Θέλει ήλιο και βροχή….

Μάνα γη (Κατσιμίχας Χάρης & Apurimac Μουσική/Στίχοι: Apurimac/Ινδιάνικη φυλή Τεγουα)

Πείτε του ήλιου να φανεί και να χαμογελάσει
Να τραγουδήσουν τα πούλια στα πράσινα λιβάδια
Πείτε του ήλιου να φανεί και να μας αγκαλιάσει
Όπως μας αγκαλιάζουνε του αργαλειού τα δώρα

Μάνα γη Μάνα γη
Ουρανέ πατέρα ουρανέ
Τα παιδιά σας είμαστε

Το άσπρο φως του πρωινού ας είναι το στημόνι
Το κόκκινο του δειλινού ας είναι το υφάδι
Και οι σταγόνες της βροχής τα ασημένια κρόσσια
Κι ύστερα όλα τα χρώματα απ’ το ουράνιο τόξο

…αφού, χρειάζεται και η βροχή για να δεις το ουράνιο τόξο…!

 

Καλημέρα  🙂

(κι ας βρέχει έξω -μέσα έχει λιακάδα. Κι αν δεν έχει, θα την φέρουμε, που θα πάει!)

50 thoughts on “Θέλει ήλιο και βροχή….

  1. Καλημέρα, καλημέρα φιλενάδα!!!
    Η μέσα λιακάδα είναι που μετράει! Η έξω είναι καμιά φορά μέχρι και λυτρωτική (και για να κατεβάσω το επίπεδο: είναι ιδιαίτερα λυτρωτική αν έχεις προλάβει να πετάξεις λίγο σαμπού στο αμάξι!!!!)
    Φιλιά, λιακάδες, διάλειμμα με την μουσική σου, Νο 4!

  2. Θα συμφωνήσω απόλυτα!!! Διότι αν το αυτοκίνητο είναι όπως είναι το δικό μου τώρα….. 😕 Με τη λιακάδα φιλενάδα, έχει ξεχάσει και τη χρώμα είχε….. (χάλια λέμε το επιπεδάκι, στο πάτωμα το φτάσαμε!!!! 😆 )

  3. Αλλά εγώ για το γλυκό μας το Νατασσάκι, εκτός από την προσωπική άποψη που πρόλαβα να σχηματίσω (εμ, τι νόμιζες? 😉 ) , πήρα και τις καλύτερες πληροφορίες!…. 😀

    Ότι είναι λέει μια πηγή καλής χαράς για όλους γύρο της, και απίστευτης γλύκας, και….. Αλλά δεν θα συνεχίσω γιατί πρώτον θα με λένε κουτσομπόλα (εγώ???) και δεύτερον την έχω ικανή να μου κατακοκκινίσει εδώ (μην τολμήσεις! αυτό είναι δικό μου προνόμιο!!!) και να μου εξαφανιστεί!!!

    Φιλιά! Αν δεν τα έλεγα….Θα έσκαγα! 🙂

  4. Θα παρεξηγηθεί λες, ε??? 😆

    Καλά μη φανταστείς! Το δικό μου (το πλένουν!) κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα!!!

  5. Νατασσακι μου σε άκουσαν οι Θεοί του Ολύμπου. Παμπονηροι τύποι αυτοί και είπαν , α, για δες το κορίτσι θέλει θάλασσα κι εμείς χατήρι δεν του χαλάμε…. Αντε σουστειλαν τον ήλιο, πάρε και το αγόρι σου και ροβολείστε θαλασσα μεριά, αν βρείτε δηλαδή κάπου να σταθείτε…. Α, ναι, να πάτε στο νησακι τον Πάτροκλο, μια χαρά ειναι, μόνοι θασαστε…πού ξέρεις, κάτι μπορεί να προκύψει. Χχχααααα, νατασσακι…..

  6. Να υπάρχει λιακάδα στην ψυχή, πολύ όμορφο συναίσθημα αλλά χρειάζεται και η βροχή για να δεις μετά το ουράνιο τόξο . Οι συμβολισμοί σου υπέροχοι

  7. καλησπέρα σας (αντί για καλημέρα). Αλλά και η μέρα και η νύχτα και η ζωή όλη να είναι φωτεινές
    και ζωντανές.

    Ι.

  8. @ adaeus, εγώ ευχαριστώ -πολύ! 🙂

    @ Afmarx μου, ξέρω κι εγώ:

    Βρέχει βρέχει και χιονίζει
    κι η γιαγιά μου κοσκινίζει
    να μου κάνει μια κουλούρα…
    να την πάω στον τσαγκάρη
    να μου κάνει παπουτσάκια
    με τα κόκκινα γαζάκια
    να πατώ στα πετραδάκια …

    Βρέχει βρέχει και χιονίζει
    κι η μαμά μου τηγανίζει.
    να μου κάνει λουκουμάδες…
    να τους πάω στο μπαμπά
    να με πάρει αγκαλιά…
    να μου δώσει και φιλάκι
    γλυκό σαν τo λουκουμάκι!

