Τρεις ευχές…

(θα μπορούσε άνετα να είχε σχεδιαστεί για μένα! :p)

Τρείς -μόνο- ευχές, μου ζήτησε να κάνω το τέρας που (κάνει πως) δεν ξέρει… Δεν θέλω να κάνω ευχές. Γενικά, εκτός από τις μέρες των γιορτών και των γενεθλίων -όπου εύχομαι πάντα Χρόνια Καλά και Πολλά, [αφού, τι να τα κάνω τα πολλά αν δεν είναι καλά;]– δεν κάνω ευχές. Δεν πίστεψα ποτέ σε μαγικούς τρόπους που θα μου λύσουν τα προβλήματα, που θα μου φέρουν δύναμη, πλούτη, υγεία, που θα με κάνουν ευτυχισμένη -άλλωστε, όπως έλεγε ο Βούδας «Πάψε να προσδοκάς και θα έχεις τα πάντα». Ήμουν –και θα είμαι– πάντα οπαδός του «Συν Αθηνά και χείρα κίνει» -με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε ευθύνες και δυσκολίες…

Αλλά αν –λέμε τώρα, αν– μπορούσε από κάπου να εμφανιστεί ένα τζίνι, όπως αυτό στο παραμύθι, και μου έλεγε ότι θα έκανε αλήθεια τρεις ευχές μου… και μάλιστα με όρους (λέει το τέρας) : μια για μένα, μια για αυτούς που αγαπώ, και μια για τον/τους εχθρούς μου!

Για να δω… για μένα, είναι εύκολο: να είμαι γερή, να αντέχω. Μόνο αυτό, μου φτάνει.

Για όσους αγαπάω, να είναι κι αυτοί καλά, για να πάψω να ανησυχώ και να τους ταράζω στο : «να προσέχεις!» (μη γελάς εσύ, σε βλέπω! :p)

Για τον/τους εχθρούς μου, τώρα… αν υπάρχει κανένας, δλδ! Γιατί δεν θεωρώ ότι είμαι τόσο σπουδαία, να έχω και εχθρούς. Απ’ την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις.. Αν τέλος πάντως υπάρχει εκεί έξω κανένας εχθρός μου (που πολύ θα ήθελα να τον γνωρίσω, κι ελπίζω να είναι «της προκοπής» που λέει κι η γιαγιά μου) θα δανειστώ μια ευχή που μου είχε γράψει εδώ ο Σωτήρης τις μέρες των γιορτών, και μου άρεσε πολύ: «Να έχεις πάντα λίγη αγάπη παραπάνω απ’ όση θα ήθελες«. Αυτό, -θαρρώ δεν χρειάζεται άλλη εξήγηση!

**ο ΛοΓο πάντως, θα ζητούσε εντελώς άλλα πράματα, όπως λέει:

Αν είχα, Γιάννης Λογοθέτης (Ο ΛοΓο κελαϊδάει ΛοΓο, 2008)

 

Χμμ… ποιος δεν έκανε ευχές ακόμα;

Φιλενάδα [καιρό είχαμε να δουμε μπιρίμπα], Orelia [θέλεις;], Καμηλιέρη [για να μπορέσεις να ευχηθείς κι εσύ μια φορά! 😛 ](ξ)αδερφούλη [τι εύχεται ένας κούκ_ος άραγε;], adaeus [και ξέρω που θα το πασάρεις μετά! ;)], Δήμητρα [κι άλλη πασχαλίτσα!], Ρουλιώ [αντε να σε διω..], Ντίνο Μας [να μπεις κι εσύ στο «παιχνίδι»]

[όχι, αφού δεν θες, δεν σε βάζω με το ζόρι!!!]

 

Καλημέρα 🙂

[να προσέχετε, σας είπα;]

78 σκέψεις σχετικά με το “Τρεις ευχές…

  1. Καλέ,εγω τώρα το είδα το μπλογκάκι σου πρώτη φορά.Έβλεπα άλλα δυο που ήταν ομαδικά.Μπας και έφταιγε πως τουτο δεν είναι του γκουγκλ;;;
    Φιλί ένα αλλά μεγάάάάλο.
    Καλησπέρα είπα;;;

  2. Καλώς την, καλώς ήρθες 🙂

    (ναι, μάλλον αυτό φταίει 🙂 )

    Είσαι κι εσύ γρήγορη, ε; Μέχρι να έρθω να σε καλέσω, το έγραψες!!!
    (επιτέλους, να έχω παρέα!)

    Φιλί πολύ μεγάλο, Δημητρούλα πασχ(π)αλίτσα!!!

