234 ποστ+ 9644 σχόλια= 2 χρόνια :)

– Μαμά, τι κάνεις εκεί;
– Φτιάχνω ένα blog, αγάπη μου.
– Τι είναι αυτό;
– Είναι κάτι σαν ημερολόγιο. Γράφεις τις σκέψεις σου, τι σου συμβαίνει κάθε μέρα, τι θα ήθελες να μοιραστείς με τους άλλους ανθρώπους… ό,τι θες!
– Και γιατί δεν το γράφεις σε τετράδιο και το γράφεις στο κομπιούτερ;
– Γιατί θέλω να μπορούν να το διαβάζουν και άλλοι άνθρωποι.
– Και πως θα τα διαβάζουν όλοι αυτοί; Αφού τα γράφεις στο κομπιούτερ μας! Μόνο εγώ κι ο μπαμπάς μπορούμε να τα δούμε!
– Θα τα «ανεβάζω» στο Internet.
– Όπως αυτές οι σελίδες που βλέπω όταν ψάχνω για εικόνες και παιχνίδια;
– Περίπου. Δεν ξέρω αν θα βάζω παιχνίδια(!), αλλά εικόνες και φωτογραφίες σίγουρα θα μπορώ, μόλις μάθω……
– Καλά. Μπορείς να βάλεις και ζωγραφιές;
– Νομίζω πως μπορώ.
– Πάρε λοιπόν μια, να το στολίσεις!
Και, μόλις μάθω να ανεβάζω εικόνες, θα το στολίσω!!!


Αυτές (οι λιγότερες από 150) ήταν οι πρώτες λέξεις που έγραψα, πριν δυο χρόνια ακριβώς, εδώ «μέσα». Είναι σχεδόν κατά λέξη μεταφορά του διαλόγου που είχα με το γιο μου (που να ‘ξερα, και που να ‘ξερε τι μας περίμενε…) όταν είδε τι «σκάλιζα» στον υπολογιστή. Ήταν η πρώτη πετυχημένη απόπειρα να ανεβάσω κείμενο, αφού είχα δοκιμάσει νωρίτερα στον blogger και μου είχε φανεί πολύπλοκο! Και έτσι, με τον Άκη δίπλα μου (αφού και το όνομα του blog είναι το όνομά μου και το δικό του μαζί) ξεκίνησα.

Φυσικά, η γνωριμία μου με τα blog είχε γίνει πολύ νωρίτερα -διάβαζα και παρακολουθούσα σχεδόν έξη μήνες κάποια, μέχρι να πάρω το θάρρος να γράψω σχόλια. Και συνειδητοποίησα ότι δεν μου άρεσε να σχολιάζω «ανώνυμη». Ήθελα όπου μιλούσα να ξέρουν ποιά είμαι, τι είμαι, τι πιστεύω, τι μ’ αρέσει… Κάπως έτσι άρχισε. Και σιγά σιγά, μετά τις ζωγραφιές και τα νέα της ημέρας, άρχισα να γράφω πιο πολλά. Και να σχολιάζω -αυτό ήταν βασικά που μου άρεσε πάντα- και να ψάχνω και να μοιράζομαι ότι βρίσκω.

Και να επικοινωνώ. Στην αρχή εδώ, δειλά δειλά στο τηλέφωνο με κάποιους, ύστερα από κοντά… Κι έφτασα σήμερα, δυο χρόνια μετά, να λέω πως έχω φίλους στα blog. Φίλους αληθινούς, που μοιραστήκαμε χαρές (κι έχω ένα προαίσθημα ότι έρχονται κι άλλες), αγάπες, λύπες, ζόρια, αγωνίες, αρρώστιες, ακόμα και απώλειες αγαπημένων. Και σταθήκαμε εκεί δίπλα ο ένας στον άλλο, από κοντά ή από μακρυά, και γελάσαμε και κλάψαμε μαζί.Και χρωστάω πολλά ευχαριστώ, σε πολλούς. Σε όλους αυτούς που θα ήθελα να αφιερώσω τούτο το ποστ, σήμερα.

Δεν είμαι από τους ανθρώπους που «γράφω από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου», «γράφω όπως αναπνέω», το γράψιμο για μένα δεν ήταν ποτέ «ανάγκη». Στην πραγματικότητα, ούτε ημερολόγιο δεν είχα ποτέ, ούτε έγραφα ποτέ κάτι πέρα από τις εργασίες του σχολείου… Και πώς κατάφερα εδώ να γράφω κατεβατά (η «αξία» των οποίων αμφισβητείται -κυρίως από μένα), ακόμα δεν το έχω καταλάβει. Αλλά έτσι κι αλλιώς, τις περισσότερες φορές προτιμώ να πω ότι θέλω με λόγια «δανικά». Με αγαπημένα τραγούδια, ποιήματα, ακόμα και με εικόνες. Κι έχω βάλει πολλά από τα αγαπημένα μου τόσο καιρό.

