Σεπτέμβρης

(Σεπτέμβρης, του Γιάννη Τσαρούχη)

Ένας μικρός γλυκός παλιός Σεπτέμβρης (Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

Ένας μικρός Σεπτέμβρης βάζει τα κλάματα
που στο σχολειό τον πάνε να μάθει γράμματα
θέλει να παίξει ακόμα με τ’ άστρα τ’ ουρανού
πριν έρθουν πρωτοβρόχια και συννεφιές στο νου
πρωτάκι, σχολιαρούδι, του κλέβουν το τραγούδι,
του κλέβουν το τραγούδι…

Ένας γλυκός Σεπτέμβρης στάζει το μέλι του
σωστό παλικαράκι τρυγάει τ’ αμπέλι του
στα Σπάτα λινοβάτης, στο Κορωπί γαμπρός
να τρέμουν τα κορίτσια στα βλέφαρά του μπρος
φυσάει ο απηλιώτης, ο ζέφυρος της νιότης
φυσάει ο απηλιώτης…

Ένας παλιός Σεπτέμβρης φίλος αχώριστος
καθώς περνούν τα χρόνια γίνεται αγνώριστος
το κόκκινο ραγίζει στα μήλα της Ροδιάς
κίτρινα πέφτουν φύλλα στον κήπο της καρδιάς
Η νύχτα μεγαλώνει, δίχτυα στο φως απλώνει,
η νύχτα μεγαλώνει…

….όχι, δεν θα βάλω τα κλάματα κι εγώ, έχουμε καιρό γι’ αυτά -αλλά, ήρθε… και ήδη η νύχτα άρχισε να μεγαλώνει. Από σήμερα πάλι τα κεφάλια μέσα. Και, σε λίγο που αρχίζουν και τα σχολεία να δεις! (Θα ξεκινήσουμε τα γυμναστήρια από σήμερα πάντως)

Σχεδόν σαν ψέματα μου φαίνεται, αλλά ήθελα να έρθει φέτος ο Σεπτέμβρης. Πέρασα καλά το καλοκαίρι, και ελπίζω το φθινόπωρο και ο χειμώνας να είναι το ίδιο καλά. Θα δείξει. Για την ώρα, η πρώτη δύσκολη Δευτέρα μετά τις διακοπές…

Καλημέρα 🙂

Καλό Μήνα, Καλή βδομάδα!

(και καλό κουράγιο σε όσους αρχίζουν ξανά σήμερα)

60 thoughts on “Σεπτέμβρης

  1. α, οχι!
    το φθινοπωρο θα ειναι καλυτερο απο το καλοκαιρι σου… 🙂 🙂 να το ξερεις! 🙂 🙂

    καλο μηνα
    γλυκο φθινοπωρο νατασσουκο!
    και καλη αρχη, βεβαιως..

  2. Καλό μηνα και από εδώ. Ολα καλά; Ο Ντίνος τωρα θα ανεβασει ποστ για την Σπάρτη…φιλια…τα λεμε…μαυρη πέτρα εριξες πίσω σου .Σιγά, ε,

  3. Καλό μήνα και από εδώ. Καλή αρχή στη δουλειά και κυρίως στο σχολείο που τη θεωρώ πιο δύσκολη αυτή την αρχή. Χαίρομαι που κάθε μήνα βάζεις τραγούδια από το Καλαντάρι γιατί η εικονογράφηση έγινε από μια καθηγήτριά μου στη σχολή και μου αρέσει να τη βλέπω ξανά και ξανά.

  4. καλο μηνα! αμαν εκαν ποτε να ερθει επιτελους ο σεπτεμβρης, δεν αντεχα αλλο καλοκαιρι!
    χεχεχεχ!

  5. Καλή βδομάδα, καλό μήνα, καλώς επιστρέψατε. Είναι πολύ όμορφο και παρήγορο που λες πως πέρασες καλά, θα σου χρειαστεί για το χειμώνα. Αν και, από όσο καταλαβαίνω νατασσάκι, το πώς περνάμε σε κανονικές συνθήκες το επιλέγουμε – κι εσύ τείνεις προς τις καλές επιλογές.
    Και τι ωραίο τραγούδι! Να συνεχίσετε όμορφα!!!

