«Μεγάλωσα»..?

(η ανοιξιάτικη φωτογραφία που «ερωτεύτηκα» είναι του Sotiris Kan -και με την άδειά του, του την έκλεψα)

-Θα μεγαλώσεις και θα μάθεις, μου έλεγαν

-Θα μεγαλώσεις και θα καταλάβεις, μου έλεγαν

-Θα περάσουν τα χρόνια, θα γίνεις «σαν εμάς», θα δεις, μου έλεγαν (ξανά)

Και πέρασαν τα χρόνια. Και έγινα -περίπου- σαν «αυτούς». Και μεγάλωσα… Αλλά δεν κατάλαβα, δεν έμαθα. Δεν μπορώ ακόμα να δικαιολογήσω αυτά που δεν μπορούσα τότε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα «αυτονόητα» δεν είναι για όλους ίδια. Δεν μπορώ να καταπιώ την αδικία. Δεν μπορώ να «ταξιδεύω με τη φαντασία».

Κολλημένος στα ίδια τα λάθη
και να σέρνομαι
να ζητάω βοήθεια απ’ τη λάσπη
και ν’ ανασταίνομαι.

(ή, πώς το λέει ο Σωκράτης στην αγαπημένη μου Πριγκιπέσα; «… έλεγα περνούν τα χρόνια, θα συμμορφωθώ/ μα είναι δώρο-άδωρο ν’ αλλάξεις χαρακτήρα, τσάμπα κρατάς λογαριασμό, τσάμπα σωστός με το στανιό…»)
Δεν θέλω να είμαι «σωστή». Θέλω να είμαι η Νατάσσα – με τις καλές και τις κακές μου, με τα κουσούρια μου, με τα ζόρια μου, με τα χαμόγελα και τα δάκρυα. Όπως. Κι όταν χρειάζεται.

Μεγάλωσα θα πει

να κάνεις το παπί
Να ζεις στην απουσία
Να γίνεις εξουσία
Να μάθεις να γελάς
Και να παραφυλάς
Να παίρνεις αποφάσεις
Να απαγορεύεται να χάσεις
Μεγάλωσα σημαίνει
Να ζεις με αυτό που σ’ αρρωσταίνει
Να χτίζεις κι άλλα κεραμίδια
Να βγάζεις τόνους στα σκουπίδια
Να ρίχνεις σ’ άλλους τα άδικα
Να βλέπεις πρωινάδικα
Να ακούς πιστά τις αναλύσεις
Να αιμοδιψάς για ειδήσεις
Να λες και yes να λες και no
Να συνηθίσεις τα πορνό
Να πολεμάς στον καναπέ
Να μη μπορείς χωρίς φραπέ

Ωραία λοιπόν… Αν αυτά είναι τα «κριτήρια», όχι – Ευτυχώς, ξέχασα να μεγαλώσω!

(ακόμα…)

Αλλά ο «τίτλος» στο blog θα αλλάζει. Κάθε χρόνο. Και τα χρόνια θα μετράνε διαφορετικά -μέχρι…

Καλημέρα🙂
Καλή Κυριακή

(και να προσέχετε…😉  )

υγ. Είμαι στην εξοχή -στη Φύση, Ίνδικτε!- με πολύ άσχημο «σήμα» στο on the go. Έτσι το ποστ «ανεβαίνει» μόνο του, αυτόματα. Αλλά θα σας δω, κάποια στιγμή -μπορεί και σκαρφαλωμένη στη λεμονιά μου!

Φιλιά

58 thoughts on “«Μεγάλωσα»..?

  1. Χρόνια πολλά Νατασσάκι μου και σου εύχομαι πραγματικά να μην μεγαλώσεις ποτέ. Είσαι πιο όμορφη έτσι και είναι πιο όμορφα έτσι! 🙂

  2. Μαμά ετών τριάντα εννιά
    του χρόνου πια σαράντα,
    σου εύχομαι χρόνια πολλά
    κι ευτυχισμένα πάντα.

    Στη θλίψη και στη μοναξιά
    κήρυξε ιντιφάντα,
    και η ζωή σου να κυλά
    σα χαρωπή μπαλάντα.