Για σήμερα λοιπόν, ένα πολύ αγαπημένο τραγούδι, από την πρώτη μέρα που το άκουσα. Και νομίζω μου ταιριάζει, και σε σας το ίδιο:

Ν’ αγαπάς, Παντελής Θαλασσινός (Νίκος Βελιώτης /Στης καρδιάς μου τ’ ανοιχτά, 2003)


Και μια κι εδώ είναι -για μένα τουλάχιστον- σαν παιδικό παιχνίδι, ορίστε ένα αγαπημένο:

Τυφλόμυγα, Βασίλης Παπακωνσταντίνου (Άλκης Αλκαίος/Ουράνια Τόξα Κυνηγώ, 2009)

μια και…

Τα χρόνια πέρασαν περνάμε άλλη φάση
κι αν σε προσπέρασα δε σ’ έχω ξεπεράσει
όχι, δεν είναι η μοναξιά που με πειράζει
μόνο το βλέμμα ενός παιδιού που με κοιτάζει
πόσο σου μοιάζει, πόσο μου μοιάζει…

Και του χρόνου, λοιπόν. Να είμαστε καλά, εδώ ή αλλού -δεν έχει σημασία. Και να επικοινωνούμε🙂

Καλημέρα, πάντα -ό,τι ώρα κι αν είναι🙂

υγ. Γιώργη, και του χρόνου κι εσύ -μια και είσαι ο μοναδικός φίλος μου που έχουμε μαζί blogoγενέθλια!🙂

*** Τούρτα (ψηφιακή, και την αληθινή από κοντά!)


Ευχαριστώ Λ. Παπάκη!

154 thoughts on “234 ποστ+ 9644 σχόλια= 2 χρόνια :)

  1. Μπλογκογενέθλια και πάλι
    τούρτα θα φαμ’ ψηφιακή,
    μα πού θα πάει αυτό το χάλι
    πότε θα φάμ’ αληθινή;
    :p

    Μπλογκογενέθλια κι απόψε
    στου Νατασάκιου την αυλή,
    με το ποντίκι πιάσε-κόψε
    την τούρτα την ψηφιακή.

    Μπογκογενέθλια, στα σχόλια
    σου λέω θα γενεί χαμός,
    της Κρήτης μπαλωθιές και βόλια,
    θα γίνει κάνα σκοτωμός!

    1. Αγαπημένε μου AfMarx!!
      Είσαι -και το ξέρεις- η βασική αιτία που είμαι εδώ, και που είμαι τόσο καιρό.
      (και δε λέω άλλα, το ξέρεις)

      Ευχαριστώώώώώώώώώ!
      Για όλα
      Φιλιά, να είμαστε καλά και τα επόμενα χρόνια!

  2. Γλουπ! Mόόόόόόλις 2 χρόνια;;;;; ????? Εμένα μου φαίνεται σαν να σε ξέρω 20!!!!!!
    Να τα εκατοστήσεις φιλενάδα, και εσύ και το μπλογκι!

    @ ΠιεΣ: Τουρτίτσα αληθινή ψηφίζω και εγώ!
    @ ΠιεΣ2: Ωραία μουσικούλα μας έβαλες πάλι, σμακ!

    1. Φιλενάδα!!!
      Δεν θυμάμαι που το διάβασα ή το άκουσα, αλλά «εδώ μέσα» ο χρόνος είναι συμπυκνωμένος. Και έχει σημασία και το τι περνάς με τον άλλο, ε;
      Και η χημεία, φυσικά!😉

      Πιες: Κι εγώ, έλα ντε!!!

      Σμαααακ!

  3. 😀😀😀

    Να σου πω κάτι στραααιντζ, α;
    Είναι σαν να είναι μόλις χθες και είναι σαν να ήταν από πάρα-πάρα πολλά χρόνια πριν – ακόμα και με τα κενά στην επικοινωνία.

    Είσαι το πιο γενναιόδωρο πλάσμα που γνώρισα ισί! Θα το λέω πάντα.

    Χρόνια πολλά στα αγαπημένα μου ΝατασΑκια. Τους αξίζουν τα καλύτερα!

    {{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{**********NatassAkia**********}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

    1. Παπάκη μου🙂
      είμαι τυχερή που έχω τέτοιες γνωριμίες, θα το λέω πάντα🙂
      (όχι, δεν είμαι γενναιόδωρη… Είναι εντελώς δική μου ανάγκη να δίνω!😉 )

      Φιλιά από όόόόόόόόόλα τα νατασσάκια😀

  4. Να τα εκατοστήσεις !! Να συνεχίσεις να γραφεις κι εμείς να ξέρεις πως πάντα θα ειμαστε εδώ , είτε με σχόλια ή χωρίς !!

    Χρόνια πολλά !!!!!!!!

  5. διδυμάκι είναι το μπλογκάκι του νατασ-ακίου
    γεμάτο επικοινωνία και κλείσιμο ματακίου 😉
    διδυμάκι και αεράκι
    να σηκώνει αύρα και χαμογελάκι!!
    ευχές γλυκειά μου, ευχές και….καλύτερα ποιηματάκια απ’ το…έρμο το δικό μου!
    φιλούρες!!!

