Άνοιξη…

H άνοιξη Πρωτοψάλτη Άλκηστις/Σταμάτης Κραουνάκης-Λίνα Νικολακοπούλου (Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ, 1985)

Θέλουμε δε θέλουμε, μας αρέσει δε μας αρέσει, η Άνοιξη είναι εδώ -για τα καλά πια… Μπορεί να είναι παράξενη φέτος -για καλό ή για κακό- αλλά αδιάφορη σίγουρα δεν είναι. Εγώ πάλι, τη λατρεύω, έτσι κι αλλιώς. Είναι η εποχή μου -φωτεινή, χαρούμενη, ζεστή και λαμπερή. Είναι η εποχή της γέννησης, της αναγέννησης, τώρα που όλα (λουλούδια, σπίτια, καρδιές) ανοίγουν. Είναι η εποχή με τα χαμόγελα. Κι εγώ λατρεύω τα χαμόγελα, δεν μπορώ τους σκυθρωπούς ανθρώπους!!! (αγαπάω τους γκρινιάριδες, άλλα όχι αυτούς που κατσουφιάζουν με τα πάντα -και οι γκρινιάριδες που ξέρω κι αγαπάω είναι χαμογελαστοί -μέχρι και πολύ γελαστοί,- ευτυχώς!😉 )

Έψαχνα ένα τραγούδι, να μ’ αρέσει για την άνοιξη -κι άκουσα τυχαία, στο «μαγικό» ραδιόφωνο, αυτό:

Την ώρα που κοιμάσαι τ’ απογεύματα
θα σηκωθώ να φύγω, πριν ξυπνήσεις
Την ώρα που θα μπαίνουν στο ραδιόφωνο
του Ερυθρού Σταυρού οι αναζητήσεις

Κι όσο κι αν πονώ
όπως θα μπαίνει η άνοιξη
εγώ δεν θα γυρίσω να κοιτάξω

Κι έτσι ξαφνικά
όπως θα μπαίνει η άνοιξη
μια και καλή θα σε ξεγράψω…

Είναι παλιό το τραγούδι -απ΄τους δίσκους που έχω σε βινύλιο…κι έχουν λιώσει. Μα δεν ξέρω τι περίεργους συνειρμούς κάνει το μυαλό μου πάλι -ίσως ήταν κι η ώρα που το πέτυχα, ίσως φταίνε και τα «σκοτάδια» των τελευταίων ημερών… Άκουσα λοιπόν ξανά τους στίχους, και τους «διάβασα» αλλιώς. Και ταίριαξαν! Και το πήρα απόφαση: δεν θα γυρίσω να κοιτάξω ξανά ό,τι με πονάει -θα τα ξεγράψω, θα καθαρίσω, θα πετάξω επιτέλους βάρη που κουβαλάω χρόνια, και δεν το αποφάσιζα… (εγώ, που δεν πετάω σχεδόν τίποτα -τεράστια αλλαγή. Αλλά, γι΄αυτό είναι τελικά η Άνοιξη: Για αλλαγές! )

Διάλειμμα, λοιπόν -ελπίζω για λίγο. Μέχρι να αποφασίσω τι θα κρατήσω και τι θα πετάξω -θέλει χρόνο και κόπο. Μέχρι τότε, να περνάτε καλά -και θα τα λέμε

Καλημέρα! 🙂

64 thoughts on “Άνοιξη…

  1. «Και το πήρα απόφαση: δεν θα γυρίσω να κοιτάξω ξανά ό,τι με πονάει -θα τα ξεγράψω, θα καθαρίσω, θα πετάξω επιτέλους βάρη που κουβαλάω χρόνια…»
    Πριν 2 χρόνια περίπου πήρα αυτήν την απόφαση… «θέλει χρόνο και κόπο» αλλά το αποτέλεσμα θα σε δικαιώσει!
    Προχώρα νατασσάκι μου! Κάνε αυτό το «δώρο» στη ζωή σου… το ΑΞΙΖΕΙ!
    Είμαι δίπλα σου!

  2. Πέτα νατασσάκι, πέτα… να γίνει χώρος να μπουν καινούργια.

    Καλημέρα και φιλιά στους άντρες σου!!!

