Χιόνι, επιτέλους!

Χιόνιζε, σχεδόν όλη τη νύχτα (έμεινα μέχρι αργά, να το χαζεύω, και τον Άκη με το ζόρι τον βάλαμε για ύπνο..!)
Τώρα, που άνοιξα τα παράθυρα, όλα είναι άσπρα!

Σκεπασμένα δέντρα, αυτοκίνητα, κεραμίδια, τέντες, το παρκάκι μας…

Άσπρα -και μυρίζουν χιόνι, υπέροχα!

Ο Άκης έχει ξετρελαθεί – χοροπηδάει και τραγουδάει, αφού θα βγει να παίξει! Και μας παίρνει από το χέρι να χορέψουμε μαζί του..!

(και θα μας σέρνει στο πάρκο,να μας πετάει χιόνι στο πρόσωπο, που -τάχα- δεν μπορούμε να αποφύγουμε, και να σκάει στα γέλια!)

fireplace

Και δεν ζηλεύει πια (για λίγο, φαντάζομαι!) το φίλο του που μένει βόρεια, κι έχει συχνά χιόνια! 😉

Εμένα πάλι το χιόνι, μ’ αρέσει έτσι: Μέσα στο σπίτι, μπροστά σε αναμμένο τζάκι, καλή παρέα, λίγο κρασί ή ένα τέτοιο ποτό, (το δοκιμάσαμε, είναι καλό!),  μουσική, παιχνίδια….

(όνειρα… Ο Άκης ακόμα χοροπηδάει!!!!Κι έχει ήδη βάλει μπουφάν και γάντια, και φωνάζει! Δεν το γλυτώνω! 🙂 )

Ψάχνω να βρω τραγούδι για το χιόνι -δεν έχουμε στα ελληνικά! Ούτε παιδικό! (μόνο κάτι χριστουγεννιάτικα, για χιονάνθρωπους!)  Και θυμήθηκα (αυτοί οι συνειρμοί, πάλι..!) την Άλκη Ζέη, που έγραφε ότι στη Ρωσία την τρόμαζαν τα σεντόνια του χιονιού και η μελαγχολία τους, και δεν ήθελε να τραγουδούν τα παιδιά της το Χιόνι, χιονάκι -τρυφερά ρώσικα τραγούδια για το άσπρο…..

Καλημέρα – καλή Κυριακή 🙂

(Πιο «λευκό» ξεκίνημα της εβδομάδας, δεν θα μπορούσε να έχει! ! ! )

50 thoughts on “Χιόνι, επιτέλους!

  1. Τηλεφώνημα στις 8:00 π.μ. «Χιόνισεεεεεεεεε!» με χαρά μικρού παιδιού! Και το πρώτο mms με… λευκά αυτοκίνητα και δρόμους. 🙂
    Εδώ ακόμα το χιόνι είναι στα βουνά απέναντι και έχει κατέβει αρκετά χαμηλά, αλλά όχι στην πόλη.

    Να περάσετε όμορφα! Και μια… χιονομπαλιά για μένα 🙂

  2. καλημέραααααααααα

    είδες λοιπόν που χιόνισε και εκεί…
    έξω λοιπόν και γρήγορα για παιχνίδι, τέτοιες ευκαιρίες δεν έρχονται συχνά!

    φιλάκια πολλά, να περάσετε καλά 🙂

  3. Χιονόπληκτοι!
    Αποκλεισμένοι!
    Φωνάξτε τα εκατά, τα ΕΚΑΒ, τα ΕΚΑΜ, τα ΕΚΑΓ , τα εκχιονιστικά, τις αλατιέρες και τις πιπεριέρες να τους απεγκλωβίσουν!
    🙂
    Άντε έξω να κάνετε κανένα χιονάνθρωπο…
    Εμπρός μαρς…
    —————
    Ελληνικό τραγούδι με χιόνι;
    Σαββόπουλος: ολαρία ολαρά
    χιόνι πέφτει από ψηλά
    χιόνι πέφτει και σκεπάζει την αυλή μας
    και το άρρωστο σκυλί μας ξεψυχά
    ολαρία ολαρά
    Βέβαια δεν έχει χαρούμενο στίχο, αλλά είναι όμως ρεαλιστικό

  4. @ Διαβάτιδά μου, μια χαρά!
    Ο Άκης σέρνει από το χέρι το μπαμπά του,
    (μόλις γύρισαν απ’ έξω, μούσκεμα και με κόκκινα μάγουλα κι οι δυο!)
    Θα βγω κι εγώ τώρα -δεν τη γλυτώνω!

