Δεκέμβρης…


Δόξα Δεκέμβρη μήναΗλίας Κατσούλης/Παντελής Θαλασσινός (Καλαντάρι,2006)
 

Ο Δεκέμβρης είναι ο δωδέκατος και τελευταίος μήνας του ηλιακού μας έτους, αλλά ο δέκατος μήνας, όπως το λέει και το όνομά του (Δεκέμβρης από το λατινικό decem = δέκα), από την πρωτοχρονιά της πρώτης Μαρτίου, όταν το έτος των Ρωμαίων ήταν δεκάμηνο -αυτήν την «παράνοια», να ξεκινάει η καινούρια χρονιά μέσα στο χειμώνα, ποτέ μου δεν την κατάλαβα! Πολύ πιο λογική την βρίσκω την Πρωτοχρονιά το Μάρτη, να έχω βγει κι από τη χειμέρεια νάρκη μου!

ladybird_ladybird_fly_away_homeΤι, δεν το ξέρετε; Οι πασχαλίτσες πέφτουν σε ένα είδος «παύσης«, αδράνειας το χειμώνα -όπως και πολλά άλλα έντομα. Είναι διαφορετική από τη νάρκη των ζώων, γιατί στη διάρκεια αυτής της παύσης δεν αναπτύσονται -απλά επιβιώνουν. Και «ξυπνάνε» όταν είναι πάλι οι συνθήκες έξω κατάλληλες.

Ε να, αυτού του είδους την «παύση» θα κάνω κι εγώ, τώρα. Μια και ο Δεκέμβρης είναι ο πιο δύσκολος μήνας του χρόνου, και μια και έχω τσακωθεί χρόνια με το πνεύμα των Χριστουγέννων -με αποτέλεσμα να με αφήνει από τους τελευταίους που θα επισκευτεί- θα πατήσω τώρα το κουμπί, και θα περιορίσω τις «λειτουργίες» μου. Κι επειδή από μερικές δεν μπορείς να απέχεις, το blog θα την πληρώσει πάλι!  Θα μπει στον «αυτόματο». Έχω, ευτυχώς, κάτι προσκλήσεις σε παιχνίδια να ξεχρεώσω, θα ανεβαίνουν σιγά σιγά, λοιπόν, μέχρι το «πνεύμα» να δεήσει να περάσει κι από δω. Και βέβαια θα διαβάζω, θα κάνω που και που κανένα σχόλιο, αλλά λίγα πράγματα…🙂

 

Ο Δεκέμβρης είναι περίεργος μήνας. Αυτή η σειρά από απανωτές γιορτές, αρχίζοντας από τα ΝικολοΒάρβαρα και με αποκορύφωμα τα Χριστούγεννα, με ζόριζε πάντα πολύ. Και τα τελευταία χρόνια, γίνεται χειρότερο. Βλέπω εδώ και 10 μέρες, τη μισή γειτονιά στολισμένη και φωταγωγημένη -εγώ ήδη τα βαρέθηκα. Όλο αυτό το «αστραφτερό» των Χριστουγέννων, με το ζόρι, θες δε θες, με πιέζει. Και έχω αποφασίσει να μην πιέζομαι πια, από όπου μπορώ να το αποφύγω τουλάχιστον. Θα στολίσω λοιπόν, ξανά φέτος, μετά τις 15, σίγουρα. (Και πάλι μεγάλη παραχώρηση είναι -όταν ήμουν παιδί, το δέντρο το στολίζαμε παραμονή Χριστουγέννων στο σπίτι μας!). Και θα χαρώ τις γιορτές έτσι όπως εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι τις εννούμε -χωρίς πολλά «φώτα», λάμψεις και μεγαλεία, χωρίς glam ρεβεγιόν και φασαρίες….

….Ανάβω φώτα και λαμπιόνια ζωηρά
και μες στη φλόγα της γιορτής κεράκι λιώνω
φωτογραφίζω αναμνήσεις στη σειρά
να σε θυμάμαι όσο λείπω ένα χρόνο…

Αυτά για σήμερα -γκρίνια, πρωτομηνιάτικα, αλλά είναι πια γνωστό: αν δεν τα πω, θα σκάσω!!!