  3. Την καλύτερη απόφαση πήρες!!
    Όπως λέει και η mamma θα γίνει χώρος να μπούν καινούργια!!

    Η Ανοιξη μπήκε κάπως αλλά είναι η Ανοιξη και είναι ωραία!!
    🙂

    Πολλά φιλιά🙂
    & ένα σβουριχτό στον μικρό καλλιτέχνη!

  4. Ναι βρε παιδί μου, όσο και να θες να κάνεις πως δεν την πρόσεξες φροντίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της. Κάθεσαι εκεί πέρα ωραία και καλά, ήσυχος ήσυχος στη θέση σου και αδιαφορείς (δεν μπορεί… θα προσπεράσει) και αυτή παίρνει φόρα και σου δίνει ένα κατακέφαλο και δεν ξέρεις τι σε χτύπησε… και ύστερα σφυράει αδιάφορα… πφφφφ

    Ολική διαγραφή όσων δεν αξίζουν – τα βάρη δημιουργούν απωθημένα που πληρώνουν άδικα άλλοι.

  5. Η άνοιξη είναι η καλύτερη εποχή για καθάρισμα και πέταμα παλιών πραγμάτων και συναισθημάτων!

    Spring Cleaning το λένε οι Αγγλοσάξωνες.

    Αυτή η άνοιξη μου άνοιξε άλλη σελίδα στην ζωή μου!

    Φιλιά

  6. Εχεις απολυτο δίκιο…Ξέγραψε ο,τι μπορείς, ο,τι σε παίρνει…αλλιώς δεν κινείσαι μπροστά, επιλέγεις τη στασιμότητα και τη μουχλα μαζί. Και ως γνωστόν αυτα δεν μας ταιριάζουν. Τάχουμε αναλύσει, αλλωστε….
    φιλια
    ριτς
    Οσο για την Ανοιξη, αστην να κυλάει ομορφα..

  7. Aμα καταφέρεις να βρεις τον τρόπο να πετάξεις αυτά που πονάνε να μου πεις κι εμένα πώς γίνεται που το παλεύω χρόνια!

    Εύχομαι με όλη μου την καρδιά Νατασσάκι μου να τα καταφέρεις!!!

    Πολλά φιλιά! :-)))

  8. Καλημέρα 🙂

    Νατασσάκι με μπέρδεψες…..Εγώ που είμαι γκρινιάρα….Σε ποια κατηγορία με βάζεις???? 🙄

    Θα μ’αγαπάς ή όχι???? 😦

  9. Από τα πολύ πολύ αγαπημένα τραγούδια… ναι, η άνοιξη είναι καλή εποχή για ξεκαθάρισμα… να δω πότε θα κάνω το δικό μου! Πολλά φιλιά!

  10. χμμ άρα μάλλον θα με συμπαθούσες🙂 είμαι πολύ γκρινιάρα αλλά και αστείρευτη πηγή γέλιου🙂
    φοβερό το κομμάτι🙂

  11. …Ακόμα τούτη την άνοιξη, ραγιάδες, ραγιάδες,
    τούτο το κολοκαίρι
    ώσπου να ‘ ρθει ο Μόσκοβος να φέρει το σεφέρι…

    Ουπς! Λάθος ποίημα, αλλά αυτό μου ήρθε στο νου. Κάτι γίνεται αυτή την άνοιξη ή μου φαίνεται;

    Πέτα τα παλιά και πέταξε (απογειώσου)

  12. @ αγαπημένο μου «τέρας», θα το κάνω -το ξέρω ότι θέλει κόπο και χρόνο, μα θα το παλέψω.
    Σ’ ευχαριστώ, για όλα !!! 🙂

    Φιλιά πολλά.

    @ mamma mia, δεν είμαι του «πέτα» -μα, δεν γίνεται αλλιώς, μερικές φορές γεμίζεις…
    Φιλάκια πολλά, κι απ’ αυτούς!😉
    (και στον τρομερό δικό σου)

    @ tassoula μου, όσο παράξενη κι αν είναι, είναι ωραία!!!