    1. Απαπαπα!
      το ξέρεις κι εσύ ότι λατρεύω τα ποιήματα, ναι;; 😀
      (καλέ τι λες, υπέροχο είναι!!!)

      Διδυμάκι, άργησα να το κάνω ταύρο σαν εμένα (αλλά μάλλον καλύτερα😉 )

      Ευχαριστώώώώώώ!
      πολύ πολύ πολύ, ανεπίδοτη φιλενάδα!
      Φιλιά πολλά πολλά κι από δω🙂

    1. Γιαμ!!!
      Την προσθέτω πάραυτα, να μην παραπονιέται κι ο AfMarx!
      (την αληθινή στην πρώτη ευκαιρία, πάντως! )

      Ευχαριστώ παπικουλίνι μου!!!!!🙂

  6. Ωχ μωρέ!
    Δύο χρόνια μπλόγκερ;
    Τι ΜΕ λες;
    Να τα εκατοστήσεις γκουφακάκι,
    πάντα καλά να είσαι κι εσύ κι οι άντρες σου.

    1. ΣΕ λέω, mammma!!!🙂

      (πώς τα κατάφερα μη ρωτάς, αλλά είναι!)

      Κι εσείς! Να είστε καλά όλοι σας, και να μου προσέχετε το γκούφη μου
      (και να του κάνετε ό,τι ζητάει, ξέρει αυτός!😉 )

      Φιλάκια πολλά🙂

      1. η mamma ΜΕ άναψε ένα φλασ στο μυαλό: λέω πως αφού συμβαίνουν τόσο ωραία πράματα μπορεί τελικά κάπου κάπως να υπάρχει ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ!!!😆

  7. να τα κατοστήσεις τα χρόνια που ΘΑ γράφεις!
    Δεν έχει σημασία αν θα γράφεις σε αυτό το blog ή έως τότε θα έχει βρεθεί κάτι άλλο, εσύ να συνεχίσεις.
    Ευχαριστούμε, νομίζω ότι εκφράζω πολλούς, που είσαι εδώ και μας χαρίζεις τις σκέψεις σου και κυρίως την αισιόδοξη ματιά για την ζωή.
    Χρόνια πολλά Νατάσσα-Ακη!!!🙂

    1. Σωτήρη 🙂
      να φτάσω δηλαδή τα 138????
      Χμμμ…. 😆

      Εγώ σας ευχαριστώ για την παρέα
      όλους σας
      Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν «εδώ» για πολύ, αυτό είναι σίγουρο 😉

      Ευχαριστούμε κι οι δύο!!!

      Τα φιλιά και την αγάπη μας🙂

  8. …και ‘γω έχω ένα προαίσθημα ότι έρχονται και άλλες χαρές!Και για σένα και για μας!
    Να τα εκατοστήσεις!!!

  9. Στο πιο καλό παιδί του διαδικτύου.
    Στην μπλόγκερ που ενέπνευσε ποιητές🙂

    Εύχομαι να αλλάζει πάντα.
    Να βρίσκει στο πέρασμα του χρόνου όλο και περισσότερα κανάλια επικοινωνίας.
    Να τα καταφέρνει πάντα έτσι, όπως εδώ, δηλαδή τέλεια και με πολύ αγάπη.

    1. Καναλιώτη🙂

      (ναι, αυτό με τους ποιητές, το ‘χω!😆 )

      Να είσαι καλά, ευχαριστώ πολύ
      (και περιμένουμε το δικό σου blog, επιτέλους!😉 )

      Φιλιά🙂

  10. Βlog Ετων 2 λοιπόν!!!!!!!!

    Το blog της αισιοδοξίας λέω εγώ άσχετα από το θέμα. Με ταξίδια πολλά, τραγούδια ακόμα περισσότερα και λινκ….ΑΜΕΤΡΗΤΑ!!!
    Επίκαιρο και ενημερωτικό με τον αλά ΝΑΤΑΣΑΞΙΟΝ τρόπο!!!
    XΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΌΝ ΓΕΜΑΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ!! Τι άλλο να ευχηθώ δηλαδή σε ένα blog εεεε??

    Φιλάκια πολλά πολλά!! Βροντερό γελάκι μας😆😆

    Πάω και αλλού να πώ χρόνια πολλά!!😆

    1. Αγαπημένη μου μικρή μανούλα, ααααχ αυτά τα λινκ!😆 😆 😆 😆

      Να μου φιλήσεις πολύ τα πατουσάκια Της!
      και να είσαι καλά να μας ταξιδεύεις 🙂

  11. Χρόοοοονια πολλάαααααα.
    Να χιλιάσουν τα ποστάκια.
    Να μη στερέψουν οι λεξούλες.
    Να μας κρατάς πάντα όμορφη συντροφιά.
    (Κι ελπίζω κάποια μέρα να αξιωθώ να βρεθούμε από κοντά).
    Μάκια😀

    1. Να είσαι καλά, θαλασσομπερδεμένη μου -από τις πρώτες «φίλες» που έκανα στη θάλασσα του διαδικτύου!
      (Είναι αυτή η θάλασσα που μας ενώνει😉 )

      Θα τα καταφέρουμε, πού θα πάει!

