Μ. Τρίτη

Καλημέρα🙂

50 thoughts on “Μ. Τρίτη

  1. χαιρετώ η αμαρτωλή η Κασσσιανή ειμαι….
    περαστε για ενα φοντανακι από μενα να ελεγξετε και τις βλακειουλες μου, παρακαλώ

    τ’ι ανεβασατε καλε Μεγαλη Τριτη; εντροπία γαρ;

  2. Ευτυχία είναι να είναι βράδυ, να είσαι κουρασμένος και μελαγχολικός και να υπάρχουν κάποιοι/ες σαν και σένα που να σε κάνουν να χαμογελάς μπροστά σε μια οθόνη!
    Νατάσσα μου πάντα έτσι να σκορπάς θετικά συναισθήματα, είσαι τόσο γενναιόδωρη!

  3. Καλησπέρες, καλησπέρες!!!
    (δύσκολη μέρα)
    🙂

    @ Φιλενάδα μου, (άπειρος αριθμός) πριν λίγο έκατσα κι ακομα δεν έχω ξεμπερδέψει…..
    αλλά, που θα πάει;
    Σμααααααααααααααααααααααααααακ!

    @ Καμηλιέρη μου, ωραία σφυρίζεις! :p

    @ Καλό βράδυ πια, αντώνη μου!
    Φιλιά -σε όλους😉

    @ Καλημέρα Jo 🙂
    (για αύριο😉 )

    @ καλό βράδυ γατί μου!

    Φιλάκι κι από μένα 🙂

    @ γι’ αυτο το έβαλα, mamma mia!!!!😀

    Φιλάκια στο γκούφι, και στη μάνα του
    (από όλα σας τα γκουφακάκια)🙂

  4. @ καληνυχτοφιλί τώρα, μικρή γλυκιά δασκάλα!
    και προσοχή στα…κουνούπια!😉

    @ δεν ξέρω ταχυδρόμε πώς να το γράψεις, ξέρω όμως πώς να το τραγουδήσεις:
    έτσι !
    Καλό βράδυ -και καλώς ήρθες 🙂

    @ φιλενάδα μου...🙂 🙂 🙂

    @ Καμηλιέρη μου, ωραίος φίλος είσαι βρε!😛😆

    @ Καλησπέρα (ξ)αδερφέ! 🙂
    Φιλιά

  5. @ Ριτσάκι μου, εντροπία – ξε-εντροπία, εγώ ήθελα να χαμογελάσω σήμερα, μια και δεν αισθάνομαι καθόλου Κασσιανή ! (παρ’ ότι μ’ αρέσει πολύ το τροπάριο) 🙂

    Φιλιά, (πτώμα) καλό βράδυ

    @ Κάβειρε, 😀
    Καληνύχτα και σε σένα 🙂

    @ ευτυχία είναι να διαβάζεις τέτοιες κουβέντες από φίλους, και να ξέρεις ότι έκανες κάποιον και σήμερα να χαμογελάσει, καλέ μου adaeus! 🙂
    (δεν ξέρω αν είναι γενναιοδωρία -είναι σίγουρα δική μου ανάγκη, πάντως… )

    καλή σου νύχτα, και καλή ξεκούραση :))))

  6. Καλημέρα Jo μου🙂
    (μαθαίνω γρήγορα)

    (και σπίτι ακόμα, γιατί μας πήρε ο ύπνος -πάλι- και τρέχουμε με τον αστερΆκη να ετοιμαστούμε για τη δουλειά…)
    😀 😀

  7. Νατασσακι μου περασα να αφησω τις ευχες μου..Να εχεις μια Καλη Ανασταση.. Ευχες ολοθερμες, να περασεις καλα!🙂

  8. @ Καλημέρα Stain!!!🙂

    @😉
    Φιλιά πολλά, Ρούλα μου🙂

    @ Καλή Ανάσταση, roadartist μου ! Να περάσεις καλά στην εξοχή, να γεμίσεις καινούριες εικόνες !

    Πολλές πολλές ευχές!🙂

  9. Ένα απλό ερώτημα

    Ξέρεις εχτές το βράδυ πήγα και διάβασα το παγωμένο δάκρυ
    του σαλιγκαριού μια απορία παιδική αθώα με έφερε εδώ
    απλή απορία:
    «Γιατί τα σαλιγκάρια να κλαιν σαν περπατούν;»
    Μια προτροπή ερώτημα Θεού
    Έμεινα άφωνη κυριευμένη με τύψεις, τι να απαντούσα πώς να
    μικρύνω την αθωότητα
    Τα σαλιγκάρια είναι οι βλαστοί της ψυχής μας που έρπουν σαν
    κισσοί, πώς να το πω όμως;
    Ξέρεις εχτές το βράδυ σούρουπο ήταν ιχνηλάτησα την πυώδη
    πηγή του κόσμου, δάκρυ και πύον και κρούστες διαφανείς να
    τέμνουν μοιραίες πορείες ,έφυγα τρέχοντας η αργή πορεία
    πολιορκούσε τον ήχο των λέξεων!
    Ιέρεια ταγμένη στο κοιμητήριο με τους διάτρητους κοχλίες
    πένθησα την ηλικία των δακρύων κι αφιερώθηκα

