Χωρίς λόγια…..

Ιούλιος πορθητής, (Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

sun ήλιος καλοκαίρι

(από εδώ)

Φορά η νύχτα στα μαλλιά, του φεγγαριού την άλω
να γίνει η αγάπη διάφανη, γυναίκα ποθητή
από το κάστρο της Ωριάς στέλνει στερνό σινιάλο
και περιμένει τρέμοντας Ιούλιο πορθητή

Με της φωτιάς τα άλογα ο ήλιος ταξιδεύει
σε παϊτόνι ολόχρυσο στους δρόμους τ’ ουρανού
και μια ψυχή που καίγεται τον άνεμο αγναντεύει
και χάνεται στα σύννεφα τσιγάρου πρωινού

Ένα τσαμπάκι μέλισσες και λιάτικο σταφύλι
είναι του μήνα Καίσαρα το βιός το αληθινό
κι ο ποιητής που έψαχνε θαλασσινό τριφύλλι
έγινε άστρο ανέσπερο και φως εωθινό

Καλό Μήνα🙂

Καλημέρα🙂

46 thoughts on “Χωρίς λόγια…..

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑΤΑΣΣΑΚΙ ΜΟΥ.ΣΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΗ . ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΤΑ ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΡΧΕΤΑΙ .ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΕΦΙΑ .ΦΙΛΑΚΙΑ

  2. Καλημέρα καλοκαιρινή μας Νατάσσα με τα ωραία τραγουδάκια και τις ωραίες φωτογραφίες!

    Καλό μήνα να έχεις! Με δροσιά!

    Φιλιά! :-***

  3. Πού να το ήξερα ο καημένος όταν σου εξηγούσα ότι τα μπλογκ είναι διαδικτυακά ημερολόγια, θα έπαιρνες την λέξη «ημερολόγια» τοις μετρητοίς;
    Mήνας μπαίνει, μήνας βγαίνει, το ποστ είναι έτοιμο…🙂
    Καλό μήνα…
    Καλό καλοκαίρι…

  4. Καλό μήνα και καλό δεύτερο μισό του 2008.
    Μια χαρά, βρίσκω τις μαμάδες ετών 37.
    Εγώ εργάστηκα από τα 32 έως τα 43, τέλειωσα το Κολλέγιο στα 40, το Ελληνικό Ανοικτό πανεπιστήμιο στα 47, έχω περάσει σε Μεταπτυχιακό του ΕΑΠ και σήμερα στα 48 μου παραμένω άγαμος – ούτε θύτης αλλά ούτε και θύμα.
    Γιώργος, (για τους φίλους)

  5. @ Καλό μήνα Αντώνη μου, κι όλα καλά !
    (κάτι μου λέει ότι θα είναι από τα πιο όμορφα καλοκαίρια σας 😉 )

    Φιλιά

    @ Καλό μήνα, Θαλασσομπερδεμένη μου φιλενάδα🙂

    Μάκια

    @ Καλό μήνα βδε Ρουλιώ μου! Και καλά μπάνια, και καλή ξεκούραση🙂

    @ Καλό μήνα Στράτε μας🙂
    Κι όλα καλά!!! 🙂
    (πότε θα έρθεις, είπαμε; 😉 )

    Φιλιά!

  6. @ Καλό Μήνα Φιλενάδα μου!!!!!!!!!!!
    Αχ, δροσιά, ειπες;
    (άγνωστη λέξη; )

    Σμαααααααααααααααααακ
    (10+, αλλά λίγο ακόμα )🙂

    @ Καλό μήνα elf μου -καλό θα είναι, δεν μπορεί… 🙂

    Φιλιά στο μικρούλι σου

    @ «Μια φορά στα 1000 χρόνια«, λέει ο ποιητής, Καμηλιέρη μου -και που να ξέρουμε πότε το βρήκαν πριν; Άσε που λέει παρακάτω «..κι όποιος το ‘βρει δεν πεθαίνει» – Χαϊλάντερ, εντελώς! 🙂

    Καλό μήνα, σμακ! 🙂

  7. @ Καλό μήνα Ελευθερία μου -τώρα πρέπει να έχει έρθει, πια🙂
    (οι φίλοι μας που είδαν τη γιορτή, πάντως, είπαν ότι ήταν πολύ όμορφη🙂 )

    Θα τα πούμε εμείς, κάνε βουτιές και για μας !

