Κουκουλοφόρος…

καλύτερος από αυτούς …και πολύ «επικίνδυνος»!!!

🙂

(μετά το φαγητό, διάλογος μπαμπά-γιού)

– Αχ, ωραίο ήταν το φαγητό, χόρτασα!!!

-Μπαμπά, οι άνθρωποι όταν χορτάσουν είναι καλό;

-Ναι αγόρι μου, είναι ευχαριστημένοι!

-Αααα, τότε η δασκάλα μου είναι πολύ ευχαριστημένη από μένα!!!

-Γιατί το λες αυτό;

-Γιατί εχθές,όταν μου είπε (για 1000ή φορά…) «Ιωσήφ, θα κάτσεις επιτέλους φρόνιμος;» , της είπα εγώ «Ναι κυρία, σας το υπόσχομαι!»…..

-….και;

-..και μου είπε ξανά : «Ναι, με έχεις χορτάσει με τις υποσχέσεις σου!!! Τόσο καιρό τώρα, όλο το ίδιο μου υπόσχεσαι!!!» Πολύ καλή κυρία έχω, τελικά!

-……!!!

——————–

Είπα να αλλάξει λίγο το κλίμα, παρ’ ότι δεν μ’ αφήνουν…

Στον Αγ. Αντώνη στο Περιστέρι έχει συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον 16χρονο σε λίγο.

Και στα Προπύλαια μετά τη μία, θα είναι η συναυλία των καλλιτεχνών που άρχισαν να αντιδρούν, επιτέλους –εδώ έχει αναλυτικές πληροφορίες. Έχει καλό καιρό, ευτυχώς!   Και είχε και χθες στην Θεσσαλονίκη (και ήταν κι ο Μάλαμας, σνιφ!)

Όσο για μένα, Θέλω να πάρω τη φυλή μου και να φύγω… Έχω αρχίσει να νιώθω (ξανά) λύκος…

Χαΐνιδες –Δημήτρης Αποστολάκης (Ξυπόλητος Πρίγκηπας,2000) 

Καλημέρα 

Καλό Σαββατοκύριακο.

48 thoughts on “Κουκουλοφόρος…

  1. Ιδού ένα κλασσικό παράδειγμα γονιών που δεν αντιλαμβάνονται τις ανάγκες του παιδιού τους!
    Είμαι έξαλλος!
    Μα είναι δυνατόν να εμφανιστεί ο Σήφακας με σιέλ κουκούλα;
    Έλεος δηλαδή…
    Χάθηκε κάτι σε μαύρο, κάτι σε χακί…
    Κάτι σε κόκκινο τέλος πάντων…

  2. Μπράβο αγόρι μου. Έτσι! Να τους κρατάς όλου χορτάτους κι ευχαριστημένους.

    υγ. θα σου φέρω εγώ μια κουκούλα με τρύπες στα μάτια κι άλλη μία στη μύτη, μη σκάσεις κιόλας🙂

  3. Είστε σε σωστό δρόμο, του χρόνου το σιέλ θα γίνει λίγο πιό μπλέ, θα έχει άσπρες ρίγες και ένα Η σε κύκλο.
    Άστο πάνω μου 🙂

  4. Πέρα απ τις κουκούλες Νατασάκι πρέπει να εφοδιαστούμε με αλεξίσφαιρα για τα παιδιά ….οι καιροί είναι επικίνδυνοι….Σ έχασα…Εδώ είμαι όμως….Κοντεύω,…Φιλί!

  5. @ Σκουληκάκι παιδί μου, και που να τον δεις από κοντά!!!🙂 🙂

    Καλό ταξίδι μικρή, και καλές γιορτές🙂
    Φιλάκια

    @ Το ξέρω Δημητρούλα μου… ελπίζω να μη χρειαστεί….

    (θα τα πούμε ελπίζω, δες τα μειλ σου! )

    Φιλάκια🙂

    @ Είναι τρομερός φιλαράκι -θα τα δεις εσύ σε λίγο😉

    Καλό ΣΚ, φιλιά!

  6. Μήπως ήξερε ο επικίνδυνος κουκουλοφόρος την απάντηση στην ερώτηση του και προσπάθησε να σας παγιδεύσει;
    Νομίζω ότι μάλλον σας παίζει στα δάχτυλα του.
    Είναι πάντως γλυκύτατος

  7. Κουκουλομάνια μας έχει πιασει τώρα τελευταία.

    Τουλάχιστον αυτά δικαιολογούνται.

    Χιονίζει στο blog σου.

