Ιδιογράφως…

Το σκέφτηκε ο AfMarx, φυσικά… έχει ιδέες, όμως!!! Και μου άρεσε, και «αυτο-διορίζομαι» (με την άδειά του) βοηθός του (ξανά φυσικά, πώς αλλιώς; )

Και τώρα εγώ, να γράψω λέει χειρόγραφο –(και ο αστερΆκης, αλλά αργότερα)

Ορίστε λοιπόν, το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, σχεδόν αυτόματα, όταν πήρα την πρόσκληση, και χωρίς να διορθώσω τίποτα -γραμμένο με το αγαπημένο μου ασημί στυλό με το μαύρο μελάνι, αυτόν που γράφω από παιδί, χρόνια τώρα:

Άνοιξη

Και να καλέσω κι άλλους, να μαζέψουμε πολλά χειρόγραφα. Οι δικές μου προσκλήσεις (10+10+5,δεν μου βγήκαν λιγότερες!):

  1. Στην αγαπημένη γκρινια-Ρίτσα μου🙂
  2. Στον αγαπημένο μου Παραμυθά.
  3. Στον ΕντεκΆρη🙂
  4. Στον αδερφό μου, ΚΑΙ στην Αναστασία (αν θέλει) ΚΑΙ στον Ιωσήφ -κι αν βάλουν και την «ροζ» Έφη, ακόμα καλύτερα! 🙂
  5. Στον γλυκό μου Σωτήρη , που έχει ήδη δείξει χειρόγραφα -με πολυτονικό που τα λατρεύω! (κι ήταν ο πρώτος που σκέφτηκα, αλλά…vip ΓκρινιαΡίτσα είναι αυτή 🙂 )
  6. Στη mamma mia, που μπορεί να βάλει και το Γκούφυ μου να «ορνιθοσκαλίσει».
  7. Στο τρεχάτο και πνιγμένο ελαφάκι μου
  8. Στον adaeus, που μαζί αγαπάμε την Άνοιξη.
  9. Στην ευγενική μου γητεύτρια
  10. Στον (ξ)αδερφό μου, να δω τι θα τραγουδήσει…
  11. Στη γλυκιά μου Κλέλια
  12. Στη Νιόβη και τα αστροπελέκια της. 🙂
  13. Στη φιλενάδα μου, φυσικά🙂
  14. Στον Ίνδικτο, και τα κορίτσια του
  15. Στο Θαλασσινό μου μικρούλι
  16. Στο φιλαράκι μου, τον αντώνη.
  17. Στη Γλαρένια, και σε όλους τους γλάρους της
  18. Στο αα-παπάκι, και στον Σεφ, ξεχωριστά
  19. Στη Θαλασσομπερδεμένη μου φιλενάδα
  20. Στην μαγισσούλα μου, και σε όλη τα ξωτικά της από το aromacooking
  21. Στον καραφλοκότσυφα, για να το «σκορπίσει» στο δάσος 🙂
  22. Στου Κανενός το ρόδο, που έχει καιρό να γράψει (κι αν θέλει και μπορεί, φυσικά)
  23. Στον τσοπάνη, το λύκο και το μαντρί τους🙂
  24. Στην Συμέλα -να δω τι θα γράψει
  25. And last, but not least, στον Καμηλιέρη μου

****extra (και δεν σηκώνω κουβέντα) : στον AfMarx, να μου γράψει παραποίημα, όποτε… 🙂

Και βεβαίως, όποιος άλλος θέλει, να το κάνει -ευπρόσδεκτος!

Οι οδηγίες είναι απλές :

1. Γράψε
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποία! Απαραίτητα στο τέλος του ποστ γράψε: για το http://autographcollectors.blogspot.com
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν. (επίσης απαραίτητα, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)

Άντε λοιπόν, να σας δούμε!!!

Καλημέρα, καλή εβδομάδα! 🙂

** ο στίχος: «είν’ από Άλφα…» είναι από το τραγούδι του Μάη στο Καλαντάρι του Παντελή Θαλασσινού.
** «Η δριμύτης της ανοίξεως είναι φιλί που ‘χω στο στόμα» : από το « Ο Πλόκαμος της Αλταμίρας» του αγαπημένου Ανδρέα Εμπειρίκου.

