Το ιδιόγραφο του αστερΆκη

Ο αστερΆκης, που ως γνωστόν παρακολουθεί τι γίνεται στην blogoγειτονιά, έλαβε πρόσκληση από τον e-θείο του -και δεν μπορούσε να μην ανταποκριθεί… 🙂

Ετοίμασε λοιπόν ένα ιδιόγραφο, από μια εργασία για τον αετό που κάνουν -και μια και το δικό του blog δεν είναι έτοιμο να «ανοίξει για το κοινό» (είπαμε το καλοκαίρι, που δεν θα έχει σχολείο), το φιλοξενώ εδώ :

Σκαλίζοντας όμως τα παλιά του τετράδια, βρήκαμε αυτό, κι ήθελε να το βάλουμε. Ε, κι εμείς χατήρια σε παιδάκια, δεν χαλάμε…

Σιγά που δεν θα ήταν παιδί «της Άνοιξης» ο αστερΆκης!!! 😉

Και βέβαια, να το κάνουμε επίσημα, για το http://autographcollectors.blogspot.com/

Να σας ευχαριστήσω ξανά, όλους

Κι όσοι δεν έχουν μπει ακόμα, θα τους βρούμε

και το ξέρω πως με χάσατε, μα συμπαθάτε με.. τρέχω αυτόν τον καιρό, με διάφορα.

Καλημέρα🙂

55 thoughts on “Το ιδιόγραφο του αστερΆκη

  1. O Aστεράκης μας και γράφει και ζωγραφίζει ωραία μόνος του το έκανε το κλουβί!!?? Ευτυχώς που άνοιξε την πόρτα … pheww! Εδώ αυτό το αγγλικό σύστημα είναι τόσο περιέργο ! Νατασσάκι τα τετράδια τους (Αλβιονάκια) τα βλέπω μία στις τόσες, με ένα βιβλίο έρχονται την ημέρα ,το διαβάζουν και πάνε πίσω και το homework είναι όχι περισσότερο από 10 λεπτά. Aναρωτιέμαι αν θα μάθουν τίποτε αυτά τα παιδιά μου… ??!Πως κάνανε αυτοκρατορία τούτοι εδώ χωρίς homework δεν καταλαβαίνω???

  2. Αστεράκη, αυτή η δασκάλα σας δεν σας έμαθε καλά την ιστορία για τον Δία και τους αετούς.
    Η ιστορία έχει και συνέχεια… Με την ορμή που είχαν οι 2 αετοί, όταν συναντήθηκαν στους Δελφούς, συγκρούστηκαν και κόλλησαν. Κι έτσι έφτιαξαν τον δικέφαλο αετό, το σήμα της ομάδας σου. Τότε θύμωσε πολύ ο Δίας κι έριξε τον κεραυνό του πάνω στην ΑΕΚ… Και οργισμένος καθώς ήταν είπε στον αρχαίο πρόεδρο της ΑΕΚ, τον Ντεμίωνα :
    » μα τον Όλυμπο, κάθε 24 χρόνια να παίρνετε πρωτάθλημα»…🙂
    ——–
    Άκη, πολύ όμορφα τα σημειώματά σου. Τα βάλαμε στο άλλο blog για να τα καμαρώνουμε

  3. @ Καμηλιέρη μου, αυτή ήταν εργασία για τον αετό -αν πιάσει τη μυθολογία και την ιστορία, που είναι από τις αδυναμίες του, καήκαμε!!!🙂

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου,😆
    Μια χαρά είναι και τα δικά σου βρε!
    μάκια, ευχαριστούμε! 🙂

    @ Πηνελόπη μου, εδώ έχουμε άλλα συστήματα – κάνουν εργασίες, αρκετές. Ναι, δική του είναι η ζωγραφιά, από περσινό τετράδιο αντιγραφής 🙂

    Φιλάκια στα κορίτσια σου🙂

    @ Πρίαμε, ευχαριστούμε!
    (το διόρθωσα😉 )
    Φιλιά και στους δικούς σου -είμαι σίγουρη ότι είναι το ίδιο καλοί!😉

    @ mamma mia, και του Γκούφυ θέλουμε!!!!🙂
    Μουτς!

    @ e- θείε του γιού μου
    θα του το δείξω αυριο, να ξέρεις!!! 🙂
    (και θα τον αφήσω να απαντήσει μονος του.. ! )
    Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση 🙂

  4. Ρε τον Jordan-ακη, πλεκει και μαντιναδες.
    Απο ποιον να πηρε αραγες;;;

    Πες του να μας γραψει για το Ιδαιον Αντρο την αλλη τη φορα.

