Σσσσ…

Μπήκε, κι επίσημα, ο χειμώνας. Και είναι πια γνωστό (κάθε χρόνο το λέω) πως πασχαλίτσες πέφτουν σε ένα είδος «παύσης«, αδράνειας το χειμώνα -όπως και πολλά άλλα έντομα. Είναι διαφορετική από τη νάρκη των ζώων, γιατί στη διάρκεια αυτής της παύσης δεν αναπτύσονται -απλά επιβιώνουν. Και “ξυπνάνε” όταν είναι πάλι οι συνθήκες έξω κατάλληλες.

Τις έβαλα λοιπόν κι εγώ τις πασχαλίτσες μου για ύπνο. Και θα έδινα τα πάντα να μπορούσα να κοιμηθώ έτσι ξένοιαστα μαζί τους!

Από την άλλη, τούτες οι γιορτές είναι διαφορετικές. Κι από τις «παγωμένες» περσινές, κι από όλες τις προηγούμενες, τουλάχιστον για μας. Έχουν ένα διαφορετικό «αέρα» -πού θα μας πάει, δεν ξέρουμε ακόμα. Αλλά για καλό φυσάει, έτσι κι αλλιώς, ο αέρας -καθαρίζει.

Έφτασε σχεδόν η παραμονή. Ο Άκης κάνει όλο το απόγευμα πρόβα στα κάλαντα, θα πάει για πρώτη φορά φέτος με το φίλο του –χωρίς μαμάδες να ακολουθούν– στη γειτονιά. Έχουμε ορίσει τα «όρια» που θα κινηθούν, και το χρόνο που θα κάνουν, ώστε να μην χρειαστεί να τους αγχώσουμε με «παρακολούθηση» και να νιώθουν άνετα. Και αν όλα πάνε καλά, θα έχουμε επανάληψη στην παραμονή της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων.

Δεν είμαι πολύ Χριστουγεννιάτικος τύπος, που λέει κι η φίλη μου η Meniek. Και με τις ευχές δεν τα πάω πολύ καλά. Η μόνη που δίνω πάντα, μέσα απ’ την καρδιά μου, είναι να έχουμε υγεία κι αγάπη. Αυτό θα ευχηθώ και φέτος, λοιπόν, σε όλους.

Καλημέρα🙂

Καλές Γιορτές

Χρόνια Καλά, όμορφα και ζεστά -κι αγαπημένα.

42 thoughts on “Σσσσ…

  1. Θα «καλαντίσει» μόνος του ο Άκης φέτος; Φαντάζομαι χαρά και περηφάνια!🙂
    Και του χρόνου φιλενάδα,καλά να περάσετε,και πάντα υγεία και αγάπη!
    Και φιλιά και αγκαλιές…

  2. Ναι, κατά τ’ άλλα δε θέλετε να τα αγχώσετε τα παιδιά!!
    Ο ένας θα κοιτάει το ρολόι και ο άλλος τις γωνίες :))
    Χρόνια πολλά με αγάπη υγεία ευτυχία για όλους σας!!!
    Και του χρόνου
    Πολλά φιλιά
    Καλημέρα!

  3. Είσαι η πιο γλυκιά πασχαλίτσα που ξέρω… και να σου ευχηθώ κι εγώ τα καλύτερα με υγεία και αγάπη και να δεις το γιόκα σου όπως το έχεις ονειρευτεί…

    Υ.Γ Κάπου δεξιά κυκλοφορεί μια άτακτη πασχαλίτσα… βάλτη γρήγορα στο κρεβάτι

    1. Λύκε μου ευγενικέ
      ευχαριστούμε για τις ευχές -το μόνο που θέλω είναι να γίνει ό,τι ονειρευτεί εκείνος😉

      υγ. Αυτή είναι η «πασχαλίτσα φρουρός» -τι, έτσι θα το άφηνα το μαγαζί;😆

      Φιλιά!

