Η…Φρίντα

Θα θυμάστε την ταινία «Frida» με τη Salma Hayek και τον Alfred Molina, που μιλούσε για τη ζωή της σπουδαίας ζωγράφου. Την ξαναείδα πριν από λίγες μέρες, στο σπίτι φίλων, και θυμήθηκα πόσο με είχε εντυπωσιάσει από την πρώτη φορά και οι πίνακες, μα και η ζωή της -αρρώστησε πολύ μικρή, και απέκτησε αναπηρία στο πόδι, που κατάφερε να κρύβει πολύ καλά. Έζησε μια ζωή σύντομη, μα γεμάτη πάθος -και φαίνεται στους πίνακες που ζωγράφισε, με τα έντονα χρώματα και θέματα. Η γνωριμία της με τον Diego Rivera και ο γάμος τους (εκείνη 22, εκείνος 43), σίγουρα τη σημάδεψε, και στην τέχνη της, και στις πεποιθήσεις της, και στη ζωή της. Με εντυπωσίασε μια φράση της που διάβασα (σε πρόχειρη μετάφραση) : «…νόμιζα ότι ήμουν σουρεαλίστρια, αλλά δεν ήμουν. .Ποτέ δεν ζωγράφισα τα όνειρά μου,μόνο ζωγράφισα τη δική μου πραγματικότητα.» Έχω χαζέψει πολλές φορές τα έργα της στο Internet, δεν έτυχε να δω κάποια έκθεση -ωστόσο, μ’ αρέσουν τα χρώματα και η ένταση που βγάζουν. Κι αν είχε λιγότερες προσωπογραφίες, που δεν συμπαθώ πολύ, θα μου άρεσε ακόμα περισσότερο!

Θα σκέφτεστε εσείς τώρα: Τι λέει, πάλι;

Αλλά είναι αυτοί οι περίεργοι συνειρμοί, που λέγαμε… Θυμήθηκα τη Φρίντα Κάλο, όταν ήρθε κι έκανε κατάληψη στο σπίτι μας μια άλλη Φρίντα, 3 μέρες τώρα! Και δεν ξέρω αν έχει την ίδια ισχυρή προσωπικότητα (πάντως ως τώρα έχει καταφέρει να επιβάλει τους δικούς της ρυθμούς, έχω ήδη 2 μέρες άυπνη) και τις καλλιτεχνικές ανησυχίες της (άσε που ήδη έχουμε καλλιτέχνη στην οικογένεια), πάντως μου τη θύμισε έντονα.

Να εξηγήσω;  Ξέρετε όλοι,φαντάζομαι, το Φρέντυ μας. Όταν τον αγοράσαμε από το pet-shop, σχεδόν δεν προλάβαμε να τον δούμε -έπεσε σε χειμέρια νάρκη. Περιμέναμε υπομονετικά να έρθει η άνοιξη, να ξυπνήσει – ο Άκης, κυρίως, που ήθελε να παίζει μαζί του, και τόσο καιρό ζωγράφιζε σκιουράκια… Επειδή όμως είμαστε και «περίεργοι» τύποι, και θέλουμε να φροντίζουμε σωστά τα ζωάκια που φιλοξενούμε, εκτός από τις πληροφορίες που βρήκαμε με πολύ ψάξιμο στο Internet, αγοράσαμε και βιβλίο να διαβάσουμε -πολύ καλό, πραγματικά, πολύ κατατοπιστικό. Το διαβάσαμε, λοιπόν, όλη η οικογένεια, να ξέρουμε τι θα μας βρει, και περιμέναμε…

Αμ δε! που ξέραμε τι μας περιμένει! Γιατί ξαφνικά, πριν τρεις μέρες, ο Φρέντυ μας άρχισε να κάνει ένα περίεργο, ρυθμικό ήχο -σαν σφύριγμα, σαν λόξιγκας, συνεχόμενο και μονότονο! Ανησυχήσαμε, κι αρχίσαμε να ψάχνουμε τι είναι… Και θυμηθήκαμε ότι κάτι είχαμε διαβάσει σχετικά, στο βιβλίο. Βρήκαμε τη σελίδα, και ξαναδιαβάσαμε όλοι μαζί:

» Δεν είναι υποχρεωτικό να ζευγαρώσετε σκίουρους που ζουν με τον σύντροφό τους ή σε ομάδες. Αν μένουν σε ξεχωριστούς χώρους (πράγμα που είναι προτιμότερο) θα πρέπει να τους ζευγαρώσετε όταν το θηλυκό είναι έτοιμο. Αυτό θα το καταλάβετε, γιατί το θηλυκό θα αρχίσει να βγάζει μια προειδοποιητική κραυγή, σαν αν επιθυμεί να δηλώσει ότι είναι έτοιμη για αναπαραγωγή.(…) Όταν τα θηλυκά αρχίζουν να σφυρίζουν, τότε μπορείτε να βάλετε στον ίδιο χώρο τους αρσενικούς….»

