Κυριακή, αργά….

..και κάθομαι στον υπολογιστή, όπως κάθε μέρα σχεδόν. Να διαβάσω τι έγραψαν οι φίλοι μου, να ανταλλάξω καμιά «κουβέντα» με κολλητούς, να γράψω…
(ταυτόχρονα, μαγειρεύω γι’ αύριο, αφού ο καθένας μας τρώει χωριστά τις καθημερινές, και πρέπει να πάρει το ταπεράκι μαζί του…)

Θαυμάζω τους ανθρώπους, σαν τη Ρίτσα, που με το «καλημέρα» αραδιάζουν μια χιλιάδα λέξεις -και όχι ό,τι να ‘ναι, άρθρα-τροφή για σκέψη! Εγώ ζορίζομαι, να βρω κάθε φορά θέμα, να γράψω -και σκέψου, γράφουμε για το κέφι μας εδώ, δεν μας αναγκάζει κανείς, δεν έχουμε προθεσμίες να προλάβουμε…

Διαβάζω διάφορα, μπας και κατέβει καμιά ιδέα -μπα…Αυτά που διαβάζω, στις ειδήσεις, δεν είναι για να τα σχολιάσω -τα περισσότερα με θυμώνουν, τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορη… Και, μετά από μια εβδομάδα γεμάτη -με αγωνίες, τρέξιμο,άγχος και νευρόπονους μέχρι να δεις βγουν τα αποτελέσματα, μα καλά νέα στο τέλος- κι ένα Σαββατοκύριακο με καλή παρέα, φίλους και βόλτες στη λιακάδα, ποιος έχει όρεξη να ασχοληθεί με ειδήσεις; Όχι εγώ, πάντως..!

Το μάτι μου πέφτει στο ντοσιέ πάνω στο γραφείο μου, με το κίτρινο αυτοκόλλητο σημείωμα (έμαθε κι ο αστερΆκης να αφήνει post-it!): «μαμά, βρες μου αυτό το τραγούδι και το θέλω στο mp3 μου». Το βρήκα, να το βάλω στο mp3 του (και στο δικό μου). Μήπως να το μοιραστώ κι εδώ;

Με όσα έγιναν, δεν έχω καν καταλάβει ότι ήρθαν οι Απόκριες! Την Πέμπτη, λέει το ημερολόγιο, είναι Τσικνοπέμπτη! Χμμ…

Το τραγούδι ταιριάζει γάντι, νομίζω -με όποια «ματιά» κι αν το δει κάνεις….(να θυμηθώ να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην δασκάλα της μουσικής, στην επόμενη συγκέντρωση γονέων..!)

«Ένας παλιάτσος είμ’ εγώ
καλή σας μέρα
ξέρω να κλαίω, να γελάω, να πονώ
ξέρω να λέω την αλήθεια πέρα ως πέρα
γι’ αυτό μπορώ να σας το πω…
Τραγούδι λέω δυνατά
ν’ ακούσουν όλα τα παιδιά
ν’ ακούσει η πολιτεία
κι απ’ το τραγούδι μου αυτό
παλιάτσοι άλλοι εκατό
να βγουν στην κοινωνία
..!
«

Καλημέρα, καλή εβδομάδα!!! 🙂

Το τραγούδι είναι ο Παλιάτσος,του Νότη Μαυρουδή, σε στίχους της Μέλπως Ζαρόκωστα -τραγουδά η χορωδία Τυπάλδου.
52 thoughts on “Κυριακή, αργά….

  1. Καλημέρα, τι ωραίο τραγούδι.
    Έχεις δίκιο, ήρθαν οι Απόκριες, θα περάσουν και είδηση δεν πήρα ούτε εγώ.
    Είναι μερικά Σ/Κ χωρίς θλίψη και μοναξιά που θα τα θυμάμαι 😉
    Φιλιά στους άντρες σου :-*

  2. Mια χαρά είναι οι παλιάτσοι παλιάτσοι.
    Με τους παλιάτσους πολιτικούς, παλιάτσους δημοσιογράφους, παλιάτσους γιατρούς, κλπ κλπ είναι το πρόβλημα…
    Καλημέρα!

  3. Σήμερα δεν σας είπα ούτε καλημέρα ….

