Εμμονές; Ποιός, εγώ;

The Persistence of Memory
Salvador Dalí, 1931
oil on canvas 24 × 33 cm, 9.4 × 13 in
Museum of Modern Art, New York City

Και μου ζητάει τώρα η φίλη μου η mamma να βγάλω στη φόρα, δημόσια, τις εμμονές μου! Εγώ, που ο πιο-πιο-πιο αγαπημένος μου πίνακας, αυτός που πάντα πρώτος στολίζει το σπίτι μου,(μετά από κάθε μετακόμιση) και τώρα είναι πάνω από το γραφείο μου -και όχι μόνο, τον έχω σε κάθε πιθανή κι απίθανη εκδοχή…- λέγεται «η εμμονή της μνήμης» !!!

Εμμονές, λοιπόν.. Δεν έχω πολλές, είν’ αλήθεια, ούτε και πολύύύύ ενοχλητικές, και μέχρι τώρα δεν με είχε απασχολήσει, δεν είχα καταλάβει ακριβώς τι κάνω… Όταν διάβασα την ανάρτηση της mamma, άρχισα να παρατηρώ τις κινήσεις μου, να δω τι συμβαίνει..

Θέλω λοιπόν, πάντα, το φλιτζάνι του καφέ από τ’ αριστερά μου, και να το πιάνω με το αριστερό χέρι –άσε που αν δεν μ’ αρέσει το φλιτζάνι, δεν μπορώ να τον ευχαριστηθώ.. Και είναι απίστευτο πόσο μπορεί να σου χαλάσει τη διάθεση ένας κακός καφές!!! (ειδικά εμάς, ε φιλενάδα ; ). Γενικά πάντως, τις περισσότερες δουλειές μου με το αριστερό τις κάνω. Εκτός από το γράψιμο, που «πιέστηκα» μικρή, να μάθω με το «σωστό» χέρι.

Μετά, έχω «πάθος» με την ορθογραφία των λέξεων –πολλές φορές ενοχλητικό. Μα, μου είναι αδύνατο να δω κείμενο με ορθογραφικά, γραμματικά ή συντακτικά λάθη, κυρίως όταν αυτά είναι «εξόφθαλμα». Και το κακό είναι ότι δεν κρατιέμαι, το λέω –κι έχω (και δίκαια) παρεξηγηθεί. Μα, εμμονή εξομολογημένη… 😉

Επίσης, έχω ένα περίεργο «χούι» με τις ανοξείδωτες επιφάνειες -θέλω να είναι καθαρές, χωρίς λεκέδες και στίγματα. Έχω πιάσει τον εαυτό μου να τρίβει με μανία ξένο νεροχύτη, μέχρι να αστράψει, να μην έχει σταγόνα -αν είχα τέτοιον στο σπίτι μου, θα υπέφερα σίγουρα. Όπως «υποφέρει» η επιφάνεια του ψύκτη στη δουλειά, και σε κάθε δουλειά που έχω βρεθεί. Δεν θέλετε να σας περιγράψω τι κουβαλάω κάθε φορά που πάμε διακοπές σε ενοικιαζόμενο ή ξενοδοχείο -Και όταν πηγαίνω επίσκεψη προτείνω να πλύνω τα πιάτα, μόνο και μόνο για να μπορώ να δω τον ανοξείδωτο νεροχύτη όπως θέλω (προς μεγάλη χαρά, συνήθως, της οικοδέσποινας! Συμφωνείς, mamma mia? 😉 )

Άλλο -ενώ δεν είμαι φανατική της τάξης και του συγυρίσματος, μερικά πράγματα τα θέλω με συγκεκριμμένη σειρά, κι εκνευρίζομαι αν μου τη χαλάνε: τα βιβλία μου (ανά τίτλο και συγγραφέα, και όπου γίνεται και ανά μέγεθος), τα CD/DVD μου, τα χαρτιά μου και τους φακέλους στον υπολογιστή -δεν αντέχω να μου τα πειράζουν!! Μπορεί το γραφείο μου να είναι άνω-κάτω κατά καιρούς, αλλά τα πάντα είναι στη θέση που εγώ μπορώ να τα βρω -αν μου τα αλλάξουν, γινομαι γκρινιάρα..!

