Της Τετάρτης (αλλά Διαβάζεται Πρωί Και Βράδυ)…

Αυτός που αγαπώ
μου είπε
ότι με χρειάζεται.

Γι΄ αυτό,
προσέχω τον εαυτό μου
βαδίζω με προφύλαξη
και φοβάμαι κάθε στάλα βροχής
μηδά και με σκοτώσει…

Bertolt Brecht

pink-rose-for-amazing

Σ’ αγαπώ, να προσέχεις -Βασίλης Παπακωνσταντίνου (Βασίλης Γιαννόπουλος/Βασίλης Παπακωνσταντίνου – Να με φωνάξεις, 1999)

ορίστε, που με δουλεύετε για τα «να προσέχεις» μου… Ολόκληρος Brecht το είπε πριν από μένα 😉

Καλημέρα 🙂

υγ. …λίγο η Άνοιξη, λίγο ο πυρετός, λίγο η Τετάρτη που είναι δυό ανάσες από την Παρασκευή,  έχει και φεγγάρι απόψε… πόσα ν’ αντέξει ο άνθρωπος!  😉

39 thoughts on “Της Τετάρτης (αλλά Διαβάζεται Πρωί Και Βράδυ)…

  1. Καλημέρα Νατασσάκι μου,
    Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο τεταρτιάτικο ξεκίνημα!!!
    Το χρειαζόμουν πραγματικά μετά από το βραδινό ξενύχτι (λόγω πυρετού της μικρής μου)!!!!
    Πραγματικά πρέπει να σε προσέχεις και όλοι μας τους εαυτούς μας!!!
    Πολύ όμορφο τραγούδι !!
    Καλημερούδια σου!!!!:)
    φιλιά πολλά και περαστικά σου!!!!(καλά κατάλαβα, είσαι αρρωστούλα; )

    1. marian , το » να προσέχεις» είναι μόνιμο «σλόγκαν» μου, συνήθως όταν μιλάω με ανθρώπους που αγαπάω. Και βέβαια, μετά από μερικές φορές, με «δουλεύουν»…!
      🙂

      Περαστικά στη μικρούλα, κι εμείς απ’ τα ίδια, την προηγούμενη βδομάδα είχα το μικρό κι εγώ με ξενύχτια. Πού θα πάει, θα περάσει!

      Φιλιά κι ευχαριστώ!

  2. «Της αυγής το γαμώτο…»
    Άνοιξη, φεγγάρια, βόλτες, μεσίτες, καφέδες, και … η απορία …. αν ΔΕΝ δουλέψει????? ή … (χειρότερα;) αν δουλέψει????? Άστα φιλενάδα!
    Εσύ πυρετούλι;;;;;;;;;;;;;;; Περαστικούλια, να προσέχεις!
    Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααααααακ

  3. περαστικά.
    τι όμορφο..δεν το ήξερα
    Ενα πολύ περίεργο όνειρο είδα και δεν ΄ξερω τι θα φέρι η μέρα..
    φιλιά καρυστινά

    1. να προσέχεις, venceremos μου -λένε πως οι μέρες με πανσέληνο είναι δύσκολες, έτσι κι αλλιώς 🙂

      Ευχαριστώ, χαίρομαι που σ’ άρεσε!
      Φιλιά

  4. τις Τεταρτες φοβοταν η μανα μου
    μεχρι που γεννησε εμενα
    ξεβαφτιστηκε η μερα, σκεφτηκε
    γελαστηκε
    ακομη μια Τεταρτη της θα γεμιζε θανατο

    σε φιλώ

    να προσεχεις
    κι εσύ..

    1. για δες, Orelia μας -κι ο Άκης Τετάρτη γεννήθηκε…

      Θα σου πω πως βγήκε το ποστ τούτο σήμερα: ένας πολύ πολύ αγαπημένος μου άνθρωπος (χρόνια τώρα), κάθε που του λέω «να προσέχεις» μου απαντά: ναι, να μη με πατήσει αυτοκίνητο στο δρόμο! και γελάει. Πριν λίγες μερες μου έστειλε μια φωτογραφία από ένα παρόμοιο τριαντάφυλλο -που ξέρει πως μ’ αρέσουν- απ’ τον κήπο του. Έτσι που το είδα βρεγμένο, θυμήθηκα το ποίημα του Μπρεχ, και οι συνειρμοί κάναν τα υπόλοιπα… 🙂 Το τραγούδι το αγαπάω, έτσι κι αλλιώς

      Θα προσέχω
      κι εσύ 🙂
      Φιλιά

  5. την Άνοιξη που την είδες παιδάκι μου;;;!!!