    Καλημέρα λοιπόν και καλή βδομάδα 🙂

    Α! Και που είσαι, θέλω ΟΛΑ τα νέα λέμε!!! 😀

    (ξέρεις εσύ!!! 😉 )

  4. @ Καλημέρα mamma mia!!!!!!
    Ναι, μερικά Σαββατοκύριακα, μας μένουν αξέχαστα, και σε μας και στα «γκουφακάκια» μας! 🙂

    Και είναι για πάντα γεμάτα ήλιο, όμορφες εικόνε και μυρωδιές
    (κι ο παστουρμάς, μυρίζει ωραία, αλλά η γεύση του είναι καλύτερη…! 😉

    Φιλιά πολλά !

    @ Θαλασσινό μου μικρούλι, μου αφήνει σημειώσεις, σου λέω!
    Έχει πολύ πλάκα!

    Μααατςςς και 😆

    @ Καλημέρα Στράτο μου!
    Έλα ντε, κάτι απορίες που έχω…!
    (και ξέρεις: πότε, εεεε; 😉 )

    Φιλιά πολλά

    @ Αυτοί οι παλιάτσοι που λες, AfMarx μου, δεν είναι μέσα στο τραγούδι!
    Είναι παντού, γύρω μας, μα όχι εκεί -δυστυχώς….

    Καλημέρα, καλή εβδομάδα! 🙂

    @ Jo μου, καλημέρα!!!!!

    Χμ…
    Λεπτομέρειες, ε; Για να σκεφτώ….. χμ….
    (καλά, μη φωνάζεις, θα σου πω!!!!!)

    😉

  5. @ Super If μου! 🙂

    Ευχαριστώ, μα νομίζω πως ο καθένας μας εδώ έχει το δικό του ύφος, και όλοι μας διαλέγουμε να διαβάζουμε -να κάνουμε «παρέα» αυτούς που μας ταιριάζουν!
    Οι δικές σου «φωτοσοπιές» για παράδειγμα, είναι απίθανες!!!!!!! 😀

    Λαγάνα και ταραμά, ε;
    Περίμενε λιγάκι, ντε!!!!!!!!!!!!! 🙂

    Φιλιά πολλά

  6. post it! …. όχι ακόμα
    όμως πολλά ραβασάκια, αμέτρητα χαρτάκια

    «μαμααααααά… το δωράκι θου»

    πολλααααααααά τέτοια δώρα…

    ο Φρεντάκος τί κάνε; μου έλειψε… βγάλε καμιά φωτό στον «αέρα»

    την καλημέρα μου 🙂

  7. «τα περισσότερα με θυμώνουν, τα υπόλοιπα με αφήνουν αδιάφορη…» Μηπως θα επρεπε να ασχοληθεις και μ’αυτα? Ζουμε σ’ενα κρατος που αδιαφορουμε για οτι δεν μας αγγιζει αμεσα,ως ποτε..?

  8. @ καλή μου diavatis, ναι -πριν τα post-it, είχαμε κι εμείς ραβασάκια! Τώρα και λίγο καιρό τα ανακάλυψε, και ενθουσιάστηκε που κολλάνε παντού : μας αφήνει σημειώσεις στα πιο απίθανα σημεία, και γελάει κάθε φορά που ξαφνιαζόμαστε όταν τα βρίσκουμε!!!
    Ο Φρέντυ κοιμάται ακόμα!!!!!
    Δεν μπορώ να τον φωτογραφίσω -βγαίνει μόνο τα βράδια για να πιει γάλα, ο πονηρός! Αλλά που θα πάει, έρχεται η άνοιξη -θα ξυπνήσει μια και καλή, και τότε να δεις!!!!!

    Φιλάκια στις κούκλες σου, καλή μέρα και καλή εβδομάδα
    (και καλό κουράγιο, σε σενα! 🙂 )

    @ Καλή βδομάδα να έχουμε, βασίλη μου, όλοι -ο αστερΆκης, με τέτοια «μουρλή» μαμά που έχει, τι να κάνει, ο φουκαράς…! 🙂

    Φιλιά και στα δικά σου αστέρια 🙂

    @ jo μου, 😆 😆 😆
    (αν δεν πάρω την άδεια από τους υπόλοιπους της «συμμορίας», δεν λέω κουβέντα!!!!!! 😉 )

    @ απίθανο Ρόδο του κανενός, (με φασόλι-γατόνι!) αυτή τη φορά…το πέτυχες!!!!!!
    (χθες το βράδυ που το έγραψα, όταν το ξαναδιάβασα, αυτό μου ήρθε στο μυαλό -με τους τρελούς συνειρμούς μου, σου λέω!!!! Αλλά είσαι κι εσύ!!!!!!! )

