Νοέμβρης μήνας, ταξιδεύει…

Νοέμβρης μήνας, ταξιδεύει.. (Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

Νοέμβρης μήνας ταξιδεύει μ’ένα τρένο
ΑθήναΛάρισα, ωραία Θεσσαλία
Στην
Κατερίνη ακούει τραγούδι αγαπημένο
με μια πληγή από παλιά μελαγχολία

Στη Σαλονίκη φτάνει απόγευμα στις έξι
μ’ ένα καιρό που όλο σκέφτεται να βρέξει
Νοέμβρης μήνας…

Νοέμβρης μήνας με καράβι ταξιδεύει
ΧανιάΗράκλειο και κόλπο Μιραμπέλου
του μεθυστή τα πανηγύρια μνημονεύει
Αγίου Μηνά και Μιχαήλ του Αρχαγγέλου

το Ρεθυμνιώτικο σκοπό παίζει στη λύρα
και λέει του έρωτα τα πάθη και τη μοίρα,
Νοέμβρης μήνας…

Νοέμβρης μήνας με το ΚΤΕΛ στην Πάτρα πάει
μέρα γιορτής νιώθει το κρύο ν’ αντριεύει
αφού
ευχήθηκε στην πόλη που αγαπάει
τριάντα μέρες στη βαλίτσα του μαζεύει

Η μοναξιά του σαν ανήμερο θηρίο
και φεύγει μ’ ένα κουρασμένο λεωφορείο,
Νοέμβρης μήνας…

Ταξιδιώτης ο Νοέμβρης, λέει ο ποιητής… Κι αν τα ταξίδια δεν είναι εύκολα πάντα, γίνονται και με τη σκέψη -και με ένα καλό βιβλίο, ένα αγαπημένο τραγούδι… Αν έχεις και καλή παρέα μαζί, ακόμα πιο όμορφα! 


Καλό μήνα!

Καλό Σαββατοκύριακο

**τα 2 κρυμένα τραγούδια 

Το τρένο φεύγει στις 8 -Μαρία Δημητριάδη, Μάνος Ελευθερίου/Μίκης Θεοδωράκης

Ρεθεμνιώτικο Συρτό -Θανάσης Σκορδαλός

 

Καλημέρα 🙂

58 thoughts on “Νοέμβρης μήνας, ταξιδεύει…

  1. Αυτό το Φθινόπωρο φέτος ξέχασε να μας επισκεφθεί. Κρίμα! Και είναι τόσο όμορφη εποχή.

    Καλό μήνα Νατάσσα!

  2. Καλημερα και Καλο μηνα νατασσακι μου, τι να σου πω ετοιμαζω μαγιω και βουρ για παραλιες. Αυτες τις μερες δεν εχω ιντερνετ,σερνεται 2-3 γραμμες και τιποτα. Φιλακια και καλο μηνα παλι.

  3. Kαλό σου μήνα, διαδικτυακό μας ημερολόγιο!

    Ευχαριστούμε για τα ταξίδια, τις μουσικές και τις εικόνες που με τόσο ευαισθησία μας προσφέρεις!

    Πολλά φιλιά Νατασούλα μου! :))))

  4. Το ταξίδι υπέροχο!!! Η μουσική ακόμη πιο όμορφη!!! Πώς θα ΄θελα τώρα να΄μουν μέσα στο τρένο…..
    Καλό μήνα Νατάσσα!!!!!

  5. και btw, αυτό το πράγμα με το γκράβαταρ… μ’ έχει λωλάνει… ενώ έχω βάλει αυτή τη φωτό με τη νυχτερίδα, που έχω και στο μπλογκσποτ, στα μισά γουορντπρέσια, εξακολουθεί να με δείχνει με το βεσπάκι… χελπ μι νατασσάκι γιατί θα επιστρέψω στα τερατάκια!!!