Δεν ξέρω αν έχω άλλες «εμμονές» -αν δηλαδή τα «κολλήματα» που έχω με διάφορα κατά καιρούς θέματα είναι τέτοια. Αλλά έτσι κι αλλιώς, τι σημασία έχει;

(τι κατάλαβες τώρα, mamma mia? 🙂 )

Και για να συνεχιστεί το ωραίο αυτό παιχνιδάκι, για μολογήστε τις εμμονές σας AfMarx,(σιγά που θα μου τη γλύτωνες), φιλενάδα, adaeus, neraidoskoni penelope και roula

Καλημέρα 🙂

(ό,τι ώρα κι αν είναι, εγώ καλημέρα θα λέω, εντάξει;)

45 σκέψεις σχετικά με το “Εμμονές; Ποιός, εγώ;

  1. Πριν πολλά πολλά χρόνια, όταν ρώτησαν οι δημοσιογράφοι τον Κωνσταντίνο Καραμανλή αν θα προσέφευγε σε εκλογές καλοκαιριάτικα, ο Σερραίος είχε απαντήσει σιβυλλικά : «δεν υπόσχομαι, αλλά δεν θα αιφνιδιάσω»… Στην πρόσκλησή σου απαντώ με τα λόγια του θείου του Κωστάκη: «δεν υπόσχομαι, αλλά δεν θα αφνιδιάσω». Παράγινε το κακό με τα παιχνίδια!
    Άσε που βλέπω κι ένα καινούργιο μπλογκοπαίχνιδο, που φωτογραφίζουν τα παπούτσια τους… Ελπίζω, το επόμενο παιχνίδι να μην είναι το «φωτογραφίστε τα άπλυτά σας»
    ——————————–
    Όσο για τις εμμονές σου, το ήξερα ότι κατά βάθος ήσουν αριστερή…
    :p

  2. Αχ βρε Νατάσσα, αυτό με τα πράγματα στο γραφείο που όσο ακατάστατο κι αν είναι μπορείς να βρεις τα πράγματά σου, γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν οι άλλοι και να μας το αφήνουν στην ησυχία του;

    Με το φλιτζάνι μου θύμισες την δική μου εμμονή με τα κουτάλια. Μου είναι αδύνατο να φάω με μυτερό κουτάλι. Είμαι ικανή να μην αγγίξω τίποτα. Το θέλω οπωσδήποτε να έχει στρογγυλεμένη μύτη.

    Αχ, παραξενιές που έχουμε…

    Να περνάς καλά, φιλάκια και καλό βράδυ!

  3. Εντάψει, Νατασσάκι:)), εσύ, μόνο πέστο και θα γίνει.
    Αλουφάκι, λες να είναι εμμονή…λέω 🙂 να βλέπει κανείς ολούθε αριστερούς;

  4. Αυτό είναι καλό 🙂
    και έξυπνο!!
    Σιγά τις εμμονές που έχεις και εσύ!!
    Μια χαρρά άνθροπως ισε!!!!
    (Μια χαρά άνθρωπος εισαι!!!!)
    Καλό βράδυ!!

  5. ε οχι κι εμμονες!! μπορω να σου πω οτι αν ερθεις να δεις τη βιβλιοθηκη μου θα φριξεις! εγω παιδι μου εχω τη βιβλιοθηκη του αναγνωστη: δηλαδη, ολα οπου να ναι!!

    καλοβραδυ !!

  6. Και κάτι που είπα και στης ΜαΜΜας: Οι εμμονές εκτός από αρρώστια είναι και εφιάλτης!!!

    Εμένα με ενοχλεί αφάνταστα που οι άλλοι θεωρούν τις εμμονές μας…παράνοια…

  7. καλημέρα 🙂
    Συμπιπτουμε σε πολλά κολλημάτα, αφού έδωσα μάχες στα περισσότερα ηττήθηκα κατά κράτος..

    ΥΓ η αριστερά δεν είναι εμμονή, απλά καλογερεύεις 😉

  8. Αυτό με το νεροχύτη το εξετίμησα δεόντος… 😀
    Με την ορθογραφία έχω κι εγώ εμμονή αλλά τώρα που το διάβασα το κατάλαβα!!!

