Να σε «βλέπω» να γελάς…

Όλα αυτά που φοβάμαι, Άλκηστης Πρωτοψάλτη [στ. Θάνος Παπανικολάου, μουσ. Nickel Back «How you remind me» – Να σε βλέπω να γελάς (2004)]

…γιατί είναι Παρασκευή, είναι Απρίλης κι άνοιξη, (και τα λουλούδια ανθίζουν), είμαστε καλά, έχουμε πάλι ένα Σαββατοκύριακο «γεμάτο» -βόλτες, αγώνες, παρέα με καλούς φίλους…

(και είναι από τώρα σίγουρο ότι θα περάσουμε καλά)

…γιατί, όσο και να πέσει η θερμοκρασία, ο καιρός είναι ιδανικός για βόλτες -στο βουνό, στη θάλασσα, στα σοκάκια της πόλης για καφέ… ακόμα και για δουλειές στον κήπο, άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα ανοιξιάτικα λουλούδια μας, κι οι πρώτες φράουλες στη γλάστρα..!

…γιατί όπως και να το κάνουμε, η ζωή είναι πολύ ωραία για να μην της χαμογελάς!

…γιατί μ’ αρέσει οι άνθρωποι που αγαπάω, κι αυτοί που είναι γύρω μου, να γελάνε
(και να αντέχουν το τρανταχτό μου γέλιο -αλλά αυτό, είναι άλλη κουβέντα..!)

Καλό Σαββατοκύριακο, λοιπόν, σε όλους -και, να γελάτε, να σας «βλέπω»… 😉

*** Για σένα, που δεν ακούς ελληνική μουσική, για σένα που δεν σου αρέσει η Πρωτοψάλτη, και για σένα που σ’ αρέσει το ξένο κομμάτι επίσης (και…γιατί έτσι!), ορίστε -το ίδιο τραγούδι, στο πρωτότυπο. Οι στίχοι βεβαίως, δεν ταιριάζουν μ’ αυτό που θέλω να πω εγώ -αλλά εσείς, ακούστε αυτό, κι εγώ θα σας διαβάζω τους ελληνικούς :p

Σαν κερί που λιώνει
Η αγάπη καίει και λυτρώνει
Ιερό και Μέκκα το χθες που κρύβει μια γυναίκα
Να σε δω να γελάς
Μου φτάνει απόψε για να ξαναρχίσω
Να πετάξω ψηλά
Να ανοίξω μόνη φτερά

49 thoughts on “Να σε «βλέπω» να γελάς…

  1. :))))) Καφές Νο Χ , just got in (ρακές και νηστίσιμα κρεατομεζεδάκια!) και ΤΕΡΜΑ τα μεγάφωνα, ο αυτό το τελευταίο τραγούδι φιλενάδα ό,τι χρειαζόταν !!! Σμααααααααααααααααααακ
    Καλό ΣΚ

    # Δεν ξέρω τι λέει η πρωτευουσιάνα ΕΜΥ αλλά εδώ μέχρι 35 (+35) δίνουν !!!!

  2. Κι εγώ κάτι περίεργες φήμες άκουσα φιλενάδα μου, αλλά… σιγά μη μασήσουμε, ε; :))))))))

    (κι εδώ Χ, αλλά ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ !!!!!!)

    Σμααααααααακ!!!!

    (θέλω κι εγώ ρακές και νηστίσιμα κρεατομεζεδάκια!)

  3. Α φιλενάδα, να έρθεις εδώ να σε πάω. Θέα Λεβεντοκάμπος, το σερβις αργό αλλά … μπορείς να εμπιστευτείς ότι θα είσαι χορτάτος με τα νηστίσιμα κοψιδάκια μέχρι την επόμενη!!
    Χ για χώνεψη!
    Σμαααααααακ (τα 2 version παίζουν εναλλαξ!)

  4. Καλά φιλενάδα (σορυ που κάνω το ποστ κουτί) καταπληκτικό κόλπο: βάλε ΚΑΙ τις δύο version να παίξουν μαζί… ΤΕΛΕΙΟ!

    Και πες στο στριμμένο WordPress ότι όσο γρήγορα θέλω θα κάνω σχόλια! Να πίνει και αυτός καφέ!

  5. Μήπως να τον ποτίζαμε ρακί ;
    :))))))))

    (και σιγά, δικό μας είναι το ποστ, ό,τι θέλουμε το κάνουμε!!!🙂 )

    Φιλενάδα, πολύ καλό το κόλπο!!!!
    Τέλεια ακούγονται !!!