    Φιλιά και σε σας -στο Σβουράκο πιο πολλά!🙂

  13. @ Καμηλιέρη μου,
    (σιγά που θα άφηνα την παλιοWP να σ’ έχει για πολύ στην αναμονή! :p)
    … δεν της ξεφεύγεις της άνοιξης, λέμε!!! Χαλάρωσε, κι απόλαυσέ το
    (αλλιώς θα σε βαράμε😉 )

    Για τα βάρη, το ξέρεις -συμφωνώ απόλυτα, δύσκολο όμως στην πράξη…χμμμ….
    Φιλάκια
    (καμήλα, 2 ώρες ύπνο λέμε!)

    @ ευχαριστώ, γλυκιά δασκάλα -πολύτιμο!!! Κι από μένα. 🙂

    @ Βάσκες , καλέ μου, κάθε καινούρια αρχή είναι σπουδαία. Να την προσέχεις, λοιπόν -να μην την «βρομίσεις»

    Φιλιά κι από μένα

    @ Την αφήνω Ριτσάκι μου, την αφήνω!!!
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Χμμ, γατί μου, δεν ξέρω ακριβώς -ελπίζω να τα καταφέρω… μέχρι τώρα δεν ήθελα να πετάω τίποτα -είναι η πρώτη φορά !
    Θα σου πω τη συνταγή, πάντως!!
    Φιλιά κι από μένα

    @ καλή άνοιξη, roadartist μου! Και ότι τραγουδάκι θεςμ να μου λές!😉

    @ δεν γίνεται αλλιώς, lifewhispers μου! Κάποτε πρέπει να σκεφτώ και τη νατάσσα, δεν θ’ αντέξω άλλο 🙂
    Φιλια

  14. @ super if μου, σε «πιάνει» κι εσένα η άνοοιξη, ε; 🙂

    Φιλιά !!!

    @ Καλημέρες και καλησπέρες μικρό Θαλασσινό μου!!!😆 Φιλάκια, θα έρθω να δω τα λουλουδάκια σου!!!😉

    @ Jo μου, όπως σου είπα, εσύ είσαι κατηγορία από μόνη σου!!!😆
    (και σίγουρα γλυκιά γκρινιάρα, δεν το συζητάω!!!) Και ξέρεις ότι σ’ αγαπάω, ε; 😉

    @ Αχ, Στράτο μου!! όλοι το παθαίνουμε, ναι;
    Φιλιά, θα τα πούμε!
    (να χάιρεσαι τη μαμά!!!😉 )

    @ Κι εγώ έτσι έλεγα, φίλε μου Ίνδικτε, -μα φτάνεις σ’ ένα σημείο να μην «χωράς» άλλο, να μπουκώνεις… Θα δείξει.🙂
    Φιλιά στα κορίτσια, θα τα πούμε.

    @ Daisy μου, μα και βέβαια θα σε συμπαθούσα!!!🙂
    Χαίρομαι που σ’ αρέσει

  15. @ γλυκέ μου φίλε κούκο… ευκαιρία να σου πω τι θυμήθηκα εγώ, όταν είδα την ανανέωση στο blog σου:

    «Κούκου! Κούκου!» Κούκος και λαλεί.
    Τι χαρά! Τ’ ακούσατε, παιδιά;
    Άνοιξη φωνάζει το πουλί!

    «Κούκου! Κούκου!» δεύτερη φωνή.
    «Δέντρα, ανθίστε, βγάλετε κλαδιά!
    Χαίρεστε και λάμπετε, ουρανοί!»

    «Κούκου! Κούκου!» τρίτωσες, πουλί.
    – Αγαθή, χαρούμενη καρδιά,
    Σ’ αγαπώ (να το ’ξερες!) πολύ.

    Είναι από το ανθολόγιο που είχαμε στην πρώτη και τη δευτέρα δημοτικού, το θυμάστε; (λογικά, το ίδιο ήταν! Το πρόλαβε κι ο γιος μου! )
    και είναι του Τέλλου Άγρα, από την Διάπλαση των παίδων του 1936.

    (το δικό σου είναι πιο κοντά στην εφηβία μου, αργότερα…😉 )

    Φιλιά πολλά -καλή άνοιξη

    @ Γλυκο-Κερασο-Ζουζούνα μου, ακόμα αντέχω, να ξέρεις !!!
    Κι ευχαριστώ για το «νοιάξιμο» 😉

    Φιλιά ανοιξιάτικα.

