Διακοπές (;) στην πόλη…

  • Ναι, έκλεισαν τα σχολεία. Και τώρα; Τι κάνει ένα παιδάκι στην πόλη, ειδικά στην –καθόλου κατάλληλη για παιδιά– πρωτεύουσα και τα περίχωρά της, αν δεν μπορεί –που ΔΕΝ μπορεί– να πάει από τώρα διακοπές; Πρόβλημα… Και, μαμάδες και μπαμπάδες ψάχνουν να βρουν λύσεις. Δείτε λοιπόν τι κάνει το δικό μας παιδάκι, μπας και βοηθήσουν οι «ιδέες» -αν και εγώ εύχομαι όλα τα παιδάκια να μπορούν να πηγαίνουν διακοπές σε χωριά, με γιαγιάδες και παππούδες. Αφού δεν έχουμε, όμως…
  • Έχουμε, για αρχή, το «καλοκαιρινό σχολείο» του δήμου. Δεν ξέρω σε ποιους άλλους δήμους μπορεί να εφαρμόζεται -εδώ πάντως είναι νομίζω η έκτη χρονιά, κι έχει κάθε φορά περισσότερα παιδάκια. Θα μου πεις τώρα: σχολείο, καλοκαιριάτικα; Μα, είναι σίγουρα καλύτερα από το να είναι κλεισμένο σε ένα δωμάτιο, παρέα με την τηλεόραση ή τον υπολογιστή ή την παιχνιδομηχανή… Και, δεν έχει καμιά σχέση με σχολείο -απλά χρησιμοποιούν τις αίθουσες. Πηγαίνουν εκεί τα παιδάκια το πρωί και φεύγουν το μεσημέρι -μέσα στη βδομάδα πηγαίνουν μια φορά για μπάνιο (σε «ελεγχόμενη» παραλία, τσεκαρισμένο), μια φορά εκδρομή σε πάρκο/στο βουνό/σε μέρος για εκτόνωση μέσα στην πόλη. Κάνουν ακόμα γυμναστική, μικρά θεατρικά, μαθαίνουν ομαδικά παιχνίδια και φτιάχνουν κατασκευές που μας παρουσιάζουν στο τέλος της περιόδου, τέλος Ιουλίου. Είναι εξαιρετικά καλή ιδέα, και δεν ξέρω γιατί δεν το κάνουν παντού. Το κόστος είναι μηδαμινό, συμβολικό σχεδόν. Και τα παιδιά είναι ασφαλή, σε ένα χώρο με άλλα παιδιά και εκπαιδευμένους μεγάλους (είναι δάσκαλοι και καθηγητές όλων των ειδικοτήτων οι άνθρωποι που τα προσέχουν.) Ο αστεράκης και οι φίλοι του το καταδιασκεδάζουν κάθε χρόνο -το περιμένουν πια, μόλις κλείσουν τα σχολεία. Και μπορούν να παίξουν με την παρέα τους όπως θα το έκαναν σε πραγματικές διακοπές.
  • Έπειτα έχουμε διάφορες δραστηριότητες στην πόλη -τα Σάββατα κυρίως, που δεν μπορούμε να πηγαίνουμε για μπάνιο. Έχει το πρόγραμμά μας Παιδικό Μουσείο, -να τσεκάρετε τα Σαββατοκύριακα, έχει πολύ καλές δραστηριότητες, ακόμα και για μικρά παιδάκια. Εμείς πάμε συχνά, όλο το χρόνο. Έχει κι αλλού, όμως -πρόχειρα, μπορώ να αναφέρω το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, με τα ΙΜΕάκια, που οργανώνουν κάθε χρόνο και καλοκαιρινά προγράμματα με δραστηριότητες αξιόλογες επίσης, και βόλτες στο Αττικό Ζωολογικό πάρκο (νωρίς το πρωί, καλύτερα) να δούμε τα αγαπημένα μας ζωάκια. Κάνουμε κι άλλα, φυσικά -όπως να προγραμματίζουμε μπουγελώματα με φίλους… 🙂 . Προσπαθούμε όσο μπορούμε να «σπρώξουμε» τις μέρες, να έρθει ο Αύγουστος να πάμε διακοπές..!
Αχ και να ‘ξερες -Γιάννης Κούτρας (Πάνος Κοκκινόπουλος/Μάριος Στρόφαλης, 2003)

υγ. Καταλαβαίνεις ότι ήρθε το καλοκαίρι, από πολλά πράγματα, κι από ένα ακόμα: στην τηλεόραση βάζουν επανάληψη τα σήριαλ των περασμένων δεκαετιών -στο Mega, στάνταρ το «Ρετιρέ», όπως λέει κι ο enteka. Έτσι, το Σάββατο το μεσημέρι, μετά το φαγητό, που την ανοίξαμε να χαζέψουμε, πέσαμε πάνω στο «Αχ και να ‘ξερες», του Alpha -από τα λίγα σήριαλ που μου άρεσαν. Και εκτός του ότι θα το (ξανα)βλέπω –την Κυριακή είναι μετά την F1, βολεύει– θυμήθηκα και το τραγούδι με το Γιάννη Κούτρα, που μου άρεσε πολύ (αυτό το Αχ του..! ) -και φυσικά, είναι και πάλι αφιερωμένο..! 😉

Καλημέρα🙂

62 thoughts on “Διακοπές (;) στην πόλη…

  1. Παρα πολυ ωραιο ακουγεται αυτο το «σχολειο». Πρωτη φορα ακουω κατι τετοιο, πολυ καλη η πρωτοβουλια του δημου.

    Και δηλωνω τρελλος φαν του μεγιστου Γαργαμπικα!!!

    : ))

    Καλημερα (αφου ετσι εγραψες και εσυ)

    Φιλια!