      Πολλά φιλάκια🙂

    1. Να είσαι καλά αντωνη μου
      να τα λέμε, κι εδώ και έξω
      και να είναι χαρούμενα και γελαστά όσα θα λέμε, σαν το μπέμπη σου!🙂

      Φιλιά και στους τρεις σας🙂

  12. Να τα χιλιάσεις κι εσυ και το μπλογκάκι!!!!!!!!!!
    ζεστά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Χρόνια Πολλά… κι ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ακόμα για τα δυο χρόνια που ΜΠΛΟΓΚΑΡΟΥΜΕ παρέα…
    Σίγουρα οι χαρές που μοιραστήκαμε είναι περισσότερες και θα έρθουν και καλύτερες Νατασσάκι μας… Αλλά και λύπες, στενάχωρες εποχές, που το μπλόγκιγκ ήταν και διέξοδο και παράθυρο ανοιχτό και ένα χάδι… Και χαίρομαι που δεν είναι μόνο ιντρενετικό αλλά έχει και ένα κοντινό άγγιγμα..
    Φιλιά πολλά ….να τα χιλιάσεις λέμε!

    1. Βασίλη μας γλυκέ🙂
      δεν μπορούσα με τίποτα να φανταστώ πως θα έκανα τόσο καλούς φίλους όταν ξεκινούσαμε🙂

      Κι εγώ το χαίρομαι που είναι κι από κοντά η παρέα μας, το προτιμώ έτσι κι αλλιώς και το ξέρεις
      και να είμαστε καλά να ανταμώνουμε σε λύπες μα και σε χαρές πιο πολλές🙂

      Φιλιά πολλά
      και πολλές πολλές ευχές για τα δικά σου διπλά γενέθλια!!!

      Κι εγώ Ευχαριστώ, πολύ 🙂

  14. Νατασάκι μου γλυκό να τα χιλιάσεις εύχομαι,θέλω ελπίζω…Να μπαίνω εδώ να σε διαβά΄ζω μέσα στις λέξεις να σε νιώθω πίσω απ τα συναισθήματα και να ευχαριστώ τούτο δω το μπλογκ που έγινε αφορμή να σε γνωρίσω….
    Σ ευχαριστώ γλυκειά μου μέσα απ την καρδιά μου.Φιλί και αγάπη μεγάλη…

    1. Δημητρούλα μου, μικρή μου πασχαλίτσα!

      Εγώ ευχαριστώ, και χαίρομαι
      που γνωριστήκαμε κι εδώ και έξω και μιλάμε
      και μοιραζόμαστε
      και χαιρόμαστε
      και κλαίμε καμιά φορά🙂

      Φιλιά πολλά πολλά κι από μας
      κι αγάπη🙂
      (μεγαλώνει ο σάκος με τα «δώρα», κανόνισε! 😉 )

  15. Χρόνια του πολλά!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Απορίες προς ναυτιλομένους.. τα σχόλια πως τα άθροισες;;;;

    Φιλάκια, να συνεχίσεις λοιπόν να μπλογκάρεις😉

    1. Να είσαι καλά roadartist μου, πάντα με υπέροχες ενδιαφέρουσες αναρτήσεις!🙂

      Το άθροισμα των σχολίων είναι… δώρο του συστήματος -για την ακρίβεια έχω ακόμα 800 περίπου διπλά που έσβησα ή σπαμ που ξέφυγαν από το Akismet, και 2500 περίπου spam που δεν φάνηκαν ποτέ στο blog. Η WPress σ’ αυτά είναι εξαιρετικά εξυπηρετική!🙂

      Φιλιά, να συνεχίσουμε να τα λέμε😉

  16. Δυο χρόνια τώρα τα στραβά μου τα ανοίγεις:)Σε ευχαριστώ!!!Να μου φιλήσεις το φίλο μου!!!(να δω πότε θα ανταμώσουμε..)

  17. Εμιλιόρι αουγκούρι από Ρούλα…Κρόνια πολλάααααααα🙂
    Να ζήσεις να πηγαίνεις στη μπλογκόμπαλα, να σε χαιρόμαστε, να μας κερνάς τραγούδια και κουράγια.
    Ένα μεγάλο μεγάλο καριστωωωωώ από μένα που είσαι εδώ, ανοιχτη αγκαλιά για όλους
    Φιλιά στις μαύρες σου βουλίτσες ζουδοκόριτσο🙂

  18. Νατασσάκι μας γλυκό χρόνια πολλά στο blog σου!!!
    Πραγματικά χαίρομαι που σε γνώρισα έστω και ψηφιακά!!!
    Είσαι από τα πρώτα blog που άρχισα να διαβάζω πολύ πριν αρχίσω να γράφω σχόλια και πολύ πριν βρω το θάρρος να κάνω δημόσιο το δικό μου blog!!!!
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή συνέχεια!!!
    Οι απουσίες σου αισθητές και οι αναρτήσεις σου αναντικατάστατες!!!