    Μα περιμένω ειλικρινά
    τη μέρα που η λεζάντα
    θα γράφει πάνω, αντί μαμά,
    γιαγιά τρελομπερμπάντα.

    1. Αγαπημένε μου παρα-ποιητή
      (ποιητής σκέτο, για μένα, μα έχε χάρη)

      ευχαριστώ, ξανά, και φέτος

      όσο για το «γιαγιά»… στο έχω υποσχεθεί, σχεδόν τρία χρόνια πριν😉

      Φιλιά!

  3. Χρόνια πολλά Νατάσσα μου και καλά κάνεις κι αρνείσαι να μεγαλώσεις.
    Μείνε έτσι όπως είσαι, όπως σε γνωρίσαμε και σ΄αγαπήσαμε, μείνε η Νατάσσα μας, ή μάλλον το Νατασσάκι μας.

  4. Δεν ξέρω να απαντήσω στο ερώτημά σου!
    Μπορεί και να μεγάλωσες.
    Εκείνο που μπορώ να απαντήσω, αν και δεν το ρωτάς, είναι ότι ΝΑΙ, φωτοβολείς.
    Και αυτό σου εύχομαι από καρδιάς να σε ακολουθεί για πάντα!!!

    Να εκατοστήσεις τα χρόνια που θα παρεμείνεις έτσι όπως είσαι!!!!

    Φιλιά

    1. !!!
      Σ’ ευχαριστώ (το είπα ξανά, ε;) πολύ Σωτήρη μου
      πολύ
      για τις υπέροχες ευχές, για την «παρέα», για τις εικόνες που μοιράζεσαι
      (και μ’ αφήνεις να σου «κλέβω»😀 )

      κι από μένα φιλιά!

  5. χαχαχα γιαγιά τρελομπερμπάντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Έχουμε χρόόόόόόόόοοονια ακόμα!
    Χρόνια Καλά και Χαμογελαστά φιλενάδα μου! Να σε χαιρόμαστε! σμαααακ

    1. χαχαχαχα!
      Φιλενάδα μου, περνάνε γρήγορα τα χρόνια, μη νομίζεις
      (πότε γεννήθηκε ο Άκης, πότε κοντεύει 11…)

      Μα… δε με νοιάζει, μια χαρά γιαγιά θα είμαι!😉

      Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααακ!

      1. καλά, δεν το συζητώ! Μέχρι που μπαίνω στο ψυγείο για να γίνεις γιαγιά μου!!!!
        Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααααακ

  6. Εγώ πάλι πίστευα ότι μεγαλώνουμε όταν φτάνουμε στον ύψιστο βαθμό κατάντιας να μιλάμε για το πώς συμπληρώνονται οι φορολογικές δηλώσεις – άρα έχουμε μεγαλώσει εδώ και πολλά χρόνια, είμαστε ώριμοι και κατασταλαγμένοι άνθρωποι και αφού αγγίξαμε το υπέρτατο αυτό όριο (των φορολογικών δηλώσεων λέμε), δεν χρειάζεται να αλλάξουμε τίποτε άλλο!
    Και αφού δεν μου βγαίνει να σε φανταστώ ξανθιά ή ακαζού, πάει, τελείωσε, δεν μπορείς να μεγαλώσεις άλλο.
    Χρόνια πολλά και καλά, με υγεία και χαρά.

    1. Χμμμ… μ΄ αρέσει ο συλλογισμός σου, Κουμπάρα
      (άσε που με βολεύει κιόλας😉 )
      τσου, δεν έχω σκοπό να μεγαλώσω
      (νομίζω πως τα καταφέρνω για την ώρα)

      Φιλάκια πολλά!

    1. Άστα, Καμηλιέρη παιδί μου,
      είναι πολλά αυτά που ΔΕΝ μου είπε η μαμά μου!
      (μερικά τα «πλήρωσα», αλλά δεν πειράζει… μαθαίνω -και θα τα πω εγώ στο παιδί μου😉 )

      Να είσαι καλά βρε!
      Σμακ🙂

  7. Happy birthday ΝατασσΆκι και να ξέρεις είναι επιλογή σου να παραμείνεις μικρή και να μην μεγαλώσεις ποτέ…Εμείς έτσι σε προτιμάμε!😉
    Φιλιά πολλά!