  2. Αντώνη μου, πάντα λέω καλημέρα -μ’ αρέσει περισσότερο🙂
    (άσε που, μετά τις 12 ειναι καινούρια μέρα πια 😉 )

    Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτός, και η Καρύδη (προ Ντάλιας, απίστευτος ρόλος! )

    Φιλιά και στους 2 σας😉

  3. @ αντώνη μου, κάτι θα κανονίσουμε, σίγουρα !
    Καλημέρα ξανά, και στους 2+
    (περίμενε λίγο, μετά τον 4ο μήνα «ακούει» το μωρό😉 )

    @ Καμηλιέρη μου, να στον στείλω, γιατί όχι; Μπορεί να σε βοηθήσει, να σου μάθει να τις διαλέγεις -θα τον έχεις για «κριτήριο» : αν επικοινωνούν μαζί του, δεν κάνουν για σένα! :p

    (άσε που «πέφτουν» πιο εύκολα αν σε βλέπουν με παιδάκι στο πάρκο ή στην παιδική χαρά… )

    (άντε, να βοηθήσεις λίγο τη μανούλα :ppp)

    Σμακ βρε!😀

  4. Φιλεμάνα, καλημέρα!
    Τικ-τακ, τικ-τακ…. περνάνε οι ώρες, έρχεται Κυριακή🙂

    Ευτυχώς που οι παιδικοί σταθμοί είναι ανοιχτοί όλο τον Ιούλιο! Αλλιώς, μαύρο φίδι που θα μας είχε φάει.

  5. Φοβερό!!!

    Καλά αυτό το σίριαλ ήταν όντως από τα λίγα πραγματικά ΚΑΛΑ!! Και το τραγούδι μου αρέσει πάρα πολύ!! Θυμάμαι όταν το πρωτοάκουσα δεν είχα προσέξει ποιος το λέει και νόμιζα ότι ήταν τα Διάφανα Κρίνα!!! Πως μου ‘ρθε εε??
    Φοβερό!!!

  6. @ Καλημερούδια, mammmmmma!!😉
    (μου το «σφύριξε», δεν φταίω!😆 )

    Κοντεύει, πλησιάζει, ετοιμάζω…. τα ρεβίθια ! 😆 😆 😆

    Ναι, οι σταθμοί είναι ανοιχτοί -τα δημοτικά πάλι… Ευτυχώς που υπάρχουν εναλλακτικές, να λες! 🙂

    @ Rizobreaker, μα πώς μπέρδεψες τον υπέροχο Γιάννη Κούτρα; (ο Καββαδίας για πάντα θα έχει τη φωνή του) 🙂

    Ναι, κι εμενα είναι από τις λίγες σειρές που μου αρέσουν -κι ευχαρίστως να την ξαναβλέπω το καλοκαίρι (αν και την ανακάλυψα και on-line 😉 )

    Και θυμίζω ότι όόόόόόλα τα τραγούδια που είναι εδώ μέσα, τα κατεβάζεις με δεξί κλικ και αποθήκευση στον τίτλο τους😉

    Καλημέρες!!! 😀

  7. @ Καμηλιέρη παιδί μου, σήμερα πάει για μπάνιο, μετά εσύ φεύγεις… όταν γυρίσεις το συζητάμε!!! 🙂 🙂 🙂

    @ adaeus μου, καλά περνάει, όπως όλα τα παιδάκια – αλλά και τα δικά σου, απ’ όσο ξέρω, δεν περνάνε άσχημα!
    (θα έρθουμε μια μέρα για μπουγέλα, να το ξέρεις!!! 😉 )

    Φιλί 🙂

  8. Kαλημέρα Νατασσάκι μου,

    αυτό με τα πιτσιρίκια είναι τόσο έξω από μένα, αλλά το τραγουδάκι είναι υπέροχο και το συγκεκριμένο σίριαλ όντως άξιζε (και δεν έχουμε και πολλά που αξίζουν).

    Καλοκαιρινές καλημέρες και πολλά φιλιά!
    :))

  9. Εεε κι εγώ απορώ πως τον είχα μπερδέψει. Κι ακόμα δεν έχω καταλάβει, αλλά δεν έχει και σημασία πλέον!

    ΥΓ: Παράκλησις θερμή, «Rizobreaker» κι όχι «Rizobraker»!!🙂

  10. σωστος ο καμηλιερης!!!!🙂

    επι της ουσιας.. μπραβο στους γονεις του αστερακη!
    γιατι, το χειροτερο ειναι να αφησεις ενα παιδακι να παραδερνει χωρις προγραμμα ουσιας, χωρις δραστηριοτητες που να βρισκει κατι να κανει μεσα σε αυτες..
    οχι! δεν ειμαι του αυστηρου προγραμματος αλλά σε αυτες τις μικρες ηλικιες αμα τα παιδια φευγουν αποτομα απο ενα «γεματο» προγραμμα στην αδρανεια της τηλεορασης κλπ εμφανιζουν επιθετικη συμπεριφορα και κανουν κακο στον εαυτο τους και τους υπολοιπους
    καλα! μου βγηκε το μαμαδοδασκαλιστικο μου
    οκ! στοπ!🙂

    καλημερα σε αστερακη και υπολοιπους στο σπιτι.. :))

  11. @ Καλημέρα γατί μου -λογικό το βρίσκω, όπως εγώ είμαι «μακρυά» από τα ποδοσφαιρικά σου 🙂

    Αλλά το τραγούδι, δεν ειναι τελειο;

    Φιλιά πολλά, καλοκαιρινά γατί μου! 😀

    @ Rizobreaker 🙂 🙂
    (μου ξέφυγε, αλλά εδώ μπορούμε να τα διορθώνουμε😉 )

