«…κι η που χρωστά, πληρώνει..!»

Λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να «ξε-χρεώσω» μερικά από όσα χρωστώ -τελειώνει ο μήνας, αλλάζει σιγά σιγά η εποχή, είναι καιρός πληρωμών. Να μη μας βρουν οι καινούριοι με (πολλά) χρέη! Είναι από μόνος του «βαρύς» ο Δεκέμβρης μου -κι ο χειμώνας, ναι- να μην κουβαλάει κι άλλα… 

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα φωτεινό χαμόγελο
 

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα ακόμα γλέντιτέλεια ήταν!  😉

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα ευχαριστώ 

Σε κάποιον χρωστάω ένα μεγάλο «σ’ αγαπάω«

Σε κάποιον χρωστάω ένα χορό

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω μια αγκαλιά 

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω μια «κλωτσιά«, να βγουν απ’ τη ζωή μου -μπορεί και περισσότερες…

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα ταξίδι 

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα γλυκό φιλί 

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα παραμύθι

Σε «κάποιους» χρωστάω ευχές –πολλές, όμως– για το «μισό» τους. [είπαμε, στα 7 χρόνια τώρα, ναι;]

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα «ξένο» τραγούδι, μια και δεν ακούν «ελληνικά» -αλλά, αγάπα τους φίλους σου με τα ελαττώματά τους! :p Ειδικά όταν ο ένας από αυτούς κλείνει 2 χρόνια σήμερα στη blogoσφαιρα (με τούτο το blog , οκ)  😉

Σε κάποιον/κάποια/κάποιους, χρωστάω ένα καλό «ζεϊμπέκικο» 

κι ακόμα ένα, –καλύτερο όταν βλέπεις να το χορεύει ο Μητροπάνος!
(που θα μου πεις εμένα «μυρίζει εντεχνίλα»!!! Πες, Ρουλιώ, πες του!  😉  ) 

Στον εαυτό μου χρωστάω «λύκους» 

Και σε πολλούς «εδώ μέσα» χρωστάω απαντήσεις σε παιχνίδια (καλά, αυτά θα τα δείτε, τώρα το Δεκέμβρη που θα έχουμε ημι-ανάπαυση, πριν τις γιορτές.)

Καλημέρες 🙂

Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

υγ (μεγάλο) Τα σημερινά τραγούδια με τη σειρά:

Τσ’ άνοιξης το χαμόγελο, Βασίλης Σκουλάς -Γιώργης Σταυρακάκης/Βασίλης Ξυλούρης (Άνθη του Χρόνου,2007)

Βοσκαρουδάκι αμούστακο, Γιάννης Χαρούλης -Κώστας Μουντάκης (Χειμωνανθός, 2006)

Σ’ ευχαριστώ, Μάνος Ξυδούς -Τόλης Φασόης/Βαγγέλης Καραπέτρος/Μάνος Ξυδούς (Τ’ αστέρια θα ‘ναι πάντα μακρυά,2008)

Σ’ αγαπώ-σ’ αγαπώ, Χάρις Αλεξίου & Νίκος Πορτοκάλογλου -Λευτέρης Παπαδόπουλος/Μάνος Λοΐζος (Αφιέρωμα στο Μάνο Λοΐζο Live 2007 Ηρώδειο)

Τ’ απογεύματα τα άδεια, Γλυκερία -Γιώργος Σαρρής (Άνοιξη,2004)

Δώσε μου μια αγκαλιά, Βασίλης Παπακωνσταντίνου -Οδυσσέας Ιωάννου/Θάνος Μικρούτσικος (Θάλασσα στη σκάλα,1999)

Φεύγω, Μπάμπης Στόκας -Ορφέας Περίδης (Τραγουδήστε, μη ντρέπεστε,2008)

Της Θάλασσας τα μάγια, Μανόλης Μητσιάς -Άλκης Αλκαίος/Θάνος Μικρούτσικος (Υπέροχα Μονάχοι,2006)

Στα είπα όλα, Σωκράτης Μάλαμας -Οδυσσέας Ιωάννου/Μιλτιάδης Πασχαλίδης (Η μόνη μου πατρίδα είν’ ο χρόνος,2003)

Νεράιδα δίχως παραμύθι, Μιλτιάδης Πασχαλίδης (Παραμύθι με λυπημένο τέλος,1995)

Να λες το «Σ’ αγαπώ» σαν μυστικό, Μαρία Παπαλεοντίου -Πάνος Σταθόγιαννης/Τάσος Ιωαννίδης (Να λες το «Σ’ αγαπώ» σαν μυστικό,2006)

