Action αγάπης*

Η πρόσκληση αυτή την φορά είναι από το “χαμομηλάκι”, το blog που είναι αφιερωμένο στην προστασία του παιδιού.

Αγαπητοί μας φίλοι, στα πρότυπα του Ιδιογράφως σας καλούμε να συμπληρώσετε τη Συλλογή «Άξιον Αγάπης».

* Βρείτε την πιο όμορφη στιγμή της ζωής σας: με το παιδάκι σας, το ανηψάκι σας, ένα παιδάκι, μια παιδική ζωγραφιά, μια παλιά φωτογραφία σας, όταν ήσασταν παιδάκι, ένα βίντεο με ένα παιδάκι, ό,τι αξίζει να αγαπηθεί και προσθέστε το στη Συλλογή Άξιον Αγάπης.
* Αναρτήστε το στο blog σας, με την υπογραφή:
Για το http://hamomilaki.blogspot.com
* Ενημερώστε μας με σχόλιο στο blog για να προσθέσουμε το κόσμημά σας στη Συλλογή «Άξιον Αγάπης»
Προσέξτε, να προστατεύσετε τα προσωπικά σας δεδομένα
Με αγάπη
Το χαμομηλάκι
 

Λοιπόν, ξέρετε όλοι ότι ο αστερ-Άκης παρακολουθεί τι γίνεται στα φιλικά blog -και το είδε. Και μου έδωσε τη άδεια να βάλω μια φωτογραφία του, και διάλεξε και μια ζωγραφιά από τα τετράδια αντιγραφής του. Και, για να μην ανησυχεί κανείς για την προστασία του, έχω έγγραφη την άδειά του να τα δημοσιεύσω -μαζί με την άδεια που μου έδωσε για να τον γεννήσω, (και μάλιστα στη συγκεκριμένη χώρα), να του δώσω συγκεκριμμένο όνομα και να τον βαφτίσω, να του φτιάχνω φαγητό δικής μου επιλογής, να τον πάω σχολείο, αγγλικά και καράτε… κλπ. 

Με την αγάπη μας

για το χαμομηλάκι

και, δεν χρειάζεται πρόσκληση -εδώ, συμμετέχουμε όλοι, ναι;

Καλημέρα 🙂

Καλή βδομάδα 

*σιγά που δεν θα σου έκλεβα τον τίτλο! 

 

40 σκέψεις σχετικά με το “Action αγάπης*

  1. Εγώ, αν δεν δω υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 32, του νόμου 118 του 1976, υπογεγραμμένη από τον αστερ-Άκη και επιβεβαιωμένη από το οικείο αστυνομικό τμήμα για το γνήσιον της υπογραφής, δεν σε πιστεύω…
    —————
    Γειά σου αστερ-Άκη καλλιτέχνη.
    Αν δεν ήσουν Αεκάκι, θα ήσουν ο καλυτερότερος
    🙂

  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα….
    Πότε θα γ΄ραψεις το ντολμαδοποστ???
    Ε???
    Πεινάμε.. λέμε….
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  3. @ Δεν είναι δική μου η ζωγραφιά, Γιώργο μου, του Άκη είναι, και μάλιστα παλιά 🙂
    (είμαι, είμαι -τον AfMarx τον κλέβω ασύστολα, αλλά γι’ αυτό είναι οι φίλοι, μάλλον 😉 )

    Καλημέρα 🙂

    @ Τσέκαρε το φαξ σου, e-θείε, έρχεται -με σφραγίδες, υπογραφές και χαρτόσημα :p

    **και άσε το παιδί μου να είναι ό,τι ομάδα θέλει, ορίστε μας!!!
    🙂

  4. τυχαία μια μέρα βρήκα μια παιδική ζωγραφια μου….
    εγώ και η μητέρα μου…

    ειλικρινα μου ήρθε να βάλω τα κλάμματα…

    Γλυκιά η κίνηση απότο χαμομηλάκι…

    γλυκιά η κίνηση και από εσας!

  5. Όπως όλα τα μωρά έτσι και ο Αστεράκης είναι σαν φρατζολάκι, λαχταριστό λαχταριστό.

    Μια απορία μόνο: Πώς σου έδωσε την άδεια να τον γεννήσεις, να τον βαφτίσεις και να του δώσεις συγκεκριμένο όνομα, να του μαγειρεύεις κλπ. κλπ. ;

  6. Ζωγραφίζει ο αστερ-Ακης τόσο όμορφα; Τέλεια είναι η ζωγραφιά! Ακόμα πιο τέλειος είναι ο ίδιος!

    Καλέ, τι γλύκας! Και πόσο του πάνε τα πράσινα! Πώς άφησες και σου «ξέφυγε» δεν μπορώ να το καταλάβω!

    Να το χαίρεσαι το ΑΣΤΕΡΙ σου, Νατάσσα μου!