    @ Καλή μου orelia -μια χαρά είναι το μαμαδοδασκαλιστικό σου -και περιττό να πω ότι συμφωνώ, ε; 🙂
    (και για πολλούς άλλους λόγους ακομα)

    Φιλιά έχεις από όλους μας 🙂

    @ mammmmmmma -είμαστε γρήγοροι εμείς, όχι σαν εσένα που έκανες τόσες μέρες να μας δώσεις τα στοιχεία ενός τραγουδιού, και τελικά τα έδωσες και μισά!!!😛 😛
    (στη φύλαγα :pp)

    Να αφήσεις τα φωτιστικά ήσυχα -είπαμε είναι κακόφαγο και αδύνατο, αλλά δεν θα τον αντέξουν!!! 😉

  12. Εσύ τώρα με ποιόν είσαι; Με μένα ή με το λύκο, ε;

    Αν, λέω αν, πέσει το φωτιστικό από το βάρος… [σιγά το βάρος δηλαδή], θα τον βάλουμε να το ξαναβιδώσει. Η δουλειά του είναι άλλωστε, μην κοιτάς που τον έχω αφήσει λάσκα και δεν κάνει τίποτα από όσα έχει υποσχεθεί. Να φανταστείς πως έπεσα κάτω από τον πάγκο και βίδωσα μόνη μου την μπαταρία της βρύσης. Κι αντί να πει ευχαριστώ που δεν τον κουράζω μου έκανε παρατήρηση πως δεν την βίδωσα καλά! Γι’ αυτό σου λέω «από το φωτιστικό ανάποδααααααα».

    Βλέπω το μπουγέλωμα έχει μεγάλο σουξέ🙂
    Για περάστε!

  13. mammmmma, εγώ είμαι συνήθως με το λύκο 😉

    αυτό με τη βρύση -κι άλλος στο είχε υποσχεθεί, να μην είμαστε και άδικες! 🙂

    Το βλέπω να εξελίσσεται σε φεστιβάλ, λέμε!!! 😆

  14. Φεστιβάλ, φεστιβάλ κι εγώ!!! Πάντα μέσα για μπουγέλο!!

    Μόνο να το ξέρω να φέρω και τα παιδιά (είναι από τα τυχερά, διακοπές με τη γιαγιά🙂 )

    Καλημέρες σε όλους εδώ και πολλά φιλιά🙂

  15. Ένα τόσο δα μικρό και χαριτωμένο ζούδι και να είναι με το λύκο;😦 Κρίμα, κρίμα σου λέω. Αφενός θα εκδικηθώ! Αφετέρου θυμήθηκα την υπόσχεση του Κυριάκου.

    ΚΥΡΙΑΚΟ,
    φέρε τον κάβουρα
    αλλιώς φυλάξου…
    ανάποδα θα σε κρεμάσου

  16. Δεν μου αρέσουν τα ρεβίθια…είπα και ελάλησα.

    Κανονίστε παίδες και κόρες. Θα έρθω σπίτι και δεν θα σηκώνεται το ρεύμα με τίποτα. Και δεν θα κάνω τίποτα. Κανονίστε. Πολλά βλέπω να λέγονται πίσω από την πλάτη μου αλλά το λύκος είναι πολύ. Πιό βαρύ και από τα ρεβίθια. Γι αυτό θα σπάσει το φωτιστικό και δεν θα βιδώνει μετά. Μετά θα είναι ιδανικό για να περαστεί κολάρο!

    Φιλιά και να είστε φρόνιμες…

  17. Πολύ χρήσιμο! Μπράβο!
    πολλές φορές αναρωτιέμαι τι θα μποροσε να κάνει ένα παιδί του δημοτικού που δεν μπορεί κάποιος να το προσέχει και τι κινδύνους έχει μέσα στο σπίτι από σεισμό μέχρι να ανοίξει την πόρτα στον «κακό». 🙂
    και πάλι μπράβο !

  18. Το Ρετιρέ Νατασσσακιον για χιλιοστή φορά. Ημουνα νια και γέρασα που λενε.Οσο για την πρωτοβουλία του Δημου για τα παιδιά τη βρισκω εξαιρετική. Δεν ειναι οι πόλεις καλοκαιριατικα για παιδιά και διαμερίσματα. Η θα τα πας ολο το καλοκαιρι κάπου στην εξοχή, στην περιφέρεια ή αυτό που επέλεξες. Το καλυτερότερο και μορφωτικόν, θα έλεγα..
    Δε μου λες, μπαινεις από δω κι απο κει, και σε μενα δεν έρχεσαι , ετσι ; Καλά θα δεις τί θα πάθεις…περιμένε.,..παει το μαλλι το μακρύ, θα στο κουρέψω…αμπως

  19. @ mammmmmmma (θα σου μείνει) – να σε βοηθήσω στο κρέμασμα; :p
    (με το λύκο -μ’ αυτόν που ΔΕΝ είναι οι υπόλοιποι -μια ζωή της μειοψηφίας, σου λέω 😉 )

    @ νησί μου, μα τι λες; Τα ρεβίθια ΔΕΝ είναι βαριά!!!
    (τι κακόφαγο παιδί! )😆 😆

    Θα είμαστε φρόνιμες μέχρι το Σάββατο το βράδυ, ναι; Άντε, θα στη χαρίσω για τα ρεβίθια -θα τα στείλω στο φίλο μας, στο «άλλο» νησί, με ταπεράκι😉
    (ναι; )

    Φιλιά, βρε! 😀

    @ mammmmma μην τον αποπαίρνεις, θα μας αφήσει χωρίς ρεύμα, λέει!!!
    (και χωρίς υπολογιστή, δεν το αντέχω αυτό :p)