    Μουυυυτςςς ! και στο φασόλι 😉

  9. @ Fox Gr, δεν ανέφερα ακριβώς ποια είναι αυτά που με θυμώνουν και ποια μ’ αφήνουν αδιάφορη, και προφανώς ΔΕΝ γνωριζόμαστε, ώστε να ξέρετε…
    Αδιάφορη, πχ, μ’ αφήνουν οι εκλογές στο Δικηγορικό σύλλογο -δεν είμαι του κλάδου, βλέπετε…! Αλλά, αν εσείς κόπτεστε τόσο πολύ για όσα αδιαφορούμε εμείς οι υπόλοιποι, γιατί δεν ανοίγετε ένα blog (εύκολο είναι!) και να γράφετε γι’ αυτά, αντί να σχολιάζετε τους άλλους ανώνυμα;

    Καλή σας μέρα

  10. Και πολύ καλά του τα’ πες (γέλασα πολύ με το δικηγορικό σύλλογο!!)
    να σου πω, ξέρεις αν κοιμούνται και οι χελωνίτσες όλο το χειμώνα; γιατί η «λουλουδένια» μας δεν τρώει και είναι συνέχεια ακίνητη, όμως ζει (το βλέπω όταν την πλένω)..

  11. Ε, μα! 😉

    ναι, καλή μου, και οι χελώνες κοιμούνται!
    🙂
    (έχουμε μια, στον κήπο της πολυκατοικίας, κάθε χειμώνα τη χάνουμε, την άνοιξη ξαναβγαίνει και ζητάει το μαρουλάκι της!!!!)
    Αν την έχετε μέσα στο σπίτι, δεν πέφτει εντελώς σε χειμερία νάρκη, μα σε κάτι σαν «λήθαργο»….

  12. ήμουν σίγουρη ότι θα ήξερες 😀
    ευχαριστώ, γιατί προχτές ο νικολάκης μου έκλαιγε μέχρι το σχολείο (νομίζαμε ότι πέθανε, πάλι καλά που δεν την έθαψα!)

  13. Ενώ μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το τραγουδάκι, το ίδιο πολύ με μελαγχολεί κάθε φορά που το ακούω. Αλλά επιμένω να το ακούω.
    Καλή εβδομάδα 🙂

  14. @ gatti μου, ευχαριστώ πολύ!
    🙂

    Πολλά φιλιά κι από μένα !

    @ Γλαρένια μου, για πόσο ακόμα θα μπορεί να γελάει;
    (εγώ πια, το σκέφτομαι…)
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα 🙂

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου, κι εγώ το ίδιο παθαίνω, και μ’ αυτό και με άλλα τραγούδια…
    Μα, επιμένω (ξέρεις τι ξεροκέφαλο είμαι; )
    🙂

    Φιλάκια, καλή βδομάδα

  15. Γενικότερη απεργία σεναριογράφων βλέπω …. αν και οι δικοί σου καταφέρνουν να χαρίσουν πάντα χαμόγελα, πολλές φορές και μουσικά!
    Σμακ (8)

  16. Τον Μαυρουδή τον είχα πρωτοδεί σε μία εκδήλωση που τον είχε καλέσει το σχολείο μας όταν ήμουν 6-7 χρονών. Και θυμάμαι ότι είχα πάθει σοκ με το πώς τραγουδούσε και έπαιζε το «Χάρτινο το φεγγαράκι» (το ήξερα από τότε εγώ, λάτρης της Μελίνας και του Μάνου για πάντα)… Καταπληκτικός μουσικός -και νομίζω εξαιρετικού ήθους.

    Όσο για τα post-it του Αστεράκη… Γιαααααα φέεεερτον κατά δω μπας και με οργανώσει κι εμένα που χάνω ραντεβού, deadlines και τηλέφωνα επειδή ξεχνάω να τα γράψω σε ένα αναθεματισμένο κίτρινο χαρτάκι! 🙂

    Σε φιλώ Νατασσάκι, καλή εβδομάδα!