Καλημέρα🙂

Καλή βδομάδα🙂

Καλό Μήνα🙂

(και όόόόόόόχι, ΔΕΝ λέμε ακόμα καλό χειμώνα -αυτός ξεκινάει στις 21/12!)

51 thoughts on “Δεκέμβρης…

  1. Καλο μηνα!
    🙂

    (σιγα τη γκρινια, η υποκρισια οτι σου αρεσουν σωνει και καλα οι στολισμοι με το στανιο ειναι προτιμοτερο;)

    Φιλια.

  2. @ όχι βρε φιλαράκι, δεν είναι!
    Γι’ αυτό «γκρινιάζω», λέμε! 😉

    (για μένα, που δεν γκρινιάζω ποτέ και πάντα βρίσκω την καλή πλευρά σε κάθε τι, ε αυτό είναι -περίπου- γκρίνια! )

    Καλό μήνα, φιλιά🙂

    @ Καλό μήνα Ντίνο μου 🙂

    @ Χμμ, Παύλο μου, ευτυχώς! Είναι παρηγοριά να μην είσαι μόνος! 🙂

    Καλό μήνα, φιλιά!🙂

    @ Κάπως έτσι, Γλαρένια μου...🙂

    Καλό μήνα!

  3. @ Καλό μήνα, αστεράκι!!!🙂

    @ Αυτό σου έλειπε, Βρούτε!!!😆 😆

    Καλό Μήνα, να μου φιλήσεις τις κούκλες!!!

    @ Θα βρω τρόπο πάντως, Σωτήρη μου!

    Καλό μήνα, φιλί🙂

  4. Η φύσις όλη έχει παλαβώσει με την άνοιξη που περνάμε. Δεκέμβρης μήνας και 20 βαθμούς; Έλεος!
    Έχουν αρχίσει τα καρακιτσάτα στολίσματα και ήδη μου χαλάνε τη διάθεση παρά μου τη φτιάχνουν.
    Δεκέμβρης είναι θα περάσει😛

    Πολλά φιλιά🙂

  5. @ εντελώς έχει παλαβώσει όμως -πιο μπερδεμένη κι από σένα είναι, μου φαίνεται!! 😛

    Κι εμένα μου τη σπάνε αφάνταστα σου λέω!!! Άσε τα λαμπάκια -εκατομμύρια λαμπάκια παντού, έλεος! Θέλω πίσω τη νύχτα μου!!!!! 😆

    Φιλιά κι από μας, καλό μήνα🙂

    @ Χμμμμ, σκουληκάκι παιδί μου…
    Να το ψάξω!!!
    [λες από κει να το έπαθα, ε;]
    😆

    Καλό μήνα όμορφη! 🙂

  6. Νατασσακι μου καλο μηνα και εχω να σου πω διαβαζοντας το κειμενο σου οτι με βρισκεις απολυτα συμφωνη μαζι σου, δεν ξερω τι εχει πιασει τους ανθρωπους τα τελευταια χρονια και αρχιζουν να στολιζουν δενδρα και να βαζουν φωτακια απο το τελος του νοεμβρη, μια φρενιτιδα προετοιμασιας και τρεξιματος, μια πιεση στον εαυτο μας ν’ανταπεξελθει σε ολο αυτον τον καταναλωτισμο τον ξενοφερτο.Πιστευω ακραδαντα οτι ολα αυτα προσπαθουν να καλυψουν το κενο που υπαρχει μεσα μας στην ελλειψη επικοινωνιας των ανθρωπων που προσπαθουν με απατηλα μεσα να δημιουργησουν μια χαρουμενη ατμοσφαιρα. Εγω που ειμαι πιο παλια απο σενα θυμαμαι τις συνηθειες μας πιο πολυ αφιερωμενες στη θρησκευτικοτητα των ημερων παρα στη γκλαμουρια και τα φωτα.Τα ξεχασαμε ολα και παραδοθηκαμε στα εφημερα. Δωσε στον Ακη πιο ουσιωδη πραγματα, η ζωη δεν ειναι επιφανεια μονο . Φιλακια🙂