    🙂 🙂 🙂

    @ Εμ, Στράτο μου -άντε, κάνε κάτι πάλι!
    🙂
    Φιλιά πολλά

    @ Φοβερό το βιντεάκι meniek μου -ο Μάγος του Οζ, από τ’ αγαπημένα μου 🙂
    (Φουυυυυυυ ζεστό, να στεγνώσει η βροχή!!!!
    Φιλιά πολλά )

    @ Ευχαριστώ για την ευχή και ανταποδίδω, ikd! 🙂
    Καλό σου βράδυ

  9. @ Γι’ αυτό το μέσα μας είναι που λέω κι εγώ, νερίνα μου! Κι η μυρωδιά της βροχής, είναι από τις αγαπημένες μου!
    🙂

    Φιλιά πολλά

    @ Καλό σου βράδυ, Δηιάνειρά μου!
    Ελπίζω όλα να είναι καλύτερα αύριο
    🙂

    @ Θεία Άννα, ευχαριστώ πολύ -χαίρομαι αν τα κατάφερα!
    🙂

    @ ευχαριστώ πολύ Βασίλη μου ! Λιακάδα και βροχή -αλλιώς δεν έρχεται το ουράνιο τόξο 😉

    Φιλιά πολλά

  10. @ αντώνη μου, το τραγούδι είναι από τα πολύ αγαπημένα μου – οι Ινδιάνοι ήταν τόσο κοντά στη φύση, και ήξεραν να την υμνήσουν (νομίζω πως πρέπει να γράψω γι’ αυτό, μμ…. 🙂 )

    Καλή σου νύχτα 🙂

  11. @ φιλενάδα, σαν να σε βλέπω! 😉
    (κι εγώ -αλλά μη μου μαλώνεις τον Καμηλιέρη, τώρα που επιτέλους μίλησε..! 🙂 )

    @ Ριτσάκι μου, ένα παράξενο πράγμα: όταν ζητάω κάτι εδώ μέσα, γίνεται! 🙂

    (λες να ζητήσω κι εγώ τους αριθμούς του τζόκερ; 😆 )

    (για τη βόλτα στη θάλασσα…. μουτς!)

    @ tzonako μου, κι εμένα !
    (και πάντα ελπίζω ότι θα βρω στην άκρη τους ένα τσουκάλι με χρυσάφι..! 🙂 )

  12. Και τώρα, από την αρχή, για να «περιλάβω τη φίλη μου τη Jo (χεχεχε!)

    @ Jo μου ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!
    (ξέρω ότι θα το διαβάσεις το πρωί)

    Προσπαθώ, καλό μου -δεν τα καταφέρνω πάντα, αλλά προσπαθώ! 🙂

    @ Μα γι’ αυτή τη μέσα παλεύω κι εγώ, φιλενάδα μου -κι όσο πιο «μαύρο» το έξω, τόσο πιο πολύ φως θα βάζω -σιγά μην του περάσει! Ε, βοηθάνε και μερικοί καλοί φίλοι σ’ αυτό, δεν έχω παράπονο! 😉

    Σμακ! (κι ο τελευταίος καφές τελείωσε πριν λίγο…)

    @ Μμμ, Jo μου -εγώ το πάω στο πλυντήριο 🙂

    @ Jo (ξανά) ….
    ΔΕΝ θα κοκκινίσω, δεν μου πάει ΣΕ λέω, αφού! 🙂

    (αλλά μην ξαναπείς τέτοια, ναι; Μη μου «σκάσεις», αλλά κι αυτά…. Και όποιος τολμήσει να σε πει κουτσομπόλα (ακούς Στράτε;;;) Θα έχει να κάνει μαζί μου, όλα κι όλα! ! ! )

    @ Ότι και να λες Καμηλιέρη μου, χαίρομαι τόσο που σε «βλέπω», που δεν με νοιάζει !
    (μου έλειψες, σου λέω! 🙂 )

    Αλλάαααα γιατί το αφήνεις παραπονεμένο το καημένο το αυτοκίνητο;
    (η μέθοδος της KV με το σαμπού από πάνω, καλή φαίνεται..! )

    @ Jo μου, ο μπαμπάς;
    🙂

  13. Καλημέρα και φιλιά!!! 🙂

    Εγώ θα λέω τέτοια, ΟΠΟΤΕ θέλω! ΕΝΤΑΞΕΙ????? 😀 – Και ο Στράτος (σσσστ! έχω ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟΝ ΡΑΜΜΑΤΑ χεχεχε!!!) να μη μιλάει!!! 😆 😆

    Όχι καλέ!!!! Τα πλυντήρια αυτοκινήτων!!! 😆 😆 (αν και όποτε θυμηθώ να το πάω!!!! 😆 )

  14. @ Donald μου, καλημέρα 🙂 -και βέβαια χρειάζεται!

    @ Jo μου….
    Να λες ότι θες -όποτε θες! 😀
    (θα λέω κι εγώ όμως, κι αυτό είναι απειλή! 😉 )

    Καλημερούδια
    (φεύγω)

  15. πολυ καλησπερα νατασσακι!! πολυ ομορφοι στιχοι..μα το ουρανιο τοξο υπεροχο!! να σαι καλα παντα κ με την ιδια καλη διαθεση ευχομαι!

