:)

Ο Μάης έχει μυστικά (Ηλίας Κατσούλης,Παντελής Θαλασσινός – Καλαντάρι,2006)

hlios

…επειδή, ακόμα κι όταν δεν πάμε εμείς στην εξοχή, έρχεται αυτή στο μπαλκόνι. Κι ακόμα κι αν το στομάχι δεν είναι καλά, η διάθεση είναι της Άνοιξης -κι αυτό δεν αλλάζει, ό,τι και να γίνει (άσε που είναι και Παρασκευή…)

και το λέει και το τραγούδι:

Ο Μάης είναι μια φωτιά, μια φλόγα μαγεμένη
έχει τη μέρα αγκαλιά, τη νύχτα ερωμένη
έχει και ήλιο κυνηγό που ξέρει από σημάδι
να βρίσκει αυτόν που έριξε τα μάγια στο πηγάδι

Δεν έχει Λάμδα ούτε Ρο στη γλώσσα να βουλιάζει
είναι από Άλφα καθαρό κι όταν γελάς σου μοιάζει….

Καλό μήνα🙂

Καλημέρα🙂

55 thoughts on “:)

  1. Αυτή η μελένια φωνούλα στην αρχή θα μπορούσε να ανήκει και στο Ακουλίνι, ε;

    Καλό σας μήνα, ΝατασσΑκια μου, άντε και τη φάγαμε τη σχολική χρονιά, όπου να ‘ναι Ελευθερία 😀
    {{{{{{{{{{{***********}}}}}}}}}}}}}

  2. Χρόνια πολλά μαμμά ετών…υποσχόμενων.Να βρίσκεις μπροστά σου αυτά που ονειρεύεσαι και πίσω σου αυτά που σε έκαναν σοφότερη

  3. @ Παπικουλίνι μου, θα μπορούσε..!🙂 🙂 🙂

    Ναι, κοντεύει -αλλά εγώ;;;;;;
    (γκρρρ)

    {{{{{{φιλάκι}}}}}}

    @ Ευχαριστώ πολύ καλέ μου Άλλε φίλε -εξαιρετική ευχή, κι εγώ σου εύχομαι τα ίδια.🙂

    @ Μα, Καμηλιέρη μου, εσένα σ’ αρέσει το κόκκινο (είπες..! :p)

    Καλό μήνα!
    (εμένα μ’ αρέσει η Άνοιξη, πάντως! )

    @ Καλημέρα Θαλασσινό μου μικρούλι! Καλό Μήνα!!!
    Φιλάκια και😆

  4. Καλο μηνα Νατασσα🙂
    Περαστικα να πω ή περασε το στομαχι;;;

    Φιλια!🙂

    (ο Θαλασσινος αγαπημενος καλλιτεχνης)

  5. @ Καμηλιέρη μου, να αφήναμε τις φωτιές μακρυά, ειδικά τώρα που καλοκαιριάζει;
    (πονάει, λέμε… )🙂

    @ Ευχαριστώ χελώνα μου -είναι από τα πιο αγαπημένα μου λουλούδια ο ήλιος! 🙂

    @ Χαίρομαι που σ’ άρεσε White Filly🙂
    Καλό μήνα και σε σένα !

    @ Καλό μήνα αντώνη μου
    (θα με τραβήξει το στομάχι, φοβάμαι.. γκρρ!)

    Το Καλαντάρι του Θαλασσινού το έχω «ξεκάνει» εδώ -κάθε μήνα, μέχρι να το εξαντλήσω… Κι εμένα μ’ αρέσει, φυσικά!

    Φιλιά πολλά, ευχαριστώ! 🙂

    @ Καλό μήνα Θαλασσομπερδεμένη μου
    Τα κέφια όπως βλέπεις, δεν μας λείπουν !😉

    Μάκια 🙂

  6. (ξ)αδερφέ,🙂🙂
    (μα, αγαπάω τους ανθρώπους που γελάνε… και μ’ αρέσει όταν βλέπω γελαστούς όσους αγαπάω..!)

    Φιλιά γλυκά – Καλά να είμαστε όλοι!🙂

  7. Καλό Μάη φιλενάδα! Και καλό μας κουράγιο, η καρδιά της άνοιξης δεν είναι???? :)))
    Σμαααααααααααακ

  8. Πολύ ωραίο το τραγουδάκι , το άκουσα και στης
    Αμάλθειας. Είναι κριτικό μάλλον.
    Καλό μήνα

  9. Η Σοφία είμαι ,αλλά γράφει άλλο γιατί είναι το μπλόγκ που γράφω μια ιστορία στο ‘wordpress.
    sofiascomments και liakos2. λοιπόν το ίδιο πράγμα…

  10. όπως πάντα χαμός στο μπλογκ σου… Στέκομαι στην ουρά, να υποβάλλω τα σέβη μου και να προσφέρω τις ευχές μου🙂

  11. @ Καλησπέρα Γιώργο – Χρόνια Πολλά και Καλά και σε σένα 🙂
    Να είσαι καλά, και να γράφεις κι εσύ πάντα όμορφα κείμενα
    Καλό μήνα !🙂

    @ Καλό σου βράδυ Νιόβη μου!
    Ο ήλιος είναι στο μπαλκόνι μου -δεν είναι τέλειος; 🙂

    Φιλιά στα αστροπελέκια σου -Καλό μήνα !