    φιλάκια στα κορίτσια σου! 🙂

    @ tassoula μου, ελάτε!
    (ακόμα δεν χρειάζεται αλυσίδες, ελάτε!)
    🙂

    Φιλιά στο Σβουράκο

    @ αγαπημένο μου πειραχτήρι, δεν χρειάζονται πιπεριέρες (ακόμα! 😛 )
    (ζήλιαααααα!!!!!!!!!! )

    Και ναι, θα κάνουμε χιονάνθρωπο και για σας !
    (χεχεχε!)
    😉

    @ Τυχερή είσαι Μερόπη μου, εγώ φεύγω!
    (μεταξύ μας, κι εμένα μ’ αρέσει! 😉 )

    Φιλιά πολλά, καλή Κυριακή!

  5. Καλή διασκέδαση φιλενάδα!!! Σίγουρα θα περάσεις τρέλα και ας κάάάάάνεις ότι παραπονιέσαι τώρα :))))
    Φιλί -εδώ μόλις άρχισε!

  6. Καλημέρα Νατασσάκι μου..και τα δικά μου τ’αστροπελέκια είναι μια ώρα κάτω στο δρόμο και παίζουν χιονοπόλεμο.
    (καθάρισαν και το αυτοκίνητο που δεν φαινόταν απ’το χιόνι) …:PPP

  7. χεχεχεχεχεχε!ειναι πολυ ωραια, πολυ ωραια, κι εγω σ ελιγο την κανω και βγαινω στους δρομους να το χαρω!!
    καλημερα!!!!

  8. καλημέρα …ολοι μεσ την καλή χαρά, βλεπω. Επρεπε να χιονίσει για να δουμε…μιαν ασπρη μέρα. Για φαντάσου τελικά.Κάποιοι να ειναι αποκλεισμένοι κι εμεις – ο Ακης δηλαδή – να χοροπηδάμε…
    Κι εδώ το ίδιο κλιμα επικρατεί…ευκρατον , ευκρατον….
    φιλια
    χαθήκαμε!

  9. καλημέρα :*******natassAki*********:

    Μετά τιμής αναφέρω: Χιονίζει ακόμη και στον Πειραιά!
    Επίσης θυμήθηκα ένα παλιό παιδικό τραγουδάκι, με λίγο χιόνι, μια νιφάδα έστω!..

    »Βρέχει, χιονίζει
    το μάρμαρο ποτίζει
    η γάτα μας χορεύει
    τον ποντικό γυρεύει»

    Ελπίζω να μην το προσάρμοσε η μνήμη όπως ήθελε αυτή τη στιγμή 😕

    χιχι
    Καλημέεεραααα 😀

  10. Εδώ στον μακρινό βορρά έχουμε λιακάδα (άλλα -1).

    (αν και είμαι του ξένου ρεπερτορίου το «Αχ Αννούλα του Χιονιά» ΣΕ λέει κάτι; )

  11. Ναι, ολόκληρο τραγούδι για χιόνι δεν έχουμε.
    Θυμήθηκα ένα στίχο από τραγουδάκι της δεκαετίας 70 που έλεγε «Καλός καιρός στα Γρεβενά και στην Αθήνα χιόνι». Το Αλτσχάιμερ δε μ’ άφησε να θυμηθώ τον τίτλο του ούτε τον καλλιτέχνη.

  12. @ Φιλενάδα μου, ποιοοοος παραπονιέται;
    🙂

    Εγώ είπα τι θα ήθελα, όχι ότι δεν μ’ αρέσει κιόλας!
    Τώρα μαζευτήκαμε, κι ακόμα χιονίζει!!!!!
    (η «απόδειξη» , στο κουτί σου! 😉 )

    Σμακ! Σμακ!, με παγωμένες μύτες! 🙂

    @ Νιόβη μου, κάναμε τη βλακεία να βγάλουμε το αυτοκίνητο από το γκαράζ για να πάμε στο σύντεκνο (3 τετράγωνα παραπέρα, Έλληνες! -αλλά είχαμε πράγματα να κουβαλήσουμε, γι’ αυτό!) και έμεινε εκεί, θαμμένο από τα χιόνια! Και συνεχίζει, εδώ, ακόμα -αυριο δεν έχουν σχολείο τ’ αστροπελέκια!
    Φιλιά 🙂

    @ Κι εμείς το καταχαρήκαμε, lifewhispers μου!
    Άντε, και του χρόνου! 🙂

    @ Ριτσάκι μου!!!!
    Και σε σάς μια χαρά είναι !
    Άντε να δούμε!
    (που χαθήκαμε, βρε; Εδώ είμαστε!)