80 thoughts on “Ιδιογράφως…

  1. Μη νομίζεις ότι ξεμπέρδεψες…
    Σε χρήζω συνδιαχειρίστρια στο blog των αυτογράφων.
    Κι αν πάρει μπρος αυτό το πράγμα, θα χρειαστούμε κι άλλους εθελοντές…
    Υπάρχει κανένας γενναίος , καμμιά γενναία , να τους έχουμε στα υπ΄όψη;
    —————-
    Νατάσα, ωραίο το ανοιξιάτικο ιδιόγραφό σου.🙂

  2. Έχω να γράψω χειρόγραφο 5 χρόνια (αν θες πίστεψέ το!)… ρεζίλι θα γίνω καλέεεεε😛
    Εν ευθέτω χρόνω θα γίνω το χατίρι σου (μα να μη μπορώ να σου πω όχι)
    Φιλιά και καλή εβδομάδα🙂

  3. Καλε καλε κυρία, ειμαι πρώτη!!!!! σας ευχαριστώ πολυ για την τιμη που με κανατε…… σας φιλω….ριτς

  4. @ από σένα ειδικά, ναι -δεν λένε «όποιος αγαπάει, παιδεύει; »
    Ε, κι εγώ «ταλαιπωρώ» όσους αγαπάω -ρώτα τον AfMarx να σου πει, που τον στριμώχνω στα παιχνίδια κάθε φορά!!! 🙂

    Καλό βράδυ, Σωτήρη μου, φιλί!

    @ Γκρινια-Ρίτσα μας, είπαμε, εσύ είσαι η VIP της παρέας! 🙂
    (μμουτς, γκρινιαρούλα -και περαστικά)

  5. ευχαριστω για την προσκληση, αλλά μια ερωτηση. Γραφουμε οτι θελουμε, δεν υπαρχει καποιος θεματικος περιορισμος;

    και μια παρατηρηση
    το 4 οι συνδιαχειριστες του νεου μπλογκ δεν το βαζουν;;;
    🙂

  6. να είσαι καλά αντώνη μου -όχι, δεν υπάρχει περιορισμός, ότι θες γράφεις 🙂
    Το 4 είναι για να μπορέσουμε να βρούμε τα ποστ και να τα ανεβάσουμε -ε, τα δικά μας, τα είδαμε… μονοι μας!🙂

    Φιλιά, καλή βδομάδα 🙂

  7. οκ, αν και με δυσκολευει λιγο το απροσδιοριστο.

    Φιλια, καλη βδομαδα

    (μα με ασημι στυλο σε λευκο φοντο; Εμας τους μυωπες δεν μας λυπασαι καθολου πια; )

    στελνω mail

  8. Γιεσ! Γιεσ! Γιεσ! Άι γουίλ!
    Το είχα δει και νωρίτερα στον ΑΦΜ!!! Και μου άρεσε πάρα πολύ ως ιδέα! Θα σε έπαιρνα και τηλ. για να βάλω βύσμα! 😆

    Καλή εβδομάδα, ΝατασΑκια μου, και τελειώνοντας σας αφιερώνω το

    Αν δεν είχα και σεεενανεεε
    τι θα ήμουν στην blogήηη;
    Μπορεί το zero να ‘μουνα
    Να ‘χα εξαφανιστείιιι

    φιλάκια, χαγκσ, και καλή εβδομάδα!😀

  9. @ παπικουλίνι μου, σιγά που θα χρειαζόσουν βύσμα, βρε! :p

    Χαίρομαι που σου αρέσει, να σε δω -και τον Σεφ! 🙂

    {{{{{{φιλάκι}}}}}}

    @ Καμηλιέρη μου όόόόόόόόόόόόόόόόόχι……!!!!!
    ΕΣΥ θα το γράψεις, και δεν σηκώνω κουβέντα, λέμε!!!!
    (και άσε τις τελιτσουλίτσες ήσυχες, ναι; )

