Το βιβλίο που έχω δίπλα μου…

…με κάλεσε ο φίλος μου ο Στράτος, να σας πω. Και να σας γράψω την περίοδο έξη, επτά και οκτώ, από την σελίδα 123.
Μάλιστα.

Συνήθως, διαβάζω δυο-τρία (τέσσερα…) βιβλία ταυτόχρονα (και μπορεί ενδιάμεσα να ξανα-ξεφυλλίσω και μερικά ακόμα…). Πάνω στο κομοδίνο μου έχω άρα, μια μικρή στοίβα, και κάτω κάτω είναι και τα καινούρια, αδιάβαστα…

(τα οποία, τώρα με το blog, πληθαίνουν απειλητικά, να δω πότε… 🙂 )

Στο γραφείο μου, μπροστά μου και παντού γύρω μου, έχει επίσης άπειρα βιβλία (μην τα δείτε, καλύτερα!) πολλά απ’ αυτά μισάνοιχτα, γεμάτα σημειώσεις και σελιδοδείκτες, που, μαζί με τη στοίβα των CD, αυξάνονται με ταχύτητα. Η σωστή ώρα για διάβασμα, όμως, είναι πριν τον ύπνο.

Ξαπλώνω, με τον Άκη στο κρεβάτι (ειδικά αυτές τις μέρες που δεν έχει σχολείο!), παίρνω το πρώτο βιβλίο από τη στοίβα αριστερά μου: είναι το βιβλίο που διαβάζουμε μαζί. Προσέχω να μην κουνήσω το σελιδοδείκτη, (και ποιος ακούει τον Άκη μετά) γυρίζω στη σελίδα 123, και «σας διαβάζω» :

«Δεν χρειάστηκε να μάθει, γιατί απλούστατα τίποτα δεν ήταν χάλια. Ούτε οι ηθοποιοί ούτε η μουσική, που έπαιζε από ένα μικρό κασετοφωνάκι, ούτε τα σκηνικά, που αποδείχτηκαν πολύ πειστικά, ούτε τα ρούχα, που είχαν διαλέξει τα δίδυμα του πάνω ορόφου.Ακόμα κι όταν το κορίτσι που έπαιζε την κακιά μάγισσα έτρεξε στην τουαλέτα και δεν βγήκε στην ώρα της, η παράσταση συνεχίστηκε.»

Ναι -και τι καταλάβατε τώρα;

ααα, δεν σας είπα ποιο είναι το βιβλίο!!!

Η χώρα την Μαγικών Ονείρων - Άρης Δημοκίδης

Τώρα βγάζετε νόημα; 🙂

Για το βιβλίο έγραψε ο ίδιος ο συγγραφέας (ο enteka, που λέγαμε.. ναι, είναι συγγραφέας, το είπε και η μαμά του!). Αντιγράφω ένα μέρος:

..η Στέλλα κι ο Στέφανος ζούνε το χειρότερο καλοκαίρι της ζωής τους σε μια απαίσια πόλη, μέχρι να ανακαλύψουν ένα παλιό βιβλίο με οδηγίες για να κάνεις τα όνειρά σου μαγικά. Θα προσπαθήσουν να διώξουν τους εφιάλτες τους φτιάχνοντας έναν, σχεδόν ψυχεδελικό, ονειρόκοσμο – για να ανακαλύψουν ότι, τελικά, αν το πάρεις απόφαση -κι αν έχεις την ομορφιά μέσα σου-, μπορείς να περάσεις το ίδιο όμορφα είτε ζεις σε κάποιον λογοτεχνικό ονειρόκοσμο, ή στην Αθήνα, ή στη Νέα Υόρκη [ή και στο χωριό Γκλίτσα].

Αλλά θα σας πω τη χθεσινοβραδινή «απορία» του Άκη (μέχρι εδώ που έχουμε φτάσει)

– Μαμά, δεν μπορούμε κι εμείς να κάνουμε ότι κάνουν αυτά τα παιδιά; Να ακολουθήσουμε τις μαγικές οδηγίες, να μπούμε στα όνειρά μας και να τα κάνουμε αληθινά;

…και, θα περιμένω να τελειώσουμε το βιβλίο, για να του δώσω να καταλάβει ότι η αληθινή ζωή είναι το πιο μαγικό πράγμα στον κόσμο! (έτσι λέει ο enteka, κι εγώ γιατί να διαφωνήσω;) Και να του μάθω να κάνει κι αυτός τις ασκήσεις της μαγικής Ηλιακής Αναπνοής -σας λέω, πιάνει!

