Sunday…

…αλλά ήλιος πουθενά – μουλιάσαμε πάλι από χθες!
Καλή ήταν η βροχή – αφού προλάβαμε να στεγνώσουμε, μέσα κι έξω!

Εχθές είχαμε όμορφη μέρα – και έχουμε και νέο μέλος στην οικογένεια!

Ο Άκης, καιρό τώρα, μας ζητάει ένα ζωάκι – εκτός από το καναρίνι και τα ψαράκια, και τη χελώνα του κήπου… Ήθελε κάτι που να μπορεί να το φροντίζει, και να του κάνει παρέα. Σκυλάκι ή γατάκι δεν μπορούμε να έχουμε, είναι ζωάκια που θέλουν συντροφιά, κι εμείς λείπουμε όλη τη μέρα. Λέγαμε για κουνελάκι, μα φιλοξενήσαμε ένα το καλοκαίρι, και δεν ενθουσιαστήκαμε – άσε που μύριζε απαίσια…

Τα σκιουράκια πάντα τα αγαπούσα – από τον Chip & Dale του Disney, μέχρι το πιο πρόσφατο της εποχής των παγετώνων, που κυνηγούσε το βελανίδι του… Έτσι, μόλις πήγαμε στο κατάστημα με τα ζωάκια, τους πήγα να τα δούμε, αφού είχα ρωτήσει ήδη για τον τρόπο ζωής και φροντίδας τους.

Ο Άκης μας αγάπησε αμέσως το ένα – ήταν παράμερα από τα άλλα, μόνο του, κουλουριασμένο… «Αυτό θέλω» είπε, και δεν σήκωνε αντίρρηση. «Είναι το πιο γλυκούλι!»

Στο δρόμο για το σπίτι είχε το κλουβί δίπλα του – και του μιλούσε, κι έψαχνε όνοskiouraki1.jpgμα να το βγάλει..

Τελικά, αποφάσισε να τον φωνάζει Φρέντυ

Αυτή είναι η μοναδική φωτογραφία που κατάφερα να τον βγάλω – είναι ακόμα φοβισμένος, και τρυπώνει στο σπιτάκι του. Σε μια-δυο μέρες όμως, θα έχει προσαρμοστεί – και θα είναι παρέα μας!

Καλημέρα🙂

52 thoughts on “Sunday…

  1. Καλημέρα κούκλα!! Πόσο πλήρωσεσ για τον σκίουρο;;; ΘΑ σου έστελνα εγώ ένα από εδώ, τα βρίσκεις όπως τις γάτες στην Ελλάδα!! Μόνο τα μεταφορικά θα σου χρέωνα!!😀
    Καλορίζικο!

  2. Nα σας ζήσει το… νέο μέλος της οικογένειας.
    ———————————-

    Άκη, ωραίο όνομα διάλεξες…
    Και ξέρω ότι θα τον φροντίζεις τον Φρέντι.
    Και θα τον αγαπάς.🙂

  3. χε χε χε κούκλος είναι!!!! Φαντάζομαι πως περιμένει ο μικρούλης να ξαναβγεί από την φωλιά του!!!! Να το χαρείτε το νέο μέλος της οικογένειας !
    Φιλιά -Καλή Κυριακή – Φαντάζομαι το φαγητό σήμερα έχει και ξηρούς καρπούς :))))
    σμακ

  4. Γλυκό πολύ Νατάσσα μου! Καλημέρα κιόλας…

    Όμως βρε παιδάκι μου, είναι ο σκίουρος για το σπίτι; Θα αντέξει το ζωντανό;

  5. @ Εξαφανισμένο φουρφουράκι μου !
    Τα σκιουράκια αυτά είναι «pet» – δεν είναι σαν αυτά που ζουν ελεύθερα στα δάση σας! 🙂
    (θα μας φέρεις ένα ζευγάρι όταν έρθεις, ε; Θα το αφήσουμε στο δασάκι κοντά μας!😉 )

    Ευχαριστούμε – φιλάκια .

