«Ωραία είσαι Άνοιξη, γιατί δε μας λυπάσαι…»

«Τσ’ άνοιξης το χαμόγελο με το δικό σου μοιάζει
κι όταν γελάς σα να θωρώ την εποχή ν’ αλλάζει…»



dsc01353Έστησ’ ο Έρωτας χορό με τον ξανθόν Aπρίλη, /Kι’ η φύσις ηύρε την καλή και τη γλυκιά της ώραλέει ο ποιητής. Και είναι στ’ αλήθεια σαν ξεκίνημα έρωτα κάθε φορά που έρχεται η Άνοιξη. Της ταιριάζει τόσο, άλλωστε -ξεκίνημα δεν είναι κι αυτός;

Την αγαπάω πολύ την άνοιξη, είναι φανερό μάλλον. Είναι η δική μου εποχή. Για χίλιους λόγους.

Γιατί είναι φωτεινή και χαρούμενη. dsc01356Γιατί μυρίζει τριαντάφυλλα, γαζία, βιολέτες, πασχαλιές και φρέζιες. Γιατί έχει γεύση από φράουλες, κεράσια και βερύκοκα. Γιατί έχει τα χρώματα του ουράνιου τόξου μετά από βροχούλα, του βρεγμένου γρασιδιού το έντονο πράσινο μετά από μπόρα, του ήλιου το χρυσαφένιο όταν φωτίζει η ανατολή, της παπαρούνας το φλογισμένο κόκκινο. Γιατί κάθε καινούρια άνοιξη γεμίζει ο ουρανός χελιδόνια και η γη λαμπερές πασχαλίτσες. Γιατί είναι υπέροχο να αγγίζεις το βρεγμένο χώμα, τα βελούδινα φύλλα των λουλουδιών, να σε ζεσταίνει σα να σε χαϊδεύει ο ήλιος και να ονειρεύεσαι τη θάλασσα. Γιατί… είναι Άνοιξη.

maypoleΑκόμα κι αν σε ζορίζει ώρες ώρες. Ακόμα κι αν δεν την αντέχεις εύκολα, ακόμα κι αν είναι ώρα για σκέψεις. Ακόμα κι αν χρειάζεται να κάνεις ξεκαθαρίσματα (από πέρσι τα παλεύω, ακόμα δεν γέμισα τα κουτάκια μου…). Ακόμα κι αν, έτσι ξαφνικά -ή λιγότερο ξαφνικά (αφού καιρό φαινότανε), αποφασίζεις να περπατήσεις μπροστά, να πας παραπέρα. Ακόμα κι αν υπάρχει ο κίνδυνος, καθώς η άνοιξη μπαίνει -μέρα μεσημέρι και φωτίζει τα πάντα, να σε κάνει να δεις κατάματα τις αλήθειες σου. Ακόμα κι αν σε προλάβει να είσαι λυπημένη, μόνη και μπερδεμένη. Ακόμα κι έτσι είναι υπέροχη, μαγική. Και κάνει ακριβώς ότι χρειάζεσαι, τελικά. Γιατί πώς να πας παρακάτω αν δεν κοιτάξεις και δεν ξεκαθαρίσεις και δεν αποφασίσεις τα «πίσω» σου; Κι αν δεν αφήσεις χώρο για το φως, πώς θα ‘ναι σα να μπαίνει Άνοιξη;

Πάντα νομίζω πως το μόνο που ήθελα ήταν η Άνοιξη. Κι ενώ ήταν μπροστά μου δεν την έβλεπα. Δεν ξέρω γιατί, δεν ξέρω πώς, αλλά μου τη χρωστούσε -η ζωή. Και άρχισε να έρχεται, δειλά ήρθε η πρώτη Άνοιξη, με πιο μεγάλα βήματα οι επόμενες. Και μου φαίνεται ότι θα την κρατήσω για πολύ -δε λέω για πάντα, μπορεί να περάσω και στο καλοκαίρι κάποτε… Αλλά για την ώρα,
Κόκκινο τριαντάφυλλο
Είσαι μες στην καρδιά μου
Την νύχτα γίνεσαι πληγή
Που τρώει τα σωθικά μου

Έρχεσαι πάντα πιο νωρίς
Κανείς δε σε γνωρίζει
άλλον τον κάνεις ν’ αγαπά
Κι άλλον να μη γυρίζει

Και δε σου φτάνουν όλ’ αυτά
Φεύγεις και δε θυμάσαι
Ωραία είσαι άνοιξη
Γιατί δεν μας λυπάσαι…


Να έχουμε όλοι μια υπέροχη, χαρούμενη και χαμογελαστή Άνοιξη.  Και πολλές πολλές ακόμα.  Και γεμάτες χαρούμενα, κατακόκκινα «ζούδια» -Χρόνια Καλά Δημητρούλι μου!

