Μαμάδες και μωρά…

…αλλά διαφορετικά!
Αυτό δεν τα κάνει λιγότερο όμορφα.

moms-and-kids017.jpgmoms-and-kids019.jpg
moms-and-kids015.jpgmoms-and-kids025.jpg
moms-and-kids033.jpg

Ήθελα να κλείσω τούτη τη βδομάδα τρυφερά, όπως άρχισε για μένα. Και ηλιόλουστα, κι ας έπιασε κρύο σήμερα -μερικοί άνθρωποι, το ήλιο τον έχουν μέσα τους (ή τουλάχιστον, το προσπαθούν). Και τον μεταφέρουν, ότι κι αν κάνουν, ότι κι αν τους συμβαίνει…

να σας πω παραδείγματα;

* Το ελαφάκι μου, που θα παίξει αύριο πιάνο, ισορροπώντας ανάμεσα στο φως και τη σκιά, από τα σκοτεινά Βερολινέζικα καμπαρέ του Μεσοπολέμου, μέχρι τα λαμπερά φώτα του Broadway κι από τον Weill μέχρι τον Bernstein και τον Gershwin, στο Cabaret Voltaire, -πληροφορίες, εδώ.
(καλή επιτυχία, μικρό -και καλή συνέχεια 😉 )

* Η Κλέλια, που έγραψε για τις βόλτες της στη Blogoσφαίρα, τόσο γλυκά, που δεν θα μπορούσα να μην σας το δείξω…Η Κλέλια έχει το blog «Για την Αρλέτα» – από τα πιο αγαπημένα μου μουσικά, κι όχι μόνο. Και είναι τόσο τρυφερός ο τρόπος που γράφει, που ταιριάζει απόλυτα με τη φωνή και το ύφος της αγαπημένης (μας) τραγουδίστριας.

* Ο αγαπημένος μου παππούς-blogger-Παραμυθάς, που συμπλήρωσε ένα χρόνο εδώ! Και εκτός από την συγκίνηση που νιώθω έτσι κι αλλιώς, διαβάζοντας τις αναμνήσεις μου, θέλω κι από δω να του ευχηθώ: να είναι γερός και να «μεγαλώσει» και τα δικά μας παιδιά, έτσι όπως έκανε για μας. Και να πω ότι θαυμάζω απεριόριστα τους ανθρώπους που «προχωράνε» με την εποχή, και δεν μένουν κολλημένοι σ΄αυτά που ήξεραν (κι ευτυχώς, είναι πολλοί!) 🙂

* Και φυσικά, τη Λυδία και την οικογένειά της, που περνάνε το γολγοθά τους με απίστευτο κουράγιο, θάρρος κι αξιοπρέπεια -και τους θαυμάζω απεριόριστα. Και μετά από τόσο καιρό, νιώθω το κοριτσάκι «δικό μου», όπως όλοι μας εδώ μέσα. Κι όλες μου οι ευχές, είναι για κείνη -είναι τόσο δυνατή, που σίγουρα θα τα καταφέρει ·ήδη, είναι θετικές οι εξελίξεις.

Καλημέρα 🙂
Καλή Κυριακή

41 thoughts on “Μαμάδες και μωρά…

  1. Καλημέρα Νατασσάκι μου,
    πολύ τρυφερές οι εικόνες σου.
    Ενώνω κι εγώ τις ευχές μου με τις δικές σου για όλα όσα αναφέρεις.

  2. Natassaki…ολη η αγαπη του κοσμου…συμπυκνωμένη . Και μετά πειράζετε εμένα…ναναι καλά αυτοί προς τους οποίους το αφιερώνεις.
    φιλια
    ριτς

  3. είπα να σας πω ένα γεια πριν τη πρόβα…πολύ με συγκινείς (λες και περίμενα και τίποτα διαφορετικό από εσένα όμως…)
    και οι καλυτερες εικόνες για να ξεκινήσει η μέρα (αφού το ξέρεις οτι μου αρέσουν τα ζωάκια)

    πολλά φιλιά 🙂

  4. Μου άρεσε πολύ η σκέψη σου, να κλείσει τρυφερά η βδομάδα…
    Ο ράμπο και η μαμά του σας χαιρετούν… και σένα γλυκιά μου Ρίτσα 😉

  5. Καλημέρα και φιλάκια! Καλή Κυριακή και σε σας!!! Έχουμε και γιορτή σήμερα (εορτάζει ο αδερός μου που έγινε πατέρας προχτές!).