  12. @ Καλό Μάη Φιλενάδααααα!!!! 🙂
    (κουράγιο ακόμα έχουμε, ο καφές μόλις τελειωσε 🙂 )

    Σμααααααααααααααααααακ!!!!

    @ Σοφία μου, όχι, δεν είναι κρητικό – είναι από το «Καλαντάρι», του Παντελή Θαλασσινού, που έχει ένα τραγούδι για κάθε μήνα του χρόνου
    (το είδα το καινούριο σου blog – καλορίζικο! 🙂 )

    @ τσοπάνη μου, εγώ και με την άνοιξη ευχαριστημένη είμαι !!!! 🙂

    (ο χειμώνας να μην έρχεται, γίνεται; Δεν αντέχω το κρύο, σου λέω! )

    Καλημέρες 😀

    @ μενιεκ μου, εσύ ποτέ στην ουρά -μα τι λες!!!!!🙂 🙂 🙂

    Καλώς επέστρεψες, άντε να πιούμε κανένα καφέ -τσάι επιτέλους!!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά 🙂

  13. mamma mia😆

    Ευχαριστούμε🙂 🙂 🙂

    (τα κατάφερες, beep-beep :p)

    Φιλιά στα μούτρα σας 😀
    (και έχετε 2 τούρτες με πολλά κεράκια να σβήσετε τώρα!!!!)

  14. Καλό μήνα. Και επίσης, επειδή αν δεν κάνω λάθος το 36 έγινε 37, μπαίνω στον πειρασμό να ευχηθώ Χρόνια Πολλά.😉

  15. Σας ευχαριστώ πολύ, Ζορμπά -πέσατε στην περίπτωση! Τα δικά μου γενέθλια ήταν τη Μ. Παρασκευή, μα σήμερα έχει γενέθλια ο «μπαμπάς» της οικογένειας -ο άντρας μου
    Άρα, ευχαριστούμε οικογενειακώς 🙂

    Καλό Μήνα 🙂

  16. Kαλημέρα Νατασσάκι μου

    Καλό μήνα

    Υπέροχο όπως πάντα το τραγουδάκι!

    Πολλά φιλιά! :-**

    ΥΓ. Δίκιο έχει η meniek. Πρέπει να περιμένεις στην ουρά για να χαιρετήσεις. Α πα πα, χαμός στο μπλογκ… :-))))

  17. Πες, βδε ζούδι ότι είναι αφιερωμένο το άσμα να ευχηθούμε…Χρόνια πολλά Κυριάκοοοο:) το ζούδι και τα μάτια σου!
    Να τον χαίρεσαι Νατασσάκι

  18. @ αντώνη μου, ναι -σήμερα, 3/5 🙂
    (έλα να σε κεράσουμε 😉 )

    Ευχαριστούμε για τις ευχές – Φιλάκια κι από μας

    @ Ευχαριστούμε φιλενάδα!!!!!! 🙂

    @ Καλημέρα γατί μου, Καλό μήνα🙂
    (έχουμε κόκκινα γενέθλια σήμερα, όπως κατάλαβες, και είμαστε εκτός δικτύου… 🙂 )

    Ε όχι και ουρά, βρε σεις, υπερβολικές!!!!! 😆
    Φιλάκια

    @ Ρούλα μου… 🙂
    (τα «άσματα» εδώ είναι πάντα αφιερωμένα, να ξέρεις -είτε το λέω είτε όχι -και μην ρωτάς σε ποιον ή σε ποιους 😉 )

    Ευχαριστώ για τις ευχές, και διάβασε την προτροπή (και την πήρε σοβαρά, να ξέρεις! 😆 )

    Τα φιλιά μου , καλό Σαββατοκύριακο 🙂

  19. Χρόνια πολλά και καλό μήνα!

    Κατά τη γνώμη μου, το καλαντάρι είναι ένας από τους καλύτερους δίσκους του Παντελή. Μου άρεσαν πολύ και οι στίχοι του Ηλία Κατσούλη.

  20. Καλησπέρα καλό μήνα νατασσάκι μου
    Εγω δεν πήγα πουθενά εχτές δούλευα και
    το βράδυ άσε!!!

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!

  21. E, αφού εσείς στη γειτονιά σας καλωσορίζετε τον Μάη στις 2 του μηνός, δικαιούμαι κι εγώ να σας ευχηθώ «καλό μήνα» στις 3.
    No?🙂

  22. Ο ΜΑΗΣ ΕΧΕΙ ΜΥΣΤΙΚΑ;!!