  7. Ε, ναι Ελευθερία μου -δεν είναι υπερβολή;
    Από τα μέσα του Νοέμβρη, αν είναι δυνατόν!
    Εγώ -αλήθεια το λέω, έχω ήδη βαρεθεί να τα βλέπω έξω να αναβοσβήνουν.

    Και που θα στολίσω, μη φανταστείς υπερβολές -το αντίθετο. Ούτε το χρόνο έχω, ούτε τη διάθεση. Κι αυτό το «χαρούμενοι με το ζόρι» -όχι, δεν θα πάρω γιατί μου το επιβάλουν. Θα είμαι χαρούμενη όποτε θέλω, και χάλια όποτε θέλω, ορίστε μας!!!! 😆

    Φιλιά πολλά, να το χαίρεσαι και πάλι το αντράκι σου, κι ευχαριστώ πολύ!
    Καλό μήνα 🙂

  8. ΜΕ αρέσεις όταν γκρινιάζεις… με αρέσεις πολύ
    Υ.Γ. Συμφωνώ απολύτως με τη μεταφορά της πρωτοχρονιάς και μήπως, λέω, μήπως ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις διαδικτυακή κινητοποίηση? μόνο οι αναγνώστες του βλόγου σου να υπογράψουν έχεις σίγουρη την προσοχή των επαϊόντων
    Υ.Γ. 2 Για αντιχριστουγενιατικοχαρική κινητοποίηση θα σου μιλήσω σε επόμενο σχόλιο
    χεχεχε🙂 Καλό μήνα

  9. καλο μηνα και από μενα.
    Μενιεκ καλο μηνα καλή μου….

    Καλα μην πέσουμε τωρα ομαδικώς σε χειμερία παύση- ναρκη,,.. Με συγχωρείτε δηλαδή, πώς θα εγκαταλειψουμε τις επάλξεις τώρα που τις έχουμε ; ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ

  10. @ Μα ήμουν σίγουρη ότι θα ΣΕ αρέσει, Meniek μου🙂

    υγ1.Λες να κάνουμε κινητοποίηση; Μα πες μου, δεν είναι «κουφό» εντελώς, που λέει και το παιδί μου;

    υγ2. Περιμένω!🙂

    Καλό μήνα και σε σας
    και φιλιά🙂

    @ Ριτσάκι μας
    Και γιατί να μην πέσουμε, δλδ? Ποιες επάλξεις, καλό μου; Σιγά τα αβγά, δλδ!

    Δικαίωμα στο διάλειμμα, λέμε!!!
    Και στην πρωτοχρονιά την Άνοιξη -άντε, μην πάω να γίνω Κινέζα τώρα!!!!😆

    Καλό μήνα🙂

  11. Καλό μήνα και από εδώ!
    Ουφ εμένα μου κάηκαν τα λαμπάκια… αλλά θα ξαναπάρω.
    Είναι ωραία αφού. Κι εγώ μικρό παιδάκι και χαίρομαι !
    Καληνύχτες!

  12. Ω έλατο, ω έλατο,
    μ’ αρέσεις πώς μ΄αρέσεις…
    ….
    Ρούντολφ το ελαφάκι
    με καρδούλα ταπεινή…
    ….