Μάλιστα! Είχαμε θηλυκό τόσο καιρό, που να το ξέραμε! Κοιτάζοντας το βιβλίο, με τις εικόνες που έχει, σιγουρευτήκαμε: το σκιουράκι μας είναι κορίτσι!

Την αρχική απογοήτευση του αστερΆκη, ακολούθησε η ανακούφιση, γιατί «τα κορίτσια ζουν 4 χρόνια περισσότερα» (κατά μέσο όρο, τα αρσενικά ζουν 8 χρόνια, τα θηλυκά 12). Και βέβαια, θα πάω να τα ψάλλω ένα χεράκι στο κατάστημα που μας το πούλησε, γιατί δεν είναι δυνατό να μπορώ εγώ να το ξεχωρίσω διαβάζοντας ένα βιβλίο, κι αυτοί όχι (και φυσικά, μας έχασαν για πάντα από πελάτες).

Κι έτσι, από δω και πέρα, θα μαθαίνετε τα νέα της Φρίντα!

🙂

**φωτογραφίες αργότερα, τώρα ακόμα σφυρίζει, και τραντάζεται ολόκληρη -κι εγώ είμαι 2 μέρες άυπνη, γιατί σφυρίζει κυρίως το βράδυ!

**Αυτό το ποστ, ΔΕΝ είναι ενημερωτικό! :p

89 σκέψεις σχετικά με το “Η…Φρίντα

  1. Μας ως γνωστόν η Φρίντα είχε πολύ έντονη …. πως να το πω ερωτική ζωή και αναστάτωνε τους πλησιούς της.
    Αναστατωθήκατε Νατασσάκι μου από τους αναστεγμούς του καλοκάγαθου τρωκτικού?? Οφου τα κακορίζικα ήντα πάθατε! Και θα έχετε και αυτό το θεσπέσιο ηχητικό background τόσο συχνά?? Τραντάζεται και σφυρίζει κλέφτικα σε γνήσιο Φρέντι για να έρθει να τη βρει?

    Ούτε πρωταπριλιά να ήτανε!!!!
    Νατασσάκι βοτσαλάκι!!!! Πάμε για Χαβάη;; Να της φέρουμε κανένα εξωτικό έταιρο ήμισι!!

    Χιχιχιχιχι
    Φιλιά πολλά! 🙂

  2. άσε με, καλό μου!
    Θα το κάνει επί τρεις μέρες, δυο φορές το μήνα, για όλη την άνοιξη και ίσως και το καλοκαίρι!!!!!!!!
    Τα νεύρα μου!
    (αν κάνει ζέστη θα τη βγάζω έξω, πάει και τελείωσε!)

    Φιλιά, καλό βράδυ!
    😆 😆 😆

  3. χαχαχαχαχαχαααααααα :-))))
    {Θύμησέ μου να σου πω για την αμυγδαλιά που είχα στον κήπο μου και έβγαλε βερύκοκα … όταν δεν θα κοιμάται -μα εντελώς- το νευρόνιο όμως}

    διψήφιος καφές για νάνι και night night! Σμακ

  4. A καλά, έχει συμβεί και σε άλλους. Στο παλιό μου σπίτι στην αυλή, είχαμε ένα ζευγάρι νανάκια κοτόπουλα και πέθανε η κοτούλα. Πήγανε στην αγορά να πάρουμε μια άλλη για να μην είναι μόνο το νανάκι μας το αρσενικό. Την ίδια σκέψη έκανε και ο θείος μου. Μόνο που την πατήσαμε κι εμείς κι εκείνος. Μας έδωσαν αρσενικά. Κι αντί για κοτούλα βρεθήκαμε με τρία αρσενικά νανάκια, που για καλωσόρισμα άρχισαν τις κοκορομαχίες.