    @ Ευχαριστούμε AfMarx μου – ο Άκης θα σου απαντήσει μόνος του, σε λίγο!😉

    @ Ναι, φιλενάδα – φοβάμαι ότι θα αυξήσουμε την κατανάλωση των ξηρών καρπών στο σπίτι μας από δω και πέρα!

    Φιλιά, καλή συνέχεια :)))

    @ Δημοσθένη, τα σκιουράκια αυτά είναι προσαρμοσμένα στις συνθήκες ζωής του σπιτιού – όπως τα καναρίνια, τα χάμστερ… Δεν θα έπαιρνα ποτέ ένα ζωάκι που θα βασανιζόταν στο σπίτι – γι’ αυτό δεν πήραμε σκυλί ή γατάκι. Είναι σε μεγάλο κλουβί (3όροφο) και μόλις προσαρμοστεί θα του βάλουμε μέσα και κλαδάκι να σκαρφαλώνει – τώρα έχει σκαλίτσες. Οι φίλοι μας που έχουν, πάντως, 3 χρόνια, και μια χαρά περνάει!

  6. Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις ευχές!

    e-θείε Afmarx, τον αγάπησα απο την αρχη που τον είδα, και θα τον προσεχω πολύ, στο υπόσχομαι!
    (να παρετε κι εσεις ενα, ειναι πολυ γλυκος, και τωρα που ξεθαρεψε και βγαινει απο το σπιτακι του, θα του βγαλουμε κι αλλες φωτογραφιες! 🙂 )

    e-θεια KV, θα τρωμε μαζι τα φουντουκια και τα φυστικια! 😉

    e-θεια ελαφίνα, ευχαριστώ για το τραγούδι! Αλήθεια (το καταλαβα τι σημάινει ο τίτλος) όταν τον είδα ήταν σαν να μου το είπε! 😉

  7. ακούμε ροκ, ελαφάκι μου – το ξέρεις , και μας αρέσει !
    (και θα τα μάθει και ο Φρέντι τώρα)🙂
    Ναι, το σκεφτήκαμε για παρέα, σε λίγο καιρό να του πάρουμε ακόμα ένα.
    Φιλάκια πολλά- καλή συνέχεια κι εσύ😉

  8. Ακη, μικρό μου, καλή δύναμη σου εύχομαι. Θέλει κι αυτό φροντίδα οπως τα πάντα στη φύση…κι ας επικρατεί η αποψη ότι μεγαλωνουν μόνα τους.
    Γειά σου Νατασσακι, φοβερή μαμά!
    ριτς

  9. Το είδα από κοντά…κούκλος είναι!
    Από πότε ακούτε ροκ εσείς και ειδικότερα Κουίν;;; Πριν ή μετά τον Καρρά και την Γαρμπή; 😆

  10. @ ευχαριστούμε tassoula μου!
    Καλή βδομάδα και σε σας 🙂

    @ Ευχαριστώ Ριτσάκι μου – κι από τον Άκη πολλά φιλιά.
    Θα το προσέχει και θα το φροντίζει σίγουρα, κι εμείς μαζί του.
    Φιλιά 🙂

    @ roadartist, σ’ ευχαριστούμε πολύ !
    (και καλώς ήρθες)

    @ Και βέβαια τον είδες πρώτος, θείε!🙂
    ***Όταν εγώ άκουγα ροκ, εσύ δεν είχες γεννηθεί ακόμα, αδερφέ μου😛
    (Καρρά και Γαρμπή, μπλιάχ! )

  11. Nατασσάκι τα λατρεύω αυτά τα τρωκτικά και όντως ο Αστεράκης διάλεξε το πιο όμορφο και φυσικά το πιο ωραίο όνομα!

    καλώς τον δεχτήκατε.!!🙂

    Σας φιλώ πολύ!