    Σμααακ! 🙂

  10. Όμορφο ετούτο το παιχνίδι Νατασσάκι μου! Και όμορφα τα γράμματά σου πρέπει να πω! Τη καλημέρα μου και καλή βδομάδα!🙂

  11. Νατασσακι, μπες για ελεγχο. Το εγραψα το πονημα,,,,αλλά δεν ξερω αν αυτό ειναι που ηθελες…. εγω εβαλα ενα με αναμνήσεις…Ξέρεις, όσο γερνώ, τόσο γυρνώ προς τα πίσω…χα…χα…
    βραζω στο ζουμί μου, σου λεω

  12. ΅@@@Προς Σωτηρη…. Σωτηρη μου, μην την ακους, αυτά τα λεει έτσι για να με ηρεμήσει επειδή εχω ενα νευρικό πραμα αλλο πραμα…. Εσυ επρεπε νασαι ο πρωτος και ο καλύτερος, μακράν ημών…αλλά μοιρα βασκανος, τωρα, ξερεις. Δείξε λιγη κατανοηση….
    φιλια
    ριτς

  13. Πολύ ωραία ιδέα! Πολύ ενδιαφέρον! Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός, ελπίζω, γιατί είμαι σε φάση μετακόμισης και τρεχαλητού.
    Χίλια ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα προσπαθήσω…😉
    Το δικό σου υπέροχο! Λουλουδάτο και ευωδιαστό! Πάντα τέτοια!

    Φιλιά και καλή βδομάδα!

  14. @ Καλημέρα N.Ago !🙂
    Και φυσικά, έχεις κι εσύ πρόσκληση -και να λείπουν οι δικαιολογίες για τα «άσχημα» γράμματα, παρακαλώ! 🙂

    Καλή βδομάδα!

    @ Καμηλιέρη μου, άσε τα πίσω σου -μπροστά σου θέλω να κοιτάξεις: έχεις ένα καθαρό χαρτάκι; ναι! Έχεις κι ένα μολυβάκι, στυλό, κάτι; ναι!
    Άντε, λοιπόν! :p😆 😆

    @ Καλημέρα Jo μου! Καλή Βδομάδα🙂
    κι εμένα μου έλειψες, αλλά βλέπεις… στομάχι (γκρρρ)

    Και δικό σου χειρόγραφο μπορώ να έχω, αν θες, ναι;
    Φιλάκια 🙂

    @ Ριτσάκι μου, το είδα -θα το φτιάξουμε αργότερα, όταν γυρίσεις, ναι;
    (αχ, τι θα κάνω εγώ με σένα, μου λες; )

    @ Ριτσάκι-2,😆 😆 😆

    @ Φυσικά και δεν υπάρχει περιορισμός, Μαριάννα μου, όποτε μπορείς! Το ξέραμε ότι θα σου αρέσει!

    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα!!!! 🙂
    (και μετακόμιση ακούω; καλό κουράγιο!)

  15. Νατασάκι, το είχα δει στου afmarx και μου άρεσε η ιδέα, είπα ίσως κάποτε, γιατί όχι; Όμως εκείνο το «γλυκιά μου κλέλια» με λύγισε και το «ίσως» έγινε «ναι» το «κάποτε» έγινε «σύντομα» και το «γιατί όχι» «σίγουρα ναι»…
    Μπορείς να το πεις στον Marx, δε θα μου το κρατήσει μανιάτικο, είμαι σίγουρη…

    Να συνδέσω όμως το scanner αύριο, ναι;

  16. @ μικρή μου νεραϊδόσκονη, καλώς επέστρεψες! 🙂

    Φιλάκια πολλά, και στα μικρούλια σου 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, να σου φέρω εγώ λίγο, βρε! :pp
    (δεν γλυτώνεις, λέμε!)

