Aκούω, διαβάζω, βλέπω…

  • Πέρασε η βδομάδα –σχεδόν, αλλά Παρασκευή, πάει κι αυτή– περνάνε οι μέρες σιγά σιγά, φτάνουμε πιο κοντά στις διακοπές. Ελπίζω να είναι καλύτερες από τις περσινές, αν και άρχισαν να μου μυρίζουν οι φωτιές πάλι…
    • Ακούω συνέχεια -συνέχεια, όμως- μουσική: από κάθε σχεδόν είδος, ανακατεμένα. Ρεμπέτικα, λαϊκά, παιδικά -βρήκα επεισόδια της Λιλιπούπολης, αυτά που είχαν βάλει στο ραδιόφωνο, και τα ακούω κάθε πρωί · είναι απίστευτο πόσο σημερινά είναι μερικά από τα κείμενά της…

    • Διαβάζω -επιτέλους, η στοίβα με τα αδιάβαστα αρχίζει να κατεβαίνει! Καιρός ήταν πια, θέλω να πάρω καινούρια βιβλία. Και ευτυχώς που στη blogoσφαιρα οι μισοί φίλοι έχουν πάει διακοπές, και οι υπόλοιποι δεν γράφουν τόσο συχνά, αλλιώς..!

    • Βλέπω εικόνες, από την πόλη -δεν ξέρω γιατί, αλλά τον τελευταίο καιρό παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου περισσότερο από όσο παλιά. Θα βγάλω τα συμπεράσματά μου, υποθέτω -για την ώρα, παρατηρώ και μαζεύω εικόνες.

    • Για την ώρα, δεν έχω διάθεση για βαθυστόχαστες αναλύσεις -είδα πριν, στην απογευματινή βόλτα, το φεγγάρι. Και σιγά που δεν θα το τραγουδούσα κι απόψε -τα καλοκαιρινά φεγγάρια, είναι πανέμορφα. Και –το βλέπω, ξανά– το χάραμα έξω θα με βρει, να το χαζεύω…
    κι εχει ενα φεγγάρι απόψε........
    κι έχει ένα φεγγάρι απόψε...
    Δαλάι-Λάμα, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας- Τάσος Ιωαννίδης/Πάνος Σταθόγιαννης, Να λες το σ’ αγαπώ σαν μυστικό, 2006)

    (ευχαριστώ για το τραγούδι, (ξ)αδερφέ! ;)  )

    Καλό Σαββατοκύριακο -να περνάτε καλά.

    Καλημέρα🙂

    32 thoughts on “Aκούω, διαβάζω, βλέπω…

    1. Στο ίδιο μήκος κύματος κι εγώ…
      Τι καλό διάβασες να πάρουμε καμιά ιδέα; (συμπληρώνω λίστα βιβλιοαγορών…)

    2. Νατασσακι μου καλημερα ,αντε γλυκο μου να παν ολα καλα και να μαζευονται οι μερες για ξεκουραση και να ευχαριστηθει και ο αστερακης περισσοτερο.Φιλακια.

    3. Καλημέρα Νατασσάκι!!!!

      Χμμμ διαβάζεις ε? Να σου προτείνω ?

      πέρα από «το νησί» που ακόμα το θυμάμαι σαν ένα από τα καλύτερα που έχω διαβάσει ποτέ, αυτόν τον καιρό διαβάζω του Πρεσσφιλντ το «οι τελευταίες αμαζόνες«..

      αν σου αρέσει το ιστορικό μυθιστόρημα τότε ο άνθρωπος είναι «μάστορας» ~ έχει γράψει και τις περίφημες «πύλες της φωτιάς»

      ο Άκης πως τα πάει?

      πολλά πολλά φιλιά από όλους μας (η μικρή συμμετέχει μόνο με κλωτσιές για την ώρα!!!! )

      καλό ΠΣΚ!!!!!

    4. Καλό ΠΣΚ!!!! Με τον Πρέσφιλντ προσοχή, παθαίνεις overdose πληροφορίας (ενίοτε υπερβολικά άχρηστης – να σου λέει ένα ένα τα ονόματα ΟΛΩΝ των τριηρών που απέπλευσαν από Πειραιά για Σικελία κατά την εκστρατεία του Αλκιβιάδη? ΕΛΕΟΣ) – εγώ τον βρήκα στα καλύτερά του όταν έγραφε για ένα μύθο και όχι ιστορία:στην Αμαζόνα.

    5. Βδε μικιό … τι άζμα ωδαίο…δεν το ξερα!!!
      Μα τώρα που με το πες βουρ για τάμα στο Δαλάι Λάμα και παιδεύουμε τόσα χρόνια με τον Άγιο Φανούριο, Θε μου σχώρα με…κρίνννι βδε μικιό , πες μπας και βρούμε την άκρη:))))
      Άντε κι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση, ε;… η ουρά έμεινε

    6. @ ειρήνη μου, τα έχω διαβάσει!
      Και «το νησί», και όλα του Πρέσφιλντ, (και τις «Αρετές του Πολέμου», και τη «Ματωμένη εκστρατεία» ) καιρό τώρα🙂

      Και, η αλήθεια είναι ότι κι εμένα οι Αμαζόνες μου άρεσαν περισσότερο, τα άλλα με κούρασαν… στον Κυριάκο άρεσαν αυτά με τις λεπτομέρειες! 🙂

      Ο Ακης τα πάει μια χαρά -κάνει τα μπάνια του, παίζει, ζωγραφίζει..