    φιλιά πολλά πολλά!!!
    Να … χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου και να … πολλαπλασιάσεις τα σχόλια σου από τους φίλους σου!!!!🙂

    1. marian, να, αυτά μου λες και θα το πάρω πάνω μου στο τέλος…!🙂

      όλοι μας έτσι ξεκινήσαμε σχεδόν
      και όλοι λίγο πολύ την ίδια ανάγκη για επικοινωνία βγάλαμε🙂

      Για όλους μας καλή συνέχεια, λοιπόν!
      Και να είμαστε κι εδώ και έξω, και να ανταμώνουμε🙂

      Φιλιά!

  19. ΝατασσΑκια,
    χρόνια πολλά και στο blog και στη ζωή
    πολλές χαρές, πολλά κλικ, πολλές μουσικές και σκίτσα και αγάπη πολύ πολύ
    σμακ*

    1. αγαπητέ μας Σεφ
      Χαιρόμαστε όόόόλα τα νατασΆκια που σε βλέπουμε
      (ανησυχούσαμε, είναι η αλήθεια)

      Κι ευχαριστούμε, ευχαρειστούμε
      και σας αγαπάμε πολύ, το ξέρεις

      Φιλάκια🙂

  20. Υπέροχα που κύλησαν!!
    Καλή συνέχεια στα όνειρα στην ελπίδα στη ζωή!
    Η ευχή στο τελείωμα με γέμισε χαρά :))
    Ευχαριστώ πολύ!
    Τούρτα δεν πρόλαβα να φτιάξω και φύσηξα στη δική σου.
    Και του χρόνου!!!
    Φιλιά

    1. Γιώργη, μα εσύ το ξέρεις ότι μ’ αρέσει να μοιράζομαι!
      Έχει τούρτα για όλους! 😉

      Εγώ ευχαριστώ
      για την καλή παρέα
      και καλή μας συνέχεια!

      Φιλιά κι από δω🙂

  21. Χρόνια πολλά και δημιουργικά, Νατασσάκι!!!

    Πέρασα από το Βασίλη, είχε πορτοκαλόπιτα και πορτοκαλότουρτα. Σε σένα βλέπω πασχαλίτσα… Τίποτα σε σοκολάτα σάς βρίσκεται;😛

    Σλουρπ! Γιάμμιιιιιιιιιιι!!!!😉

  22. Μόνο δύο;μέχρι τα….38:)))
    Τις ευχές μου για ακομα περισσότερες ωραιες (όπως πάντα) αναρτησεις!

    Νάσαι καλά….

  23. Προσπάθησα να αφήσω πολλά σχόλια άλλα ΜΕ έβγαιναν πολύ μελό.
    Πάρε λοιπόν ένα τραγουδάκι για δίχρονα.

    ΥΓ (άσχετο, αλλά όχι και τόσο) και θέλω να έρθει κανένας να ΜΕ πεί ότι το Internet αποξενώνει τους ανθρώπους

    1. Εγώ θα απαντήσω «μελό» και σκασίλα μου, Ίνδικτε: Ευχαριστώ, και σας αγαπάω πολύ -κι εσένα και όλες τις γυναίκες σου

      Και ας τους να λένε! 😉

      υγ. Αν ΜΕ το πούνε εμένα, θα τους δείξω τη mamma και το νησί😉

      Φιλιά πολλά🙂

  24. Χρόνια πολλά καθυστερημένα. Άλλωστε όλες οι γιορτές κρατάνε 40 μέρες. Άλλωστε είμαι μίνιμαλ τύπος εγώ. Άλλωστε είμαι εχθρός.

    Φιλιά Νατασσάκι🙂

    1. Άλλωστε είσαι ο μοναδικός εχθρός που ξέρω ότι έχω σίγουρα, νησάκι -πρέπει να σε προσέχω!😉

      Ευχαριστώ και ανταποδίδω🙂
      Και τα χρόνια πολλά για σας, να είναι χαρούμενα -όπως τώρα.
      Και καλό κουράγιο, και να προσέχεις, και θα τα πούμε έτσι κι αλλιώς
      (έχουμε κάτι ανοιχτά θέματα για τις επόμενες μέρες… 😀 )

      Φιλιά

  25. Αφού με πρόλαβε ακόμα και το Νησί (που τρέχει και δεν φτάνει) πράγματι δεν είμαι καλά γιατρέ μου…

    Αλλού, για τούτο το μπλογκάκι, τα φιλιά μου σε σένα! Είσαι η αιτία αφού…

  26. χρονια πολλα στο μπλοκακι και σε σενα φυσικα.

    (σε διαβαζω λιγοτερο απο 2 χρονια αν και δεν σχολιαζω αλλα χαιρομαι για τα ιστολογια τετοιου περιοχομενου οπως το δικος σου)

    καλη συνεχεια!