    Ο Αη Βασίλης θά’ρθει ξανάαααααα…..
    …..
    Στο σωστό μέρος δεν είμαι;
    Eδώ δεν λέμε τα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια;

  13. Κι ο νοικοκύρης του σπιτιού…άμα έχει τέτοιους φίλους χίλια χρόνια, με σιγουριά θα ζήσει🙂
    Ένας ταρίφας πέρσι μου χε πει το αξέχαστο…γιορτές είναι, μωρέ που θα πάει…θα περάσουν
    Καλό μήνα ζούδι μου, καλή ξεκούραση🙂

  14. Πόσο δίκιο έχεις! Πραγματικά είναι πιεστικό αυτό το εορταστικό πνεύμα και το στόλισμα με το ζόρι. Κάθε φορά που βλέπω τα γύρω σπίτια στολισμένα σαν λατέρνες αναρωτιέμαι μήπως όσο πιο υπερβολικός είναι ο στολισμός τόσο πιο άδειες είναι οι ψυχές των ανθρώπων.

    Τα Χριστούγεννα τα αγαπούσα πάντα, αλλά επειδή είναι συνυφασμένα με την αγάπη κάθε χρόνο με θλίβουν όλο και πιο πολύ. Εχεις χρόνο να σκεφτείς και οι σκέψεις γίνονται όλο και πιο δυσάρεστες έτσι που έχει αλλάξει η ζωή μας.

    Ας ελπίσουμε αυτός ο Δεκέμβρης να έχει κάτι από το παρελθόν, από τότε που ήμασταν παιδιά. Με λιγότερα πράγματα αλλά με πιο ζεστές τις καρδιές των ανθρώπων.

    Πάρε το χρόνο σου Νατάσσα μου. Εμείς εδώ τριγύρω θα είμαστε…

    Καλό μήνα!

  15. @ sevial μου, καλά έκανες και στόλισες εσύ, αφού σου αρέσει!!!🙂

    Καλό μήνα να έχουμε🙂

    @ Το «Θα πλέξω τούλι για το Χριστούλη» ξέχασες!!!!

    (θα φταίω εγώ τώρα, να το βάλω να παίζει διαπασών, ε; Θα φταίω;;;; Αλλά ξέρω, θα σου αφιερώσω τον επόμενο Χαρούλη!)
    :p

    Καλό μήνα, AfMarx μου 🙂

    @ Είδες, Ρουλιώ μου; Κάνε φίλους, σου λέει μετά…..😆

    Θα τα λέμε εμείς, έτσι κι αλλιώς -απλά, θα αραιώσω λίγο τις ώρες του νετ, κυρίως το πρωί 🙂

    Φιλιά σε σας εκεί, πολλά🙂
    Με αρέσει που φαίνεται η μούρη σου!!!

    υγ. Ωραίος ο ταρίφας!

    @ Σκέψου εμένα γατί μου, που μέσα στο Δεκέμβρη μετράω απώλειες ανθρώπων που αγαπούσα πολύ…. Και λείπουν.

    Αλλά πάντα περνάει, εκεί γύρω στις 15, έχουμε και τον Άκη (ευτυχώς) να ζουζουνίζει 🙂

    Καλό μήνα !
    :***

  16. Καλό μήνα!!!! Φιλάκια από το βορρά! Άμα σε φέρω στο weinachtsmarkt να πιούμε gluwhein στο πόδι νυχτα έξω με όλο τον κόσμο γελαστό και χαρούμενο και να τρώμε βρώμκα στο χέρι και να δοκιμάζουμε spekulatious και dampfnudeln με σάλτσα βανίλια…αχ!

  17. Όμορφα τα είπες. Κι εγώ τσακωμένος είμαι με το πνεύμα των χριστουγέννων, έτσι όπως το έχουνε καταντήσει. Έτσι φροντίζω τα τελευταία χρόνια τις γιορτές να βρίσκομαι πάντα «εκτός». Καλά να περάσετε, όμως, κι αγαπημένα. Μέρα καλή

  18. Το πώς θα δει κανείς το δέντρο, τα στολίδια, τα λαμπιόνια, τα κάλαντα και όλα τα υπόλοιπα έθιμα των Χριστουγέννων όπως και αυτό το ίδιο το μήνυμα της γιορτής (γέννηση-φως-ελπίδα) είναι προσωπική του επιλογή και ευθύνη.
    Όχι όμως να απαξιώσουμε το πνεύμα της γιορτής γιατί κάποιοι κάνουν επίδειξη γκλαμουριάς στην πλάτη της.
    Όσο θα κάνεις υπομονή να περάσουν αυτές οι μέρες εγώ θα τις χαίρομαι σαν παιδί όπως κάνω σαράντα τόσα χρόνια τώρα και θα κάνω μέχρι να γίνω τσουρόγρια!