Καλημέρα! 🙂

**ναι, η επικεφαλίδα στο blog άλλαξε πάλι -μέχρι να γίνω γιαγιά θα την αλλάζω, κι ας με πειράζεις! :p

**εσένα σ’ ευχαριστώ που αλλάζεις πάντα το λινκ! 🙂

**τα λουλούδια είναι του κήπου μου, και τα τραγούδια -βεβαίως- αφιερωμένα… στην Άνοιξη ντε, τι ρωτάτε;

**και ναι, είναι πια σίγουρο: οι άνθρωποι που είναι γεννημένοι Άνοιξη είναι οι καλύτεροι, και δε σηκώνω κουβέντα!😆

υγ. Τα κερ-άσματα της Άνοιξης, που είναι «κρυμμένα» στο κείμενο:

Τσ’ άνοιξης το χαμόγελο, Βασίλης Σκουλάς (Γιώργης Σταυρακάκης, Άνθη του Χρόνου 2007)

Ανοιξιάτικη Βροχούλα, Βαγγέλης Γερμανός (Τα μπαράκια 1981)

Ανοιξιάτικη μπόρα, Ορφέας Περίδης (Μιλτιάδης Μαλακάσης/Ορφέας Περίδης, Απ’ το παράθυρο κοιτώ 2004)

Με την καινούρια Άνοιξη, Βασίλης Σκουλάς(Γιώργος Σταυρακάκης/Βασίλης Σκουλάς, Σεριάνισμα στην Κρήτη 1980)

Δεν την αντέχεις εύκολα την Άνοιξη, Χάρις Αλεξίου (Ηλίας Κατσούλης/Νίκος Τάτσης, Εμφύλιος Έρωτας 1984)

Η άνοιξη, Άλκηστις Πρωτοψάλτη (Λίνα Νικολακοπούλου/Σταμάτης Κραουνάκης, Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ 1985)

Άνοιξη μπαίνει μεσημέρι, Βασίλης Παπακωνσταντίνου (Οδυσσέας Ιωάννου/Θάνος Μικρούτσικος, Θάλασσα στη σκάλα 1999)

Αν με προλάβει η Άνοιξη, Χάρις Αλεξίου (Κώστας Χατζής, Η Αλεξίου τραγουδάει Χατζή 1991)

Άνοιξη, Σοφία Βόσσου (Ανδρέας Μικρούτσικος, Άνοιξη 1991)

Η πρώτη άνοιξη, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, (Μίνωας Μάτσας, Ο μάγος της πόλης 1997)

Ωραία είσαι Άνοιξη, Γλυκερία-Δημήτρης Ζερβουδάκης (Θοδωρής Κοτωνιάς, Άνοιξη 2004)

34 thoughts on “«Ωραία είσαι Άνοιξη, γιατί δε μας λυπάσαι…»

  1. Πολύχρονη χαρούμενη και τρισευτυχισμένη!!!
    Φιλιά πολλά
    Καλημέρα Νατασσάκι να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου όλοι🙂

  2. γιορτάζουν τα νατασάκια την άνοιξη? Όλη την άνοιξη? Τι? Γενέθλια? ονομαστικές εορτές? Επετείους? ΤΙ?
    τς πν! Χρόνια πολλά κι από δω!

  3. Πολλές πολλές ευχές και από εμενα, παρ ότι τις προλαβες τις πρωτες ώρες της μέρας -τί μερα, νυχτα ήταν , αλλά τέλος πάντων…. Η ανοιξη είναι πράγματικά το νεο ξεκίνημα. Ο καθένας ας κρίνει μόνος τί ακριβώς θέλει να ξεκινήσει και με ποιό τρόπο… Αν δεν είμαι αδιάκριτη, διακρίνω κάτι περισσότερο στο ποστ και επειδή ειμαι γριά αλεπού, μάλλον δεν πρέπει να κάνω λάθος
    φιλια και την αγάπη μου

  4. Καλημερούδια και εδώ. Χρόνια σου πολλά με υγεία και χίλια καλά!
    Ωραία που΄ναι η άνοιξη, που τα λουλούδια ανθίζουν και τα πουλάκια στα δέντρα τιτιβίζουν… (αυτή η πενιχρή εισφορά στην ΤΕΧΝΗ!!!!)
    Φιλάκια

  5. Xρόνια Πολλά αγάπη μου…Χρόνια Καλά…
    Να μαστε πάντα γερές και να χαιρόμαστε τους ήλιους της ζωής μας…Και τις άνοιξες…Που θα ναι πολλές πολλές πολλές…

  6. χρόνια πολλά αγαπημένα μου {{{{{{{{{{{{{{:***ΝατασσΑκια!!!}}}}}}}}}}
    Να σας χαιρόμαστε και να σας αγαπάμε πάντα, να είστε καλά, και ήρεμα, και με έξαλλες χαρές και ό,τι άλλο lady bug thing ονειρεύεστε!
    Καλή επιτυχία και στο συμμάζεμα με το κουτάκια, με όποια σειρά τραβάει η καρδιά σου, Νατασσάκι μου, με ό-π-χ-ο-ι-α (αφτώσ είναι συλλαβιζμώ$).