    1. Να είσαι καλά Αυρα
      κι εγώ διαβάζω -κι εσένα κι άλλους- σιωπηλά, χωρίς σχόλια
      κυρίως γιατί δεν έχω πάντα χρόνο να σχολιάσω
      και γιατί κάποιες φορές δεν ξέρεις πια τι να πεις🙂

      Να είσαι καλά, κι εσύ και τα μικρά σου
      Σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂

  27. Μάλλον όλοι κάπως έτσι ξεκινήσαμε τη βόλτα στη Μπλογκο-Σλοβακία που λέει και ο Μαρξ….🙂

    Χρόνια πολλά και εύχομαι αμέτρητα ακόμη και πάνω απ’όλα αληθινά ποστ (ήτοι ηλεκτρονικές σκέψεις)😉

    8)

  28. Νατασσάκι μου γλυκό.. χρόνια πολλά έστω και καθυστερημένα!!
    μου λείψατε πολύ, αλλά με τόσο χάλια σύνδεση που έχω και τον ελάχιστο χρόνο μου πια, δεν το παλεύω εύκολα το internet!!
    Θα σε πάρω όμως τηλ. (υπόσχεση!!)…
    φιλιά πολλά πολλά!!! και στο μικρό το αστεράκι!!

    1. Καλώς το το κορίτσι!!!

      Μας λείψατε πολύ, κυρίως αυτή η τούμπα -που φαντάζομαι θα έχει μεγαλώσει πια, αααααχχ!🙂

      Θα τα πούμε
      να μου τα φιλήσεις και τα δυο
      Σ’ ευχαριστώ!!!🙂

  29. A! Να πω κι εγώ λοιπόν τις ευχές σου, για να είσαι εδώ μαζί μας, όσο περνάς καλά. Να μας ομορφαίνεις τις μέρες με τα τραγούδια σου και βεβαίως βεβαίως να κάνεις κι άλλους φίλους.😉

    Σε φιλώ! Μέχρι να τα ξαναπούμε…

    1. Κατερίνα μου
      ευχαριστώ πολύ, ξέρω ότι τούτο τον καιρό τρέχεις κι εσύ
      αλλά θα τα πούμε
      και βέβαια οι ευχές είναι για όλους μας

      Φιλιά πολλά πολλά !

    1. Και μετά ήρθαν οι μέλισσες, Καμηλιέρη παιδί μου 😛

      (αφού δεν με έπεισες τόσο καιρό να τα παρατήσω και να παίξω αυτά τα άθλια παιχνίδια που παίζεις, απελπίσου!!! 😆 😆 😆 )

      Σμακ!

  30. Χρόνια Πολλά Νατασσάκι!!!!
    Μια καθαρή φωνή είσαι στο πολύβουο διαδικτυοχώρο, μια καθαρή, γάργαρη φωνή!
    Να είσαι πάντα καλά!

  31. Είναι τόσο μεστά, τόσο «γεμάτα», αυτά που γράφεις, που είχα την αίσθηση πως τα χρόνια είναι περισσότερα!

    Χρόνια Πολλά Νατάσσα μου, να είσαι πάντα γερή και με κέφι και να μας προσφέρεις τα υπέροχα κεράσματά σου!

    Πολλά πολλά φιλιά! :*****

    1. γατί μου, κι εγώ έτσι νομίζω ώρες ώρες -πως είμαι εδώ χρόνια, πως ήμουν πάντα🙂

      Είπαμε όμως, εδώ είμαστε παρέα -κανένας μόνος του δεν κάνει τίποτα😉

      Φιλάκια κι από μένα !

  32. Καλησπέρα !
    Το πιο ωραίο γενέθλιο ποστ που διάβασα !

    Εύχομαι τα καλύτερα, σε σένα, στον γιο σου … άντε και στο μπλογκ σου !

    1. Φάρε, σ’ ευχαριστώ πολύ!
      Χαίρομαι που σου άρεσε🙂

      Να είμαστε καλά και να τα λέμε
      όλοι μας

      Ευχαριστώ για τις ευχές, κι εγώ κι ο γιος μου και το blog μου!😉

  33. καθυστερημένα χρόνια πολλά δέχεσθε????
    Υ.Γ. Δεχτείτε, γιατί εσείς, ως γηγενής, ιθαγενής συγγενής και αμφιγενής, θα την πληρώσετε την κρητική ρεθυμνιώτικη εμπειρία……

    1. Από σένα Μeniek μας, δεχόμαστε τα πάντα!
      μα τα πάντα ΣΕ λέω!!!

      Σ’ αγαπάμε, αφού (κι ας είσαι και γαβρίνα :p)

      Φιλιά πολλά – μα κι εσύ, που έμπλεξες….🙂

  34. ωωωω!
    βλογογεννέθλια!

    και του χρόνου λοιπόν!

    Δεν εύχομαι να είσαι πολυγραφότατη, αλλά καλογραφότατη!🙂

  35. Κάτι πρακτικό…
    Πως γίνεται να έχεις
    234 ποστ+ 9644 σχόλια
    και εγώ
    9644 ποστ+234 σχόλια?
    χαχαχαχα…

    Να ζήσεις, να τα εκατοστήσεις και να γίνεις μαμά… ετών… 138!!!