Shadowplay, The Killers -Joy Division (2007)

Κόσμε Γυάλινε, Στέλιος Καζαντζίδης -Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου/Απόστολος Καλδάρας

Ρόζα, Δημήτρης Μητροπάνος -Άλκης Αλκαίος/Θάνος Μικρούτσικος (Στου αιώνα την παραγκα,1996)

Μέσα μου ο αέρας που φυσά, Ψαρογιώργης -Γιάννης Αγγελάκας και Επισκέπτες (Από δω και πάνω,2005)

Όποιος τα θέλει όλα μαζί, από εδώ 🙂


56 thoughts on “«…κι η που χρωστά, πληρώνει..!»

  1. Σ’ εμένα πάντως θα χρωστάς 1225 ευρώ για γιατρούς, φάρμακα και εξετάσεις…
    Λες να πάθω «οξεία εντεχνίαση» ακούγοντας όλα αυτά τα άσματα;
    🙂
    Παίρνω φόρα και τα ακούω!
    :p

  2. Καλημερα Νατασσακι.

    Απο εδω δεν μπορω να ακουσω τα τραγουδια, αχ να μπορουσα τωρα να ακουσω τα 2 πρωτα.

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!
    🙂

  3. @ Φιλαράκι, 🙂

    Εδώ θα είναι, και όταν πας σπίτι!

    Καλό σαββατοκύριακο -φιλιά πολλά !

    @ Ε, ή να πληρώνεις ή να μην πληρώνεις, μοναχικό μου αστέρι!

    Καλημέρα και σε σένα, χαίρομαι που σ’ αρεσαν!

  4. Νατασσακι μου πολυ ωραιος ο τροπος πληρωμης σου, εγω θελω τα κρητικα ξεπληρωματα ,δεν θελω να σκεφθω την κλωτσια,ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!,και μενα μου χρω στας ανοιγω ντεφτερι οπως παλια οι μπακαληδες.Φιλακια

  5. Ένα τραγούδι για τον μικρό [x2], βρήκα…
    για μένα δεν βρήκα… εκτός κι αν δεν το κατάλαβα. Κανόνισε να πέσουν μπούφλες κακομοίρα μου 😛

  6. @ Ελευθερία μου, εσένα σίγουρα σου χρωστάω -αλλά κοντά είμαστε εμείς, θα τα βρούμε!
    🙂 🙂

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ venceremos μου, εγώ ευχαριστώ
    και πόσο χαίρομαι που σας αρέσουν !
    🙂

    Φιλιά, καλό ΣΚ !

  7. @ mammmmmaaaaa !!!
    Χμμμμ…
    Νόμιζα ότι σε είχα καλύψει..
    αλλά επειδή τα «κολλήματα» και οι εμμονές μου είναι γνωστές, και δεν χαλάω τη 15άδα μου (για να τα κάνω 20, θα ήταν καλή ιδέα, αλλά πάει τώρα…)

    Σου έχω special αφιέρωση, ειδικά για σένα (x2)
    [να μη ΣΕ πω x3! 😉 ]

    :***

    @ Κι εμένα μαγισσούλα μου
    και σε τούτες τις δύσκολες εποχές, είναι μεγάλο «ζόρι» να χρωστάς! 😉

    Φιλιά, Καλό ΣΚ!

  8. @ Αααα, Γλαρένια μου!
    Εγώ δεν θέλω να χρωστάω!
    Να μου χρωστάνε, ναι -αλλά εγώ, να «καθαρίζω» τους λογαριασμούς μου
    Και πιο πολύ σ’ αυτούς που αγαπάω 🙂

    Φιλιά, καλό ΣΚ

    @ όχι που δεν θα έβρισκα τρόπο να βάλω Μητροπάνο, νόμιζες!!!!
    🙂

    Φιλιά, meniek μου, σε όλους σας 🙂

  9. δηλωνω την αγανακτηση μου που το νετ στην δουλεια δεν με αφηνει να ανοιξω τα ασματααααα

    γκρρρρρρρρρρρρρρ αποτο σπιτι θα ακουσω
    καλο σκ φιλι

  10. Καλησπέρα σου Νατασσάκι. Νομίζω οτι με τα τραγούδια σου μπορώ να περάσω όλο το Σαββατοκύριακο. Ωραία τα χρέη της καρδιάς… Σ’ ευχαριστούμε! Τα φιλιά μου έχεις…

  11. Θα θελα πολύ να΄μαι απ΄αυτούς που τους χρωστάς!!! Παρόλα αυτά σ΄ευχαριστώ για τα ωραία τραγούδια και ελπίζω να μην είσαι από αυτούς που δεν θέλουν χρέη για την καινούρια χρονιά;
    Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ

  12. @ Σκουληκάκι παιδί μου, να κάνουμε πορεία διαμαρτυρίας! Θες να το οργανώσω;;;;
    😆 😆
    Εδώ θα είναι, όποτε θες να τα ακούς
    Φιλάκια, καλό ΣΚ!