    @ παπικουλίνι μου, και στον Πειραιά, κι από ότι μαθαίνω και στη Γλυφάδα, στο Φάληρο… Παντού, ωραία δεν είναι;
    (σε είδα στο reader, χεχεχε! 😉 )
    Φιλάκια!!!!

    @ Εκεί στο μακρινό βορά, είσαστε ανάποδοι, ίνδικτε! 😆
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΛΕΩ!!!!!!!

    (Το Αννούλα του χιονιά ΔΕΝ είναι τραγούδι για το χιόνι, καλέ μου!)
    Φιλιά στα κορίτσια σου -να προσέχετε με το κρύο!
    (ελπίζω να δουλεύει το Φ. Αέριο τώρα!)

    @ Στράτο μου, μόνο μπάλα ;; Πολλές ρίξαμε!!!!!
    Φιλιά !!!!

    @ Είσαι τέρας, τελικά! 😆
    (το έχω το τραγούδι)
    Ήταν το μόνο που μου άρεσε, μα δεν είναι τραγούδι ΓΙΑ το χιόνι, λέμε!!!!!
    Άντε, μπας και δείτε κι εσείς άσπρη μέρα!
    (κοντεύει να φύγει κι ο Ερμής, ε; 😉 )
    Φιλάκια στην πατρίδα !

    @ Μόνο εσύ κατάλαβες τι ψάχνω, Αμετανόητε φίλε μου! Δεν έχουμε, ανάλογα μ’ αυτά που έχουν στη Ρωσία και τις Σκανδιναβικές χώρες!
    Αλλά έχουμε πολλά για τον ήλιο και τη θάλασσα -φυσικό είναι !
    (το τραγούδι που λες, ούτε ο γούγλης δεν βοήθησε να το βρω 😦 )
    Φιλιά και σε σας εκεί, και στο σκιουράκι σας!!!
    🙂

    ΑΚΟΜΑ ΧΙΟΝΙΖΕΙ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! 😀

  13. Τραγούδι ψάχνεις να μιλά
    μονάχα για το ΧΙΟΝΙ,
    μα ‘δω στα μέρη του νοτιά,
    μέχρι να πέσει λοιώνει!!

    Με άσπρα λόγια σκέφτηκα
    να φτιάξω μαντινάδα,
    μα η Κρήτη μου ήρθε στο μυαλό
    σαν τη ζεστή λιακάδα! (k) 🙂

  14. Χιόνι κι εδω πολύ και ρίχνει πάλι το βραδυ πολύ, το έστρωσε στους δρόμους. Πολύ όμορφη πάντα η λευκή εικόνα και η αίσθηση του φρέσκου χιονιού στα χέρια.

  15. @ Βασίλη μου, εδώ έχουμε 15 σχεδόν εκατοστά, έξω από το σπίτι μου -και ΔΕΝ μένω στα βόρεια προάστια!
    (αλλά κοντά στην Πάρνηθα, ως γνωστόν)

    Ωραία είναι -μια έκτακτη μέρα ξεκούρασης σήμερα
    🙂

    Καλημέρα!!!

    @ Δεν είναι πολύ όμορφο, if.. ιγένεια μου;
    😀

    @Καλημερούδια, Jo μου!

    Ναι βρε, εμείς χαιρόμαστε -μια φορά στα 5 χρόνια το βλέπουμε!!!!!!!!!
    🙂
    Καλά είσαι;

  16. Καλημέρα καλημέρα
    Χιονόμπαλες πέφτουν παντού 🙂

    Μόνο προσοχή στα γλιστρήματα.
    Βλέπεις ότι σταματάει να χιονίζει και τα πάντα παγώνουν, χρειάζεται να βάλεις αλυσίδες και στα … παπούτσια!!