    Lykos

    1. αγαπημένε μου Λύκε, δεν ξέρω πώς γίνεται…🙂

      αλλά δεν έχει και σημασία, για στατιστικούς και μόνο λόγους τα ανέφερα κι εγώ😉

      Ευχαριστώ για την ευχή -αλλά, για άλλη μια φορά, όπως είπε παλιότερα ο AfMarx, κάποια στιγμή θα γίνω «Γιαγιά… ετών 68!» 😆 😆 😆

      Τα φιλιά μου🙂

    1. Παύλε!!!

      Κι εγώ την θέλω την παρέα σας, δεν μπορώ μόνη μου!

      Θα τα πούμε -έχουμε κι ένα γάμο να «ετοιμάσουμε»!😉

      (mamma, μη διαβάζεις τώρα -και μην πέσεις ξερή ακόμα! :P)

      Φιλιά!

  36. Αν και καθυστερημένα σου εύχομαι …
    Να τα εκατοστήσεις, να συνεχίσεις να ομορφαίνεις το μπλογκοχωριό μας !!!

  37. …και να επικοινωνούμε(λέω κι εγώ)παρέα
    …Πάντα χαρές
    υ.γ που πήγε το Γκρέμλιν;;;

    1. ΜΖ, να είσαι καλά κι εσύ
      Και να τα λέμε – κι απο δω, κι από κοντά!

      Φιλιά στα κορίτσια🙂

  38. Σχόλιο Νο# 98
    Το επισημαίνω, γιατί αν δεν γίνουν 100, δεν πρόκειται να γράψεις νέο ποστ.
    Άλλαξε και ο μήνας…
    Άντε

  39. Νατασσάκι μου,
    επειδή η φαντασία και η έμπνευση νομίζω ότι είναι μεγάλα χαρίσματα και τα διαθέτεις και τα δύο πλούσια πέρασε από το blog μου υπάρχει ένα βραβείο για σένα!!!
    φιλιά πολλά!:)

  40. Νατασσάκι γλυκό, σ’ευχαριστώ για τη φρεσκάδα σου και για τη καλή σου ενέργεια!

    Θα τα ξαναβρώ, μη με φοβάσαι.

    ΧΧΧ

  41. Ουπς! Τελευταία και καταϊδρωμένη (πιφ- καλοκαιριάτικα). Να τα πούμε;
    Χρόνια και ποστς πολλά!
    Και του χρόνου με την ίδια και αιχμηρότερη ειλικρίνεια (όπως κατάλαβες, την απόλαυσα. Όχι το πασχαλότουρτα ντε! Την ειλικρίνεια.🙂 )

  42. … πότε κόψατε την τούρτα? που ήμουνα εγώ????
    ως συνήθως λοστινσπέις :))))
    άντε και του χρόνου ναμαι πιο τακτικός!

  43. Νatassa+Aki, πολύ χάρηκα σήμερα που σας είδα σε ρεπορταζ του «A»

    Φιλιά πολλά πολλά και μεγάλη Γλαρένια αγκαλιά

  44. Με τις απουσίες χάσαμε τα πιο ενδιαφέροντα …
    Ελπίζω να περίσεψε λίγη τουρτίτσα και για μας τους καθυστερημένους …
    Με τις πιο θερμές ευχές μου για ότι καλύτερο …
    Keep blogging !!!

  45. Eίδα μια αραχνούλα παιχνιδιάρα
    να κάνει πατινάζ στην σκόνη πάνω,
    και άλλη μια να τραγουδά με την κιθάρα
    αυτό το blog βασίλειό μου θα το κάνω…

    Είναι κανείς εδώ;;;;;

  46. …μα… εχμ… ξέχασα να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    Τα λέω τώρα!

    (εμείς θα βρεθούμε στον γάμο, τι καλά!)

    Πολλά φιλιά στους άντρες σου, μεγάλους και μικρούς!

  47. Φιλενάδα μου από τα πιο γλυκά κείμενα που έχω διαβάσει!!!!! 🙂

  48. Πρώτον, να τα εκατοστήσετε. Δευτερον, αν και καθυστερημένα, σας ευχαριστώ πολύ για το απόσπασμα περί γάμου που κάποτε είχε αναφέρει ο Χατζηδάκις σε συνέντευξη του, που βάλατε στο μπλογκ της Αγραμπελης! Και πάλι ευχαριστώ!

  49. Κάνε διακοπή της…διακοπής,το καθήκον σε καλεί!

    Καλεισθε δι’υπόθεσίν σας εις το ιστολόγιόν μας,ένδυμα επίσημον.

