, σου λέω
    **είμαστε μεγάλο blogo- σόι 😉

    Καλημέρες 😀

  18. Χα, χα… Πολύ καλά όλα!!

    Χμμ.. εσένα σε σκέφτομαι μόλις να έχεις βγει από το «shopped out natassaki», να μπαίνεις στο «natassaki chinese restaurant» και να παίρνεις φαγητό για το σπίτι, αλλά… επειδή πεινούσες πολύ το έφαγες ακουμπισμένη σε ένα τοίχο με graffiti…!

    … άντε και καλό Σ/Κ να έχουμε!

  19. @ …. και ακουμπισμένη στον τοίχο, διαβάζω το Chip ‘n’ Dale με πρωταγωνιστή το Freddy μας! 😉

    Ευχαριστώ για το σενάριο, seizeTHEday !
    (ωραίο nick)
    (και καλώς ήρθες 🙂 )

    @ Εσένα δεν σε καλωσόρισα, κ. K. Κουσουράτε, προχθές – pardon για την παράλειψη! 😉
    Ευχαριστώ – κι εμένα είναι το πιο αγαπημένο μου !
    Πολλά φιλιά 🙂

  20. A, Natassaki εμφανίστηκε και το confused!!!
    Βρε, μπουμπου, η τέχνη δεν σε ενδιαφερει καθόλου ; Μονο ο Φρεντι και η παρέα του ;

  21. Σιδερο το Νατασσακι; Καλε τί ακουω! Ειναι χαρωπη νοικοκυρά, λοιπον Σ ευχαριστω θαλασσινη για την πληροφορία… Α, χαχα….

    Νατασσακι σε ψέλνω λίγο στου Σωτήρη…Α, χαχα…

    σε τιμωρώ γιατί δεν ήλθες να σχολιασεις τα περι τεχνης και Μπέικον … Α, χαχα…
    Ολη ένας Φρεντι εχεις γίνει. θα σε καταπιεί στο τέλος,…ασε που θα παω στη…Διεθνή Αμνηστεία να καταγγείλω τί κανετε στο ζωντανό….. Α, χαχα

  22. @ Daisy μου, τα είπαμε – δεν το χρειάζεσαι το photoshop – λίγη φαντασία! 😉

    @ Ριτσάκι μου παραπονιάρικο, σου το έχω πει: τις Κυριακές σε διαβάζω με την ησυχία μου «στο χαρτί» – τώρα θα έρθω…! 🙂

    @ Μικρούλι μου δεν τελειώνει το άτιμο, αλλά τώρα κάνω διάλειμμα, δεν μπορώ άλλο!
    🙂

    @ Ριτσάκι μου – τέτοια τιμωρία… 😛
    —Σοβαρά τώρα, για το ζωντανό:
    Για όλα τα pet που γεννήθηκαν από αναπαραγωγή σε αιχμαλωσία, ισχύει το ίδιο που ισχύει και για τα παπαγαλάκια, τα καναρίνια… Αν τα αφήσεις ελεύθερα , το πιθανότερο είναι να βρουν καταφύγιο στο στόμα της πρώτης γάτας που θα συναντήσουν. Δεν έχουν ελπίδα επιβίωσης σε συνθήκες ελευθερίας. Άρα, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να το φροντίζουμε και να το αγαπάμε.
    (σε «μάλωσα» κι εγώ, και τώρα έρχομαι! 🙂 )

  23. Πφφφφ!!!!! Φτηνες δικαιολογίες για να δικαιολογήσεις γιατί καταπιέζεις ένα ζωντανό. Πφφφφ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    καληνυχτα σας…. Το φεγγάρι φταίει, λεμε.

  24. Καλώς σε βρίσκω blogo-παιχνιδο-διασκεδάζοντας.
    ΄Ολα τέλεια αλλά το κινέζικο έτοιμο φαγητό natassaki ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  25. @ Γλαρένια μου – καλώς ήρθες, κι ευχαριστώ πολύ.
    Πολλές ευχές και φιλιά στην Κατερίνα σου κι από δω 🙂

    @ Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα μου
    , και βέβαια χρειάζονται!!!
    (το καλάμι σου το έχεις πρόχειρο; με τόσα καλά σχόλια, θα το χρειαστώ ! 😉

    Φιλιά, καλό βράδυ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.