  16. Όντως, αδιάφορη δεν μπορεί να γίνει ποτέ! Όσο για τα χαμόγελα, είναι γιατί βγαίνουμε απ’τον χειμώνα και μπαίνουμε σε κάτι πιο ζεστό, διαφορετικό!
    Την καλημέρα μου.

  17. ε, τώρα που τα λέμε αν δεν βοηθήσουμε εμείς τον εαυτό μας,δεν τον είδα να χει όρεξη να το κάνει και από μόνος ….

    ΖΗΤΩ Η ΑΝΟΙΞΗ

    ΖΗΤΩ

  18. Αυτή την ικανότητα για ανασκοπήσεις, ανανεώσεις, ανατροφοδοτήσεις και αναδράσεις…με κάθε αφορμή (π.χ. όταν αρχίζει η νέα χρονιά… όταν αρχίζει ο οργασμός της άνοιξης, όταν επιστρέφουμε απο τις καλοκαιρινές διακοπές στη δουλειά….) πάντα τη ζήλευα…. Εμένα η άνοιξη με κάνει άπραγη καθώς χαζεύω εικόνες, μυρωδιές και ήχους (και με ρημάζουν οι αλλεργίες, αλλά σ’ αυτό δεν φταίει η άνοιξη, το DNA μου φταίει) ενώ οι υπόλοιπες αρχές, απλώς δε με αφορούν…

  19. Η άνοιξη φταίει νατασσάκι μου
    Πετάμε οτι δεν έχει αξία…
    Οτι έκλεισε τον κύκλο του
    και πάμε γι άλλα
    Μεγαλώνει η μέρα
    μαζί και η διάθεσή μας

    Καλημέρα λοιπόν

    κοτσυφοφιλιά

    τσίου!!!

  20. νατασσάκι μου…

    καλή δύναμη, κουράγιο, υπομονή και επιμονή!

    και όλα μα όλα, όταν το αποφασίσεις, θα πάρουν το δρόμο τους…

    φιλιά πολλά, να είσαστε όλοι σας καλά

  21. Ελπίζω να πάνε όλα καλά! Να λουλουδιάσουν και να ευωδιάσουν όλα σου τα σχέδια!
    Και να κοιτάς τον γαλάζιο ουρανό και τον λαμπερό ήλιο πριν το τελικό σουτάρισμα στα σκουπίδια.😉 Αλλιώς φαίνονται όλα στο φως…
    Φιλάκια!

  22. θα καθαρίσω, θα πετάξω επιτέλους βάρη που κουβαλάω χρόνια
    ———————————–
    Φρόντισε μόνο να μην το κάνεις όταν θα απεργούν τα απορριμματοφόρα…🙂😉

  23. Να πετάξεις, να ανακουφιστείς και να ανανεωθείς… αλλά με ψυχραιμία κάνε τις επιλογές σου για να μην είναι αργά αν το μετανιώσεις

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  24. @ kitsosmitso, έτσι ακριβώς!!!
    Πολλά χαμόγελα την άνοιξη -πολύ πιο εύκολα!
    Καλημέρα σου!🙂

    @ τσαπερδονίτσα μου – Ζήτω!!!!😉

    Φιλιά🙂

    @ φίλε μου Stain,
    Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή
    για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή..
    !
    λέει ο ποιητής!😉

  25. @ κι εγώ, meniek μου – μη νομίζεις… Δεν το έχω ξανακάνει, πρώτη φορά. Και θα σου πω τα αποτελέσματα😉

    Καλημέρες, φιλιά πολλά 🙂

    @ καλημέρα Jo μου – μα και βέβαια!!!!🙂 🙂 🙂

    @ μα κάπως έτσι δεν είναι, karaflokotsifa μου;
    Απλά δεν είναι ευκολο να «πετάς» – όχι εγώ τουλάχιστον… Δύσκολα μπορώ να αποχωριστώ οτιδήποτε, ακόμα κι αν -φαινομενικά- δεν το χρειάζομαι. Μα το παλεύω

    Καλημέρες, πολλά φιλιά🙂

    @ μα τα μέσα μου κι εγώ είπα να «καθαρίσω» Χάρη μου – αυτά με νοιάζουν, έτσι κι αλλιώς!🙂