  6. εγώ ξέρω οτι οι μαμάδες ζώα δίνουν τόσο μα τόσο πολύ αγάπη… και μετά τα αφήνουν να τραβήξουν και αυτά το δικό τους δρόμο, να γίνουν άξια και αυτά και να συνεχίσουν όπως προστάζει η Μητέρα Φύση

    την καλημέρα μου καλή μου και αφού τελειώνει έτσι όμορφα αυτή η εβδομάδα, γιατί να μην αρχίσει όμορφα και η επόμενη; ε; 🙂

  7. Εμενα μου αρεσει το γελάκι της confused.Τα λεει ολα και συμφέρει!!!
    φιλια Νατασσακι, τα εχω ετοιμασει…παρε τελφ. να σου πω γιατί πρεπει να φυγω…
    φιλια και στη μαμα, και στη Μενιεκ… σε ολους
    ριτς

  8. αυτά είναι καλά νέα!!

    Όχι για μένα
    που εξακολουθώ να βρίσκομαι στο τραπέζι του πόνου-παρόλα αυτά, χαίρομαι και για το ελαφίνι και για όλους που αναφέρεις…

    καλή βδομάδα νατασσάκι
    🙂

  9. μερικοί άνθρωποι, το ήλιο τον έχουν μέσα τους ….kαι εσύ είσαι το ζωντανό παράδειγμα!!
    Καλή σας εβδομάδα και φιλιά στον ΑστερΆκη!!

  10. Καλημέρα σε όλους 🙂

    Καλέ….Όταν λέμε Παραμυθάς….Αλήθεια λέμε για τον «Παραμυθά» που όλοι εμείς της ίδιας πάνω – κάτω ηλικίας ξέρουμε???? 😳 Αλήθεια μου λέτε???? Αχ, δεν το πιστεύω!!!! 😳

  11. Καλημέρα -ν’ αρχίσω ανάποδα πάλι, που «επείγει» :

    @ Ναι Jo μου, γι ΑΥΤΟΝ τον Παραμυθά λέμε!
    Είναι ήδη ένα χρόνο blogger – και είναι από τους πιο γλυκούς ανθρώπους που γνώρισα, και η αιτία ήταν τα blog 🙂

    @ Καλή εβδομάδα και σε σένα ψίθυρε της ζωής μου! 🙂
    Φιλιά

    @ Καλημέρα tassoula μου – (για τον ήλιο, είναι εύκολο, πάντως : ακολουθώ συνταγή, θα σου πω! 🙂 )

    Φιλιά στο Σβουράκο σου

    @ Καλημέρααααααααααααα Ριτσάκι μου ! 🙂

    @ Φαίη μου – (το πόσο γέλασα με το τραπέζι του πόνου…)
    Περαστικά -ο πόνος του δοντιού είναι δύσκολος, το ξέρω!
    Φιλάκι, να περάσει 🙂

    @ Καλημέρα Κλέλια μου 🙂
    φιλάκια πολλά πολλά

    @ Καλημέρα και καλή εβδομάδα, if.. ιγένεια μου!
    (αν σου άρεσαν, να στις στείλω – έχω κι άλλες)

    @ Ριτσακι μου, η confused πάντα γελάει!
    🙂

    @ Θαλασσομπερδεμένη μου, 🙂
    και μάκια

    @ Καλή μου διαβάτις, οι μαμάδες ζώα, όπως και κάθε τι στη φύση, λειτουργούν με σοφία -εμείς οι άνθρωποι τα χαλάμε λίγο…
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα! 🙂

    @ Καλημέρα Στράτο μου -και καλή εβδομάδα, και χρόνια πολλά, και να χαίρεστε και πάλι το μπεμπούλη σας (είναι κούκλος!)

    @ Καλημέρα meniek μου -καλή εβδομάδα, φιλιά !
    🙂

    @ Φιλάκι κι αγκαλίτσα, μικρή μου δασκάλα! 🙂

    @ Στο Ράμπο ένα τεράστιο φιλί -και μια τσιμπιά στα μάγουλα, και στη μαμά του φιλιά κι από μας
    Καλημέρα 🙂
    (που θα πάει, θα τον πείσω κι αυτόν ότι δεν είμαι με τους μεγάλους! )

    @ ελαφάκι μου -μουτς!
    (και περιμένω νέα! 🙂 )

  12. Βρε Jo μου, δεν μπορείς να τα ξέρεις όλα!
    🙂

    Γι’ αυτό είμαι εγώ εδώ -στρώσου τώρα να διαβάσεις αναδρομικά τα παραμύθια, και να δεις τα βιντεάκια και να σε πάρουν τα ζουμιά κι εσένα, όπως όλους μας!
    😉

  13. Έβλεπα Παραμυθά στην τηλεόραση…. Ήταν απ’τις πιο αγαπημένες μου εκπομπές!!!!

