Της Παρασκευής που τρέχει και χαμογελάει…

Δεν περίμενα, ούτε εγώ ούτε κι ο AfMarx ότι θα σας αρέσει τόσο πολύ το παιχνίδι με τα ιδιόγραφα -μας έχετε αφήσει άφωνους! Τρέχουμε, είναι δύσκολο να σας προλάβουμε, και όλες οι συμμετοχές είναι πολύ καλές! Αλλά κάντε λίγη υπομονή, είμαστε μόνο 2 και (καλώς ή κακώς) έχουμε υποχρεώσεις και εκτός blog… 🙂
Αλλά είμαστε κι οι 2 πολύ χαρούμενοι, που το είδατε οι περισσότεροι τόσο καλά -μας έχει λείψει το χαρτί, τελικά… Και η συλλογή, μεγαλώνει με γρήγορους ρυθμούς -σιγά σιγά, θα τα δείτε όλα. Διαβάζουμε όλα τα σημειώματα, και μας ξαφνιάζει η ευρηματικότητα και η πρωτοτυπία πολλών -και μας συγκίνησαν άλλα, πολύ… Όλα όμως είναι ξεχωριστά, μοναδικά -κι αυτό είναι το σπουδαίο.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ κι από τους δυο μας, λοιπόν, σε όλους σας -και περιμένουμε και τους υπόλοιπους! Ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο να σας προλάβουμε -αλλά έχετε λίγη υπομονή, έχουν ξεπεράσει τις 150 οι συμμετοχές ήδη,(και συνεχίζουν) και η δουλειά που θέλουν να ανέβουν είναι αρκετή (αλλά, τελικά, μας αρέσει 😉 )

Επειδή το Ρουλιώ μου παραπονέθηκε, όμως -κι εγώ δεν χαλάω χατήρια….
Τραγουδάκι(α) :

Για την βροχούλα των ημερών -σχεδόν παντού έβρεξε, και πάντα τραγουδάω αυτό, την Άνοιξη:

ανοιξιάτικη βροχούλα – Βαγγέλης Γερμανός (Τα μπαράκια, 1981)

και άλλο ένα, έτσι απλά… γιατί (το) αγαπώ:
(στην πρώτη εκτέλεση, του 1981)

Έτσι απλά σ’ αγαπώ -Ελπίδα (Λάκης Παπαδόπουλος)

Παρασκευή, Best Day Of the Week!!!

Καλημέρα, Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

ΥΓ. Ξέχασαααααααα!!!!

Την Κυριακή, είναι η γιορτή των μαμάδων -εμείς, πάντως, θα είμαστε (οικογενειακώς) εκεί:

Με το σύνθημα «Όλος ο κόσμος μια γιορτή για σένα μανούλα», το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών διοργανώνει μεγάλη εορταστική εκδήλωση για τη γιορτή της μητέρας, την Κυριακή 11 Μαϊου στην Τεχνόπολη. Η εκδήλωση που πραγματοποιείται με τη συμμετοχή του ραδιοφωνικού σταθμού ΑΘΗΝΑ 9.84 και της ΤΕΧΝΟΠΟΛΗΣ θα περιλαμβάνει:
(…)
Παραμύθια και τραγούδια (αίθουσα Αμφιθεάτρου Αθήνα 9.84) από τους εξαιρετικούς καλλιτέχνες του είδους, όπως: ο γνωστός «Παραμυθάς» Νίκος Πιλάβιος, η Κάρμεν Ρουγγέρη με τους συνεργάτες της, η Μαριάννα Τόλη και ο Θωμάς Κινδύνης με το Θεατρικό σχήμα «Μορφές έκφρασης».

Ο χώρος της εκδήλωσης βρίσκεται στην Τεχνόπολη στο Γκάζι (Πειραιώς 100, είσοδος από την οδό Περσεφόνης). Τέλεια επιλογή πρόσβασης αποτελεί το Μετρό καθώς είναι λίγα μόλις μέτρα από την Τεχνόπολη. (Σταθμός: ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ)
Η ώρα προσέλευσης είναι στις 10.30
στην Τεχνόπολη.

