Να γνωριστούμε, λέει…

…δηλαδή μου είπαν η διαβάτις και η φιλενάδα μου. Τι να κάνω, μπορώ να πω όχι; Διαβάστε, λοιπόν, τα «στοιχεία ταυτότητας» μου -και λίγα παραπάνω:

1. Όνομα: «Εδώ», νατασσ-άκι.»Έξω», Νατάσσα με φωνάζουν μια ζωή -από Αναστασία, μα ακούω και στο Τασία, προσφάτως… 🙂
2.
Γενέθλια: 25/4/1971 (ορίστε, να μη λέτε -πλησιάζουν)
3.
Ζώδιο: (Μινώ) ταυρος!
4.
Χρώμα μαλλιών: Σκούρα καστανά, σχεδόν μαύρα και πάντα πολύ μακρυά -με κοκκινωπές ανταύγιες απ’ τον ήλιο το καλοκαίρι, και άπειρες λευκές, αν δεν προλάβω να τα βάψω..!
5.
Χρώμα ματιών: Καφέ, μάλλον σκούρο -ποτέ δεν κατάφερα να ξεχωρίσω τις αποχρώσεις του καστανού.
6.
Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Ποτέ; Μα, ερωτήσεις είναι αυτές; Τς!
7.
Είδος μουσικής που ακούς; Ό,τι με ταξιδεύει χωρίς να προσβάλει τ’ αυτιά και την αισθητική μου -τα μόνα που «αποκλείω» από το…ρεπερτόριο είναι τα σκυλάδικα -δεν τα αντέχω, με τίποτα!
8.
Χαρακτήρας Disney/Warner Bross Που του μοιάζω? : Μα…να το ξαναπώ; Beep-beep! 😉
9.
Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά; Μμμ… τώρα, είναι αρκετοί -πιο μακρυά απ’ όλους, μάλλον ο Γιώργος.
10.
Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: ΚΑΦΕΕΕΕΕΕ!!!!
11.
Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: (όσο κι αν έψαξα, δεν βρήκα κάτι -δεν έχω).
12.
Τι έχεις στον τοίχο σου; Το έδειξα –εδώ– κι έναν παλιό χάρτη-γκραβούρα της Κρήτης. Και ζωγραφιές και φωτογραφίες του αστερΆκη. Και -προσεχώς, μόλις βρω χρόνο να τα στερεώσω- ράφια με βιβλία και CD.
13.
Τι έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου; Συνήθως, τις παντόφλες του αστερΆκη -τάχα τις ξεχνάει, όταν τρυπώνει δίπλα μας τα Σαββατιάτικα πρωινά.
14.
Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες; Θα φώναζα: Άκη, φύγε γρήγορα από τα σπασμένα, είσαι ξυπόλητος! (και μόνη να είμαι, το ίδιο φωνάζω, από συνήθεια)
15.
Αγαπημένος αριθμός: Το 5 και το 10
16.
Αγαπημένο όνομα: Αντρικά: Γιώργος, Δημήτρης, Νίκος -Γυναικεία: Κατερίνα,Αλεξάνδρα, Δέσποινα -εννοείται, είναι συνδεδεμένα με ανθρώπους που αγαπάω πολύ. (Και φυσικά, δεν βάζω της οικογένειάς μου!)
17.
Τα χόμπι σου: Μμμ, δεν ξέρω.. το διάβασμα, το blogging και το net surfing είναι χόμπι;
18.
Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα; Εκεί που είναι οι άνθρωποι που αγαπάω -δεν με νοιάζει ο τόπος, καθόλου.
19.
Μια ευχή για το μέλλον: Δεν κάνω ευχές, σχεδόν ποτέ. Από συνήθεια λέω «να είμαστε καλά» -το μόνο που ίσως εύχομαι, είναι η υγεία.
20.
Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες; Χμμ.. Δύσκολη επιλογή, μια και σε πολλές περιόδους θα ήθελα να γυρίσω -μάλλον στην αρχαία Ελλάδα, χωρίς ιδιαίτερο χρονικό προσδιορισμό. Ας είχα εγώ χρονομηχανή και τρόπο να γυρίσω πίσω, και θα ‘βλεπες!
21.
Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τον αστρΆκη και τον Ahmed (το λαπ-τόπι μου, ντε! )
22.
Αγαπημένο λουλούδι: Μα, πώς να ξεχωρίσω ένα; Τα κόκκινα τριαντάφυλλα, οι τουλίπες σε όλα τα χρώματα, οι πασχαλιές, οι ανεμώνες, οι γαζίες και το εκπληκτικό τους άρωμα… Όλα, έτσι κι αλλιώς!
23.
Αγαπημένη σειρά: Τώρα πια, δεν βλέπω τηλεόραση -πιο παλιά, οι σειρές που έχω αγαπήσει είναι μάλλον παιδικές: ο Παραμυθάς, η Φρουτοπία…
24.
Αγαπημένη ταινία: Μια; Μα… αδύνατο -είναι πάρα πολλές, για να ξεχωρίσω. Το «Frankie and Johnny» είναι από τις πιο αγαπημένες μου, και το «Dead Poets Society«, επίσης -α, και σε ό,τι παίζει ο (αχ!) Sir Sean !
25.
Αγαπημένο τραγούδι: Αποκλείεται ένα… Αυτό τον καιρό έχω κολλήσει μ’ αυτό (από τα πιο τρυφερά τραγούδια που ξέρω) του αγαπημένου μου Βασίλη:

26.
Aγαπημένο βιβλίο: επίσης δεν «στέκει» το ένα… Αυτά που έχω διαβάσει περισσότερες φορές, πάντως, είναι η «Ασκητική» του Ν. Καζαντζάκη, η «Αντιγόνη» του Σοφοκλή, το «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα» του Μ. Λουντέμη, οι «Προσανατολισμοί» του Ο. Ελύτη, το «Φως που Καίει» του Βάρναλη…. ουφ, ούτε έτσι βγάζω άκρη! Είναι πολλά.
27.
Αγαπημένο ζώο: Πασχαλίτσα (περιμένατε κάτι άλλο;) και Λύκος.
28.
Αγαπημένο ρούχο: Jeans and T-shirts.
29.
Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Σε ποια τέχνη; Τι να πρωτογράψω; (με δεδομένο ότι το ερωτηματολόγιο γράφτηκε από έφηβη, φαντάζομαι ότι εννοεί της show-biz, αλλά…)
30.
Αγαπημένο χρώμα: Η απόλυτη αντίθεση: Πράσινοκόκκινο.
31.
Αγαπημένο φαγητό: Ζυμαρικά!
32.
Με ποιόν χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; είπαμε! Beep-beep!
34.
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Μμμ, δεν ξέρω -δεν μπορώ να κρίνω.. όλα και κανένα.
35.
Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Το ότι μιλάω πολύ (προσπαθώ να το περιορίσω, αλλά… χμμ!)
36.
Συνηθισμένη ατάκα: Όλα θα πάνε καλά.
37.
Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Κάτι σχετικό με την εκπαίδευση: νηπιαγωγός, δασκάλα, καθηγήτρια.. ή κάτι σχετικό με τη θάλασσα -να ταξιδεύω για πάντα.
38.
Μεγαλύτερος φόβος: να μη μείνω μόνη -και να μην ξεχάσω ό,τι αγαπάω…
39.
Η καλύτερη pizza: Αυτή που φτιάχνουμε στο σπίτι.
40.
Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: Υπέροχα, αρκεί να μπορείς να τα έχεις στο σπίτι και να ζουν σωστά !

Ποιος – ποια δεν έπαιξε ακόμα, ε; Να σηκώσει το χέρι όποιος θέλει! (νομίζω πώς ήδη έχουν παίξει οι περισσότεροι…-όχι, μην ανησυχείς εσύ, δεν σε βάζω με το ζόρι πάλι!:p)

Καλημέρα, καλή εβδομάδα!🙂

75 thoughts on “Να γνωριστούμε, λέει…

  1. Σαράντα ερωτήσεις!
    Ούτε πέντε, ούτε δέκα… Αλλά σαράντα!
    Βρε αρχίσατε να δίνετε ντόπα και στα μπλογκοπαίχνιδα;
    Μα σαράντα ερωτήσεις!!!🙂
    Kαλημέρα και καλή βδομάδα.

  2. Ε, δε μας είπες και πολλά!!!
    Εγώ περίμενα να μας πεις περισσότερα!!! 🙂

    Τωρά εσύ….»αποκαλύψεις» τις λες αυτές??? :mrgreen:

  3. @ Καλημέρα AfMarx μου 🙂
    (τη γλύτωσες και γελάς, ε; Να έχεις χάρη βρε, που είμαι καλό κορίτσι! :p)🙂

    @ Καλημέρα Jo μου!
    Μα… τόσα πράγματα λέω, τι άλλο θες; 😆

  4. Καλά βρε Νατασσάκι….Αυτά περιμένω εγώ για να σε γνωρίσω???? 😦

    π.χ.
    (32. Με ποιόν χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι; είπαμε! Beep-beep!)
    Ούτε που ξέρω ποιο είναι αυτό!!!!!!