    Και – θυμάσαι???? – που πετούσε????
    Το είχα απορία…..πως???? Πετούσε στ’ αλήθεια???? 😳 Κάτι δεν «μου πήγαινε», αλλά δεν ήμουν και σίγουρη!!!!

  14. @ χελώνα μου, το ιπποποταμάκι μου άρεσε κι εμένα πάααρα πολύ!
    Καλημέρα 🙂

    @ Jo μου, εδώ θα δεις πώς πετούσε – το εξηγεί ο ίδιος…
    😉
    (και όταν τον ξαναδώ, θα του δώσω ένα φιλί από σένα, μα μπορείς και να του αφήσεις σχόλιο!)

    @ ίνδικτε, σε σένα ερχόμουν (σε κουτσομπόλευα με τη Ρίτσα στο τηλέφωνο, χεχεχε! )
    😉

  15. Jo μου – να πας να του αφήσεις σχόλια
    (το χαίρεται πάααρα πολύ, σου λέω!)
    🙂

    και να δεις τα βιντεάκια – και λεπτομέρειες θα σου γράψω ! 😉
    Μουτς!

  16. καλημερα νατασσακι κ καλη εβδομαδα ομορφη οπως την προηγουμενη ευχομαι.. ομορφες πολυ οι φωτο μα καταλαβαινεις.. μ αρεσε η δευτερη ποιο πολυ..χαχα αληθεια τωρα δεν το ξερα για τον παραμυθα .. θα κανω επισκεψη εννοειτε συντομα.. μα ευχομαι κ οτι καλυτερο στους υπολοιπους φιλους σου που αναφερεις.

  17. Καλημέρα και καλή βδομάδα νατασσάκι μου.

    Τώρα συνειδητοποίησα ότι ο RSS reader μου δεν ανανεώνει το feed του blog σου. Κατ’ αρχήν όλα τα μαμά+παιδιάκια είναι πανέμορφα και τρυφερά και τα διαφορετικά δεν αποτελεούν εξαίρεση. Πολύ γλυκές φωτο-σνιφ-επιλογές.

    Κατά δεύτερον, τώρα είμαι στο μάθημα και δεν προλαβαίνω να γράψω για τον Ξυλούρη, αλλά θα το κάνω αργότερα. Όπωσδήποτε.

    Τρίτον, ο ήλιος του Φλεβάρη έχει κοφτερά δόντια. Προσοχή στις ιώσεις (κυκλοφορεί -κι εγώ την κυκλοφορώ- μια πολύ άσχημη 4ήμερη με πυρετό στο 40 που αρέσκεται και σε εβδομαδιαίες επιπλοκές).

    Τέταρτον, τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές; :’)

  18. Λοιπον, το πουρνο που θα ξεπλυνεις τις τσιμπλες σου, θα κανεις μια καλή πραξη στα ,,,,προχειρα κι αμα ολα καλα προχωραμε..
    φιλια

  19. Πραγματικά δε θέλω να σχολιάσω με ποια εικονιζόμενη μητέρα βρίσκω να έχω ομοιότητες. Πραγματικά δε θέλω, μη με πιέσεις.
    Άχου το, το Κουδάκι μου!

  20. @ Καλέ μου ωκεανέ, ούτε κι εσύ ήξερες για το blog του Παραμυθά; Κρίμα να μην σας το έχω πει νωρίτερα!
    (κι εμένα μ’ άρεσαν πολύ τα ιπποποταμάκια! 🙂 )

    @ Σεφ μου, τις ξέρουμε τις ιώσεις -και του Δεκέμβρη, και του Γενάρη, και του Φλεβάρη – τις περνάμε κι εμείς, ομαδικώς!
    (να προσέχεις)

    Περαστικά, φιλιά πολλά κι έχεις mail! 🙂

    @ ναι, μαγισσούλα μου -αυτό μου άρεσε κι εμένα! 🙂

    @ Καλή εβδομάδα να έχουμε, Νίκο μου 🙂

    @ (παλιο)τέρας…(μα κι εσύ!) πολύ το χαίρομαι! 🙂
    Φιλάκια πολλά

    @ Καλή εβδομάδα Donald μου! 🙂

    @ Ριτσάκι μου -με τα συνθηματικά σου! 🙂

    @ Καλημέρα Βασίλη μου – είμαι πιο καλή στο «ψάξιμο», παρά στο γράψιμο, εγώ! 😉

    Φιλιά πολλά και σε σας.

    @ Ρόδο του κανενός (και του φασολιού, τώρα), νομίζεις είναι τυχαίο που το έβαλα πρώτο;;;;; 😉

    Μουτς!

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.