…έχετε δει το φεγγάρι μέσα στη λίμνη;

Του Φεγγαριού, Παντελής Θαλασσινός, Γιάννης Νικολάου (με μαντινάδες του Μιχάλη Χουρδάκη)

Εμείς είδαμε το Αυγουστιάτικο -να ανατέλει κατακόκκινο πίσω από τα βουνά…

να ανεβαίνει σιγά σιγά πάνω από τη λίμνη…

…να καθρεφτίζεται στα γαλάζια της νερά…


…και να καμαρώνει, τελικά, πάνω από την πόλη -πιο λαμπερό από τα φώτα της 🙂

[μετά χάθηκε, βέβαια, αφού έχει έκλειψη, αλλά εμείς το προλάβαμε ;)  ]

Διακοπές, ακόμα για λίγο.

Ελπίζω όλοι να είστε καλά -και να περνάτε καλύτερα🙂

Καλημέρες🙂

31 thoughts on “…έχετε δει το φεγγάρι μέσα στη λίμνη;

  1. Καλημερούδια! Πανέμορφες φωτό :)))) Και εδώ ήταν τέλειο το Αυγουστιάτικο φεγγάρι. Τεράστιο και ήρεμο … (Και η κάμερά μου ξεκουράστηκε εκεί που την είχα ξεχάσει :(((( )

    Να περάσετε τέλεια και τις υπόλοιπες μέρες,
    Σμααααααααααααααααααααααααακ!

  2. Φιλενάδα μου, από κοντά ήταν πολύ πιο όμορφο -κρίμα που η μηχανή μου δεν είναι τόσο καλή, να μπορεί να αποδώσει ότι έβλεπα!
    (άστη να ξεκουραστεί, δεν πειράζει! )
    (τέλεια η συνταγή μετά την κούραση της μέρας, απίθανα ήταν! και τα 4 για τον καθένα μας😉 )

    Σμαααααααααααααααααααααααααααααααααααακ!

    Καλημερούδια, ακόμα εδώ -σίγουρα μέχρι την Τρίτη🙂
    Και μεγιές το avatar! Καλόόόόό!

  3. @ Καμηλιέρη παιδί μου, ξέρεις πόσο προσπάθησα να το στραβώσω; :ppp

    Σμακ 🙂

    @ anlu μου, την προσπαθούμε -και τη χρειαζόμασταν🙂

    Και σε σας, επίσης!

  4. Πανέμορφο… όπου και να καθρεφτίζεται…

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ, ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ!!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. Χαίρομαι που έχουμε πάλι νέα σας και ευχαριστούμε για τις ωραίες φωτογραφίες. Καλή συνέχεια στις διακοπές σας.
    Υ. Σ. «Το κόκκινο φεγγάρι» που τραγουδούσε η Γαλάνη το θυμάσαι; Αφιερωμένο… όπως και να ‘χει.

  6. @ Γλαρένια μου, ναι ειδικά του Αυγούστου, απίστευτα όμορφο είναι 🙂

    Ξεκουραζόμαστε, όσο πιο πολύ γίνεται -είναι οι πιο ξεκούραστες διακοπές μου εδώ και χρόνια, να πω την αλήθεια .

    Φιλιά πολλά

    @ Το θυμάμαι Αικατερίνη μου -είναι πολύ όμορφο τραγούδι -αν καταφέρω (δλδ, αν με αφήσει ο γιος μου και οι ανιψιές μου) να μείνω αρκετή ώρα στον υπολογιστή, θα το προσθέσω🙂

    Ευχαριστώ πολύ, κι εσύ να περνάς καλά 🙂

    @ Νιόβη μου, πολύ χαίρομαι που γύρισες!
    Καλό κουράγιο και σε σας, που από σήμερα ξαναρχίζετε
    Φιλιά κι από δω -στα αστροπελέκια σου🙂

  7. @ Καμηλιέρη μου, :pppp
    (κι εγώ σ’ αγαπάω, βρε!😆 😆 )

    @ Αστον, βρε θαλασσομπερδεμένη μου -τώρα θα τον μάθουμε;
    Γρίνιας μόνιμα -αλλά τι να του κάνω που τον αγαπάω, γμτ!😛

    Του χρόνου με καλύτερες μηχανές και οι 2 μας, ναι;

    Μάκια🙂

  8. @ (Ξ)αδερφούλη, όσο και να με καλοπιάνεις, το πείραγμα δεν το γλυτώνεις, να το ξέρεις!😆
    (αυτό το φεγγάρι που βρήκες, υποπτεύομαι ότι είναι του Γενάρη, κούκε φευ-γάτε! :pp)

    Φιλιά γλυκά –ήταν υπέροχη και την επόμενη μέρα, άλλωστε, κι εγώ είδα πανέμορφες εικόνες😉

  9. ήταν όντως υπέροχα, παραλία Αφύτο, γαμήλιο πάρτυ, μουσική ατμοσφαιρική (από μένα) και χορός ως τα χαράματα… και του χρόνου!

  10. Νατασσακι μου γλυκο εμφανιστηκες με ωραιες φωτογραφιες ,εκανες την εμφανιση την καταλληλη στιγμη ξερεις εσυ.Να περνας καλα φιλακια ελευθερια.Ομως σημερα κανει ζεστη και κολλαω.

  11. …πως μια γυναίκα της αεικίνητης θάλασσας,»συμβιβάζεται» με την στασιμότητα μιας λίμνης;…:)))
    …πάντως σκηνικό κλάσεις καλύτερο ,απ’αυτή της κυρα Φροσύνης …
    Να περνάτε καλά!Φιλιά

  12. Στη αρχαία ακρόπολη του…Αγ.Ανδρέα στη Σίφνο(τώρα πως γίνεται αρχαία ακροπολη με αγιο ανδρέα μαζί)απόλαυσα την πανσέληνο του Αυγούστου.Είχε 25′ ανάβαση στο βουνό αλλά η θέα του φεγγαριού να φωτίζει τα νερά του Αιγαίου ήταν ανεπανάληπτη…

Τα σχόλια είναι κλειστά.