    Φιλιά! :***

  7. χαχαχαχα 🙂
    Όλες τις άδειες, ε; Κάτι σαν μαμά πρωτόκολλο και φάτε τη σκόνη μου, δικαιόροι!
    Γεια σου, ρε μάνα, πες του κανακάρη σου, άψογη η ζωγραφιά και ειδικά ο συνδυασμός πράσινου και μωβ πολύ με άρεσε!

  8. και με την δικη μας αγαπη
    και για τους δυο σας
    καιμια μεριδα αγαπης ακομη, για τον μπαμπα που, οπως και να το κανεις, σας βοηθησε… 🙂 🙂 🙂

  9. Ευχαριστούμε τον αστερ-Άκη που μας χάρισε τη ζωγραφιά του και χαιρόμαστε που επισκέπτεται το χαμομηλάκι 🙂
    τον αγαπάμε όλο όλοοο

  10. Τι μωρό ήταν αυτό καλή μου!!!!!!
    Χορταστικά μαγουλάκια για ρουφηχτά φιλάκια, να του πεις.ΤΕΛΕΙΑ ζωγραφιά του.

    ΑΞΙΟΣ ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ νατασσάκι μου!!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  11. Αχ, σήμερα μια εσύ, μια η niemandsrose, θα με τρελάνετε 🙂 🙂 🙂
    Τι ωραίο μαγουλάκι είναι αυτό!!! Ελπίζω να μην το χάσει ποτέ, τα αγοράκια με μαγουλάκια είναι ωραία σε όλες τις ηλικίες, και μη με πείτε για φίτνεσ και τέτοια γιατί Α!

    😆

    :************νατασσΑκιαμου*********

  12. Nα τον χαίρεσαι τον Αστερ-Άκη με την ωραία του ζωγραφιά. Μπορώ να φανταστώ μόνο πόσες αναμνήσεις σου φέρνει στο νου… Τα φιλιά μου έχεις! Καλή σου μέρα..

  13. πολλές πολλές καλημέρες σε όλη την οικογένεια…

    η ζωγραφιά του Άκη είναι πανέμορφη! τόση αγάπη, τόση ζεστασιά… ένα μεγάλο μπράβο. να συνεχίσει να ζωφραφίζει έτσι όμορφα…

  14. Τσιμπομαγούλισέ τον μου! (ναι, έτσι είναι σωστό το ρήμα και όχι μαγουλοτσίμπησέ τον!!! τς τς τς!)

    Φιλάκια τόοοοοοσα! 😀

  15. @ glaykiyou, ναι -πάντα μας συγκινούν οι παιδικές μας ζωγραφιές…
    Εγώ κρατώ πολλές του Άκη, να τις έχε όταν μεγαλώσει

    Σ’ ευχαριστούμε και καλώς ήρθες 🙂

    @ Στράτε μου, εσύ που τον ξέρεις και τώρα, είδες; Από τότε, μεγάλο μούτρο σου λέω!!!!
    (σαν τον ανιψιό σου ένα πράγμα 😉 )

    Φιλιά, καλημέρες 🙂

    @ Λενάκι μου, ναι, τα περισσότερα μωρά είναι έτσι -ο Άκης εκεί είναι λίγων ημερών, και σκέψου γεννήθηκε σχεδόν 4 κιλά!
    Για την απορία σου, έχεις δίκιο -διόρθωσα το κειμενο κι έβαλα λινκ για να μπορέσεις να καταλάβεις 🙂

    Φιλάκια πολλά

    @ Καλή βδομάδα Ντίνο μας 🙂

    @ η αλήθεια είναι ότι από μικρός ζωγραφίζει καλά, γατί μου
    (να θυμηθώ να σου στείλω το γιατί μου ξέφυγε, καθώς και ένα μικρό μέρος από την ιστορία του, χμμ… Αν και, πάλι καλά που είναι Αεκ, να λες -από γάβρος….. 😉 )

    Φιλιά κι από μας, γατάκι!!! 🙂

    @ Σιγά που θα άφηνα τους «δικαιόροι» να μου τη βγουν, Ρουλιώ μου :ppp

    Χαίρομαι που σ’ αρεσει, θα σου δείξω κι άλλες εσένα 🙂

    @ Orelia μου, ο μπαμπάς σ’ ευχαριστεί πολύ 🙂

    (κι εμείς, αλλά αυτό το ξέρεις ήδη)

  16. @ κι εμείς ευχαριστούμε πολύ, hamomilakia -έχετε την αγάπη μας και το ξέρετε 🙂

    @ Γλαρένια μου, είδες;
    Μεγάλο μωρό, χορταστικό!!!
    (το τι τσιμπιές έφαγαν αυτά τα μάγουλα, δεν το φαντάζεσαι 🙂 )

    Ευχαριστώ, κι από μας φιλιά !!!