    υγ.πήγε πολύ καλά σήμερα, καλύτερα απ’οτι το περιμέναμε.Νυστάζω όμως πολύ, έφυγα από το σπίτι στις 6:30 και γύρισα στις 14:00 ζζζζζζζζ

  12. μ αρέσει αυτός ο ριγωτός

    υγ εγώ μόνο στο facebook μπορώ να υιοθετήσω ζωάκι…
    υγ κι αυτό μόνο του καταφέρνει να ζει…
    υγ άστα,άστα
    υγ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ!!

  13. Εεε, λοιπόν… φοβερή ιδέα.

    ΥΓ. άσχετο: μετά το pop up, αισθάνομαι πολύ πίσω η γυναίκα. Thanks!!!

    Kisses σε όλα τα μικρά της οικίας σας.

  14. @ Ευχαριστούμε An-Lu μου :)))

    @ Χαίρομαι που πήγαν όλα καλά θαλασσινό μου μικρούλι! 🙂
    Να ξεκουραστείς, θα τα πούμε αύριο
    Φιλιά πολλά.

    @ Αλήθεια, Κάβειρε; Θα πρέπει να ήταν απίθανο, ε; Θα ήθελα να το ακούσω – το δικό μας μέχρι τώρα δεν έχει βγάλει ήχο… 🙂
    Καλό βράδυ.

  15. @ ειρήνη μου, στην πρώτη ευκαιρία!😉
    Καλό βράδυ – καλή εβδομάδα!🙂

    @ Ευχαριστούμε τσαπερδονάκι μου – κι εμένα μ’ αρέσει το ριγέ του!🙂
    **θα έρθει η στιγμή που θα φροντίζεις κι εσύ, να μου το θυμηθείς! 😉

    @ Κι από μας, e-θεία ! :))))))
    (πήγε για ύπνο – θα το μεταφέρω αύριο😉 )

    @ Χιχιχι! Κι αν τον δείξουμε στον Ιωσήφ, εκεί να δεις – που σίγουρα θα θέλει! 🙂 Να μας φιλήσεις τις πατούσες, ξέρεις, θεία!😉

  16. @ mamma : μετά το pop, δεν έχει stop – θυμάσαι τη διαφήμιση; 😉
    (ότι θες, εδώ είμαι, ναι;)
    Φιλιά και στο δικό σου μικρούλη.

    @ Λαχανάκι μου έχουμε και καναρίνι και ψαράκι! Πολλά μωρά στο σπίτι, αν υπολογίσεις και τον Κυριάκο!😉

  17. Τι όμορφος ο Φρέντυ. Είμαι σίγουρος ότι θα περάσει πολύ όμορφα στο σπίτι σας Νατασσάκι και Άκη. Περιμένουμε περισσότερες φωτογραφίες.

  18. 😀
    Πολύ όμορφος, πάρα πολύ όμορφος, ο Φρέντι!
    Να τον χαίρεστε, είναι πολύ τυχερός που βρήκε φωλίτσα εκεί σε εσάς!
    Ίσως τις επόμενες μέρες που θα ξεθαρρέψει να μας πείτε πάλι νέα του; Πώς μεγαλώνει, πώς περνάει, τι τρώει, για ποια πράγματα συζητάτε, τι παίζετε;
    Προς το παρόν, πάρτε κι ένα βιντεάκι με τα γνωστά σκανταλιάρικα αδερφάκια του😀

    Καλή σας μέρα και καλή εβδομάδα!

  19. καλημερα καλη εβδομαδα να σας ζησει το νεο μελος!! πρωτοτυπο κ ομορφο για κατοικιδιο καλα παιχνιδια με τον Ακη σου να χει!