Οι οδηγίες, αναλυτικά, για τους επόμενους:

1. πιάνουμε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά μας αυτή τη στιγμή
2. το ανοίγουμε στη σελίδα 123 (αν είναι μικρό, παίρνουμε το επόμενο κοντύτερα σε μας, που έχει τουλάχιστον 123 σελίδες)
3. βρίσκουμε την πέμπτη περίοδο(=από τελεία σε τελεία, αν θυμάστε) της σελίδας.

4. Αντιγράφουμε στο blog τις επόμενες τρεις, δηλαδή την έκτη, έβδομη και όγδοη και
5. Βρίσκουμε άλλους πέντε να τους πασάρουμε το παιχνίδι…!

Και η δική μου πάσα (5+5, σιγά που θα κρατούσα ακριβώς τους όρους!)

Στην φιλενάδα μου

Στη μαμά του Σβούρα

Στο θαλασσινό μικρούλι μου

Στο (παλιο) τέρας της αμά(λ)θειας

Στην αγαπητή διαβάτιδα

Στο παπάκι μου,

ΚΑΙ στον Σεφ !

Στον AfMarx (θέλει δε θέλει!)

Στον σ. Αμετανόητο

Και στον φίλτατο Σωτήρη Κ

***Το μόνο τραγούδι που θα μπορούσα να ταιριάξω τώρα, είναι αυτό:

Αν σας αρέσει και θέλετε να το (χμ!) κατεβάσετε, απ’ αλλού. 😉

Καλημέρα 🙂

43 thoughts on “Το βιβλίο που έχω δίπλα μου…

  1. Θέλω κι εγώ να μου διαβάσουν παραμύθι.. 🙂
    Υπέροχο το τραγουδάκι αλλά στην αυθεντική του εκτέλεση μου αρέσει περισσότερο! Καλό βράδυ σούπερ μαμά μας 🙂

  2. Σούπερ If, έλα να σου διαβάσουμε!
    🙂

    (Στο λινκ που δίνω για κατέβασμα, υπάρχει και το πρωτότυπο τραγούδι, τι νόμιζες! 😉 )

    Καλό βράδυ, φιλιά πολλά 🙂

  3. Η κατάσταση που περιγράφεις στο χώρο με τα βιβλία γύρω γύρω ήταν ίδια και στο δικό μου σπίτι μέχρι τον Νοέμβριο που κατάλαβα ότι δεν πάει άλλο και έκανα επέκταση βιβλιοθήκης.

    Τώρα έχει βελτιωθεί η κατάσταση, αλλά δεν βλέπω να μένει έτσι για πολύ, γιατί ολοένα και μαζεύω βιβλία.

    Από παιδικά βιβλία δεν έχω ιδέα, αλλά από όσα έγραψες μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον και θα το έχω υπόψιν μου για μελλοντική χρήση.

    ΥΓ. Είναι πολύ τρυφερό να διαβάζεις το ίδιο βιβλίο με κάποιον άλλο στο κρεβάτι. Είτε με το παιδί, είτε με έναν σύντροφο.

    Πρέπει να είναι μαγικό να διαβάζεις ένα βιβλίο μαζί με το πιτσιρίκι.

  4. @ gatti μου, είναι στ’ αλήθεια πανέμορφο -τώρα διαβάζει βέβαια μόνος του τα περισσότερα, μα αυτό είναι «μεγάλο» βιβλίο για κείνον, και βοηθάει η μαμά (άσε που μ’ αρέσει κιόλας!)
    Η δική μου κατάσταση, δύσκολα βελτιώνεται, όσες επεκτάσεις κι αν κάνω -τα βιβλία πληθαίνουν χωρίς «έλεγχο» μερικές φορές! 🙂

    @ Να το πάρεις, tassoula μου -είναι και για «μεγάλα» παιδιά! 😉
    Φιλιά στο Σβουράκο σου, καλό βράδυ
    🙂

  5. «Συνήθως, διαβάζω δυο-τρία (τέσσερα…) βιβλία ταυτόχρονα (και μπορεί ενδιάμεσα να ξανα-ξεφυλλίσω και μερικά ακόμα…). Πάνω στο κομοδίνο μου έχω άρα, μια μικρή στοίβα, και κάτω κάτω είναι και τα καινούρια, αδιάβαστα …» ε, καλά … δεν περίμενα και τίποτα διαφορετικό!!!!
    :))))
    Συμφωνώ απόλυτα και στο ότι τα παιδικά βιβλία τα αγαπάς σαν παιδί, τα λατρεύεις σαν «μεγάλος»!
    Ευχαριστώ για την πρόταση φιλενάδα μου (γιες! οι σεναριογάφοι θα κάνουν πάρτυ!) θα ανταποκριθώ σύντομα!
    Φιλί, Νο 9 ή 10 στο κομοδίνο, Καληνύχτα!