    Ξέχασες να γράψεις την εμμονή που έχεις με τη πρωτιά, χεχε (ξέρεις, να απαντάς πρώτη στα σχόλια, beep beep) και την άλλη, να έχεις την τελευταία λέξη. Είμαι καμένη βλέπεις (από σένα) και γιαυτό τα αναφέρω. Σόρρυ που σε εκθέτω φιλενάδα 😛

    Φιλιά εμμονισμένη (κατά το δαιμονισμένη, χαχα)

  9. Λοιπόν νομίζω ότι αν υπήρχε βραβείο …εμμονισμένης θα έπαιρνα το πρώτο !!
    Μόνο εμμονή καταδίωξης που δεν έχω 😆

    Πάντως δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς καμία!

    Φιλάκια πολλά σε όλους σας 🙂

    ΥΓ Αυτό με την ορθογραφία το έχω κι εγώ, καμιά φορά θέλω να μπω να διορθώσω τα σχόλια… 😆

  10. Νατασσάκι . ήρθα στον παιδότοπο:)
    Άφού, περί εμμονών το παιχνίδι…
    Ρούλειες εμμονές:)…μόνιμες
    Καπνίζω εμμονικά
    Καταπίνω εμμονικά
    Μασάω εμμονικά
    Φοβάμαι εμμονικά
    Τελευταία, σαχλαμαρίζω εμμονικά και σηκώνω το γάντι εμμονικά.
    Ρούλειες, παροδικές εμμονές:)
    Παίζω ZUMA εμμονικά
    Δεν κατακαβαίνω εμμονικά
    Ρωτάω εμμονικά
    Εξηγώ εμμονικά
    Σκορπάω εμμονικά…
    και είμαι σίγουρη ότι δεν θα γιατρευτώ :))
    Καλημέρα, μικιό κοπέλι:)

  11. @ γατί μου, ναι -ειναι ανυπόφορο να έρχονται να σου «τακτοποιούν» -δεν είναι;
    🙂

    Κι αυτό με τα κουτάλια, καλό είναι!!
    (καλά που το είπες, να ξέρουμε με τι θα σε κεράσουμε! 😉 )

    Φιλιά, καλημέρα !!!!

    @ Ρούλα μου, όχι, αυτό με τους αριστερούς δες είναι εμμονή βρε!
    (άλλο είναι, αλλά δεν το κάνω θέμα τώρα.. 🙂 )
    Για να δούμε και τις δικές σου!!!

    @ tassoula μου, ναι βρε, μια χαρά ανθρωποι είμαστε!!
    (όπως ειδες, δεν κρατήθικα! 😉 )

    Περαστικά σας κι από δω, φιλιά στο Σβουρακο!

    @ ωραία, αν έρθω σπίτι σου σίγουρα δεν θα βαρεθώ, lifewhispers μου!!!
    🙂 Καλημέρα !

    @ Θα έρθω, όμως Στράτο μου, δεν θα έρθω; Θα σε «τακτοποιήσω» εγώ !!!
    (μη σου πω να έρθουμε μαζί με τη mamma, κάηκες!!!! 😆 )

    Καλημέρες!

  12. Καλά ο feeder μου τα παίζει στο μπλογκ σου.

    Μου βγάζει για καινούργια κάτι παλιά ποστάκια, που εγώ τα βλέπω πρώτη φορά και την πατάω και αφήνω comment στο 2007!

    Χε χε χε

  13. @ Καλημέρα Jo μου -μα ποιος τις θεωρεί παράνοια; Υπάρχει κανείς που δεν έχει;;;
    😉

    @ μαγισσούλα μου, εγώ δεν τις πολεμάω, πια…
    (ήμουν σίγουρη)
    (και για την αριστερά.. χμ)

    Καλημέρες!!!! 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, ναι, και δεν έκανες τίποτα γι’ αυτό -να μου δώσεις έστω το πιατάκι!!!
    :p

    Ε-μα!!!
    να πίνεις εσύ τον (ένα) καφέ σου σε καλύτερο φλυτζάνι;
    (θα ξαναπάμε, δεν θα ξαναπάμε; Θα σε φτιάξω εγώ!!!!)
    😉

    (μμμ, μπάζες, ε; Τσεκάρω το προγραμμά μου κι έρχομαι :p)

    @ Καλά κάνεις και με εκθέτεις, mamma mia -το περίμενα από σένα!!!
    Μα, αυτή είναι «φρέσκια» εμμονή, και την απέκτησα από τότε που έμπλεξα με κάτι (χμ.. παλιο) blogger…!
    (κι άλλα έχω ξεχάσει να γράψω, αλλά να μην εκετεθούμε κι εντελώς ! :p)

    Τέλειο το εμμονισμένη! 😀
    Φιλιά στα μούτρα σας 🙂

  14. @ λοιπόν, νεραϊδόσκονή μου, ευκαιρία να μας τις πεις -μολις πήρες πρόσκληση!!!!
    🙂

    (ετοιμάζω το βραβείο, κανόνισε!)