  17. Καλημερούδια 🙂

    Ξέρεις….Όσο περισσότερο ΔΕΝ μιλάτε……τόσο χειρότερα πράγματα θα υποπτεύομαι για σας εκεί τους…. ΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ!!! :mrgreen:

  18. @ Κάβειρε, ελπίζω όχι πολύ μελαγχολικά πράγματα…
    🙂
    Καλησπέρα σου

    @ Μαργαριτούλα μου, κι εγώ μια παρόμοια εμπειρία είχα, λίγο πιο μεγάλη..
    🙂
    Το τραγούδι τούτο, που το αγαπώ πολύ και μου το θύμισε ο αστερΆκης μου, έχει και παραπάνω ιστορία -σου αντιγράφω, από μια συνέντευξη του ίδιου του Ν. Μαυρουδή :
    » Ένα παλιότερο τραγούδι μου, με τίτλο «Ο παλιάτσος», που βραβεύτηκε σε διεθνή διαγωνισμό στη Λισσαβόνα της Πορτογαλίας, ήταν το έναυσμα για να γράψω τραγούδια για παιδική χορωδία. Λέω για παιδική χορωδία, δε λέω για παιδιά, διότι τα τραγούδια που επέλεξα γι’ αυτούς τους δύο δίσκους δεν είναι τραγούδια παιδικά, είναι τραγούδια για όλες τις ηλικίες, μόνο που έβαλα παιδική χορωδία να τα τραγουδήσει. Κι είχαν επιτυχία και οι δύο αυτοί δίσκοι. Ξεφύγαμε κι από εκείνα τα παλιά του τύπου «ένα φράγκο η βιολέτα, τσιγκολελέτα…»!

    έχει ενδιαφέρον, αν θες να τη διαβάσεις
    Φιλάκια ! 🙂

  19. @ Καλησπέρα πια, καλό μου τέρας!!!!
    (όλοι μαζί να το πούμε, μπας και … 😉 )
    🙂

    Φιλιά

    @ Χαίρομαι, σ. Αμετανόητε, που θα το χρησιμοποιήσεις!!!
    (θα πω και τα δικά σου μπράβο στην δασκάλα 🙂 )

    Φιλιά στ’ αγόρια σου και στη συντρόφισσα 😉

    @ Καλησπέρα Jo μου, έρχονται, αύριο φαντάζομαι θα τα μάθεις όλα (αν δεν ξέχασε πάλι τους κωδικούς του ο φίλος μας! 😉 )

    Φιλιά

    @ χελώνα μου, έχω βάσιμες υποψίες ότι στην προηγούμενη ζωή μου -αν υπάρχει τέτοια- έπεφτα ΣΙΓΟΥΡΑ σε χειμέρια νάρκη…! Αν και μάλλον αρκούδα ήμουν… 🙂

    Καλό σου απόγευμα

    @ Καλησπέρα σκόνη της νεράιδας!
    😉
    (για τη «δικαιολογία» που ψάχνεις, σου έχω εδώ :» Η σκόνη από το σπίτι φεύγει, από την καρδιά ενός παιδιού ποτέ»
    και το πιστεύω, απόλυτα.
    Φιλάκια

  20. @ Καλησπέρα roadartist μου! Κι εμένα μ’ αρέσει !
    🙂
    Φιλιά

    @ chris, σ’ ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο -μα δεν υπάρχει τέλειος άνθρωπος, κι αν υπάρχει, σίγουρα δεν είμαι εγώ!!!!
    🙂
    Να περνάς όποτε θες, κι αν έχεις blog μου αφήσεις το link σου 🙂

    @ Φιλενάδα μου, κράτα γερά!!!!
    😉

    Φιλιά (στον 8 κιόλας!)
    :))))

  21. Νατασσάκι εδώ αποκριές δεν έχουμε.! Ετσι και εγώ αρχίζω να ψάχνω για δουλειά μπήκα στο γκούκλη μήπως βρώ τίποτε και ήμουν τυχερή , βρήκα το 10 dream jobs and how to get it. Εγώ διάλεξα την πρώτη «chocolate taster»… Σε φιλώ

  22. @ Καλημέρα Πηνελόπη μου -δοκιμαστής σοκολάτας, ε; Κι εμένα για ιδανική μου ακούγεται, για λέγε! 😀

    Φιλιά κι από μας

    @ Καλήμέραααααααααααααααααα Δηιάνειρα μου! 🙂

    @ Καλημέρα, Jo ! 🙂
    (και από δω 😉 )

  23. Εσύ κι αν αραδιάζεις κείμενα και μάλιστα τρομερά ανθρώπινα. Ο μικρος ειναι στη φωτο ; στραβή ουσα , δεν πολυ βλεπω… α, το χρυσό μου , που θαλεγε και η θαλασσινή!!

  24. Καλώς το το Ριτσάκι μας!!!!!
    🙂

    όχι, δεν είναι ο αστερΆκης -τυχαίο είναι το παιδάκι
    (αν κάνεις κλικ πάνω στη φωτογραφία, μεγαλώνει!)

    Φιλιά πολλά, καλώς ήρθες!!!!!! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.