  6. Είσαι μεγάλη γάτα Νατάσα μου.
    Και το παιχνιδάκι το έπαιξες και για το βιβλίο του 11 έγραψες.

    Ήταν ποστ «πολυδιάστατο»

    Super 🙂

  7. ααα! Αυτό το παιδικό θα το πάρω κι εγώ! Εξάλλου, είχα πάρει και τα «Τρία μικρά λυκάκια» που μου είχες συστήσει και θα χάσω αυτό; Χα!
    Αυτό είναι το τέλειο concept: ένα παλιό βιβλίο με οδηγίες για να κάνεις τα όνειρά σου μαγικά!
    Μπράβο μόνο και μόνο για την ιδέα στον enteka 😉

    Και το παιχνίδι αυτό μου αρέσειιιιι!
    I will και ThanX
    :**********************

  8. Καλημέρα νατασσάκι. Εννοείται πως το βιβλίο είναι τόσο ΕΣΥ 😉

    Σε φιλώ :-*

    Όμορφη μέρα να έχετε 🙂
    (μπαχ, μπαχ, μπαχ)

  9. Καλημέρα φίλη!!! Σε χάσαμε! 🙂

    Είσαι γάτα που λέει και ο Ίντι!!! 😉
    Θα ‘ρθεις να νανουρίσεις και μένα??? Και ‘γω παιδάκι είμαι…. 😳

  10. Α εγώ δεν μπορώ να τα ανακατέβω όλα μαζί .Αν δεν τελειώσω αυτό που διαβάζω , δεν αρχίζω άλλο.Οσο για παραμυθάκια , όσο ηταν μικρά τα παιδιά τα διάβαζα.Τώρα διαβάζουμε ιστορία-βιολογία-κ.λ.π

  11. «Θέλει -δεν θέλει»;
    Τι εξαναγκασμός είναι αυτός!
    Δηλαδή θα πρέπει εγώ τώρα:
    1-να διαβάσω!
    2-να διαβάσω βιβλίο!!
    3-που να έχει πάνω από 123 σελίδες!!!
    Μα υπάρχουν βιβλία με τόσες σελίδες;
    :p
    Θα το σκεφτώ…

  12. @ Ίνδικτε, τό ‘χω, το ‘χω! :p
    🙂
    Αλήθεια, όμως, αυτό διαβάζουμε με τον Άκη -τι να σας έγραφα, αυτά που διαβάζω εγώ;
    (άστο καλύτερα..! 😉 )
    Κι έπειτα, μ’ αρέσει πολύ αυτό το βιβλίο -και το πρώτο μου άρεσε, αλλά έπεσε μέσα στο Δεκέμβρη που εγώ «δεν», και δεν είπα τίποτα. Βέβαια, είναι δεδομένη η συμπάθεια στον enteka, μα δεν θα μιλούσα έτσι για κάτι που δεν μου αρέσει!

    Καλημέρες, φιλιά

    @ παπικουλίνι μου, τα παιδικά βιβλία αυτού του τύπου είναι ΚΑΙ για μας, τα λίίίίίίίγο μεγαλύτερα παιδιά.. 😉 Η ιδέα όντως είναι πολύ καλή, κι εμένα με ενθουσίασε, από την αρχή σου λέω!
    (και θα σου λέω κι άλλα, ναι;;;; )

    {{{{φιλάκι}}}}

    @ Καλημέρα mamma mia!
    Δεν είμαι εγώ, καλέ, ο έντεκας είναι!!!!!
    😉

    (στ’ αλήθεια, άμα το διαβάσεις, θα καταλάβεις -ΜΕ αρέσει το βιβλίο, είναι ηλιόλουστο!)

    Φιλιά στο μπαχ! μπαχ!