  20. @ Νατάσσα μου, εδώ δεν έχουμε και πολλές λύσεις -το πρόγραμμα αυτό δεν εφαρμόζεται σε πολλούς δήμους, δυστυχώς -κι είναι κρίμα. Η επόμενη λύση που θα είχα θα ήταν να τον παίρνω μαζί μου στη δουλειά, που δεν θα ήταν το καλύτερο για κανένα μας.
    Οι κίνδυνοι υπάρχουν πάντα -εξαρτάται από την ηλικία του. Για την ώρα, δεν τον αφήνω μόνο στο σπίτι περισσότερο από 10-15 λεπτά. Αργότερα, θα δούμε 🙂
    Φιλιά και στο δικό σου το αστέρι 🙂

    @ Καλέ μου Κάβειρε, και βέβαια θα στον χαιρετίσω -το ξέρω ότι του έχεις αδυναμία 🙂 🙂 🙂

  21. @ αγαπημένη μου γκρινιαΡίτσα
    (από ένα ποστ έλειψα, μα είναι βαριά λέμε τα δικά σου -πιο βαριά κι από τα ρεβίθια που θα ταίσω τον island😉 )

    Ναι, ειναι πολύ καλή -θα ψήφιζα ξανά και ξανά το δήμαρχο της περιοχής και μονο γι’ αυτό.
    (τον ψηφίζω, και για άλλους λόγους -πέρα από τα κόμματα, θεωρώ ότι στις τοπικές κοινωνίες έχουμε άλλα κριτήρια)

    Το Ρετιρέ, για ακόμα μια χρονιά!!!
    (και πολλά άλλα, αλλά αυτό είναι το στάνταρ! )
    (ντεν βλέπω γενικά τηλεόραση σου λέωωωω!! )

    Φιλιά, αγαπημένη μου γκρινιάρα🙂

  22. Πάρε νάχεις, τόχα ξεχάσει να στο περάσω, αν και εσύ θα το ξέρεις…

    ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ

    Το Ποικίλον Ορος των Αθηναίων

    «Ψάχνετε ακόμη χορηγούς;» ρωτάει ένα από τα τέσσερα αγόρια που έχουν περικυκλώσει τα μέλη του κινηματογραφικού συνεργείου και παρατηρούν κάθε τους κίνηση. Ο σκηνοθέτης Στρατής Χατζηελενούδας τα κοιτάζει έκπληκτος -«ξέρετε για το ντοκιμαντέρ;». Τα παιδιά, που δεν είναι πάνω από δώδεκα ετών, τον κοιτάζουν απορημένα: «Ε, ναι, από το μπλογκ», απαντούν με φυσικότητα και συμμορφώνονται με την παράκληση να βγουν από το πλάνο. Το μπλογκ στο οποίο αναφέρονται είναι το xpolis.blogspot.com, του Οικολογικού Πολιτιστικού Συλλόγου Χαϊδαρίου ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Και το ντοκιμαντέρ, που γυρίζεται αυτές τις μέρες, έχει τίτλο «Δυτικά της Αθήνας» και θέμα το Ποικίλον Ορος, την ιστορία του, τη σημασία του για την τοπική κοινωνία αλλά και ευρύτερα για την Αθήνα – και τις διαρκείς απειλές κάτω από τις οποίες βρίσκεται.

    Ο Κώστας Φωτεινάκης, μέλος του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. -που μαζί με τον Περιβαλλοντικό Φυσιολατρικό Σύλλογο Περιστερίου και τον Ομιλο για το Περιβάλλον και την Ποιότητα Ζωής στην Πετρούπολη και το Ποικίλον είχαν την πρωτοβουλία για την υλοποίηση του ντοκιμαντέρ- δεν στέκεται το ίδιο έκπληκτος με εμάς απέναντι στα ενημερωμένα πιτσιρίκια. Το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ποικίλον, αντανακλάται στη σημαντική καθημερινή επισκεψιμότητα του μπλογκ – ενδεχομένως, μάλιστα, είναι ακριβώς η νέα γενιά που αναπτύσσει έντονη αστική συνείδηση και καλλιεργεί μια διαφορετική κουλτούρα σε σχέση με την ποιότητα ζωής στην πόλη.

    «Αν και ακόμη είμαστε μακριά από την ενεργή συμμετοχή των πολιτών, το ενδιαφέρον για το πράσινο στο μητροπολιτικό συγκρότημα έχει ενταθεί μετά τις περσινές πυρκαγιές. Σήμερα οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου ενδιαφέρονται πλέον και για τα τέσσερα βουνά της Αττικής, εφόσον έχουμε όλοι συνειδητοποιήσει πως το Ποικίλον, για παράδειγμα, εκτός όλων των άλλων αποτελεί και ένα φυσικό φράγμα, ένα φίλτρο, στους ρύπους που έρχονται από το Θριάσιο». Το ντοκιμαντέρ, λέει, ήρθε να ενισχύσει με έναν τρόπο την αποστολή της Χάρτας Προστασίας και Οικολογικής Ανάπτυξης του Ποικίλου Ορους, που οι τρεις σύλλογοι συνέταξαν τον περασμένο Μάρτιο – ένα εργαλείο ενημέρωσης των Αθηναίων για την ιστορία του βουνού, την ευεργετική του επίδραση στην ποιότητα ζωής στο λεκανοπέδιο και την επιτακτική ανάγκη για διατήρησή του.