  50. me to lepon…
    bonjour a tous et a toutes meme sans accent!
    σας κούφανα ε;
    είμαι γαλλοτραφής, τι να κάνουμε; έχω παιδεία γάλακτος!
    ΠΉΓα να γράψω ένα σχόλιο στο φέις, μέσα από την καρδιά μου, αλλά τσακώθηκα με το φέις, γιατί σε μια φάση γυρνάει και μου λέει: ωρέ τι γράφεις και γράφεις; ποιος μωρή θα σε διαβάσει; δεν τρέχεις σε κανα παππά να σε διαβάσει, που τα πρήζεις σ’ όλονε τον κόσμο εδώ;
    εγώ θίχτηκα, μάζεψα τα σώψυχά μου που το πούστικο το φέις αρνιότανε να τα καταγράψει, κι έρχομαι δω,
    σ’ αυτή τη φιλόξενη γωνιά
    (έτσι δε λένε;)
    να τα (προσοχή, γράφω και το προνομ περσονελ τα, δια να μη γίνει καμμία συγ-χυσις)
    να τα χύσω εδώ εδώ, εδώ δά;
    διότι το φέις της νατάσας όπου τα έγραφα, με αρνήθηκε, ας βρω εδώ αποκούμπι…
    και μη συγχυστείς νατασάκι μου, κανόνισε ώρα και μέρα να συναντηθούμε από πριν να το ξέρουμε, να γιορτάσουμε τα γενέθλιά σου τα περσινά που δεν τα γιορτάσαμε, άρα, τι γενέθλιο για μπλογκ μας λές; άνθρωπο βρήκαμε νατασάκι ονομαζόμενο, άνθρωπο!
    σ’ αγαπάμε ρε νατάσα, όλες οι φίλες σου!
    κι οι φίλοι σου!
    γίναμε φίλοι από δω μέσα,
    άσε νατάσα, δε γράφω τι έγραφα εκεί,
    αλλά σε καλημερίζω με αλλοκοτοσύνη, που με εκφράζει, και με ευγνωμοσύνη, που σου χρωστάνε όσοι σε γνώρισαν, μικρό πανέξυπνο, και πανκαλοσυνάτο ανθρωπάκι με μεγάλα μάτια, μεγάλη καρδιά, και μακριά μαλλιά!

    1. Αγαπητή Σοφία, όχι -δεν είμαι μέλος στο site που αναφέρεις. Το ξέρω και το έχω διαβάσει αρκετές φορές, αλλά δεν έχω σχολιάσει ποτέ εκεί.

      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια -να είσαι κι εσύ καλά! 🙂

  51. Να τα χύσω εδώ εδώ, δα η μία, να το ξαραχνιάσουμε η άλλη…πε με από πού ψωνίζεις φίλενάδες βδε να ξέρω, να πω κανά παππούλη ευχή να ρθει να δώσει στο μαγαζί🙂

    1. έλα ντε, από πού ψωνίζω;;;;;😛

      Να αφήσεις τους παππούδες στην ησυχία τους, και μη φωνάζεις βραδιάτικα -οι αράχνες είναι Pet παιδί μου!!!!😆 😆 😆 😆 😆 😆

  52. Τώρα να δγιεις, που θαρχίσω να φωνάζω και πρωινιάτικαααααα🙂

    Πού σαι μαρίιιιιι ζουδέεεεεενια…σήκου μαρίιιιιι του κόσμου τα παιδιά βγάλαν μεροκάμματο σήκουυυυυυυ να βγάνουμε τσι αραχνίτσες βόλτα καμάρι μου!

    1. Την πάτησες θεία Ρούλα -οι αραχνίτσες μόλις μπήκαν από την πρωινή τους βόλτα,
      του κόσμου τα παιδιά να τα αφήσεις ήσυχα
      (εγώ είμαι διακοπές τώρα, ε; :P)

      (που σηκώθηκες κι εσύ μια φορά πρωί, και θα το κάνεις θέμα!!!! 😆 😆 😆 😆 )

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ! 😀

  53. Βρε τα μπερδέψαμε με τα ζούδια…οι πασχαλίτσες μπήκαν απ τη βόλτα κι οι αραχνίτσες τρίβουν τα δυο τους μπροστινά ποδαράκια να καθαρίσουν για να σκουπίσουν τα ματάκια τους, που δεν τις πάνε βόλτααααααα…ή οι μυγίτσες είναι τούτες;)… ε κι οι αραχνίτσες κάπως έτσι θα κάνουνε, άμα δεν τις πάνε βόλτααααα, λέω για εμπέδωση🙂

    1. Μαριλίτσα μου, σκέφτηκα να σταματήσω, να σου πω την αλήθεια… Αλλά θα μου λείπατε, πολύ -κι έτσι είπα να γράψω ξανά🙂
      Φιλάκι κι από μας, κι από δω

  54. …ζωγράφισε μια άγκυρα στο μπράτσο της
    και μετά άααααραξε….

    τι θα γίνει βρε με σένα;;;;

  55. Ενώ φλόγες περικυκλώνουν το σπίτι μου, τα σπίτια μας, τους εαυτούς μας, σκέφτηκα να σε επισκεφτώ για να σ’ ευχαριστήσω για πολύ «περισσότερα» από αυτά που ξέρεις…ΚΜΝΒ!

    1. Καλή μου Αιναφετς, ευτυχώς το σπίτι σου δεν είναι πια περικυκλωμένο -για τους εαυτούς μας, πάλι, δεν παιρνω όρκο…

      Εγώ ευχαριστώ😉
      Φιλιά

  56. Δηλαδή πρέπει να κάψουν την μισή Αττική για να εμφανιστείς στα βλογ εσύ; Ούτε η Κλεοπάτρα τέτοια τιμή😛

Τα σχόλια είναι κλειστά.