Περισσότερα, εδώ 😉

61 thoughts on “Της Παρασκευής που τρέχει και χαμογελάει…

  1. Καλημέρα καλό μου και χαρούμενο μου!!! 😀

    Να είσαι πάντα έτσι!!! Μπορείς??? 😀

    Φιλιά

  2. @ Καλημέρα νεραϊδόσκονή μου -τρέχω λέμε!!! 🙂
    (αλλά καλύτερα, ευχαριστώ!!! 🙂 )

    μακάρι, να βρεθούμε! 🙂
    Φιλάκια στα μικρούλια σου

    @ Jo μου, σοβαρά, θες να στο φτιάξω να το έχεις μονιμα, παντού;
    🙂

  3. bonjour μαμά Νατάσσα 🙂
    Επειδή(ς) ο λαπτόπης τελικά καπούτ, το ιδιόγραφο θα καθυστερήσει λίγο..
    Για το άλλο θέμα, για ότι θες στείλε mail.
    Καλό ΣΚ
    φιλιά 🙂

  4. @ μαγισσούλα μου, να καθυστερήσει
    (να πάρουμε κι εμεις ανάσα, οι άνθρωποι…)

    Θα σου στείλω mail, αν έχω κάτι, οκ
    (ελπίζω να προλάβω, και θα σου πω)

    Κρίμα για το λαπτόπι σου
    (τον ξέρω τον καημό)

    Καλό ΣΚ -πολλά φιλιά και καλημέρες! :0

    @ καλημερούδια mamma mia!!!

    Και σε σας -θα τα πούμε

    Φιλιά τεράστια, στο Γκούφι μου πιο πολλά 🙂

  5. @ αντώνη μου, καλύτερα
    (σε κρατάω ως «προσφορά βοήθειας», να ξέρεις)

    Καλημέραααα ! 🙂

    @ Jo μου, θα στο φτιάξω!!!
    🙂 🙂 🙂

    @ διαβάτιδα μου, φυσικά!!!!

    Να το κάνετε!
    όποτε θέλετε ! 🙂

  6. Το είχα πει για τη «σελίδα 123» αλλά τώρα βγάζω καινούργια γούστα και με αρέσει και σε λέω πως αυτό τελικά είναι το καλυτερότερο παιχνίδι ever!

    Και επειδή σε παρατηρώ από μπλογκάκι σε μπλογκάκι να τρέχεις σαν το μπιπ μπιπ, πλασ όλο το Σου Κου θα είμαστε σπίτι (σκατά!), είμαστε στη διάθεσή σας! Θέτε βοήθεια; Να αναλάβουμε κατιτίσ;! Θα σας τηλ. κιόλας για τα περαιτέρω.

    :***********************

  7. Καλησπερα μικρο αστραφτερο Νατασσάκι. Είσαι καλα; Γιατί δεν μπορώ να καταλάβω πώς δυό άνθρωποι και δεν τα καταφέρνετε. Αποριαν έχω…
    φιλια, την αγαπη μου… Να δώσεις τους χαιρετισμούς μου στον Πιλάβιο
    ριτς

  8. Ναι, αλλά δεν έγραψες ότι βγάλαμε και μπανεράκι και όποιος φίλος θέλει μπορεί να το βάλει στο blog του…
    🙂

  9. Και τι θα πούμε? Θα πάω στα μικρόφωνα και θα πω
    Η sofiascomments καλεί Νατασσάκι!! Το φαντάζεσαι? Το παιχνίδι τώρα, πράγματι μου άρεσε πολύ. Πολύ καλή η ιδέα σας. Τώρα όμως τι να πει ο ψυχολόγος? Εγώ έχω 3 χαρακτήρες,μάλλον είμαι πολυσχιδής προσωπικότητα- Με την καλή έννοια—χα..χα
    καληνύχτα

  10. @ Ρουλιώ μου, 😆

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, πάντα τρέχω με μουσική (και το πρωί, με τα ακουστικά στ’ αυτιά :p)

    Από σένα ειδικά, δέχομαι ΤΑ ΠΑΝΤΑ αρκεί να γράψεις -ή να σκαλίσεις σε πέτρα, δε με νοιάζει!!! 😆
    Σμακ!