    Καλημέρα

  19. ..».Για αντιχριστουγενιατικοχαρική κινητοποίηση θα σου μιλήσω σε επόμενο σχόλιο»….

    Να σας πω ρε κορίτσια….Με το θάρρος, ε? Αρκεί κι αυτό να μη γίνει….»μόδα»….. Δηλαδή προκειμένου να γλιτώσουμε τη καρακιτσάτη – συμφωνώ! – υπερβολή στο δήθεν «χριστουγεννιάτικο πνεύμα», φτάσουμε στο άλλο άκρο και τα αποκηρύξουμε όλα…. Με μέτρο και όπως αισθάνεται ο καθένας! Άσε που – προσωπικά – δεν το βρίσκω και τόοοσο κακό να «ξυπνάει» που και που μέσα μας και κανένα αλλιώτικο συναίσθημα… Να ξεφεύγουμε ρε αδερφέ από την καθημερινότητα….Και που ξέρεις???? Όλο και κάτι μένει και για τον υπόλοιπο χρόνο… (αισιόδοξο, ε????)

    Άντε καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλους!

    Αισιοδοξία!

    Υ.Γ. Στράτο??? Bringst mir auch bitte ein bischen Gluewein????

  20. @ Φαίη μου
    για σας είναι διαφορετικά φέτος!!!
    με 2 ζωντανά στολίδια, τα καλύτερα!!!
    (να θυμηθώ να σου δείξω φωτό του Άκη από τα πρώτα του Χριστούγεννα, να δεις! )

    Φιλιά, ελπίζω να καταφέρω να έρθω να σας δω! 🙂

    @ Στράτε μας, από όλα αυτά που είπες, μόνο τα βρώμικα και τη σάλτσα βανίλιας κατάλαβα!!!

    (καλά, Ok, ήρθε το σκονάκι -αλλά δεν θα κάνω την έξυπνη! )

    Πάντως αυτά όλα καλά ακούγονται -αλλά μπορώ να τα κάνω όλο το χρόνο, υποθέτω! Είναι ανάγκη να είναι Χριστούγεννα για να πιω κρασί με μπαχαρικά (το κάνω όλο το χειμώνα) και να φάω βρώμικα και γλυκά ψωμάκια σε σάλτσα βανίλιας; 🙂 🙂

    (φέρε φωτογραφίες, λέμε!!!)

    Φιλιά πολλά Στράτε μας !

    @ Χμμ, εμείς δεν μπορούμε -στις παρούσες συνθήκες- να είμαστε εκτός, Λάκη -έτσι, προσπαθούμε εδώ να περάσουμε όσο πιο ήρεμα μπορούμε!

    Να είσαι καλά, καλό μήνα !

  21. @ Καλό και όμορφο μήνα, elie μου -και σε σας! 🙂

    @ Είδες, όλγα μου; Είναι παλιά η κουβέντα τούτη εδώ -αλλά δεν μπορώ αυτό το «καλό χειμώνα» από την αρχή του Σεπτέμβρη!!!