    Φιλάκια πολλά

    @ Καλό καλοκαίρι, adaeus μου – καλές βουτιές, καλή διάθεση, όλα καλύτερα τώρα, ε;
    (εγώ πάντα προτιμώ την άνοιξη, αλλά και το καλοκαίρι δεν με χαλάει καθόλου! )

    Φιλιά! 🙂

    @ Αχ, αυτή η δροσιά γατί μου!!! 🙂
    (να μην γκρινιάζω, λίίίίίγο καλύτερα είμαστε εδώ στα «αψηλά», ακόμα, αλλά… )

    :****

  8. Νατασσα μου, θα ειναι λιγακι περιεργο τουτο το καλοκαιρι.
    Θα ειναι μαλλον το πρωτο που δεν θα κανουμε διακοπες, αλλά χαλαλι!!!
    (φυσικα και δεν παραπονιεμαι, απλα δεν το εχω συνηδειτοποιησει ακομα)

    Φιλια

    : )

  9. @ Καλό μήνα, ταχυδρόμε ! Δροσιά, έστω μέσα από τις φωτογραφίες! 🙂

    @ Ναι, λίγο πιο κοντά, άντε!!! 🙂
    Καλές διακοπές για όλους μας να είναι, elie μου🙂

    @ Καλό μήνα μαγισσούλα της ομορφιάς !

    Φιλιά πολλά και σε σας -αρχίσατε τα ταξιδάκια είδα ! 😀

    @ Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι για όλους Rizobreaker 🙂
    Καλή ξεκούραση, να φορτώσουν οι μπαταρίες🙂

  10. @ Εσύ φταις για πολλά, αγαπημένε μου φίλε -και το «Καλαντάρι» του Θαλασσινού, από σένα το βρήκα😀
    Τι να σου κάνω, τώρα την πάτησες 😆

    Καλό και ήρεμο μήνα να έχουμε, και καλό καλοκαίρι 🙂

    @ Καλώς μας ήρθες λοιπόν, Γιώργο -καλό μήνα, καλό καλοκαίρι και καλή πορεία στη blogoχώρα 🙂

  11. @ Σίγουρα θα είναι διαφορετικό, αντώνη μου -και αξέχαστο, θα δεις
    κι έχεις καιρό να το καταλάβεις, σε βεβαιώνω!!!!

    Πολλά φιλιά και στους 2 σας🙂

    @ Ορέλια μου😳

    Ευχαριστώ!!!

    Φιλιά πολλά 🙂

  12. Τα σεβη μου, τα σέβη μου σε σας και την οικογένειά σας. Ευχομαι να απολαμβανετε όπως εσείς θελετε την όμορφη τουτη ζωή, κι αν σας περισσεύει κάτι από την απόλαυση, ειμαστε κι εμεις εδω
    καλημερα

  13. Καλημέρα νατασσάκι μου και καλό
    μήνα να έχουμε
    Πραγματικά όμορφο το ποίημα
    και στην παρουσίαση άλλα και
    στην γραφή του

    ΥΓ.
    εχεις τρόπο να επικοινωνήσεις με την Γλαρένια?
    εχει προβλήματα με το blog της
    Έφτιαξε νεο άλλα δεν μου ανοίγει τα σχόλια
    και δεν μπορώ να την βρω

  14. Τραγουδοποιέ μου καλέ , νατασσσσσακι καλο, μηπως μπορεις να διορθώσεις κατι πραγματακια στη γωνιά μου ;
    φιλια

  15. Γεια σου μπουζουκάκι… εγω αναχωρω οσονουπω στρατηγίνα μου και γυριζω με το καλο κυριακή βράδυ… φιλια καλέ μου

  16. Διαβασε λιγο Ινδικτο…για το θανατο των μπλογκ…εχει πολυ δικιο…. καπως ετσι τα βλεπω και εγω μετα από ενα γεμάτο πια χρονο εμπειρία…
    αλλες οι εποχές της Αμαλίας ή των φωτιών ….που ξεσήκωναν…τωρα ,. σιγα μην τρεχει με τη ζημενς τίποτα…. μια από τα ιδια.
    σημασια εχει να ενδιαφερθουμε για τα επιτοκια των τραπεζών και για τους κινδυνους πια που ελλοχευουν παντού μεσα σσ αυτη την κριση. να βγουμε λιγο από τον ατομικισμό μας και να ενδιαφερθουμε για τα κοινά αλλα από την οικονομική σκοπιά τους που μας τσουρουφλίζει τον κορφο μας κι εμείς παμε για ψάρεμα…αυτα

  17. Χαμό (καλό) παρατηρώ:-)

    Μα κι εσύ κάτι εικόνες που ανεβάζεις…θα με κάνεις να «ξεστρατίσω»! lol

    Καλό μήνα και φιλιά πολλά:-)

Τα σχόλια είναι κλειστά.