    Τί νάκαναν, τί νάκαναν…

    χαχα

    Καλό σκ

    Φιλιά.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  8. @ Στράτε μας, θα φροντίσω να τον γνωρίσεις όταν ξανάρθεις -πότε θα ‘ρθεις, αλήθεια; 😆

    Φιλιά🙂

    @ Θράσο, τον έχεις δει;;;;
    Ή έχεις κι εσύ ανάλογης ηλικίας «κουκουλοφόρο», δεν εξηγείται αλλιώς!!!😉

    (εντελώς μας εκμεταλλεύεται, αλλά είναι γλύκας!)

    Σ’ ευχαριστώ, καλώς ήρθες🙂

    @ Ε ναι, αστεράκι μου -αυτός είναι ο σωστός κουκουλοφόρος 😉

    Καλό ΣΚ, φιλάκια

  9. @ Πρόβλημα αυτό με τις υποσχέσεις, Ελευθερία μου -όντως…

    Και δεν υπάρχει χειρότερο από τις υποσχέσεις σε παιδί που δεν κρατάς

    Καλό ΣΚ να έχουμε, γειτόνισσα 🙂

    @ Και Πράκτορας, και Πράκτορας, και άλλα πολλά !!

    Θα στον γνωρίσω Ντίνο -είναι και ΠΑΟ 😉

    @ Και στο δικό σου χιονίζει, Κώστα!!!

    (ναι, είναι στο πνεύμα των ημερών κι αυτά!)

    Καλό ΣΚ 🙂

  10. Δεν ξέρω αν η κυρία του, είναι ευχαριστημένη καθότι χορτασμένη, από τις υποσχέσεις του Ιωσήφ, εγώ πάντως χαίρομαι που τη συγκεκριμένη υπόσχεση δεν την κρατάει…!

    Καλό Σάββατο κι ακόμα καλύτερη Κυριακή😉 εύχομαι :))

  11. τοξερεις ματια μου πως δεν υπαρχει δρομος
    αφου τον δρομο τον ανοιγεις περπατωντας…

    φιλια καρυστινα με ευχαριστιες για το τραγουδι ..
    δεν το ηξερα..

  12. Καλημέρα. Μου άρεσε ο μικρός κουκουλοφόρος. Μου άρεσε και η πλεχτή κουκούλα, φαίνεται χειροποίητη, τυλιγμένη με αγάπη στο λαιμό του. Να σου ζήσει το καμάρι σου που είναι και ξύπνιο και άταχτο αγόρι. Να περάσεις χαλαρό σαββατοκυριακο, τα μάτια σου να πλημμυρίσουν ομορφιά όπου και να πάς.

  13. Να λοιπόν η σωστή παρατήρηση.
    Όποιος χορταίνει (από υποσχέσεις) είναι ευχαριστημένος!

    Άρα ζούμε σε μια ευτυχισμένη και ευχαριστημένη κοινωνία, διότι μας έχουν χορτάσει όλους στις υποσχέσεις!
    Τι άλλο θέλουμε; ε;

    υγ
    Κούκλος ο μικρός.
    Η δασκάλα, ολιγαρκής!!😉

    1. @ Παλιό- τέρας μου αγαπημένο, κι εγώ!😉
      (αυτό μας έλειπε! )

      Καλή «ανάσα» σε σένα, και να δούμε!😉

      Φιλάκια

      @ Χαίρομαι που σου άρεσε, venceremos! Είναι αγαπημένοι μου οι Χαΐνιδες, έτσι κι αλλιώς
      [και έχω πει ότι μπορείς να το κατεβάσεις αν κάνεις δεξί κλικ και «αποθήκευση», ε;]

      Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ🙂

      @ Είναι χειροποίητα και το κασκόλ και το σκουφί, Θεία Λένα. Τα έχει πλέξει η μαμά του μικρού.
      Δεν είναι ο γιος μου, αλλά ο γιος του αδερφού μου του Μάνου
      (οι περισσότεροι το γνωρίζουν, και δεν σκέφτηκα να το αναφέρω..)
      Τον αγαπάω σα δικό μου όμως, έτσι κι αλλιώς🙂

      Ευχαριστώ για τις ευχές, και σε σας εύχομαι καλό και ξεκούραστο ΣΚ.

      1. @ Εγώ ήμουν πάντα με τους λύκους, meniek μου -τώρα ένα παραπάνω….

        θα δούμε -να είμαστε καλά να δούμε, μόνο αυτό λέω πια!

        Φιλιά πολλά στη Ν.🙂
        (θα μιλήσουμε, ελπίζω)
        **repeat: τα μικρά κόκκινα ζουζούνια φέρνουν γούρι σε όσους (τα) αγαπάνε😉

        @ Καμηλιέρη παιδί μου, αν τον άκουγες κιόλας!!!😆 😆 😆

        Μόνος του έβαλε το σκουφί έτσι, ήταν εντελώς αυθόρμητο -τον έφερε ο μπαμπάς του πριν πάει στο νήπιο, και φεύγοντας δεν μας άφησε να τον ντύσουμε, ήθελε μόνος του. Και ήταν τόσο αστείος, που δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!!! 😉
        (είναι μούτρο κι αυτός, άσε….)