    Φιλάκια, καλημέρα!!!! 🙂
    υγ. εγώ, διορθώνω και των άλλων, όπως είδες…!
    😆

    @ Ρούλα μου, μια χαρά σε βρίσκω!!!!
    Ειδικά αυτό το «Σκορπάω εμμονικά…» -μάλλον κοινό το έχουμε, να δεις…
    🙂
    (στο καπνίζω τα χαλάμε,αλλά αγάπα τους φίλους σου με τις εμμονές τους )
    Καλημέρες!!!!!!
    :))))))

    @ Βάσκες -κι εμένα μου το έκανε αυτό μια φορά -εργαλεία, σου λένε!!!
    😉

    Καλημέρες!!!! 🙂

  15. καλά που ΄’εχω μάρμαρο στο σπίτι 😛
    οι εμμονές τέτοιου είδους είναι χαριτωμένες πάντως

    καλημέρα (κι εγώ το ίδιο χούι έχω με το καλημέρα…αν δε σκοτεινιάσει καλήσπέρα δε λέω :P)

    ελπίζω να είσαι καλά Νατασσάκι μου

    φιλια

  16. Πωπω τι έθιξες τώρα!! (εγώ θα προτιμήσω την κούπα στα δεξιά). Όλοι έχουμε εμμονές (εγώ χρησιμοποιώ τη λέξη ιδιοτροπίες) είτε είναι παραδεκτές/αποδεκτές είτε όχι. (αυτό με το νεροχύτη δε το’χω αλλά έχω μία κολλητή που το’χει σε μεγάλο βαθμό, για όλο το πάγκο της κουζίνας θα έλεγα..χιχι) Μερικές από αυτές μάλιστα πολλές φορές βοηθούν τους φίλους να μας βγάζουν παρατσούκλια (έχω κόλλημα με το χρόνο και την οργάνωση των κινήσεών μου ακόμα και τον ελεύθερο χρόνο. για να δω κάποιον, πρέπει να το έχω «κανονίσει» πρώτα—εκτός απροόπτου) (τα cd, αχ τα cd. μεγάλη αμαρτία. σίγουρα τα θέλω στη σειρά. και επίσης έχω ιδιοτροπία που οδηγεί σε εκνευρισμό όταν δανείζω cd/βιβλίο και δε μου το επιστρέφουν–>δε το ξεχνάω ποτέ και τσαντίζομαι εξαιρετικά……) Αυτά.. 🙂 Ωραίο ποστ.

  17. Olα μα όλα αυτά εσύ?? Τι λες βρε Βοτσαλάκι!!!
    Με τα ανοξείδωτα έχω και εγώ κόλλημα!!Καθρέφτης σου λέω!!

    Φιλάκια πολλα

    θα μου τα αναλύσεις και απο κοντά!
    🙂

  18. Η αγία ΙΚΕΑ μας έχει προμηθέψει πορσελάνινο νιπτήρα… Αισθάνομαι τώρα ασφαλής και μπορώ να σε καλέσω σπίτι μου για καφέ 🙂

  19. αχ, αυτή οι ανωξυδοτει νερωχιτες………
    (αχ, αυτοί οι ανοξείδωτοι νεροχύτες…..)