    1. Καλές κι όμορφες και χαρούμενες γιορτές και σε σας αντώνη μου

      όλες μας οι ευχές για σας, το ξέρεις

      Φιλιά και στους τρεις σας, φιλαράκι!🙂

  4. Ελπίζω εντός των ορίων που ορίσατε αγαπητότατη να περιλαμβάνονται και τα ανάκτορά μας🙂

    Πολλά φιλιά και καλά Χριστούγεννα!

    1. Αν στα όρια βάλουμε και τα ανάκτορά σας, mamma mia, δεν θα τελειώναν απόψε!🙂

      θα τα ακούσετε, ίσως αργότερα😉

      Καλά Χριστούγεννα, Φιλιά
      και να προσέχεις🙂

  5. Μεγάλη κρίση και για τους καλαντάρηδες φέτος
    Aνταπόκριση από το δικό μας μέτωπο:

    -Ένας τους έδωσε 1 (ένα) λεπτό!
    -Ένας άλλος τους έριξε μέσα στο κουτί δραχμές! Πού τις θυμήθηκε ο αθεόφοβος;
    Ποια Φώτα; Ούτε την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα ξαναβγεί ο δικός μου.
    —————

    Καλό Χριστούγεννο (ένεκα η λιτότης) σε όλους

    1. εδώ πάντως ήταν καλύτερα τα πράγματα AfMarx μου -το χαρτζιλίκι ήταν καλό, αλλά βοήθησαν κι οι γιαγιαδοπαππούδες😉

      Καλά Χριστούγεννο, καλό μελομακάρονο και καλό κουραμπιέ και σε σας

      Και του χρόνου καλύτερα🙂

  6. Η δική μας πάντως τα είπε με μια φίλη της και η μαμά της φίλης περίμενε στην είσοδο της κάθε πολυκατοικίας. Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς θα τις αναλάβω εγώ (θα έχουν μαζί και την σκατούλα Νο 2 για μασκώτ, η οποία εξακολουθεί να μπερδεύει τα κάλαντα με το «βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά» και λέει «άγιος Βασίλης έρχεται… από το περιγιάλι»).
    Πολλά φιλιά!

    1. Έτσι το κάναμε κι εμείς μέχρι πέρσι, Κουμπάρα -φέτος θεωρήσαμε πως μπορούν μόνοι τους🙂
      (βέβαια, η δική μας γειτονιά είναι μικρή, χωρίς πολλά αυτοκίνητα και με πολλούς πεζόδρομους εντός ορίων)

      χαχαχα, θέλω να την ακούσω την νο2!
      τα δικά της κάλαντα θα μ’ αρεσουν πιο πολύ, είμαι σίγουρη!

      Κι από μας πολλά φιλιά, και του χρόνου!🙂

  7. Χρόνια πολλά και καλά. Με υγεία και όχι πολύ ύπνο. Με μέτρο ο ύπνος. Ενίοτε αποβλακώνει!!! Φιλια στον Ακη , να το χαίρεσαι..

  8. χρόνια πολλά και καλά γλυκιά μας μαμά! να είστε γεροί και να μου φιλήσεις τον Ακη! ξεχωριστά σ’ ευχαριστώ για τις γεννέθλιες ευχές που πρώτη μου έδωσες!
    καλές γιορτές να έχετε και να περάσεις να παραλάβεις αυτό που ξέρεις😉

  9. Νατασσάκι, καταρχάς μου αρέσει το χειμερινή-νάρκη-στυλ μπλογκ σου!
    Να ευχηθώ στην καρδούλα μας, καλές γιορτές, καλές εισπράξεις με υγεία και καλοσύνη…λένε πως οι ευχές μου…πιάνουν!

  10. Και να έλεγες ότι είσαι χριστουγεννιάτικος τύπος με την πασχαλίτσα ως σήμα κατατεθέν, ποιος θα σε πίστευε; :))

    Δεν έχει σημασία όμως!