    Στην περίπτωσή σου Νατάσσα μου, δεν είναι τόσο άσχημα τα πράγματα. Το πολύ πολύ
    να αυξηθούν τα μέλη της οικογένειάς σου! (Γιατί σε βλέπω να αγοράζεις και αρσενικό, δεν την γλιτώνεις!) 🙂

  5. γατί μου, σίγουρα θα παίρναμε κι άλλο, έτσι κι αλλιώς!
    Αλλά αυτό το μαρτύριο, δεν μπορείς να το φανταστείς -χειρότερα από τις γάτες, σου λέω!
    🙂

  6. Παντρέψτε την να ησυχάσετε…
    Και μόλις γεννήσει καμιά δεκαριά σκιουράκια ανοίγεις ένα pet shop blog και τα πουλάς τα «φριντάκια»…
    Μα δεν έχεις λίγο επιχειρηματικό μυαλό;
    🙂

  7. Καλά, εσείς δεν μπορείτε να κοιμηθείτε γιατί σφυρίζει το πτωχό το ζωντανό. Εγώ που δεν μπορώ να κοιμηθώ γιατί κάνει επιθέσεις ο Ζουζού, που επίσης είναι σε οίστρο, και δεν ξέρω από που να φυλαχτώ!!!!!
    Μπαίνει κάτω από τα σκεπάσματα και με δαγκώνει στις πατούσες. Αν ανέβει παραπάνω θα έχουμε δράματα, θα του τα κόψω ΣΕ λέω κι αυτά δεν είναι κούφιες απειλές, θα το κάνω, γκρρρρρρρρρρρρρρρρ.

  8. mamma mia, 😆 😆
    Ακόμα γελάω με την εικόνα!
    🙂

    (να τον δώσεις, παιδί μου, να ηρεμήσεις!)

    Φιλάκια στο μικρούλι σου, τώρα που κοιμάται 🙂

  9. χαχαχα! αν το σκεφτείς… πόσους Φρέντυ ξέρεις που στην πορεία ανακαλύπτεις ότι είναι Φρίντες (και χωρίς ίχνος από το ταλέντο της)

  10. Εμείς είχαμε δυο. Το φύλο άγνωστο. Πάντως κανένα δε σφύριξε.
    Δυστυχώς το ένα για άγνωστο λόγο αποδήμησε. Το άλλο άρχισε να το κανιβαλίζει (αλήθεια, γιατί; Ξέρει κανένας γιατί τα τρωκτικά καταβροχθίζουν τους νεκρούς τους; ) και αναγκαστήκαμε να το εξορίσουμε στην ύπαιθρο.
    Να προσέχετε τη Φρίντα σας και να τη βγάζετε κανένα ραντεβουδάκι με σοβαρούς σκίουρους πρόθυμους να αναλάβουν τις ευθύνες τους μετά.

  11. Καλέ, είναι φανερό!
    Το ζωντανό υμνεί. Το ζωντανό τραγουδάει τη φύση και τον έρωτα. «Σου σφυρίιιιζω, για να βγεις σου σφυρίιιζω, και σιγομουρμουρίζω, σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ»

    Γιατί σφυρίζεις, Φρίντα, ε; Τι νομίζεις; Πωσ όλα είναι ρόδινα; Ε; Έτσι εύκολα Τσιπ θέλω, τώρα τόνε θέλω; Για Ρώ τα μας κι ε μάς!!!

    Νατασάκι μου, να της δώσετε μια γέρη δόση σαικσ (ήτοι βοιφρεντ σκουίρελ), αλλά καλού-κακού να της πάρετε και δυο-τρία κούτσικα προφυλακτικούλια, γιατί σκέφτεσαι να γεννήσει δυο-τρία θηλυκά που και αυτά θα πέσουν σε χειμερία νάρκη και μόλις ξυπνήσουν να θέλουν να-να; 😕

    Ε, μα, όμως δεν υπάρχει κράτος. Θα μπορούσαν να είχαν προνοήσει… να είχαν μοιράσει φάρμακα, φυλλάδια και οδηγίεσ, ε μα!

  12. Επίσης σκέφτομαι πηχυαίους τίτλους
    Σινεφίλ:
    – Η Φρίντα θα σφυρίξει δυο φορές
    (την εβδομάδα)
    Σατιρικά:
    – Ποιος σου τη σφύριξε; Η Φρίντα!
    Για το οικονομικό φύλλο:
    – Νέα σκιουράκια στην αγορά σφύριζαν για μετοχές-φούσκες
    Για στήλη με συμβουλές:
    Αμα θες να τον δεις, σφύρα του
    Για αθλητικά:
    Τους έκαψε με τα σφυρίγματά του ο σκιουρήσ

    Καλημέρααααα 😀

  13. α και φιλενάδα, να τους προσέχουμε τους γάτους στην γειτονιά, ε;;; 🙂

    Καλημερούδια, σμακ

  14. Ο Φρέντυ που έγινε….Φρίντα!!! 😆 😆

    Πολύ καλό!!!! Τι μου λες βρε φίλη? Πάθατε τέτοιο πράγμα????

    Εντάξει δεν έγινε και τίποτα κακό, έτσι δεν είναι?