  6. @ Σαν να το βλέπω να έρχεται σιγά σιγά Πανδώρα μου
    Κι εμένα μ’ αρέσει
    (αλλά όχι σαν την Άνοιξη)

    Καλό μας μήνα 🙂

    @ Εμείς τα είπαμε κι από κοντά, Ελευθερία μου -καλό μήνα κι από δω 🙂
    Έχεις πολλά φιλία κι από τον Άκη 🙂

    @ Καλό μήνα Θαλασσομπερδεμένη μου 🙂
    Μάκια!

    @ Καλό μήνα μικρή πασχ(π)αλίτσα! Φιλιά πολλά, και σε σένα και στον ήλιο σου
    (τι γλύκας που είναι!)
    🙂

    @ Καλό μήνα φιλενάδα μου!!!!
    Φθινοπωρινή, ανοιξιάτικη…. όλα μαζί! 😉

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    @ Καλό μήνα και σε σένα, αχτίδα μου -τι όμορφη ευχή!
    Σ’ ευχαριστώ 🙂

    @ Τερατάκι μου αγαπημένο, εγώ «ταξιδεύω» μόνιμα, έτσι κι αλλιώς..!
    Για να δούμε, θα σου κάνω παρέα του χρόνου;

    Φιλιάααααα, Καλό μας μήνα 🙂

  7. @ Εγώ απλά βρίσκω τα «κατάλληλα» – ο ποιητής τα φταίει όλα!!!
    🙂 🙂 🙂

    Καλό μήνα, γλυκό μου γατί!
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Κι εγώ τα λατρεύω τα τρένα, Στράτε μου
    🙂

    Καλό μήνα, φιλάκια!

    @ Καλό μήνα Orelia μου 🙂
    Φιλιά πολλά!

    @ Κι από κείνον πολλά, Κάβειρε!!!
    Καλό μήνα 🙂

    @ Καλό μήνα και σε σένα, sevial 🙂

    @ Όχι σαν τους δικούς σου καζαμίες, Μαρκόνι μου!!!
    🙂

    Καλό μήνα, πολλά φιλιά

    @ Κι εγώ θα το ‘θελα, marian!
    Μ’ αρέσουν πολύ τα ταξίδια με το τρένο!

    Καλό μήνα 🙂

  8. @ meniek μου
    😆 😆 😆

    (τα υπόλοιπα τα είπαμε, να μην τα ξαναγράφω!)

    Καλό μήνα, φιλιά πολλά πολλά στη Ν.
    (και καλό κουράγιο και στους 3 σας 😉 )

    @ Καμηλιέρη μου, εμένα για Μάης μου κάνει, αλλά τι να πω;
    🙂 🙂 🙂

    Καλό μήνα να πω!
    (κάτω τα χέρια από το βάζο μου με το κυδώνι, σε βλέπω!!!!)
    :p

    @ Λάκη Φουρουκλά, ας ελπίσουμε ότι θα έρθει, δε μπορεί!
    🙂

    Καλό βράδυ και σε σένα 🙂

    @ Αχ αυτό το νησί, Φωτεινή μου!!!!
    Αχ!!!!

    και το Ρέθυμνο είναι αγαπημένη μου πόλη, έτσι κι αλλιώς!

    Φιλιά :))

    @ Φιλιά πολλά, Φεγγαροκυρά μου! Καλό μήνα να έχουμε, όλοι μας 🙂

    @ Κι εμένα μ’ αρέσει, σκουλικάκι μου 🙂

    Και το τέλειωσα το «Καλαντάρι», να δω τώρα τι θα βάζω τις πρωτομηνιές….
    🙂

    Καλό Μήνα!!!
    Φιλάκια πολλά

  9. …καλό μήνα «μαμα»!
    Ευτυχώς που μου το θύμισες το πρωϊ,γιατί θα είχα μείνει ακόμη στον προηγούμενο.Και memo το νατασσάκι;)…

  10. ξεχασα να ρωτήσω;
    Tι στο καλό είναι αυτό το gremlin με τούς χαβλιόδοντες που βγάζει στα σχόλια το wordpress;…Ημαρτον!