    @ Κλέλια μου..!🙂 🙂 🙂

    όποτε θες, δεν βιαζόμαστε! -και σιγά μη θυμώσει! Ίσα-ίσα, θα χαρεί -ξέρει να διαλέγει «βοηθούς» ! 😉

    Φιλάκια πολλά 🙂
    (το ξέρεις ότι σε σκεφτόμαστε, έτσι κι αλλιώς..! )

  17. μου αρέσει το παιχνίδι αυτό!
    θα κάνω πρόβες το βράδυ για να διορθώσω το φαρμακοσυνταγογραφικό χαρακτήρα μου🙂

  18. …που να «τρέχω» τώρα η καψερή με δυο παιδιά μες στην κοιλιά;!

    Καλησπέρες νατασσάκι μου,
    άντε, άντε, κάτι μου λέει πως θα πάρουνε φωτιά τα σκάνερς!!

  19. Καλησπερα και καλή βδομάδα νατασσάκι μου!!!
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση καλή μου
    άλλα θέλω να σε ρωτήσω κατι…πρώτα πρώτα δεν κατάλαβα το 4

    Πρέπει να κάνω κάτι άλλο έκτος από το να ποσταρω τις οδηγίες του παιχνιδιου?

    Και δεύτερο…τι γραμματοσειρα να χρησιμοποιήσω χαχαχαχαχαααα

    κοτσυφοφιλώ σε!!!

    τσίου!!!

  20. Είμαι συγχυσμένη σήμερα και δεν μπορώ καν να καταλάβω «τί είδους παιχνίδι είναι», άσε που φεύγω σε λίγο για τον γιατρό.
    Θα το ξαναδώ αύριο, αν είμαι καλύτερα………
    Φιλιά πολλά🙂

  21. πω πω ,δε κάνω και καλά γράμματα😆
    ευχαριστούμε δια την πρόσκλησιν, θα αντεπεξέλθωμεν οσονούπω😛

  22. ή έχεις έμπνευση ή δεν έχεις…

    όμορφο νατασσάκι μου το γραπτό σου…

    πέρασα να αφήσω ευχούλες γενικώς και μια γλυκιά καληνύχτα

  23. @ μαγισσούλα μου, θα περιμένω -είμαι σίγουρη για το καλύτερο 🙂

    @ (μετεωρίτες) Φαίη μου, εσύ τώρα πρέπει να γράψεις 4 κανονικά!!!!😆
    Φιλιά πολλά (είπαμε😉 )

    @ Καλέ μου καραφλοκότσυφα, τι δεν καταλαβες;
    Το http://autographcollectors.blogspot.com είναι ένα blog που μαζεύουμε όλα τα χειρόγραφα 🙂
    Για τη γραμματοσειρά, χμμμ…. 😆 😆 😆
    Φιλιά

    @ Νιόβη μου, εδώ είμαι, ότι δεν κατάλαβες -θα τα πούμε!
    (γιατί γιατρό; )

    Φιλάκια -και στα αστροπελέκια σου

    @ τσοπάνη μου, σας περιμένουμε!!!😀

    @ super if μου, έχεις κι εσύ πρόσκληση, να σε δω! 🙂
    Φιλιά

  24. @ διαβατιδά μου, καλή σου νύχτα -και φυσικά, να το κάνεις κι εσύ (και τα κορίτσια, αν θέλουν -εγώ πάντως θα βάλω και του αστερΆκη! 😉 )

    Φιλάκια πολλά

    @ Γλαρένια μου, δεν είναι καλή ιδέα;
    Περιμένω και το δικό σου 🙂

    Φιλιά πολλά

    @ Το είδαμε, το είδαμε!🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    (κι ευχαριστούμε, adaeus μας!)

    Φιλιά ανοιξιάτικα -πάρα πολύ καλό! 🙂

  25. για χαζή την πέρασες την Ανοιξη νατασσάκι μου?? όλο το χρόνο να την έχεις να την βαρεθείς?? ξέρει αυτή τι κάνει…
    όμορφο παιχνίδι όμορφο το γραπτό σου:)
    καλημέρα..

  26. Χριστος ανεστη και καλο μηνα γλυκο μου νατασσακι.Επεστρεψα το πρωι της κυριακης.Ομως οι δουλιες πολλες .θα ενημερωθω για τις νεες σα ασχολιες και πιστευω να μπορω να ακολουθησω.Φιλακια ελευθερια.