  6. Ψιτ… νατασσάκι, καλησπέρα!
    Κοίτα να ξεκουραστείτε, μου φαίνεται πως θα γίνει της κολάσεως αύριο😀

  7. τι εισαι εσυ βρε παιδι μου!!! με τετοια ορεξη, πως να μην ειναι υπεροχο το ΣΚ σου;;;

    φιλια

  8. Eμένα μου αρεσει πολύ η Πρωτοψάλτη
    και το τραγουδάκι επίσης ειναι του γούστου μου
    Σου εύχομαι να γελάς καλή μου και να χαρίζεις
    το γέλιο στους γύρο σου …

    πολλά κοτσυφοφιλάκια

    τσίου

    ΥΓ.Ευχαριστώ πολύ για την θετική σου σκέψη

  9. καλέ, ξέχασες να πείς…

    καλημέρα σας🙂

    καλά να περάσετε… βλέπω από ενέργεια και ζωντάνια στο φουλ…
    και αφού θα περάσεις και καλά, ρίξε και μια ματιά στην προσκλησούλα μου😉

  10. Kαλημέρα, ξύπνησα και είμαι λίγο άρρωστη, και σκεφτόμουνα πώς θα δουλεύω μέχρι τις 3, και ήρθα και μου έφτιαξες την διάθεση,
    Νάσαι καλά , καλό ΣΚ

  11. Kαλημέρα
    Την Ακατανόμαστη παλιά την γούσταρα πολύ…
    Για μένα έγινε «ακατανόμαστη» από τότε που άρχισε να κυκλοφορεί κατά παραγγελίαν τραγούδια για τράπεζες και ΟΠΑΠ …

  12. Κάτι τέτοια ποστ χρειαζόμαστε αυτές τις μέρες, να σκάσει το χειλάκι μας, να ανέβουν όλα (και η διάθεσή μας)…
    Και καλό σ/κ….
    ΥΓ.Και μένα μ’αρέσει μόνο η αυθεντική αγγλική εκτέλεση!!!!

  13. Πάλι διακοπή ρεύματος έχεις ; Πάλι κοπηκε το τελέφωνο; Αμα πια! Και θελεις και να γελάω, ε; Καλά,,, τωρα θα δεις πώς θα γκριματσδιάσω

  14. Αχ,βρε…μικιό κοπέλι:), το ‘κανες το θαύμα σου!
    Δείξε μας πώς να πετάμε, γιατί όλα αυτά που φοβάμαι είναι ακόμα εδώ για μένα γαμώτο.
    Όντως ήταν μεγάλες μπούφλες οι διαφημίσεις της Πρωτοψάλτη….δεν μπορώ μωρέ, να την πω ακόμα, ακατανόμαστη, Αλουφάκη, έχω περάσει πολλές ώρες μαζί της.
    Καλό Σαββατοκύριακο Νατασσάκι, καλή δασκάλα και σ’όλους τους μαθητές σου:)

  15. @ lifewhispers μου, αν θέλει ας μην είναι, τς! 🙂 🙂

    Καλό ΣΚ και σε σένα ! 🙂

    @ Ριτσάκι μου, παραγγελιά εκτελέστηκε!!!😉
    Τώρα χαμογελάς; 🙂

    @ Καραφλοκότσιφά μου, χαίρομαι που σ’ αρέσει -κι εμένα, μου φτιάχνει το κέφι! Και χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω χαρούμενο, έρχομαι πάλι στο δάσος, να σε δώ!
    (οι θετικές σκέψεις, η ειδικότητά μου😉 )

    @ Σ’ ευχαριστώ καλέ μου Κάβειρε! Καλό ΣΚ 🙂

  16. @ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !
    (εντάξει, διαβάτιδά μου; 😉 )
    Καλό ΣΚ και σε σας 🙂
    (έρχομαι να δω! )

    @ Σοφία μου, μα αυτό ήθελα κι εγώ -να φτιάξω το κέφι, πρώτα το δικό μου και μετά των «γύρω» μου. Μ’ αρέσει πολύ όταν με κάνουν να γελάω (στους γύρω μου δεν ξέρω, το γέλιο μου «σπάει τύμπανα» λένε… χμμ..) και μ’ αρέσει όταν γελάνε όσοι είναι γύρω μου , και το προσπαθώ να τους βλέπω.🙂

    Χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι, ένα χαρούμενο ΣΚ σου εύχομαι !

  17. @ ξέρεις ότι δεν διαφωνώ, αγαπημένε μου γκρινιάρη -αλλά το τραγούδι μ’ αρέσει, όπως και πολλά άλλα που έχει πει -παλιά, κυρίως.
    Και νομίζω, μετά απ’ αυτό, ήρθε η ώρα να βάλω και Νταλάρα! :p
    Καλημέρες!! 🙂

    @ Αφιερωμένη και σε σένα λοιπόν, η αγγλική εκτέλεση, καλέ μου φίλε adaeus -για τα σχόλια που αφήνεις στις φίλες μου -κι όχι μόνο 😉

    Πολλά φιλιά, καλά να περάσετε το ΣΚ ! 🙂

    @ Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα, καραφλοκότσιφά μου 🙂

  18. @ Γλυκό μου Θαλασσινό μικρούλι, είσαι από τους ελάχιστους που αντέχουν το γέλιο μου -το εκτιμώ πολύ αυτό, ξέρεις!!! 😆 😆 😆

    Φιλάκια μικρούλι μου, με φράουλες! 🙂

    @ Αυτό το Γκριματσαδιάσω Ριτσάκι μου…θέλω να το δω κάποια στιγμή, ναι; 🙂

    Τίποτα δεν μας σταματάει !!!
    Ούτε ο ΟΤΕς, ούτε οι διακοπές, εμάς ! ΧΑ!