    ΕΜΕΙΣ ΟΧΙ !!!

    ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΔΥΜΑ και έχουμε τρελαθεί από
    1. άγχος
    2. χαρά
    3. έκπληξη

    ..άστα να πάνε, Νατασσάκι!!!!!!!

    Μην μας παρεξηγείς που εξαφανιστήκαμε, αύριο θα σε πάρω τηλέφωνο να σου τα πω.
    Αν και… στα είπα ΟΛΑ!!

  23. @ Μαργαρίτα μου, κι εμένα μ’ αρέσει πάρα πολύ -και ναι, ίσως είναι ο καλύτερος δίσκος του Θαλασσινού. Γι’ αυτό, από τον περασμένο Οκτώβρη (νομίζω) βάζω ένα τραγούδι του κάθε μήνα 🙂

    Καλό μήνα να έχουμε, γεμάτο λουλούδια! 🙂

    @ Καλέ μου καραφλοκότσυφα, κι εγώ στο σπίτι έμεινα, μόνη μου, και με πονους στο στομάχι (αλλά ο Μάης ήρθε και με βρήκε! 😉 )

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Κάβειρε, τα καλύτερα νομίζω! 🙂
    Καλό σου βράδυ

  24. @ Και δε μου λες εσύ… αγαπημένε μου AfMarx
    αφού ξέρεις, ότι δεν μπορώ να σου φέρω αντιρρήσεις!!! (συνήθως :ppp)
    (οι αδυναμίες, δεν κρύβονται)

    Και στις 30 να μου έλεγες καλό μήνα, θα σου έλεγα όχι εγώ, ε; 🙂
    (να μην πω γι’ αυτό το «γαλλικό», που με «σκοτώνει» :ppp)

    Καλό Μήνα!!! 🙂 🙂 🙂

    @ Μετεωρίτεεεεεεεςςςςς!!!!!!
    Διδυμα;

    ΔΙΔΥΜΑ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αχ, να σας δω τι θα κάνετε !!!!!!!!!!!!!
    (εδώ να δεις έκπληξη και χαρά – άρχισα να φωνάζω : η Φαίη θα κάνει δίδυμα -ο αστερΆκης άρχισε να χοροπηδάει, κι ο Κυριάκος μας κοίταζε σαν να βλέπει ΟΥΦΟ…)

    Θα τα πούμε το πρωί!
    Μα…. ΔΙΔΥΜΑ??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  25. αυτα ειναι ωραια νεα!!!

    Μπραβο Φαιη, Γιαννη το μυστικοοοο…

    Πολυ χαρηκα!!!

    παω να βαλω ενα σφηνακι

    Αιντε γεια μας!!!

  26. Καλημέρα αντώνη μου!🙂

    Κερνάμε καφέ, πάντως! 😉
    (αυτό είναι, οι φίλοι να χαίρονται στις χαρές των φίλων.. Άντε, και στα δικά σας!)
    Φιλάκια

  27. @ Αντώνη μου, ότι και να είναι, σοκ θα είναι -και για τους 2 σας, πίστεψέ με!
    (αλλά ευχάριστο)🙂 🙂

    @ Σας ευχαριστούμε οικογενειακώς, φίλε και e-θειε μας, θα απαντήσουμε και θα ειδοποιήσουμε! 🙂 🙂 🙂 🙂

  28. Ο Μάιος μας έφτασε, εμπρός βήμα ταχύ… κι εγώ έχω γίνει τακτικός θαμών και πελάτης των φυτωρίων της περιοχής να εμπλουτίσω το μπαλκόνι μου… Να μην τελειώσει αυτή η Ανοιξη…αχ

  29. Χμμμ….
    «Ερωτευμένος» με την Άνοιξη κι εσύ, ε; 🙂
    (είμαστε πολλοί!)
    (κι εγώ, με τα φυτώρια έχω ένα ζήτημα… ευτυχώς, έχω πελάτες!)
    Φιλιά πολλά

  30. Καλησπέρα, καλησπέρα…. σηκώθηκε ο λαζαρος και περπατάει….κρυωσα εκανα και πυρετό εχασα και την εκδρομή, ηρθαν και οι εργάτες κι αν με πιασεις απ τη μυτη θα σκασω γιατί εχω και δυο κιλα πιο πανω κι εχω χασει και την Πενελοπε….για να μην πω και τί αλλο και μας ακουσουν πεντε γειτονιές πιο πέρα
    τα σεβη μου

    ριτς

  31. Γκρινια-Ρίτσα μου, περαστικά!!!
    (μην στενοχωριέσαι, θα την βρούμε την Πηνελόπη βρε!)

    Φιλιά, κι ετοιμάσου -έρχονται οι κάμερες λέμε! 😉
    :pp

Τα σχόλια είναι κλειστά.