  6. To ποτήρι, είπαμε και λέμε, πρέπει να το βλέπουμε μισογεμάτο όχι μισοάδειο.
    Έχει και τα καλά του ο προγραμματισμός του φθινοπώρου.
    Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του, που λέμε.

  7. Απηλιώτης…
    Χρόοοονια έχω να την ακούσω τη λέξη.
    ΑΘΆΝΑΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΓΛΩΣΣΑ…

    Καλή αρχή,
    Καλή δύναμη και
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. @ Καλό μήνα, γκρινια-Ρίτσα μου
    (και του Ντίνου το είδα, και καμιά πέτρα δεν έριξα, αμάν!
    Μη λείψω μια μέρα, με βγάζεις στην αναφορά Στρατηγέ! :p)

    Φιλιά, καλό κουράγιο 🙂

  9. @ Καλό μήνα roadartist μου -χμμμ… Εγώ πάντως ήθελα να κρατήσει κι άλλο!!!
    (ειδικά ο Αύγουστος 🙂 )

    Αλλά δεν πειράζει, και το φθινόπωρο καλό είναι -και ο χειμώνας, αν χιονίσει.. 😉

    Φιλάκια

  10. @ Καλό σου μήνα Λενάκι μου

    Στο σχολείο ο αστερΆκης θα πάει στην Τετάρτη δημοτικού, μεγάλωσε πια -περιμένει ανυπόμονα τη μέρα που θα ξαναδεί τους φίλους του
    [αν σου πω ότι το καλοκαίρι διάβαζε την ιστορία και τα μαθηματικά της Τετάρτης (ανάμεσα στα άλλα βιβλία που διάβασε, φυσικά!) θα πάρεις μια ιδέα;]

    Το Καλαντάρι το έχω λατρέψει κι εγώ, το έχω βάλει σχεδόν όλο -νομίζω μου τελειώνει το Δεκέμβρη… 🙂

    Φιλάκια , καλό Φθινόπωρο! 🙂

  11. @ Εγώ πάλι θα ήθελα να ήταν πάντα Άνοιξη και Καλοκαίρι, lifewhispers μου -για να ταιριάζει το «έξω» με το «μέσα» μου 😉

    (αλλά κι έτσι καλά είναι -το φθινόπωρο είναι σαν καλοκαίρι, και μετά το χειμώνα έρχεται η Άνοιξη ξανά 🙂 )

    Καλό μήνα 🙂

  12. Αγαπητή φίλη (και εν χριστώ αδερφή, μη σου πω!!!)
    εν πρώτοις έρχομαι να ερωτήσω δια την καλή σας υγεία, να σας ευχηθώ τα άριστα δι υμάς και την οικογένειάν σας επ’ ευκαιρία του νέου μηνός , (συμβατικά) της νέας εποχής (διότι το φθινόπωρο αρχίζει 21 Σεπτεμβρίου, αλλά ας όψεται… ) ομού και του νεόυ εκκλησιαστικού έτους (όπως επληροφορήθην από τον Ίνδικτο του εξωτικού και μακρινού Ντεπώ). Αν ρωτάτε δι ημάς καλώς υγιαίνουμε ( αν και έχω τον καημό του γάβρου, ξέρει ο καλός σου) και σας φιλούμε….
    Εν δευτέροις, έρχομαι να παρατηρήσω ότι αυτό το νατασσούκο που στοιχειώνει και αλλοιώνει την υπογραφή και την περσόνα σας, κάτι σε σερνικό με κάμνει και μια απορία (μια ενόχληση ίσως?) θα την εκφράσω (βοώντας βοή μεγάλη….)
    ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ? ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΝΑΤΑΣΑΚΙ ΜΟΥ??????
    (ο σουρεαλισμός στην περιπτωσή μου ΕΙΝΑΙ νεύρωση)