    Άντε με το καλό να αποκτήσετε και….εγγονάκια τώρα!!! 😆 😆

    Καλημέρα!!!!

  15. Τελικά συμβαίνει σε όλους.
    Πρίν χρόνια είχαμε μια γάτα που την φωνάζαμε daisy. Οταν την βρήκαμε μαζί … 🙂 … με μια άλλη γάτα την βγάλαμε donald!Συμβαίνουν και αυτά..Οσο για τον ήχο υπομονή !)
    Καλημέρα 🙂

  16. Καλα δεν το πιστεύω ότι παθατε τέτοια ζημια και το κρατάτε τοσο καιρό μυστικό. Για φαντάσου ε; Κι εσύ παλι, πως τα κατάφερες κι εδεσες τη φριντα το σκιουράκι με τη φριντα τη ζωγράφο; Θαθελα πολυ να το μάθω…. Ξέρεις βεβαια ότι η Φριντα μεταξύ ολων των αλλων ηταν τρελα ερωτευμενη με τον Τροτσκι και εζησε λιγο μαζί του, ασε που λενε πως πεθανε την αγκαλιά της! Τί σου ειναι οι κακές γλώσσες τελικά….
    φιλια ριτς

  17. ΑΓΓΕΛΙΑ
    Ζητείται αρσενικός σκίουρος, που να έχει βγεί από την χειμέρια νάρκη (το όνομα Τρότσκι θα είναι προτιμητέο) με σκοπό την γνωριμία και ότι ήθελε προκύψει, με σκιουρίνα εξαιρετικής ομορφιάς και αδαμάντινου χαρακτήρα, μπας και κοιμηθούμε κανα βράδυ.

  18. Γέλασα πολύ και να με συγχωρείς, αλλά μου χρειαζόταν……
    A, η παροιμία λέει «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξεια σκέλια» καλή μου ! Χι, χι, χι !
    Αλλη λέει «τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι»
    και πάει λέγοντας !!!
    Τι τον ήθελες τον σκίουρο να μου πεις εσύ εμένα !!!!!
    Την πρόσκληση σου την είδα ! θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ συντόμως ! merci .
    και ξανά χι χι, χι χι, χι χι !!!!

  19. Να ‘μαι κι εγώ… Σιγά που θα ΄βλεπα σκιουράκια και δε θα «έμπαινα», που πάντα λάτρευα τον τσιπ και τον ντέηλ…!
    Είχα έρθει και το πρωϊ να πω την καλημέρα μου, αλλά με το που έδωσα το σχόλιο για δημοσίευση, κόπηκε η σύνδεση… 😦
    Σου έγραφα (στο «κομένο» σχόλιο) ότι χτες, συμπτωματικά, είχα πάει σε μια φίλη και κουμπάρα μου και φωτογράφισα, με το κινητό μου, τα σκιουράκια που πήρε στα παιδιά της…!
    Σκέτη γλύκα είναι! Μόνο που αυτή τα πήρε ζευγάρι και γλίτωσε τα σφυρίγματα…! Μήπως να κάνεις το ίδιο? «Ψυχούλα» έχουν κι αυτα… ανοιξιάτικα… 😉
    Φιλάκια και καλησπέρες 🙂

  20. Βρε τον Φρέντυ που μας έγινε Φρίντα… μήπως να της δώσετε χρώματα και καβαλέτο να αρχίζει να ζωγραφίζει και να πάψει να σφυρίζει?

  21. Καλημέρες!

    Εκτός από τη Φρίντα που σφυρίζει -ευτυχώς, τέλειωσε το τριήμερο!- έχουμε και τις διακοπές στο ρεύμα….
    (γκρρρρ!)
    🙂

  22. Λοιπόν, πληροφορίες που μάζεψα από φίλο που είχε σκιουράκια. Αν πάρεις αρσενικό θα πρέπει να το έχεις σε χωριστό κλουβί/φωλιά όλο τον υπόλοιπο χρόνο εκτός από αυτόν της αναπαραγωγής, ή έστω ένα διπλό χώρο, που θα μπορεί να καταφεύγει το αρσενικό (για να μη σου πω να κρύβεται…), γιατί αλλιώς θα το πεθάνει στο ξύλο! Θα το δέρνει συνεχώς. Θεωρεί το σπίτι δικό της και όταν δεν χρειάζεται το αρσενικό, θα το διώχνει. Η μόνη περίπτωση που το θηλυκό δεν χτυπάει το αρσενικό, είναι αν έχεις στο σπίτι πρώτα το αρσενικό, οπότε θα αισθάνεται εκείνη φιλοξενούμενη. Και φυσικά πρέπει να είναι σε κάθε περίπτωση …νταβραντισμένο για να αντέχει γενικώς, γιατί τα θηλυκά είναι πιο δυνατά. Και αν δεις ότι πέφτει ξύλο, απομάκρυνε το αρσενικό, γιατί δεν θα τη βγάλει καθαρή!
    Αυτά έμαθα, έχε τα υπόψιν σου και ψάξτο κιόλας το θέμα…

    Πολλά φιλιά!