    Εδώ παγώσαμε λέμε. (βγαίνουμε από το σπίτι μόνο για χαρτομάντιλα για το συνάχι…ΟΚ και για τσιγάρα…ξέρω…ΦΤΟΥ ΜΟΥ)
    🙂

    1. Ίνδικτε, εδώ (εγώ) έχω μόνιμα μια Άνοιξη, σε σας εκεί δεν ξέρω….
      :p

      Και Φτου σου, ναι -Άκου για τσιγάρα!!!
      (δεν μπορείτε να μείνετε μια μερα παραπάνω;;;Μισή;;;; Γιααααα δες το, plzzzz!)
      🙂

      Φιλιά στις όμορφες 🙂

    1. τίποτε άλλο, Καμηλιέρη μας;

      Εκεί τελειώνουν τα επιφωνήματα σας ;
      (γιαααα ρώτα και τις γκαμήλες, μήπως έχουν άλλα στο λεξιλόγιο! :ppp)

      😆 😆

  6. ΄Ασ’ τα, πολύ πυρετό και πολλοί με πυρετό εδώ σε μας…

    Αχ,να μυρίσω το ρόδο σου για λίγο να αλλάξω αέρα…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    1. Όσο θες, Γλαρένια μου, να το μυρίσεις
      Είναι απ’ αυτά που μυρίζουν πολύ 🙂

      Περαστικά σε όλους εκεί -ξέρω, στο σχολείο του γιου μου λείπουν τα μισά παιδάκια

      Φιλιά

  7. κΑλησπέρα 🙂
    Για το αυριανό έχω μικρή αγωνία…
    Για της Παρασκευής είμαι σίγουρος ότι έχουμε σκεφτεί το ίδιο
    Περαστικά και να … προσέχετε!!
    Φιλιά

    1. 🙂 🙂 🙂

      Ελπίζω να σ’ αρέσει, meniek -αν και δεν είναι από αυτά που ακούς εσύ συνήθως, μα μέχρι το σαββατοκύριακο θα έχει σίγουρα κάτι να σ’ αρέσει!

      Περαστικά κι από δω
      Φιλιά!!

  8. λοιπόν!
    μια παραδοχή θα κάνουμε
    που όμορφα θα βολεύει και τους δύο

    το χαμόγελό μου
    πως δωρίζω στον Μάρτη
    και το δάκρυ μου
    σταγόνες πρωινού
    στα χορτάρια της αυλής κάνω

    με ανακούφιση έτσι
    θα δεχτούμε ότι
    προσωρινά
    μας χωρίζει

    μερικοί απο τους στίχους που έστρωσα προχτές, στη πρώτη βροχή της Άνοιξης
    στο τριαντάφυλό σου και τον Άκη που μου κλέβει ζώδιο και ημέρα γεννησης :))

    καλό ξημέρωμα

  9. Όμορφη η τραγουδοβδομάδα σου Ανοιξιάτικη μου …..
    Όμορφη και η Πανσέληνος…
    Και η διάθεση απίστευτη Νατασσούδιμ…
    Φιλί τεράστιο

  10. Αμ πες μας οτι αρρωστησες και εισαι σπιτι και τοριξες στις καθημερινες αναρτησεις που περιμεναμε να ελθει το Σ/Κ.Περαστικα

  11. Μα , τί πάθαμε και μετράμε τις μέρες ξαφνικά; Αυτό πρέπει να με προβληματίσει, γιατί δεν πιστεύω ότι ο στόχος είναι να φτάσουμε στην Παρασκευή… Αϋπνίες κι άλλα πολλά…. Περαστικά ΝατασσΆκι…. Ζωντάνεψε και η Μένη; Επιτέλους δηλαδή , γιατί ένοιωθα να αραιώνουμε και ανησύχησα..

  12. Διαβάζεται κάθε ώρα, κάθε μέρα…

    Και φοβάμαι μη φύγεις
    μα άλλο δρόμο δεν έχεις
    και σου γράφω στο τζάμι
    σ’ αγαπώ να προσέχεις.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.