    @ Παπικουλίνι μου, ΔΕΝ ξέρεις που πας να μπλέξεισ!!! 😆

    (ευχαριστώ για την προσφορά, θα τα πούμεεεεε!!!)

    :***************************

  11. @ Νίκο Κ, εμείς ευχαριστούμε πολύ, εξαιρετική ήταν η συμμετοχή σου -και πολύ καλά γράμματα! 🙂

    @ Ριτσάκι μου….
    (σε «έβρισα» live, δεν θα το ξανακάνω κι εδώ !!! 😉 )

    Θα του δώσω και φιλιά, θες να του πω κι από σένα; :p

    Καλό κουράγιο, και περαστικά ξανά
    (εγώ λέω να προσέχεις, δεν με ακούς!!!!! )

  12. @ Καμηλιέρη μου, με τις παρέες που κάνω…. :p

    (ο AfMarx, ας πούμε, είναι τριχασμένη προσωπικότητα, τι περιμένεις…
    για σένα, ΔΕΝ λέω κουβέντα -μέχρι να γράψεις, μετά… :P)

    @ Σοφία μου, άσε, εγώ να δεις!!!!!
    😆 😆 😆

    Χαίρομαι που σου άρεσε, και η δική σου συμμετοχή ήταν εξαιρετική !

  13. @ Αστερόεσσα, σ’ ευχαριστούμε πολύ, θα το δεις σύντομα στη συλλογή
    Και καλή αρχή!!!
    🙂

    @ roadartist μου, πολύ όμορφο !
    Θα το δεις κι εσύ, σύντομα !!!
    🙂 🙂 🙂

    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

  14. Natassaki μου τι να κάνω με αυτά τα χειρόγραφα τώρα που my dearest έκλεισε το σχολείο της (μακάρι να πάνε όλα καλά μαζί της) και ο Αλλού που είναι Αλλού….!? Σε φιλώ καλό σ/κ

  15. @ Πηνελόπη μου, το Ριτσάκι μας θα τα καταφέρει, είμαι σίγουρη!

    Όσο για μας, μας «είδες» 😉

    Φιλάκια

    @ Θα τα πουμε -επιτέλους!- Μένιεκ μου!!!
    🙂

    Φιλιά πολλά, ως αυριο 🙂

    @ Ξέρω τι είσαι, Καμηλιέρη μου -μα δεν το λέω..!

    Σμααακ!!!!!
    (κι ευχαριστώ, κι από δω )

    Καλό σαββατόβραδο 😉

  16. Έπαιξα, ευχαριστήθηκα κι εύχομαι πάντα τέτοιες πρωτοβουλίες! Απ’ αυτές που θυμίζουν πως ο ανθρώπινος παράγοντας δεν μπορεί να υπερκεραστεί από καμιά τεχνολογία. Συγχαρητήρια και χρόνια πολλά στις μανούλες όλου του κόσμου!

  17. Καλημέρα ΝατασσΑκια μου!

    Χρόνια πολλά, καλή και θετική μανούλα! :’)
    :********************

    (συνεχίζω να θέλω να μπλέξω – και αύριο ρεπάρω να ξέρεισ!)

  18. νατασσάκι μου…

    έτοιμο το Post που έγινε μανία 🙂 , και αναμένουμε την δημοσίευσή του

    χρόνια πολλά και για την σημερινή μέρα…

    να είσαστε καλά, φιλιά πολλά

  19. Ούτε κι εγώ ήξερα πώς να ειδοποιήσω για το… αυτόγραφό μου, οπότε να, το ακουμπάω εδώ… Εχμμμμμμμμμ, ελπίζω να μην κάνω άσχημα.
    Ήταν η πρώτη φορά που συμμετείχα σε παιχνίδια γιατί βρήκα πραγματικά εξαιρετική την ιδέα…
    Καλώς σε βρήκα πάντως και όπως βλέπω, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ κι από μένα μαμά!