    Ακολουθούμε το κινηματογραφικό συνεργείο μέσα από τους δασικούς δρόμους του Ποικίλου, χαζεύοντας τη θέα στα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά τη στιγμή που μες στη μέση του χωματόδρομου πετάγεται μια πέρδικα – η τελευταία φορά που είδα πέρδικα ήταν σε διαφήμιση για ουίσκι, αλλά ντρέπομαι να το ξεστομίσω. Συνεχίζοντας τη διαδρομή, θα συναντήσουμε έναν γενναίο που κάνει τζόγκινγκ κάτω από τον δυνατό, ακόμη, απογευματινό ήλιο και μια γυναίκα που έχει βγει για περπάτημα. Από το σημείο στο οποίο βρισκόμαστε, βλέπω κάτι που μοιάζει με μεγάλο λούνα παρκ, στους πρόποδες του βουνού. Αυτό, τώρα, τι είναι; Μαθαίνω ότι η Μονή Κλειστών έχει νοικιάσει τον χώρο σε επιχειρηματία για ψυχαγωγικές εγκαταστάσεις, «παγοδρόμιο, νεροτσουλήθρα, τέτοια πράγματα» μου εξηγεί ο κ. Φωτεινάκης. Πάρκιν, όμως, δεν έχει προβλεφθεί – η λύση βρίσκεται: όσα αυτοκίνητα χωράνε, παρκάρουν μέσα στον δασικό δρόμο. Κι αν απαγορεύεται, τι μ’ αυτό; Η Μονή Κλειστών και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου Λαμίας διεκδικούν συνολικά 20 χιλιάδες στρέμματα μέσα στο Ποικίλον, λέει ο κ. Φωτεινάκης. Οσο ο δημόσιος χαρακτήρας του βουνού αμφισβητείται -υπάρχουν, μάλιστα, και άλλοι διεκδικητές, μικρότερων εκτάσεων, εκτός από τις δύο μονές- κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος πως δεν θα μεταφερθούν στο Ποικίλον Ορος χρήσεις της πόλης που θα αλλοιώσουν το χαρακτήρα του ως βουνού.

    Απέναντί μας φαίνεται καθαρά η εμπορική σιδηροδρομική γραμμή Ικονίου – Ασπροπύργου, «Η διάνοιξη έγινε με δυναμίτη και ανατινάξεις, προφανώς για να τελειώνει πιο γρήγορα το έργο», λέει ο κ. Φωτεινάκης, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν προβλήματα ακόμη και στον κοντινό οικισμό -γιατί οι καταστροφές που προκλήθηκαν στο βουνό λόγω της προχειρότητας με την οποία γίνονται οι εργασίες, είναι δεδομένες. Η εκδίκαση των δύο μηνύσεων που έχει ήδη υποβάλει το Δασαρχείο Αιγάλεω αναβλήθηκαν και τα έργα προχωρούν για την ώρα κανονικά. «Ο δικός μας αγώνας είναι από τη μια να ελαχιστοποιηθούν από εδώ και πέρα οι ζημιές, και από την άλλη να παραδοθεί το έργο μαζί με βελτιωτικές παρεμβάσεις στο πληγωμένο τοπίο».

    Από το σημείο στο οποίο στεκόμαστε έχουμε θέα στον Κόλπο της Ελευσίνας και τη Λίμνη Κουμουνδούρου -τη μία από τις δύο αρχαίες λίμνες των Ρειτών, που ήταν αφιερωμένες στη θεά Δήμητρα και την κόρη της Περσεφόνη. Η άλλη λίμνη αποξηράνθηκε για να γίνει τμήμα των διυλιστηρίων – αυτό ακούγεται λογικό. Το παράλογο είναι ακριβώς κάτω από τα πόδια μας. Είναι ο δρόμος που προοριζόταν να ενώσει την Αττική Οδό με τον Πειραιά, και πολύ απλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ – μια αδικαιολόγητη ουλή στο τοπίο. «Εκείνο που θέλουμε να καταστήσουμε σαφές με το ντοκιμαντέρ, είναι η σημασία αυτού του χαμηλού ορεινού όγκου για την ιστορία της πόλης και για το μέλλον της ζωής μας μέσα της – που πρέπει να πάψει να αναπτύσσεται προς το βουνό», συνοψίζει ο κ. Φωτεινάκης, εξηγώντας τους στόχους του ντοκιμαντέρ, που πρόκειται να ταξιδέψει σε ελληνικά φεστιβάλ και να διανεμηθεί σε σχολεία της Δυτικής Αθήνας. ( Το ντοκιμαντέρ «Δυτικά της Αθήνας» είναι συμπαραγωγή του ΟΙΚΟ. ΠΟΛΙ .Σ. Χαϊδαρίου και της SPACEDANCE INDEPENDENT PRODUCTIONS ).

    2 – 28/06/2008

  23. @ Καλή ιδέα για μεγάλα παιδιά, φιλενάδα, ε;
    7, κιόλας, και λιιιιιγη δουλειά ακομα🙂
    :)))))))
    Σμαααααααααααααααακ!

    @ salerosa, κι εγώ! 🙂

  24. Νατασσάκι μου πολλα κοτσυφοφιλιά
    σε σένα και στον αστερΆκη σου
    Ο δικός μου ειναι πιο μικρός και
    δεν μπορεί να κάνει καποιες δραστηριότητες
    Άλλα και τι δεν θα έδινα για να μπορουσε να
    κανει τις διακοπές που έκανα εγω
    μικρός …τρεις μήνες στο νησί…
    αααχχχχχ!!!

    Καλό Σαββατοκύριακο

    τσιου!!!!