    @ φιλιά πολλά και σε σας διαβάτη μου!
    (και ναι, κάπως έτσι θα γίνει)🙂

    @ Πάντα στον ήλιο τα κοιτάζω -κι αυτά που πετάω, κι αυτά που κρατάω, καλή μου γητεύτρια! Δεν μου πάνε τα σκοτεινά -όσες φορές τα «ακολούθησα», την έπαθα😉
    Φιλάκια -καλημέρα

  26. @ ευχαριστώ, μικρό Θαλασινό μου!!!!
    Φιλιά πολλά

    @ θα το φροντίσω, AfMarx μου!!!😉

    Καλημέρες!!!!

    @ Γλαρένια μου, πάντα αργά παίρνω τις αποφάσεις μου -δεν βγαίνει πάντα σε καλό, μα αυτός είναι ο ρυθμός μου…

    Φιλιά πολλά

    @ Jo μου– δεν είμαι όλη μέρα μπροστά στο πι-σι!!!

  27. Σαφώς και δεν είσαι γλυκιά μου (θα προσπεράσω την ταβανόπροκα :mrgreen: ) αλλά εσύ λείπεις ΜΕΡΕΣ ΛΕΜΕ!!! 👿

  28. @ Jo μου, είχα πρόβλημα λέμε!!!!!
    Σήμερα πήρα καινούριο -ελπίζω να έχω πιο συχνή επικοινωνία πια, αν και τώρα είναι «άσχημη» περίοδος για τη δουλειά μας…. (τρέξιμο) 🙂

    @ μαγισσούλα μου, την άνοιξη εννοείς, φαντάζομαι!!!!😉

    (φυσικά!!!)

  29. Καλε, καλέ κυρία , με γειά και το καινουργιο μηχανηματάκι…Κοιταξτε μη του βγάλετε τα ματια κι αυτουνού. Ικανή σας εχω….χα, χα…..ΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑ

  30. Ανοιξη ειναι υπεροχη πηγη εμπνευση για πολλα… Φαντασου μεσα στην καρδια της γεννηθηκα,τιποτα τυχαιο,ε ;¨😛 Οσο για το τραγουδι τα λογια περιτευουν Εχω το αλμπουμ (σε δισκο απο εκεινη την εποχη παρακαλω,οκ ; ) Και ηταν απο τους καλυτερους ολων των εποχων… Για την ελληνικη δισκογραφια !

  31. Και κατι ξεχασα μαζι με τις ευχες μου για ενα καλο σαββατοκυριακο να εχεις Νατασσακι εσυ και η οικογενεια σου…

  32. Γέμισε πασχαλίτσες το δάσος μια απο αυτές ήσουν κι εσυ!!!!
    Η πιο χαρούμενη και η πιο όμορφη!!!

    Καλο Σαββατοκύριακο νατασσάκι μου

    κοτσιφοφιλάκια

    τσίου!!!

  33. Άνοιξη is the best Νατάσσα!και ο μάης η καλύτερότερη εποχή!είναι σαν την παρασκευή πριν το σαββατοκύριακο!🙂

  34. Νατασσάκι μου τι θα πετάξεις πάλι κορίτσι μου, αστα στο πατάρι και αυτά μήπως χρειαστούν για αργότερα …δεν το ειδες τον δικο μας τα πέταξε όλα και όλες και τι κατάλαβε…?Anyway ελπίζω να πάνε όλα καλά
    p.s. όσο για pc μεγιά …είδα ενα καταπληκτικό mac τις προάλλες…Οσο για την άνοιξη έχει ξεχάσει να έρθει εδώ στην Αλβιώνα. Πολλά φιλιά

  35. Και για μενα η Άνοιξη είναι αγαπημένη εποχή.Και μόνο που ανοίγω το παράθυρο του αυτοκινήτου και μυρίζω αναγέννηση ξανανιώνω.

    Πέτα πράγμα και μη μασάς.