    Στο αφιέρωμα με την άνοιξη, μήπως θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε τις κολαζμένεσ αλλεργίεσσσσ, έτσι για να είμαστε πιο δίκαιοι με όσους δεν χαίρονται και τόοοσο πολύυυ αυτή την εποχή. puuuhleeaaaaasee. 😀

    :********

  7. Χρόνια πολλά μικιό και καλά, καλύτερα…κι ας μη μας λυπάται όπως όλες οι έμορφες, εμάς τις/τους κακομούτσουνους, που τη ζηλεύουμε🙂

  8. Ξέχασες και το «Άνοιξη πέτρα να κρυφτώ» βρε…

    Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα !
    Σου εύχομαι τα επόμενα 38 χρόνια να είναι 39 φορές καλύτερα απ’ αυτά τα 37 που πέρασαν.
    (Το 2047 θα σκεφτώ τι ευχή θα σου κάνω. Έχω πολύυυυυ καιρό μέχρι τότε)

  9. άντε βρε, λίγες ώρες γιορτινές μείνανε!! οι…βραδυνές ευχές ισχύουν και λίγη προσοχή όταν τακτοποιείς τα κουτάκια..είναι μια πονήρω η άνοιξη…άστα να πάνε!😉
    σε γλυκοφιλώ!!!
    -τα τραγούδια ένα κι ένα! το πρωί με τον καφέ, πριν εκδράμω, τα απόλαυσα!-

  10. Σας Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ κι από δω όλους σας!
    :)))

    @ Γιώργη, να είμαστε καλά να τα λέμε!
    Φιλιά🙂

    @ meniek μας, Γιορτάζουν τα πάντα : γιορτή, γενέθλια, επετείους -όλα μαζί! Γιορτάζουν την άνοιξη τα νατασσάκια, ναι!!!!

    Ευχαριστώ, και τα δικά μας φιλιά!!!!

    @ Ριτσ-αλεπουδάκι μας, (άκου γριά!)

    τι διακρίνεις παιδί μου, Άνοιξη λέμε! Αυτή τα φταίει όλα ! 😉

    Φιλιά μαμαΡίτσα!

    @ Sulpice, εξαιρετική η εισφορά στην τέχνη, αν και θα προτιμούσα μια μαντινάδα…
    ή κάτι από Dali, έστω!!!😆

    Φιλιά σε όλους σας, ευχαριστώώώώώ!

  11. @ Χρόνια μας Καλά, Πολλά, γλυκά κι ευτυχισμένα Δημητρούλα μου.
    Να είμαστε καλά κι εμείς κι όσοι αγαπάμε (και οι άλλοι, δλδ, αλλά γι’ αυτούς δε μας νοιάζει! :p)

    Και του χρόνου -και στην επόμενη Άνοιξη!🙂
    Αγκαλιές και φιλιά σε σένα και τον Ήλιο🙂

    @ Παπικουλίνι μου, γλυκό φιλαράκι, να βάλουμε και τις αλλεργίεσ -κι αφτές δικέσ μασ είναι! 😛

    Σ’ ευχαριστούμε πολύ όλα τα Άκια -και σ’ αγαπάμε πολύ επίσης.
    :))))))))
    :****

    @ Καμία λύπηση για μας Ρουλιώ -είδες;;;
    :pp

    Ευχαριστώ, και ανταποδίδω που λέγαμε παλιά και στο ραδιόφωνο🙂
    Φιλιά!🙂

    @ Να είσαι καλά Μαρία μου! Σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ!🙂

  12. Xρόνια σου Πολλά, Ταυρίνα μου! Ο,τι επιθυμείς! Εύχομαι να είναι Ανοιξη όλες οι εποχές του χρόνου, κάθε χρόνο της ζωής σου!

    Να είσαι πάντα καλά!