    Καλο βραδυ φιλαρακι!

    (ααα, εχω ξεχασει να σε πω. Φιλια στα πατουσακια εδωσα χαχαχαχα)

  5. μια χαρά ο μικρός…
    και η μαμά…
    και ο e-θείος…

    χωρίς να σας γίνομαι βάρος,
    μήπως μπορείτε να περάσετε από τα μέρη μου να μαζέψετε
    το δικό μου …id-όγραφο;;;

    σας ευχαριστώ πολύ…

    την καληνύχτα μου σε όλους…

  6. Γεια σου βδε Αστεράκη γλυκό παιδί που άνοιξες το πορτί:)
    Μαμά ετών 37 μη καμαρώνεις σαν γύφτικο σκεπάρνι…ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙς!
    e-ΘΕΊΕ, μα τον Τουτατή που θε τις διαβάζετε τούτους τους μύθους;

  7. ΑστερΑκη μου,

    και ποιητόνι-μαντιναδολογόνι λοιπόν;

    Λέω να κάνουμε υπομονή, το καλοκαιράκι είναι πολύ κοντά. Ούτε μήνας δεν έμεινε για το blogΑκη!

    Φιλάκι*

    ΥΓ.: Εννοείται πως περιμένω φρέσκα νέα από το σκιουράκι, ε; Δικά σου όμως αυτή τη φορά. Να προσέχεις τη μαμά σου!😉

  8. όμορφος ο γραφικός χαρακτήρας του ΑστερΆκη…
    πολύ στρωτός…

    και όμορφο ποιηματάκι!
    πολύ ευαίσθητο…

    φιλάκια και ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!

  9. Κι ο Αστεράκης με τη μυθολογία; κι ο δικός μου τρελλαίνεται!
    Πως να μην του αρέσει αυτό το ποιηματάκι; τόσα όμορφα που μεγαλώνει;
    Φιλάκια πολλά και καλημέρα🙂

  10. Αχ βρε αστερακι μου με τετοια μαμα οχι μπλοκ θα φτιαξεις αλλα δικο σου λογισμικο.Νατασσακι μου σ’εχασα ,πιστευω ομως ναχετε καλα νεα.Φιλακια ελευθερια

  11. Δε περίμενα και τίποτε λιγότερο από το Αστέρι μας! Καλημέρες και πολλά φιλιά!

    @Penelope τέτοια κάνουν και μετά στα μεταπτυχιακά Αγγλικής φιλολογίας ξεκινάνε παραδόσεις με ορισμό υποκειμένου – αντικειμένου (ναι, αλήθεια είναι!).

  12. Μην μου λες Στρατο μου τέτοια γιατί πληρώνουμε τα μαλλιοκεφαλά μας σε αυτά τα top σχολεία (ξέρείς όλο στατιστικές είναι ποιός είναι καλύτερος… κλπ.)

  13. Υπέροχος ο αστερΑΚΗΣ σου Νατασσάκι μου!

    Αλλά είναι λογικό. Από πού θα έπαιρνε; 🙂

    Πολλά φιλιά!

    ΥΓ. Κάνε e-θείο να δεις καλό… Τσ τσ τςςςςς

  14. @ αντώνη μου, το ποίημα είναι αντιγραφή από το αναγνωστικό της Β’ δημοτικού -το παλιό, τώρα το άλλαξαν. Αλλά ο αστερΆκης έχει να μοιάσει για μαντινάδες, το θειό του!😉

    Ευχαριστεί πολύ, θα γράψει!🙂

    να τα ξαναφιλήσεις τα πατουσάκια
    Φιλιά πολλά, φιλαράκι

    @ Γιώργο, το είδα, και το βάλαμε στη συλλογή.
    Εμείς ευχαριστούμε! 🙂

    Καλό σου βράδυ

    @ Ρουλιώ μου, κουκουβάγια κανονική, λέμε!!!
    (και δεν θέλω γέλια!!!!🙂 )

    ο e-θείος, άσε, στα άπαντα του Λεμονή τον βρήκε το μύθο ! :p
    Ο μικρός γέλαγε ώρα, πάντως 😉

    Φιλάκια, από το ζούδι σου το τρεχάτο🙂

    @ παπικουλίνι μου, με προσέχειιιιι!!!!!🙂 🙂 🙂
    Και ναι, λίγο έμεινε
    Θα γραψει μονος του, καλά είναι πάντως !