        @ Είδες Σωτήρη μου; Το λέει και το τραγούδι : τα παιδιά (και τα «παιδιά»), έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα…. 😉

        Μα, είναι καλή η δασκάλα του, το είπε ο άνθρωπος!!! Τι του ζήτησε άλλωστε, ε; Να είναι φρόνιμος!
        Σαν να ζητάς στο ποτάμι να σταματήσει να κυλάει, ένα πράγμα! Τόσο πιθανό να γίνει! 😆 😆

        Φιλί
        Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

  14. ο κουκουλοφόρος θέλει μεγάλη προσοχή!
    διότι τώρα λένε ότι θα ποινικοποιήσουν την κουκούλα! μετά θα ποινικοποιήσουν και τα παιδιά…
    θα κάνουν κάποια μετάλλαξη και θα γεννιούνται γέροι, θα το δεις!
    φιλάκια

  15. Καλέ, ο Ιωσήφ έγινε ολοκληρο παιδί ντε !!! Για φαντάσου και λεει και εξυπνακιές; Ωχ, την Αναστασία σκέφτομαι…
    φιλια, τα λεμε

    1. @ Γιατί, τώρα τα βλέπεις για «παιδιά» εσύ, abttha μου;
      Οι πιο σκληρά εργαζόμενοι είναι, από μωρά….

      Καλημέρα, κουράγιο σου λέω!

      @ Απίστευτος είναι, Τρελοτουρίστρια!🙂

      @ Άσε Ριτσάκι μας…. Άσε σου λέω! 🙂 🙂 🙂

      @ Γι’ αυτό είπα Άγρυπνε φίλε μου: παραλλαγή είναι!!!😉
      (και που είσαι ακόμα!)

      @ Κι εγώ, Κάβειρε!
      Τα φιλιά μας έχεις🙂

  16. Θα μπεδρευτούνε οι μπάτσοι
    με τις μπλέ κουκούλες …
    Νεοδημοκράτες κουκουλοφόροι σου λέει …
    τι θα δούμε ακόμα οι δύστυχοι !!!

  17. Καλά φοβερός ο μικρός σου…
    Πολυ θα ηθελα να ημουν η χορτατη δασκαλα του γιατι περα απο οτι ειναι γλυκα παιδι εχει και 2 υπεροχους γονιους με τους οποιους υποθετω θα ειχα αψογη συνεργασια!!!

    1. @ Καλή βδομάδα πια, καλή μου roadartist
      Φιλάκια

      @ Είσαι πρωτοπόρος Πηνελόπη dear!
      (και πάλι προτιμώ το μπακλαβά, πάντως, χο χο χο!!!)

      Φιλάκια πολλά🙂

      @ Άννα, δεν είναι δικός μου -του αδερφού μου του Μάνου είναι (νομίζω τον ξέρεις)
      Αλλά και με το δικό μου τα ίδια περάσαμε, μεγάλωσε πια🙂

      Και ναι, έχουμε καλή συνεργασία με τις δασκάλες μας🙂

  18. νατασσΆκι μου

    να χαίρεσαι το γιόκα σου και να τον καμαρώνεις

    να είσαστε ΟΛΟΙ καλά και να περάσετε όμορφα (όσο γίνεται) αυτές τις μέρες

    σε φιλώ

  19. …τετοια προβοκατόρισα μαμά πρώτη φορά βλέπω…
    απο τώρα εκπαιδεύεις το παιδί 😉
    Φιλιά στ’αντράκια σου…

    1. @ Ευχαριστώ πολύ Όλγα!
      Κι εσύ να είσαι καλά!

      Φιλιά πολλά, καλημέρες🙂

      @ Vad, :)))))
      (τα παιδιά δίνουν χαμόγελα είπαμε..😉 )

      Καλή βδομάδα, τα φιλιά μας εκεί μακρυά, στα δικά σας τα μουτράκια🙂

      @ Σ’ ευχαριστώ πολύ καλή μου διαβάτιδα🙂
      Κι εσύ να χαίρεσαι τα κορίτσια σου
      και να περάσετε καλά και ήρεμα

      Φιλιά🙂

      @ ΜΖ, από τώρα να μαθαίνει!
      (άσε που, αυτός είναι ο ρόλος της καλής θείας, σου λέω!😉 )

      Φιλιά και στις δικές σου γυναίκες

Τα σχόλια είναι κλειστά.