  23. βρε τι μαθαίνει κανείς… πάει ο Φρεντάκος δηλαδή… μας προέκυψε Φρίντα… ας είναι…
    και Η καημενούλα έφτιαξε μια χαρά τΗ φωλίτσα της… ήξερε αυτΗ

    φιλάκια 🙂 🙂 🙂

  24. @ είδες, καλή μου διαβάτιδα; Άντε να το συνηθίσουμε τώρα! 🙂
    Μια χαρά είναι, τώρα που σταμάτησε να σφυρίζει! 🙂
    Φιλιά πολλά

    @ γατί μου, έτσι όπως τα λες είναι, ακριβώς! Της πήραμε ήδη καινούριο κλουβί, μεγαλύτερο, και κρατήσαμε το παλιό για το αρσενικό -που τώρα ξέρουμε να ξεχωρίσουμε μόνοι μας, δεν την πατάμε!
    ολόκληρο βιβλίο διαβάσαμε!
    Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον! Μούτς!
    🙂
    @ Αλεπουδίτσα μου, να σου πω την αμαρτία μου την προτιμώ που είναι κορίτσι -αν δεν σφύριζε, κιόλας!
    🙂

    @ Καμηλιέρη μου, ευτυχώς όχι -αλλά δύσκολα να καταλάβεις το δικό μου συνειρμό (όσο δύσκολα καταλαβαίνω κι εγώ τους δικούς σου, :p) : όταν καταλάβαμε ότι είναι κορίτσι, ψάξαμε για θηλυκό όνομα,αλλά να θυμίζει και το Φρέντυ. Ένας φίλος μας πρότεινε το Φρίντα -από κει, πήγαμε στη ζωγράφο, που ήταν απίστευτα «ζωηρή» και με τρομερό «ερωτισμό» σαν τη δικιά μας -όχι, ευτυχώς δεν κουτσαίνει, ούτε νομίζω ότι θα ζωγραφίσει…
    🙂

    @ Στράτο μου, μάλλον να ζευγαρώσει θέλει, δεν νομίζω να ζωγραφίσει!
    (αλλά θα το δοκιμάσω!) 😀

    @ Κατάλαβα, τσαπερδονίτσα μου, κατάλαβα!
    🙂
    Μουτς!

    @ γλυκό μου τέρας, σκέψου να είχα πάρει 2 και να σφύριζαν και τα 2!!!!
    έτσι κι αλλιώς είχαμε σκοπό να πάρουμε κι άλλο τώρα, να κάνει παρέα, οπότε…
    Είναι πολύ όμορφα, όντως !
    Τώρα που σταμάτησε το σφύριγμα, θα βγάλω κι εγώ φωτογραφίες, της πήραμε και και καινούριο σπίτι! 🙂
    (κι εδώ, δεν είχαμε ρεύμα, από το πρωί)

  25. Oταν άνοιξα το blog σου και άρχισα να το διαβάζω λέω να δούμε που το πάει… δεν ήξερα ότι έχεις τέτοιες ικανότητες για suberb plot-thriller !!! Να χαίρεσται τη Φρίντα ! Σε φιλώ

  26. @ μα για γέλια είναι , Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου!
    🙂
    Μια χαρά είναι το σκιουράκι, τώρα θα της πάρουμε κι αγόρι, να μη σφυρίζει.
    Είναι πολύ όμορφη, σου λέω!
    🙂
    Χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι!
    Φιλιά

    @ Jo, o Ινδικτος «γράφει» μερικές φορές, απίστευτα! 🙂

    @ έχουμε ήδη προτάσεις, An-Lu μου! 😆 😆
    Θα διαλέξουμε τον καλύτερο!!!
    😉

    @ Ίνδικτε, το διάβασα στον Κυριάκο από το τηλέφωνο, εδώ και 10 λεπτά -με ξαναπήρε, ακόμα γελάει!!!!!
    άψογος! μήπως να το κάνεις επάγγελμα, να γράφεις αγγελίες; (να βγάλουμε και τίποτα σπασμένα, λέω! 🙂 )

    Φιλιά πολλά

    @ Ευχαριστώ roadartist μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
    🙂

  27. @ Ριτσάκι μου γλυκό, είδες τι πάθαμε; Τώρα καλέ το καταλάβαμε, 3 μέρες!
    (σ’ άρεσε το «μπέρδεμα», ε; 🙂 )
    Το ξέρω για την Φρίντα και τον Τρότσκι -σιγά που δεν θα το ήξερα! και δεν είναι κακές γλώσσες, είναι

    ιστορικά ντοκουμέντα -εμένα αυτά πολύ μ’ αρέσουν! Έτσι κι αλλιώς, καμιά ιστορία δεν έχει αξία χωρίς

    τέτοιες «λεπτομέρειες» 😉

    Φιλιά πολλά !