    {{{{{{{{{{****}}}}}}}}}}

  15. @ καλός είναι, διαβάτιδά μου -γενικά είναι καλός στο σχολείο, ευτυχώς!🙂

    Να μου φιλήσεις τα κορίτσια σου, καλημέρα 🙂

    @ στα περισσότερα παιδάκια αρέσει η μυθολογία, μικρή μου νεραϊδόσκονη, μοιάζει με παραμύθι, γι’ αυτό!
    Να μου τα φιλήσεις και τα 2 (αλλά πιο πολύ τη μικρή τούμπα-φεγγαρένια😉 )

    @ Καλά είμαστε, ελευθερία μου -το παλεύουμε, έτσι κι αλλιώς…
    Θα τα πούμε εμείς από κοντά 🙂

    Φιλάκια

    @ Ευχαριστούμε πολύ Βασιλική μου!
    Φιλιά πολλά πολλά

    @ Καλημέρες Στράτο μου!
    Περιμένω και το δικό σου να δω!

    Φιλιά πολλά κι από μας 🙂

  16. @ Πηνελόπη μου, να τα προσέχεις τα Αλβιωνάκια, γιατί κι εγώ τις ίδιες πληροφορίες έχω!🙂

    @ Ευχαριστούμε μικρούλι Θαλασσινό μου!
    Κι από μας πολλά πολλά πολλά😆

    @ γατί μου🙂

    όσο για τον e-θείο, τον αγαπάμε, γμτ! Κι ας είναι κόκκινος, έχει κι αυτός ένα ελάττωμα, τι να γίνει… 😉

    Φιλάκια

    @ Φαίη μου, δεν θέλω να σε απελπίσω, αλλά δεν έχεις δει τπτ ακόμα!!! 😀

    Φιλάκια x 4, θα τα πούμε εμείς! 🙂

    @ So_Far μου, σ’ ευχαριστώ πολύ!🙂
    Και καλώς ήρθες🙂

    Φιλιά.

    @ Το καλύτερο σχόλιο, adaeus μου -τι να θέλω πιο πολύ, από το να γίνει καλύτερος από μένα;
    (καμάρι της χαζομαμάς, εντελώς!)

    Φιλιά γλυκά, και στα δικά σου τα καμάρια 🙂

    Καλημέρες

  17. Φιλιά – φιλιά – φιλιά στον ΑστερΆκη!!! 😀

    Δηλαδή ο ΑστερΆκης και εγώ, είμαστε οι μόνοι σχολιαστές που στείλαμε στο «δια χειρός»????

    Άντε ΑστερΆκι μου, και εις ανώτερα αγόρι μου, να μην τους αφήσουμε σε χλωρό κλαρί!!!! 😉

    😆 😆

  18. Jo μου, ο ΑστερΆκης σε έχει περάσει -ετοιμάζει ήδη blog που θα το ανοίξει μόλις τελειώσει το σχολείο!!! Μόνο εσύ μένεις, που θα πάει, θα σε πείσουμε
    (ετοιμάζω μπανεράκι «Δώστε DSL στη Jo» – κανόνισε !!! 😆 😆 😆

    (η αλήθεια είναι πως βάλαμε κι ένα-δυο άλλους σχολιαστές, αλλά εσύ είσαι Η Σχολιάστρια, να το ξέρεις!!!😉 )

    Καλημερούδια !🙂

  19. Κι εγώ τον αγαπάω κι ας γκρινιάζω. Για τη μία κόκκινη ιδιότητά του όμως.
    Η άλλη ….μπρρρρρρρρ
    😛

  20. Αγαπημένη μου φίλη, αν κάνω και εγώ blog, ποιος θα μείνει στο τέλος Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ???? 🙂

    Αυτό το σκέφτηκε κανείς σας??? Εεεε??? 😉

  21. Α! Παρεμπιπτόντως, τι θα γίνει με το αβατάρ μου???? Ξεχάμε τι τάξαμε φίλη μου??? 😛

  22. Χάρη στη φίλη μου τη Νατάσα…..Έχω ένα θεότρελο αβατάρ!!! 😆

    Ευχαριστώ Νατασσάκι!!!!