  13. @ Είναι πολλά χρόνια που την εφαρμόζω τη «μέθοδο», elf μου -δες τη φωτεινή πλευρά όσων σου συμβαίνουν, δεν μπορεί, θα υπάρχει!
    🙂
    (και σχεδόν πάντα πιάνει, σε βεβαιώνω)

    Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο, και καλή συνέχεια και σε σας 🙂

  14. @ Φωτεινή μου, εγώ το ποτήρι συνήθως το βλέπω απλά μέχρι τη μέση…
    🙂

    Αλλά βρίσκω (μετά από χρόνια εξάσκησης) την καλή πλευρά σε κάθε τι που μου συμβαίνει, και φροντίζω να κρατώ αυτά -τα υπόλοιπα, χμμμ.. τα «συμμαζεύω» και τα κλειδώνω για μελλοντική χρήση. Και συνήθως, όταν τα ξαναδώ, έχουν περάσει οι λόγοι που με πίκραναν ή με πόνεσαν…. 🙂

    Καλό Μήνα και σε σένα, εκεί στο αγαπημένο νησί, και καλή αρχή του φθινοπώρου! 🙂

  15. @ Κι εμένα μ’ άρεσε η λέξη, Γλαρένια μου -δεν είναι υπέροχη η γλώσσα μας;
    🙂

    Καλή αρχή και σε σας -Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο
    (άντε, δεν θα πάτε διακοπές; )

    Φιλιά πολλά 🙂

  16. @ Αγαπημένη μου Μένιεκ
    αφού σταμάτησα να γελάω (τρανταχτά, όπως γνωρίζεις 😆 )
    και αφού σε πληροφόρησα για την υγεία μας και όλα τα σχετικά -και έμαθα και για τα δικά σας
    να σου ευχηθώ κι εγώ καλό μήνα, καλό ξεκίνημα και ό,τι καλύτερο θες (εκτός Γαύρου, είπαμε είμαι μεγαλόψυχη αλλά όχι και τόσο… :pp)

    To «νατασσούκο» είναι καλοκαιρινό παρατσούκλι-παιχνιδιάρικο, λίγο, γι’ αυτό!
    (θα το κρατήσω μερικές μέρες ακόμα, αλλά θα επιστρέψω στο -ακι, να ξέρεις)

    Αλλά υποθέτω ότι εσύ με αναγνώρισες, ακόμα κι έτσι 😉

    Φιλιά πολλά και στους 3 σας 🙂

  17. Kαλό μήνα…
    Πάντα ήθελα να διορθώσω τον Ελύτη και δεν έβρισκα την ευκαιρία.
    Το καλοκαίρι, δεν σκοτώθηκε «με την πρώτη σταγόνα της βροχής» , αλλά με την πρώτη διαφήμιση για σχολικές τσάντες.
    Χρόνια τώρα. μόλις ακούω ή βλέπω την πρώτη διαφήμιση για τα σχολικά είδη, συνειδητοποιώ ότι το καλοκαίρι καπούτ.
    🙂

  18. @ Καλορίζικα κι εσάς τα σχολικά σας, AfMarx μου -και φοβάμαι ότι δεν τελειώσαμε ακόμα…

    (δεν είναι απαίσιες αυτές οι διαφημίσεις, ε; Αλλά κάνε αλλιώς, αν μπορείς! )

    Φιλιά να του δώσεις, καλή χρονιά 🙂

  19. Μελαγχολικός ο Σεπτέμβρης, αλλά πάντα είναι εκεί για να σου δώσει την αίσθηση μιας καινούργιας αρχής.

    Καλό μήνα Νατάσσα μου!!!

  20. Θα σε απογοητεύσω και θα σου πω κουράγιο. Έχουμε ακόμα για Φθινόπωρο. Το Καλοκαίρι είναι ακόμα μπροστά μας.