    Άσε που δεν ξέρω ΠΟΙΟ τραγούδι λες, αφού θεωρείς ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι το ακούω!!!! 😦

    (είπαμε «ΕΙΜΑΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ»!!! :mrgreen: – Και θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα!!! – πάρε και ένα φιλί – Μααααατς!)

  5. μμμμ, έχεις δίκιο, βρε!
    Το beep-beep, έχει λινκ, πάντως, είναι το roadrunner -αυτό το μπλε πουλί που το κυνηγάει ο Κογιότ, κι αυτό όλο τρέχει και φωνάζει «μπιπ μπιπ» ? E,αυτό !

    Το τραγούδι είναι το «Να κοιμηθούμε αγκαλιά» της Σοφίας Βόσσου και του Γιώργου Κλεφτογιώργου, που τραγουδάει ο Βασίλης 🙂

    Ευχαριστώ για το φιλί -κι από μένα!

    Άλλες ερωτήσεις; 🙂

  6. Όχι! – Θύμωσα!!! :mrgreen:

    Το καρτούν ΔΕΝ το ξέρω! – Δεν έβλεπα και πολύ! (εγώ έβλεπα άλλα!!!)

    Το τραγούδι ΤΟ ΞΕΡΩ!!! Αλλά ΔΕΝ το ακούω!!!

    (τώρα ξεθύμωσα!!! – Πάρε φιλί! Και επειδή εγώ είμαι περίεργη, κι ας λέει η ΜΕΝΙΕΚ ότι η περιέργεια σκότωσε τη γάτα κλπ. κπλ….., θα ξαναρωτήσω όταν θυμηθώ κάτι, ΝΑΙ???? :mrgreen: )

  7. Νατασσάκι μου, με τον (απίστευτο) χαρακτήρα που φαίνεται να έχεις…. ο φόβος σου δε βλέπω να έχει βάση🙂

  8. Καλησπερα + καλη βδομαδα.
    Περιττο να πω σε ποσα ταιριαζουμε!!!
    Γκραβουρα της Κρητης, μεγαλη ομως γνωριζεις που μπορουμε να βρουμε; Οχι απαραιτητα το χαρτη.
    Δλδ σε μεγεθος μεγαλου πινακα.
    Εχουμε ηδη μια μικρη στο χωλ και θελουμε να βαλουμε αλλη μια στο σαλονι.

  9. Ομολογώ εξεπλάγην ευχάριστα βλέποντας το Frankie and Johnny ως πολυαγαπημένη σας ταινία. Εκτός από την ιστορία του, ήταν τόσο σπάνιο δύο κινηματογραφικοί ήρωες (αλλά και οι συγκεκριμένοι ηθοποιοί) να ζουν και να γνωρίζονται μέσα στην κουζίνα όπου εργάζονται, ανάμεσα στις φωνές και τους καπνούς… Σκεφτόμουν, επιτέλους, μια ιστορία που πατάει στη γη και μακάρι να επαναληφθεί σε όλες τις κουζίνες των εστιατορίων όλου του κόσμου!

  10. @ meniek μου -μακάρι ! (γιατί δεν την αντέχω..!)

    Φιλιά, θα τα πούμε εμείς😉

    @ αντώνη μου χαίρομαι!
    Η δική μου μικρή γκραβούρα είναι αφίσα -την έχω χρόνια, δεν ξέρω..
    Να το ψάξω όμως λίγο, και να σου πω!
    (έχω το mail σου, οκ?)

    Φιλιά πολλά! 🙂

    @ pandoxeio, χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι που αγαπούν αυτήν την ταινία -εγώ τη λατρεύω, και συμφωνώ με αυτά που λέτε, αν και, όπως λέω συχνά, όταν κάτι -ειδικά στην τέχνη- μου αρέσει πολύ δεν μπαίνω στη διαδικασία να αναλύσω το γιατί -απλά το απολαμβάνω. 🙂

    Σας ευχαριστώ, καλώς ήρθατε.