    @ tassoula μου, το πάθατε κι εσείς, ε; 😆
    Θα τη ζευγαρώσουμε να σταματήσει το σφύριγμα, δεν μπορώ άλλο άυπνη, σου λέω!

    Σβουριχτά φιλιά, στο σβουράκο σου!
    🙂

    @ Άστα Jo μου, με λόχο ολόκληρο μας βλέπω! Γεννάει, λέει, από 3 ως 5, 2 φορές το χρόνο!
    Καλά λέει ο AfMarx, θ’ αρχίσω να τα πουλάω, στο τέλος! 😆 😆

  28. @ παπικουλίνι μου!!!!!!!!!
    🙂

    (δεν το σχολιάζω, δεν το σχολιάζω!!!!!)

    respect! 😆 😆 😆

    @ σ. Αμετανόητε, στείλτε φωτογραφία και πλήρες βιογραφικό του υποψήφιου, (αν τον ονομάσετε και Τρότσκι, ακόμα καλύτερα!) και το συζητάμε !!!!
    🙂
    έχω ξανακούσει για τον κανιβαλισμό στα ζώα -δεν ξέρω, θα το ψάξω!
    Φιλιά

    @ αντώνη μου, είδες;
    Καλησπέρα 🙂

  29. Κατ’ αρχήν το ποστ είναι υ π ε ρ ο χ ο!

    Κατά δεύτερον, άντε! το ανακαλύψατε ότι είναι κοριτσάκι· τώρα τι θα κάνετε που σφυρίζει; δεν πιστεύω να σφυρίζετε κι εσείς αδιάφορα… 😕

    Κατά τρίτον, πάρε μια ακόμα Φρίντα 😉
    http://www.esnips.com/doc/449153aa-e660-4654-b02a-4479c357b27a/07-BATIDA-DE-COCO

    Ααα! κι άσε τα «σάπια» για το «δηθεν» μη-ενημερωτικό του ποστ και «δώσε» τον υπεύθυνο απέναντι του νόμου 😀

  30. Σεφ μου!!!!!!
    🙂
    Φυσικά και δεν θα σφυρίζουμε αδιάφορα, δεν είδες; έχουμε ήδη προτάσεις, αγγελίες για γαμπρό…
    (θα της πάρουμε παρέα!)

    Κι ευχαριστώ για τη Φρίντα, θα την ανεβάσω, μια και την έφερες!

    ***υπεύθυνος απέναντι στο νόμο: Εγώ, η ίδια, το νατασσάκι
    (όποιος θέλει περισσότερες λεπτομέρειες, να έρθει να μου τις ζητήσει! )

    Φιλιά πολλά 🙂

  31. Dearest Rits thanks ,δεν ξέρω πως βγήκε ετσι στραπατσαρισμένο το ‘super’ αλλα και αυτό σαν τη σέλα του ποδηλάτου μου είναι…
    Νατασσάκι φιλιά και να προσέχεις τη Φρίντα

  32. :-))))
    Τώρα που ξέρεις…πας της αγοράζεις και έναν «άντρα» να μη χτυπιέται το έρμο…
    Να ‘σαι καλά, το καταδιασκέδασα.

    Εσύ το έπαθες, σαν το «σκυλάκι» που μας χάρισαν…μικρούλι θα έμενε είπανε και έχει γίνει ταύρος…
    Παρασύρει στο πέρασμά του, ότι βρει μπροστά του.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  33. Καλημέρα 🙂

    Καλά αυτό το σχόλιο από το @gatti δεν μπορώ να σας περιγράψω τι ιδέες μου έβαλε!!!

    Μήπως αυτή είναι η σωστότερη συμπεριφορά προς ΟΛΑΑΑΑΑ τα αρσενικά??? Μήπως κάτι παραπάνω ξέρουν οι σκιουρίνες??? 😆 😆

    Για ρώτα την Φρίντα βρε Νατασσάκι, τώρα που έχουμε τα…»μέσα»!!!!