  27. ευχαριστώ για την πρόσκληση! θα το κάνω οπωσδήποτε, είναι τέλεια ιδέα! (αν όχι αύριο, σίγουρα την άλλη βδομάδα που θα έχει φτιάξει το σκάνερ)
    🙂 σ’ ευχαριστώ που με σκέφτηκες!

  28. @ ελαφάκι μου,
    Μαααατς! 😉

    @ Καλημέρα Jo μου – γιατί όχι, παιδί μου ; 😆

    @ Σταγόνα μου, σιγά μην τη βαρεθώ – δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση! Εγώ την έχω μόνιμα, έτσι κι αλλιώς μέσα μου -θα την ήθελα και έξω…. 🙂

    Φιλιά, περιμένω και το δικό σου να το βάλουμε στη συλλογή! 🙂

    @ Καλημέρα γειτόνισσα ! 🙂
    Καλώς ήρθες – θα τα πούμε από κοντά! 🙂

    @ Δέσποινα μου, κι εσύ -να το κάνεις
    Κι εγώ αγαπώ τη μυρωδιά του χαρτιού, ευκαιρία είναι να τη θυμηθούμε.
    και μ’ αρέσει να ξέρω τον γραφικό χαρακτήρα των φίλων μου….🙂

    @ εντεκΆρη μου, άκου ευχαριστώ! 🙂🙂🙂
    όποτε θες – και μόλις λίγο προλάβω, σου έχω δώρο (γενεθλίων😉 )
    🙂 🙂

  29. Mα τί λες στους ανθρώπους Νατασσάκι μου ; Ζαλίζομαι και που τα βλεπω….
    εγω το καθηκον μου τοκανα. δεν ξερω αν πετυχε.. ενταξει δεν ειχα προσέλευση, αλλά δεν μ εχουν μαθει σ αυτό το στυλ..ειμαι στο πιο….. λογοτεχνιζον !!! Χαχα….

  30. Καλα καλά…μην βαράς χαχαχα
    έκανα μια πλάκα κι εγω χαχαχα

    καληνύχτα και όνειρα γλυκά

    κοτσυφοφιλια στον αστεράκι σου
    και
    σε σένα

    τσίου!!!

  31. Kαλημέρα και Χρόνια Πολλά που δεν είπαμε, είδα το όμορφο παιχνιδάκι σας…απο την Demon και το ειδικό μπλογκ που έκανες γι αυτό…ωραίο μου φαίνεται.

    Φιλάκια , εύχομαι να είσαι καλά.

  32. Νατασσακι μου προσπαθω να μαζευτω ,σ’εχω συνεχεια στο νου μου, πρεπει να τα πουμε απο κοντα,φιλακια.

  33. Μαμά το έγραπσα όοοολο το μάθιμα μου.
    Αλλά δεν βρίσκο το περιστέρη να στο στείλο,
    Καλάααα
    Μάκια

  34. Σας ζητάω συγνώμη, αλλά τρέέέέέέχωωωωω!!!!!🙂

    Όσοι γράψατε ήδη, θα τα δείτε στη συλλογή – και σας ευχαριστούμε κι από δω πολύυυυυ! 🙂

    @@ Τρελοφαντασμένη μου, να γράψεις κι εσύ!!! 🙂

    @@ Ελευθερία, θα τα πούμε από κοντά εμείς!🙂

  35. οπς!!! κι εμένα μ’ έβαλες; αύριο που θα είμαι λίγο λάσκα θα κοιτάξω να το κάνω… να δω κι εγώ τι θα σας γράψω!!!
    για την ώρα έχω στο blog μου ένα θέμα που αφορά το Interpol το οποίο παρακαλεί το κοινό να βοηθήσει να βρουν έναν εγκληματία παιδεραστή… μπείτε στο blog μου να διαβάσετε και να το προωθήσετε μπας και βρεθεί το παράσιτο της κοινωνίας…

  36. Αυτό το παιχνίδι εξαπλώνεται σαν υιός! Να είναι τυχαία η επιτυχία του ή μήπως πράγματι μας έχει λείψει πολύ το χαρτί και το μολύβι;…
    Χάρηκα που σε γνώρισα Νατάσσα μέσα από αυτή σου την ιδέα. Να και το δικό μου…
    http://mariatzirita.psichogios.gr