    🙂

  3. Αυτό το λίγη αγάπη παραπάνω από όσο θα ήθελες μου κάνει λίγο σαν όβερντόους. Προτιμώ αυτή που έχω και το τζίνι ανάσκελα.

    ΥΓ Να ρε… εγώ είμαι ένας εχθρός σου. Δεν φτουράω; 🙂

  4. @ νησί μου!!!!
    Είσαι εσύ εχθρός μου;
    Τότε, ποιοι είναι οι φίλοι μου, ε;
    🙂

    (εμένα πάλι μ’ αρέσει -ποτέ δεν μου φτάνει, όση κι αν έχω… )

    Φιλί στα μούτρα βρε! Άκου εχθρός μου!!!!
    (θα σε δω, δεν θα σε δω; Θα σε κανονίσω εγώ!!)
    😆

  5. Μα τί λες παιδάκι μου;
    Εγώ ο μικροσκατόψυχος είσαι σίγουρη πως θες να ευχυθώ;
    Πάει η μισή ανθρωπότητα…
    (άσε που μετά θα πρέπει να εκπληρώνω και τις ευχές μου και δε λέει…. γιατί άντε, άλλους τους κοροϊδεύω καμιά φορά για να κρατήσω ισορροπίες, εμένα όμως; λες να κοροϊδέψω και τον εαυτό μου;)

    ΟΥΦ…..
    Δεν αδειάζω τώρα, τσεκάρω κάτι ιερά σύμβολα, μετά βλέπουμε…

    (Μα γιατί θέλετε να με βάζετε να σκέφτομαι;;; 😦 )

  6. Εγώ εύχομαι :
    καλά χριστούγεννα
    ευτυχισμένο το 2009
    α… ναι! Και Παγκόσμια Ειρήνη σε όλους.
    (Προπονούμαι για φιναλίστ καλλιστείων. Μάθε τέχνη κι άστηνε)

  7. @ Καμηλιέρη μου
    (αν είναι να μου απαντάς έτσι, θα σε καλώ με κάθε αφορμή)
    (ακόμα γελάω)

    με την ησυχία σου παιδί μου, δεν βιαζόμαστε! :pp

    Σμακ!

  8. Σε καταγγέλλω για ρατσισμό.
    Υπάρχουν και καλλιστεία για μας τους όμορφους άνδρες…
    Πετάω την κορδέλα μου και αποχωρώ!
    Το 12ποντο δεν το πετάω. Θα βγάλει κανένα μάτι.
    🙂

  9. 😆 😆 😆

    (ρατσισμό;
    εγώ; me? moi? io? я? ben ; 我 ????

    Μα γιατί το λες, δεν σας αγαπάω εγώ εσάς τους όμορφους άνδρες; Το ξέρω ότι έχει και καλλιστεία για σας, αλλά τα άλλα είναι πιο «γκλαμουράτα» όμως!!!! :ppp)

    😆 😆

  10. Μετά από αυτό που μόλις διάβασα

    «Μια πριγκίπισσα ενώ περπατούσε στον δρόμο βλέπει έναν βάτραχο και εκείνος της λέει:
    – Αν με φιλήσεις θα πραγματοποιήσω 3 επιθυμίες σου, αλλα να θυμάσαι πως ότι ζητάς εσύ ο άντρας σου θα το παίρνει 10 φόρες περισσότερο, εντάξει;
    – Εντάξει!!!!!
    – Πες μου την πρώτη επιθυμία.
    – Θέλω να γίνω η πιο όμορφη στον κόσμο.
    – Εντάξει αλλά να θυμάσαι ότι ο άντρας σου θα γίνει 10 φόρες πιο όμορφος.
    – Αφού θα είμαι η πιο όμορφη μονό εμένα θα κοιτάξει.
    Ο βάτραχος την κάνει όμορφη.
    – Η δεύτερη επιθυμία;
    – Θέλω να γίνω η πιο πλούσια στον κόσμο.
    – Εντάξει αλλά να θυμάσαι ότι ο άντρας σου θα γίνει 10 φόρες πιο πλούσιος.
    – Αφού άντρας μου είναι ότι είναι δικό του είναι και δικό μου.
    Έτσι την έκανε την πιο πλούσια στον κόσμο.
    – Και η τρίτη και τελευταία επιθυμία;
    – Θέλω να πάθω ένα μικρούλι έμφραγμα.»

    τι σκατά να ευχηθώ μού λέτε; 🙂

  11. Περισσότερο κι απ’ τις ευχές σου, μου άρεσε το σκεπτικό που τις συνοδεύει. Όντως δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Ισχύει όμως ευτυχώς, ότι είπε ο Καζαντζάκης και το ξέρεις καλύτερα απο μένα: «Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα». Καλησπέρα.

