Γυρίίίίίίσαμε! Και λοπόν;

Μικρός που είσαι ουρανέ, Ενδελέχεια & Λ. Μαχαιρίτσας [Σ’ ένα μεγάλο αύριο, 2008]

Εντάξει, επιστρέψαμε στη βάση μας!
Αφού περάσαμε υπέροχα, ξεκούραστα και ήρεμα φέτος, γυρίσαμε –όχι στη δουλειά, ακόμα :p– στην πόλη. Μας κακοφάνηκε, η αλήθεια… Παρ’ ότι δεν είδαμε θάλασσα πολύ, [κι έχουμε ξεμείνει και οι 3 άσπροι :)], η λίμνη μας αποζημίωσε. Ειδικά τα μεσημέρια με την ηρεμία της και τα βράδια με τα φώτα της πόλης να αντανακλούν -και το φεγγάρι… Καλά ήταν, χρειαζόμασταν ηρεμία φέτος! Και κάναμε και βόλτες στα βουνά, χόρτασε το μάτι πράσινο και η ψυχή μας δροσιές.

Βρήκα χρόνο να διαβάσω (πολύ). Και για πρώτη φορά διάβασα βιβλία ανθρώπων που τους ξέρω -είναι διαφορετικό, τελικά.Ίσως πρέπει να σας γράψω αναλυτικά, είναι αρκετά αυτά που διάβασα🙂

Επίσης, χόρτασε το μάτι μου «ροζ» , και τα χέρια μου αγκαλιές -να είναι καλά οι μικρές ανιψιές. Εκτονώθηκα λίγο -κι ο Άκης, έκανε φίλες-κορίτσια  –«αλλά αυτές δεν πιάνονται, μαμά, είναι ξαδερφούλες!»

Βρήκα χρόνο να ακούσω και μουσική -πολλά καινούρια τραγούδια αγάπησα αυτές τις μέρες, στις βόλτες δίπλα στη λίμνη κι όχι μόνο– και πολλά παλιά «ξανάκουσα». Σπουδαία εφεύρεση το Mp3, το εκτιμήσαμε δεόντως! Και για βόλτες βρήκα χρόνο, πολλές -μόνη μου, με παρέα, με τα πόδια, με το μυαλό… όταν έχεις παρέα, η βόλτες του «μυαλού» είναι υπέροχες, σε μεταφέρουν όπου θες! Όσο για τα τραγούδια, θα έχετε να ακούτε (σιγά μη μου γλυτώσετε!)

Όμορφα ήταν όσο κράτησε, δεν έχω παράπονο! Μπορεί να γυρίσαμε ήδη, όχι σαν μερικούς άλλους που είναι ακόμα στις θάλασσες (έστω και με μελανιές :pp),μπορεί να μην καταφέραμε να πάμε στην Κρήτη τελικά –ή σε άλλο νησί αγαπημένο– αλλά έχουμε καιρό ακόμα, ε φιλενάδα;- μπορεί να μην πήγαμε στα Παρίσια, τη NY ή στη Χαβάη, σαν μερικούς-μερικούς… αλλά εντάξει! Και, -φυσικά- δεν έμεινα χωρίς Internet, αν και η διάθεση να διαβάζω και να σχολιάζω ήταν περιορισμένη (για τα δικά μου μέτρα, πάντα. Και όχι, ο Κυριάκος δεν θα με στείλει για αποτοξίνωση ακόμα :pp)

Καλώς σας ξαναβρίσκω, λοιπόν. Και μη διανοηθεί κανείς να μου πει «καλό χειμώνα», την έβαψε! Είναι ακόμα Αύγουστος, έχουμε 3 μήνες φθινόπωρο, και μετά ναι –καλώς να ορίσει ο κύριος, και να φύγει όσο πιο γρήγορα μπορεί -μετά το χειμώνα, δεν έρχεται η Άνοιξη;😉 Α, και να μην ξεχάσει να φέρει πάλι χιόνια, να αποκλειστούμε καμιά βδομάδα τουλάχιστον!  😆   Έρχεται που έρχεται, να είναι χρήσιμος!