  25. @ Καλό ΣΚ, anlu μου🙂
    Φιλιά

    @ Κι εγώ αυτό θα ήθελα, καλέ μου καραφλοκότσυφα -να κάνει 3 μήνες διακοπές σε χωριό, με μπάνια, παιχνίδια… (αν ήμουν κι εγώ μαζί, ακόμα καλύτερα! )

    Αλλά βλέπεις δεν γίνεται -ούτε να πάμε διακοπές από τώρα, ούτε και έχουμε διαθέσιμους παππούδογιαγιάδες σε χωριό…

    Έτσι βρίσκουμε τρόπους να του γεμίζουμε τη μέρα 🙂

    Να μου τον φιλήσεις το μικρούλη σου, καλό ΣΚ και σε σας !

    (αααααααχχχχχχχ , δε λες τίποτα… 😉 )

  26. Aχ και να ‘ξερες, πόσο όμορφες μου ακούγονται όλες τούτες οι δραστηριότητες για τα μικρά και ευκολίες για τις ταλαίπωρες μητέρες.
    Πόσες φορές τα κουβαλούσα στο γραφείο εναλλάξ, για να ….τσουλάει το καλοκαίρι… μέχρι τις διακοπές.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  27. νατασσακι, εχω πάθει το εξής : εχω ανοίξει το σαϊτ ως επάνω και δεν μπορώ να το φέρω στα ισια τους, δηλαδή να γυρισω στο εντιτ , στο μπουκμαρκς……….. Επίσης εχοντας κανει αυτό, δεξιά στην οθόνη βγαινει το μπλογκ ινφο…και ετσι μπήκα σε σάιτ που δεν ξέρω κι ετσι εφτασα ως εσένα…βοηθεια

  28. Αχ και να ‘ξερες Νατασσάκι πόσα παιδάκια μένουν μόνα τους, κλεισμένα στο σπίτι με την τηλεόραση και την παιχνιδομηχανή όσο οι γονείς είναι στη δουλειά! Είμαι σίγουρη ότι κάποιους βοήθησες με αυτό το post. Φιλιά.

  29. Καλημερουδια!!!

    Μια χαρα ιδεες και προτασεις τις βρισκω… (αληθεια κατασκηνωση γιατι δεν τη σκεφτηκατε?) Τα ανιψακια μου ελλειψη θερινου σχολειου κα ειναι παρεα με ολα αυτα που καταφερατε να «αποφυγετε»… και ειπαν οτι καλυτερα περναγαν στο σχολειο!!! Απιστευτο???😦

    Αντε αντε οι διακοπες θα ερθουν!!! για ολους σας!!!

    (στο f/b τα ειδα ολα αλλα δεν το κατεχω το αθλημα… εισαι γλυκα παντως!!!)

    Φιλακιααααααααααααααααα

  30. Η ερώτηση είναι ρητορική αλλά θα ήθελα να την κάνω.Πόσες μέρες παίρνουμε διακοπές? 1 μήνα το πιο πολύ. Γιατί οι δάσκαλοι κάθονται συνολικά εκτός αργιών ,από 20 Ιουνίου έως 1 Σεπτεμβρίου και οι καθηγητές από 30 Ιουνίου έως 1 Σεπτεμβρίου? Χωρίς να υπολογίσουμε τον ένα μήνα των διακοπών των Χριστουγέννων και Πάσχα. Ξέρετε τί ανακούφιση για τους εργαζόμενους θα ήταν αν και αυτοί δουλεύαν κανονικά όπως όλοι μας και δημιουργούσαν παντού θερινά ελεύθερα»σχολεία»? Και μας τρελλαίνουν και στα ιδιαίτερα σαν πάνε τα παιδιά μας στο Λύκειο. ΄Εχετε ακούσει ποτέ εκπαιδευτικό να λέει ότι φταίει αυτός ποτέ? Πάντα άμα τους μιλήσεις φταίνε τα παιδιά μας. Μες στο κράτος μας όλοι είμαστε ίσοι αλλά μερικοί είναι ισότεροι από τους άλλους. Και οι μισθοί οι μικτοί όχι οι καθαροί ,όπως μικτοί υπολογίζονται οι μισθοί όλων μας, δεν είναι ευκαταφρόνητοι. μπορείτε να μου πείτε γιατί ? Γιατί ουσιαστικά να ξαναπληρώνουμε στο δήμο μέσω των χαρατσιών του κάθε εξυπηρέτηση ,που άμα θέλει το κάνει. Δεν θα έπρεπε να κάνουμε κάτι? Αυτή η περιβόητη ισότητα που κατοικεί?

  31. Γλυκο μου νατασσακι γεια σουκαι φιλακια απο το αγαπημενο μας νησι. Δεν ειχα τηδυνατοτητα να επικοινωνησω μαζι σου λογω βλαβης.Σε καταλαβαινω απολυτως τους δυο τουςμεγαλωσα κουβαλωντας τους στο γραφειο.Θυμαμαι τοτι ειχαν καταναλωσει τονους χαρτι βαζοντας σφραγιδες για να περναει η ωρα τους,ομως και γω δεν ειχα αλλη επιλογη μεχρι την αδεια ,μονο ο λευτερακης ηταν τυχερος λογω συνταξιοδοτησεως.Μην μας ακουν μην μας ακουν.Φιλακια ελευθερια.

  32. ax,,<νατασσακι,. αυτος ο τυπος που εβαλες στη φωτο για την Κοπτοραπτού δεν πιάνει μια μπροστά στον Σον καλο μου. Καποιος πρέπει να την διδάξει τη ραφτρα πράγματα
    φιλια από το εξωτερικό

  33. Γεια σου Νατάσσα. Επιτέλους κατάφερα να περάσω μια βόλτα απ’ το blog σου για να αφήσω μια καλησπέρα. Όσο για τα προγράμματα για παιδιά, νομίζω ότι κάποιες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες έχει και το Πλανητάριο, αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρη. Πολύ καλό το post σου και ιδιαίτερα χρήσιμο για γονείς. Τα φιλιά μου έχεις! Ελπίζω να τα λέμε συχνότερα. Καλό βράδυ.

