«Νικολή, Νικολή…»

Κοιτάζοντας τα στατιστικά και τις αναζητήσεις μου στο dashboard (αλήθεια, πώς σας φαίνονται οι αλλαγές που έκανε η WP?), είδα ότι η δημοφιλέστερη λέξη για να φτάσει κανείς στο blog μου είναι Θάλασσα, σε διάφορες μορφές της:

                  ceb1cf80cebfcf84ceb5cebbceadcf83cebcceb1cf84ceb1-ceb1cebdceb1ceb6ceaecf84ceb7cf83ceb7cf82

Έχει πλάκα να κοιτάς τις αναζητήσεις, μερικές φορές έχουν ενδιαφέροντα -κι άλλες αστεία- αποτελέσματα… 

Είναι αλήθεια ότι αγαπώ πολυ τη θάλασσα. Και το έχω γράψει κι εδώ, και το έχω τραγουδήσει, και έχω δηλώσει ότι το όνειρό μου είναι ένα σπίτι κοντά –αν είναι δυνατόν δίπλα– στη θάλασσα. 

Μ’ αρέσει όταν είναι φουρτουνιασμένη, όταν είναι ήρεμη, όταν είναι γαλάζια, όταν είναι πράσινη, όταν έχει μεγάλα κύμματα… Πολλές φορές ταιριάζει με τη δική μου διάθεση. Πολλές φορές με ξεκουράζει. Και πολλές με βοηθάει να ξεκαθαρίσω. Και οι μεγάλες μου βόλτες είναι πάντα κοντά της. Με τα πόδια, με το αυτοκίνητο, με το μυαλό…

Δεν θα μπορούσα, άρα, να μην γιορτάζω σήμερα, αφού είναι η γιορτή των «θαλασσινών». Όχι πως δεν θα είχα άλλους λόγους, αλλά ένα παραπάνω. 

Χρόνια Πολλά στις Νικολέτες και στους Νικολήδες, λοιπόν. Χρόνια Καλά και σε όσους ταξιδεύουν. Και σε όσους «ταξιδεύουν», επίσης -όπου κι αν είναι.

Νικολή-Νικολή, Δημήτρης Μητροπάνος –Ηλίας Λυμπερόπουλος/Γιώργος Κατσαρός,(Ο δρόμος για τα Κύθηρα, 1973)

Καλημέρα  :)

Καλό Σαββατοκύριακο.

18 thoughts on “«Νικολή, Νικολή…»

  1. χρονια τους πολλα λοιπον…

    παντοτε ειχα ενα καλο αισθημα για τους ναυτικους ..το πως ζεις χωρις λιμανι ..τ ο πως ονειρευεσαι οταν τα ταξιδια σου ειναι ατελειωτα ..η αυρα τους ειναι περιεργη

    καλημερα

  2. Καλημερα φιλαρακι.
    Άλλο πραμα η θαλασσα, την προτιμω περισσοτερο εκτος καλοκαιριου.

    Καλο Σαββατοκυριακο!

    * με τις αλλαγες που λες, μπαινω και γω χθες και τα βλεπω ολα αλλαγμενα. Και λεω «τι εγινε ρε γμτ ακομα δεν ηρθα;» Καλα καλα δεν προλαβα να δω τα προηγουμενα και τσουπ οι αλλαγες. Εχω την εντυπωση οτι ειναι πιο ευχρηστα τωρα. 🙂

  3. Χρόνια πολλά σε όλους τους φίλους μου που γιορτάζουν και σε όσους δεν γνωρίζω χαχαχα!
    Να είστε όλοι καλά !
    Οι αλλαγές στην wp με μπέρδεψαν λίγο…αλλά είπαμε …είμαι άσχετη…ευτυχώς, που υπάρχει και ένας φίλος και με βοηθάει (ξέρει ποιος)!😉
    Η θάλασσα…αχ …»απλά μου μοιάζει»…
    Καλημέρα και καλό σ/κ σε όλους!

    ΥΓ: νατασσΆκι φοβερό το τραγουδάκι, που επέλεξες.Μου έφερες μνήμες παιδικές στο νου, που το τραγουδούσα σαν τρελή😆

  4. Λατρεύω κι εγώ τη θάλασσα, τους ναυτικούς και όποιο βιβλίο έχει σχέση και με τους δυο τους.
    Οσο για τους Νίκους πάνε κι έρχονται στη ζωή μου και είναι πάντα από τους αγαπημένους μου…

    Χρόνια τους Πολλά λοιπόν, Χρόνια Πολλά και σε σένα Νατάσσα μου, θαλασσινή! :******

  5. Ακουσα για θάλασσα και μπήκα!!!!😀 Την ίδια τρέλα έχουμε Νατασσάκι μου ! …..Χάνομαι εντελώς και μόνο που την κοιτάζω! … Να τους χαιρομάστε λοιπόν τους Νικολιούς και τις Νικολιές!