      Και η μπέμπα σου μια χαρά τα πάει, ελπίζω
      (να προσέχεις, ε; )

      Καλό Σκ, Φιλιά και στους 3 σας!!! 🙂

      @ Συμφωνώ Στράτε μου!!!

      Καλό ΠΣΚ, θα τα πούμε τη Δευτέρα !!! 😉
      Φιλιά

      @ Είδες, Ρουλιώ μου, (και) για σένα το έβαλα!!!😉

      Βουρ, λέμε!!!😆

      (άρχισε, άρχισε! Φιλάκια, καλό ΣΚ)

      @ Αυτά τα άπαντα τα έχω διαβάσει, (μερικά πριν καν “εκδοθούν” ) αγαπημένε μου blogger!:pp
      Αφού το ξέρεις!!!

      Αλλά, εσύ φταις: πέρσι, έλειπες πολλέέέέέές μέρες -τι νομίζεις ότι διάβαζα, ε;😉

    7. ελάτε ελάτε εδώ πάνω για διακοπές….
      μπορεί μπάνια να μην κάνετε – 20 οι βαθμοί σήμερα και πάλι καλά – αλλά άλλες ομορφιές θα βρήτε!
      και φτηνότερα θα την βγάλετε… ξέρω τι σας λεω!
      από την δροσερή στοκχόλμη με αγάπες…

    8. Το cheese cake μου, το spf-γράσσο μου, την πετσέτα θαλάσσης, τα μπρατσάκια μου🙂 και εξατμίζομαι!!! Αυτές οι μέρες περνάνε απίστευτα αργά και απίστευτα γρήγορα at the same time …. ταπ!!! Σμααααααααααααααακ -Καλημέρες

    9. Πιο πολύ κρατάω το ότι διαβάζεις! Τυχερή!!!
      Εγώ ακόμα τις έχω τις στοίβες βουνό!

      Με το καλό να έρθουν οι διακοπές σου Νατάσσα μου και να περάσεις όσο πιο όμορφα γίνεται!!!

    10. και γω ακουω ,βλεπω και *******
      αλλα δε παιρναει με τιποτα η βδομαδα…******

      @@@ΠΡΕΖΑ ΤV : Δεν έχω διαγράψει ποτέ σχόλια, αλλά αυτό το λεκτικό στυλ δεν μ’ αρεσει, και δεν μου παει

      Για πρώτη φορά, στο διορθώνω -την επόμενη θα ειναι σπαμ, όμως, να το ξέρεις

    11. Νατασσάκι μου το bloggοχωριο μας ειναι
      σκορπισμένο στις παραλίες και στα βουνά
      Αλλα τι καλύτερο απο το να ξέρεις πως
      οι φίλοι σου περνάνε τις μέρες τους γεμίζοντας
      τις μπαταρίες για τις κρύες μέρες του χειμώνα?
      Αντε … καλές διακοπές και σε σας, άλλα και
      σε μας που μετράμε μέρες
      χαχαχαχα

      Μια βδομαδα ακόμα

      κοτσυφοφιλιά

      τσιου!!!!

    12. Nατασσάκι?? Εχω και εγω πολλά βιβλία για διάβασμα αλλά δεν κάθομαι! Εκεί που λέω να ξεκινίσω 1 με πιάνουν οι νύστες ζζζντουπ!

      Φιλάκια πολλά οικογενειάκως!😆

    13. Νατασσακι,,,, α) φιλια στη Θαλασσινή β) στην πλαινή μπαρα εχω ανεβασει τα στοιχεια από το βιβλιο της Πηνελοπης, αλλα το βιβλίο δεν βγαίνει…. θαθελα να ανεβάσεις αν μπορεις της Πηνελοπης, της γκικα και του δουατζή μη φευγετε κυριε ευχέτη. Μπορείς ; Πρεπει να βγαλεις καποια αλλα…ε, βγαλε, εκτος από ματις.

      μικρο μου, η φωτο μου δεν χρειαζεται..κανε ντιλιτ μη….

    14. νατασσακι να περνας τελεια!!!!!!!!!
      ΑΚους?? Γεμισε τη ψυχη σου εικονες, λεξεις, σωστα και αληθινα συναισθηματα..
      Ετσι ωστε να περασει ο καιρος να ανυπομονεις να επιστρεψεις.. Μονο ετσι!🙂
      ΠΟλλες και καλες αναγνωσεις βιβλιων!! τα εχουμε παραμελησει οντως.. εχω και εγω μια στοιβα και περιμενει.. και πολυ το χαιρομαι φιλακια..
      ΥΓ οχι αλλες φωτιες ρε γμτ..

    15. Τελικά, μια χαρά περνάει κανείς το καλοκαίρι του και στην πόλη, αρκεί να έχει καλή διάθεση. Κι εσύ απ’ ότι βλέπω, τη διαθέτεις. Καλησπέρα.

    Τα σχόλια είναι κλειστά.