    Καλή σας ημέρα

  17. λοιπόν, σε ένα μπλογκ που χάζευα κάποιος πρότεινε να μετατεθούν τα χριστούγεννα για τον Φεβρουάριο και, καθώς είμαι κι εγώ συνεπαρμένη και νοιώθω την ευφροσύνη που ΔΕΝ νοιώθουμε πια τα Χριστούγεννα (και όχι μόνο λόγω καιρού) συνυπογράφω και μ εταφέρω την πρόταση κι εδώ 🙂

  18. καλημέρααααα…αργησα να απαντήσω γιατί μάθαινα στη Νέλλη πως να κανει πατιναζ στον παγο του μπαλκονιού 😛
    με το ελληνικό ρεπερτόριο δεν τα πάω καλά…μπορώ να σας χαρίσω όμως το ένα κομμάτι από τo The Children’s Corner του Debussy, με τον τίτλο
    The Snow is Dancing
    (θα του ταίριαζε περισσότερο, οι χιονονιφάδες χορεύουν)

    φιλιά σε όλους

  19. Ότι θα ζήλευα και τον χειμώνα στην Ελλάδα, ποιος να μου τό ‘λεγε. Σού’ χω κάτι για τα χιόνια. Αλλά είναι για μεγάλα παιδιά.

    Γίνου στον κάμπο λεμονιά κι εγώ στα όρη χιόνι/
    να λιώνω να ποτίζουνται οι δροσεροί σου κλώνοι.

    (όσο και να το έψαξα σε εκτέλεση του Σταυρακάκη και ενορχήστρωση του Ross Daly δε το βρήκα. Και κατάλαβα πια πως εγώ δεν είμαι το θαυματοποιό νατασσάκι που βγάζει τραγούδια από το καπέλο του. 😦 )

  20. Ποσο χαιρονται τα παιδια μ αυτο το ασπρο φαινομενο!Ετσι εκαναν και τα δικα μας οταν ηταν νηπια…ετσι κανουν και τωρα που ειναι στα 27.Να το χαιρεστε τωρα που ειναι μικρο γιατι μετα…με καμμια παρεα σε κανενα χιονοδρομικο ,με αλλη σε καμμια εκδρομουλα…χανονται μετα κι αντε να τα βρεις.Ευχες για μια καλη και ζεστη νυχτα!

  21. Kαταπληκτικά ήταν. Πράγματι η πιο λευκή αρχή εβδομάδας. Ολα τα παρκάκια γύρω ηταν γεμάτα παιδιά και γονείς που απολάμβαναν παιχνίδι. Δεν το χορταίνεις.
    Ακόμα και εγω βγήκα να φτιάξω χιονάνθρωπο.
    Την Κυριακή τον βάφτισα Κυριάκο και την Δευτέρα΄φτιάξαμε άλλον, τον Αράπη !
    Τζάκι φυσικά για ζεστό καφέ και πάλι εξω 🙂
    Αντε να δούμε πότε τώρα θα ξανακάνει τέτοιο χιόνι.

  22. @ Τώρα δεν πέφτουν πια, Σωτήρη μου! Λιώνουν σήμερα, έγιναν πάγος -ωστόσο, στο πάρκο μας έχει περίπου 10 εκ ακόμα…
    (προσέχουμε…μπαμπά! 😉 )
    Φιλάκι, καλό βράδυ! 🙂

    @ Μια χαρά πήγε η βόλτα, kitsosmitso !!!
    Παίξαμε, γελάσαμε, κάναμε χιονάνθρωπο, μια χαρά ήταν!!!
    Καλό σου βράδυ 🙂

    @ Μαζί σου, Meniek μου!!!!!
    (το Δεκέμβρη να μην είναι, κι ας τα πάνε όποτε θέλουν!!!!!!)
    Φιλιά πολλά -περάσατε καλά κι εσείς είδα, ε; 😀
    (περαστικά στη μικρή)

    @ Κι εμένα μ’ αρέσει να το βλέπω, Ωκεανέ μου -μα μόνο να το βλέπω!!!!!
    🙂

    @ Ευχαριστούμε για το τραγούδι, ελαφάκι μου!!!!!! 🙂
    Έμαθε τελικά η Νέλλη πατινάζ;;; 😆
    Φιλιά πολλά !

