Ημέρα της Αμαλίας

«Πέρσι τέτοιον καιρό, στις 25 Μαΐου 2007, πέθανε η Αμαλία μας.

 Η Αμαλία Καλυβίνου.

Η Αμαλία ήταν ένα κορίτσι όπως όλα τα άλλα, ως τη στιγμή που τη χτύπησε ο κεραυνός του καρκίνου. Το ελληνικό Κράτος δεν τής συμπαραστάθηκε. Γιατί δεν ήταν η Αμαλία του Καρατέτοιου, ούτε η Αμαλία του Παπακείνου, ούτε καν η Αμαλία του Μητσοάλλου. Δεν ήταν πλούσια, δεν ήταν διάσημη, δεν ήταν «ισχυρή». Ήταν ένας άνθρωπος όπως εγώ κι εσύ.

Η Αμαλία πέθανε πριν ένα χρόνο, στα τριάντα της, ακρωτηριασμένη, αδικημένη και κουρασμένη. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για εκείνη. Μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι για τις εκατοντάδες, χιλιάδες Αμαλίες που αυτήν την στιγμή αντιμετωπίζουν ΤΗ ΒΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ. Μπορούμε να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ και να απαιτήσουμε Δικαιοσύνη, για την Αμαλία Καλυβίνου, για όλους μας, που δεν είμαστε πλούσιοι, διάσημοι, «ισχυροί».

Στο μεταξύ, αν θέλετε και μπορείτε, δώστε λίγο αίμα για την Αμαλία. Για τις Αμαλίες. Για ξεκάρφωμα, θα μού πεις… κάτι όμως είναι και αυτό.»

Το κείμενο είναι του Μιλτιάδη Θαλασσινού (Μαύρου Γάτου), κι εγώ το βρήκα εδώ.

Πέρσι, ήταν από τα πρώτα μου κείμενα, εκείνο το «κοινό» Για την Αμαλία… Φέτος, οι λόγοι που συμμετέχω ξανά, είναι εδώ -και τους υπογράφω, χωρίς να αλλάξω ούτε τελεία.

Γιατί Θέλω να Θυμάμαι

Γιατί έστω κι ένας άνθρωπος παραπάνω να Μάθει, για μένα είναι κέρδος.

Γιατί, επιτέλους, αν Όλοι δεν κάνουμε κάτι, δεν γίνεται τίποτα.


Καλό Μήνα 

14 thoughts on “Ημέρα της Αμαλίας

  1. Καλημερα και καλο μηνα ,μπηκε το καλοκαιρι απο σημερα για τα καλα.Εχθες διαβασα στην εφημεριδα για το μπλογκ που δημιουργησατε με τον ALU και γινατε απ’οτι βλεπω πρωτη φιρμα.Καλα ολα αυτα βρε νατασσακι μου αλλα εγω οταν εκανα εγχειρηση ξερεις αν δεν ειχα ιδιωτικη ασφαλιση αυτη τη στιγμη με τι ΙΚΑ που ειμαι ασφαλισμενη θα εβλεπα τις ριζες αναποδα.Θα μου πεις οτι γι’αυτο κανουε προσπαθεια ,το ξερω και με το θεμα της αμαλιας και της καθε αμαλιας γιατι υπαρχουν πολλοι ανθρωποι ετσι που δεν εχουν φωνη να φωναξουν και το θαρρος να το βγαλουν εξω απο τα τειχη που εχουν ορθωσει οι γιατροι οπως δεν ειδα να συγκινηθηκε και κανεις.Τοχω γραψει ξανα οσο υπαρχουν φωτα και καμερες. Αντε και τωρα που ανακαινισθηκε το θεμα,μετα…. σιωπη.Αυτη την εποχη θελω να κανω κατι εξετασεις με το ΙΚΑ δεν μπορω ,με στελνουν στου διαολου τη μανα, δεν θα τις κανω, εκτος αν πληρωσω,ομως δεν γινεται γιατι στοιχιζουν,πεστε μου τι κανω???Φιλικα ελευθερια

  2. @ Καλημέρα Ελευθερία μου, και καλό μήνα
    Το ξέρω για την ταλαιπωρία του ΙΚΑ, το ζούμε ολοι
    Ωστόσο, όσο δεν μιλάμε και μόνοι μας συντηρούμε το σύστημα, δεν θα αλλάξει τίποτα, εγώ έτσι πιστεύω. Κι αυτός ειναι απλά ένας τρόπος να θυμηθούμε, να «ξεκουνηθούμε»

    Τϊποτε άλλο
    Θα τα πούμε

  3. Καλημέρα και καλό μήνα! Δεν την ξεχνάμε. Δώσαμε υπόσχεση… Και θα την τηρήσουμε!
    Πόση συγκίνηση… Να είσαστε καλά παιδιά! Είμαι αιμοδότρια, μακάρι να ήμουν εκεί. Θα είμαι στην επόμενη όμως.
    Σας στέλνω την αγάπη μου και τη συμπαράστασή μου!

  4. Καλημέρα και από εμενα Νατασσακι. Και ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια…
    Εχεις δίκιο. Η σιωπή στην προκειμένη περίτπωση δεν ειναι χρυσός.
    ριτς

  5. Καλο μηνα.. Δυστυχως .. η Αμαλια δεν ηταν η πρωτη και δεν θα ειναι ουτε η τελευταια.. Νομιζω πως σε αυτη τη χωρα απλα παρακαλας να μην αρρωστησεις.. Αυτο..οσο καπως κ αν ακουγεται.. να σαι καλα.

  6. @ Κάβειρε, ήμασταν πολλοί που ξεκινήσαμε έτσι. Και νομίζω ότι μόνο αυτό μας σώζει, να μην ξεχνάμε -και δεν μιλώ μόνο για την Αμαλία…

    Καλημέρα φίλε μου🙂

    @ Καλημέρα Radio Marconi 🙂
    Ναι, αλλά επιμένω ότι είναι Κυρίως στο χέρι μας

    @ Καλημέρα Ριτσάκι μου.
    Ναι, η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός – και εγώ είμαι του «Να φωνάζεις» . Κι έχω και δυνατή φωνή, όπως ξέρεις 😉

  7. @ καλημέρα μαγισσούλα μου – το ξέρω…🙂

    Φιλάκια

    @ Καλή σου μέρα, Νίκο Κ. Δεν ξέρω αν άλλαξε, ή αν είναι εύκολο να αλλάξει σε μια μέρα κάτι
    Άλλά αν απλώς καθόμαστε και δεχόμαστε τα πάντα, δεν αλλάζει τίποτα, σίγουρα

    @ Καλημέρα roadartist μου. Δεν είναι μόνο εδώ, παντού παρακαλάς να μην αρρωστήσεις.
    Και σίγουρα, γύρω μας έχουμε πολλές Αμαλίες. Απλά εκείνη βρήκε το κουράγιο να γράψει, να φωνάξει. Κι αυτή ειναι η διαφορά.

  8. Νατασσα μου γεια σου ξερω εισαι αασχολημενη οταν ομως βρεις χρονο ελα σε επικοινωνια με την αικατερινι μηπως μπορεσεις να τη βοηθησεις γιατι την ενημερωσα για το προβλημα ομως το προβλημα να εμφανιζεται το μπλογκ της στο δικο μου παραμενει και δεν ξερει και εκεινη.Φιλακια

Τα σχόλια είναι κλειστά.