    @ Καμηλιέρη μου, 😆
    (δεν μου το είχες πει :p)
    (αλλά δεν θα με φτάσεις -τρέχω γρήγορα, χεχεχε! )

    Μουτς!

  11. Καλε δεν υπήρχαν γυναίκες στην Αρχαία Ελλάδα εκτός από την Πηνελόπη που περίμενε τον Johnny ε λαθος τον Οδυσσέα οι υπόλοιπες obsure ..Kατάλαβα ότι θέλεις ονόματα γεμάτο βαρβατίλα… Natassaki και να μην τα έλεγες τα μαντεύουμε! φιλώ

  12. θελω και τη γνωμη σου για κατι
    να βαλουμε στο σαλονι, πανω απο τον καναπε μια μεγαλη γκραβουρα
    ή να βαλουμε απο 3-5 μικροτερες στον ιδιο τοιχο;;;

    με παρομοια θεματα, πχ κρητη, κρητη, κρητη;
    ή θαλασσα γενικοτερα;;;

    το mail νομιζω το εχεις, αλλιως ειναι στο προφιλ μου.

  13. Πως δεν υπήρχαν; Δλδ την Κλυτεμνήστρα που όχι μόνο ΔΕΝ περίμενε το Μένιο αλλά τον σκότωσε κι όλας και την άλλη τη μορφονιά την Ελενίτσα που τα έκανε όλα αχταρμά τις ξεχνάμε;;;;

    Γυναίκες… μόνο ότι σας συμφέρει θυμάστε :p

  14. @ Πηνελόπη μου, πώς δεν υπήρχαν!
    Ξεχνάς την Ασπασία, την Αριάδνη, τη Φαίδρα,την Αντιγόνη και -φυσικά την Κλυταιμνήστρα! 🙂

    Τα ονόματα είναι «δεμένα» με πολύ πολύ αγαπημένους μου ανθρώπους -αυτό είναι όλο!!! 🙂
    (για τον Sir δεν είδα να σχολιάζεις, κι ανησυχώ!)

    Φιλιά πολλά, και στα αλβιωνάκια 🙂

    @ αντώνη μου, πρέπει να ξέρω και τους υπόλοιπους «τοίχους» σας -θα τα πούμε όμως!

  15. @ Καμηλιέρη μου, γράφαμε μαζί
    (τα μεγάλα πνεύματα :p)

    Ναι βρε, υπήρχαν σπουδαίες γυναίκεες στην αρχαία Ελλάδα!!!
    (την Ελένη δεν τη συμπαθώ, αλλά την Κλυταιμνήστρα, μάλιστα ! Πρότυπο γυναίκας! :p)

  16. Καλά τρία ονόματα και τα περισσότερα συνδεδεμένα με άντρες και τα τοιαύτα ουτε Περίκληδες ούτε Αριστοφανιδες…κλπ. Για το Sir τι να σχολιάσω αφού σας ενημέρωσα δεόντος για όλο τον αγώνα του to get this title!

  17. @ Μα, Πηνελόπη μου, τι να σου κάνω !
    Οι αγαπημένοι μου άνθρωποι έχουν κοινά ονόματα! 😆

    Μα ΔΕΝ με νοιάζει, σου λέω! Δεν με νοιάζει ούτε και που έχει πρώτη μούρη αυτή την αχώνευτη τη γυναίκα του, στο site του! 😉

    @ Καμηλιέρη μου, πφφφφφ!
    Μια χαρά ήταν και καλά του έκανε. Μην ξεχνάς α) ότι κι αυτός δεν είχε αφήσει θηλυκή γάτα στις Μυκήνες, και β) ότι ήθελε να θυσιάσει την Κόρη της!!!
    Ε-ΜΑ!!!!🙂

  18. Λοιπόν αυτός ο κύριος Καμηλιέρης είναι πολύ ευρηματικός και νομιζω συναγωνίζεται στην ίδια κλίμακα τον Αλλού!Εύγε τους, καλούς φίλους εχεις Νατασσάκι μου

  19. @ Καμηλιέρη μου,
    (το ξέρω)
    (σμακ!)

    Κι εμένα, το είπα, εκεί ήθελα να είμαι !😉

    @ Πηνελόπη μου, η αλήθεια είναι ότι έχω καλούς φίλους -κι ο Καμηλιέρης -όταν έχει τα κέφια του και δεν γκρινιάζει- είναι καλός κι αυτός!
    (τους διαλέγω, μη νομίζεις!😉 )😆

  20. Μα, roadartist μου, είναι -εδώ και χρόνια- το παρατσούκλι μου!
    (κι αν ρωτήσεις μερικούς εδώ μέσα, θα το διαπιστώσεις -άσε που ο Καμηλιέρης-κογιότ με κυνηγάει ακόμα!!!)