  23. Νατασσάκι και Τζοάννα, νομίζω ότι το άβαταρ είναι χαρακτηριστικό του τί σόι συνδυασμός είστε οι δυο σας …
    αστερΆκη μου, υπάρχει και συνέχεια στο μύθο, που σου είπε ο A.F.Marx… Ο Ντεμιώνας, αποφάσισε να αλλάξει την κατάρα του Δία (φτυστός ο Κόκκαλης ΣΕ λέω…) και ελευθέρωσε από τα τάρταρα , όπου τον είχει κλείσει ο Δίας (φτυστός ο Κόκκαλης ένα πράμα) έναν από τους Τιτάνες, τον Ριβάλδιο και τον έβαλε να βρει λύση στην κατάρα του Δία (αυτό με τον Κόκκαλη να μην το επαναλάβω, ναι? γίνεται βαρετό…). Ο Ριβάλδιος, προσπάθησε (αλλα τι να σου κάνει κι αυτός ένα μόνος πρώην ήταν….), έριξε τέσσερες μαγικές σφαίρες στον δαφνοστεφάνωμένου του Ολυμπιακού (αλλά δεν κατάφερε να τον εξοντώσει, συνηθισμένα γαρ τα βουνα), άρχισε τις μαγικές χειρονομίες όξω από τους ναούς του ποδοσφαίρου (αλλά πουουουου ο Ολυμπιακός… τπτ), έκανε και μια απόπειρα να αντιστρέψει την κατάρα με βουντού και λόγια από τη σολομωνική που τα απήγγειλε, σε εικονικές (μεγάλη τεχνολογική ανάπτυξη οι αρχαίοι ΣΕ λέω) δημόσιες αγορές (αλλά σιγά μην πετυχαίναν κάτι τέτοια πρωτόγονα, εδώ μιλάμε για την επιτομή της ελληνικής θεοτικής…) και απογοητεύτηκε. Μ΄αυτά και μ’ αυτά, τσαντίστηκε κι ο Άρης (τέτοια έλειψη σεβασμού πια, στους Θεούς? απαράδεκτο), βγήκε κι έριξε τέσσερεις σπαθιές στον Ριβάλδιο (και τον Ντεμιώνα μαζί) είχε φάει κι ο δικέφαλος τέσσερα δηλητηριασμένα τριφύλια κάτι μέρες πριν, που δεν τον πρόσεχαν…. κι έτσι κανείς ποτέ δεν ξανάκουσε γι αυτούς…..
    Και για όποιον δεν κατάλαβε… ΘΡΥΛΟΣ rules λεμεεεεεε!!!!

  24. Α πα πα,
    παραμυθάδες που είνα ι ο Αλουφάνης και η Μeniek! :-p

    YΓ. Φτυστός με τον Δία; Εγώ με τον Ηφαιστο θα τον παρομοίαζα…
    YΓ1. Με τον έφηβο έχω δίλημμα. Απόλλωνας ή Ερμής; Και ντιγκιντάνγκας μοιάζει και το πάει το γράμμα.
    ΥΓ2. Δηλητηριασμένα τριφύλλια! Τς, τσ, τσκκκκ..

  25. Άμα έκανα και εγώ τέτοια γράμματα θα ήμουν ευτυχισμένος ΣΕ λέω.

    (αν καταφέρεις και τον Κυριάκο να ανοίξει μπλογκ…)

    Φιλιά (φτού μου)

  26. Ομορφες επιλογές κειμένων, καθαρό μυαλό μέσα από τα γράμματα και τις λέξεις..
    Καλή πρόοδο να έχει ο γιος σου!!
    Να τον χαρείς όπως ονειρεύεσαι!

    Την καλησπέρα μου

  27. @ Καλημέρα Σοφία μου!🙂
    Καλό Σαββατοκύριακο !

    @ γατί μου, κι εγώ γι’ αυτήν την ιδιότητα, σου λέω!😉😆 😆 😆

    @ Jo μου, σου ταιριάζει το αβαταρ, μεγιές! 😀
    (δεν σε εμποδίζει τπτ να είσαι ΚΑΙ μπλόγκερ και Σχολιάστρια !😛 )

    Καλό ΣΚ 🙂

    @ Σ’ ευχαριστούμε πολύ, Γιώργο !
    Καλό Σκ και σε σένα 🙂

    @ τσαπερδονάκι μου, εσύ είσαι αλλού καλή, βρε! Τι να τα κάνεις τα χειρόγραφα, εσύ «γράφεις» αλλιώς ! 😉