  11. @ Είπαμε, είμαστε του «εκπαιδευτικού» φίλε μου ΜΖ! 😆

    ** θυμήσου κάποια στιγμή, πριν τις ρακές (γιατί μετά, θα τα κάνουμε μαντάρα) να σου πω πως αλλάζουμε το τερατάκι, ναι; 🙂

    Φιλιά, καλό μήνα!

    @ Αυτό το «ποιος στένεψε τις μέρες», απίθανο είναι, AfMarx μου!
    🙂
    (ζωγραφίζεις, ώρες-ώρες!)

    Καλό μήνα 🙂

  12. οντως ειναι απιθανο αυτο το: «ποιος στενεψε τις μερες;» του a.f.marx
    ακρως ποιητικο!!!
    λες να το κανω ποιημα;

  13. @ Καλημερούδια, Ρουλιώ μου!
    : ) 🙂 🙂

    @ Καλημέρα και καλό μήνα Γλαρένια μου, όλα καλά να πάνε, για όλους μας!
    🙂

    @ Καλό μήνα και σε σένα, roadartist μου, να είναι καλός μαζί μου θέλω 😉

    Φιλιά!

    @ Ακριβώς το ίδιο του είπα κι εγώ, Orelia μου -είναι ποιητής, μερικές φορές….
    🙂

    Να το κάνεις!

    Καλημέρεεεεεεεεεεεες!

  14. καλο μηνα νατασσακι. ξερεις οτι δεν ειμαι της ελληνικης μουσικης, μονο οτι ο νοεμβρης ειναι αγαπημενος μηνας! και ελπιζω να μη μας διαψευσει και φετος!
    καλησπερα!

  15. Καλό μήνα Νατασσάκι. Να είσαι καλά. Το τραγουδάκι μου θύμισε την εποχή που σαν φοιτήτρια ταξίδευα τα σαββατοκύριακα με προορισμό το σπίτι, την μάνα και τα φαγητά στα τάπερ. Αλλού για αλλού είμαι 🙂

  16. …επειδή είσαι η πρώτη που ενημερώνω 14-15-16 Νοέμβρη θα γενεί η … χημεία των ανθρώπων με τη βοήθεια της μυσταγωγίας της απόσταξης…εννοείται οτι σε όσους αρέσουν οι χημικές ενώσεις μπορούν να παρευρίσκονται…χωρίς ιδιαίτερη πρόσκληση,Εξάλλου οι «καλοί» χωράνε παντού!

  17. Αυτό που λέει ο ποιητης αυτο πιστεύω και εγώ για τον μήνα αυτον.Καλη σου μερα Νατασσακι και καλη εβδομαδα να εχεις…

  18. Θεε μου, τί μελαγχολία διάπλατη είναι αυτή!! Είμαι πουμαι μπερδεμένη και αλλοπαρμενη….ακουω κι αυτά, μιράκολο νατασσακι, μιράκολο

  19. Καλό μήνα και από μένα Νατασσάκι. Στα λινκ προσπάθησα να μπω αλλά έμεινα στην προσπάθεια την σύνδεσή μου μέσα. Θα επανέλθω. Φιλί…

  20. Καλό σας μήνα (κι ας έχασα τρεις μέρες, ο βραδύπους…)

    Σας λέω ειλικρινά (το εννοώ, δεν κολακεύω, σάματις σας ξέρω για να μου το ..ξεπληρώσετε 😀 ), είναι το πιο όμορφο ποστ που βρήκα σημερις στο βλογοπλανήτη! Και να σας πω κάτι, αγαπητή; Μακάρι να εισακουστείτε τώρα, που εκτός από το μήνα έχουμε και νέο πρεζιντάν ! Μπράβο,μπράβο, πολύ (σας) χαρήκαμε!