    @ Καλημερούδια jo μου -έχουμε κάτι τρεχάματα αυτές τις μέρες, ήταν και η σύνδεση προβληματική… (θα στα πω! 😉 )
    Καλέ, αφού στο είπα 100 φορές: έλα, και θα σου διαβάζω παραμύθια κάθε βράδυ -στο υπόσχομαι! 🙂

    @ Χελώνα μου, εγώ πάλι δύσκολα διαβάζω μόνο ένα βιβλίο -εκτός αν είναι μικρό, οπότε το τελειώνω αμέσως.. Κατά τα άλλα, ιστορίες, θρησκευτικά κλπ διαβάζουμε κι εμείς, αλλά δεν πάμε για ύπνο χωρίς παραμύθι….
    Καλημέρα! 🙂

    @ Ναι, βρε,πειραχτήρι, εξαναγκασμός! :p
    (αν δεν «εξαναγκάσω» εσένα, τότε ποιόν; 🙂 )
    Και σιγά που θα δυσκολευτείς, νομίζεις δεν τη βλέπω και τη δική σου στοίβα; 😉
    Άντε, τι περιμένεις! 😀

  13. Αν μου λέγανε να φανταστώ το χώρο σου και τα βράδυα σου, κάπως έτσι θα τα φανταζόμουν!
    Αγκαλίτσα με το αστεράκι σου και γύρω γύρω βιβλία!
    Φιλάκια πολλά και καλημέρα!

    ΥΓ κι εγώ κάπως έτσι είμαι, χιχι

  14. Η πρόσκλησή σου είναι εδώ, αλλά αφού έχεις παίξει, να το κάνουμε αλλιώς. Διάλεξε ποίημα από ποιητική συλλογή, αν βρεις σελ 123!!! χαχαχαχα. Σπάνιο… Αν το πάρει το σχόλιο, θα χοροπηδήσω… αλλιώς θα ξαναδοκιμάσω αργότερα.

    Φιλιά! Καλό μεσημέρι!

  15. @ διαβάτιδά μου, δεν βιαζόμαστε! 🙂
    Καλημέρες, φιλιά πολλά !

    @ νατάσσα μου, το δικαίωμα και η ανάγκη των παιδιών να διαβάζουν (και δεν μιλάω για τα βιβλία του σχολείου, που πολλά απ’ αυτά ούτε για την ανακύκλωση δεν κάνουν) είναι για μένα ίσο με την ανάγκη για φαγητό, παιχνίδι κι αγάπη -τα πιο βασικά, δηλαδή, που χρειάζεται ένα παιδί για να μεγαλώσει. Θεωρώ ότι πρέπει να έχει την ευκαιρία και την πρόσβαση, και να την χρησιμοποιήσει όπως αυτός θέλει -για την ώρα, του αρέσει !
    Φιλιά και στο δικό σου βλαστάρι! 🙂

  16. @ καλή μου νεραϊδόσκονη, πώς αλλιώς; Τα παιδιά αυτό θέλουν, έτσι δεν είναι;

    Φιλάκια πολλά και στα δικά σου μικρούλια 🙂

    @ enteka , τι ευχαριστείς, καλέ;
    Εμείς!!! 🙂
    Φιλιά πολλά, και από τον αστερΆκη -πολύχρωμα 😉

    @ καλή μου γητεύτρια, χμμμ.. νομίζω έχω κάτι μεγάλες ποιητικές συλλογές (χεχεχε!)
    Μ’ αρέσει αυτό το παιχνίδι, έτσι κι αλλιώς!
    Φιλιά πολλά, κι ευχαριστώ!

    @ Τα κατάφερες! 😉

  17. Άλλο ένα που μου λείπει τώρα που το καμάρι μου μεγάλωσε να της διαβάζω και να ακούω απίστευτες απορίες… Ασχετο αλλά εμένα αυτό με τα πολλά βιβλία … Το χειρότερό μου… Ακόμα κι όταν ψάχνω κάτι για τη δουλειά μου πάλι πρώτα τελειώνω το ένα και μετά πιάνω το άλλο… όχι γιατί είμαι τακτική, αλλά γιατί δεν ανταπεξέρχομαι (Αν, δε, τρέχουν δυο παράλληλα πρότζεκτς… Μη σου συζητώ!! Το απόλυτο βραχυκύκλωμα). Υπάρχει ωστόσο πάντα ένα δεύτερο βιβλίο, λογοτεχνικό, έτσι όπως περιγράφεις δίπλα στο κομοδίνο για ξεκούραση και πάντα, κάπου πεταμένο (επειδή μεταφέρεται από μέρος σε μέρος: στην κουζίνα για το πρωινό, στην τηλεόραση για το ματς, στην κρεβατοκάμαρα για χάζι, στον υπολογιστή για τη δουλειά) άλλο ένα ποίησης, στο οποίο καταφεύγω όταν τα παίζω (αντί για lexotanil…).