  34. Με χαρά έρχομαι και πάλι στο ιστολόγιό σου για να σου πω τα καλά νέα. Μόλις σήμερα έμαθα τυχαία ότι και ο δικός μου δήμος (Νέας Ιωνίας) έχει το αντίστοιχο πρόγραμμα για τα παιδιά σε κάποιο σχολείο, όπου φυσικά φιλοξενεί παιδιά από όλα τα σχολεία του δήμου. Χάρηκα πολύ όταν έμαθα ότι μια γειτόνισσα στέλνει την κόρη της και σε θυμήθηκα.

  35. καλά, τι όμορφο μπλογκ!
    καλέ, αυτό δεν είναι για μένα!
    είναι στολισμένο
    χαρούμενο
    αισιόδοξο
    πρακτικό,
    χρήσιμο!

    σαν να μου μιλάει και να μου λέει: μωρή, έτσι θα ‘πρεπε να σουνα κι εσύ, αλλά όλο άχρηστα πράματα πας και γράφεις! άλλωστε, δε θα μπορούσα ούτε τεχνικά να συναγωνιστώ το χαρούμενο ύφος αυτού του μπλογκ!
    τόσο ζήλεψα, που τι να σου πω!
    άντε, και περιμένω την κοινή μας μηλόπιτα με παγωτό, ε;
    χε χε και καλημέρα!🙂

  36. @ Rizobreaker σε είχε στα σπαμ, δεν ξέρω γιατί -αλλά ευτυχώς σας είχα ήδη διαβάσει και την άκουσα την εκπομπή – μπράβο σας, καλή αρχή !😉

    @ Ίνδικτέ μου, φιλιά και φτου σου :p😆 😆

    @ Ριτσάκι μου, το είδα αργά, αλλά όλα καλά τώρα -τα είπαμε, άλλωστε🙂

    @ Λενάκι μου ξέρω, δυστυχώς -πολλά παιδάκια είναι έτσι, όταν οι γονείς τους δεν έχουν άλλη λύση…Μακάρι να βοήθησα, αυτό ήθελα έτσι κι αλλιώς🙂
    ύ
    Φιλάκια πολλά🙂

    @ Καλή βδομάδα για όλους μας Γλαρένια μου!

    Φιλιά και σε σένα🙂

    @ Καλώς το ειρηνάκι μας ! Μου έλειψες βρε μαμούνι!🙂
    Την σκεφτήκαμε την κατασκήνωση, αλλά μόνος του δεν ήθελε να πάει -και κανένας από τους φίλους του δεν πάει.Άσε που εμείς δεν είμαστε ΔΥ, και δεν έχουμε -σαν ταμείο- καμιά κάλυψη σε έξοδα ιδιωτικής κατασκήνωσης. Ο δήμος εδώ δεν έχει, σε άλλες δημόσιες δεν έχουμε εύκολη πρόσβαση… Μια χαρά είναι κι εκεί, πάντως -σαν κατασκήνωση μισής μέρας είναι 🙂

    Θα έρθουν (ελπίζω) οι διακοπές, που θα πάει..🙂
    (ούτε εγώ το πολυ-σκαλίζω το fb, μη νομίζεις -ότι μου στέλνουν το ξαναστέλνω!😆 )

    Φιλιά πολλά πολλά και σε σας, και στις 2 σας -να προσέχεις τώρα με τη ζέστη, ναι;🙂

  37. @ Albus Genius , καθόλου ρητορική δεν είναι η ερώτησή σας -δεν ξέρω αν είμαι εγώ κατάλληλη να σας απαντήσω, μια και ούτε εγώ ούτε ο άντρας μου είμαστε δάσκαλοι. Όμως, ξέρω τον κόπο που κάνουν, και μπορώ -έχοντας ένα μόνο παιδί στο σπίτι, και ήσυχο σε γενικές γραμμές- να καταλάβω πόσο δύσκολη είναι η δουλειά τους. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί έχουν τόσες αργίες -αλλά θα προτιμούσα να έχω κι εγώ τόσες αν μπορούσα, παρά να δουλεύουν εκείνοι περισσότερο. 🙂

    Σε ένα ιδανικό «κράτος» οι μητέρες θα μπορούσαν να είναι δίπλα στα παιδιά τους, και να μην χρειάζεται να δουλεύουν τόσες ώρες (εγώ θα προτιμούσα να μην εργάζομαι καθόλου και να έχω 3-4 παιδιά, το έχω πει πολλές φορές -αλλά ΔΕΝ γίνεται, δυστυχώς)

    Το σίγουρο είναι ότι το : «Αυτή η περιβόητη ισότητα που κατοικεί?» είναι ρητορική ερώτηση….🙂

    Να σας καλωσορίσω εδώ, καλό βράδυ! 🙂

  38. @ Το ξέρω, ελευθερία μου -είναι τα τελευταία 6 χρόνια που έχει γίνει αυτό, σε 4 νομίζω σχολεία του δήμου μας. Ξέρω, κι εμάς η μαμά μας στο μαγαζί μας έπαιρνε…

    Να ξεκουραστείς και να κάνεις πολλά μπάνια, ναι; 🙂

    (τα είπαμε τα υπόλοιπα, να μην γραφω εδώ)

    Φιλάκια

    @ Ριτσάκι μου, πόσες φορές θα σας το πω;

    Σαν τον Sir S, κ-α-ν-έ-ν-α-ς!!! 😉

    Να περάσεις καλά, στα εσωτερικά και στα εξωτερικά, και να προσέχεις!