Καλημέρες!🙂

*σου είπα ευχαριστώ για το τραγούδι, (ξ)αδερφούλη; Και, μην τολμήσεις κι εσύ, κανόνισε, το ηχογράφησα το γέλιο μου! :pp

**Χμμ, είχαν και πολύ και καλό φαΐ αυτές οι διακοπές, και πολλά τσίπουρα επίσης (τα ξαδέρφια και οι φίλοι τους ήταν καλή παρέα και γερά ποτήρια, ευτυχώς) -αλλά εγώ δεν ανεβάζω φωτογραφίες με πιάτα!(για την ώρα) :p Και βέβαια, όλες οι φωτογραφίες είναι δικές μου -κι έχω δεν ξέρω κι εγώ πόσες, και του Άκη -με πάπιες! Έχουμε φωτογραφίσει όόόλες τις πάπιες της λίμνης, είμαι σίγουρη!😆

***ξέχασα να σου πω, Ριτσάκι μας: σήμερα έχει γενέθλια ο Sir (αχ!) S !!! 78, και να τα εκατοστήσει μάλλον είναι λίγο..! 😉

38 thoughts on “Γυρίίίίίίσαμε! Και λοπόν;

  1. Καλως επιστρεψατε και σεις.

    Μια μικρη παρατηρηση-σχολιο: «κι έχουμε ξεμείνει και οι 3 άσπροι :)» .
    ΟΡΙΣΤΕ??? ΠΟΙΟΣ??? ΠΟΥ??? ΠΌΤΕ???

    χεχεχεχεχε, καλο ηταν αυτο το ασπροι.

    Αντε, να μαστε καλα!🙂

  2. Βρε φιλαράκι, «ποιητική αδεία» ήταν το άσπροι -όσο άσπροι μπορούμε να είμαστε, τέλος πάντων! 🙂

    και του χρόνου και για σας, καλό κουράγιο τώρα😉

  3. Νατασσακι μου με το καλο ,εχουμε καλοκαιρι ακομη μπολικο και ζεστες αρκετες στην αθηνα ,πλησιαζει ο καιρος να γυρισω και ξερεις πως μουρχεται.Ενας γαμος στις 31 κια μετα απο λεγες μερες επιστροφη.φιλακια

  4. Αν και άσπροι (με ροζ βούλες; ), βλέπω ότι περάσατε ωραία .🙂

    Kαι όχι… Δεν θα πω «καλό Χειμώνα» από τώρα!
    Ένα «καλό φθινόπωρο» όμως θα στο πω!

  5. Nατασσάκι (όπως σε λέει η Ελευθερία και κολλάει το στόμα της),
    καλή επάνοδο από τις διακοπές.
    Είμαι πατριώτισσα με την Ελευθερία κια τα είπαμε από κοντά. Σου είχα αφήσει μήνυμα με Link στο κόκκινο φεγγάρι.
    Να είσαι καλά!
    Τι καλό φθινόπωρο?
    Έχει ακόμα πολλές ζέστες πίσω.

  6. Kαλώς επέστρεψες Νατάσσα!

    Και μην ανησυχείς που γυρίσατε άσπροι. Εκεί που έχουμε φτάσει ο πολύς ήλιος βλάπτει!

    Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναπάς!

    Φιλιά πολλά!

  7. Ναι βρε παιδί μου, τί πράμα είν’ αυτό… Δεκέμβρη μπαίνει ο χειμώνας, από Αύγουστο ο άλλος βιάζεται… λες και περιμένει πως και πώς να γιομίσει η πίστα να κάνει σκι… Τόσα ξέει τόσα κάνει ο «παλιοευρωπαίος», αντί να πaει ελληνικά ελληνικά στη θάλασσα να κάνει το σκι του 12 μήνες το χρόνο και να μη του έρθει διάθεση ούτε καν να σκεφτεί, όχι να πει «καλό χειμώνα»…
    (Η Ωρέλια θέλει να της κόψουμε την καλημέρα; )
    Βέβαια θα μου πεις κι εσύ στη λίμνη την έβγαλες, αλλά κι εκεί μπορούσες να κάνεις σκι χωρίς να περιμένεις το χιόνι…

    Και ναι βρε, μένω και θα μείνω και θα ξανάρθω και θα ξαναφύγω, κτλ… Άντε πια…

    ΖΗΛΕΙΑΡΑ!

  8. Kαλά θα με τρελάνετε εσείς δύο με τα ‘αχ’ θα πρέπει να βγω βόλτα στα κοιμητήρια για να βρώ κάποιον να σας αρέσει ….τι Παιδιά με σμιλεμένια κορμιά από ΝΥ σας δείχνω και κουραφέξαλα… :s

  9. Γειά σου ρε φάτσα. Καλώς ήρθες και καλώς σε βρήκαμε. Όμορφα ήταν αλλά τώρα είναι τα ζόρια. Ας είναι. Θα περάσουν και θα έρθει και η γαμοΆνοιξη. Δεν υπάρχει ούτε καν καλό Φθινόπορο ρε…Ακόμα Καλοκαίρι είναι και θα είναι με ψηλά το θερμόμετρο όλον τον Σεπτέμβρη. Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε με κανένα τριήμερο.