    Καλός να είναι, δε λέω, αλλά να αργήσει να έρθει -και να κρατήσει όσο πιο λίγο γίνεται! 🙂 🙂

    @ Merci, φίλε μας Marconi -φιλιά στα ζουζούνια σου🙂

    @ Ναι, Πανδώρα μου -εγώ συμφωνώ μαζί σου. Και πιστεύω ότι είναι επιλογή του καθενός τι μηνύματα θα πάρει από τούτες τις μέρες και πώς θα τις περάσει. Αυτό είναι που λέω κι εγώ όμως -να με αφήσουν να τις χαρώ όπως θέλω. Μην μου επιβάλει κανείς το glam του, και μάλιστα 1.5 μήνα πριν!🙂 🙂

    Να περάσεις όσο πιο όμορφα και παιδικά μπορείς, και φέτος και κάθε χρόνο!🙂

    @ Φυσικά, ΜΖ μας!!! Φυσικά!!!
    (είναι άλλο αυτό της αρκούδας, αλλά σου χαλάω εγώ χατήρι; 🙂 )

    Φιλιά στις κούκλες σου

  22. @ Ναι, Jo καλή μου, συμφωνώ. Οι υπερβολές κι εμενα με ενοχλούν -αυτό λέω. Και αν ξυπνάει μέσα μας κανένα αλλιώτικο συναίσθημα, να το ζήσουμε και να το ευχαριστηθούμε. Αλλά αν δεν ξυπνάει; Αν οι συνθήκες μας είναι τέτοιες (εγώ για να καταλάβεις τους τελευταίους 10 Δεκέμβρηδες τους έχω περάσει σε νοσοκομεία, με κοντινούς συγγενείς -και κάποιες μέρες έχουν και πένθη… )

    Με το ζόρι χαρά δεν γίνεται

    Η αισιοδοξία πάλι, είναι άλλο πράγμα -δεν θα βρεις άνθρωπο πιο αισιόδοξο από μένα! Αλλά δεν αρκεί πάντα🙂

    Χαίρομαι που σε «βλέπω» κι εδώ! 🙂
    Φιλιά μικρή 🙂

    @ Καλό μήνα κι από δω, μαγισσούλα της ομορφιάς!
    Κι εσύ να περάσεις όσο καλύτερα γίνεται! 🙂

    @ Ριτσάκι μου, ναι, τέλεια η πρόταση του Στράτου μας, αλλά μακρυά!!!

    Ας μείνουμε εδώ καλύτερα, τι λες ;

    Καλό βράδυ!!! 🙂

  23. Τί να κάνω τώρα…

    Προλαβαίνω να σου ευχηθώ ή έχεις πέσει σε χειμερία νάρκη;

    χαχα

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.

    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ, ΕΊΤΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ, ΕΊΤΕ ΟΧΙ…

    Ελπίζω να τα κατάφερα…

    αααα…

    Έβαλα Κ Α Ι …ρολόι ο άτιμος…

    ‘Εχει πέσει μεγάλη πλάκα με τους δικούς μου…

    Τάχουν παίξει, σου λέω…

    Ψάχνονται από πού παίρνω πληροφορίες…

    Μιλάμε για τρελά γέλια.

    Σε φιλώ.

  24. Άστ’ αυτά, απογραφή θα κάνεις κι εσύ και ψάχνεις δικαιολογία για την αποχή😛

    Πάντως εμένα με χαλάει που την πρωτοχρονιά δεν έχει χιόνι, τον Μάρτη πάλι, αντιθέτως με όσα λες, έχει που και που! Ρε μπας και έχουμε βάλει λάθος τους μήνες;;;

  25. Τι, δεν το ξέρετε; Οι πασχαλίτσες πέφτουν σε ένα είδος “παύσης“, αδράνειας το χειμώνα
    Mύθος!
    Ειδικά για κάτι περίεργες πράσινες…

    Έ, ε, έρχεται ο χειμώνας (επιτέλους!)
    (αν και σήμερα με 23 βαθμούς λίγο χλωμό το βλέπω…)

  26. @ Κώστα 🙂

    Χαίρομαι που τα καταφέρνεις, απίστευτα!
    Ελπίζω κι εγώ να περάσουμε καλά, όσο πιο καλά γίνεται.
    Εδώ, θα τα λέμε που και που -απλά όχι τόσο συχνά, για λίγο😉

    Να τους τρελάνεις, μην αποκαλύψεις τις «πηγές» σου!!!
    [κι ότι άλλο θες, εδώ είμαστε, ναι;]

    Φιλιά

    @ Καμηλιέρη παιδί μου, ΚΑΙ απογραφή έχω να κάνω, ανάμεσα στα άλλα -κι άλλα, πολύ πιο «ζόρικα» και σοβαρά, πάντως.