    Καλό Πάσχα;

  10. Natassaki δεν πιστεύω να φύγεις και εσύ για Πάσχα και αν φύγεις θα παρεις και pc..!! Nα σου ευχηθώ από τώρα τι λες?xx

  11. O Sfarnas κεντάει με το Τζόρτζι…
    Άλλος ένας που δεν θα μεγαλώσει ποτέ…
    Στα 5 θα μείνει ενώ εμείς θα ανηφορίζουμε το ηλικιακό Έβερεστ στα 45, 55, 65…105🙂

  12. πέρασα να πω Χρόνια Πολλά!!!

    Καλή Ανάσταση!! να περάσετε πολύ όμορφα!

    (θα φύγετε;; )

    ο Αστεράκης έβαλε χαλκομανίες στα αυγά;;;

    Μάκια😀

  13. Καλημερες.
    Γραπτες ευχες για καλη Ανασταση + καλο Πασχα
    (θα τα πουμε και τηλεφωνικα φιλαρακι)

    Φιλια στην οικογενεια.
    🙂🙂🙂

  14. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις νατασσάκι μου. Όλες μου οι ευχές για υγεία ευτυχία και αγάπη. Να περάσετε όμορφα

  15. @ neraidoskoni μου, θα φύγετε για Πάσχα;
    Να περάσετε καλά κι εσείς και τα μικρά σας
    Φιλάκια!!! 😀

    @ ΕΛΕΝΗ, σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο, αν και δεν κατάλαβα απόλυτα το νόημα..
    Εμείς ευχόμαστε να είναι καλό το Πάσχα, για όλους -δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά περισσότερα…
    Να είσαι καλά, καλώς ήρθες

    @ Χαίρομαι Σοφία μου! 🙂

    Καλή Ανάσταση και σε σένα🙂

    @ Καλό Πάσχα poet1 !
    Κι εσύ να περάσεις καλά!🙂

  16. @ Πηνελόπη μου, ούτε θα φύγω μακρυά, ούτε χωρίς πι-σι μένω
    (τι λες τώρα;;;; 😀 )

    Θα τα πούμε, φιλάκια🙂

    @ Εσύ θα μεγαλώνεις AfMarx μου -εγώ «το ξέχασα»….😉

    Αλλά ο μικρούλης είναι φοβερός –κι αυτόν στον χρωστάω! 🙂

    @ Καλημέρα φίλε μου καραφλοκότσυφα – το είδα ότι γύρισες, περναω από το δάσος! 😉

    @ Jo μου, το βράδυ τα αβγουλάκια -στη δουλειά ακόμα….
    Αλλά σήμερα και τέλος! 🙂
    Θα τα πούμε εμείς
    Φιλιά από δω 🙂

  17. @ φοραδίτσα μου, ευχαριστούμε για τις ευχές
    δεν θα πάμε μακρυά -λίγο πιο κοντά στη θάλασσα, μονο, αλλά Αττική πάλι !🙂

    ο αστερΆκης έχει έτοιμες τις χαλκομανίες για το βράδυ! 🙂

    Φιλιά -κι εσύ να περάσεις καλά!

    @ ευχαριστούμε για το θφύριγμα, κιτσομήτσο μου !🙂

    Και τις δικές μας -να περάσεις καλά εκεί που πας😉

    Καλή Ανάσταση

    @ αντώνη μου,
    (δεν σου λέω τπτ από δω -χεχεχε!)🙂 🙂 🙂

    Φιλιά 😉

    @ Και σε σας Βασίλη μου -να περάσετε καλά!

    Φιλιά πολλά και στα παιδάκια σου -Καλή Ανάσταση ! 🙂

    @ Καραφλοκότσιφά μου όχι -δουλειά είχα, κι ακόμα δλδ..
    δεν θα φύγουμε, εδώ θα είμαστε -θα τα πούμε!🙂

    @ Και τις δικές μου ευχές, μαγισσούλα μου !!!!
    Να περάσετε καλά, όπου κι αν είστε
    Φιλάκια🙂
    Καλή Ανάσταση

  18. Γειά σου Νατασσάκι.Τί κάνεις;Δεν μπορείς να φανταστείς ότι προχθες βγήκα τυχαία με τον αδερφό σου!!!Θα σου στείλω μέιλ.

    Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες και σταμάτα λίγο το τρέξιμο…ο αστερΆκης δεν σε αφήνει να ησυχάσεις.Τα χαιρετίσματά μου και φιλιά….

  19. Kαλά, ακόμα στη Μεγάλη Τρίτη μείνατε εσείς εδώ;
    Πόσο μεγάλη είναι πια;
    Εμείς φάγαμε την μεγάλη Πέμπτη και οδεύουμε προς Παρασκευή οσονούπω.🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.