  37. Όμορφο χειρόγραφο έβαλες.Ωραία γράμματα μα και ο Θαλασσινός είναι από τους αγαπημένους μου.Ανταποκρίθηκα…

    Φιλί και καλημέρες σε όλους…

  38. Καλέ, κοίτα να δεις τώρα ζημιές.
    Τα είπαμε στο τηλέφωνο, ησύχασα και ξέχασα να περάσω το ζούδι να γράψω. Έρχομαι λοιπόν σήμερα που κουνήθηκε ο εγκέφαλος και το θυμήθηκα να καταθέσω το σχολιάκι μου και πέφτω πάνω στην εξωγήινη επέλαση. ΒΟΗΘΕΙΑ.
    Και μπορείς να μου πεις γιατί αλλού έχουν στραφεί στον κυβισμό ενώ στο δικό σου στον πόλεμο των Άστρων; Θα με τρελάνετε.

  39. Και γιατί εγώ μένω ίδια και απαράλλαχτη; Γιατί δεν επηρεάζομαι από αυτή την τάση αλλαγής που υπάρχει στην WP;
    I’m gonna scream……………….. [καλά το έγραψα η αγγλομαθής ή το σκότωσα; αει σιχτίρ σήμερα]

  40. Πλάκα εχουν οι καινούργιες φατσουλες που κυκλοφορούν στο συστημα και ειναι αφ εαυτού που λενε…χα,…χα….

  41. Καταπληκτική η ιδέα σας με τα χειρόγραφα…
    Εχω κανει ηδη αναρτηση μα δεν ξερω αν πετυχε ο τροπος με τον οποιο εγραψα το link…
    Την καλησπέρα μου

    Αρης

  42. Νομίζω πως είναι το παιχνίδι με τις περισσότερες συμμετοχές.

    Καλή ιδέα και Μπράβο!

    Φυσικά και έπαιξα!

  43. Ωωω! Σε ευχαριστώ που με θυμήθηκες!! (εδώ παίζει εμότικον με κόκκινα μαγουλάκια). Δέχομαι την πρόταση να παίξω κι εγώ για πρώτη μου φορά σε μπλογκοπαίχνιδο και να γίνω ασφαλώς ρεζίλι με τον απαράδεκτο γραφικό μου χαρακτήρα.
    Φιλούρες!!!

  44. Exxxxmmmmmm, προφανώς κάπου αλλού άφησα την προηγούμενη ειδοποίησή μου και δεν θυμάμαι και πού! Είμαι σεσημασμένα «αφηρημένο» άτομο όμως, εκτός όοοολων των άλλων ελατωμάτων μου, επομένως ελπίζω να συγχωρούμαι. Καλησπέρα και μάλλον ήταν μια καλή ευκαιρία για να γνωριστούμε κιόλας. Είναι πάντως πρώτη φορά παίζω τέτοια παιχνίδια και δεν ήξερα ακριβώς πώς να το κάνω. Μου φάνηκε όμως πολύ ενδιαφέρον, γι’ αυτό και είπα για πρώτη φορά I do. Καλά λοιπόν κάνω αυτήν τη φορά που «ακουμπάω» εδώ τη συμμετοχή μου ή πάλι λάθος κάνω; Ελπίζω να μην ενοχλώ πάντως.
    Και όπως βλέπω, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ μαμά!

  45. @ mamma mia, σου έλυσα τις απορίες «ιδιαιτέρως» – ο πόλεμος των άστρων είναι επιλογή μου, δεν έχει πλάκα; 🙂 🙂 🙂

    @@@ όλους : Ευχαριστούμε πολύ όλους σας, τα χειρόγραφα (ολα όσα βλέπω εδώ) έχουν ήδη «συλλεχθεί» !!!

    Και χαιρόμαστε πολύ και οι 2, που σας άρεσε τόσο !!!!!

    Καλό ΣΚ

Τα σχόλια είναι κλειστά.