    1. Ναι, το ξέρω αστροφεγγιά
      επιλογή μας είναι, να μένουμε στην καρδιά παιδιά, ακόμα κι αν τα χρόνια περνάνε🙂

      Φιλιά πολλά, σ’ ευχαριστώ για τις ευχές!

  8. Γερνάνε βρε τα βουνά? Γερνάνε τα λαγκάδια? Γερνάει η όμορφη Κρητικοπούλα κόρη?
    Ε, όχι φιλενάδα. Εσύ δεν γερνάς!!!!

    Πολύχρονη, πολύχρωμη και πάντα χαρούμενη κι ευτυχισμένη!!!!!

  9. Χρόνια πολλά, αγαπημένη και καλή μου φίλη!
    Πολλές φορές η ζωή μας σπρώχνει θέλουμε δεν θέλουμε να «μεγαλώσουμε», έτσι μεγαλώνει και η κατανόηση, φτάνει στην καρδιά να μένουμε παιδιά!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλιά! 🙂

    1. είναι αλήθεια αυτό που λες, μαγισσούλα μου -κι εσύ την ξέρεις τη «συνταγή»
      κι «εσείς» βοηθάτε πολύ σ’ αυτό😉

      Πολλά Αληθινά Φιλιά
      κι ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

  10. όοοοολο αυτΌ το ποστ για να πεις πως δε πινεις φραπέ;;;;
    ε, μα! δεν έχεις τον θεό σου μικρή μου!!!!
    και να τον είχες δηλαδή, θα τον είχες ξεκάνει στα γέλια όποτε την έκανε για να γλυτώσει…

    πονηρή…. να τα εκατοστήσεις σε δεκαετίες… λάμπουσα κι απαστράπτουσα… :)))

    (άκου ιντιφάντα! που το βρηκε αυτό αυτός; αμ κι ο αλλος; σταθεροποίηση! τι είσαι μάτια μου; το ευρώ έναντι του δολλαρίου; τσ τσ τσ!)

    1. χαχαχαχαχαχαχα!!!!
      Orelia μας, ναι -το ομολογώ: Δεν πίνω φραπέ!!!
      (και ένα χρόνο τώρα σχεδόν, ούτε κι άλλους καφέδες, γμτ! -καλά, πού και πού… αλλά να μην το πεις αυτό, ναι;)😉

      Ευχαριστωωωωωωω πολύ!
      αληθινά πολύ για τις ευχές
      Φιλιά!

      Είδες κάτι φίλους που έχω; Μα… πού τους βρήκα, ας ήξερα! 😆 😆 😆 )

  11. Γενεθλια μυρίζομαι
    κι ότι θα ξεχνουσα
    σαν σημερα γεννηθηκε
    καποια μαυρομαλούσσα

    να ζεις σαν τα ψηλα βουνα
    και σαν τον ψηλορείτη
    να λάμπεις πασχαλίτσα μας
    σαν τον αποσπεριτη

    Χρονια πολλα θα σου τα πω
    απ την καρδια μου μεσα
    να εισαι πάντα όμορφη
    γλυκια μας πριγκιπέσσα

    αυτα σου λέω ως εδω
    και σταματω τη ρίμα
    γιατι ποτε σαν τον Αλλου
    καλό δε φτιαχνω ποιημα…

    1. Μια χαρά το ποίημα, Φεγγαρένια μου
      (καλά, σαν τον AfMarx δεν είναι κανείς, αλλά…😉 )

      Φιλιά, σας χρωστώ το κέρασμα -ελπίζω σύντομα!!! 🙂

  12. Τι; μπορείς χωρίς φραπέ;
    Εννοείς και χωρίς φρέντο;
    Και πώς το κάνεις αυτό;
    Παίρνεις βιταμίνες;
    Ή κάποια άλλη ουσία
    που τη λεν αισιοδοξία;😀
    Να είσαι ευτυχισμένη, όπως το ονειρεύεσαι εσύ, γλυκοΝατασσάκι μου😀😀😀

    1. μπορώ, Λιάνα Παπάκη μου, μπορώ
      (και είμαι μια χαρά, αλήθεια!)😉

      και παίρνω, διάφορα, από κάτι «περίεργα» μούτρα που έχω φίλους και μου αφήνουν γλυκά σχόλια😀

      Φιλάκια κι από μας!