    😆 😆 😆

  34. Το βιβλίο έγραφε αλήθεια για ΠΟΣΟ καιρό θα σφυρίζει;;

    Δεν το ψάχνεις;

    Πάντως φαντάζομαι ότι ως θηλυκό ίσως να είναι πιο ήρεμο από το αρσενικό…

    Καλημέρα!

  35. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Αύριο ανεβαίνω πάνω. Μήπως να περνούσα να έλεγα τον Άκη πόσο όμορφα είναι τα σκιουράκια; Και τι καλό που θα ‘ταν να είχε καμιά… ντουζίνα εκεί να τρέχουν πάνω κάτω;;; αχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Καλά, ντε! Μη βαράς! Δε θα πω τίποτα… ακόμα! 😀

  36. Tη ταινία αυτή την ‘εχω δει 3 φορές, υπέροχη, δυναμική προσωπικότητα και η ζωγραφική της κραυγαλέα απόδειξη της προσωπικότητας της.
    Τώρα για το σκιουράκι σου συχώρεσε με που θα διαφωνήσω.Αυτά τα πλάσματα είναι άγρια, γεννημένα ελεύθερα να κινούνται στα δάση και θεωρώ εγκληματική ενέργεια να τα πουλούν,Σκέφτηκες ποτέ να σε βάζανε σε ένα ..χρυσό κλουβί ακόμα και με καλή πρόθεση όπως εσύ;Η αναπαραγωγή του στη Φύση είναι δικαίωμα του και του το στερούν. Υπάρχουν οι γάτες, τα σκυλάκια που λαχταρούν την ανθρώπινη συντροφιά και θα είναι και πιό προσιτό στο παιδάκι σου για να παίξει και να μάθει να το φροντίζει.Σου ζητώ πάλι συγνώμη που ήρθα στο σπίτι σου πρώτη φορά και σε..μαλώνω, μα αγαπώ τα ζώα και θέλω πάνω απο όλα την ελευθερία του στο σωστό περιβάλλον.Φιλάκια!

  37. ο Φρέντυ που προέκυψε Φρίντα λοιπόν! το είχα πάθει με λαγουδάκι 🙂 σφυρίζει πολύ έντονα; συνέχεια; κι αν ναι πότε θα σταματήσει να κοιμηθείς κι εσύ λίγο;

  38. Μια τρελή αποκριά σου εύχομαι και μια χαρούμενη Καθαρή Δευτέρα!

    Φιλάκια πολλά 🙂

  39. @ αγαπημένο μου «τέρας» -και σε σας!!!!
    🙂
    Καλά να να περάσετε, φιλιά πολλά !

    @ Ναι, Αdonio, από χθες! 😉
    (και ήταν μετά τα μεσάνυχτα, άρα ούτε καν χθες, σήμερα! )

    Φιλιά, καλό τριήμερο -«ρεπορτάζ» από βδομάδα! 🙂

    @ tassoula μου, κι εσείς!
    Να περάσετε τέλεια, ελπίζω χωρίς βροχές!
    Φιλάκια πολλά, στο Σβουράκο περισσότερα!
    🙂

    @ Daisy μου, ευτυχώς σταμάτησε! Θα κοιμηθώ, τώρα το τριήμερο λίγο παραπάνω ελπίζω !
    🙂

  40. Νατασσάκι πέθανα στο γέλιο με την ανατροπή του Φρέντυ! Αλλά και με τα σκουξίματα! Χιχιχιχιχ…. πολύ πλάκα.

    Είχα δει το «Φρίντα» και με είχε εντυπωσιάσει το ίδιο. Πολύ ωραία ταινία. Καταπληκτικός ο δεύτερος πίνακας του ποστ σου. Δεν τον είχα ξαναδεί. Φιλιά.

  41. Δεν πειράζει που βγ΄κε θυληκό, Παναθηναικός να μην βγει γιατί τότε την έχουμε άσχημα. Καλό τριήμερο.

  42. Καλό τριήμερο σε όλους σας
    (με τις διακοπές στο ρεύμα και τη σύνδεση, τα νεύρα μου κρόσια !!!!!)

    Καλά να περάσετε -κα ιπροσοχή στους δρόμους και τα καλώδια

  43. νατασσακι, πηγαινε σ αυτό το γιουτιουμπι, ειναι για τον Ακη υπεροχο

    ΥΓ Ανεβασα κατι για τις γυναικες, δε βαριέσαι…..

  44. Ρίτα οι γυναίκες είναι το βασικό σημείοτης ζωής μας άσχετα και αν μας παιδεύουν και είναι Παναθηναικοί, δεν πειράζει.