    🙂 🙂 🙂

    γι ‘ αυτό και εγώ τον άλλαξα, γιατί μου την έδιναν οι «λεκέδες»

    φιλάκια πασχαλίτσα μου

  20. Έχω την ίδια εμμονή όσον αφορά την ορθογραφία, αλλά και την σωστή «εκφορά» στον λόγο.
    Καλό ΠΣΚ Νατασσάκι μου :))

  21. νατασσσακιον….κι εγω τους νεροχύτες τους τρίβω μεχρι τελικής πτώσεως….και τις τουαλέτες, να μην υπαρχει σταγόνα πουθενά, και τα πράγματα τα κρυβω να μην τα βλεπω από δω κι απο εκει και φυσικά ,όταν τα θελω δεν τα βρισκω… και τα βιβλία μου και τα σιντιά μου και τα παιδιά μου….καλα, ολα αυτα ειναι εμμονές ; μηπως ειναι τρόπος ζωής που διαφέρει απο ανθρωπο σε άνθρωπο;
    Α, ολα τα κανω με το δεξι, κυρά μου…μα ολα….σου λεω…
    φιλια

  22. Άγγιξες ευαίσθητες χορδές νατασσάκι μου
    Κι εγώ κάπως ετσι είμαι άλλα η γυναίκα μου
    εντελώς διαφορετική
    Οπως καταλαβαίνεις παθαίνω κάτι…. άλλα το
    ξεπερνάω … κάνοντας τα αντίθετα απο αυτά που θέλω τις πιο πολλές φορές.
    Το παλεύω όμως, που θα μου πάει? χαχαχα

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!

  23. @ tassoula μου, 😆 😆

    Φιλιά, καλό ΣΚ !!!

    @ ελαφάκι μου, έχασες την ευκαιρία να σου πλύνω τα πιάτα όμως! :p
    :*
    Καλημέρααααα!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    🙂

    @ Χμμμ, ραδιοκέφαλή μου, εγώ πια ΔΕΝ δανείζω βιβλία, παρά μόνο σε ανθρώπους που ξέρω με σιγουριά ότι θα μου τα επιστρέψουν όπως τους τα έδωσα -μπορώ να δώσω ότιδήποτε άλλο, αλλά βιβλία, αποκλίεται!!!
    🙂

    Καλό ΣΚ και σε σένα -χαίρομαι που όλοι «κάτι» έχουμε!

    @ μα, θαλασσινό μου μικρούλι, καθρέφτες κι εσύ ε;
    (έχω κι άλλα, είπαμε, θα σου πω! 😉 )

    Μούτς!

    @ σε σένα θα ερχόμουν ακόμα και αν ήταν να δω ακατάστατη βιβλιοθήκη, meniek μου!!!!
    🙂
    (θα το κανονίσουμε, έτσι κι αλλιώς)

    Φιλιά, και στην τρομερή κόρη

    @ αντώνη μου, είπαμε -να δω το πρόγραμμά μου!!!
    😆 😆 😆

    Φιλιά, καλό ΣΚ!

  24. «…το φλιτζάνι του καφέ από τ’ αριστερά μου,»
    «…να το πιάνω με το αριστερό χέρι.»
    «…αν δεν μ’ αρέσει το φλιτζάνι, δεν μπορώ να τον ευχαριστηθώ.. »
    «…με τις ανοξείδωτες επιφάνειες -θέλω να είναι καθαρές, χωρίς λεκέδες και στίγματα.»
    «…μερικά πράγματα τα θέλω με συγκεκριμμένη σειρά…»

    Εμμονές; Ποιός, εσύ; 😛

    «Αλλά έτσι κι αλλιώς, τι σημασία έχει;»

    Εγώ εμμένω να σ’ αγαπάω…! 🙂

    Φιλάκια!

    Υ.Γ. : Εγώ να δεις εμμονή με τον καφέ…!

  25. @ Καλό Σαββατοκύριακο, μικρή μου νεραϊδόσκονη!!!
    (να σε δούμε κι εσένα)

    🙂

    @ Στράτο μου,
    😆 😆 😆
    (κάηκες!)

    Φιλάκια

    @ διαβάτιδά μου, κι εγώ -έχω κεραμεικό!
    😉

    Φιλάκια, καλό ΣΚ!

    @ Καλό ΣΚ Νιόβη μου, και σε σας!!!
    :)))

    @ κι εγώ εσένα, θαλασσομπερδεμένη μου!!!
    😉
    μάκια!

