До свидания!

Αύγουστος είναι…(Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

Αύγουστος είναι το τραγούδι του Νικόλα
και κάποια νύχτα στη ζωή που τα ‘χεις όλα
μια αγκαλιά και
φορητό ραδιοφωνάκι
να παίζει Μάλαμα, Περίδη και Λιδάκη

Αύγουστος είναι και του Ρίτσου η σονάτα
αλλά μπορεί κι ένα χωνάκι σοκολάτα

του σεληνόφωτος αυτή η πανδαισία
να ξεγελιέσαι πως υπάρχει αθανασία…

Αύγουστος είναι ο ρεμβασμός του Σκιαθίτη
κι οι αναμνήσεις απ’ το φως του
Πανορμίτη
φλόγα κεριού σε ταπεινό προσκυνητάρι

με το σπαθί του Αρχαγγέλου στο θηκάρι.

Αύγουστος είναι και το δεύτερο φεγγάρι
προτού προλάβει ο Σεπτέμβρης να το πάρει

πέντε-έξι στίχοι που αγαπάς και τους θυμάσαι
είσαι κι εσύ που ξαγρυπνάς κι όταν κοιμάσαι…

Στο βιβλίο της Άλκης Ζέη «Ο θείος Πλάτων» στις τελευταίες σελίδες, η αγαπημένη συγγραφέας περιγράφει πώς αποφασίζει η οικογένεια (της) να επιστρέψει από τη Ρωσία (που έχει «εξοριστεί») στην Ελλάδα. Λέει λοιπόν κάπου ότι τα παιδάκια στο σχολείο της κόρης της, που την αγαπούσαν και δεν ήθελαν να την χάσουν, την αποχαιρετούν με τη φράση «ντα σβιντάνια«, που θα πει όχι απλά γειά σας, αλλά «Θα τα ξαναπούμε, στο επανιδείν». Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο ήχος αυτής της φράσης μου άρεσε τόσο πολύ -είναι βέβαια δεδομένη η αγάπη μου στη ρώσικη γλώσσα, είναι ανάμεσα στις 2-3 που θέλω σίγουρα να μάθω, κάποια στιγμή.

Μ’ αυτή τη φράση, λοιπόν ήθελα να σας χαιρετίσω σήμερα: До свидания!

Θα τα ξαναπούμε -κάπου στο τέλος του Αυγούστου, στην αρχή του Σεπτέμβρη.. εκτός αν με πιάσει «κάτι» με την πανσέληνο, στα μισά του μήνα 🙂 Ή –που δεν το εύχομαι, αν έχουμε πάλι τίποτα έκτακτα όπως πέρσι…

Καλημέρα:)

Καλό μήνα

Να περάσετε όλοι καλά, όπου κι αν είστε

και.. θα τα ξαναπούμε

*** update: Από τη φιλενάδα μου, που με ενημέρωσε ότι οι Pink Martini στο δίσκο τους Hey Eugene!, έχουν τραγούδι με τίτλο «Dosvedanya mio bombino»😀

Ευχαριστώώώώ!


υγ1: τα τραγούδια του ποστ:

  1. Νίκος Παπάζογλου, Αύγουστος (Χαράτσι, 1984)
  2. Σωκράτης Μάλαμας, Πριγκιπέσσα (Ο φύλακας κι ο βασιλιάς, 2000)
  3. Ορφέας Περίδης, Έρωτας είναι… (Για πού το ‘βαλες καρδιά μου, 1999)
  4. Μανόλης Λιδάκης, Άστρα μη με μαλώνετε (Άστρα μη με μαλώνετε, 1997)

**όλα αφιερωμένα –σ’ εκείνον που με βοήθησε να τα διαλέξω 😉

υγ2 : Χρωστάω παιχνίδια, το ξέρω -αλλά δεν κατάφερα να τα γράψω, δεν ήμουν σε διάθεση τέτοια, αυτόν τον καιρό! Πάντως, σας ευχαριστώ, Θαλασσομπερδεμένη μου, Τσοπάνη και Λύκε από το Μαντρί και Λενάκι, που με σκεφτήκατε. Και του Καραφλοκότσιφα χρωστάω, για το ξεμπλογκάρισμα -βάζω όμως εδώ το λινκ τους, ναι;

Φιλιά σε όλους σας 🙂

44 thoughts on “До свидания!