    @ Καλή βδομάδα, meniek μου
    (και από γλύκα, άσε… τον είδες! :pp)

    @ Φχαριστούμε, φχαριστούμε, θαλασσομπερδεμένη μου 🙂 🙂

    @ σαν τους δικούς σου, Ριτσάκι μας !
    🙂
    Φιλιά πολλά

    @ Δημητρούλα μου, καλημέρα πια
    και όόόόόόόχι, καθόλου δεν μου μοιάζει σου λέω!!!
    (είναι εντελώς copy-paste, σε όλα 😉 )
    Φιλάκι

    @ Παπικουλίνι μου, μπορώ να σε βεβαιώσω ότι, 9 χρόνια μετά, δεν έχει χάσει τπτ από το μάγουλο
    (εδώ η μαμά του 37 χρόνια μετά και δεν κατάφερε να τα χάσει…. )
    😆

    {{{{{**********}}}}}

    @ Κατερίνα μου, ναι, το ξέρω ότι μπορείς να καταλάβεις -και είναι υπέροχες οι αναμνήσεις, όσες δυσκολίες κι αν είχαν!
    🙂
    Φιλιά κι από μένα πολλά

  17. @ Λύκε λύκε μου, το πήρες «μυρωδιά» ότι αγαπάω τους λύκους και ήρθες;

    (κι έχει και πανσέληνο απόψε…. )

    Καλώς τον, ευχαριστούμε και οι 2
    Φιλί 😉

    @ Είδες, Κάβειρέ μου, ο φίλος σου;

    Σ’ ευχαριστούμε πολύ, κι από μας!

    @ Καλώς τη διαβάτιδα μας!
    Ο Άκης ζωγραφίζει από πολύ μικρός, και όλοι λένε ότι το κάνει καλά, να δούμε που θα του βγει στο τέλος
    Είμαι σίγουρη ότι και οι δικές σου δεν πάνε πίσω όμως!!!

    Τα φιλιά μου να τους δώσεις

    @ Μαριλία μου, αφού το λες εσύ, κοτζάμ δασκάλα, θα φέρω εγώ αντίρρηση;

    Κι από μας τόόόόόόόόόόόόσο μεγάλα!!!!

    @ (ξ)αδερφούλη, πες τα επιτέλους!!!!
    Ε-μα, οι παλιοκόκκινοι!!!!!

    Φιλί γλυκό

  18. Προφανώς χιουμοριστικά γράφεις στην ανάρτηση ότιείχες την άδεια του γιου σου να τον γεννήσεις κλπ. Και εγώ επίσης χιουμοριστικά θέτω την απορία πώς σου έδωσε αυτή την άδεια αγέννητος ακόμα. Το λινκ σου δε με διαφώτησε πάντως!!! 🙂

  19. Η ζωγραφιά είναι όμορφη, το πιτσιρίκι ακόμη ομορφότερο.
    Χαίρομαι πραγματικά που μου δόθηκε η ευκαιρία να πάρω κι εγώ μέρος. 🙂

  20. Αστέρι ο αστερΑκης αλλα Αεκακι.

    Να το παμε μια Κυριακή γήπεδο με τον Αλλού;;;

    Θα γυρίσει άλλος άνθρωπος (άσε που θα είναι για τα επόμενα 10 χρόνια χαρούμενο το παιδάκι)

    🙂

    Ο, τι καλύτερο και πολύ χαρά.

  21. Καλε, νατασ….ο καμηλιέρης πηρε τις καμηλες και την εκανε ; χαμενος από προσωπου μπλογκογης δηλαδή..
    εσυ παλι απουσιαζεις ;

  22. Το feed του Ντινου δεν λειτουργεί καλό μου
    η αμπθα δεν λειτουργει, τον Προυστ τον διόρθωσα μονη μου, αμαν πια δηλαδή

  23. @ Σκουλικάκι μου 🙂

    @ Λενάκι μου, ναι, χιουμοριστικό ήταν…
    🙂
    Να είσαι καλά 🙂

    @ mammma, ελπίζω τώρα να είσαι λίγο πιο ξεκούραστη 🙂
    Φιλιά κι από μας

    @ διαβατιδά μου, κάνει από πέρσι μαθήματα ζωγραφικής 🙂

    @ Mara Lisa, και οι δικές σου φωτογραφίες ήταν εξαιρετικές 🙂
    Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    @ Καναλιώτη, χμμ… Δεν κατάφερε να τον πείσει ο μπαμπάς του να γίνει κόκκινος, πάντως!
    Τώρα, αν θέλετε να τον πάτε στο γήπεδο με το φίλο μας, εγώ δεν έχω πρόβλημα -μην σας πείσει εκείνος να αλλάξετε, φοβάμαι!!!!
    😆

    Ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά 🙂

    @ Γκρινια-Ρίτσα μου, μου επιβεβαιώνεις τον τίτλο που σου έδωσα, διαρκώς 😛

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.