  13. Σου εύχομαι Νατασσάκι μας ποτέ μην μεγαλώσεις !!!
    Όσο τα χρόνια κι αν περνούν να μένεις νέα σαν την καρδιά σου την ευαίσθητη …
    Ευχές θαλασσινές και Φιλιά Σαμιώτικα !!!

  14. Χρόνια πολλά Νατασσάκι, να ‘σαι πάντα καλά να σε χαίρονται οι δικοί σου (και εσύ αυτούς).
    Φιλιά πολλά από το μαρτυρικό Ντεπώ.

    1. Ίνδικτε φίλε μου,
      (απέφυγα να σου στείλω φιλιά απ’ τη φύση όπως είδες😉 )
      Να είμαστε όλοι καλά,
      και του χρόνου!🙂

      Να μου τις φιλήσεις, ναι;

  15. Ελπίζω να συγχωρέσετε τα έξι λεπτά της καθυστέρησης αλλά προσπαθώ ακόμη να ανασυγκροτηθώ από την πέρα πέρα για πέρα αναπάντεχη απώλεια του κυπέλλου από κάποιους ……. βάζελους μπλιαχ

    Να είστε πολύχρονη και υγιής, να σας χαίρονται και να χαίρεστε όσους αγαπάτε.

    1. Νέρωνα!!!!
      (μόλις σας «απαντούσα», αλλού😉 )

      Ευχαριστώ για τις ευχές
      και βέβαια δεν έχει σημασία ο χρόνος τους 🙂

      (και ξανά… περαστικά σας, του χρόνου πάλι… 😉 )

  16. Χρόνια καλά, δημιουργικά κι ευτυχισμένα.
    Πολλά πολλά φιλιά από όλους μας και εύχομαι του χρόνου να είμαστε όλοι μαζί να σε γιορτάσουμε.

  17. Αχ όντως αν είναι έτσι κι εγώ ξέχασα να μεγαλώσω. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω …

    Όμορφο κείμενο Νατασσάκι κι αντισυμβατικό. Ό,τι πρέπει για αρχή βδομάδας που το διαβάζω εγώ🙂

    Καλημέρα!

  18. Χρόνια πολλά σου εύχομαι
    για τα γενέθλια σου
    και να σου στέλνει ο θεός
    ότι ποθεί η καρδιά σου.

    Θα στείλω αηδόνια του βουνού
    Πουλιά του παραδείσου
    Για να σου πούν Χρόνια Πολλά
    Κι ότι ποθεί η ψυχή σου…

    χρόνια πολλά σε μια ψυχή
    γεμάτη καλοσύνη
    που ο θεός μόνο χαρές
    αξίζει να της δίνει

  19. Γεια σου natassAki. Ολοι μεγαλωνουμε μερα με τη μερα, ωρα με την ωρα, στιγμη με τη στιγμη…Κι εγιναν οι στιγμες, δεκαετιες που βαραινουν αμιληκτα τους ωμους. Ετσι, το «Χρονια πολλα» με το Τριο Μπελκαντο ερχεται να κουμπωσει το χιλιομπαλωμενο παλτο, που μ’ αυτο περασαμε πολλους χειμωνες…Ευτυχως που υπαρχει αυτο το ζουζουνακι, η πασχαλιτσα, να μας θυμιζει πως, υπαρχει ζωη ΚΑΙ στις ψυχρες οθονες μας! Ευτυχως που υπαρχουν ακομα «κλεφτες» ανοιξιατικων φωτογραφιων για να μας ανοιγουν παραθυρα αισιοδοξιας στην λιακαδα, στην ανοιξη της ζωης! Μπορεις να παρεις το τηλεφωνο μου απο τον Allu Fan Marx(μπορει και να στο εχει δωσει) και να με παρεις. Υπαρχει κατι για τον Γιωργο που μονο εσυ, μαλλον, μπορεις να φροντισεις να φτασει στα χερια του…Υπογραφω σαν PressZita αλλα ακουω και στο ονομα Χρηστος.