    @ Αγριο-Κερασο-Ζουζούνα μου, το είδα! 😆
    Αλλά έχεις δίκιο, σε ξεβόλεψε -ούτε κι εμένα μου πολυαρέσει έξω, από μέσα θέλω να το βλέπω! 😉
    Φιλιά

    @ Εξαιρετικό αυτό που έχεις , ρόδο μου !!! 🙂
    Και μ’ έβαλες από χθες να ξανακούω τα CD του Ross, και να ψάχνω -να ‘σαι καλά!!!
    (που θα πάει, θα το βρω!)
    Φιλιά στο γατόνι-φασόλι 😉

    @ Όμορφα ήταν, φίλε μου Κάβειρε!
    Καλό βράδυ 🙂

    @ Καλησπέρα, κι εξακολουθούν να είναι χιονισμένες εδώ, Δηιάνειρά μου! 🙂

    @ Καλέ Ριτσάκι μου, το έλαβα!!!!!!!!! 🙂

    @ Μόνο να τον έβλεπες, τρελοφαντασμένη μου!
    🙂
    Έφαγε τούμπες, χώθηκε στα χιόνια, έφτιαξε «αγγελάκια»
    (αυτό που πέφτεις ξάπλα και κουνάς χέρια ποδια; )

    Καλά ήταν, του χρόνου πάλι !
    Φιλιά και σε σας!! 🙂

    @ έχεις δίκιο, faraona μου – τα παιδιά είναι πάντα παιδιά! 🙂
    (και κάθε ηλικία έχει και τα «βάσανά» της, έτσι δεν είναι; Μα να είναι καλά, κι αυτά κι εμείς, εγώ δεν θέλω τίποτε άλλο!)
    Καλή σου νύχτα κι ευχαριστώ, καλώς ήρθες!

    @ tassoula μου, εδώ έφτασε του 30 πάντως ! Και σήμερα ακόμα έχει αρκετό, πύτε κι αύριο σχολείο ο αστερΆκης!
    🙂
    Φιλιά πολλά στο Σβουράκο σου, καλό σας βράδυ!!! 🙂

    @ Ευχαριστώ πολύ Στράτο μου! Το επόμενο θα είναι, και θα σ’ αρέσει! 😉
    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Τζονάκο μου, το είδα!!!!
    και γέλασα απίστευτα με τα «βαφτίσια» σου!!!!!
    🙂
    Φιλιά πολλά, καλό σου βράδυ 🙂

  23. Σε παρακαλώ ρίξε μια ματιά στα παρακάτω και βοήθησε όσο μπορείς
    πρόκειται για δύο παιδιά ΑΜΕΑ που έχουν προκριθεί για Παραολυμπιακούς στο Πεκίνο και χρειάζονται περισσότερη υποστήριξη
    http://www.oraelladas.gr/2008/01/22/sports-olympic-games-2/
    http://kopilasia.blogspot.com/2008/02/check-out-my-slide-show.html

    Ευχαριστώ

  24. Δεν ήταν μόνο ο Άκης που δεν μπορούσε να κοιμηθεί… εδώ εγώ κοτζαμ μαντραχαλος και καθόμουν και το χάζευα… Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα απο το να κάθεσαι στο τζάκι, να πίνεις ένα βισάντο…. και να κοιτάς το χιόνι… Βέβαια, εγώ τζάκι δεν έχω, το βισάντο μου τελείωσε, αλλά τουλάχιστον μου έμεινε το χιόνι…!

    Lykos ο χιονισμένος…

  25. (στην κυρία Ρωρερκάρ)

    Του γέλιου σου θα πάρω τη μαγεία
    και τις σαπφείρινες ανταύγειες των ματιών και σ’ ενός κάμπου χιονισμένου την ευδία θα πάω κ;aτω από το φως των αστεριών

    και κει ολόκληρη από χιόνι θα σε πλάσω- κάθε κρυφή σου ξέρω γλύκα κι εμορφιά.
    Κι όλη τη νύχτα αυτήν εγώ θα σε χορτάσω
    Κι όλη τη νύχτα εγώ θα σ! έχω συντροφιά.
    Κρατώντας μάτι σου και χαμογέλιο όλην θα σ’ έχω μες σε κείνο το κορμί:
    τη γλύκα, τη σπιρτάδα σου, τo τέλειο περπάτημα που θεία το πάει ορμή.
    …Και θα σε λιώσει το πρωινό τ’ αστέρι.
    Κι ο χώρος πριν που έπιανες, κενός.
    Και πια κανένας δε θα σ’ έχει ταίρι.
    Kαι πλέον δε θα είσαι κανενός.

    Γιώργης Χολιαστός

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.