    Φιλιά! :****

  13. @ Αγαπημένε μου AfMarx -κι άλλα ξέχασα, αλλά έχε χάρη…
    :p

    Μέχρι το 2047 θα σε βασανίζω, τι νομίζεις -θα γλυτώσεις;;;😆 😆 😆

    Σ’ ευχαριστώ, για όλα. Πολύ. 🙂

    @ compassocap, ευχαριστώ πολύ!
    Καλημέρα🙂

    @ Χαίρομαι που σ’ άρεσαν τα τραγούδια, anepidoti!!!
    Το ξέρω για τα κουτάκια, από πέρσι τα παλεύω σου λέω… κι έχω δρόμο ακόμα μου φαίνεται. Αλλά που θα μου πάνε!!! 😉

    Φιλί, κι ευχαριστώ πολύ για όόόόόόόλες τις ευχές🙂

  14. Α!
    επιτέλους!
    κι ας το εχασα στην αρχη του
    βλεπεις, κοίταγα τα νερα χτες να πηγαινουν περα δωθε, περα δωθε
    είχα ξεροσταλιασει ματια μου να μπαινω και να βγαινω εδω μεσα κοιτωντας εκεινο το 37
    στο ματι τοχα βαλει μπα και προλαβει πρωτο να μου το βγαλει..
    θυμομουν το μηνα μα μου ξεφυγ’ η μερα

    38 φιλιά να σουρθουνε
    τη πορτα να χτυπησουν
    να τα φιλεψεις να χαρουν
    ευχες να σου αφησουν

    ναναι τα χρονια σου καλά
    καλά και τα σπιτικά σου
    να βγαζεις γελια και χαρά
    και στα γονεϊκά σου

    38 φιλιά να σουρθουνε
    στα μαγουλα να σκασουν
    κι απο το πολυ το ξαφνιασμα
    ποτε τους μη γερασουν

    να τα εκατοστησεις βρε!!!

    και για τη γιορτη σου ευχες..🙂

  15. @ (ξ)αδερφούλη, χρόνια Καλά και Πολλά σε σένα σήμερα -θα το γλύτωνες, νομίζεις;;;
    Να είμαστε όλοι καλά, να τα λέμε🙂
    Φιλί γλυκό -και του χρόνου🙂

    @ Γλαρενια μας, καμιά ντροπή –
    δεν ξέχασες και τίποτα σπουδαίο! 😉

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα όμορφα τριαντάφυλλα! Να είσαι καλά, και του χρόνου🙂

    Φιλιά 🙂

    @ φιλαράκι, κι από δω πολλά ευχαριστώ
    να είσαστε καλά,
    και να μου φιλήσεις πολύ το μικρό🙂
    καλά, και τη φιλενάδα μου😉

    @ Σκουλικάκι παιδί μου, Ευχαριστώώώώώώώώώώώ!
    Φιλάκια🙂

  16. @ γατί μου, σ’ ευχαριστώ πολύ πολύ
    Να είμαστε καλά
    να τα λέμε όλες τις εποχές😉

    Φιλιά πολλά κι από μένα ! 😀

    @ Orelia μας, ήρθαν και τα 38🙂
    και μου δίνεις κίνητρο να αλλάζω αριθμό κάθε χρόνο, να έρχονται περισσότερα😉

    Ευχαριστώώώώώώώώώώ πολύ

    Φιλιά🙂

  17. Πολύχρονη μανούλα
    (Οι δύο τελείες σημαίνουν ότι σκοπεύεις να το πας στο τετραψήφιο; )

    [Ας μην αρχίσουμε πάλι τη συζήτηση για την άνοιξη…]

  18. Δε ξέρω αν είμαστε καλύτεροι άνθρωποι οι γεννημένοι την Άνοιξη …
    Είμαστε όμως πιο ανοιχτόκαρδοι και πιο ρομαντικοί !!!
    Τις πιο θερμές μου ευχές, ο αριθμός στην κεφαλίδα να γίνει τριψήφιος !!!
    Φιλιά Ανοιξιάτικα απ’ τη Σάμο …

  19. Και χρόνια πολλά με αγάπη και ανοιξιάτικα να ναι όλα… Αλλά αυτό το μεγάλο «μαμα ετών 38!» με αγχώνει… όμορφα όμως όλα τα χρόνια μας και κάθε εποχή έχει την μαγεία της. Θυμάμαι σε γνώρισα «μαμά ετών 36!» Φιλιά νατασσάκι μου

  20. Αργησα να πω τις ευχές μου από δω,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και κουράγιο,υπάρχουν και χειρότερα,τα 58(για μένα το λέω!:)))),ήδη εδωσα εντολή στο προσωπικό μου συνεργείο «κλοπής» των τραγουδιών που προτεινεις,να τα βρει και να μου ετοιμάσει μια συλλογή με τίτλο Τα Τραγούδια της Ανοιξης

  21. Ο 320ς στη σειρά σχολιαστής λέει πως την άνοιξη την κρύβουμε στο χαμόγελό μας…

    Χαμογελάστε γιατί είναι… Άνοιξη!

    χαχα

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  22. Πέρασα να πω καλημέρα, καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά. Αλλά βλέπω πως όλοι εύχονται Χρόνια Πολλά! Χρόνια πολλά, λοιπόν, κι από μένα, γλυκά, γελαστά, ανοιξιάτικα και καλοκαιρινά. Σε φιλώ!

Τα σχόλια είναι κλειστά.