    Φιλάκια σε όλους…

  10. Καλώς την την Μαμά-Πάπια! Με τόσα παπάκια που φωτογραφίσατε, πώς και δεν πήρατε κανένα για το σπίτι!. (Παλιά πουλάγανε παπάκια – κακόμοιρα – για το σπίτι). Οι φωτογραφίες σου η προσωποποίηση της απόλυτης γαλήνης και χαράς. Μπράβο που πέρασες ζάχαρη. Τι βιβλία διάβασες, θα με ενδιέφερε να ξέρω.
    Φιλάκια και καλώς όρισες

  11. αααμ….. ήθελα να πω »καλό φθινόπωρο», αλλά αφενός με πρόλαβε ο αφμ, αφετέρου δε θέλω να… δαρθώ😛 οπότε θα πω απλώς… καλή σεζόν, που λέγαμε μια φορά κι έναν καιρό στην Κρήτη όταν ασχολούμασταν με κάτι άλλες δουλειέσ.

    Γουέλκαμ μπακ, Νατασσάκια μου

  12. ψιιιτ!
    μην βιαστηκες να γυρισεις σελιδα στο ημερολογιο;;;;🙂🙂
    η κορη μου μπερδευτηκε κι ευχηθηκε καλο μηνα..
    πρωτοβροχια, σου λεει, να μην ευχηθω; :))

  13. Τί έγινε; ειστε ολοι καλα; τί μαυρη πετρα είναι αυτή ; κοτρώνα είναι παιδί μου, κοτρώνα. Θα μου πεις στα περιξ εχετε πολλές από αυτές- το λεει και το ονομα της περιοχής – αλλα ειπα μηπως εχετε και κανα ενδιαφερον για τους νοτίους. Ναι, ξέρω, εχασαν τοτε τον πολεμο και τωρα τους κτυπανε οι τυφώνες , αλλα εκεινοι παραμένουν στις επαλξεις μπαρουτοκαπνισμένοι και μουσκίδι, αλλά….
    Ο νεαρός γυρισε από Σπάρτη…καλε τιμηστε μας λιγουλάκι…εκτος αν…

  14. @ Ελευθερία μου, άντε, ήρθε ο Σεπτέμβρης! 🙂

    Φιλάκια, θα τα πούμε από κοντά

    @ Και με ροζ και με μωβ και με πορτοκαλί, δεν μας είδες; 😆
    (και φυσικά ΔΕΝ θα πεις, αυτό σου έλειπε κι εσένα! Αλλά εσύ είσαι «παλιός» εδώ, ξέρεις!😉 )

    Καλό Φθινόπωρο, αγαπημένε μου φίλε🙂

    @ Φωτεινή μου, καλώς ήρθες κι από δω. Η Ελευθερία είναι πολύ καλός άνθρωπος, γι’ αυτό τα λέει…🙂

    Ναι, ευτυχώς έχει ακόμα ζέστες
    Θα τα λέμε τώρα, σίγουρα

    Καλό μήνα, πολλά φιλιά

    @ Stain, κι εγώώώώώώώώώώώ!!!!!!🙂

    @ Και του χρόνου, γλαρένια μου -καλό μήνα σήμερα🙂

  15. @ να είσαι καλά, γατί μου -ναι, ο πολύς ήλιος βλάπτει -η θάλασσα μου έλειψε, αλλά δεν πειράζει ! Την «είδα» μέσα από τα μάτια φίλων, και θα τη βλέπω κι όλο το χρόνο -την ξεκούραση όμως δεν θα την έβρισκα αλλιώς !

    :***

    @ Ωρέλια μου, εκμεταλλεύεσαι κι εσύ την αδυναμία μου, ναι;
    (που είσαι πειραχτήρι, και δεν μπορώ να σου θυμώσω!!! :pppp)

    Φιλιά πολλά βρε!

    @ Να είσαι καλά, Χελώνα μου, καλώς σας βρήκαμε!🙂

    @ Στην Καστοριά ήμασταν, Rizobreaker μου – και περάσαμε πάρα πολύ καλά!!!

    Και του χρόνου και σε σένα🙂

    @ Καμηλιέρη μου, είδες; Με το ζόρι χειμώνα, τι είναι αυτό το πράγμα!!!! 🙂

    (Η Ωρέλια ξέρει ότι ΔΕΝ της κόβω την καλημέρα, γι’ αυτό -εκμεταλλεύτρια κι αυτή!!!!)

    Ναι βρε, Ζηλεύω! 😆 😆 😆

    Σμακ!

    @ Πηνελόπη μου, μα είναι αξεπέραστος!!!🙂
    (όχι πως δεν θαυμάζω τους «άλλους», αλλά…. 😉 )

Τα σχόλια είναι κλειστά.