  16. Καλημέρα Νατασσάκι μου καιρό έχουμε να τα πούμε….. Ο καιρός και τα λοιπά…. μας κάνει να πέρνουμε τη κάτω βόλτα εγώ, δηλαδή εσείς εκεί δεν έχετε ανάγκη…τρέφεστε με τον Αττικό ουρανό αν μην τι άλλο ! Μέχρι και ο Δικός μας έχει πάρει την κάτω βόλτα, γέρασε και αυτός βρε παιδί μου…και η πρώην βρήκε άλλον και αυτός τίποτε ακόμα … Τι περιμένει ήθελα να ήξερα ? εμάς….??? Σε φιλώ
    P.S. ευτυχώς που έχω εσένα, γιατί μόνο εσύ με καταλαβαίνεις…….

  17. Καλησπέρα… άργησα να αφήσω ίχνη. Αυτό παθαίνω όταν τα λέμε τηλεφωνικώς, ξεχνιέμαι λέμεεεεεεεεε, είναι και η ηλικία στη μέση, μη με κακοχαρακτηρίσεις νεραϊδουλα μου.

    Φίλησέ μου τον Άκη, ο Pabo ανυπομονεί να του τα δώσει από κοντά, όχι, για σένα δεν είπε τίποτα 😛

    ΥΓ.
    -Pabo, πέρασες καλά στην έκθεση; Παίξατε με τον Άκη;
    -Μαμά, Άκης είναι γκουφάκι 🙂

  18. @ τέρας της αμάθειας ( 🙂 ) (πρέπει να σου βρω άλλο όνομα τώρα..! )

    Καλημέρα -εγώ το λέω μέχρι αργά το απόγευμα, και ξανά το πρωί
    🙂

    Φιλιά πολλά -θα τα πούμε!!!! 😉

    @ Να έρθεις Στράτο μου -άντε ντε!
    Μέχρι και έτοιμα δωμάτια σου έχουμε! 😉

    Φιλιά πολλά -άντε να δούμε πότε πάλι από κοντά…

    @ ρόδο του «κανενός», κολλάς «μαμαδίλα, πρόσεξε!!!!!
    😉

    Φιλάκια στο φασολάκι 🙂

  19. Είχα ξεκινήσει να γράφω απαντήσεις, και κόπηκε η σύνδεση ξαφνικά…
    🙂
    Άρα τα υπόλοιπα τώρα:

    @ ευχαριστώ ωκεανέ μου! -κι εσύ να ‘σαι καλά 🙂

    @ Πηνελόπη μου, 🙂
    έλα ντε; Τι περιμένει; (λες να περιμένει εμάς; Γιαααα κάνε κάτι εσύ που είσαι κοντά, και έρχομαι κι εγώ! 😉 )

    Φιλιά, καλό βράδυ

    @ Έτσι είναι, Νίκο μου -αυτό μετράει
    Κι αν μέσα έχεις ήλιο, τι σε νοιάζει η έξω βροχή;;
    🙂

    @ νατάσσα μου, 🙂
    Φιλάκια

    @ Ριτσάκι μου, το είδε -πριν κοιμηθεί, κι ευχαριστεί πολύ -θα σου απαντήσει μόνος του με «κάποιον» τρόπο! 😉

    Τα φιλιά μας, οικογενειακώς 🙂

    @ Καλημέρα φιλενάδα ! 🙂
    Σμακ! -νο 2 ήδη….

    @ mamma mia, εγώ να κακοχαρακτηρίσω εσένα; Ποτέ! 🙂 (είσαι η μαμά του Pabo!)

    Τι; δεν είπε τίποτα για μένα; Σνιφ!
    😦

    (κλαίω (;p ), αλλά κάτσε να τον ξαναδώ, και να δεις τσιμπιές που θα φάει! 😆 )

    Γκούφι!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά , καλημέρα 🙂

    @ Ριτσάκι μου, κι εμένα μ’ άρεσε! 🙂

    @ Καλημέρα Σωτήρη μου
    ο ήλιος δίνει ζωή -αλλά μόνος του δεν φτάνει!
    (χρειάζονται κι άλλα, και είναι πολύ όμορφο να τα βρίσκεις, ή να στα δίνουν… Πάντως, ο ήλιος βοηθάει -«μέσα» κι έξω 🙂 )

    Φιλιά πολλά 🙂

    @ Γλαρένια μου, ναι -αυτή μετράει!

    Φιλιά, καλημέρα! 🙂

    @ Πολύ όμορφο αυτό, Κάβειρε 🙂
    Καλημέρα

  20. Καλημέρα 🙂
    ..Ευχομαι η μέσα λιακάδα να υπάρχει πάντα!!ΜΑ ΠΑΝΤΑ!!
    Οσο για την έξω θα σας χαλάσω το χατήρι…
    Εεεεερχονται λέει χιόνια!!
    🙂

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.