«Καλοκαίρι» στα ελληνικά τραγούδια – Ι

Τα τελευταία χρόνια (δεν θυμάμαι πόσα, 5-6 μάλλον) που τις εφημερίδες για να τις αγοράσουμε πρέπει να έχουν «προσφορές», μαζεύω, κάθε τέτοια εποχή, διάφορα CD με Summer Collections, Τα Hit του Καλοκαιριού, και άλλα τέτοια βαρύγδουπα. Συνήθως είναι συλλογές με ανάλαφρα,καινούρια ή παλιότερα, μιξαρισμένα ή όχι τραγούδια, που –υποτίθεται– προσφέρονται για τα καλοκαιρινά βράδια, για πιο «ελαφριά» διάθεση.

Άσχετα αν συμφωνώ με το «ανάλαφρα τραγούδια του καλοκαιριού», προσπαθώντας να τα ταξινομήσω πριν από μερικές μέρες, είδα πως μερικά απ΄αυτά τραγούδια είχαν το «καλοκαίρι» στον τίτλο τους. Είχε προηγηθεί και μια «συζήτηση», στο blog του Σωτήρη -και μου έδωσαν την ιδέα. Και σκέφτηκα να ψάξω για μερικά τέτοια. Τελικά βρήκα περισσότερα από όσα φανταζόμουν, και μια και είχα κάνει την «έρευνα» (:pp) είπα να τα μοιραστώ εδώ, δίνοντας μετά και «άδεια» στο blog -να ξεκουραστεί, κι αυτό!

(από εδώ)

Τραγούδια «καλοκαίρια», λοιπόν, σε 2 δόσεις -βγήκαν πολλά. Κι ένα τελευταίο την Παρασκευή, (σιγά που θα έχανα την πρωτομηνιά από το «Καλαντάρι» !) και τέλος. Επιστροφή, κάπου στα τέλη Αυγούστου. [τώρα βέβαια, εγώ δεν θα μείνω χωρίς Internet, απλά είπα να απαλλαγώ από την «έγνοια» του γραψίματος 😉 ]

Πάμε, λοιπόν -με χρονολογική σειρά, σαν ταξίδι στα ελληνικά καλοκαίρια μέσα στο χρόνο…

(από εδώ)

Αυτά -για σήμερα. Το υπόλοιπο την Τετάρτη, και σας χαιρετάμε, εγώ και το blog (!) την Παρασκευή

Καλημέρα🙂

Καλή βδομάδα

59 thoughts on “«Καλοκαίρι» στα ελληνικά τραγούδια – Ι

  1. καλημερες + καλη βδομαδα!

    (δυστυχως δεν μπορω να ακουσω τραγουδια απο τη δουλεια, εχει ομως ορισμενα πολυ ωραια)

    ο αποχαιρετισμος της Παρασκευης ειναι λογω διακοπων ή κατι μονιμοτερο;

  2. @ Χμμμ… αποκλείεται να γερνάς, AfMarx μου -κι εγώ τα ήξερα όλα, κι ως γνωστόν «ξέχασα να μεγαλώσω» !😉

    Απλά, ξέρουμε πολλά τραγούδια, αυτό είναι !
    (σιγά να μη γεράσουμε, σου λέω!)🙂

  3. Καλημέρα φιλαράκι!
    Μπορείς να τα ακούσεις όποτε θες -εδώ θα είναι!
    (και με δεξί κλικ και «αποθήκευση ως» στον τίτλο τους μπορείς να κατεβάσεις όσα σου αρέσουν)

    Ο αποχαιρετισμός είναι για τις διακοπές -μετά εδώ θα είμαι πάλι!🙂

    Θα έρθω να μάθω τα νέα σας – Φιλιά x3😉

  4. Μια και αναφέρεις τις συλλογές που προσφέρουν οι εφημερίδες, θυμήθηκα ότι σε ένα από τα cd με τα summer hits, που έδινε τελευταία ο Κόσμος του Επενδυτή, συμπεριέλαβε και το τραγούδι «Mack the Knife».
    Xαρά που θα έκαναν οι Kurt Weill και Bertolt Brecht που βρέθηκαν στο ίδιο cd με τον Εμιρλή και τον Καζούλη!!!🙂

  5. Τακτοποιώντας κάτι τέτοιες συλλογές το σκέφτηκα , AfMarx μου– τις έχω κι εγώ…🙂

    Αλλά έτυχε, μαζί με τα CD του Νέου Κύματος να έχουν αρκετούς τίτλους με «καλοκαίρι» κι έπεσε το μάτι μου -φυσικά, η δική μου συλλογή είναι καλύτερη ! :p

  6. έλα βρε Καμηλιέρη μου, άσε να περάσει το καλοκαίρι και μετά!