    Κι εγώ το θέλω το χιόνι το Γενάρη, και το Φλεβάρη -η άνοιξη αρχίζει 21 Μάρτη, να σου θυμίσω!
    Εμείς τα έχουμε μπερδέψει…😉

    @ (ξ)αδερφούλη, κι όμως! Πέφτουν, σου λέω! 🙂

    κι επειδή έ-έ-έρχεται, εγώ θα «φύγω» :p
    (μια χαρά ήταν σήμερα! Φαγώθηκες, και δεν θα προφταίνουμε να πληρώνουμε για πετρέλαιο στο τέλος!)
    :p

    Φιλί γλυκό, καλό βράδυ🙂

  27. Καλό μήνα Νατάσσα, αν και καθυστερημένα ,
    εύχομαι να περάσεις όσο πιο καλά μπορείς και όπως εσύ θέλεις, μ΄αυτούς που αγαπάς!!!
    Αυτά τα «πρέπει» μας έχουν κάνει δύσκολη την ζωή.Πάψαμε να χαιρόμαστε τα μικρά και ωραία της καθημερινότητας μας.
    Πολλά φιλιά , καλό βράδυ

    Μην πέσεις σε πολύ βαθιάαααααααααα νάρκη-παύση!!! Εμείς τι θα κάνουμε;

  28. η ευχη μου καθυστερησε τρεις μερες για ναρθει να διπλωσει με τουτη την ημερα

    καλο μηνα και -οπωσδηποτε- καλην ημερα και ωρα.., νατασσακι

  29. @ Ευχαριστώ, δεν είναι αργά για ευχές ποτέ, marian!!!

    Αυτό είναι που με ενοχλεί, ακριβώς: τα πρέπει. Κι όσα μπορώ να αποφύγω, θα τα αποφύγω🙂

    Εδώ θα «τριγυρίζω».. Μη νομίζεις, ούτε κι εγώ μπορώ για πολύ να «απέχω»!
    Φιλιά πολλά🙂

    @ Η ευχή σου ήρθε την κατάλληλη μέρα, καλή μου Orelia -το ξέρεις…
    και όσο είμαι σε «αναμονή», χαίρομαι που την είδα 🙂
    (ευχαριστώ, πολύ πολύ)

  30. Kαλό μήνα Πασχαλίτσα μου… Οι πασχαλίτσες πέφτουν σε ένα είδος “παύσης“, αδράνειας το χειμώνα -όπως και πολλά άλλα έντομα. Είναι διαφορετική από τη νάρκη των ζώων, γιατί στη διάρκεια αυτής της παύσης δεν αναπτύσονται -απλά επιβιώνουν. Και “ξυπνάνε” όταν είναι πάλι οι συνθήκες έξω κατάλληλες….Ακριβώς,,…
    Φιλάκι…

  31. …το μουρέλι’μας,έχει κάτι με το σόϊ μου;;;(τίς αρκούδες)…
    Για φαντάσου και να αναπτυσόμασταν κατα την διάρκεια της νάρκης…Δεν θα μας χώραγαν τρείς καρέκλες μετά:))))

  32. Εμείς στολίσαμε το δέντρο μας και είναι πανέμορφο😀 [πόσο βαρέθηκα δεν μπορώ να σου περιγράψω… δεν λέω άλλα γιατί μπορεί να τα διαβάσει :-P]

  33. Συμφωνώ με πολλά απ’ όσα έγραψες… Κάνε το time out σου και εμείς, θα τα πούμε έτσι κι αλλιώς. Όπως λέει κι ο λατρεμένος Αγγελάκας: «Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή, μωρό μου». Ζήσε την όπως θες λοιπόν. Τα φιλιά μου έχεις! Καλό ξημέρωμα…

Τα σχόλια είναι κλειστά.