Της Δευτέρας…

Δε θα ‘ταν σήμερα Δευτέρα
αν δε ξυπνούσαμε μαζί
Δε θα ‘χε όνομα η μέρα
αν δεν της έδινες εσύ

Δε θα ‘ταν η βροχή να πέφτει
αν δεν μας έβρεχε μαζί
δε θα ‘χα εικόνα στο καθρέφτη
αν δεν με κοίταζες εσύ

Δε θα ‘ταν τ’ όνειρο δικό μου
αν δεν κοιμόμαστε μαζί
δε θα ‘χε φως το γόητρο μου
αν δεν με φώτιζες εσύ

Δε θα ‘ταν η φωνή δική μου
αν δεν μιλούσαμε μαζί
δε θα ‘χε ιδρώσει η μουσική μου
αν δεν την άκουγες εσύ…

…έτσι, γιατί οι Δευτέρες είναι άγριο πράγμα… μπας και γλυκάνουν λίγο!

Καλημέρα🙂

29 thoughts on “Της Δευτέρας…

  1. Αγριεύτηκα λιγάκι αλλά ΟΚ!

    Κανονίστε την πορεία σας, ο μικρός έχει αρχίσει προετοιμασία🙂

  2. Όμορφο Νατασσάκι !!! Γλυκιά εβδομάδα να έχεις🙂 Χμ…σε ποιον είναι αφιερωμένο το ποιηματάκι , δε μας είπες;😛

    1. Όμορφη βδομάδα και σε σένα, NelliNezi, και χρόνια σου πολλά -τώρα είδα πως είχες γενέθλια!🙂

      Το ποίημα είναι του Βασίλη Γιαννόπουλου, και είναι οι στίχοι του τραγουδιού.
      Τώρα, πού είναι αφιερωμένο… σαν πολύ περίεργη δεν είσαι, φιλενάδα;;; 😛😉

    1. Κι εμένα από τ’ αγαπημένα μου είναι, Βασίλη μου
      κι είπα να το βάλω πρωί πρωί, να μου φτιάξει τη μέρα🙂

      Καλή βδομάδα, φιλιά πολλά !

  3. Δε βρίσκω λόγια για να γράψω
    γι’ αυτά το λόγια τα μελένια,
    που να ‘ναι όμορφα κι’ ωραία,
    και συγκινούνε τη Γλαρένια…

    Γλυκόηχο και τρυφερό ξεκινημα…τσαγκαροδευτέρας..,. κι’ έχει έναν ήλιο ξελογιάστρη..
    ΄Ασε με, επαναστάτησα λέμε…. να μπορούσα να φύγω…😉

    Καλη μας εβδομάδα,

    Φιλι και Γλαρένες αγκαλιές

  4. καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
    και οι μέρες μας, οι Δευτέρες , οι Τρίτες , να παίρνουν νόημα από τους ανθρώπους που αγαπάμε.
    Ας μην ξεχνάμε πόσο όμορφα φωτίζουν τα χαμόγελα.
    την αγάπη μου από Βόρεια .

    1. και οι μέρες μας -όλες μα όλες- να παίρνουν νόημα από αυτούς που αγαπάμε

      Αυτό είναι, evi🙂

      Χαμόγελα; Α, εδώ θα βρεις πολλά, τα αγαπάω πολύ τα χαμόγελα και τα γέλια🙂 🙂

      Καλημέρα σου, φιλιά!

    1. Να σου πω την αλήθεια μου, και καμιά να μην ήταν, δε θα με πείραζε!!!🙂

      Καλημέρες, Αμετανόητε Πρίαμε🙂

      Φιλιά σε όλους σας, καλή βδομάδα !

  5. …κι όση αγάπη σούχω στείλει,
    ειν’ από μένα,το Βασίλη…

    αγαπημένο τραγούδι, στολίζει πάντα
    την αρχική σελίδα του μπλογκ μου,
    απ’το ξεκίνημά του…

    Καλή βδομάδα….

  6. Καλή βδομάδα Νατασσάκι μου!!!
    Αλλά αφού ξεκινάει με … Δευτέρα πόσο καλή μπορεί να είναι;;;
    Πολύ ωραίο το τραγούδι και η φωτο ηλιόλουστη , για καλό ξεκίνημα!!

    φιλιά πολλά!!!:)

    1. Καλή βδομάδα και σε σένα, marian – τι να πεις για τις Δευτέρες…
      Ευτυχώς τελειώνει!!! 😀

      (με εικόνες και τραγούδια, δεν είναι καλύτερα, ε; )

      Φιλιά!🙂

  7. προσπαθεις να με πεισεις οτι ειναι ωραιες οι Δευτερες εεε
    μπα παλι πηξιμο εφαγα
    καλε καποιος να με χαιδεψει να με παρει ο υπνος
    μαμαααααααααααααααααααα 37 εισαι χαιδευε δεν εισαι 87 ..κουνησου

    1. Σκουληκάκι παιδί μου, ελπίζω να σου άρεσε το χθεσινοβραδινό παραμύθι -απόψε θα σου πω άλλο🙂

      Φιλιά πολλά! Και καλό κουράγιο και σήμερα🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.