    Φιλιά στο μικρό😉

    @ Αικατερίνη μου, το Πλανητάριο έχει καταπληκτικά προγράμματα, αλλά το καλοκαίρι κλείνει για συντήρηση -τον υπόλοιπο χρόνο όμως, είναι πολύ καλά, κι όχι μονο για παιδιά!

    Καλώς ήρθες από δω -θα βρω κι εγώ χρόνο να τα πούμε🙂

  39. @ Λενάκι μου, ναι, γίνεται σε διάφορους δήμους -και απορώ γιατί δεν ενημερώνουν τον κόσμο, και γιατί δεν γίνεται παντού 🙂

    Ευχαριστώ που με σκέφτηκες!!!! 🙂

    @ eleni μου, εσύ άχρηστα πράγματα;
    (μέρες πολεμάω να τελειώσω το βιβλίο σου! )

    Τώρα, για τα τεχνικά, και τα χρώματα -ε, κι εμένα μου έδειξαν στην αρχή, μη νομίζεις…!

    να γυρίσει το Ριτσάκι, και να τη φάμε τη μηλόπιτα, ναι!!!

    Φιλάκια, καλώς ήρθες από δω🙂

    @ Σκουλίκι μου, να το έχεις!!! Εδώ θα είναι !😉

    Φιλάκια, καλώς όρισες!🙂

  40. Νατασσάκι μου, πράγματι η πόλη σας δεν είναι για μικρά παιδάκια σαν κι… εμένα! χιχιχιχι! Ευτυχώς που έχω δροσερή φρουτοπαρέα, διαφορετικά, ούτε μία βδομάδα δε θα άντεχα.
    Η αδερφή μου δουλεύει σε μια ιδιωτική εταιρία που απασχολεί παιδιά το καλοκαίρι με ένα σωρό δραστηριότητες, θάλασσες, θεατρικά, περιπάτους, κλπ. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο μ’ αυτό το καλοκαιρινό σχολείο του αστερΆκι… Κουράζεται, μα της αρέσει πολύ!

    Φιλάκια γλυκά! Σας περιμένω στο Νότο. (φεύγω για εκεί το Σάββατο…😉 )

    Υ.Γ. ΦΟΒΕΡΟ τραγούδι, αν και ο Κούτρας είναι ούτως ή άλλως απίθανος!

  41. Μαμουνοζουζουνομαμά σιγά μην δεν έβρισκες καλοκαιρινές προτάσεις να μας κεράσεις!!!
    Εννοια και σε λίγο καιρό θα τα παίρνουμε σβάρνα όλα!
    Νατασσσααααακιιιι! Σουπερ σμακ!🙂

  42. Αλήθεια μαμά… Έχεις ιδέα τι κάνει το παιδί σου στο καλοκαιρινό σχολείο;
    Πες μου μαμά γιατί κάποια παιδιά δεν περνούν τόσο καλά στο καλοκαιρινό σχολείο;

    Για κάθε μαμά, μπαμπά αλλά και παιδί.

    Επειδή σε αυτή την χώρα τα πιο πολλά πράγματα είναι του κώλου και επειδή οι συνηθισμένοι χαρτογιακάδες με τα λιγδιασμένα μαλλιά και τις γλώσσες που έχουν στεγνώσει από το γλύψιμο είναι φαινόμενο συχνά παρατηρούμενο… γράφω… Είναι κάτι παιδιά που δεν περνούν καλά μέσα στο καλοκαιρινό σχολείο. Μήπως γιατί σε κάποιους (κάποιους) δήμους αυτοί που πάνε και απασχολούν τα παιδιά δεν έχουν καμία σχέση με παιδιά; Μήπως γιατί σε κάποιους δήμους, αυτοί που πάνε στα καλοκαιρινά σχολεία είναι υπάλληλοι του δήμου;
    Μήπως λέω, μήπως επειδή αυτοί οι υπάλληλοι του δήμου βλέπουν τα παιδιά σαν μια δουλειά γραφείου που πρέπει να την κάνουν;
    Μήπως επειδή κάποιοι από αυτούς τους υπάλληλους του δήμου, μπορεί ναι μεν να είναι καλοί γραφιάδες αλλά δεν θα άφηνες ποτέ να έρχονται σε επαφή με το παιδί σου; Μήπως μερικές φορές… ας πούμε τώρα… πολλά παιδιά από αυτά που πηγαίνουν στο σχολείο, είναι παιδιά προβληματικών οικογενειών και αντί να αντιμετωπίζονται με μια ιδιαίτερη προσοχή, απλά γίνονται μπαλάκι στα χέρια, ανειδικεύτων και άσχετων ανθρώπων;
    Μήπως μερικές φορές έχουν υπάρξει περιπτώσεις που οι άνθρωποι αυτοί, χρησιμοποιούν στα παιδιά τα ίδια προσβλητικά και περιπαικτικά σχόλια που χρησιμοποιούν οι συμμαθητές τους; Δηλαδή μήπως έτυχε κάποια στιγμή, κάποιος από αυτούς τους άσχετους π.χ. να φώναξε ένα παιδί, σπασικλάκι; Φυτό; Όπως ακριβώς κάνουν οι συμμαθητές του, με την δικαιολογία ότι όλοι έτσι τον φωνάζουν;
    Και τελικά ρε μαμά… ξέρεις τι κάνει το παιδί σου στο καλοκαιρινό σχολείο και με ποιους μιλάει;
    Γιατί εγώ ξέρω κάτι παιδιά που μπορεί να γίνονται άντρες, αλλά όχι άνθρωποι…

    Lykos…

  43. Μπαίνω ίσα ίσα για μια καλήμέρα καθ’ ότι σε διακοπές και με αργό ίντερνετ, άσε χάλια… Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να κοντεύουν οι διακοπούλες σας🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.