    Καλή σχολική χρονιά και φιλιά ρε

  21. @ Ίνδικτε 😆 😆 😆

    Καλό φθινόπωρο, και να χαίρεστε τις γιορτές σας κι από δω 😉

    Φιλιά, σε όλους σας (πιο πολλά στις κούκλες σου)

    (α, και καλό κουράγιο)
    (και φτου σου)

  22. @ Γκρινιάζω; Εγώ; :pp
    (κοίτα ποιος μιλάει!! )

    Και θα συνεχίσω να γκρινιάζω όσο εσύ κάνεις ακόμα διακοπές και γράφεις ιστορίες!!!! 😉

    Σμακ, Καμηλιέρη μου 🙂

  23. @ Να με απογοητεύσεις; Μα τι λες καλό μου νησί!!!!
    Κι εγώ συνέχεια του καλοκαιριού θέλω, και μάλιστα του φετινού ..!

    Καλό κουράγιο και σε σένα, και πολλά φιλιά απ’ όλους μας βρε! 😉

  24. Αν έχεις περάσει καλά τις ημέρες των διακοπών, είναι κάπως καλλύτερος ο Σεπτέμβρης! Γιατί τον έκανε …μαύρο ο Τσαρούχης δεν ξέρω!!!!!
    Καλό μήνα και καλά νέα ξεκινήματα!!!!!

  25. Φυσικά και δε θα βάλουμε τα κλάματα …
    Έτσι κι αλλιώς ο Σεπτέμβρης ήταν για μένα
    πάντα ο καλύτερός μου μήνας …
    Ύστερα από ένα εργασιακό γολγοθά
    Ιούλη – Αυγούστου μ’ ένα σωρό υποχρεώσεις παντός είδους.
    Ευχάριστη παρένθεση 8 μέρες στην Κρήτη.
    Anyway – Καλό σου φθινόπωρο …
    Και καλή βδομάδα …

  26. Σκεψη θετική και ολα θα πάνε
    καλα νατασσάκι μου
    Κι εμένα αυτό που με χαλάει ειναι
    οτι νυχτώνει νωρις
    Όλα τα άλλα ειναι μια χαρά

    καλό φθινόπωρο λοιπόν

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!!!

  27. Natasoyko… ιν ινγκλις βεβαιως , βεβαιως…. γιατί έχει πέσει τέτοια απανεμιά, δεν το πολυκαταλαβαίνω….γενικώς δεν γράφουμε, γενικω΄ς δεν μιλάμε…. Μας πηραν φαλάγγι όλες οι μ,α….. του διαδικτύου και να δουμε πώς θα ξεμπερδέψουμε.Καμια φορά διαβαζω ολα αυτά και λεω, βρε, γιατί πιστευω ότι υπαρχει κι ενας αλλος κοσμος στην ελλαδα που βλέπει αλλιως τα πραγματα ; Ολοι ρε σύ, μικροπολιτική κάνουν και αυτό με αγριεύει. Ακομη και οι δικοι μας , για τους γνωστους λόγους, κανουν μικροπολιτική και μιλανε για νομιμο και ηθικο. Σιγά, ας δουνε πρωτα την αυλή τους κι υστερα να λενε ο,τι λενε. Δεν αντεχω ρε συ την υποκρισία…Κι ας με λες γκρινιαρα, δεν με πειράζει. Δεν μπορώ την ισοπέδωση προς τα κάτω…κι ας με πεις σνομπ που δεν ειμαι…. Γενικώς δεν αντεχω τούτο το συστημα που δεν εχει πια ούτε ενα στρώμα από κάτω να το κρατήσει….
    αυτα..
    καλη χρονια στον Ακη και καλή δυναμη στην εταιρεία… φιλια

  28. Ωραίο τραγούδι…είναι στο «Καλαντάρι» που μου πήρε η δικιά μου η …μαμά :)…
    Πρώτος Σεπτέμβρης χωρίς σχολείο για μένα…
    Ας τον υπομείνουμε…Ελπίζω να είναι το ίδιο συναίσθημα για μένα το μεγάαααλο σχολείο (όπως λέει κ αδελφός μου το Πολυτεχνείο)…

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.