  20. Άψογος ο Φρέντυ!!!🙂 Δεν λες πάλι καλά που δεν σου ζήτησε κανένα ιγκουάνα να το ακούς το βράδυ να γυρίζει και να ανατριχιάζεις; :-Ρ Καλορίζικο λοιπόν το νέο μέλος! Φιλιά και καλή εβδομάδα🙂

  21. να το χαίρεστε🙂 θέλω κι εγώ! Αλλά αν ποτέ πάρω θα πάρω δύο και θα τα βγάλω Chip & Dale🙂 Και τι φροντίδα έχει; Κάθε πότε καθαρίζεις το κλουβί; Και τι τρώει;

  22. xa, xa, xa!!!
    Με γεια το νέο μέλος!
    Φουντούκια αγόρασες;! Τι τρώνε αλήθεια τα σκιουράκια;!
    Αμα σου πω ότι τα φοβάμαι… (η εξοικείωσή μου με τα ζωάκια είναι φοβερή-λέμε…)

  23. @ fvasileiou, ευχαριστούμε!🙂

    @ Δεν είναι τόσο όμορφος όσο η σιαμέζα σου, Στράτο μου – μα είναι γλύκας! Και σήμερα ξεθάρεψε και βγαίνει, θα σας τον ξαναδείξω κι από μπροστά, να δείτε τη μουρη του!🙂

    @ Ευχαριστούμε για το βιντεάκι παπάκι μου!
    Ο Άκης το διασκέδασε – και θα έχετε νέα του Φρέντυ, σύντομα!🙂

    @ Ευχαριστούμε ωκεανέ μου!
    Καλή βδομάδα και σε σένα!🙂

    @ Καλημέρα Jo!!!!
    Ευχαριστώ! 🙂

    @ Μαρία μου – και με το ιγκουάνα δεν θα είχα πρόβλημα, σοβαρά στο λέω!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!🙂

    @ Daisy μου, να πάρεις – κι εμείς έχουμε σκοπό να πάρουμε και δεύτερο!😉
    Είναι ευκολη η φροντίδα τους – μια φορά την εβδομάδα τα καθαρίζεις, και απλά του συμπληρώνεις την τροφή και το νερό – τρώει όλους τους σπόρους : φουντούκια, φυστικια, καρύδια, αρκεί να είναι χωρίς αλάτι – και τρώει και φρούτα: μήλα, καρότα, αχλάδια.. Πίνει και γάλα, και του αρέσει να σκαρφαλώνει!
    :))

    @ Φαίη μου – άντε βρε που τα φοβάσαι!
    :)))
    Θα έρθεις να δεις το δικό μας και θα τα ξε-φοβηθείς!
    🙂

    Καλημέρες!!!

  24. Να σας ζήσει! πρώτη φορά ακούω ότι είναι οικόσιτα, κάτι ελεύθερα ήξερα απο την Σουηδία , την Αμερική και τον Καναδα ! Ο γλυκός μου το Τσίπ, θ’ αντέξει στο κλουβί? Αντε να σας συνηθίσει, να μας φωτογραφίσετε την φουντουρά του ! Φιλιά

  25. Φαίνεται είναι η εποχή που τα παιδιά αγάπησαν τα σκιουράκια. Κι εμείς βάλαμε ένα στο σπίτι προσφατα. Γλυκό σαν του Άκη.
    Και πολύ ανθεκτικό. Παρά τα χάδια του Έκτορα αντέχει κοντά ένα μήνα. Και -το άτιμο- κάνει και χαρές όταν βλέπει το βασανιστή του.
    Όνομα ακόμα δε βρήκαμε. Το Φρέντι δεν ακούγεται κακό. χμμμμ.

  26. @ Φαίη μου, αν το χαϊδέψεις με προσοχή και αγάπη, δεν σε δαγκώνει – μόνο αν νιώσει απειλή. Θα δεις, θα σου αρέσει! 🙂

    @ Τρελοφαντασμένη μου, τυχεροί κι εμείς που θα τον έχουμε για παρέα, είναι πολύ καλός!🙂

    @ Στράτο μου – εσύ την ξέρεις καλύτερα!😉 (πάντως είναι πολύ όμορφη!)
    Ο Φρέντυ είναι απλός – καθόλου σνομπ!🙂
    Φιλιά, καλό βράδυ !