  20. Πότε κιόλας πέρασε ένας χρόνος;;;Αντε πάλι ν’αλλάζω τα χρόνια σου στη στήλη μου:)))

    Χρόνια Πολλά!Χαρούμενα κι ευτυχισμένα…

  21. έγινες 19; άντε και στα όσα θες… εσύ πάντως δε μεγαλώνεις, μικραίνεις θα έλεγα, τα φιλιά μου (κι από κοντά όταν μπορέσουμε…)

  22. Να πω κι εγώ από δω τα χρόνια πολλά, αν και ήδη ταχω πει, αλλά προσπαθώ να καταλάβω κάτι : γιατί να αλλάζεις τη χρονολογία στο μπλογκ, αφού τελικά δεν έχεις μεγαλώσει; Προτείνω να επιστρέψεις δια παντός στην ημερομηνία που ξεκίνησες το μπλογκ, δεδομένου ότι αυτό βολεύει πολλούς από μας…
    θα συμφωνήσω μαζί σου με το κεφάλαιο αδικια κι εδω το παίζω σοβαρή και αυστηρή, Ποτέ δεν την καταλαβα και όπως πας ποτέ δεν θα την καταλάβεις κι εσύ..
    σε φιλω, ευχες με αγαπη
    ριτς

  23. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις !!!Να χαιρεσαι ότι αγαπάς!!!
    … δεν ειναι αναγκαίο να μεγαλωσεις αν δεν θές ….μα με το ζόρι δεν γίνεται..ζησε και εκφρασου οπως σου αρέσει δεν ειναι κακό!!!!Εσυ να νοιωθεις και να εισαι καλά!!!χρονια πολλά!!!

  24. Μην ανέβεις στην λεμονιά!!! Δεν την μεγάλωσα ακόμα!!! Εσένα ποιός σε μεγάλωσε; Ο τίτλος του βλογ δεν θα αλλάξει;;;; 😛

    Φιλί στα εξοχικά μούτρα

  25. νατασάκι
    χρόνια σου πολλά, όμορφα και ευτυχισμένα
    να χαίρεσαι τους π’ αγαπάς και να σε χαιρόμαστε οι που σ’ αγαπούμε

    ματς μουτς :’)

    κι αν δεν καταλαβαίνουμε το γιατί και το πώς δεν σημαίνει ότι δεν τη μαθαίνουμε τη ζω’η…

  26. Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Άλλαξες τον τίτλο του μπλογκ;;;;;;; Και δεν το πήρα χαμπάρι;;;;;;;;;;; Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!! Τούρτα έμεινε, τουλάχιστον;

    Να σε χαιρόμεθα! Και να ομορφοπερνάς πάντα, Να-τασσσσσσσσσάκι!😉

  27. δεν είναι τα χρόνια που σε κάνουν «περίπου σαν αυτούς…» και γι αυτό εσύ ποτέ ούτε «περίπου» ούτε καν κατ’ ελάχιστον «σαν αυτούς»…
    Πόσο αργά να πει κανείς χρόνια καλά?

  28. Το ξέρω ότι έχω αργήσει λιγάκι αλλά ένα Χρόνια Πολλά ποτέ δεν είναι καθυστερημένο πιστεύω..
    Πρώτη φορά σε διαβάζω γι αυτό η καθυστέρηση..
    Χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσεις και αν θέλεις μην αλλάξεις ποτέ..
    Ας αναρωτηθούμε όλοι κάποια στιγμή σε ποιους έκαναν καλό οι αλλαγές..!!

    Φιλιά..

Τα σχόλια είναι κλειστά.