Καλό Μήνα…

(έτσι, να φύγουν οι σκόνες του καλοκαιριού…)

Καλώς σας (ξανα)βρίσκω

Καλημέρα🙂

47 thoughts on “Καλό Μήνα…

  1. Καλώς το Νατασσάκι μας το πολυαγαπημένο, πρωτομηνιάτικο και πρωτοφθινοπωρινό!!!

    Καλώς ήλθες «πίσω» , και ένα υπέροχο φθινόπωρο να έχεις, με όμορφα, γλυκά, αγαπησιάρικα γραπτά, με έμπνευση και χαρά!!!

    Μάκια!!!

  2. Πού είσαι βρε ΝατασσΆκι? Σε πεθυμήσαμε…
    Σου εύχομαι ένα πανέμορφο μήνα να έχεις και πιο συχνά εμφανίσεις στην blogόσφαιρα…!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη!😉

  3. Ε…στο τσακ…πρόλαβες το σκουπόξυλο μου…ετοιμαζόμουν να διώξω τις αράχνες!!!
    Ξέρεις…υπάρχουν και οι bloggers…και οι μαθητές σου!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ αγαπημένη μας φίλη! 🙂 🙂 🙂

    1. Εεεεεε, το είδα και το σκουπόξυλο από τη γωνιά, μαγισσούλα μου!😉

      για σένα το έκανα -το ξέρεις

      Καλό μας μήνα, καλή χρονιά στον Αλέξανδρο που ξεκινάει αύριο το σχολείο, και πολλά ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

  4. αχα!
    χα!
    χαχα!
    χαίρομαι, σημαίνει
    πολύ, δηλαδή
    ξεσκόνισες;
    φοράω τη ποδιά μου
    τη σχολική ντε…

    καλό μήνα σας Νατάσσα!

  5. χαχαχαχά!
    13 λέξεις (μαζί με τον τίτλο), μετά από απουσία 14,5 εβδομάδων!
    Τι να πω;
    Όχι, πες μου τι να πω!
    Ούτε καν 1 λέξη ανά εβδομάδα απουσίας…
    ———————
    Καλό μήνα…
    Αλλά εσύ, με τον ρυθμό που μπλογκάρεις, και «ευτυχισμένο το 2011» να μας έλεγες, πάλι επίκαιρη θα ήσουν!
    Ε, μα!
    Τα είπα και ξαλάφρωσα.
    :p

  6. αφού ξαλάφρωσες αγαπημένε μου φίλε, τι να πω εγώ;;;
    (να μαρτυρήσω ότι το blog σου είχε γίνει φύλλο και φτερό και δεν το είχες πάρει χαμπάρι;;;; Ε;;;;;;)😆

    Φιλιά, Καλό μήνα ας έχουμε!

    1. Αφού μου κάνουν σαμποτάζ οι αμερικάνοι!
      Κι εσύ ούτε ένα μπάνερ συμπαράστασης δεν έβαλες
      Ούτε ένα γκρουπ στο φέις μπούκι δεν ξεκίνησες.

  7. Tο αυτό επιθυμούμεν και δι’υμάς:)κια ελπίζουμε η επομενη αναρτηση σου να μην ειναι του χρόνου:)))

    Καλο μήνα…

    1. Φαντάσου δλδ, ΦJK, να μη μιλούσαμε σχεδόν κάθε μέρα από «δέκα διαφορετικές μεριές» τι θα μου έσουρνες κι εσύ!!! 😛

      (νομίζω όμως ότι ήρθε ο καιρός να ξαναρχίσω να γράφω εδώ -θα δείξει🙂 )

      Καλό Σαββατοκύριακο!!!

  8. NATASSAKI

    Καλό Μηνα καλό Φθεινόπωρο..
    Που είσαι μπρε?
    Σου έστειλα και μέηλ
    ούτε φων΄η ούτε απάντηση
    έχω χάσει το τηλέφωνό σου,
    Αν έχεις το δικό μου, πάρε με μπρε. Κατι ήθελα να σε ρωτήσω..
    Φ΄λιά από την άλλη ακρη του Αιγαίου..ι

  9. Καλώς μας επέστρεψες … μαζί με τα πρωτοβρόχια !!!
    Γλυκύτατα τα τραγουδάκια του Θαλασσινού για τους μήνες …
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ εύχομαι …

  10. ναι ναι αντε μη σας πω και στους δύο νατασακι και ΑΦΜ εξαφανιστηκατε κι ουτε φωνη ουτε ακρόαση τί να σας πω; αν κανουν ετσι όλοι τι θα κανει η ΦΕΜ ανεργη θα μείνει; οριστε μας και οχι δεν ανοιγω δικό μου blog ετσι μ αρεσει να σας κουτσομπολεύω αντε και καλό μηνα!

  11. οπως σε ολα,καθηστεριμενη σου ευχομαι νατασσακι μου καλο μηνα!!!
    (κοντευει ο οκτοβριος βεβαια αλλα δεν πειραζει!!!😛 )

    καλη χρονια στον ακη αου φιλη μου και σε ολα τα παιδια μας!!!
    πολυ πολυ υπομονη σε εκεινα αλλα και σε εμας, και πιο πολυ στις μαμαδες!!!!(τους εχω μια αδυναμια βλεπεις!! χιχιχι!!!)

    μια ομορφη εβδομαδα να εχουμε!!!
    φιλια πολλα πολλα!!!
    καληνυχτα!!!🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.