    (που να βάζω μαύρα τώρα η μανούλα, θα σκάσω, δε με λυπάσαι; :ppp)
    😆

  7. Δεν μπορούσες να βρεις καλύτερο θέμα για να μας αποχαιρετήσεις για καλοκαίρι!
    Ψηφίζω «Τόσα καλοκαίρ-ι-α». Αϊ στο καλό με την ποιότητα καλοκαιριάτικα…
    Και φυσικά «Ένα καλοκαίρι» (λόγω Λάκη, τι νόμισες;) )

  8. Ωοοοο δουλειά!
    Στις συλλογές των εφημερίδων σπάνια θα βρεις αρκετά καλά. Ένα δυο μετράνε (για τα δικά μου γούστα πάντα).
    Τα ήξερα όλα και εγώ, αν και πολύ νέος…
    Καλή εβδομάδα να έχουμε και μάλλον καλές διακοπές θα σου ευχηθώ, γιατί μάλλον την επόμενη Παρασκευή θα ταξιδεύω!!!!

  9. Χίλια ευχαριστώ .
    Ξέρεις Νατάσσα , κάποιες υποχρεώσεις με κρατούν «δεμένη» στην πόλη όλο το καλοκαίρι . Μικρή βέβαια και όμορφη πόλη , αλλά … πόλη .
    Έτσι νομίζω πως αυτή η όμορφη συλλογή που μας χάρισες , θα είναι το δικό μου καλοκαίρι (χωρίς υπερβολή) .
    Είναι και τα τραγούδια της εφηβείας και της πρώτης νιότης μου .
    Πάλι σε ευχαριστώ .
    Καλές διακοπές .

  10. Όι μωρε ζούδι…αυτό είναι ροσ, συγκρατημένο, συνασπισμένο με άσπρο…κόκκινο σε λέω ατόφιο, μασίφ κόκκινο!!!!
    Καριστωωωωωω για το πρώτο πάρτυ, ραντεβού την Τετάρτη:)

  11. @ Χα, δεν ήταν πολύ, Radio Markoni μου -άλλωστε, το ψάξιμο μ’ αρέσει! Ξέρεις τι απίθανα πράγματα βρίσκεις ψάχνοντας στο ίντερνετ;
    και συμφωνώ, το περισσότερα CD των εφημερίδων είναι χάλια -εμείς κάνουμε διάφορες κατασκευές με αυτά, ίσως πρέπει να τα δείξω όταν γυρίσουμε!

    Μάλλον μαζί θα φύγουμε, αν εννοείς την Παρασκευή -ευτυχώς, δεν άντεχα άλλο!

    Να περάσεις κι εσύ καλά -θα τα πούμε στην επιστροφή🙂

    Φιλιά πολλά 🙂

  12. @ Χαίρομαι που σου άρεσε Silia -το πρώτο τραγούδι είναι αλήθεια, με αφορμή τη δική σου κουβέντα το έψαξα 🙂

    Ξέρεις, μπορώ να σε καταλάβω: έχω μείνει κι εγώ στην -μεγάλη, δυστυχώς- πόλη, ολόκληρο καλοκαίρι, και ο χειμώνας ήταν πολύ δύσκολος μετά..

    Χαίρομαι πολύ αν σε βοηθήσω έστω και τόσο λίγο -να σου κάνουν παρέα τα τραγούδια που μάζεψα. Μου αρέσει να μοιράζομαι, κι αυτή είναι όλη η χαρά και το κέρδος εδώ 🙂

    Εύχομαι να γίνει κάτι και να καταφέρεις να ξεφύγεις -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, έστω και για λίγο.

    Να είσαι πολύ πολύ καλά 🙂

  13. Και έλεγα τι τραγουδάκια να προσθέσω στο mp3 μου, τι να προσθέσω…
    Σας μερσώ πολύ και σας ασπάζομαι το ίδιο😀

  14. κι εμείς, θαλασσομπερδεμένη φιλενάδα μου!