  12. @ Λενάκι μου, δεν είναι για μπράβο… Είναι που πιστεύω ότι με αγάπη, πολύ κι αληθινή αγάπη, «διορθώνονται» όλα -ή σχεδόν όλα. 🙂
    Αυτό είναι, μόνο -στάση ζωής, δεν ξέρω αν είναι σωστή, λάθος, καλή ή κακή, αλλά αυτήν ακολουθώ

    Φιλάκια μικρούλι 🙂

    @ μαγισσούλα μου, κι εμένα!!!!
    (θα ‘σκαγα αν δεν το έβαζα!!!)

    Φιλιά 🙂

  13. @ Γλαρένια μας 🙂
    (σε είδα κι εσένα, να το ξέρεις!)
    (αλλά δεν ξέρεις τι καζούρα μου κάνουν κάθε φορά που τους λέω να προσέχουν!!!! )

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Να προσέχεις τι εύχεσαι [και τι βλέπεις και τι διαβάζεις 😉 ], αμετανόητε Πρίαμε!
    😆

    (στη συντρόφισσα το είπες, ή να της το «σφυρίξω εγώ; :pp)

    Φιλιά, σε όλους σας 🙂

  14. @ Ο Καζαντζάκης, Κατερίνα μου, είναι ο πιο πολυδιαβασμένος (μου) συγγραφέας, τον έχω «ξεσκονίσει» από πολύ μικρή, και με έχει επηρεάσει σε πάρα πολλά στη ζωή μου… Είναι φανερό, μάλλον!
    🙂
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι που σ’ αρέσει 🙂

    Φιλιά πολλά κι από μένα 🙂

  15. αυτο το ποστ, ηταν μια εκπληξη για μενα..!
    ανακαλυψα πως με αγαπας!
    δυο φορες το «ακουσα» αυτο το να προσεχεις..! 🙂 🙂

    στεναχωρηθηκα ομως, γιατι ανακαλυψα επισης πως δεν αποτελω κατι ξεχωριστο αφου, στο τελος, το λες για ολους εδω μεσα..! :)) :))) :Ρ :Ρ :))))

    οσο για την ουσια, τι να πω άλλο και πιο πολυ;;

    τα ειπε ολα ο Σωτηρης κι εφυγε :Ρ :Ρ
    οπως και να το κανεις, ειναι και σοφοτερος απο μενα αφου ειναι και μεγαλυτερος μου.. οποτε.. τι να προσθεσω καλο μου παιδι;

    να τρωτε το φαί σας για να σαστε ευτυχισμενοι και να μπορειτε να γελατε!!.. αυτο 🙂
    γιατι, πως να βγαλει γελιο ενας πεινασμενος αφου του λειπει η ενεργεια;

    κοιτα, εγω ειμαι σοβαρος ανθρωπος και ορθολογιστρια
    αλλά, επειδη κανεις δεν θα το πιστευε, δειχνω άλλα..! 🙂

    * αμα βρω κατι ξεχωριστό, θα το εχεις.. 🙂 🙂

  16. :)))))))
    Αχ αυτός ο Σωτήρης, ζημιές μας έχει κάνει! 🙂

    [βέβαια, είναι πάντα και θέμα ηλικίας η «σοφία»… :ppp
    έχουμε μέλλον, άρα! 😉 ]

    Αυτό το «σοβαρή και ορθολογίστρια» εγώ το κατάλαβα, δεν έχεις παράπονο, ε;
    😆 😆

    [όπως βλέπεις γελάμε -μόλις έφαγα, και δεν σου λέω τι… 😉 ]

    *με την ησυχία σου, είπαμε!
    🙂 🙂 🙂

    Σου είπα «να προσέχεις», σήμερα; 😉

    Φιλιά

    υγ. Ακούω ράδιο 🙂

  17. αααα!
    ΝατασσΑκια μου, θα κάνω κι εγώ μια ευχή για σας, να κρατάτε πάντα την αισιοδοξία και το γέλιο σας, ακόμη και τις πιο ζόρικες στιγμές!

    Και επίσησ, θαρρώ πως κάθε φορά που έχουμε μιλήσει με έχεις πει από μια ευχή, οπότε άσ’ τααα!

    χιχι

    {{{{{{{{:*********}}}}}}}}}}

  18. @ παπικουλίνι μου,
    [μόνο σε όσους αγαπάω, είπαμε! 😉 ]

    ευχαριστούμε για την ευχή -φροντίζουμε να την κάνουμε πραγματικότητα, να είσαι σίγουρη !