    @ Ριτσάκι μου, εσύ είσαι χαριτωμένη, ακόμα και στις εμμονές σου!
    (εγώ δεν κρύβω, πάντως τπτ -ο Κυριάκος το κάνει αυτό, και μετά δεν θυμάται που τα έβαλε και μου σπάει τα νεύρα)

    Φιλιά !!!
    🙂

    @ υπομονή, καραφλοκότσιφά μου!!!
    Να το παλεύεις!!
    😉

    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

    @ αγαπημένο μου «τέρας»
    (το είδα με τον καφέ! 😉 )

    Κι εγώ σ’ αγαπάω -Φιλάκια !!!
    🙂 🙂

  26. Νατασσακι μου γλυκο εχω και γω κατι εμμονες με την καθαριοτητα και εχω τριψει κατι ξενους νεροχυτες και καμπινεδες που δεν σου λεω τιποτα,Να φανταστεις οτι οπου παω κουβαλαω και καθαριστικα και βετεξ. Μ’ενοχλουν οταν μου αλλαξουν θεση στα πραγματα, οταν μου πειραξουν τα λουλουδια μου.Πολλα με ενοχλουν.Περιμενω με αγωνια να σε συναντησω.

  27. Σιγά τις εμμονές (μια χαρά σε βρίσκω) και επειδή εγώ έχω λιγότερες, σιγά μην παίξω… Καλά καλά μη βαράς, θα το σκεφτώ… 🙂
    Καλό Σ/Κ

  28. ΕΜΜΟΝΗ?? …όχι!
    ΙΔΙΟΤΡΟΠΙΑ?? …όχι!
    Για πάνω από μια δεκαετία είχα αυτήν την απορία: ΓΙΑΤΙ με κόψανε στην Ικάρων!?
    Μήπως γιατί ξεκινούσα το ξύρισμα από τη δεξιά πάντα φαβορίτα?
    Μήπως γιατί έβαζα πάντα το δεξί παπούτσι πρώτα?
    Μήπως γιατί κοιτούσα να μην πατάω τις γραμμές από τα πλακάκια στο πεζοδρόμιο?
    Μήπως γιατί όταν έκλεινα την πόρτα γυρνούσα να δω αν την κλείδωσα?
    Μήπως…
    Την αλήθεια την έμαθα πολλά χρόνια αργότερα, τότε που ένα νέο επαναστατικό μέσο έκανε δειλά δειλά την εμφάνισή του (διαδίκτυο) ξεκλειδώνοντας τις βαριές θύρες (port:80) που οδηγούσαν στον κυκεώνα της κλιμακούμενης γνώσης.

    ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΜΟΣ!!

    http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=172
    Βασικό χαρακτηριστικό της νεύρωσης αυτής είναι οι επαναλαμβανόμενες ψυχαναγκαστικές (ιδεοληπτικές) σκέψεις ή οι καταναγκαστικές πράξεις… Οι καταναγκαστικές πράξεις συνίστανται σε στερεότυπες συμπεριφορές, που λαμβάνουν τη μορφή ιεροτελεστιών και επαναλαμβάνονται επίμονα και συνεχώς. Οι καταναγκασμοί αυτοί ενώ αναγνωρίζονται από τον ασθενή ως ανούσιες ή υπερβολικές και εκτελούνται ακούσια και με αίσθημα δυσφορίας, ωστόσο κρίνεται εξαιρετικά δυσχερές, αν όχι αδύνατο, από τον ίδιο να τους σταματήσει.
    Ταυτόχρονα η διαταραχή αυτή δημιουργεί έντονο συναίσθημα ενοχής, το οποίο ο ασθενής προσπαθεί να εξαλειώσει με αντίθετες σκέψεις ή με τελετουργικές πράξεις…

  29. ΙΨΔ
    http://www.mednet.gr/psycho/ocd.htm

    Το πιό συχνό θέμα των ιδεοληψιών αφορά πιθανή μόλυνση

    Άλλο συχνό θέμα είναι αυτό που αφορά σκέψεις ‘αμφιβολίας’ που φτάνει σε παθολογικά επίπεδα, π.χ. το άτομο μπορεί να αμφιβάλλει για το αν έκλεισε την βρύση, τον θερμοσίφωνα, το μάτι της κουζίνας και γενικά αμφιβολία για πράγματα που θα μπορούσαν δυνητικά να βλάψουν τον εαυτό ή τους άλλους…
    !!! >>> !!! >>> !!! >>>
    Άλλα συχνά θέματα ιδεοληψιών αποτελούν επίσης τα εξής: ανάγκη για συμμετρία και τάξη (π.χ. ‘τα πράγματα δεν είναι σωστά τακτοποιημένα στο τραπέζι’)…

    ιδεομηρυκασμός

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.