    @ Αγριο – Κερασο – Ζουζούνα μου – είναι ακριβώς όπως τα καναρίνια – μαθημένα σε κατάσταση αιχμαλωσίας. Δυστυχώς, αλλά αν τα αφήσεις ελεύθερα, δεν επιβιώνουν – το μόνο που μπορούμε είναι να κάνουμε την «αιχμαλωσία» τους όσο πιο όμορφη μπορούμε… Η ουρά του δεν είναι πολύ φουντωτή, μα θα τον ξαναδείτε σίγουρα! 🙂

    @ Ο Άκης έχει ξετρελαθεί, tassoula μου– με το ζόρι πήγε για ύπνο!
    Ειδικά σήμερα, που έχει ξεθαρρέψει και βγήκε από τη φωλιά του, όλη την ώρα δίπλα του ήταν! 🙂 🙂

    @ να το βγάλετε κι εσείς Φρέντι, λοιπόν, Αμετανόητε, και να ανταλλάσσουμε εμπειρίες!😉
    Και το δικό μας πάντως έμαθε να αναγνωρίζει τον Άκη ήδη!🙂

  27. νατασσακι και ακη να τον χαιρεστε τον νεο σας συγκατοικο!!
    γλυκας ειναι!! 🙂
    ξερετε που θα τον πηγαινε βολτα, ε;

    .
    .
    .
    .
    σε ξηροκαρπαδικα!!! 😆
    .

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    δεν αντεχω να μη το πω!!!
    για τα χριστουγεννα ειναι ετοιμος για ενα στιφαδο, μα τι στιφαδο !!!!!!!!!!!!!! 😆

  28. Βρε μούργε!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😆

    Τι στιφάδο βρε, o σκίουρος???????

    μια σταλιά είναι – τι να τον κάνεις;;;

    (θα σε σκοτώσω, αυτά τα διαβάζει και ο γιος μου!
    Αλλά θα του εξηγήσω τι μούργος είσαι, και θα καταλάβει – άλλωστε, το δικό μου παιδί έχει χιούμορ!!!! 😆 😆 😆 )

  29. η αδυναμια μου…παντα ηθελα ενα αλλα μια δεν με αφηνε η μητερα μου…βλεπεις παντα ειχαμε σκυλο…την αλλη δεν με αφηνε ο αδερφος μου…τι να κανω μενω μαζι του και δεν μπορουμε να εχουμε ζωα αλλα ισως τον καταφερω…αντε και καλη παρεα να σας κανει…besitos..

  30. @ Καλημέρα damian – είναι πρόβλημα αυτό, όταν έχεις συγκάτοικο, πρέπει να συμβιβάζεσαι. Μα αυτό είναι πολύ βολικό ζωάκι – ούτε φασαρία κάνει, ούτε ιδιαίτερη φροντίδα θέλει, ούτε μυρίζει… Για προσπάθησε να τον πείσεις! 😉

    @ Καλημέρα e-θεία Θαλασσινή 🙂

    (και αν το δει ο Κυριάκος, θα παραπονιέται, μόνιμα μένει απ’ έξω – μας «απειλεί» ότι θα ανοίξει κι αυτός blog! 😉 )

    Φιλιά πολλά κι από μας

  31. ΓΕΙΑ ΣΑΣ,, ΚΑΙ ΓΩ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙ….ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΡΟΔΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ. ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ Η ΕΧΩ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΜΜΕΝΟ, ΑΝΟΙΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΙΖΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ… ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΕ… ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΡΩΤΙΣΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΩ;;;; ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΞΕΡΕΤΙΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΠΑΡΕΑ ΑΥΤΑ;; ΚΑΙ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΤΑΙΖΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ;;;

Τα σχόλια είναι κλειστά.