    {{{{{{{{{{**********}}}}}}}}}

    κι από μας, όλους 😀

  19. Television Personalities -Three Wishes

    So frightened, so worried
    So cold and it’s raining
    My naive illusions
    Distraught by confusion
    You’re laughing, I’m crying
    Outside it’s still raining
    Graveyard of soldiers
    No flowers on their graves

    So helpless and lonely
    Outside it’s still raining
    To afraid to ask why
    No questions are made
    You’re laughing, I’m crying
    I feel like I’m dying
    My naive illusions
    Distraught by confusion

    If I had three wishes
    I’d wish for three more
    But dreams are for lovers
    And love is so precious
    You’re laughing, I’m crying
    I feel like I’m dying
    My naive illusions
    Distraught by confusion

    If I had three wishes
    If I had three wishes
    If I had three wishes

    Προσπαθώ να το βρώ από χθές σε ΜΡ3 να το ακούσεις αλλά τζίφος.

  20. να πάρω την βοήθεια του κοινού???
    και όσο για αυτό που είπες για τους Ντουραν Ντουραν … κάτι ακούγετε πως σύντομα θα έρθουν στην Ελλάδα.. σε θέλω να είσαι μπροστά στο κάγκελο και να χτυπιέσαι στα 37 σου ε? 😛 😀

  21. Εκτός από την υγεία που για μένα είναι σπουδαίο – ξέρεις γιατί – θέλω να κερδίσω κάνα Τζόκερ για κανένα ταξιδάκι στα εξωτερικά. Μια άλλη ευχή να πάρει το πρωτάθλημα η Παναθα

  22. @ Ντίνο μου,
    δεν υπάρχει Καμία Περίπτωση να το δεις αυτό, ΣΕ λέω!!! (που λένε και στο εξωτικό Ντεπώ)
    😆

    Δεν άκουγα τέτοια μουσική ούτε μικρή, δεν ήμουν ποτέ fan -ίσως γιατί ανακάλυψα νωρίς τους Pink Floyd, τους Rolling Stones, τους Scorpions κλπ…. Διαφορετικά βιώματα, απλά 🙂

    Όμορφες οι ευχές σου -κι εγώ βάζω την υγεία πάνω από όλα 🙂

    (τώρα, για το πρωτάθλημα… χμμμ… 😀 )

    Καλό απόγευμα!!! 🙂

  23. ωραια τα εθεσες…Εχω και εγω κατι παιχνιδακια να παιξω..Ευτυχως οχι ευχες..γιατι δε ξερω τι να πρωτοευχηθω.. 🙂 φιλια!

  24. πσσσσσσιιιιιιιιιιιιιιιτ!

    θελω να κανω μιαν ευχη
    εδω ομως
    οχι στο δικο μου μπλογκ

    σημερα, αυριο, μια μπλογκερ που εκτιμησα πολυ, εχει γεννεθλια απο οσο θυμαμαι
    θελω να ευχηθω, ναναι πολλοι που την θυμουνται, την νοιαζονται και την φροντιζουν
    και φυσικα, ναναι καλα, πολυ καλα..!

    αυτο
    μονο αυτο
    θελω να πω πως, δεν θελω να κανω ευχη για μενα ή αλλους

    φιλιά
    🙂

  25. εννοείται, Μαρίνα μου – ο sir (αχ!) S!!!

    εγώ του έχω λατρεία, και εννοείται ότι τον προτιμώ τώρα 😉
    [μα ξέρεις πόσο καιρό την κρατούσα τη γελοιογραφία, για να βρω ευκαιρία να τη βάλω;]

    Καλό βράδυ 🙂

  26. stain, δεν είναι απαραίτητο να βάζεις το λινκ σου στο κείμενο του σχολίου -φαινεται κι από το όνομά σου 🙂

    (άσε που δεν είναι και πολύ ευγενικό, να μην σχολιάζεις αλλά απλά να διαφημίζεις το blog σου…)

    Καλό σου βράδυ 🙂

  27. Αν έβρισκα εγώ το τζίνι η πρώτη ευχή που θα έκανα, θα ήταν να μην ισχύσουν οι ευχές σου. Χα χα χα. Αλλά μετά να σου δώσει άλλες δέκα

  28. @ Χαίρομαι που δεν συναντάς Τζίνι τόσο εύκολα, «άλλε» μου -που να τις βρω δέκα ευχές; Εδώ για 3 και ζορίστικα…η μιά είναι «δανεική» !!!
    😉

    Σ’ ευχαριστώ, καλό Σαββατοκύριακο!