  21. Αχ…..
    ότι πιο ωραίο διάβασα τα τελευταία 31 δευτερόλεπτα….
    Μπράβο σας μητέρα…..
    Συγκινήθηκα τόσο, που σκέφτομαι να ταξιδέψω μέσα στο χρόνο σ’ένα διαρκές φθινόπωρο ματιών, αισθήσεων και χρωμάτων…
    Αχ…..
    Τέτοιο κείμενο σε κάνει ποιητή παρά την θέλησή σου….
    Γοητευμένος…

    ΥΓ: άμα τύχει και δεις τον Μιστόκλα, πες του ότι άφησα τα κλειδιά της νταλίκας στο καφενείο της Σούλας

  22. @ Κιτσομίτσε μας, καλός να είναι 🙂
    Καλά ταξίδια να πω, ή τέλειωσαν;;;;
    🙂

    @ lifewhispers μου, καλό μήνα -να τον δούμε κι αυτόν!
    🙂

    @ Άρα, ωραίες αναμνήσεις, Mara Lisa, ε;
    🙂

    Μια χαρά είσαι, στο θέμα «ταξίδια» 😉

    @ Θα φτιάχνω μια έκδοση χωρίς λινκ ειδικά για σένα, καλέ μου adaeus! 😉
    Φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλό κουράγιο

    @ ΜΖ, το σημείωσα, θα τα πούμε
    (και θα το αλλάξουμε το αβατάρι, OK?)

    Φιλιά σε όλους σας 😉

    @ Καλό μήνα και σε σένα, poet1! Καλώς επέστρεψες 🙂

  23. @ Καλή βδομάδα και καλό μήνα Γιώργο!
    🙂 🙂

    @ Ριτσάκι μου, μελαγχολία του φθινοπώρου 🙂

    @ Επίσης, μαγισσούλα μου 🙂

    @ Φιλί, νησί μου 🙂
    και καλό ξεμπέρδεμα…

    @ συκοφάγε, καλώς ήρθες 🙂

    Ασε να βγουν τα αποτελέσματα πρώτα, και μετά βλέπουμε αν θα χαρούμε, και πόσο…
    😉

    @ νταλικέρη-πειραχτήρι, όλο το κείμενο και το τραγούδι σε 31» τα διάβασες/άκουσες;;;;

    Ψεύτη!
    (και δεν πάτησες και τα λινκ)
    :ppp

    Φιλιά 🙂

    ΥΓ. και ο Μιστόκλας, φιλιά σου στέλνει! 😛

  24. ωωωωωω μεγαλο Νατασσακι τι υπεροχο δωρο ηταν αυτο!!! ρεθυμνιωτικο συρτο. τους λατρευω τους χορους της Κρητης κ τα ακουσματα της. ειναι σημαντικο για μενα που δυσκολευομαι ακομα να τα βρω , να το εχω ετσι ευκολα!
    ευχαριστιες με φιλια καρυστινα
    κ τους χορευω βεβαιως μεχρι τελικης πτωσεως
    και θελουν κ αντοχη….

  25. Καλησπέρα, Νατασσάκι…. Πολύ όμορφο το μπλογκ σου.. Σε βρήκα απο τους Uzuburu-buru. Χάρηκα που σε γνώρισα. Να είσαι καλά…

  26. Περαστικός είμαι… και μπαμπάς ετών 46!!
    σίγουρα δεν λέει τίποτα!!…αλλά κάτι πρέπει να πω!!!
    Καλό ξημέρωμα….ώρα καλή!

  27. Κάθε αρχή του μήνα, φωτοτυπώ τους στίχους του εκάστοτε μήνα από το Καλαντάρι και κάνουμε μάθημα από ‘κεί, αντί για «Γλώσσα». Τι υπέροχοι στίχοι!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.