    Σας ασπαζόμαστε πολύ, και θα περιμένουμε να γυρίσετε από τα υπέροχα νησιά σας να μας πείτε τα νέα σας😀

  15. Το Καλοκαιρι μαζί πηγαίναμε…. τί λεμε τώρα…ερωτες, αναμνησεις, αστειες καταστάσεις και το τραγούδι, τραγούδι.. Ημουν στην Κύθνο όταν το πρωτακουσα κι ηταν κατι σαν καλοκαιρινός υμνος στους ηλιθιους εφηβικούς σφυγμούς….. ουφ…παει κι αυτό

    Δε μου λες μικρο, πώς μπορω να κανω μπολντ στα σχολια τα ονοματα των φιλων που με επισκέπτονται και τους απαντώ ; Μπορώ να μάθω επιτέλους δυο πράγματα εδω μεσα ;

  16. νατασουκο γλυκια μου,

    θαυμασα
    δεν επαθα σοκ
    αυτο το εχω παθει μια κι οξω απο καιρο..

    η Γιοβανα ηταν μια απο τις αγαπημενες τραγουδιστριες της μαμας μου
    ιδεολογικο το θεμα, εκτος απο την ποιοτητα σε φωνη και ηθος..

    μερικα τραγουδακια δε με ανοιγουν
    ισως δεν εχω την απαιτουμενη υπομονη πια

  17. @ Ριτσάκι μου, με το ίδιο τραγούδι πρωτοχόρεψα κι εγώ έφηβη και…ερωτευμένη -χμμ…🙂

    Μετά περάσαμε στα ροκ, βλέπεις !

    (τις απορίες σου τις έλυσα, δεν έχεις παράπονο; )

    Φιλιά!

  18. @ Orelia μου,
    κι εμένα μ’ αρέσει πολύ η φωνή της Γιοβάννας -για πολλούς λόγους..
    γι’ αυτό «φαγώθηκα» να το βρω -αλλά έχω φίλους, λέμε!😉

    Μπορείς να τα κατεβάσεις όλα μαζί, εκτός της Γιοβάννας, από το συμπιεσμένο αρχείο που άφησα παραπάνω στο σχόλιο -και να τα ακούς με την ησυχία σου🙂

    (όπως βλέπεις το κράτησα το -ούκο, σιγά μην τους αφήσω να -νομίζουν πως- με πειράζουν! :pp
    Σοβαρά, μου αρέσει! 😉 )

    Φιλιά

  19. Ήρθα για μια καλησπέρα και τραγούδησα, θυμήθηκα, χτύπησα με ρυθμό το χέρι στο γραφείο και το πόδι στα…πλακάκια….
    ;-)))
    Να ‘σαι καλά και να μας εκπλήσσεις πάντα.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  20. Kαταπληκτικές οι επιλογές σου!!
    Μου έμεινε όμως μια απορία!
    Πώς είναι να γράφεις για τα τραγούδια των … προγόνων σου; 🙂

    Καλημέρα

  21. @ Λενάκι μου, εσύ είσαι μικρούλι βρε, που να τα ξέρεις αυτά! Στο αυριανό, θα ξέρεις περισσότερα, πάω στοίχημα! 😉

    Φιλάκια, καλημέρες🙂

  22. @ Χμμμ….

    Δεν είναι και τόόόόσο παλιά, νονέ Σωτήρη!😀
    Και η δική μου γενιά τα τραγούδησε, ξέρω μερικούς μπαμπάδες που τα έβαζαν στα πάρτι των παιδιών τους ας πούμε…😉

    Το αυριανό θα έχει πιο φρέσκα -θα τα δεις όταν γυρίσεις
    Να προσέχεις, ε; 🙂
    Φιλί

  23. Νατασσάκι μου τέλεια δουλειά αυτή που εκανες
    με τα καλοκαιρινά τραγούδια
    Μήπως εχεις δουλέψει σαν μουσικός παραγωγός?
    χαχαχαχα

    καλα να περάσετε και σεις( και μεις που θα φύγουμε δυο μέρες μετά) και καλή αντάμωση στους ίδιους χώρους

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!!!

  24. Καλημέρα καλέ μου Καραφλοκότσυφα !

    Μουσικός παραγωγός, ε;
    Χμμ… ποτέ δεν ξέρεις τι έκανε ή τι θα κάνει ο καθένας μας 😉

    Και φυσικά καλήν αντάμωση -θα χαιρετίσω και επίσημα, κι από το δάσος

    Φιλιά, και στο μικρούλι σου 🙂

  25. Natassaki
    Συγχαρητήρια για την ανθολογία που φτιάξατε! Έπεσα τυχαία πάνω στο blog σας ψάχνοντας τραγούδια των ’60, μια εποχή που με έχει σφραγήσει μουσικά Και έτσι είχα την ευκαιρία να ακούσω κάποια παλιά, που είχα να τα ακούσω πολλά χρόνια Και η Γιοβάννα πάντα πολύ ωραία εκφραστική φωνή

    Σας χαιρετώ
    Διονύσης

Τα σχόλια είναι κλειστά.