  1. Καλές διακοπές φιλενάδα μου, να ξεκουραστείς , να ηρεμήσεις, να γεμίσεις εικόνες και . . . όόόόόχι τέλος Αυγούστου !!! Να αφήνεις τηλεγραφικά νέα : Είμαστε καλά, στοπ, ηρεμήσαμε, στοπ, με τους καφέδες εντάξει, στοπ, ο ΑστερΆκης σας φιλά επίσης σταυρωτά, στοπ, dosvedanya, στοπ!!!!🙂
    Σμααααααααααααααααααααααααααααααααακ

  2. Μα τι λες φιλενάδα !!!
    Θα περνάω να σας βλέπω, σιγά μη χάσουμε τη σειρά με τους καφέδες!
    Θα έχω νετ, όπου κι αν είμαι !

    Σμααααααααααααααααααααααααααααακ!

  3. καλό σου ταξίδι, καλή ξεκούραση και καλό μήνα😉

    Να ξαναρθεις ανανεωμένη ,μαυρισμένη και με τις μπαταρίες στα κόκκινα 8) 😆

  4. Καλό μήνα Νατάσσα και όμορφα να περάσεις. Θα τα ξαναπούμε, πιστεύω, όταν γυρίσεις. Τα φιλιά μου έχεις!
    Υ. Σ. Θαυμάσια τα τραγούδια σου…

  5. Καλά να περάσεις, να είσαι καλά, να φορτίσεις τις μπαταρίες σου, να προσέχεις….

    Όσο για αυτά που χρωστάς καλή μου… Δεν πειράζει… απλά να θυμάσαι ότι χρωστάς… και ότι κάποια μέρα θα σου ζητήσω να ξεχρεώσεις…

    Δον Κορλεόνε,
    Lykos…

    χαχαχα…

  6. До свиданиятоварищи … в буквальном смысле…временно!,
    για να λέμε τα πράγματα με τ’όνομά τους…

  7. τελειες επιλογες Νατασσακι!
    τελειες!
    γι αλληη μια φορα μπραβο σε σενα και στο φιλο που σε βοηθησε να τα βρεις ολα αυτα
    (μεταξυ μας! αν δεν εκμεταλλευτεις τον φιλο σου τοτε ποιον; :Ρ :)) )

    το βασικο τραγουδι-στιχοι τα λενε ολα -σχεδον-!

    για μενα ο «Αυγουστος» του Παπαζογλου ειναι κορυφη
    κορυφοτερη δεν υπαρχει!🙂

    αλλά κι αυτο με τον ΛΙδακη: «Αστρα μη με μαλωνετε», καταπληκτικο!

    καλο μηνα ναχετε κοριτσακι
    ολα καλα να ειναι και να εξελισσονται ετσι
    να περασετε ομορφα πολυ
    παρα πολυ

    καλες διακοπες!!!..

    και..
    μην τον ακους..
    και ψηλα και βαθεια
    σε ολα μεσα

    φιλιά

  8. @ Χαίρομαι που σου άρεσαν, Αικατερίνη μου
    Φυσικά και θα τα ξαναπούμε -θα τα λέμε πιο συχνά, αφού ξεκουραστούμε!

    Φιλιά -καλό μήνα! 🙂

    @ Καλό Μήνα φιλαράκι ! Να είναι όμορφος φέτος, κι από του χρόνου ομορφότερος😉

    Να περάσετε τελεια, να προσέχετε πολύ και θα τα λέμε

    Να μου την φιλήσεις🙂

    @ Μαγισσούλα μου, και σε σένα καλή συνέχεια ! 🙂

    Φιλιά πολλά

  9. @ Επίσης, Καμηλιέρη μου : ,

    όχι σκουπίδια,
    όχι πλαστικά
    σε θάλασσες και ακτές!