  18. @ σε περιμένω, τέρας! 🙂
    (είμαι περίεργη να δω τι διαβάζεις!)
    Φιλιά πολλά

    @ γλυκιά δασκάλα, αφού στο έχω πει: να με ρωτάς! 😉
    (οι μαμάδες, ξέρουν πριν το σκεφτείς! 🙂 )

    Φιλάκι, κι από μένα

    @ Είναι πάρα πολύ καλό, βασίλη μου -πολύ αισιόδοξο, «μαγικό» χωρίς να μοιάζει με το Χάρρυ Πόττερ, και ηλιόλουστο!
    Να το διαβάσετε κι εσείς -μαζί με τα παιδιά
    🙂
    Φιλιά πολλά

    @ meniek μου, όταν λέω 2-3 βιβλία, δεν εννοώ όλα μυθιστορήματα (όχι πώς δεν έχει τύχει κι αυτό…) αλλά συνήθως ένα «μεγάλο» μυθιστόρημα, κάποιο με διηγήματα, οπωσδήποτε το «περιφερόμενο» βιβλίο με ποιήματα (αγκαλιά, συνήθως, από την κουζίνα στο κρεβάτι κι ανάποδα) , και βέβαια, παιδικά, μαγειρικές (μόνιμα ανοιχτοί «τσελεμεντέδες» που δεν ξέρω πια που να τους βολέψω, αλλά και δεν μπορώ να αντισταθώ να τους αγοράζω…)
    Άσε, μεγάλη «ανακάλυψη» η ποίηση!!!!!!
    (σου είπα να σου «δανείσω» τον αστερΆκη, να σου φύγει ο καημός…! 🙂 )

    Φιλάκια πολλά

  19. Θα το καταλάβει ο Άκης με τον καιρό οτι το πιο μαγικό παιχνίδι είναι αυτό της ίδιας της ζωής…αλλά θέλουμε να ξεφεύγουμε μεσα απο βιβλία για αλλαγή…

  20. Ωραία που είναι να είσαι Άκης 🙂

    Σκέφτομαι πάντως, πως αν συγκεντρώνονταν τα αποσπάσματα όσων συμμετέχουν στο παιχνίδι, θα έβγαινε ενδιαφέρον κείμενο σουρεάλ..

  21. μη μου το ξαναπεις γιατί δε σε βλέπω να γλιτώνεις… και θα γίνουμε και πρωτοσέλιδο όπου ιστολόγα απήγαγε αστερΑκη έτερης ιστολόγας και τότε να δεις αναλύσεις των ειδημόνονων για την ψυχοσύνθεση των blogers και τα προβλήματα που δημιουργεί η χρήση των ιστολογίων. 🙂
    Καλό Σ/Κ

  22. @ if,σε περιμένω! 😉

    @ γλυκό μου alef, ΝΑΙ!!!!
    Φιλιά πολλά
    🙂

    @ kitsosmitso, χαίρομαι αν σου θύμισα κάτι όμορφο!
    Καλησπέρα κι από μένα
    🙂

    @ Να το πάρεις, Αλίκη μου, θα σου αρέσει σίγουρα!
    🙂

    @ Καλησπέρα Jo!

    @ Είναι που θες παρακάλια, αγαπημένε μου γκρινιάρη! 😉
    (πολύ καλή επιλογή, κι εγώ να δω πότε θα το διαβάσω…)

    @ Στράτο μου, δύο σε ένα!
    (μα αυτό διαβάζουμε, αλήθεια! 🙂 )

    @ ναι, trelofantasmeni μου, θα το καταλάβει -σιγά σιγά, δεν γίνεται αλλιώς!
    Φιλιά πολλά
    🙂

    @ μαγισσούλα μου, ωραίο είναι , ναι!!!! 🙂
    Θα είχε πλάκα, όντως! Αλλά εγώ βρήκα ευκαιρία να μεγαλώσω τη λίστα των βιβλίων που θέλω να αγοράσω/διαβάσω…
    🙂

    @ meniek μου, στη διάθεσή σου!!!! 😆
    Φιλιά!!!

    @ Στα δύσκολα σε θέλω, Κάβειρε! 🙂

    @ Πολλά φιλιά, θαλασσινό μου μικρούλι!!!!
    Θα το δω, με την ησυχία σου! 🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.