    Καλημέρα !🙂

  21. :))))) Στην αρχαία Ελλάδα δεν είχαν Θανάσηδες και Αχμέτηδες φιλενάδα !!! :))))
    {Αααααααχ ο Sean}
    Μεγάλο νούμερο καφέ, τεράστια μέρα και … τώρα ξεικνάω την δουλειά … χμμμμφφτ!
    Σμαααααααακ!

  22. Νατασσάκι,
    Με τα μάτια τα μελένια
    και το μαύρο το μαλλάκι,
    μες την τόση σου την έγνοια
    το ‘παιξες το παιχνιδάκι…
    και το έπαιξες πολύ όμορφα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  23. @ Καλημέρα διαβάτιδά μου -κι ας νύχτωσε!😉

    Μας πιάνει που και που, σαν παιδιά κι εμείς -μη δίνεις σημασία!!!😆

    Φιλιά πολλά, κι ευχαριστώ για την πρόσκληση! 🙂

    @ Καλώς τη γειτόνισσα, Καλορίζικο!!!🙂

    @ Φιλενάδα -μα… θα ήθελα να δω (για λίγο) πώς ήταν η ζωή, χωρίς τίποτε απ’ αυτά που έχουμε!!! 😆
    (πρόσεξες το «για λίγο»)

    Κι εσύ τον Sir Sean? Αχ!!! 😀

    Σμααααααααακ! Καλό κουράγιο, κι εδώ αργά θα πάει πάντως!

    @ Γλαρένια μου!!!!
    Τι όμορφο!!
    (σου έχω πει ποτέ, ότι μου αρέσουν τα ποιήματα, και θαυμάζω τους ανθρώπους που γράφουν; )

    Φιλιά πολλά κι από μένα ! 🙂

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου 😀
    Μάκια !! Καλή βδομάδα!

  24. «Δεν κάνω ευχές, σχεδόν ποτέ. Από συνήθεια λέω “να είμαστε καλά” !»

    Καλησπέρα🙂

  25. @ αγαπημένο μου τέρας, ναι –να είμαστε καλά.

    Άλλες ευχές, γενικά, δεν κάνω -είμαι του «συν Αθηνά και χειρα κίνει» -και με ευχές, δεν κουνιέται το χέρι…😉

    Καλησπέρα, φιλιά πολλά.

    @ Εσύ είσαι ο ευγενικός, adaeus μου -όχι εγώ. Κι ευχαριστώ πολύ-πολύ
    Φιλιά -καλό βράδυ 🙂

  26. … και εδώ ΠΟΛΥ αργά προβλέπεται … μέχρι να γίνω Μπαμπινιώτης της επιστήμης!🙂
    {among others}

    Σμαααααααααααααααααακ

    ΠιΕς πόσο νανολίγο?????

  27. Ψιτ… τι κάνεις καλέ;
    Εγώ πάλι δεν τις χρειαζόμουν τις 40 ερωτήσεις-απαντήσεις για να σε γνωρίσω και πολύ χαίρομαι!
    Άντε καλό βράδυ…🙂

  28. @ χμμμ, φιλενάδα μου, δεν ξέρω πόσο (νανο)λίγο θα άντεχα… εξαρτάται τι θα έβρισκα !
    (με καλή παρέα, αντέχω και χωρίς Ahmed – πάμε μαζί; 😉 )

    Σμαααααααααααααακ!
    Καλό κουράγιο -εγώ τέλος 🙂

    @ μαμμα μια!, κι εγώ το χαίρομαι,και το ξέρεις
    Φιλιά γκούφικα 🙂

    @ φωτούλα μου, beeep!!!

    Φιλάκια, καληνύχτα🙂

  29. Εκτός του ότι ξενερώνω με αυτά τα παιχνίδια τώρα μόνο που είδα 40 ερωτήσεις την άκουσα κιόλας σκέψου να έπαιζα…..ασε ρε….!!!!
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ
    S for santsos

  30. Αυτό με τις λευκές ανταύγιες πολύ μου άρεσε!
    Λες να τις αφήσω κι εγώ για το Πάσχα γιατί δεν με βλέπω να προλαβαίνω😆

    Φιλάκια πολλά νατασσάκι μου, καλημέρα😀

  31. ωραιες αποκαλυψεις αλλα καπως εντεχνα κλειστες…χιχιχι λεπιζω να εισαι καλα και να περνας καλα…besitos..