    @ Χαίρομαι πολύ που ΣΕ άρεσε, Ίνδικτε μου!
    (βέβαια, ζήτησα «βοήθεια» να ξέρεις! 😉 )

    Πολύχρονα να είναι, και το blog και ο Ηρακλής σου 🙂

    Φιλιά στις κούκλες

    @ Μη με μαζέψουν φοβήθηκα, θαλασσομπερδεμένη μου, και είπα να «ξε-χρεώσω» μερικά! 😉
    :p

    Μάκια 🙂

  13. @ Τα καλύτερα είναι τούτα τα «χρέη», Κατερίνα μου 🙂
    Γι’ αυτό δεν τα κρατώ -μόλις μαζευτούν, θέλω να τα «πληρώνω» 🙂

    Πολλά φιλιά κι από μένα

    @ Χαίρομαι που και σένα σ’ άρεσαν, marian μου 🙂

    (μπορεί και να είσαι απ’ αυτούς που χρωστάω, πού ξέρεις;;; )

    Όχι, δεν έχω τέτοια «θέματα» με τις ημερομηνίες και τις χρονιές -απλά, δεν θέλω να χρωστάω τίποτα! Και όπως είδες είχαν μαζευτεί αρκετά, και είπα «ευκαιρία είναι»

    Καλό ΣΚ και σε σένα, σ’ ευχαριστώ που περνάς!

    @ Κώστα, μην το ξαναπείς -χαρά μου!
    Κι ότι θες να μου λες, ναι;

    Φιλιά πολλά 🙂

  14. εμένα δε μου χρωστάς τίποτα, αλλά πήρα πολλά από σένα!

    την καλημέρα μου!

    υγ. και μην περιμένεις να σου ξεχρεώσω τίποτε, διότι τότε θα προσέβαλα την γενναιοδωρία σου
    (έτσι λέω σε όλους και χρωστάω και της μιχαλούς).
    φιλάκια!

  15. θΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ…. για να μην πω ότι θα τα πάρω όλα να τελειώνουμε… Καλέ μου, δεν ειμαι μεγαλόψυχη σαν την abttha! Ακου δεν της χρωστάς!
    φιλια και πολλές καλημέρες

  16. Θα συμφωνήσω με την meniek. Είσαι καλοπληρώτρα!

    Εχω πάρει φόρα και κατεβάζω τα τραγουδάκια σου!
    Ενα κι ένα Νατάσσα μου!

    Ευχαριστώ!

    :*******

  17. Τι όμορφο άρθρο…τι πρωτότυπο…
    Και μόλις απέκτησα μια νέα συλλογή τραγουδιών…
    Ευχαριστώ 🙂

  18. Νατασσάκι ευχαριστούμε για τα τραγούδια.
    Μια παράκληση μόνο: σε αυτούς που χρωστάς μια ή περισσότερες κλωτσιές πρόσθεσε και την αξιοθρήνητη ομάδα μας…

  19. @ Σίγουρα σου χρωστάω, abttha μου -πρώτα πρώτα, άλλη μια βραδιά «μπύρας»! 😉

    Πάντα παίρνουμε από τους ανθρώπους που κάνουμε παρέα, έτσι δεν είναι; Και πιο πολύ απ’ αυτούς που θέλουν να μας δίνουν…

    Φιλιά πολλά

    υγ. Φυσικά και ΔΕΝ θα ξεχρεώσεις -έτσι εύκολα!
    Άλλωστε το είπα, δεν με νοιάζει να μου χρωστούν, να μη χρωστάω θέλω 😉

    @ Ριτσάκι μου, όλα δικά σου, έτσι κι αλλιώς -το ξέρεις. Εσένα σου χρωστάω πολύ περισσότερα από τραγούδια 🙂

    (έφτασα μια χαρά)

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Χαίρομαι -να ήξερες πόσο, που σ’ αρέσουν, γατί μου!!!

    Καλό ΣΚ!