    Φιλιά

  6. @@@ Λοιπόν, μια και ο καιρός στην Ελλάδα έχει «τρελαθεί», και δεν λέει να χειμωνιάσει ακόμα, –κι εγώ όταν λέω χειμώνα εννοώ χιόνι, και μόνο χιόνι!– η WP μας το κάνει «δώρο», νωρίς φέτος. Από σήμερα μέχρι τις 4 Γενάρη, εδώ θα χιονίζει -καλυφθείτε!!!!!!!!
    :)))))))))

    (όποιος το θέλει, Appearance–>Extras–> Show falling snow on my blog. )

  7. Και χρόνια τους καλά, σκουληκάκι παιδί μου 🙂

    Κι εγώ τους αγαπάω τους ναυτικούς -και στην οικογένεια έχουμε, και φίλους
    και τα ταξίδια στη θάλασσα λατρεύω
    και τον Καββαδία!

    Καλό υπόλοιπο ΣΚ 🙂

    @ Μα ναι, το ήξερα -είσαι ο αγαπημένος μου Dj Ίνδικτε!
    Τέλειο το τραγούδι
    και θάλασσα αγάπης
    και αγάπη στη θάλασσα
    και «θάλασσα πλατιά, σ’ αγαπώ γιατί μου μοιάζεις…»

    (χο χο χο)

    Φιλιά πολλά
    Ευχαριστώώώώώώώ! 🙂

    @ Καλό Σαββατοκύριακο και σε σας, μεγάλη! :)))

    Φιλιά, καλή μου Orelia

    @ Σωστό κι αυτό, θαλασσομπερδεμένη φιλενάδα μου!
    Καλό ΣΚ 🙂

    @ Εγώ την θέλω όλο το χρόνο, φιλαράκι -είναι λατρεία η θάλασσα, σου λέω!!!

    *είδες; Τυχερός ήσουν, δεν πρόλαβες να το συνηθίσεις το παλιό!
    Κι εμένα μ’ αρέσει καλύτερα τώρα πάντως 🙂

    Να περάσετε καλά 🙂

  8. @ Σ’ όλους Δημητρούλι μου!
    Καλησπέρα πια
    Φιλιά πολλά σε σας, κι όλη μας την αγάπη.

    @ Λες γι’ αυτό να μ’ αρέσει, Καμηλιέρη παιδί μου; 😉

    @ Και καλά, meniek μου, και ήρεμα🙂

    @ «Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα», μοναχικό αστεράκι;🙂

    *πάντα οι αλλαγές μας μπερδεύουν στην αρχή, αλλά θα το συνηθίσουμε!
    (και γι’ αυτό είναι οι φίλοι, να βοηθάνε 😉 )

    *κι εμένα ΜΕ αρέσει το τραγούδι -και ο Μητροπάνος! 😆

    Καλό ΣΚ!

  9. @ Χρόνια σας πολλά πολλά, N.Ago!
    και καλά, και γεμάτα🙂

    @ ναι βρε γατί μου -στο έχω πει, μοιάζουμε σχεδόν σε όλα
    μόνο το beep-beep μας χωρίζει! :pp
    (το οποίο, αν δεν ήταν γρήγορο ούτε κι εγώ θα συμπαθούσα, μεταξύ μας…)
    (μια και πάντα είμαι με τους λύκους 😉 )
    (και τους Νίκους, σήμερα😉 )

    Καλό υπόλοιπο ΣΚ, γατί μου!
    :**

    @ Καλώς την, καλώς την!
    Μα ναι, και βέβαια να τους χαιρόμαστε!!!!🙂 🙂 🙂

    Φιλιά, nelli nezi – καλά έκανες και μπήκες🙂

  10. χαχαχαχαχχχχχχ
    κι είπα πάει, τζάζεψα τελλλείως και τα κοίταγα και τα ξανακοίταγα τασπρα τα κυκλάκια…πας καλά ρε μικιό…βάλε μια προειδοποίηση… ας πούμε…μπορεί και να χιονίσει σε λίγο…εκεί στην πασχαλίτσα βάλτην…να μην ψάχνει οφθαλμίατρο (στην καλύτερη περίπτωση) ο κόσμος Σαββατιάτικα…α και δω φαίνονται, περνάνε πάνω απ τα γράμματα
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΕ ΛΕΩ 🙂

    …το κρύο βγαίνει σε εικονικό, ζούδι μου😉

  11. Ότι πεις, Ρουλιώ μου!!!
    Θα τη βάλω, τώρα!!!🙂 🙂 🙂

    (ΜΕ αρέσει αυτό το χιόνι, ΣΕ λέω -και το άλλο το χιόνι ΜΕ αρέσει, δλδ, αλλά που να το βρω… 🙂 )

    Φιλιά Ρουλιώ!!!

Τα σχόλια είναι κλειστά.