  32. έχουμε πολλά κοινά τελικά (για να μην πω για την ημερομηνία των γενεθλίων)..δεν θα στα μαρτυρησω όμως…αντί αυτού έχω ένα σχέδιο :PPP

    πολλά φιλιά τρελονατασσάκι

  33. natassaki!!
    χεχεχε κοντινογενεθλιαζουσα μου, εχεις αγαπημενο ζωο την πασχαλιτσα βρε;;;;
    χεχεχεχεχεχεχεχε, μα εισαι μια καταπληκτικη ταυρος!
    φιλι!

  34. Eίναι πραγματικά σα να σε γνωρίζει κάποιος από την αρχή. Μας αρέσουν τα ίδια αντρικά ονόματα και το «ενα παιδί μετράει τ΄ άστρα» που κι εγώ το έχω χιλιοδιαβάσει.
    Ολα καλά, αυτό το …παλιο μπιπ – μπιπ είναι που μου τα χαλάει κομμάτι…

    Φιλάκια πολλά!🙂

  35. @ sasantsos, μερικά είναι όντως κάπως… αλλά μερικά έχουν πλάκα -αυτό πάντως, ήταν κουραστικό!🙂

    Καλό σου βράδυ

    @ neraidoskoni μου, αφού αλήθεια είναι !!!!😆 😆 😆

    Φιλιά , καλό σου βράδυ

    @ Καλημέρα Jo!!!! 😀

    @ Κλειστές, damian ? Μα.. τι άλλο να πω πια η καημένη; μέχρι και χρονολογία γέννησης έδωσα, μέχρι και για τις λευκές μου ανταύγειες!!! 😀
    Κι εσύ να περνάς καλά -καλό βράδυ, φιλιά !

    @ ναι, από δω περίμενες να τα μάθεις τα κοινά μας, ελαφάκι μου! :p

    Φιλάκια, «εξαφανισμένο»!!!! 🙂

    @ χαίρομαι αντώνη μου -κι εγώ το χάρηκα το σημερινό, να ξέρεις!😉
    Φιλιά

    @ Είναι που μας έπιασε η άνοιξη, αγαπητέ Μ-π -και δεν έχουμε κουράγιο για πιο σοβαρά θέματα… ε, σαν παιδιά κι εμείς…!🙂
    Καληνύχτα🙂

    @ μα… δεν φαίνεται, lifewhispers μου; 😆 😆 😆
    Φιλάκια, καλό βράδυ

    @ μα γιατί, γατί μου;
    Δεν φτάνει που με κυνηγάει η mamma και ο Καμηλιέρης, κι εσύ τώρα ;
    (είναι γρήγορο, αφού…)

    Πολλά φιλιά μικρή! 🙂

  36. Γειά σου μπιπ μπιπ.Δεν ήξερα πολλά από αυτά.Όπως για αυτό που έχεις στον τοίχο σου.Εγώ έχω μία γκραβούρα της Κέρκυρας,Πάντως όπως και να έχει χαίρομαι που σε γνωρίζω και εκτός των ερωτήσεων απαντήσεων…

  37. Καλο μου νατασσακι σου στελνω ενα γλυκο φιλι και απειρες ευχες για ολους στην οικογενεια σου.Φιλακια στον αστερακη.Καλη ανασταση και ξεκουραση.Ελετ

  38. Natassaki kalispera! ligo akiros o xronos p grafw ki egw edw, alla den mporousa na antista8w!

    na’sai kala, me ekanes na klayw…

    diavasa elaxista ap’to blog s, ki entipwsi m ekanan amesws ta posts g tn ai giwrgo k oi 40 erwtiseis… Den se 3erw, alla m’areseis!

    ta sxolia s k oi skeyeis s me ekanan na niwsw nostalgia gia empeiries kai 8imises p pote den 8a’xw…

    Exw episkeftei tn kriti kai parolo p den eixa arketo kairo na tn ma8w kala, tn filaw mesa stn kardia m! ki exw pei apeires fores, stis ateleiwtes sizitiseis me tn eafto mou, oti o kosmos ts kritis mou einai aistefta oikeios!

    Na’sai kala! Filia!!!! =D

Τα σχόλια είναι κλειστά.