  29. καλε ολα χαλασαν…γιατί δεν εκλήθην να συμμετάσχω στας ευχάς σας…μμμμμμ!!!! Σιγά, εμείς έχουμε γλαρόπουλα για δείπνο….και κομματακια από την Πέιλιν γλυκειά μου.μμμμμμμμ

  30. Τελικά είδες πόσο εύκολο είναι …
    να κάνεις ευχές ;;;
    Αρκεί ν’ αφήσεις ανοιχτή την πόρτα της καρδιάς σου, και τότε ξεπορτίζουν μόνες τους …
    Την καλημέρα μου …

  31. πριν βγω για καφε ηρθα να σου δωσω ενα φιλι και ενα φραπε και ενα παγακι και ενα βυσσινο και ενα χαρι υγειας και ενα ρολοι και ενα καλαθι και ενα δαχτυλιδι και ενα ..και ενα…

  32. @ Side 21, χμμμ…
    Εύκολο πολύ δεν ήταν, αλλά αν θες, όλα γίνονται!
    😉

    Η «πόρτα της καρδιάς» που λες, δεν είναι κι εύκολο να ανοίγει, ή να μένει ανοιχτή -σίγουρα όχι για όλους. Αλλά όταν ανοίγει, σίγουρα όλα είναι πιο απλά, και πολύ πολύ πιο όμορφα!

    [όντως Άγρυπνος είσαι εσύ!!!!]

    Καλή σου μέρα 🙂

  33. @ Σκουλικάκι μου, είσαι Τζίνι;
    (μήπως μπορείς να μου δώσεις και τα νούμερα του λόττο για την επόμενη κλήρωση;;;)

    😆 😆 😆

    Ευχαριστώώώώώώώώώώώώ!!!!

    Φιλιά πολλά 🙂

  34. Απο τους εχθρούς που εχουμε
    φαίνεται και το επίπεδο που
    έχουμε καποιες φορές…τιποτα δεν
    ειναι δεδομένο ετσι?
    Εσυ μάλλον δεν πρέπει εχεις κανένα εχθρό
    Αν και ποτέ δεν ξέρεις ε?

    χαχαχαχα

    καλο Σαββατοκύριακο νατασσακι μου

    πολλά κοτσυφοφιλάκια

    τσίου!!!

  35. Μα δεν ξέρω, φίλε μου Καραφλοκότσυφα -γι’ αυτό είπα, να εμφανιστεί πάραυτα!!!
    🙂

    Θεωρώ πολύ σπουδαίο να ξέρει κανείς τους «εχθρούς» του -και ξέρεις, δεν είναι μόνο έξω οι εχθροί, μερικές φορές τους κουβαλάμε μέσα μας.. 😉

    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά στον Αρίσταρχο 🙂

  36. Τόσο καιρό ψάχνω για ευχές και δε μου ‘ρχεται καμία :))))))
    …άλλωστε είναι γνωστό ότι τα έχω όλα σ’αυτή τη ζωή!
    Καλημέρα

  37. “Να έχεις πάντα λίγη αγάπη παραπάνω απ’ όση θα ήθελες“.

    Tι υπέροχη ευχή!

    Καλημέρα Νατάσσα μου!

    ΥΓ. Πώς εγώ νόμιζα ότι είχες ήδη παίξει και δεν σε κάλεσα όταν έπαιξα εγώ το μπλογκοπαίχνιδο, μου λες;

  38. @ μακάρι πάντα να μην χρειάζεσαι καμιά ευχή, καλέ μου adaeus!
    (όλα; όλα όλα; Χμμ…)
    🙂

    Εγώ θα σου ευχηθώ σήμερα, πάντως, κι από δω : Χρόνια Καλά,
    Πολλά
    κι έτσι, χωρίς να χρειάζεσαι ευχές !

    Φιλάκια 🙂

  39. Λοιπόοον, άσχετο, εγώ τώρα ξύπνησα νωρίς (ΑΠΙΘΑΝΟ!) για να τελειώσω κάτι επείγον νωρίς μπλα μπλα μπλα… Αντ’ αυτού όμως κάθισα στο reader και πίνω καφέ, και δεν μπορούσα να αντισταθώ, ήθελα να πω καλημέρα, καλή εβδομάδα και…
    ούαούα

    😀

    :***********

  40. Εδέησα (κατόπιν εορτής) να σε ευχαριστήσω για τη πρόσκληση. Όμως όπως θα διαπίστωσες (ξ)αδερφούλα, ανταποκρίθηκα άμεσα!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.