  45. Νατασσάκι μου καλό τριήμερο! Να περάσετε όμορφα και ξεκούραστα και να μη σας ταλαιπωρήσουν διακοπές ρεύματος! (Πού καταντήσαμε! Να βάζουμε τη ΔΕΗ μέσα στις ευχές μας!) Σε λίγο θα λέμε εύχομαι να τρέχει η σύνδεσή σας, να ποστάρει η μπλογκ σποτ σας και να ρίχνουμε κατάρες όπως παλιά σε στυλ (Να του καεί το βίντεο του π$^στη!) Τώρα έγιναν (Και σέρβερ να μη βρει ανοιχτό! Να του κάτσει ο νέος εξπλόρερ! Να τον πετύχει η Ον Τέλεκομς! κτλ κτλ)

    Φιλάκια πολλά και ένα χαδάκι στη Φρίντα σας! Και κουράγιο! Συμβαίνουν και στις καλύτερες φαμίλιες αυτά! :Ρ

  46. Άμα το κάνει συνέχεια η Φρίντα, το θέλει πολύ και δεν ..κρατιέται, νομίζω ότι πρέπει να της βρειτε τον κατάλληλο ‘Τσιπ» που να αρμόζει στα νιάτα και στην ομορφιά της. Μην κοιτάξετε τα καρύδια που εχει μαζεμένα στην φωλιά του. Μόνο αν την αγαπάει 🙂

  47. Τώρα νιώθω εντελώς άχρηστη, αλλά δεν ήξερα ότι τα σκιουράκια πέφτουν σε χειμερία νάρκη…
    ντροπή ντροπή

  48. χαχαχ.. Ελα ρε.. χαχαχ.. Βρε το σκιουράκο που τελικά ήταν σκιουρίνα.. Αφού δεν του δημιουργήσατε ψυχολογικά πάλι καλά! ;p Σωστή η νονά! Θα ήθελα να δω, τι θα σας πουν από το κατάστημα..

  49. Φρέντυς που έγινε Φρίντα….χμμμ…ο φρέντο που πίνω εγώ κάθε πρωί πού κολλάει;Καισου ορκίζομαι δεν βγάζει κανένα σφύριγμα.

    Μάλλον ήρθε η ώρα να δει ο γιός σου μία αναπαραγωγή λάιβ!Γι αυτό πρέπει να πάρεις και έναν αυθεντικό αρσενικό και ουχί μαϊμού σαν τον προηγούμενο.Γιατί αν είναι και αυτός ημιτασιόν τότε με δύο σφυρίγματα κινδυνεύεις με παθήσεις στα αυτιά αλλά και με έξωση…

    Γειά σου…και χάρηκα

  50. Καλημέρα Και Καλή Καθαρή Δευτέρα Σε όλους!
    🙂
    (απαντήσεις αναλυτικά, όταν η ΔΕΗ αποφασίσει να μην μας τσιτώνει τα νεύρα )

  51. χα χα χα

    μόλις διάβασα το ενημερωτικό σημείωμα που λέει ότι τα θηλυκά ρίχνουν πολύ ξύλο στα αρσενικά

    υγ επιτέλους!
    υγ λίγη δικαιοσύνη στον βρωμόκοσμο που ζούμε!

  52. Και να που σε βρήκα!!!!

    Να ευχηθώ καλά ζευγαρώματα
    στην Φρίντα η μήπως ειναι πολύ
    μικρο το Φριντάκι για τέτοια???

    Καλό σου βράδυ!!!

    ΥΓ. Που να δεις το Ρουντάκι μου
    Όταν έρθει η εποχή του για ζευγάρωμα
    τίποτα δεν τον σταματά χα-χα-χα

    ΥΓ.2 πολύ όμορφη γωνιά εχεις
    Είμαι καινούργιος και ψάχνω
    και γώ τα πατήματά μου.
    Σίγα σιγά όμως τα βρίσκω

    τσίου!!!

  53. Βδε ζούδι που τήν είχες κρυμμένη τη Φρίντα και δεν πήρε χαμπάρι το Ρουλιώ;) Να ναι καλά το παπικουλίνι σου άφησε χαμογελαστά χνάρια πουρνό, πουρνό. Αλλά είστε πολλλοί σκληροί οι άνθρωπες θα πει η Ρουλίτα…η Φρίντα παιδεύεται και σεις, μωρέ μόνο τον ύπνο σας σέφτεστε; Τώρα άμα πω ότι θυμήθηκα ένα άσμα με κάποιαν που ταν ερωτευμένη μένα…φουντουκάκι με σκληρό τσόφλι:)…θα με αποπάρεις ζούδι μου;

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.