    Την καλησπέρα μου

    ΥΓ(δεν σε έχω ξεχάσει)

  36. που είσαι πασχαλίτσα μου;

    καλό απογευμαβραδάκι…

    η αλλαγή της ώρας έκανε και αυτή το θαύμα της

    φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε από αύριο

  37. Boτσαλάκι ??? Ετέλεψες με τις υποχρεώσεις και τώρα «παίζουμε»??? Και αλλάζουμε και header??μμμ

    Φιλιά πολλά πολλά!🙂 🙂

  38. δεν ξέρω αν είναι θέμα απόφασης το να ξεφορτωθεί κανείς ό,τι τον βαραίνει…
    μερικά πράγματα όσο κιαν δε θέλουμε όσο κιαν μας βαραίνουν τα κουβαλάμε.. όπως οι χελώνες τα καβούκια τους.. και τουλάχιστον αυτά τους προσφέρουν προστασία..
    πάντως σου εύχομαι να τα καταφέρεις
    γλυκιά καληνύχτα

  39. @ Καλημέρα Jo μου, κι ευχαριστώ!🙂

    @ μα ναι, βασίλη μου -αυτή τα φταίει -όλα!!!

    Καλή σου μέρα, καλή βδομάδα 🙂

    @ Καλημέρα γκρινιαΡίτσα μου! Ευχαριστώ -μα δεν του έβγαλα εγώ τα -ποιά;- μάτια, η ΔΕΗ!!! 😉

    @ ναι, poet, η άνοιξη είναι υπέροχη, έτσι κι αλλιώς -κι εγώ αγαπώ πολύ αυτό το τραγούδι.
    Καλώς ήρθες ξανά, το διόρθωσα στα λινκ μου. Καλημέρα 🙂

    @ Τις «παλεύω» τις λιακάδες, roadartist μου -κι αν δεν είναι έξω, τις βρίσκουμε ε; 😉

    Φιλιά πολλά, καλή βδομάδα

    @ Καλημέρα καλή μου διαβάτιδα – φιλάκια κι από μένα -θα μου βγει, που θα πάει… 😉

    @ Μα, καραφλό κοτσύφι μου -είναι η εποχή τους!!! Ξέρεις τι χρήσιμο ζουζούνι είναι οι πασχαλίτσες; 🙂 🙂 🙂

    Καλημέρα σου, καλή βδομάδα να έχουμε !!!

    @ Μαράκι μου!! Ακριβώς αυτό -Σαν την Παρασκευή!!!😉

    Φιλιά πολλά, και καλό κουράγιο εκεί

    @ Ριτσάκι μου
    «είμαι ακόμα ζωντανή, στη σκηνή, σα ροκ συγκρότημα…
    κι αν με αντέξει το σκοινί, θα φανεί…» (γιατί έχουμε κι ένα άλφα βάρος…χμ)😉

    @ Η αλήθεια είναι Πηνελόπη μου, ότι στην Αλβιώνα αργεί η άνοιξη -εδώ μας ζορίζει λίγο..
    (δεν πετάω τπτ -και να θέλω, δεν μπορώ..)

    Φιλιά πολλά🙂

    @ Γιατί με μαλώνεις, αγαπημένε μου φίλε; Γράφω-σβήνω είμαι αυτόν τον καιρό -άσε που σκέφτομαι σοβαρά να το κάνω εποχιακό το blog μου, να γραφω μονο Σεπτέμβρη-Μάρτη, όπως μου είπε ένας φίλος μου! :p😉

    @ Μα βοηθάει η άνοιξη, φίλε μου νησί -για ανανέωση είναι ότι πρέπει!!
    (το ξέρω, σε περιμένω!)
    Φιλιά κι από τους φιλους σου -πότε θα ξαναπάς στο Γκούφυ;😉

    @ Φιλιά πολλά διαβάτιδά μου -τεχνικά προβλήματα, μα πέρασαν (ελπίζω)

    @ Ναι, για μένα λες, που απλά άλλαξα header -εσύ που άλλαξες όλο το blog σου, δλδ; 🙂

    Φιλιά, θαλασσινό μικρό μου!!!

    @ δύσκολο να τα ξεφορτωθώ, σταγόνα μου -μα θα τα «τακτοποιήσω» λίγο, να πονάνε λιγότερο…
    (θα δείξει αν τα καταφέρω)

    Σ’ ευχαριστώ, καλώς ήρθες! 🙂

Τα σχόλια είναι κλειστά.