  19. @ Καμηλιέρη μου 😆
    (εσένα σε «βλέπω» -έτσι κι αλλιώς 😉 )

    @ και σε σένα μαγισσούλα μου! 🙂
    Φιλιά

    @ Αχ Ρούλα μου, κι εμένα, εδώ είναι ακόμα… αλλά δεν τα αφήνω να μου κόβουν το πέταγμα! Και φυσικά να σου δείξω, και να σου χαρίσω κι ένα σακουλάκι νεραϊδόσκονη (που λέει η φίλη μου η mamma ότι έχω και σκορπίζω) να σε βοηθήσει !

    Για την Πρωτοψάλτη συμφωνώ απόλυτα – ο AfMarx είναι λίγο γκρινιάρης που και που, αλλά τον αγαπάω, γμτ -είναι φίλος μου, βλέπεις! 😀

    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!! 🙂

  20. ρεζίλι γινήκαμε πάλι. Το πήρες χαμπάρι; Εφτά γειτονιές μας κράζουν. Κι εσύ τον υπνο του δικαίου, έτσι ;
    Γκριματσαδιάζω σημαίνει ότι κατεβαίνουν τα μαγουλα μου προς τα κάτω, μικραίνουν τα μάτια μου – ήδη πολυ μικρά – σουφρώνω ελαφρώς τα χείλη, αποκαλύπτεται πλήρως η ηλικία μου ( ξέρεις, καθρέφτης κλπ) και μετά νασου το φρικιό με τις τανάλιες προτεταμενες..
    χαιρετώ
    ριτς

  21. XΑΜΟΓΕΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!!!
    Φιλια πολλα Νατασσακι , χαρουμενες ημερες να εχουμε, οτι κ αν μας συμβαινει εμεις θα χαμογελαμε!!!!! ΦΙΛΙΑ!!

  22. νατασσάκι πάτησα να μεγαλώσω την φωτογραφία με τα λουλούδια και ζαλίστηκα. το ‘παθε κι άλλος;
    μα τι χρώματα και ζωντάνια έχουν;

    ούτε τα αληθινά με ζάλισαν ποτέ έτσι…

    μάκια σου και σ’ όλους τους επισκέπτες σου.
    α, φυσικά και χαμόγελο! χαμόγελα πολλά απ’ όλους σ’ όλους.

  23. @ έχουμε καμιά δεκαριά μέρες ακόμα, φίλε μου άλλε -θα ενημερωθείτε, πάντως!!! 🙂
    Καλημέρες!

    @ Συμέλα μου, δεν ξέρω αν το πάθανε κι άλλοι -εγώ πάντως, με τον που την είδα, ενθουσιάστηκα! 🙂
    Καλή σου μέρα, φιλιά πολλά

  24. @ όταν το Σαββατοκύριακό μου αρχίζει (από την Παρασκευή) τόσο καλά, με τόσο κέφι -κι όταν έχω τόσο καλούς φίλους, πώς να μην χαμογελάω, γλυκέ μου Σωτήρη;
    Μα πιο πολύ χαίρομαι να «βλέπω» αυτούς που αγαπάω να γελάνε!😀
    Φιλάκια πολλά -καλή υπόλοιπη Κυριακή! 🙂

    @ Καλημέρα αρτίστα μου ! Φυσικά ΜΕΓΑΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ !!!

    Καλή υπόλοιπη Κυριακή 🙂

  25. @ Ριτσάκι μου!!! 😆
    Τώρα, μετά την περιγραφή, θέλω πιο πολύ να το δω!!!🙂
    (ποτέ δεν γινόμαστε ρεζίλι εμείς, βρε! 😉 )

    @ κι από μένα, μικρή γλυκιά δασκάλα!!
    Μούτς! 🙂

    @ κι εσύ, σταγόνα μου -να γελάς, είναι όμορφο!!
    Καλημέρα ! 🙂

  26. χαμογέλα Νατασσάκι και περιμένω μέηλ για τον ρημαδοκαφέ (που παρεμπιπτόντως δεν πίνω, αλλά εντάξει και το τσάι καλό είναι….)🙂

  27. Νατασσάκι γελάκι καλημέρα!! Αλλο πράγμα ήθελα να ανεβάσω αλλά αλλού μέ «πήγαν τα ζάλα» εεε τα δάχτυλα ήθελα να πω!!

    Φιλάκια πολλά! Και εγώ γκούφικα σαν τη mamma!🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.