    (ε-μα!😆 )

    Κι αν νομίζεις ότι θα «γλυτώσεις» -είσαι γελασμένος! Σιγά -ποιους θα έχω εγώ να πειράζω, ε;

    Σμακ – Καλό μήνα🙂

    @ Λύκε μου, είσαι τυχερός -έχω ήδη «δηλώσει» ότι αγαπάω τους λύκους, οπότε… 🙂 🙂

    Φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι και για σένα🙂

  10. @ Καλό Αυγουστο Ρουλιώ μου,
    θα τα λέμε🙂

    κι από κείνους έχεις φιλιά🙂
    Να περάσεις καλά βδε!

    @ ΜΖ, товарищи 🙂
    ευχαριστώ!!
    (με έκανες να ψάχνω λεξικά, αλλά χαλάλι σου🙂 )

    Να περάσεις καλά, να προσέχεις το Μπάμπη, να μου χαιρετίσεις τα αγαπημένα νησιά -θα τα πούμε στην επιστροφή -μπορεί και πιο νωρίς🙂

    Φιλιά πολλά, σε όλους σας

  11. @ roadartist μου, επίσης !

    Να περάσεις καλά κι εσύ, – τα κέφια δεν θα μας λείψουν🙂

    Φιλιά !

    @ Κι εγώ τον λατρεύω τον «Αύγουστο» του Παπάζογλου, Orelia μου – και πέρσι τον είχα βάλει!
    Αλλά είναι από τα πιο πιο πιο αγαπημένα μου τραγούδια 🙂

    ο φίλος με βοήθησε να διαλέξω, ποια τραγούδια να βάλω
    (του έκανα τεστ: θα σου λέω ονόματα και θα μου λες το πρώτο τραγούδι που σου έρχεται στο μυαλό -με δεδομένο το κοινό μας γούστο, φυσικά! Και τα πέτυχε τέλεια -ειδικά το «Άστρα μη με μαλώνετε», και δικό μου αγαπημένο, χρόνια τώρα 🙂 )

    Και βέβαια, αν δεν εκμεταλλευτείς τους φίλους σου, ποιον θα βασανίζεις; :ppp
    (κι ας τον να λέει, αν δεν γκρινιάζει ανησυχώ ότι δεν είναι καλά :pp)

    Να περάσετε κι εσείς όσο πιο καλά και πιο ξεκούραστα γίνεται
    και περιμένω τη μερίδα μου από τους μπουμπουριστούς, να ξέρεις !

    Φιλιά πολλά πολλά 🙂

  12. Καλό μήνα.

    Δεν είναι ώρα για μπλογκομπαίγνια, είναι ώρα για θαλασσοπαίχνιδα😉

    Να περάσετε υπέροχα και ξεκούραστα😀

  13. @ Καλό μήνα και καλή συνέχεια στο Καλοκαίρι, τερατάκι!🙂
    Φιλιά πολλά στο ασκέρι σου🙂

    @ Κι εσείς, μπερδεμένη μου φιλενάδα :p

    Καλές βουτιές, να περάσετε τέλεια και φέτος!!!

    Φιλιά πολλά

  14. Αν και τα είπαμε κι από εκεί, ήρθα κι από εδώ, αφού ξέρω ότι εσύ χωρίς Ιντερνετ δεν κάνεις, άρα θα το δεις εγκαίρως (πολύ πριν επιστρέψεις, εννοώ).

    Καλές βουτιές Νατασσούκο!
    Καλά να περάσεις, να διασκεδάσεις και να ξεκουραστείς!

    Πολλά φιλιά!!!