    Πολλά πολλά φιλιά
    (και κουράγιο, θα περάσει η άνοιξη, λέμε! 🙂 )

    @ meniek μoυ…
    Αφού σταματήσαμε να γελάμε, οικογενειακώς (και ο καθένας για δικούς του λόγους, όπως καταλαβαίνεις)…. τι να απαντήσω; Ε;
    Να σε κατατάξω κι εσένα στην κατηγορία «Allu» : σας αγαπάω, κι ένα ελάττωμα το συγχωρεί κανείς στους φίλους του!!!! 😆 😆 😆 😆

    @ γατί μου, απίστευτοι δεν είναι;
    Χμμ, τον έφηβο εγώ θεό δεν θα τον έλεγα, δε μ’ αρέσει!
    Και, μπέρδεψε τα τριφύλλια με τα μανιτάρια, μου φαίνεται🙂
    Φιλιά !!!

    @ Ίνδικτέ μου😆 😆 😆
    (τον «ψήνω»😉 )

    Φτού σου, λέμε!!! Φιλάκια🙂

    @ Ευχαριστώ πολύ, γλυκέ μου Σωτήρη
    (τώρα, ποιος είναι υπερβολικός,ε; 🙂 )

    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλί!

  28. Δεν το πιστεύω……. εγώ νόμιζα πως ο αστερΑκης πηγαίνει νηπιαγωγείο και ο αστερΑκης είναι μαθητής ΚΑΙ καλλιγράφος ΚΑΙ σίγουρα άριστος.
    Μπράβο ψυχή μου, να ζήσεις!!!!

    Κι’ εσύ μαμά του αστεριού, να ζήσεις να τον καμαρώνεις!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  29. Εγω τρεχω, εσυ τρεχεις , εμεις τρέχουμε… Ουφ και τελειωμο δεν έχουμε….μπραβο στον Αστερακη που μοιαζει της ανοιξης και της μαμας του
    ριτς…πολλά φιλια

  30. Δεν κατάλαβε η μαμμά αστερΆκη μου… Πες της ΕΜΕΙΣ την αγαπάμε και της συγχωρούμε το (τραγικό, απίστευτο, τεράστιο, ασυγχώρητο) ελάττωμά της 🙂

  31. Πες στον αστερΆκη σου οτι
    ειναι τέλειο το δικο του χειρόγραφο
    ποίημα με το πουλακι και οτι
    τον αγαπώ για αυτό και οχι μόνο

    καλο Σαββατοκύριακο να έχετε

    κοτσυφοφιλώ σας

    τσίου!!!!

  32. Άσχετο….. εγώ αυτό το άβαταρ με τα κέρατα πότε το απέκτησα???? Νατασσάκι ξέρεις κάτι και ΜΕ το κρύβεις?????

  33. kalispera
    8a i8ela na pw pws exw kanei kai egw ena xeirografo edw kai kairo apla anarwtiemai an to ekana swsta gia ton logw pws den exei anarti8ei akoma

    to xeirografo m einai anartimeno sto blog mou
    an breis xrono mesa sta tosa pou exeis na aartiseis kane kati ki gia mena pou 8elw na deixw dimosia ton (grafiko) mou xaraktira:p

    kalisperes

    iwanna

  34. Kαλημέρα… αν δεν βαριέσαι πέρνα και απο μένα
    να διαβάσεις μια ιστορία …..που ιδιογράφως
    ….κάπου έχεις βάλει το χεράκι σου…
    καλημέρα

  35. Ξέρω μωρ’εγώ, μόνο αυτό το μικιό το κόκκινο θα με βοηθήσει…πως το λένε μωδε ζούδι εκειό το τργούδι που μετράει πολλές φορές 5,10,15,20,25…ως το 100 και νομίζω λέει και φτου και βγαίνω…γυναίκα το τραγουδάει…οέο;)
    Κατέεις κάτι, ζούδι;

  36. Ε, λοιπόν αυτό το μικρό μπλογκόνι πρέπει να το «προσλάβω» άμεσα!🙂
    Είναι άπαικτος ο μικρός!

  37. Xάρηκα για τη γνωριμία.. και ο αστεράκης πολύ καλός.. να τον χαίρεσαι.. ζήλεψα κι εγώ που δε σκέφτηκα να αφήσω ζωγραφιές στα μπλοκάκια..:):)
    Την καληνυχτα μου:):)

  38. Παράθεμα:

Τα σχόλια είναι κλειστά.