  20. καλησπέρα!!!! καταρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ… από όσο διάβασα είσαι μανούλα, έτσι δεν είναι?

    κατά δεύτερον συγχαρητήρια για το παιχνίδι.. το χάρηκα πάρα πολύ!!!

    υπάρχει ένα χειρόγραφο που δεν έχει μπει στην συλλογή σας και θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες συμμετοχές!!!! http://trellostouxoriou.blogspot.com/

  21. Γειά σου, με λένε Δημήτρη.

    Είπα να παίξω και εγώ και έγραψα ένα δίστιχο…μου είπαν έρθωνα σχολιάσω…αλλά νομίζω θα σε διαβάσω.

    Φιλικά,
    Δημήτρης

  22. Η ιδέα σκίζει. Θυμίζει λεύκωμα στα χρόνια του Γυμνασίου…Κάτι που μας έχει λείψει. Ο καθένας γράφει το μακρύ του και το κοντό του και αυτό έχει την δική του αξία!

    Καλό κουράγιο, καλή συνέχεια…
    Χάρηκα που σε γνώρισα!

  23. Μα τί χαζή που είμαι…

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ…

    Το δηλώνεις…αλλά έχω μια στραβωμάρα!

    Να χαίρεσαι την μητρότητα και το/τα παιδιά σου την μαμά τους!

  24. Βδε Νατασσάκι, άκουγα ταπόγευμα ένα άσμα…καταγγέλω έλεγε δυο…γατάκια, παπάκια, καπάκια…δεν το συγκράτησα μωδέ…μπας και το κατέεις το άσμα ζούδι;)
    Φιλιά μύτη μύτη σήμερα κι αγάντα συλλέκτεεεες!

  25. Xronia Polla stis Manades!
    Den tolmisa na symetasxo sta idiografa giati oxi mono tha frikarete apo tin orthografia alla kai apo ti miksi ellinoagglikon xaraktiron. Oxi tipota allo… skeftome kai tin psyxiki sas ygeia…

  26. Καλημερα Νατασσακι! Απλα περασα να σου πω οτι κατεβασα τωρα το «Ανοιξιατικη βροχουλα» χααχ :)) Σε ευχαριστω φιλακια!!!

  27. Καλή σου μέρα Νατάσσα. Η ιδέα είναι πανέξυπνη και πρωτότυπη αλήθεια!! Παράπονο όμως ,εμένα με ξεχάσατε ,εκτός αν δεν έκανα κάτι σωστά λόγο του ότι είμαι καινούργιος στα μπλόκς. Περιμένω να με φιλοξενήσετε και εμένα!

  28. Καλησπέρα! Που είσαι καλέ εξαφανισμένη; Γιατί τόσο καιρό να δούμε καινούργιο ποστ και τραγουδάκι;
    Οι άντρες σου καλά;
    Φιλιά πολλά κι από το Γκούφυ 🙂

  29. Νατάσσα, άλλο ένα μπράβο για την τρομερή ιδέα!!!!
    Ίσως είμαι λίγο βιαστική, αλλά έχω και το νου μου και παρακολουθώ αν μπαίνουν όλα τα ιδιόγραφα που έχω παραγγείλει! Πρόσεξε γιατί στο μπλογκ μας είμαστε δύο(cookthebook)! Δεν έχω ξαναμπεί εδώ, καλά μου φαίνεται! Καλή σου μέρα 🙂

  30. @ roadartist μου, χαίρομαι που σου άρεσε!
    🙂

    @ μάμμα μία, έμπλξα!!!
    🙂

    @ @ όλους : τα χειρόγραφα μπαίνουν όλα, σιγά σιγά, Ευχαριστούμε!!!!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.