    :*****

  20. @ Ωραία, θα το ξανακάνω λοιπόν, sevial μου, αφού σας άρεσε τόσο!
    🙂

    Φιλάκια, καλό ΣΚ

    @ Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα, καλέ μου καραφλοκότσυφα!
    Φιλιά και στο μικρούλη Αρίσταρχο!
    🙂

    @ Ξέρω, νησί μου -ξέρω. 😉
    Κι εγώ ευχαριστώ 🙂
    Φιλί, εχθρικό εντελώς -και να δώσεις ένα και σε κείνο το καλό κορίτσι, την τσουκαλομαγειρεμένη ντε! 😉

  21. @ Αχ βρε Συνέα μου! Λες να στρώσει με κλωτσιές;
    (τα γράφεις και δημόσια, θα μας την πέσει πάλι ο πάνω-πάνω κόκκινος, τη βάψαμε!)
    😆

    Καλό Σαββατοκύριακο!

    @ Αμέέέέ, Σωτήρη μου!
    Πέρασα (και σιγά που δεν θα… )
    το είδα, και είναι κι απ’ αυτά που μ’ αρέσουν 🙂

    Ευχαριστώ!
    Φιλί 🙂

  22. …που να σε προλάβω
    με τόσο χορταστικό σε πληροφορίες post
    -φανερή η διάθεσή σου να μοιραστείς ωραίες μουσικές και πολλά άλλα-
    εγώ… τρέχω και δεν φτάνω
    και μην μιλάς για λογαριασμούς,
    άμα σου πω τι πληρώνουμε κάθε μήνα
    μόνο για γάλα και πάνες
    δεν θα το πιστεύεις!!
    🙂

    πω, πω, καλά που είπες για λογαριασμούς!
    Τα κοινόχρησταααααααααα…!!

  23. Είσαι κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή.
    Σε πάω με χίλια . Εγώ που δεν είμαι επιρρεπής σε τέτοια κολπάκια ,με τον λόγο διατηρώ μιαν παθιασμένη σχέση και δεν καταπιάνομαι με τίποτ’ ‘αλλο, ζήλεψα τα εφευρήματά σου.
    Καλή σου μέρα «δραστηρια μαμά ετών 37.
    ( Εκεί να μείνεις)

    http://lygeri.pblogs.gr
    http://ligery.pblogs.gr

  24. @ Φαίη μου, ξέρω… 🙂

    Βέβαια εσείς τα περνάτε διπλά όλα, αλλά τα ξέρω τα ζόρια, άσε!!!

    Τρέχα για τα κοινόχρηστα!

    Φιλιά πολλά, σε όλους σας

    @ Αγαπημένο μου «τέρας» ναι
    κι ετούτο θα μπορούσε να είναι στη λίστα μου -είναι από τα πολύ αγαπημένα μου, κι η Τάνια, χρόνια τώρα 🙂

    Φιλιά πολλά 😉

    @ Λυγερή μου, εγώ που δεν είμαι του λόγου, και δεν τα καταφέρνω σ’ αυτόν καλά, ψάχνω να βρω άλλους τρόπους να «μιλήσω» -τα τραγούδια και οι εικόνες είναι οι αγαπημένοι μου τρόποι έκφρασης 🙂

    Σ’ ευχαριστώ, και χαίρομαι που σ’ άρεσαν!
    Φιλιά, καλή βδομάδα 🙂

    @ N. Ago, να είσαι καλά!!!
    Καλή βδομάδα και σε σένα 🙂

  25. επισης τι κακασχημο εικονιδιο επιτελους την τυχη μου πιαααααα….ειμαι πιο ομορφη εγωωωωωω απο αυτην την μοβ σκατουλα χωρις δοντι

  26. …εδώ Μιχαλού,ακούει κανείς;;;
    αν νομίζεις οτι θα ξεχρεώνεις με τραγουδάκια…κουνια που σε κούναγε,Μαμα!
    Αϊντε βρε καλό μήνα…

    υ.γ Το βοσκαρουδάκι άκουσε κι ο Ζερβάκης κι εβγαλε …μαντινάδα για τίς νεες τεχνολογίες:
    εβαλα υπολογιστή
    απάνω στο μιτατο,
    για να πουλώ στο ιντερνετ
    το γάλα τω προβάτω

  27. Xo xo xo, ΜΖ -σιγά που ξεχρέωσα, το ξέρω!!!
    🙂

    Γνωστή η μαντινάδα -έτσι θα μπορούσα κι εγώ να είμαι βοσκός, πάντως!!!
    😆

    Καλό μήνα, και «στρώσου» να τον εξαφανίσουμε τον τύπο, ντε!!!
    😉

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.