    Χρόνια Πολλά Νατάσσα μου, καλές γιορτές να περάσεις μαζί με αυτούς που αγαπάς και σε αγαπούν! :****

  11. Χαίρομαι που οι πασχαλίτσες σου πέσαν σε νάρκη, ευτυχώς που ξέφυγε μια να σε προσέχει…σ’ έχει φοβηθεί το μάτι μου!
    Χρόνια πολλά, γενικά, με αγάπη, καλοσύνη, χαρά, γέλιο, υγεία, υπομονή …αργεί η άνοιξη! ΑΦ!

  12. λες ν’ αποβλακωθούμε νατασάκι μου;
    απ’ τον πολύ ύπνο λέω, το κάτι άλλο φέτος!
    βρε λες;;;;;μήπως έχει δίκιο το σοφό ριτσάκιον;
    φιλιά!!!!

  13. Πολυαγαπημένη μου φιλενάδα και καθηγήτριά μου στα του Internet εύχομαι σε εσένα,και το ΑστερΆκι σου (άντε τους οδήγησε τος 3 Μάγους η την ψάχνουν ακόμα την φάτνη;;; 🙂 ) που αυτές τις μέρες θα λάμπει ΥΓΕΙΑ πάνω από και ότι επιθυμείτε νά το πάθετε!!!Άντε και στον Κυριάκο να μην παραπονιέτε!!!

    !!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2010!!!!!

  14. Α!
    ωραία μια
    ωραία δυο
    και που καταφερα να μπω
    κι ότι μπορεσα να δω
    μα να παιδί μου!
    αυτό το πορτοκαλί περίμενε για να ενδώσει ο δικός μου μπρόουζερ στο δικό σου wp..! :))
    μπήκα με άνεση..

    καλημερα
    καλή χρονιά κι όλα τα καλά
    πολλά φιλιά
    :))

  15. Τα ‘πατε; Τα ‘πατε; Και του χρόνου, λοιπόν! Κι εμείς τα ‘παμε. Τα κρητικά! Με φλογέρα. Μόνο στη μαμά και τον μπαμπά.

    Καλή Πρωτοχρονιά! Με υγεία και χαρά ο νέος χρόνος!🙂

    σνουποφιλάκια

  16. Κάπου άφησα μια μικρούλα ευχή. Μη ρωτάς που, ούτε που ξέρω.
    Να σου ευχηθώ μόνο όλα τα όμορφα, γλυκό Νατασσάκι.

    Κλέλια

    Υ.Γ. Καλή χειμερία ξεκούραση

  17. Θα πει σήμερα, 31 Δεκέμβρη, τα κάλαντα ο ‘Ακης;…περιμένουμε ρεπορτάζ……..:-)))…κατά τα άλλα, πες μας κανα νεο πασχαλιτσα μας, ήθελα και φωνητικά να πούμε τις ευχές, αλλά δεν θέλω να ενοχλήσω, όποτε θες πάρε μας τηλ….θα χαρώ να σε ακούσω….καλή πρωτοχρονιά να έχετε στην οικογένεια, ευχές και από τη μαμά μου :-))

  18. Καλώς σε βρίσκω νατασαΆκι.
    Εύχομαι να μείνουν για πάντα όλες οι ευχές που πήρες από φίλους και οι δικές μου μαζί. Να χαίρεσαι ότι εχεις και αγαπάς με υγεία.
    Καλή Χρονιά.

  19. Καλή χρονιά, Νατάσσα μου! Ο καινούργιος χρόνος ήρθε και σου εύχομαι ότι καλύτερο, πέρα απ’ την Υγεία που προέχει!
    Ψάχνω το αφιέρωμα στην Ελένη, αλλά δεν το βρίσκω. Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς οι θαυμαστές της πνευματικής δουλειάς της Ελένης είναι ατελείωτοι!
    Είμαι πολύ μικρή για να τους συγκεντρώσω εγώ όλους στο διότι.
    Να είσαι καλά, Νατάσσα μου! Καλή συνέχεια!

Τα σχόλια είναι κλειστά.