  15. Kαλέ Νατασσάκι είδα το τίτλο και νόμιζα πάλι ‘αλαμπουρνέζικα’ μου τα βγάζει το pc και ήμουν έτοιμη ρεμπουτ ξανά… Ελπίζω να ελαβες ότι έπρεπε να λάβεις και εγώ σε χιλιο ευχαριστώ για όλα .!(το παρέλαβα τελευταία ημέρα πρίν την μεγάλη αναχώρηση… )Σε φιλώ πολύ (oλους) και να περάσετε θαύμα
    Penelopeχ

  16. Νατασσακι μου πρεπει να εφυγες τωρα?Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ.Θα προσπαθησω οσο ειμαι εδω να γραφω για την πατριδα μας.Παρακολουθω για τρες μερες τωρα τις εκδηλωσεις του ομιλου βρακοφορων και εχω γοητευθει.ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΔΥΛΙΑΚΟ ΚΡΗΤΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΞΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΙ.ΕΙΜΑΙ ΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ.φΙΛΑ;ΚΙΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ.

  17. Καλά να περάσεις Νατάσα.

    (Νατασσούκο;;;;;!!!!)

    Εγώ γύρισα, εσείς φεύγετε 🙂
    Πολλά φιλιά.

    (το έχεις κάνει λίγο μουσικοχορευτικό το μπλογκ τελευταία ή είναι η ιδέα μου; )

  18. До свидания! Νατασσάκι! Ένα μεγάλο φωτεινό καλοκαίρι ξανοίγεται μπροστά σου. Χαρές κι απολαύσεις χωρίς μέτρο!!

  19. τζιτζικι και τριζονι
    κουβεντα πιασαν στο μπαλκονι
    ειδαν το χειμωνα να ζυγωνει
    τραγουδι φιαξαν να τον διωχνει

    φιλοι γινηκαν απο τοτε
    κι ανταμα να βρεθουν
    αναρωτιωνται πότε;

    ο ενας στον αλλον πως θα λειψει
    ειπαν
    και τις μυτες κουνησαν με λυπη

    μα βγηκε το μυρμηγκι
    σπρωχνοντας ενα βολο απο σιταρι
    ωρε! κανετε σα να σας κλεψανε το μαξιλαρι!
    βαλτε σεις τραγουδι
    φιαχνω γω ενα φαγουδι
    κι ελατε να γλεντησουμε τη μερα
    η στεναχωρια να παει περα!

    ψιτ!

    καλες διακοπες ναχουμε!
    με το καλο να ξαναβρεθουμε
    εχουμε πολλα να πουμε
    :)))

  20. Νατασσουκο, το σχολιο μου σβήστηκε κατα λάθος ; σου ελεγα διαφορα τα οποία τωρα τα αναιρώ, αλλά ειμαι περιεργη να δω τί εγινε

  21. Αύγουστος είναι; Πώς καταφέρνει και μου διαφεύγει;;;! 😕

    Καλά να περάσετε, Νατασσάκια μου, όπου κι αν είστε😀

  22. Νατασσούκο, ξέχασα να επισημάνω την τελειότητα της ρωσικής γλώσσας. Την διδαχτήκατε εις το δημοτικον σχολείον ή μήπως εις το Λύκειον ; Ητο στην τρέχουσα ύλη ή μήπως το φαντασθήκατε λιγουλάκι ;

  23. Natassaya σας εκραξα στο μπλογκ μου, με το συμπάθειο δηλαδή. Είδα που χαθήκα τε, και είπα με τον Πούτιν στη Μόσχα πήγε η κυρία ; Α, εδώ είστε ;

  24. Να περάσετε τελεια!!!! Βουτιες βουτιες βουτιες…. καστρα στην αμμο και ξεκουραση!!!! να περασετε εκπληκτικα χαρα μου!!! και με το καλο να ξαναρθετε κοντα μας!!!!!

    σμαααααααααααααααααααααατς!

  25. Παράθεμα: Ελληνικά « Top Posts
  26. Παράθεμα: Ελληνικά « my weblog
  27. Παράθεμα: Top Posts « my weblog
  28. Παράθεμα: Top Posts « Top Posts

Τα σχόλια είναι κλειστά.