Άνοιξη…

(κρατώντας την παράδοση)

Καλημέρα🙂

42 thoughts on “Άνοιξη…

    1. Εδώ, αγαπητέ Πρίαμε, έχει Άνοιξη -λιακάδα απίστευτη και διάθεση εντελώς «τρελή»

      άσε που και η βροχή ανοιξιάτικη είναι, λέει ο Βαγγέλης….😉

      Τα φιλιά μας στους τρώες σας και στην (γνωστή) ηρωίδα, ναι;;

  1. Eγω πάλι γιατί βιάζομαι νάρθει το καλοκαίρι;Εννοώ το ελληνικό καλοκαίρι βεβαίως,γιατι εδώ ήρθε και μας τσουρούφλισε κιόλας!

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ…

    1. Πολλά φιλιά, Φωτεινή μου -ελπίζω κι εγώ σήμερα κι αύριο που καλμάρουν λίγο οι δουλειές μου να καταφέρω να περάσω από όλους σας να ευχηθώ! 🙂

      Να περάσεις καλά, με όσους αγαπάς

    1. Ελευθερία μου, ποιό fbook… Δουλειές με φούντες αυτές τις μέρες, ούτε ανάσα δεν προφταίνω να πάρω -μην κοιτάς που με πειράζουν!🙂

      Θα τα πούμε εμείς
      αλλά κι από δω πολλά φιλιά, και μεγιές! 😉

  2. Ανοιξη ακούμε και άνοιξη δεν βλέπουμε!!!
    Πού θα πάει θα έρθει!!!
    Να περάσεις πολύ πολύ καλά με τους αγαπημένους σου!!!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!
    πολλά πολλά φιλιά!!:)

    Πολύ μου άρεσε η παράδοση!!!:)

    1. Καλέ μια χαρά Άνοιξη έχει, τι πάθατε όλοι σας;
      Ήρθαν τα χελιδόνια, άνθισαν τα λουλούδια και οι γειτονιές μοσχοβολάνε, ο ήλιος λάμπει…

      Τι άλλο θέλουμε πια;;;;😀

      Καλή Ανάσταση και σε σας, Marian, να περάσεις καλά με όσους αγαπάς🙂

      Πολλά πολλά φιλιά!

      1. και οι λεμονιές και οι νεραντζιές στους δρόμους…

        μια χαρά είναι. συμφωνώ.

    1. Δεν είναι αναδημοσίευση, Καμηλιέρη παιδί μου
      πέρσι ήταν βιντεάκι, φέτος είναι σκίτσο!

      Είπα να κρατήσω την «παράδοση» της Μ. Τρίτης
      :p

      Καλημερούδια σας! 😀

    1. Στράτε μας, το ‘χω αυτό! 😉

      έχω κάνει συμφωνία με τον ήλιο, δεν στο είπα;;;

      Τα φιλιά μας, οικογενειακώς
      και να περάσεις καλά
      (θα μιλήσουμε, έτσι κι αλλιώς)

  3. Από καρδιάς εύχομαι …
    μια ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ !!!
    με υγεία κι ευτυχία κι η Ανάσταση
    να φέρει την Άνοιξη στις ψυχές όλων
    μας με αγάπη και ανθρωπιά …

  4. Το Άγιο Φως της Ανάστασης
    να λάμψει στη ζωή σου
    και όλου του κόσμου οι χαρές
    να βρίσκονται μαζι σου!!!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  5. Xριστός Ανέστη Νατάσσα μου!

    Χρόνια πολλά με την Ανοιξη πάντα στην καρδιά σου!

    Να περνάς καλά!

    Φιλιά! :****

Τα σχόλια είναι κλειστά.